Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [NAUKE] Son of Rainbow

Strony: 1 ... 7 8 [9]
281
Istniejemy już prawie rok i ratujemy nowych graczy z hi seca by nie mordowali skał i zarabiali w miarę samodzielnie - w ludzkich ilościach. Uczymy większości działalności w EVE oczywiście - milicji, pvp, eksploracji etc - czyli to co mamy na miejscu praktycznie ale odbywają się u nas także szkolenia z industry, czy obsługi takich programów jak EVE HQ. Zresztą wszystko macie podane w temacie: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12693.0 oraz na stronie www.akademiamilicyjna.pl

Jeśli ktoś chciałby jakiejkolwiek informacji o nas zapraszam:

282
Centrum Rekrutacyjne / Akademia Milicyjna - Organizacja Szkoleniowa
« dnia: Marzec 30, 2014, 12:13:47 »
Akademia Milicyjna jest organizacją non-profit, niezależną, interdyscyplinarną, ukierunkowaną na naukę nowych jak i starszych graczy zarówno poprzez szkolenia jak i udostępnienie im ciągłego dostępu do tutorów oraz wiecznie otwartych flot pvp/zarobkowych.
 
Oferta skierowana jest do:
- nowych, nawet jednodniowych graczy, którzy oczekują wsparcia we wdrożeniu się w tą skomplikowaną grę,
- starszych graczy, którzy chcieliby wdrożyć się w inne interesujące ich tematy w EVE.

Warunek konieczny istnienia Akademii:
Akademia jest, była, będzie niezależną jednostką non profit, która nie jest okresem przejściowym między jakimś korpem sojuszem a naszą inicjatywą. Nie rekrutujemy nigdzie dalej, nie sugerujemy nowym graczom gdzie mają iść - to ich wolna wola i poznanie gry w naszej formacji umożliwia im odnalezienie miejsca dla siebie. Czy będzie to null, WH czy gdzie indziej.

Cel:
1. Pozostanie nowego gracza w EVE jako nadrzędny cel Akademii Milicyjnej.
2. Umiejętność zarobienia na siebie, stworzenia odpowiedniej płynności finansowej oraz poduszki finansowej.
3. Umiejętność PVP jak i obrona przed agresją ze strony innych graczy.
4. Dopracowanie u graczy do perfekcji wykorzystywania mechaniki gry dla ich działań.
5. Jak najszersze poznanie EVE w szczególności aspektów, które dzięki odpowiedniemu skillowaniu doprowadzą do jak najszybszej możliwości wyboru swojego miejsca w grze.

Realizacja zadań poprzez:
1. Naukę zarabiania na Factional Warfare (Plexy i misje milicyjne), Handlu, PVP (od graczy po posy), eksplorację, WH (rzadziej stosowane), tworzenie chain WH w celu np klepania dedów. Docelowo naukę zarobku minimum 1b dziennie.
2. Naukę solo PVP, latania w gangu, flocie, naukę bycia FC czy +1. Docelowo solo pvp z effi 60%+
3. Otwartą wymianę spostrzeżeń i informacji na kanałach zamkniętych jak i obowiązkowym TS.
4. Szkolenia akademickie.
5. Otwarte floty korporacji, sojuszu bądź koalicji AVC.

Szkolenia
1. Szkolenie wstępne:
- Podstawowe uprawniające dojście do Akademii. Zakres: podstawy mechaniki, skanowanie kierunkowe, robienie safe spotów, robienie plexów milicyjnych.
2. Szkolenia stałe:
a) Handel - zamiana LP oraz podstawy obrotu gotówka w eve wliczając podstawy statystyki i mechaniki gry,
b) Eksploracja - zarobek, plusy, minusy, zagrożenia, loteria + chainowanie,
c) PVP cz1 - teoria,
d) PVP cz2 (solo pvp) - podstawy manewrów taktycznych - dwuklik, slingshot czyli ruchy odbijające, przyblizające jak i wlot na przeciwnika,
e) PVP cz3 - Oko/+1, FC - jak latać we flocie/gangu, jak dowodzić, jak byc scoutem,
f) PVP cz4 - zaawansowane manewry taktyczne, podejmowanie solo większej ilości graczy jak 1, bądź też jak bić w małym gangu większy.
g) PVP cz5 - specyficzne PVP czyli tworzenie GC, hi-sec gank.
3. Szkolenia na życzenie/szkolenia okazyjne
a) Na życzenie - jeśli dany gracz bądź gracze życzą sobie szkolenie z czegoś co nie jest w ofercie wystarczy zgłosić i poczekać aż takie szkolenie zorganizujemy (zwykle do tygodnia czasu).
b) Okazyjne - organizowane przez naszych znajomych z innych korporacji/sojuszy, którzy są skłonni przyjąć kadetów.

Zapewniamy:
- Aktywny team speak,
- Szkolenia,
- Wieczną flotę (wszyscy zalogowani mają obowiązek być we flocie co nie oznacza, że mają latać razem),
- Roamy co wieczór z członkami,
- Pomoc w zwiezieniu swojego dobytku, wywóz zarobku,
- Możliwość wglądu do skilli na życzenie i zasugerowanie drogi rozwoju.

Rekrutacja
Dla zarówno nowych jak i starszych wymagamy luzu i pamiętania o tym, że to tylko gra komputerowa by czerpać przyjemność z gry bez przysłowiowego kija w zadku ;)

- przejście szkolenia podstawowego (bądź wykazanie umiejętności skanowania kierunkowego i robienia SS) - szkolenia nie przeprowadzam tylko ja, są indywidualne wystarczy wejść na TS i poprosić,
- posiadanie wyskillowanej fryty t1 z minimum 80dps - sugerowany tristan dronowy bez hi slotów,
- posiadanie statków w miejscu życia akademii - Arzad,
- nie wymagamy Twojego API, wiedzy o Twoich altach, mainach, przychodzisz się uczyć i dobrze bawić.

Współpraca
Jak zawsze otwarci by współpracować z innymi polskimi graczami bądź formacjami. Wspólne szkolenia, roamy, loty jesteśmy jak najbardziej na tak. Także jeśli ktoś ma jakichś graczy, którzy chcieliby być na naszych szkoleniach, nie muszą dochodzić do Akademii, lub też na podstawie umowy z jakąś formacją mogę na określony czas przyjąć graczy na szybką naukę by puścić ich z powrotem do corpa matki.
Jednak na wszelkie pytania, które dostaję kilka razy w miesiącu. Nie mówimy graczom gdzie mają iść, nie sugerujemy tego, nie mówimy by gdzieś nie szli. To, że zapłacicie mi za to, że ogarnięci do Was dojdą też nie wchodzi w grę. Ci ludzie przychodzą do nas i mają wolną wolę. Zapraszam na kanał Akademia Public w celu rekrutacji ludzi z Akademii.

