Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Gank Night PL => Wątek zaczęty przez: Colonel w Kwiecień 10, 2009, 13:50:00

Tytuł: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 10, 2009, 13:50:00
Do tematu 2.0 wrocimy jesli znow nastawimy sie na deski, czyli wersja 2.1 czy 2.2...niewazne  ^^

Teraz w obrobce kolejny temat - wersja 3.0 -
KRUZY z konca plecow, jak to niektorzy ostatnio ladnie nazywaja...

Augoror
Osprey
Scythe
Exequror

w ficie uwzglednijcie remote reperki, reszta dowolna, moze byc to speed lock, moga byc weby i dmg ( o ile sie tylko da z tego jakis wycisnac  ^^ )
tym razem gang beesow moze miec wiekszy problem...a na kb w lossach porownywalny ubaw...
Baza tradycyjnie w Evaulon...jesli ktos jest zapalonym producentem to 2j obok jest system w ktorym mozna przed akcja naprodukowac tego badziewia, minsy tez powinno sie dac tam kupic...szczegoly priv do mnie ingame
Crux jako dyzurny operator szykuj kamere na piatek - 17 kwietnia...
godzine ustalimy przez weekend mam nadzieje

fly safe but not to safe
Tytuł: Odp: Gank Night PL 3.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 10, 2009, 13:56:30
I po cholerę ja się męczyłem przez 10 minut lecąc do eva i musząc patrzeć na paskudny kadłub bb? (brzydszy jest już chyba naprawdę tylko onyks)
No ale trudno kupa czasu do eventa to ze 3 / 4 Osprey się doprowadzi.
Jakby ktoś miał problem (czas czy inne) z doprowadzeniem złoma to mogę pomóc (ale tylko w przypadku Osprey i Exequror) - po szczegóły na priv albo łapać mnie w grze...
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 10, 2009, 14:01:09
black bird przyda sie kiedys, zostaw go w Evaulon
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Kwiecień 10, 2009, 14:10:37
skladam wlasnie augorora - to naprawde jest z konca plecow statek  :2funny:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 10, 2009, 14:26:13
To spróbuj jakoś sensownie ospreja sfitować :P
To dopiero uber ship do pvp jest...
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Gregu w Kwiecień 10, 2009, 14:27:44
Twoj to jeszcze ma jakiś tam rezist ogólny spoko, plus  bonus do armora na skill...ja tam nie wiem co na scytke włozyć :)
ale chyba pocisne s.booster, moze tracking link lub discrupta, mwd, 2x dmg mod, dc2, Med repera remote, ass misle launcher i 3x 720, tylko nie wiem czy ładować sie w t2
drona oczywiscie ECM bedzie, a nuz widelec uratuje komus to d :)

kupa, na 720 w żaden sposob nie starczy pg
edit, to bedzie 3x 220 t2 plus ammo barrage- nic innego sensownego nie widze.plus tracking discruptor
109 dps...~300 a.s
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Kwiecień 10, 2009, 14:28:20
bo to są statki specjalistyczne, mające zastąpić logistyki dla młodszych charów nim dojdą do ich "poważniejszych" wersji T2 ;) , nie róbcie z nich bojowych bo ni cholery nic z tego nie wyjdzie

Sfitujcie bezstresowo cokolwiek  :laugh: i tak nic uber nie wyciagniecie z nich.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 10, 2009, 14:32:23
Trochę złośliwe te logistyki skoro włoży się dwie med / jedną larg repkę i już nie za bardzo z miejscem na cokolwiek innego..., ale jeszcze popróbuję...
Albo się wkurzę i polecę navy wersją :P też tania ;)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Kwiecień 10, 2009, 14:43:06
A moge wziaśc arbitratora?  O0 Czy koniecznie musi być najbardziej z dupy cruz Amarrski?  :2funny:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Kwiecień 10, 2009, 14:47:15
Kurde, a może shuttle? Podlecimy do kampy, i na trzy cztery zrobimy self destrukt  :2funny: Miny przeciwnków...oj wiele bym dał żeby je zobaczyc i usłyszeć komentarze  ;D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 10, 2009, 14:48:16
tylko kruzy ktore wymienilem...ekipa z Evaulon wystawi jakies urzadzenia do chwytania...
musimy dac jakas szanse gangowi beesow :D
pozatym zawsze gdyby juz ktorys pekal to mozemy go sobie napompowac armorem i zlac go ponownie :D
jak FUN to FUN  ^^
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 10, 2009, 16:15:37
Scythe/Osprey będzie ready :D


