Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [NAUKE] Son of Rainbow

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
36
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Szkolenia
« dnia: Styczeń 10, 2018, 22:24:11 »
Wszyscy czekają a tutaj nic :DDD

wiesz co na chwilę obecną strasznie brakuje mi EVE i także wątpię by wielu czekało. Pewnie zakotwiczę się gdzieś jako FC w niekoniecznie bardzo polskiej organizacji. Mam normalną pracę plus działalność i jak działalność urośnie tak gdzie po zatrudnieniu następnych pracowników także zrezygnuję z normalnej roboty pewnie się pojawię.

Miły sarkazm Nightblue :)

37
Nie gram obecnie ale z tego co pisali to w amarr czyli wyjątkowo dla nowych przyjazne miejsce.

38
NoobGarten / Odp: PODPUCHA
« dnia: Styczeń 04, 2018, 21:45:53 »
Dokładnie jak pisze przedmówca. Koleś pewnie w ten sposób robił sobie standing do frakcji i wisiało mu to przy jego zarobkach co z niego wypadnie. Mogłeś brać ale uważaj w hi sec na żółte o wtedy można do Ciebie strzelać.

39
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Szkolenia
« dnia: Listopad 09, 2017, 23:43:29 »
Dawno temu jak rainbow i czasem qlko lub azbuga prowadził szkolwniówkę dla nobków to killboard był głównie zielony. To nie zależy od tego ile świeżaków jest w szloleniówce, tylko od tego czy A. prowadzący ogarnia i jest zaangażowany, B. świeżaki się słuchają prowadzącego na każdym kroku. W innym wypadku wychodzi jak wyżej. Zresztą utrata jaja następuje zazwyczaj w jednym wypadku: kiedy jedną ręką klikasz warp-out a drugą sięgasz po piwo i... ups nie zdążyłem :P No dobra... może czepiam się jak stary zrzęda. :)
Witam,

dokładnie tak jakieś 5 lat może 6 prowadziłem szkoleniówkę z lepszym czy gorszym wynikiem ale robiłem to w FW gdzie wymuszana jest interakcja z innymi graczami - pvp małym gównem. To nawet nie kwestia leadership'u a osób, które będą w stanie dane jednostki szkolić. Latami zauważyłem, że to ja nie mam największy impract na tych nowych a osoby, które są w stanie z nimi latać. To oczywiste i od pół roku nie gram w EVE jednak pojawię się w grze jeszcze w tym roku jednak nie jak no life kiedyś a po prostu casual. Zawsze prowadziłem szkoleniówkę by była niezależna od kogokolwiek to był błąd. Pomagałem delikatnie w ETS, fajna formacja i po przekształceniu życzę wielu sukcesów. Jednocześnie szkoleniówka w HI nie zapewnia zielonego killboard. Tego się nie da zrobić.

40
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 26, 2017, 23:02:51 »
Bardzo fajna gra, chociaż imo nie na dzisiejsze czasy ;) Jest to jedna z dwóch gier jakie imo zasługują na nazwanie MMO. W Polsce powinno jeszcze być kilka freeshardów UO.
Tak BTW to zapytam o jeszcze jedną rzecz bo nie wiem czy nic o tym nie było czy mi umknęło.

Jak w AO jest z produkcją. Czy potrzeba jak w EVE BPO czy po prostu wraz ze wzrostem skilla uzyskujesz możliwość produkowania nowych rzeczy?

Teraz mam bardzo malo czasu na gre bo pracuje od 11-19 dzien w dzien procz weekendow. Ale zalogowalem sie ostatnio do AO. Wytlumacze to w ten sposob. Do t3 produkujesz sobie ze wzrostem skilla. Dalej praktycznie kazdy item procz accesories jest od t4 dzielony na 3 grupy. Wiec robiac t4 skillujesz juz jedna np. galaz produkcji np adepts frost kijkow. Do tego potrzebujesz matsow. By zrobic mats t4 nie magiczny potrzebujesz matsow t2, t3 i t4. Te z resources konwertujesz do przerobek. Zatem by zrobic item wymgany do produkcji na poziomie t4 musisz miec produkcyjne t2 i matsy t3 z ktorych robisz produkcyjne t3, nastepnie matsy t4 i produkcyjne t3. Oczywiscie to kwestia skilli i ktos z gildii moze Ci je przerobic. Nawet jesli chodzi o produkcje to nie jest gra dla jednej osoby chyba ze jestes konkretnym no life.

BPO nie jest potrzebne. Dochodza itemy "frakcyjne" do ktorych albo wydropisz z bossa jakiegos, kupisz na markecie i masz okreslona ilosc itemow, ktore wypadaja w dungach. Do tego dochodzi skill na wyprodukowanie "frakcyjnego" itemu..

Obecnie nie gram w Eve nie mam czasu ale do AO loguje sie codziennie na godzine. Gram w gildii pochodzace z Eve - Evil Ones. Podczas poprzedniej bety bylem w Pijakach i Zabijakach z Niewidem. Plusem tej gry jest to, ze nie potrzebuje 3h zeby sie pobawic, wystarczy godzina.

wczoraj się wybrałem w ubranku tier 4 do albionowego nulla :) odjechałem od teleporta, jakaś kura oklepała mnie po drodze że spadlem z osiołka po czym 2 ciosami dobił mnie jakiś typ :) to chyba zajmie nieco dłużej żeby się tam wybrać.

btw - mój nick "Azbu" - jak ktoś chce pobiegać razem to zapraszam

Na czarne czyli do nulla. Jest jedna wielka gildia Gentlemens polska, w ktorej bylem 2 bety temu fajni ludzie ktorzy zyja na czarnych. By sie tam wybrac solo np z Carleone zapomnij.