Dodatkowe informacje:

Ze względu na przenosiny executora alliance na inną postać, w której jest (była ale będzie) Akademia na chwilę obecną osoby z Akademii są w moim drugim corpie The North Capsuleers. Sytuacja powinna unormować się pod koniec lutego/na początku marca i wszystkich kadetów przerzucę do AM. Mieliśmy problem z utrzymaniem standów na 2 corpy, wygodniej mi także będzie posiadać prawa do alliance na jednym koncie. Jednak to nie przeszkadza w nauce.

Sprawy końcowe
TS - ts.kilann.fr:10027 (nie jesteśmy tam sami, użyczam połowę kanału znajomym - głównie Polacy z Shadow Cartel i FETID), nie ma tam haseł, może wejść każdy, od tego jest Akademia.
Kanał publiczny - Akademia Public
Killboard
Eve Hunt

283
NoobGarten / Odp: Standing do nacji - wbijanie z -9
« dnia: Grudzień 29, 2013, 23:24:36 »
Możesz zwiększyć standa do jakiejkolwiek frakcji poprzez DataCenter

https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Data_Centers

Misje polegają prosto na dostarczaniu tagów określonym agentom. Nie znam szczegółów ale zdaje się (nie jestem pewnym na 100%), że od danego agenta można otrzymać misję tylko raz na pół roku. Tagi możesz kupić - bronze to grosze, te droższe są naprawdę DROŻSZE.

Jeśli Ci bardzo zależy na standingu do Amarr nie wchodzę w szczegóły po co Ci to, możesz się odezwać do jakiegoś corpa latającego w milicji Amarrskiej - z Polaków to The Six, Zaklad Utylizacji Odpadow, Akademia Milicyjna. Umówić się z kimś kto może zrobić na Ciebie misje ... tej osobie będziesz musiał zapłacić za taką usługę (czas i strata LP) jednak musisz pamiętać, że każda oddana misja milicyjna Amarr będzie zaniżać standa do Minmatar. Jednak to 2gi jaki Ci podaje najlepszy sposób imho - inny jak koledzy podali wyżej. Ewentualnie ja się NIE podejmę - nienawidzę robić misji jakichkolwiek. Mogę ewentualnie Ci kogoś polecić.

Ale tak jak przedmówcy mówili misje normalne także możesz dawać radę. Kiedyś widziałem na oficjalnym forum gry oferty korpów HI, które oddawały misje na rzecz osoby, która ich wynajmowała. Był nawet jakiś korp, który zajmował się odrabianiem standów - stare czasy, musisz pogrzebać.

284
NoobGarten / Odp: plex błędnie kupiony
« dnia: Grudzień 06, 2013, 22:15:51 »
Jak sprzedałeś plexa? Poza grą?
Jeżeli tak to wiedz, że jest to sprzeczne z regulaminem gry i nikt Ci na ten temat porad nie będzie udzielał.

Dokładnie sprzedawanie na trialu jest niezgodne z EULA i nie powinieneś tego robić. Jeśli jednak stało się tak, że ta osoba przesłała Ci iski na konto to podaj item na stacji.

285
Dyskusje ogólne / Odp: [EVENT] Hot Drop #1 + ewentualne szkolenie
« dnia: Grudzień 06, 2013, 22:09:32 »
ze względu jedynie na 3 zgłoszenia do dnia dzisiejszego event będzie wyjątkowo skromny w dniu jutrzejszym. Następnym razem podczas organizowania tego typu wydarzenia po prostu zrobimy coś prostszego i z nastawieniem na nowych graczy. Zatem oficjalnie event odwołany jednak kto doleci poleci z nami.

Co tydzień lub dwa będziemy coś robić jednak myślę, że następna tym razem udana odsłona to fryty tacklujące, afki, dechy arty i cruzy nano .. jednak oczywiście podamy fity w należytym czasie.

286
Dyskusje ogólne / [EVENT] Hot Drop #1 + ewentualne szkolenie
« dnia: Listopad 29, 2013, 13:15:27 »
Witam,

już od dawna chcieliśmy zorganizować coś większego jak szkolenia nowych dla polskiego community. Zapraszamy na event hot dropujący. Zobaczymy ja wyjdzie pierwszy raz, mam nadzieję organizować podobne eventy związane z pvp co 2-3 tygodnie. Szczegóły:

Event

Data: 7 grudnia 2013 - sobota. Start eventu 17:00 czasu polskiego,

Cel: Ogólna rozpierducha, 4fun z dużą szansą straty statku jak i nabicia niezłych killi ;),

Miejsce: Startujemy z systemu Aset,

Wymagania:
a) Char chcący uczestniczyć w eventcie nie może być stowarzyszony z milicją gallente bądź minmatar,
b) Przygotowanie statku a najlepiej statków hot dropiących w systemie Aset na czas albo w jita kilka dni wcześniej (szczegóły niżej), mile widziane statki większe jak Stealth Bomber a także nowe statki Sistersowe,
c) Sprawny TS + mikrofon, ustawienie push to talk,
d) Luźne pozytywne nastawienie ;)
e) Ewentualny zapas piwa, :]

Logistyka:
a) Flota baitująca wroga jak i cynostawiarki zostaną powołane z członków milicji Amarr i osoby z zewnątrz nie muszą się tym przejmować, będziecie od razu skakać przez cyna na wroga (tak możliwe, że także wbijemy do nulla ;) ale na miejscu też jest co bić). W wypadku statków polujących na nas będąc częścią intelu Amarr jesteśmy w stanie powołać w 30min kilkudziesięcioosobową flotę międzynarodową jako wsparcie :) więc będzie fun :]
b) Nie musisz przerzucać sam statków wystarczy, że kupisz statek + moduły w Jita 4m4 Caldari Navy Assembly Plant i wystawisz do czwartku tzn 5 grudnia kontrakt na maksymalną wielkość ładunku 300k m3 - czas realizacji 3 dni, 0 colloteral, 0 reward na Aset stacja 7 - hauler Seth Sentesi. Statki zostaną przerzucone za darmo do systemu.

Nie musisz "rejestrować" się na event, wystarczy Twoja obecność w systemie w określonym czasie + obecność na kanale Akademia Public.