Nom,... często  - ale myślę, że też trza kuć żelazo, póki gorące  >:D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 10, 2009, 16:16:50
fitujcie jak chcecie, ktos chce miec top dmg na kb to fituje dmg mody...
reszta niech uwzglednia remote...moze uda sie kogos podciagnac...a moze bedziemy pastwic sie nad kims bijac i pompujac ....jak juz wczesniej nadmienialem  ^^
a co do czestotliwosci to byl dopiero drugi GN...
trzeci za tydzien...a potem jakis czas przerwa...

 o7
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: magni w Kwiecień 10, 2009, 16:18:06
akurat osprey w gonditsa mi kisnie :)
i te cruzy wcale nie sa takie z dupy, spory gang ospreyow z shield transferami moze sporo zdzialac - spider tank ftw   >:D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Val Heru w Kwiecień 11, 2009, 17:14:10
moze tego ganknighta zaplanowac jakos anty sc gank :knuppel2: i zapolowac na nich, troche inna skala i poziom trudnosci ale.... :diabeł:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Kwiecień 11, 2009, 17:34:33
moze tego ganknighta zaplanowac jakos anty sc gank :knuppel2: i zapolowac na nich, troche inna skala i poziom trudnosci ale.... :diabeł:

o i to jest pomysł ;)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 11, 2009, 17:36:42
Cytuj
anty sc gank
Można prosić o rozwinięcie?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 13, 2009, 08:41:16
trzeba ustawic gank night w podobnym czasie co pierwowzor i poleciec im na spotkanie...ubaw bedzie przedni... :knuppel2:
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 14, 2009, 19:46:56
proponuje 21.00 PL time w Piatek 17.04
Zbiorka tradycyjnie w Evaulon, skladanie gangu do 15 minut i wylot
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 15, 2009, 15:41:11
ja tym razem odpadam..  :embarassed:

Have phun!!
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Kwiecień 15, 2009, 23:26:26
Zbiorka tradycyjnie w Evaulon, skladanie gangu do 15 minut i wylot

Jestem za. Statek już mam gotowy. Jaki Teamspeak/Ventrillo?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 15, 2009, 23:51:35
Eve voice :P
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Luisa w Kwiecień 16, 2009, 10:33:08
Hm.. to może i ja też wpadnę, tylko dużo amarrskiego i gallentyjskiego badziewia proszę i pomyślcie też o zafitowaniu transferu capa, zwłaszcza w przypadku augorora.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 17, 2009, 22:20:31
No i juz nas roznieśli..
Sorry za spóźnienie i mam nadzieję ze następnym razem nie padniemy tak szybko.

PS
Poproszę KM z tego SB co go dorwaliśmy ;)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 17, 2009, 23:12:49
Frekwencja = fail

nieładnie...

ale uratowałem scythe an 10% struktury yay :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 18, 2009, 07:24:10
no dokladnie, frekfencja byla niska...
21 czy 22 osoby w gangu...
moze chodzi o to ze kruzy T1 to juz za drogi sprzet dla wielu ktorzy wczesniej nas zasilili...
czy powinnismy poleciec znow w deskach?
tak czy inaczej czas odpoczac i nastepny raz polecimy jakos za miesiac...

wklejcie kila bomberka PLS

Dziekuje wszystkim ktorzy mieli cierpliwosc poczekac na wylot
...i Dziekuje za przybycie  o7
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Captain w Kwiecień 18, 2009, 08:08:29
no dokladnie, frekfencja byla niska...
21 czy 22 osoby w gangu...
moze chodzi o to ze kruzy T1 to juz za drogi sprzet dla wielu ktorzy wczesniej nas zasilili...

Za często poprostu :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: magni w Kwiecień 18, 2009, 08:49:34
kill tego bomberka jakby ktos chcial przekleic sobie na kb:
http://www.gbteam.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=16147 (http://www.gbteam.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=16147)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Kwiecień 18, 2009, 09:31:12
Nie bylo mnie, ale pare faktow:
a) za czesto, dluzsze przerwy podsycaja apetyt
b) piatek, dlatego np. mnie nie bylo
c) za malo czasu by kazdy kto bywa na centrali raz na ruski rok sie dowiedzial

Co proponuje? Zaczynac topici jak na sch na miech wstecz praktycznie, powoli ustalac i infromowac co i jak. I terminy najlepiej sobota ;]
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: magni w Kwiecień 18, 2009, 10:22:31
piatek to faktycznie nie najlepszy termin, ale sobota jest rownie zla... czesc ludzi imprezuje w piatki a czesc w soboty :)
poprzedni gn byl w srode albo czwartek i to bylo ok, o 21 juz raczej wiekszosc ludzi jest w domu
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 18, 2009, 10:30:28
hmm, pierwszy GN byl w poniedzialek :)
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 18, 2009, 10:51:39
no wiec wlasnie mysle ze po testach z dniem tygodnia najlepiej jak kolejny raz uderzymy miedzy poniedzialkiem a czwartkiem  O0
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 18, 2009, 11:13:09
Dodatkowo powodem malej frekwencji moze byc brak wiary ze okrety typu Augoror sa w stanie cokolwiek zdzialac :D (trudno cokolwiek z tego zrobic :P).