41
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Kwiecień 05, 2017, 13:18:38 »
Caldari też jest na t2 :P

Zgadza sie ale wbija na t3 kilka razy dziennie gdy ludzie oddaja misje i my bysmy takze oddawali natomiast my sie przygotowujemy do obrony, ktora nastapi za jakies 2 tygodnie jednym slowem bedzie rzeznia i pierdyliard killi dziennie mam przynajmniej taka nadzieje.
Do tego ze wzgledu na dlugie amarrskie t4 nasz isk/lp rate jest nizszy o jakies 20% na samych buy orderach od caldari a majac na wzgledzie nowych graczy wolalbym by mieli wiecej kasy. Do tego stacja zamiany jest praktycznie pod jita wiec ogranicza to koszty przerzutu. Jednak jak zwykle bede prosil moich o wyrazenie opinii i jesli beda chcieli nie zmieniajac miejsca zamieszkanai byc w caldari to my w 24h nas przerzuce.

42
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Kwiecień 04, 2017, 23:41:41 »
Amarr fakt jest na  t2 i pewnie nie zmieniajac miejsca pobytu przejdziemy do caldari ale to w sumie zalezy od chlopakow czego beda oczekiwac. Bombera na ponad 100wke z dobrymi skillami to naprawde nie problem zrobic. Robilem bomberem, tengu, ishtarem i cerbem. Najwygodniej bylo robic cerbem ale to tez kwestia gustu i wlasnej filozofii

43
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Marzec 30, 2017, 01:01:48 »
w Amarrach sie da, w matarach tez niby ale z bolem dupy i podobno na 2. Amarrskie maja najlatwiejsze misje

44
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Marzec 29, 2017, 03:12:42 »
jak tam z zarobkami w amarrskiej milicji aktualnie?
na misjach lv3-lv4, ile jestem w stanie zarobic np przez 5h grania?

na chwile obecna mamy wojne domowa. Moje NoE z racji tego, ze zwykle pelnilem funkcje Szwajcarii niezaleznej, niezawislej przygladam sie temu co sie dzieje. Zawiazalismy przymierze z Rosjanami i bedziemy zmniejszac efekt wojny domowej jednak nasz tier bedzie spadal. Jeszcze conajmniej miesiac bedziemy mieli minimum t3 wpadajace czasem na t4 a jesli spadniemy zbyt nisko to przerzuce corp do caldari o bedziemy robic ich misje. Czy tier wplywa na zarobek w momencie mozliwosci zarabiania misji? niekoniecznie ale tutaj musza pokazac sie Twoje zdolnosci handlowe bo nie zarabiasz iskow a LP. Jesli potrzebujesz szkolenia z zamiany robie je cyklicznie i zapraszam.

Personalnie mysle ze jestem w stanie ugrac teraz jakies 250kk na godzine pi razy drzwi troche wiecej lub troche mniej. Przy dobrym stanie rynku o wiele wiecej a ten sie zdarza i czasem teraz moge dojsc do 350. Na jedna postac zbierajaca, na dwie tak jak gram ta kwota juz rosnie do 400 milionow, czemu tylko tyle? bo wtedy zbieram tylko okreslone misje na 2 postacie w okeslonych bezpiecznych miejscach do brania i run trwa wtedy 5h. Czy uda sie wtedy wylupac 2b? niekoniecznie zazwyczaj liczac zamiane, transport jest to okolo 1.8b ale zdarzaja sie zajebiste runy w ktorych zgarne nawet 2.4b lub bardzo kijowe na poziomie 1.6b zalezy od rozlozenia misji. To wszystko opisuje na buy ordery a nie sell.

Odnosnie runow, 5h run to Ty i Twoj puller, normalnie run to 3h z dodatkowa postacia zbierajaca 5. z dodatkowa postacia to o wiele wiecej kasy, powyzsze podalem jako maksymalna kwote dla jednej postaci. O ile wiesz jak sie za to zabrac, masz odpowiedni statek z odpowiednum fitem, umiesz skanowac kierunkowo jak i sie przemieszczac.

45
e no zawsze można użyć c0venu zgodnie z najlepszymi tradycjami bufu ;P

pytanie co komu po AT jak evebet nie działa

a to tak zarabialiscie na plexy na allegro!! :D

Oczywisty joke ;) ale rozesmialem sie po wpisie o evebet i nie moglem sie powstrzymac :D

46
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 15, 2017, 14:42:35 »
Oto w ten sposob rozmowa odnosnie CSM zeszla w kierunku wodnej armatury. Takie rzeczy tylko na centrali :D

47
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Marzec 14, 2017, 20:59:33 »
Straszyli ich półroczna dietą w Polsce złożoną z samych kartofli. Nic dziwnego, że dali im cos na osłodę. Swoja drogą wyjaśnia się trochę skąd tyle kolizji sie u nich bierze na naszych drogach :P


Smiem stwierdzic, ze alkohol bedzie tego samego pochodzenia :D. Do tego z ciemniaczkow wodeczka jest paskudna wiec moze oducza sie pic :P

48
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 14, 2017, 20:57:46 »
Akurat 4 konta (przy dwóch monitorach) powinno się dać użyć bez większego problemu - Huginn i Lachesis na widocznych klientach, plus 2x Curse z asystą dron na Lachesisa. Siedzisz na mediumie i czekasz na biedną ofiarę, która wleci bez sprawdzenia combatami co siedzi za bramką. Jak widzisz combaty/za dużo ludzi na scanie, warp squad na spota i/lub friendly cytadelę. Jak w miarę szybko klikasz (czytaj: jesteś w stanie ogarnąć micro w carrierze) to możesz do tego dołożyć piąte konto - Rook, coby nic ci nie spadło. ;-)

W sumie racja, mozna i tak. Jednak to dosc droga zabawa w porownaniu do tego co moze wpasc. No ale grunt to zabawa.
Co do reszty w pelni sie zgadzam. W FW z tym sovem bywa roznie, natomiast po wprowadzeniu cytadel zero problemu