Szkolenie

Jeśli nigdy nie leciałeś w zorganizowanej flocie,
Jeśli nigdy nie bawiłeś się w hot dropienie,
Jeśli nie wystawiałeś nochala po za hi sec,

Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Ci ogarnąć się podczas późniejszego lotu. Start szkolenia 15:00 system Aset. Wymagamy oczywiście sprawnego TS, mikrofonu, obecności w systemie i oczywiście takiej samej obecności na kanale Akademia Public.

Cóż to na tyle, fajnie będzie jeśli nasze community będzie się integrować w jakiś pozytywny sposób. Uwaga na koniec - proszę nie przylatywać tym na co Cię nie stać ;) Fly safe o7 :)

P.S Jakby ktoś miał jakieś pytania, problemy z fitem or smth to piszcie w temacie.

287
NoobGarten / Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Listopad 20, 2013, 22:28:45 »
Moje wypowiedzi są ukrywane ... kur*a .. czuje się jak maciarewicz na spowiedzi i jak rydzyk na krześle przed ministrantami. Niech mi administracja napisze czego tu nie mogę publikować to będę wiedział skoro cenzurują moje wypowiedzi

288
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 20, 2013, 12:13:30 »
Ale shipy SoE zapowiadają się mistrzowsko - Gripen już wypuścił nowe EFT i już widzę, że Stratios będzie moim nowym solo shipem.

Do tego jeśli ... jeśli dużo osób będzie robić misje dla sanktuarium i ceny spadną to chciałbym zobaczyć nowych graczy robiących hot dropa :D to może być naprawdę mega ciekawe :] ... niah niah ... aż mi banan wyskakuje na ustach myśląc o Shadow Cartel zrobionym na szaro przez Akademię in Pandemic Style xD lol



Za to te "Masteries" są literalnie o kant dupy potłuc. Z moimi 98 mil SP mam np. Cynabala na III? Bo nie mam pasywnych kompensacji do shielda  (dopiero co znerfili aktywne hardy i teraz te skille są do niczego) albo afterburnera na V? Bitch, please...

True, nowym dopóki nie ogarną może te masteries trochę pomoże, ISIS z całą pewnością także. Jednak najbardziej podoba mi się teraz to, że jak najade na skill mam od razu skrócone description i nie muszę wchodzić w show info. To naprawdę pomaga. I mam wrażenie, że nowa "mechanika" okienek jest o wiele szybsza jak poprzednia i nie wiesza się już tak.

289
Wsparcie techniczne / Odp: Eve nie chce się uruchomić...
« dnia: Listopad 19, 2013, 14:13:44 »
a ja odpaliłem repaira i się sciąga pacz.

Też odpaliłem, po czym wykrzaczył się na sam koniec i pokazał mi środkowy paluszek ... robie tak jak kolega Larving pokazał u góry

290
Wsparcie techniczne / Odp: Eve nie chce się uruchomić...
« dnia: Listopad 19, 2013, 13:08:33 »
Ten sam problem u mnie. Co robić?

Myślę, że czas w końcu wyjść z domu :D, tam jest całkiem fajne renderowanie i laski są laskami :D

A tak btw :) oczywiście problem ten sam i repair.exe wali też byka. Czas ... mam nadzieję, że nie będę musiał zaciągać całego Eve

291
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Listopad 18, 2013, 21:59:45 »
przestań pls .... w Skyrimie spędziłem naprawdę dużo czasu , podobnie jak wczesniej w morrowindzie

to z całym szacunkiem nie widziałeś Daggerfalla gdzie świat Morrowind a ten konsolopodobny Skyrim wymięka

292
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 18, 2013, 12:26:46 »
Jak ktoś chce kogoś zrekrutować w ten sposób to zawsze można napisać mu priv, a nie walić posta "jacy to jesteśmy wszechzajebiści".

Natomiast co do meritum - nawet handlowiec/producent musi ogarniać grę, żeby wiedzieć na co jest popyt i dlaczego. Rynek jest naprawdę bardzo skomplikowany i trzeba wiedzieć co z czym się je, a nie dziabnąć pierwszego z brzegu BPO, obrobić i próbować zostać jakimś producentem.

Pomijając rzeczywiście fakt, że temat zaczął iść w złą stronę.

Oczywiście co do popytu, wpływu podaży w określonych okolicznościach ... podstawy statystyki by odczytywać wykresy i jak zawsze piszę doskonała znajomość Excela to podstawa imho handlowca. I o ile taki handlowiec potrzebuje jedynie hmm miesiąca? skilli w trade (standy załóżmy, że wynajmie korpa który mu nabije) i ... kurcze nie wiem ile skilluje sie frachta od podstaw ale pewnie 4-6 miesięcy o ile dany handlowiec będzie chciał przewozić towar. Jednak ... skille trade przydają się tylko do trade a skille na frachta oczywiście podstawowe tam pod CPU, Grida itd przydadzą się z czasem do innych rzeczy o ile ta postać będzie rozwijana ale na te załóżmy pół roku postać tak skillowana zajmie się handlem i tylko handlem. No i oczywiście duża wiedza na temat rynku, grałem w trochę mmo nie widziałem nigdzie tak rozbudowanego.

Przejdźmy do górnika - robiąc skille mining, zajmujemy się mining i tylko mining. Oczywiście wchodząc na refining możemy się pobawić ze skillami trade w skup towaru i przemiałkę na minsy. Ale to kilka miesięcy skillowania dla nowej postaci by robić to dobrze i ta osoba zajmie się tylko tym. Do tego jeśli poleci do 0.5-0.7 to 1-3 catalystów w kilka sekund zestrzeli mu jego hulka za 250kk 4fun&tears.

Producent? Ok fajnie mieć posa (koszt posa + paliwo i możliwa wojna w hi no i kwestia standingów) albo wiedzieć gdzie lecieć na zadupie by znaleźć stacje, na której nikt nie obrabia (taaak są takie ale nie wiem czy po obrobieniu bym wrócił:D). Dochodzimy do podobnej kwestii - kilka miesięcy skillowania by porządnie obrabiać, kopiować, ewentualnie inwencje robić. Pewnie zrobimy sobie refining by minsy sobie samemu ze skupu robić poprzez przemiałkę. I tutaj nowy gracz dochodzi znowu do tego samego momentu w którym skillował kilka miesięcy i może wykonywać jedną i tą samą rzecz. Pójście do nulla/wh w takim wypadku jest bardziej rozsądne ale no ... mi by się tam nie chciało być jedynie producentem, warto mieć coś czym można zrobić kuku. Baa i fakt to co Sokole słusznie napisał ... trzeba umieć liczyć nie wszystko opłaca się produkować ba nawet bardzo dużo rzeczy nie opłaca się i koszt minsów będzie wyższy jak koszt sprzedaży towaru.

