Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SEM

Strony: [1]
1
Dyskusje ogólne / Odp: Nadchodzące zmiany - Marczec 2018
« dnia: Luty 27, 2018, 18:08:53 »
tak

2
Wsparcie techniczne / Odp: Connection Lost: The socket was closed
« dnia: Luty 23, 2018, 12:37:24 »
wciąż masz 3 linijki na których nie ma danych
często tam są straty pakietów

Hmmm z tego co mi wiadomo to straty w pierwszych 2och liniach są normalne ale rzeczywiście możne warto się zainteresować reszta.
Zadzwonię w sobotę do mojego ISP i im pomarudzę porządnie. :)

3
Wsparcie techniczne / Odp: Connection Lost: The socket was closed
« dnia: Luty 23, 2018, 12:22:48 »
Traceroute jak na kabel bardzo dziwny. Zakładając że grasz z polski to tak z 5 pozycji to Ty i Twój ISP, kolejnych pare to powinna być *(^)&*^(*^_(* Telia.
Co to za ISP? Jedyny polski operator z virgin w nazwie to mobilka jest.

Mieszkam w UK i nie mam daleko do serwera. :)

4
Wsparcie techniczne / Odp: Connection Lost: The socket was closed
« dnia: Luty 21, 2018, 10:46:51 »
Zrób sobie godzinną sesję w EVE na internecie mobilnym z telefonu. Zobacz czy problem się powtórzy.

Stawiam na problem u Twojego dostawcy internetu.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Spróbuje dzisiaj jak wrócę do domu.

Sa osoby ktore to maja, ale gro nie. Wiec oczywiscie wina po Twojej stronie, lub bardziej neta ktorego masz.
Opcji jest wiele, ruter, fifirifi, sam sprzet operatora netu. Na poczatek wepnij sie w sciane kablem i spr czy jest lepiej. Pozniej zostaje tylko walka z dostawca neta.

Korzystam już z kabla. Problem w kontakcie z moim ISP leży w tym, że nie bardzo jestem w stanie zlokalizować przyczynę tych błędów bo nie mam strat pakietów do serwera a trace wygląda w porządku. Spróbuję do nich przedzwonić ale wątpię żeby to coś zmieniło bo nie da się naprawić czegoś jak wszystko działa wiec argumenty będą takie same jak ze strony CCP "wszystko działa poza EVE, nie ma strat pakietów ani wysokiego pingu wiec to wina CCP".

Jeśli masz od kogoś pożyczyć router polecam przetestować.

Z tym możne być ciężko bo nie mam od kogo. Mógłbym kupić nowy ale musiał bym najpierw wiedzieć na 100%, ze to przyczyna moich problemów. Od biedy mógłbym spróbować pomarudzić do mojego ISP o nowy. Moze mi wymienia dla świętego spokoju. :)

5
Wsparcie techniczne / Odp: Connection Lost: The socket was closed
« dnia: Luty 21, 2018, 02:13:42 »
No ja mam to dość często. Zauważyłem, że występuje to znacznie częściej gdy jestem w wrapie albo gdy skacze przez bramę. Jeżeli lecę gdzieś dalej to mam taki błąd raz na ~15min.

6
Wsparcie techniczne / Connection Lost: The socket was closed
« dnia: Luty 21, 2018, 01:40:44 »
Witam
Ostatnio wróciłem do gry ale mam problem z częstą utratą połączenia przez co nie mogę się zając żadnym sensownym zajęciem.
Sprawdzałem wiele rzeczy ale nie mogę zidentyfikować problemu. CCP Twierdzi, że problem nie leży po ich stronie ale ja sam nie mogę znaleźć niczego po mojej, więc jestem w sytuacji gdzie wszystko działa ale nie da się grać. Nie mam problemów z internetem w żadnej innej grze z wyjątkiem EVE.

Próbowałem:
1. https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/201827699--The-Socket-was-closed-message
2. Zmiany portu w pliku gry
3. Zmiany DNS
4. Czyszczenie cache

W załącznikach umieszczam trochę dodatkowych informacji.

[załącznik usunięty przez administratora]

7
Witam

Jestem świeżym graczem. Posiadam podstawowe pojęcie o grze jednak na ile jest to użyteczne musiał by ocenić ktoś doświadczony.

SP: 3,186,540
Wiek: 27

Aktualne zajęcie:
-Eksploracja
-Tracenie statków

Interesuje mnie PvP i możliwość odrobienia strat.

Pozdrawiam S3M

Strony: [1]