49
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 14, 2017, 13:31:12 »
Ales sie Rainbow dal strollowac. :D

Nie dalem, miej na uwadze, ze wiekszosc niezalogowanych osob, ktore czytaja to forum to nowi potencjalni gracze, ktorzy mysla o tym by wystartowac w tej grze. Zatem przeredaguj moja wypowiedz w kontekscie zachecenia do odpalenia oraz drugiego dna ;)

50
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 13, 2017, 20:51:17 »
tacy ludzie co swoje zycie w eve definiują tylko poprzez bicie noobów w hiseku - tak naprawdę nie są tej grze potrzebni, gra na dobre zaczyna się na 0.0, wszystko inne to ośla łączka a  przynajmniej powinno nią być. Ludzie latający solo na 4 konta na low,którzy nie widzą nic poza swoim jedynym słusznym solo stylem gry to patologia w takiej grze jak eve. Im więcej zasad pętających graczy tym jest gorzej i tym większe pole do nadużyć i brudnej gry. Jak dla mnie to wszędzie powinni 0.0 zrobić i tyle człowiek był by zmuszony gdzieś dołączyć i się socjalizować i bardzo dobrze.

wywachal temacik, ze bedzie mogl kogos atakowac miedzy wierszmi i zaciera uszy :) . Ide takze o zaklad ze koles wyzej to alt jednego z krzykaczy z Zoltan.

Co do nulla to kwestia tego co kto lubi. Czasem do szkoleniowki wpada mi osoba z nulla, bardzo czesto dosc duzo wie o grze tylko musi przyzwyczaic sie do specyfiki low i tak duzej ilosci WT w okolicy czy tego, ze ludzie w jajach maja czesto 1b+. Natomiast duza czesc potrafi tylko anchor, f1 i sa zdziwieni, ze po wyleceniu rattlem ze stacji 10min pozniej sa w jajku :P, To zawsze kwestia personalna.

Nastepnie o ilosci kont. Jesli gracz w FW wrzuca kilka kont to tylko po to by wystawic oczy badz pullowac misje. To Panowie z nulla czy hi np na incursions graja na kilka/kilkanascie kont bo maja taka mozliwosc ze wzgledu na dosc duzy spokoj. Nie wyobrazam sobie pilowac w low FW 4 maszyn jednoczesnie nawet majac X monitorow i masazystke za plecami.

 Niektorych jaraja duze bitki, innych te mniejsze to kwestia gustu i uwazam ze nowy gracz z biegiem czasu powinien sprobowac wszystkiego. Tak samo jak to, ze low to okreslona jakas tam dresiarnia ... moglibysmy np to samo powiedziec o querious fight club tylko sa narzucone przez graczy zasady i sa ustawki "dresow". W low kto wleci to wleci i podejmujesz walke lub nie. Albo zostajesz zmuszony do podjecia jak sie zagapisz.

Nalezy pamietac takze, ze low czesto okreslany jest jako end game dlatego, ze bardzo duzo graczy idzie tam na emeryture a nie tylko zaczyna gre. Ostatnio nawet takie stwierdzenie znalazlem na forum w postach odnosnie naszych filmikow z gry.
Low ma zupelnie inna mechanike, jest o wiele wieksza wolnosc i niezaleznosc jak w WH czy nullu. To wszystko ma ogromne plusy jak i ogromne minusy. Eve natomiast opiera sie na tym, ze mozna wszystko czego nie zabrania EULA badz prawo stanowione w Wielkiej Brytanii.

Dalej, co do zabijania nowych. Jesli zorientuje sie ze bilem nowego, najczesciej oddaje mu za statek i jesli mowi po angielsku to pomagam mu fity ulozyc czy cos. To juz kwestia indywidualna. Jednak trzeba uswiadamiac nowym graczom, ze  tu ludzi sie bije i nie ma przebacz.

Chcialbym w tym miejscu zacytowac CCP Phantom z jego 8 Golden Rules of Eve Online.

Cytuj
Consent to PvP

* You consent to PvP when you click "undock".
* You are not safe in 1.0 security space. CONCORD is there to punish, not to protect. Get used to the idea.
* In most cases, the only way to be 100% safe from aggression inside the game is to be docked in a station. Being cloaked in a secret safespot could work too.

GET USED

Co do innego rodzaju barbarzynstwa :

Cytuj
Everyone can scam - and so can you

* Never grant corporation rights to stuff you can't afford to lose either. No exceptions.
* People offering free stuff? Probably traps. Be cautious.
* Free stuff usually isn't. Not even minerals you mine yourself.
* If it sounds too good to be true, it probably is. Paranoia pays off here. Double-check everything.
* Scamming and unethical behavior some would consider griefing is not only allowed, it is encouraged and rewarded by the game mechanics.
* Harassment or real-life threats are not ok, and you can get a shiny ban for them. Learn the difference.

Oraz na koniec:

Cytuj
Unfair circumstances?

* There is no such thing as "a fair fight" or "an unfair fight". There's only a fight. Circumstances are irrelevant.
* Just because you can fly something doesn't mean you should.

Dla zainteresowanych - calosc wypowiedzi -> https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=491023

Co do stwierdzenia raciarza o zaoraniu wszystkiego jak to anarchistyczni populisci maja w zwyczaju glosic ... ->


51
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 13, 2017, 16:51:48 »
no i masz sporo racji - hisec jest dzisiaj bardzo niebezpieczny, te wszystkie kody itd. Już lepiej by było gdyby to wszystko było 0.0, wtedy za dresiarskie zachowanie był by konkretny wpierdol, a tak ludzie którzy uważają się za gankerów chowają się za mechaniką i nic im nie zrobisz (npc korp naprzykład) i inne pr0 rozwiązania. Wściekła wyskilowana i zamożna dresiarnia bardzo skutecznie zniechęca do gry naprawdę młodych graczy.