Teraz dla odmiany. Czy chcesz na początku gry zacząć robić misje w hi, później iść do jakiegoś C1, C2 (lub wyżej jak masz z czym) ze znajomymi z lepszym czy gorszym statickiem, czy do milicji, bić sobie raty na paskach w nullu czy klepać anomalki sygnatury ... i tu przechodząc bawić się w eksplorację (tak dorzućmy, że trzeba mieć dodatkowe skille w skanowaniu - ale żeby mieć znaleźć sygnaturę wcale jak odpowiednie rigi i moduły się wrzuci nie trzeba dużo), robić inkursje itd itd ... To Szanowne Panie i Panowie ... To się opiera na tej samej rodzinie skilli i poboczne rakiet, gun'ów, dron zostają te same - kwestia czy potrzebujesz fryty/deski, cruza, bcka, bsa czy lotniska etc.

Zatem jeśli nowy gracz spyta się mnie prywatnie - od czego zacząć w Eve to powiem mu, że od powyższego. Dlatego, że jeśli uzna, że to nie dla niego to "przeskillowanie" się z robienia misji lvl4 do bicia się w C2 WH to kwestia ogarnięcia innego środowiska gry i innego do jego podejścia.

Za to z czasem taki gracz pozna właśnie co do czego służy, dlaczego w określonym czasie podaż pewnych przedmiotów się zwiększa/zmniejsza. Pozna po co używa się np Navy Cap Boostera 400 a nie zwykłego ... a przecież daje tyle samo no nie ?.

Producent, Handlowiec, Górnik - fajna sprawa - nigdy 1st choice! bo to przepis na to by jakiś gracz przyszedł i poszedł ze względu na małe perspektywy przeskillowania się na inną działalność w szybkim czasie. Nie wiem czy argumenty, które przedstawiłem trafiają do wszystkich, do mnie na pewno :D


Na sam koniec, koniec  bo poczułem się po raz pierwszy urażony. W działalności jaką prowadzę większość wie nie odnoszę jakichkolwiek profitów  a do interesu się zwyczajnie dokładam i lubię robić to co robię. Po prostu jeszcze mi się chce, przestanie mi się chcieć oddam tą działalność pewnie komuś komu się będzie chciało. Wsio,

293
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 18, 2013, 11:40:33 »
Czyli że jak napisze że u nas w BUFU dajemy szanse dorobić się na markecie lub produkcji i że w naszym korpie latały takie znakomitości jak Sokole który również zarabiał kopiąc na paskach to będzie rekrutacja ?
Czy może info o dorabianiu się na markecie i koparkach ?

Myślę, że nie możesz tego napisać i nie pisz bo dostaniesz ostrzeżenie a to grozi rakiem ... ostrzega Ministerster Zdrowia i Opieki Społecznej.

Ja natomiast nie napisze, że leciałem raz na roama wiele lat temu którego prowadził SokoleOko po nullu. Jednak kilka h nie mogliśmy znaleźć celu więc zwyczajowo naje**łem się i zasnąłem przed kompem na bramie. Jednak wiedza mistrza spłynęła tam gdzie powinna Żywcem :D

294
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 18, 2013, 11:17:25 »
Szkiełko proszę rozwiń swoją myśl. Może sam policzysz na paluszkach :)?

295
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 18, 2013, 11:03:15 »
Ty zacząłeś/zaczęłaś (nigdy nie wiadomo czy jakieś tajskie dziewcze się nie kryje po drugiej stronie kabla) bardzo chamską rekrutacje więc spadaj od mojego wniosku :).

Ale odpisując Ci na to w tym temacie fakt - offtop goni offtop:)

296
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Listopad 18, 2013, 11:00:25 »
Może wrócą do konwencji gry z 1 i 2ki .... nie czekajcie ... nowe gry robi się w większości dla dzieci i są coraz prostsze. Odpalając 3kę po 15-20min leciało do kosza. Gdzie jest Planetscape Tournament, Baldur (no dobra jakiś remake jest), Elder Scrolls tak rozbudowane jak Daggerfall czy może stare Jagged Alliance.

Idąc tym tropem moje dzieci czy tam wnuczki będą grać w gry na padzie (sic!) gdzie będzie tylko jeden klawisz "dalej" :D.

297
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 18, 2013, 10:54:35 »
Uważam, że wywiązuje się tu ciekawa dyskusja.

Czyżby? Pisałem ogólnie, a nie o PvP. Uważasz, że producent/handlowiec nie wtopi, jak nie będzie znał gry?

Ja się z SokoleOko całkowicie zgadzam, że doświadczenie personalne jest ważniejsze jak ilość skilli. Jednak ...powiedzmy, że ktoś chciałby latać (nie pisze tu o tym by wsiąść a odniosę się jedynie do znanej mi materii) wszystkimi frytami, jakimiś tam frytami t2, deskami, cruzami, cruzami t2, BCkami, BS'ami i chociażby mając killratio 1:1 bawić się. Uważam, że do takiego punktu może dojść osoba, która codziennie przez pół roku bawiąc się w pvp, nie mając do tego jakiegokolwiek talentu jednak z upartością osła dojdzie. Jednak po pół roku może liczyć na wyskillowanie powyższych statków nie licząc t2 jedynie jednej rasy po zmianach jakie zaserwowało nam Odyssey. IMHO może ta osoba poświęcić kolejne kilkanaście miesiący na doskillowanie reszty statków tej klasy bądź kupić postać, która ją zadowoli co jest całkowicie zgodne z EULA. Wszystko jest kwestią rozsądku i mimo to polecam kupowanie postaci o ile kogoś stać przez Character Bazaar co skraca skillowanie nawet o kilka lat. To nie wow, że pójdziemy sobie na kilka instancji, raidów ze znajomymi i nam wbiją lvle. To także plus dla naszego polskiego community byśmy mieli więcej aktywnych Polaków, mających skille. Natomiast wiedza jaką te osoby posiadają w gruncie rzeczy jest odzwierciedleniem zachowania starszych kolegów po fachu, którzy tłumaczą a raczej częściej karzą się wypchać - np słynny trollish.

Są gracze którzy siedzą w Jita (hub handlowy)  i robią kasę. Kupić sprzedać, kupić sprzedać, dolary, marki...