Ja chetnie powtorzylbym wypad z deskami, albo polecialbym cruzerami t1 - przy czym cruzery ktorymi lata sie na pvp a ktorych strata nie boli - np Arbitrator ( przyklady okretow amarrskich - reszty dobrze nie znam:p) a i taki gang RR bs'ow moglby miec problemy nawet przy wczorajszej frekwencji.

Jest jeszcze mozliwosc lotu fregatami tj - pewnie byloby wiecej chetnych (tyle ze wartosc bojowa bylaby chyba jednak znacznie mniejsza niz deskami)

p.s. czekam na wyprawe koncem miesiaca w czyms ciezkim :D
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: magni w Kwiecień 18, 2009, 12:27:26
1. jak juz chcielismy leciec cruzami logistycznymi to trzeba bylo sie umowic na jeden rodzaj tanka: shiled albo armor i poleciec banda ospreyow/scythe albo augrorow/co tam ci gaylente maja...
2. faktem jest ze marne szanse byly przeciwko paru bsom, oni mieli dps taki ze nawet nie zdarzylem lockowac naszych zeby ich naprawiac (choc probowalem ale zwykle lockowlem juz ich jajka)
3. gdybysmy mieli w gangku pare blackbirdow inaczej by to moglo wygladac...
4. mysle ze na przyszlosc trzeba dac sobie siana z setupami/gangami kompletnie z dupy - funop tak - dawanie free killow jakims hisecowym lamom nie!
mozemy leciec fregatami, cruzami czym deskami ale niech sklad gangu bedzie sensowny, zeby byla szansa powalczyc a nie tylko zginac bez sensu
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Kwiecień 18, 2009, 12:51:23
Ja odpadłam z uwagi na maraton w robocie (zresztą nie tylko tu)... Prywatnie proszę o nie branie pod uwagę w terminach jeszcze czwartku... - Weekend u mnie zaczyna się w piątek więc w czwartek różnie to bywa...

A co do shipow to proponuje byście wprowadzili małe zróżnicowanie bo ktoś nie ma skili (ja np deskami w ogóle nie latam i nie chce tego robić...) albo nie stać go na stratę... I np. zrobili skład Cruisy > Deski (Pamiętam ze na pierwszym ganknighcie to była i barka bojowa...).
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Crux w Kwiecień 18, 2009, 13:05:19
  Zgadzam się z Deviousem.
 Co do statków na następny GN uważam, że pomysł z Blackbirdami jest dobry. Ja bym go jednak nieco zmodyfikował, a mianowicie można by było poszerzyć to o wszystkie rasowe cruisery ewar.
Po pierwsze znalazłoby się więcej chętnych (niektórym pewnie nie na rękę jest skillowanie caldaryjskich cruiserów).
Po drugie mielibyśmy bardziej zróżnicowaną elektronikę (w sytuacji gdyby nie wszedł jamm delikwent miałby na sobie jeszcze dampa albo tracking disrupta).
Po trzecie deski były już 2 razy i można było do nich wrócić, ale trochę później.
Jedyny problem to matarskie cruzery ewar, ale i tak taki Bellicose jest o niebo lepszy niż to czym lataliśmy ostatnio.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Kwiecień 18, 2009, 14:00:40
Moze po prostu cruzy t1 bez ograniczen? kazdy sobie sfituje jak chce, poelci czym chce i juz?
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 18, 2009, 14:02:17
Jedyny problem to matarskie cruzery ewar, ale i tak taki Bellicose jest o niebo lepszy niż to czym lataliśmy ostatnio.

Nie zgodze sie z tym :), nie bedzie na nich szkoda medium slotow na webby i scramble :) - na arbitratorze szkoda by mi bylo slota na webba.
Tytuł: Odp: Gank Night PL v3.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 18, 2009, 18:47:25
Cytuj
Co do statków na następny GN uważam, że pomysł z Blackbirdami jest dobry. Ja bym go jednak nieco zmodyfikował, a mianowicie można by było poszerzyć to o wszystkie rasowe cruisery ewar.
Jako że proponowałem to już kilkukrotnie i nie przestałem być zwolennikiem tego rozwiązania pomysł oczywiście bardzo mi się podoba ;)
Ale nie spisywałbym na straty obrazu matarskiego ewara, czasem jednak cholerną frytkę ciężko trafić z med broni :P