"dzisiaj" lol. Widac kolega gra bardzo krotko ale gankowanie np gornikow zostalo ukrocone poprzez zmiane w specyfikacjach barek kopiacych i nie tylko. Kiedys na paskach stalo pierdyliard hulkow i mozna bylo latac je pukac tak jak zbierac grzyby w lesie w sezonie. Frachta tez juz nie mozna bumpnac juz tak z dupy tak jak lata temu. Statki przewozace rope naftowa na terenach przylegajacych np do somalii (ogolnie) gdzie plywaja piraci maja zakaz posiadania jakiejkolwiek broni palnej. Czemu? przeciez piraci atakuja i raz na ruski rok nawet przejmuja jakis tankowiec. Otoz wyposazenie tych statkow w bron doprowadzilo by do tego, ze piraci mieliby wiecej broni, byliby lepiej zorganizowani a raz na jakis czas jakis tankowiec by poszedl na dno. Wracajac do tematu CCP ... juz nie pamietam 2, 3 lata temu wprowadzajac zmiany w barkach i utrudniajac ich zbicie o wiele doprowadzili do wiekszej organizacji graczy by wykonywac dana czynnosc:). Angole maja to takie stwierdzenie, ktore bardzo lubie ... I see whole picture.


Gank nie jest ominieciem mechaniki gry a czescia niej i to swiadomie wprowadzona. Mozna by bylo sie zastanawiac po co to zrobili ? ... czekaj moze po to, ze to mmo i by uswiadomic ludziom, ze nalezy zebrac sie w jakas wieksza kupe, zaorac jakis okreslony teren czy tez nawet organizowac sie w wymienionym hi. To sandbox i czesto to, ze ktos zostaje w grze decyduja ludzie, z ktorymi sie lata czy siedzi na TS. Ilu gornikow wie, ze przed kopaniem w hi nalezy wyleciec innym toonem, strzelic sobie do wlasnej barki by sprowadzic concord na pasek chociaz na chwile by byc bezpieczniejszym? I tutaj wiedza>sp.
Co by sie stalo gdyby nie gankowano gornikow w hi ... kopanie byloby nieoplacalne a producenci barek groziliby CCP pasem szahida.
CODE lol ... a czy ktos pamieta hulkageddon ? 7-8 lat temu byla organizacja, ktora placila za kazdego zestrzelonego hulka. Czemu? bo je produkowali i sobie policzyli, ze sie oplaca. Samo zycie a nie biadolenie. Fakt sa osoby ... ba nieliczne, ktore traktuja eve jako single player z chatem. Zly adres ale polecam http://www.kongregate.com/mining-games

Ogolnie cale to pierd*lenie o zapewnienie hi calkowitej nietykalnosci graczy doprowadziloby tylko do odplywu zorganizowanych grup, pewnie wielu by takze przestalo oplacac jakies konta, inni by odeszli bo np zarabiaja na strzelaniu do frachtow. Nastepnie moze pojawiloby sie wiecej ludzi, ktorzy lataja solo, klepia misje czy jaraja sie patrzac na skalke. Jednak mysle, ze wiecej jest ludzi, ktorzy wola r*chac jak wachac stopy.

Co do zniechecania graczy. Pierdzielenie na rookie chat masakrycznej ilosci ludzi - idz kopac i przez miesiace patrz sie na skalke z czasem ogladajac film dopiero zniecheca. Dlatego nigdy nie stawialem szkoleniowki w HI.

zapomnialem o "zamoznej" dresiarni. Jesli po miesiacu gry nie jestes w stanie zarobic chociazby 100 milionow na godzine to "you are doing something wrong". Catalyst jest bajecznie tani a jak spadnie SS nawet do -10 koszt zrzucenia do 0 tagami to chyba pi razy drzwi 400 milionow.

W POCO zarabiasz na skali. Im więcej ludzi kopie Twoje planety, tym więcej podatku nominalnie dostajesz. Nic dziwnego, że zorganizowane ally się za to zabrały. Darmowy zauważalny hajs.

Gdyby w highsecu pojawiły się r64, możesz być pewien, właścicielami byłyby największe power bloki :) Szansa na to jest jednak niewielka, pewnie byłby tam tylko crap. A za crapem nikt się nie ugania w 0.0, nawet jeśli ma pod nosem, na swoim terenie.

Aż się dziwię, że nie ma wielkiej wojny o cytadele przy Jicie :)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Oczywista oczywistosc. Na terenie na, ktorym zyje wiekszosc poco nalezy do SC mimo, ze tutaj w tych kilku konstelacjach pewnie PI robi niewielu a polowa moonow nalezy takze do jakiegos altowego corpa ... czyjego nie pytalem i nie strzelalem :)

52
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Marzec 13, 2017, 04:37:44 »
cva też masz pod swoim butem ?

nigdy nie mialem pod butem kogokolwiek, milicja nie jest juz jednolita ani nie koordynuje jakichkolwiek dzialan. Wrocilem do zadania rozjemcy a zarzadzaniem zajmuja sie 2 alliance jedynie pomagam jak jest drama. Tych, ktorzy siedza na kanale zarzadzajacym sie zwykle nie tyka i ich corpow chyba ze powstaje jakis separatyzm grozacy wojna domowa. Co do CVA, panowie naprawde starali sie pomoc i wczesniej niz co roku weszli do milicji i siedza nadal co wywiera jakis mniejszy, czy wiekszy wplyw na milicje amarrska.

Co do "rzadzenia w milicji" juz w miare nakreslam temat.