Zgadza się, Masters of Excel :D. I to jest podobno najlepszy zarobek w grze polecam to jeśli ktoś lubi, świetny sposób na zdobycie kapitału. Polecam też strone www.eve-central.com do sprawdzania cen, https://www.fuzzwork.co.uk/lpstore/ do sprawdzania zmian w cenach w LP Store - przelicznik LP/ISK. Jak ktoś ma jeszcze jakieś strony, które mogą się przydać przy tego typu działalności to wrzucajcie może będziemy mieli więcej handlowców i scamerów:D Margin trading FTW :D


Na sam koniec parafrazując to co znalazłem przed chwilą na mojej skrzynce mailowej na forum. Mam wrażenie, że na centrali bezpieczniej rozpocząć flame war gnojąc przy tym kogoś jak rozpoczynając jakąkolwiek konstruktywną dyskusję. Dziękuje za ostrzeżenie ... już na pewno nie będę :].

298
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 17, 2013, 11:31:50 »
To może ja Ci może też trochę podetnę skrzydła - eve to najtrudniejsze popularne MMO i jeśli chodzi o zarobek to nie jest zbalansowane:

Cytuj
-kupuje taniej, przetwarzam i sprzedaje,
Usuńmy przetwarza, co do handlu jest to imho najbardziej opłacalny zarobek w grze jednak ... nie na początek. Mówią, że trzeba mieć wkład 1B (tutaj nie mówi/pisze się miliard a bilion ISK) ... ale jak zaczynałem moją przygodę z handlem właśnie od takiej ilości kasy wsadowej myślałem, że się pochlastam. Dobrze się bawiłem przy 5B które najpierw musisz skombinować i nikt ale to nikt Ci nie pożyczy. Następnie musisz być master of excel, najlepiej nauczyć się dobrze latać frachtami baaa i mieć frachta.
Przejdźmy do przetwarzam, żeby przetwarzać musisz najlepiej mieć BPO obrobione, pobawić się w inwencję ... to są miesiące skillowania, następnie dłuższy czas (przy prostych modułach tygodnie) obróbki - przez ten czas będziesz zarabiał grosze w porównaniu do tych, którzy zajmują się czymś innym.

Cytuj
-transportuje za pieniądze różnego rodzaju dobra
Pograj najpierw trochę, musisz mieć na colloteral. Co 2-3 dni wysyłam transporty - płacę za przewóz itemów jakiemuś randomowemu kolesiowi i teraz uwaga 6.5kk przy colloteral 1B :] czyli jeśli gościa zestrzelą ja dostaje 1B (+ on traci dodatkowo wartość statku o wiele wyższą jak mój colloteral) od niego a koleś musi polecieć prawie 200x takim transportem żeby mu się to zwróciło. Dodam, że są wyspecjalizowane osoby w wystawianiu contractów tylko i wyłącznie w celu ustrzelenia haulera i otrzymaniu ubezpieczenia ... Jakiś czas temu był założony polski corp haulerowy ... ale stanął chyba na 5 członkach :]

Life is brutal full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas

Fakt w takim wypadku najlepiej dołączyć do jakichś haulerów typu pushx czy frogi jednak ... nie możesz tego traktować jako głównego źródła zarobku a bardziej jako fabularne 4fun. Start z taką przygodą od 8-9B ?

Cytuj
-kopie i przetwarzam z zyskiem

Zdaje się rok temu CCP pokazywało statystyki skąd biorą się minsy, wychodzi na to, że 70% rudy w grze to po prostu przemielone itemy, moduły. Sam mam jedną postać kopacza i powiem Ci tak. Opłaca się kopać imho np 3x hulk + orca więc 4 konta ... ale teraz uwaga ... zarobie nieznacznie mniej jednym kontem robiąc misje milicyjne (nie rób normalnych imho) na wysokim tierze. Sic! Za to co Ci polecam ... są itemy w grze, które opłaca się skupować co czynię i refinować i sprzedawać minsy - to też nie są kokosy a kilkadziesiąt kk dziennie o ile Ci się chce ... mi się chciało chyba kilka dni.

Cytuj
-gram ogólnie kilkoma kontami, nie jednym. wszystkie te konta współpracują ze sobą by generować zyski
Tak gra większość


Teraz tak podsumuje - produkcja, handel opłaca się jeśli masz zaplecze, przyjaciół którzy Cię ochronią. Do tego pokaźną ilość gotówki na start. No i jedno - nie idź do corpa prowadzonego przez nowych graczy i odradzam Ci hi na początek imho to najbardziej niebezpieczna część space :D

Teraz to porównam - tym co ja się zajmuje to milicja jednak w sposób właściwy - prowadzę akademię która uczy gry, zarabiania i PVP, które jest absolutnie konieczne.

Na walletcie mam akurat teraz około 5B bo straciłem dużo kasy ostatnio przez nadmierną ilość % we krwi podczas zabawy w handel ... ale nie o tym.

Przychodzą do mnie nowi gracze, w chwili obecnej mam kilku graczy, którzy grają 2-4 miesiące w Eve, którzy maja w journal LP o wartości 50B i jakieś 1-10B na wallet. Im się chce farmić, mi nie. Mam ekipę nowych graczy, którzy kupili sobie (character bazaar - legalne kupno) postacie np pod produkcje za 10-20B, postacie pod linki, postacie pod pve/pvp. Jestem pewien, że jeśli chodzi o najmłodszych graczy posiadam największą bazę "bilionerów". Tylko oni zajmują się pvp :) ... a teraz dzięki kasie rozwijają się w innych gałęziach - bo ich na to stać:).

Stąd pisałem - Eve nie jest zbalansowane jeśli chodzi o zarobek.

Kończę podcinać skrzydła. Teraz na początek co się opłaca -  chcesz koniecznie koniecznie koniecznie PVE? Jeśli nagniesz się do PVP i chcesz kasę to Cię mogę pod moje skrzydła zabrać ale jeśli nie to na początek byś zarobił kasę polecam Ci odnośnie "PVE":
 
- Eksploracja czyli na początek robisz data jednak z większym zapałem relic site ale w low i null. Minus jest taki, że to na co trafisz to ruletka, możesz latać tydzień i zarobić kilkaset milionów tylko, możesz latać 1 dzień i zgarnąć kilka drogich BPC. Jak wyskillujesz jakiś dobry statek (nie chodzi o to, żeby w niego wejść a założyć odpowiednie moduły) Dedy 4/10+ - ale i to jest ruletka co wypadnie, czy będzie eskalacja czy nie. Jak Rubicon będzie pewnie będzie się opłacać robić ghost sites ale będzie do tego na pewno trzeba ekipy 2-3 ludzi minimum ... ktoś na polishu pokazywał jak to na sisi wygląda i łatwe to to nie jest tym bardziej, że łatwo stracić ship bo dużo punktów raty zakładają, bo weby bo inne EWF i do tego musisz wbić w puszkę no i jest timer, po którym wszystko bierze pierdut robi.
- Inkursje - tu znam jedynie teorie nigdy się tym nie zajmowałem, minusem jest to, że co tydzień musisz się przeprowadzać a to boli ... z chęcią przyjmują pilotów logistyków ... jestem bardzo sceptyczny do skillowania logistyków i tego typu statków jako pierwszy wybór w grze. Popytaj się in game może, ktoś robiący inkursje Cie przygarnie jako "healera" ;) Krówki Thunder bluff kwiczą z zachwytu ;)
- Naucz się scamów :D ale tu nie będę pisał co i jak :). Zarobek ? kiedyś wymieniłem 2x gneiss na 2x gnosis :P +200kk :] ah taka prywatna radocha. Ale myśle, że robienie scamów wymaga trochę wiedzy na  temat itemów w grze i ogólnego obycia. Tak samo imho handel wymaga chociażby podstaw statystyki.

Wsio :D jak zwykle ściana :]

299
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Listopad 16, 2013, 16:40:34 »
Prowadzenie Akademii to dość dużo pracy i nie miałem czasu dodatkowo zajmować się stroną. Mam masę materiałów i zapraszam:

www.akademiamilicyjna.pl wrzuciłem kawałek poradnika dotyczącego pvp, chociaż bardziej mówiącego o modułach. Może coś komuś się przyda. Poradnik ten różni się od wielu w sieci ze względu na liczne dygresje po prostu pilota, który tego używa i lata codziennie tego typu statkami. Poradnik ten będę rozwijał ... jednak wrzucanie takiej ściany tekstu zajęło mi trochę czasu.

Akademia wymiata, w okresie gdy Matarzy chcieli nas wymazać, nowi gracze byli w stanie utrzymać 2 z 3 systemów, które nam zostały więc naprawdę jestem pod wrażeniem. Mamy dużo nowego narybku, część nadal gra w low, inni porobili także alty do nulla. Cieszy mnie to bardzo, bo Ci ludzie mają i kasę i wiedzę z PVP, którą mogą zagiąć wielu co ogólnie raduje moje serce. Zapraszam do zapoznania się ze statystykami http://akademia.eve-kill.net/?a=corp_detail&crp_id=329734 obecny spadek killi - mamy t4 czyli nie ma celów i jest farma no i nowy narybek.

Na chwilę obecną panuje u nas farma - zatem mamy mało celów niestety do bicia, jednak jest bardzo duży zarobek co zaowocuje tym, że piloci będą mieli plexy na kilkanaście miesięcy oraz statki do rozbijania. Zapraszam.

300
NoobGarten / Odp: Pierwszy kontrakt
« dnia: Listopad 04, 2013, 22:11:07 »
A to co Ci nie mówią koleżanki/koledzy, jeśli jesteś nowy/nowa nie kupuje plexów na kontraktach bo Cię zrobią w ch***. Co do Jita to 4/4 i hub handlowy to Caldari Assembly Plant. Pozostałe największe huby handlowe w grze znajdują się w systemach:

-Amarr
-Dodixie
-Rens
-Hek

P.S na przyszłość dla tych, co chcieliby kupować

301
PVP / Odp: Ishkur - PVP czy tym się jeszcze lata ?
« dnia: Listopad 03, 2013, 18:05:31 »
Fit Miltisa jest jak najbardziej poprawny chociaż znaleźć możesz inne fity równie dobre. Kwestia jakie druty założysz. Co do pytania topicowego różnica między enyo a ishkurem jest taka, że ishkur potrzebuje o wiele więcej skilli by latać nim chociażby w miarę ( bo musisz mieć afki wysoko, gunnery wysoko i drony wysoko). Ze względu na fajną dywersyfikację dmg pomiedzy gun a drony daje to ciekawe możliwości szczególnie jeśli będzie kiterem. Co jest lepsze? kwestia zastosowania. Oczywiście enyo jest strasznie podatne na neuty, te oczywiście nie sa przynajmniej w low milicyjnym jakoś często stosowane.

302
Off Topic / Odp: Dzika matematyka (było: Odp: Śmieszne rzeczy)
« dnia: Październik 26, 2013, 20:03:30 »
Szczerze to pamiętam podobne zagwozdki na 1 semestrze studiów na polibudzie. Szczerze tak jak mnie uczyli czyli kolejność nawiasy, potęgowanie/pierwiastkowanie, mnożenie, dzielenie, dodawanie, odejmowanie. Wrzuciłem nawet do wolframa

http://www.wolframalpha.com/input/?i=6+%3A+2+*+%281+%2B+2%29

303
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Październik 26, 2013, 19:24:38 »
no zaciekawiliście mnie aż sprawdziłem ... próba ponownego "zadokowania" na platformę ... po 20min gry jeszcze nie znalazłem lusterka wstecznego a to duże bydle skręca jak fracht :D




304
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 12, 2013, 08:16:52 »
W dniu dzisiejszym bądź jutrzejszym będzie duży update na stronie. Popisałem masę poradników, należy także poprawić obecne i dodać trochę grafiki. Chciałbym bardzo by po jakimś czasie strona www była zasobna tak jak chociażby ta EVE Uni. Dorzucone będą także filmiki jak tylko uporam się z małymi problemami technicznymi. Fajnie będzie jak wielu z tego skorzysta :) w końcu po to jest cała idea i jeśli ktoś chciałby dorzucić jakieś poradniki czy filmy z YT ślijcie mi in game czy na priva linki.

Co do ogólnej dramy rozkręcanej przez wiele osób mogę jedynie napisać, przepraszam i że jest mi bardzo przykro z powodu zachowań kilku osobników, którzy obecnie są w Akademii Milicyjnej. To, że chłopakom czasem nerwy pękają jest po prostu przykre i ganione na każdym kroku. Jeśli będzie się powtarzać będą wyciągane konsekwencje. Na chwilę obecną nowym graczom pomagamy zarobić szybko na plexa, jak podrosną szkolić pvp a starsi nieźle się bawią i o to chodzi.