W milicji nie ma opcji stworzenia jakiegokolwiek stalego przywodztwa, poziom zorganizowanie nie przypomina w jakimkolwiek stopniu ten z nulla. Tak samo jak nigdy nie przewodzilem milicji, po prostu moglem naciskac na pewne dzialania, rozwiazania i przez dluzszy czas byly wprowadzane w zycie a najbardziej zaufani gracze siedzieli na jednym kanale.
Lojalnosc jak i w zyciu codziennym czy eve mozna zdobywa sie czynami a nie slowami. Jednakze pracodawca wyplacajac okreslona pensje swoim pracownikom moze zaskarbic sobie w taki sposob wlasnie lojalnosc. Tak dziala SRP w wielu miejscach, w FW praktycznie nie ma opcji jakiegokolwiek zacnego SRP chyba, ze corp posiada moony, poco co jest rzadkie a nawet przychod z nich jest maly na tyle, ze nie zaspokoi potrzeb lub tez ktorys z czlonkow chce wykladac kase. Faktem jest, ze milicjanci duzo zarabiaja ale czesto to osoby gardzace wiekszymi flotami bo znaja male gangi, ktore np dla mnie sa bardziej emocjonujace jak wieksza flota i anchor.
Z racji tego lojalnosc mozna zdobyc poprzez pokazanie sily co konczy sie po jakims czasie odejsciem agresora bo dostaje wpierdziel, lub reszta ma ich w dupie albo doprowadza do upadku milicje. Drugim typem zaskarbienia sobie wladzy jest kooperacja i w ten sposob tworzony jest jakis okreslony kanal na ktorym siedza przedstawiciele alliance/corpow znani od lat z tego, ze graja na okreslonym terenie. W ten sposob te osoby sie dogaduja i wywieraja nacisk na reszte.

Ergo postanowienie zmiany strategii calej milicji zwykle trwa jeden dzien gdzie osoba tymczasowo przewodzaca przepycha swoja wizje, dogaduje sie z szefostwem reszty i stara sie wybrac reszte corpikow na floty, ktore nawet czesto nie sa swiadome co jest celem. Zatem przypomina to uklad plemienny a to, ze raz ma 1-2 lata robimy staly redeployment mogloby swiadczyc o jakiejs nomadycznosci naszego zycia jednak teren nie zmienia sie dalej jak o kilka jumpow.

Zatem stwierdzenie "posiadania milicji pod butem" jest kompletnie nie trafione, chociaz sa takie chwile, ze chcialbym moc porozstawiac ludzi po katach gdy zaczynaja sobie skakac do gardel.

53
Bump,

korporacja powstala 27 grudnia 2016, wbilismy 101 czlonkow ... w sumie postaci bo kadeci niektorzy maja po 2 postacie u nas. Co sie zmienilo?

1) Dolaczylismy do alliance Black Armada, maly przytulny i amarrski,
2) Jak ktos ma ochote nie musi daleko leciec bo gora 1j by kogos zabic https://zkillboard.com/corporation/98491235/
3) Wczoraj dzieki uprzejmosci mojego bylego kadeta moi calkowicie nowi whorowali sie na tytana ... w tristanach oczywiscie ;)
4) Wieksza liczba nowych zaczela klepac misje i cieszyc sie  z wiekszej ilosci gotowki,
5) jak 5 dni w tygodniu mamy transporty do miejsc, w ktorych zyjemy ... logistyka dziala swietnie,
6) z racji duzej mozliwosci wsadzenia komus kalacha w tylek w okolicy narazie nie idziemy w strone gate camp i ganku ale pewnie chlopaki dlugo nie wytrzymaja monotonii okolicy o czerwonych barwach i beda chcieli urozmaicenia,

54
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 12, 2017, 18:04:26 »
Jak dla mnie w hi secu powinni móc strzelać do siebie tylko ludzie mający między sobą wojnę.

Gank jest czescia tej gry tak jak i to, ze podwoje Twoje iski jesli wyslesz mi jakiekolwiek. Przyrzekam.

A potem dziwmy się, że online spada, a gra jest coraz bardziej upraszczana by przyciągnąć graczy
Osobiście wolę żeby gracze nie chcący bawić się w low czy w 0.0 bawili się w hi secu w bezpiecznej piaskownicy dając CCP kasę na rozwijanie EVE niż żeby odchodzili z gry

Osobiscie wole zeby nie zamienilo sie to w gimbusiarnie dla kazdego. Wiedza jest wazniejsza jak SP (chociaz tez istotne) i mniej LSD jesli widzisz w Hi latajace jednorozce:P

Nie interesuje mnie kto by czerpał z tego korzyści. Po prostu chciałbym by CCP zrezygnowało z tego typu głupich ograniczeń wśród których jest też całkiem sporo dotyczących 0.0.
A co do księżyców w hi secu to jest spora szansa, że nikomu z 0.0/low nie chciałoby się bawić w zajmowanie się takimi lichymi księżycami na terenie poza ich kontrolą.

Pewnie dlatego tak duzo poco w hi nalezy do altowych corpow ludzi z nulla.

O ile wszystko z czym nie masz wojny dostawałoby natychmiastową regenerację tarczy i pancerza od concordu w momencie wystrzelenia bomby i/lub postawienia banki to czemu nie

To ja jeszcze prosze o zwrot mozliwosci dawania scrama z HIC na gate na odpowiedni range, frytki i zabawke z Happy Meal'a

55
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 12, 2017, 13:54:58 »
Dlaczego uważasz że jakby księzyce można było kopać w high i stawiać tam cyne to by czerpali z tego gracze pve żyjący w high? low podobno to FW, piraci i dresiarnia która uważa sie za pr0 pvperów, ale jak jest księżyc do kopania tam to ticker posa koipiącego znajdziesz też na mapie sov.



:] low fw za duzo zarabia zeby bawic sie z moonami chyba ze dla czytego szpanu, ze cos ma. Do tego ogromna interakcja  innymi graczami jak pokazane wyzej wiec po jakiego diabla. Tak low to dresiarnia ktora uwaza sie za pro pvperow ... wystarczy spytac mittaniego co sie stalo jak wypowiedzial "low" wojne;).
Do tego dochodzi sposob gry. FW niestety ma ten minus, ze nie ma mozliwosci pobierania jakiegokolwiek % od zarobku graczy. Wtedy z cala pewnoscia byloby SRP i walka o gowniane moony ... bo jakby nie patrzec w low sa gowniane przynajmniej tam gdzie zyje. Nasze raty nie daja ani jednego zlamanego iska, z dedow co prawda leci fajna frakcja ale raty takze bounty maja malo kasy.
Zatem dochodzi do bardzo prostego wyniku calosci - duza ilosc graczy ktora potrafi walczyc solo, trudno milicje zjednoczyc by latala razem czy miala jakis inny wiekszy cel jak tluczenie kazdego kto nie jest blue. Pelna dresiarnia.
Wracajac do tematu by nie odchodzic Scylus zaproponowal zmiany, ktore nie wymuszalyby na milicjantach zostanie piratami. Moze i dobrze.

56
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 12, 2017, 13:42:16 »
Brakuje mi tylko kogoś kto zawalczył by o to by hi sec był bezpieczniejszy dla graczy pve bo lepiej jakby sobie tacy w spokoju żyli w hi secu niż jak odchodzą z gry czy o zniesienie różnej maści głupich ograniczeń mechaniki typu zakaz kopania z księżyców w hi secu czy zakaz stawiania cyno w hi

Sam sobie zaprzeczasz. Zniesienie takich ograniczen mechaniki jak np wprowadzenie mozliwosci kopania ksiezycow w Hi dopiero by w Hi zrobilo taka rozpierduche ze bys sie nie pozbieral. Druga sprawa "gracz PVE" to niech sobie idzie w farmville grac ;). Nie masz mozliwosci zawalczenia o teren, na ktorym zarabiasz? plac temu kto Ci to zapewni.

57
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 12, 2017, 01:36:24 »
Jako, ze siedze w low FW wiec sugerowalem sie glownie kandydatami z mojego poletka, a ze mialem okazje pogadac kilka razy ze Scylus Black i to rozsadny chlop wiec zaglosowalem na niego. Problemem jest to, ze w glosowaniu milicja nie jest tak ujednolicona i solidarna bo sie ze soba tluczemy a i wewnatrz sa czasem wojny domowe. Zatem jesli ktos nie wie na kogo glosowac bo przepchniecie Scylusa moze byc problemem to zachecam do glosowania na niego.

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=6825127

Chce malych zmian w milicji postulowanych juz latami, moze przepchnie. Jak dla mnie cytadele ogolnie powinny zostac wyje*ane z terenow milicyjnych. To sie nigdy nie stanie, to jak mrzonka o lekarstwie na raka, globalnym pokoju na swiecie. Druga sprawa, suspect dla neuta wlatujacego na misje czy plexa powinien byc od reki.

58
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 09, 2017, 00:20:23 »
Nie można ukraść czegoś co nie jest twoją własnością,

Cale szczescie moge ukrasc jedynie to co jest moja wlasnoscia inaczej bym sie pochlastal.

Jedyne co tracisz to czas, czyli standardową walutę gry którą tracisz przy różnej formie przegranych. Ludzi "złodzejstwo w eve" wnerwia bo po prostu nie lubią przegrywać i nie mogą pogodzić się z porażką  :)

Tekst napisany pod wplywem ogromnych emocji, kilka razy przeredagowywany a znak interpunkcyjny zle wstawiony. Chodzi oczywiscie o kropencje miedzy przegranych a ludzi. Jesli nie bylo to pisane ze slownikiem wlaczonym a raczej nie bylo ... do tego podwojnie uzyte slowo tracisz, ktore jest niezwykle negatywne. Prawdopodobnie bylo tam troche wiecej tekstu co sugeruje, ze "Waluta" jako czas placony za relaks i odpoczynek byl druga opcja.
Popelniony karygodny blad zmiany "ludzi" z duzej litery wskazuje, ze ktos czuje sie przegrany bo tam jest najbardziej i najmocniej popelniony blad. Ktos tu spedzil duzo czasu w grze, zostal brutalnie wy*uchany w ucho i ... coz :)

Dobrze, ze zapisalem sie kiedys na kurs parapsychologiczny dla gospodyn wiejskich 50+

Dawajcie dalej ten shit talk, bo chce miec do czego rano zjesc sniadanie :)

59
Nie no, ja mniej więcej wiem skąd są liczne poszczególne korpy czy nawet sojusze (a w każdym razie ich podstawowe korpy), ale chodzi mi właśnie o statystyki - wygląda na to że Ruskich jest po prostu ciągle dużo, podczas gdy u innych nacji trochę zainteresowanie grą spadło, co martwi.

c0ven na przykład ma długą historię wojowania z Chińczykami z Fraternity., długotrwałą love-hate relationship z Rumunami ze Stain, itp. :D

wiesz ruskich jest duzo szczegolnie po przejsciu eve na system alpha/omega. Teraz przeszlismy z caldari do amarr FW i znajac te rejony od 4 lat ciesze sie, ze ruscy sa cywilizowani bo nie mozna tego powiedziec o przestrzenie cal-gal.

60
Ruskich jest duzo, na moim terenie takze z "dziwnych" nacji sa koreance, brazylijczycy, troche osob ze skandynawii, jedna korporacja wegierska, duzo brytoli brytoli, statystyk nie widzialem takich, mozliwe, ze sa.