Zachęcam wszystkich kadetów AM, którzy są nowi w grze do wstąpienia innymi postaciami do innych korpów szkoleniowych takich jak UA czy Eve Uni. Eve to złożony twór, w którym można robić masę rzeczy. Polecam by prócz milicji spróbować, produkcji, r&d, mieszkania w WH, nullu, eksploracji czy kerbirce w hi jak i nawet gankowania statków pod Jitą :) etc etc. Jednak, którekolwiek z tych zajęć nie jest lvl 80, end of game a napisy końcowe nie będą zwiastować z nieba przy oprawie chóru anielskiego. Ogólnie to się zrobiło trochę poważnie i ... show tits or gtfo ;)

305
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 06, 2013, 16:01:34 »
Amarr

306
Dyskusje ogólne / Odp: Jak zostałem awoxerem
« dnia: Sierpień 06, 2013, 15:29:57 »
Jak dajecie minusy swoim i potem ich agrujecie gdy oni was widzą jak blue to nic dziwnego  ;D

to jeszcze temu Panu odpowiem ze względu na pewne insynuacje. W Akademii pew pew jest co chwilę i nie musimy latać za blue by kogoś ustrzelić czy być ustrzelonym. Teraz wypowiedzieliśmy nawet wojnę jednemu korpowi chińskiemu za awoxing i będziemy bić ich po kaskach. Swoich na "sumieniu" mamy od istnienia akademii licząc na palcach jednej ręki bo w okolicy ani złodzieji nie ma za dużo (jest jeden stały w Eugidi) a awoxerów to spotyka się tylko z Caldari i to w weekend jedynie. Uważam, że Akademia może pochwalić się jednym - dużą ilością killów solo, i to killi, które generują nowi gracze w Eve jak i fajną atmosferą. Jak na corp, w których większość jest nowa, nie jest źle

http://akademia.eve-kill.net/?a=home

307
Dyskusje ogólne / Odp: Jak zostałem awoxerem
« dnia: Sierpień 06, 2013, 15:19:03 »
Witam,

dzięki postowi Sokole topic ten przynajmniej z tragedii zamienił się tragikomedie.

Jeśli dany gracz z milicji - wspólnego ally a w tym  przypadku 24th kradnie, strzela do swoich bądź przebywa podczas jatki na plexie blisko sprzymierzeńców i jak w przypadku kolegi, który ma ogromnego ass pain'a i orbituje sobie przyglądając się walce uśmiechając się na localu sprawia złe wrażenie. Wrażenie bycia całkowicie nowym ... czekaj już trochę gra więc odpada bądź awoxerem, czy też takim, który chce dobić sobie ostatniego ... tak czy siak stanowi ewentualne zagrożenie. Nie dziw się, że dostałeś -5. Taka osoba jeśli należy do kilkuosobowego corpa bądź npc podawana jest na intelu i minusowana przez ogół sprzymierzonych ze sobą alliance i corpów.

Delikatnie sugerowałem byś jakoś sprawę rozwiązał, minusy pewnie zostałyby zdjęte. Jednocześnie rozpocząłeś ... nie wiem sam jak to nazwać - polemikę na kanale BuFu oraz podobno zgłosiłeś Akademię do jednego z większych alliance rosyjskich gdzie ani wojny nie dostaniemy ani także minusa bo współpracujemy z nimi od początku. Na sam koniec naszej rozmowy ogłosiłeś, że tej sprawy nie będziesz nigdzie rozwijał i prosiłeś mnie o poinformowanie in game jeśli bym założył jakiś topic. Chyba nie muszę tego robić prawda?

Nie zamierzam wklejać także mojej prywatnej rozmowy z Tobą, ani rozmowy z kanału BuFu. Po prostu jest dopiero popołudnie i to nie czas na piwo i popcorn jak i nie uważam by to było odpowiednie miejsce do prania pseudobrudów.

Ergo ... zachowałeś się jak awoxer, zostałeś poinformowany o minusie, nie naprostowałeś tego i w końcu ktoś Ci ustrzelił statek. Jest mi jedynie przykro, że takie rzeczy się dzieją. EOT z mojej strony.

308
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 02, 2013, 11:10:37 »
Właśnie jako ciekawostka to z 10 dni temu powstał kanał skupiający przedstawicieli milicji Amarr, mamy do siebie około 5j ale nadal można poprosić o pomoc np jak gdzieś blisko biją nam huba lub my chcemy bić. W ten sposób broniliśmy Eytiangard przez 3 dni - my pilnowaliśmy w dzień Akademią a Australijczycy w nocy.

309
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 02, 2013, 00:05:46 »
trochę mi brak w waszych poradnikach wzmianki o  roli kanału "Militia"  . O tym ze nawet ci co zajmują sie  plexsieniem  powinni/maja obowiązek  na kanale Militia  informować  o pojawieniu się gangów  neutow czy tez  wrogiej milicji

Nie mają jakiegokolwiek obowiązku a kanał w mojej opinii jest zbyteczny. Większość milicji posiada tzw bardziej lub mniej rozwinięty intel. Dodani są tam przedstawiciele korporacji uwierzytelnionych, którzy działają dla dobra milicji danej milicji. W Amarr, Koza z Piekla ma własny intel z dołączonymi znajomymi a także istnieje jeszcze jeden tajny kanał dla przedstawicieli kilku alliance i korpów. To tam podawane są informacje o kampach, większych ruchach WT. Przedstawiciele przekazują informacje dalej najczęściej za pomocą TS członkom korporacji. Na tych kanałach korpy wspólnie organizują swoje ruchy czy plany bicia hubów szczególnie jeśli o danej porze nie są na tyle silne by zrobić to w zakresie jedynie swojego grona. Dodatkowo istnieją także TSy danych milicji gdzie prawa na TSie mają jedynie osoby zaufane bądź z polecenia.

Kanał Millitia jest pełen randomów i awoxerów, dlatego nie będziemy nigdy go polecać. Polecamy natomiast dołączenie do korporacji, która bawi się w pełną rozgrywkę FW i należy do intelu danej milicji.

Jak natomiast dołączyć do intelu? Po pierwsze trzeba zamieszkać w low swoim korpem (nie 1 osobowym), poznać sąsiadów ... przynieść jakieś ciasto, butelkę wina ;) ubić kilku WTków czy neutów razem, mieć nieskalaną opinię i dostaniesz zaproszenie po kilku tygodniach.

Jednak dzięki, że wspomniałeś o kanale dodam w poradniku by unikać millitia.