61
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Marzec 06, 2017, 11:17:38 »
Bardzo mi sie podoba

62
NoobGarten / Odp: Flota dla nowych
« dnia: Marzec 01, 2017, 19:08:56 »
akurat mamy kolo domku sytuacje wiec niewielu dzisiaj dolaczy bo bawimy sie w okolicy ale nadal popieram projekt

63
Jakim setupem i w ilu będziecie klepać te orki w hi jeśli można zapytać i czy będzie to frapsowane real-time ?

Wspolnie z alliancem znajomych licze ze bedzie nas kolo 25-30 osob. Setup to pierdyliard catalystow na voidach a jak ktos nie ma to deska danej rasy na gunnach, full dps zero tanka

64
Witam,

pomyslalem, ze bede robil jakies miesieczne zestawienia. Luty przyniosl nam wiele zmian:

- wiekszosc szkolen jakie sie odbyla byly z PvP i niestety byly na tyle specyficzne, ze zdecydowalismy sie by nie byly otwarte. W marcu postaram sie by chociaz dwa byly ogolnodostepne dla wszystkich,
- zmienilismy milicje co akurat z punktu widzenia mechaniki podejmowanych dzialan zaczepnych nie zmienilo nic jednak zwiekszylo dochody czesci czlonkow nawet 2-3 krotnie. Innym zwiekszy zarobki za tydzien czy dwa jak doskilluja kilka rzeczy. Amarrskie misje sa naprawde proste a tier 4 przy oddawaniu nas rozpieszcza ;),
- zauwazylem, ze wielu nowych porobilo drugie/trzecie konta, bawia sie glownie w handel ale takze w industry, rekordzista ma 4 konta pod samo PI ... CCP powinno nam dawac % :P,
- praca nad KB czyli zwiekszona aktywnosc prowadzacych floty doprowadzila do zainteresowania nasza szkoleniowka i przyjelismy procz calkowicie nowych okolo 10 ludzi z SP pomiedzy 8-20 milionow oraz kilku powyzej 50 co swietnie przeklada sie na knowledge transfer w korporacji,
- rozpoczynelismy event corpowy "Exploration day" gdzie glownie nowi gracze od DT w niedziele zaczynaja skanowac dedy, wspolnie je robia i w zamysle wieczorami klepiemy ludzi przez chain WH jednak event prowadzony byl tylko 2 razy i w ten sposob walnelismy jedynie Ashimmu i 2 koparki ... ostatnio zwial nam rattle i 2 gile ... life,
- w tym tygodniu rozpoczynamy 2 eventy cykliczne - "Uwolnic Orke" :D if u know what I mean :D ... tak bedziemy klepac Orci w Hi, oraz 2 gi rozstawiac gatecampy z nadzieja na walniecie frakcji badz grubszego indyka, dalej wspieramy liczbami flotowy event srodowy jednak powoli liczby pozwalaja nam samemu leciec do nulla co zapewne zaczniemy robic od nastepnego tygodnia co wtorek.

Podsumowujac, porownywalnie do Akademii Milicyjnej dzieki duzej ilosci ludzi w Nauce o EVE mamy o wiele, o wiele, o wiele wiecej contentu :D Corp ma 2,5 miesiaca, 91 ludzi i wisi 6 podan z prosba o przyjecie :]. Oczywiscie nadal przed nami wiele pracy by zwiekszac sukcesywnie oferte dydaktyczna oraz fun w corpie.

https://zkillboard.com/corporation/98491235/ oraz jak zwykle mozna do nas wpasc na ts.kilann.fr:9991 i pogadac

65
Przedpokój / Odp: Kulturne pozdrowienia.
« dnia: Luty 28, 2017, 00:18:49 »
Jak tam dysputa o obuwiu i zakupach w Chinach i innych ? :p

Odgrzewasz kotleta bo Lutthienowi sie coreczka urodzila i zabral zone i corke o domu przez co nie ma czasu dla Ciebie. Wlasnie prosze Panstwa jednemu z naszych Eve graczy urodzila sie dziewczynka ... (czy sliczna zobaczymy za 16 lat :D). Mieczu nadal mozesz wbijac do nas na TS i meczyc o Twoja droge rozwoju.

66
Swoisty bump, zaproszenie i troche nowosci.

Powyzszym kolegom sie opiekujemy :) ale do rzeczy.

Wszem a takze i Wobec serdecznie zapraszam wszystkich chetnych na farme w milicji amarrskiej. Wspolnie latamy, da sie ugryzc ten 1b z palcem w tylku w 3-4h nie liczac czasu zamiany LP. Tak, przeszlismy wlasnie z milicji caldari do amarr. Mamy t4, jak spada do t3 i oddajemy wspolnie podbijamy na t4 ;). Jesli ktos nie jest za bardzo zaznajomiony z FW to zapraszam do popelnionego przez moja osobe poradnika gdzie wiekszosc rzeczy jest podana wystarczy wczytac sie w sciane tekstu - http://eve-centrala.com.pl/index.php/topic,13282.0.html.

W niedziele czyli wczoraj mielismy "Exploration Day". Nowi zostali zaznajomieni z chainem oraz wstepnie z pathfinderem. Klepali dedy w low a takze zahaczylismy o 2 nulle. Zajarali sie takze mozliwoscia bicia innych graczy wlasnie przez chain wiec jak dowioza statki do naszej drugiej bazy pewnie cos sie na KB pojawi. Ten event powtarzany bedzie co tydzien w corpie. Oczywiscie do eksplo w low takze napisalem poradnik swego czasu http://eve-centrala.com.pl/index.php/topic,13283.0.html

Corp ma juz 81 osob, ponad 50 logowalo sie w przeciagu ostatnich 7 dni co jest swietnym wynikiem. Teraz zaliczylismy mniejsza aktywnosc bo studenci maja ferie, koniec sesji i logowalo sie duzo osob tylko na chwile etc ale jak na formacje, ktora ma 2 miesiace i 4 dni nie jest zle.