310
NoobGarten / Odp: Milicja- proszę o mały poradnik
« dnia: Sierpień 01, 2013, 22:44:21 »
Witam,

Cały czas zastanawiam się za co zabrać się w świecie EVE. Aktualnie trochę kopie, ale na dłuższą metę jest to trochę nużące.
Zastanawiam się nad milicją, proszę o jakiś mini tutorial. Zasadnicze pytania:

1. Przystąpiłem do milicji, co dalej?
2. Czym dokładnie zajmuje się milicja?
3. jakie są z tym związane niebezpieczeństwa?
4. Czy da się na tym zarobić? Jak?

Proszę wszystko wytłumaczyć w miarę prostym językiem.

Zapraszam do poradnika www.akademiamilicyjna.pl dotyczącego Factional Warfare - tam masz wszystko opisane. Wejdź na kanał Akademia Public jeśli będziesz szukał dalszego wsparcia.

311
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 01, 2013, 22:00:31 »
poradniki na    www.akademiamilicyjna.pl   sa super ,polecam   , wreszcie dowiedziałem się co mogę dać od siebie  w  FW ( niestety pvp mnie nie rajcuje  , zdobywanie LP tak     )

jak wynika z informacji na stronie   nie ma  porozumienia z UA  , jak wyglądają relacje z  Tucznikami Alfa  (przeciwnicy w FW )  ?????

i druga kwestia  jak określa sie  milicjantów  strzelających do swoich   (zdaje sie jest cały korp  milicyjny    co  kiluje co popadnie )

szkoda, że widzisz tylko i wyłącznie LP bo to nie jest milicja i mylenie jej z wieczną farmą niestety odbywa się przez takich ludzi. Jednak kto co lubi i nie mi oceniać. Prywatnie mogę jedynie dodać, że na plexach z chęcią poprzez mechanikę zakazałbym używania wcs'ów i cloaka innego jak covert'owego. Milicja powinna = PvP. Chcesz LP i nie chcesz PvP? Idź robić misje albo czekaj na to, że będą do Ciebie strzelać także osoby z tej samej milicji :). Mimo to, miło że podoba Ci się strona przede mną oraz resztą ekipy masa pracy by była ona tak zasobna jak ta Eve University.

Odnośnie kontaktów, AM nie wymusza, nie sugeruje nawet by członkowie mieli iść do jakiejkolwiek korporacji po jej ukończeniu. Ergo nasze stosunki z Tucznikami nawet mimo braku kontaktu jednostronnie uważam za pozytywne. Nie mamy złych stosunków z kimkolwiek chyba, że sam o czymś nie wiem. Są nieliczne jednostki Polaków polujących na członków Akademii, jednak Ci chłopcy mają raczej ze sobą coś nie tak, że muszą polować na graczy, którzy dopiero co zaczynają PvP. Zapewne jest to wyzwanie. Co do osób po drugiej stronie barykady to normalne, że do siebie strzelamy jednak bez jakichkolwiek negatywnych uczuć - to jedynie fun, na który stać każdego w milicji.

Co do osób strzelających do osób z tej samej milicji nazywa się ich awoxerami. To rozwinięcie definicji nullowej osoby, która bazując na standingach wykorzystuje je i zdejmuje osoby z tej samej milicji bądź ze sprzymierzonej. Strzela się jednak otwarcie do złodzieji, powyższych oraz do tzw "LP wh*res" czyli osób, które jedynie zarabiają LP nie udzielając się pvp (WCS etc) - psują krajobraz i myląco wpływają na rozgrywkę sugerując np przewagę w systemie bądź na plexie - są także niebezpieczni ich pasywność może przerodzić się we wrogość. Akademia posiada bazę minusów zarówno osób wykorzystujących standingi oraz farmerów, do których strzela otwarcie mimo, że ogólnie są blue i takie bazy posiada każdy korp.

312
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 01, 2013, 14:35:19 »
Jak widać można zabezpieczenia CCP obejść.

To nie tyle co zabezpieczenia CCP co zdrowy rozsądek. Milicja/ Factional Warfare jest możliwe zdobycie tak dużej ilości isków w tak szybkim tempie by opłacić triala nawet kilkakrotnie. Jednak zrobienie tego bez wsparcia doświadczonych osób jest trudne - więc jeśli całkowicie nowy gracz dołączyłby do milicyjnego npc corpa mógłby sobie nie poradzić a przez to mógłby być stracony. Problemem wśród młodego polskiego community EVE jest to, że duża część graczy nie chce płacić za grę - dlatego nie zostaje w niej. Zatem zaczynają 2go, 3go, 10go triala ...

Tutaj pojawia się Akademia Milicyjna, która nie tylko ucząc zarabiać a bardziej doświadczeni PVP'wcy jak Azbuga czy Qlko1 uczą podstaw bicia innych. Mimo jedynie szkoleń z podstaw, milicji, handlu i pvp, które są konieczne do zarabiania w milicji są też szkolenia fakultatywne (rzadkie) z kopania, produkcji, PI etc co daje pogląd na grę. Zachęcamy najnowszych absolwentów AM do dołączenia do Eve University czy Unseen gdzie cała reszta będzie fajnie wytłumaczona. Poniekąd nowego zaczynającego w Akademii Milicyjnej od razu stać na alta by to zrobić;)

Do AM dołączają starsi mający 20-80kk SP (obecny rozrzut na dzień 1.08.13)- po co ? pierwszy raz w życiu chcą spróbować PvP do tego robią to naprawdę tanimi statkami, których strata nie boli bo kosztują max 25kk a najczęściej i tak latają frejkami poniżej 10kk. To fajna baza by się przekonać o własnych siłach i iść dalej czy bardziej w milicje WH czy null. Nie żywimy do kogokolwiek agresji, zachęcamy do pomocy a starych wyjadaczy zapraszamy by tym, którzy od początku żyją w low przedłożyć jakąś lekcję z własnego doświadczenia. Jesteśmy jak najbardziej otwarci.

Zapraszam także na www.akademiamilicyjna.pl gdzie będziemy dorzucać filmy, nowe poradniki etc ... wszystko z czasem. 

313
Centrum Rekrutacyjne / Odp: hidden in shadows (matar milicja)
« dnia: Styczeń 09, 2013, 11:49:48 »
Z chęcią dołączę. Odłączyłem się od Mothry bo nie byli aktywni, chciałem do świniaków ale zalałem pałę i nieźle nabruździłem w trakcie imprezy. A Pan Oketa lata temu w Unseen mówił - nie lataj po pijaku :P. No to na tyle. Daj znać nick Rainbow Child

Strony: 1 ... 7 8 [9]