Jak zwykle zapraszam do wspolpracy :)

fly dangerous :D o7

67
Inne gry / Odp: Stellaris
« dnia: Luty 18, 2017, 22:30:14 »
Mysle, ze to zalezy od stylu gry . Jednak z tego o piszesz grales duzo wieej, ponizej ewentualnie moj tok rozumowania odnosnie porad. Z checia skorzystam z Twoich.

Do dupy porady, rainbow. Widać niewiele grałeś. Nie potrzeba ci więcej niż 2 explo ships, jak dla mnie dwa to za dużo.

Najczesciej jest tak, ze nie masz 2ch naukowcow do wybrania z survey speed czy anomaly chance. 100 leadership points daje  Ci mozliwosc szybko dodania 2 i przetasowania ich w razie potrzeb tak zeby science szedl szybciej. Do tego exp leader'a, ktory bawi sie w robienie projects czy anomek idzie o wiele szybciej i gdzies kolo 4 lvlu dostaja czesto dodatkowego trait'a, ktory moze byc do science okreslonej rzeczy. Ergo im wiecej ich podskillujesz na poczatku gry moze zawazyc na Twoim zaawansowaniu technologicznym. Szczegolnie jesli uda Ci sie miec szybko deski a pozniej cruisery to przy takiej grze jak moja - bardzo agresywnej da Ci mozliwosc wyszykowania floty o sile minimum 2.5k co umozliwia rozbijanie wrogich stacji a dodatkowe science w postaci mozliwosci budowania lepszych kopalni, elektrowni odbudowywania/budowania/utrzymania floty.

Galaktyka pierścieniowa daje najwięcej frajdy,
Zgodze sie w 100%, jednak jesli zaczalbym od pierscieniowej zaczynajac gre po raz pierwszy to po 2h okazaloby sie, ze dostaje wardeca, ktory rozbije mi terytorium. I love Iron man mode :D

galaktyki ramienne są znacznie bardziej odizolowane i z reguły ma się jednego/dwóch sąsiadów, co nie zostawia wielkiego pola manewru.
Chyba ze wybrales technologie stargatow na poczatku to przy odrobinie szczescia znajdziesz system, z ktorego mozna przeskoczyc z ramienia do ramienia.

Ale w sumie to do ciebie pasuje. Własna rasa jest najlepszym wynalazkiem, podstawowe są bardzo ograniczone (polecam Ethic&Government + AlphaMod od petruxa, daje znacznie większe możliwości politczne), a do tego pozwala się wczuć w grę, zamiast grać tym, co wymyślili szwedzi.
Jasne, to wszystko byly rady na poczatek. Jesli chodzi o robienie nowej rasy, mam swoja "Uszate" :D jednak nawet czytajac opisy jak to jest juz w grach paradoxu po kilku godzinach dobrniesz do punktu - "swietnie ze mam tez inne rasy jako poddanych bo sa lepsiejsze:D" o ile do tego dojdzie.

Tego w ogóle nie ogarniam, imo gra full warplane jest przyjemna i nie aż tak łatwa. Nie powinno się zajmować kolejnej planety bez floty minimum dziesięciu korwet, w przeciwnym wypadku piraci cie zjedzą i znsizczą wszystkie stacje górnicze/naukowe
Przez pierwsze kilka godzin dobrze miec jedna flote. Co do piratow atakujacych to trzeba znalezc ich baze i im ja rozpierniczyc ale to dobrze wiesz. Wiec jak dostajesz info, ze space piracy begin nalezy spojrzec skad leca. Nie pamietam sily stacji ale chyba jest 80 wiec flotka 200 da rade. No i jak najszybciej pozbyc sie korwet i przesiasc w deski.


Z tego co piszesz na pewno grales wiecej ode mnie wiec jak masz jakies porady to wal smialo. Z checia skorzystam i pogram w najblizsza srode. Alpha Mod na pewno pobiore, ma ciekawy opis.

68
Inne gry / Odp: Stellaris
« dnia: Luty 18, 2017, 19:48:18 »
Właśnie, a dodatek wygląda, że rozrusza dość mid/late game.
Wiecie ile może taka rozgrywka trwać na multi? Chciałby ktoś sprawdzić?

multi to musi byc katorga czasowo tak samo jak EU i CK ... pewnie duzo dluzej jak w civke :P. Gdyby stellaris bylo turowe. MoO bym z checia zagral multi

69
Inne gry / Odp: Stellaris
« dnia: Luty 18, 2017, 16:13:59 »
Jesli grales w EU lub CK to ze stellaris nie powinienes miec problemu. Ja gram raz w tygodniu srednio. No i niedlugo wychodzi nowy dodatek https://www.paradoxplaza.com/stellaris-utopia

P.S rady na poczatek - nie zaczynaj gry w galaktyce pierscieniowej/ring (bardzo agresywba rozgrywka), nie graj po Polsku bo jest masa bledow, nie tworz wlasnej rasy na poczatku i nie graj kims kto nie podrozuje przez hyperspace travel. Miej na poczatku min 3 science shipy, po zrobieniu pierwszej kolonii dorob troche statkow do obrony bo zaczna pojawiac sie piraci.  W sumie wsio.

70
Jeżeli to nie tajemnica to moglibyście wyjaśnić co się takiego stało że z CDN. wyłonił się drugi korp szkoleniowy ?

W absolutnym skrocie bylem w CDN z Qlkiem tak jak on byl kiedys u mnie w AM :) role sie odwrocily. Napisal do mnie, ze chce wyjsc z milicji jako CDN bo uwaza, ze null to najlepsze miejsce na start. Nie zgodzilem sie z nim uwazajac, ze takim miejscem jest low. Podalismy sobie lapki, kto chcial isc do null zostal w CDN, kto chcial zostac w low przeszedl do mojego nowego corpa.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9