Eve-Centrala
Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Khurghan w Sierpień 30, 2012, 11:22:00
-
Gra ktoś?
W/g mnie wyśmienita gra, walka wciąga, nikt nie prowadzi gracza za rączke oraz ma wysoki poziom trudności. I klimat jakiego dawno nie czułem w żadnej innnej grze. Dawno tak dobrze się nie bawiłem przy crpg-u
Jednak jest to port z konsol i ma "pewne" bolączki. Graficznie jast zablokowana na rozdziałce 1024x768, chociaż wyszedł już fix zrobiony przez jakiegoś gościa niezwiązanego z producentem (zajęło mu to niecałą godzinę lol) który pozwala grać we wszystkich dostępnych rozdzielczościach.
Drugą bolączką jest sterowanie. Do czasu jak ktoś nie poprawi kontroli za pomocą klawiatury i myszki nie warto podchodzić do tej gry. Koszmar. Akurat mam pada i to już jest zupełnie inna bajka. Można się skupić na walce z przeciwnikiem a nie kamerą i poruszaniem się.
Tak więc polecam (jeśli macie pada ;p)
-
rozdziałce 1024x768, chociaż wyszedł już fix zrobiony przez jakiegoś gościa niezwiązanego z producentem (zajęło mu to niecałą godzinę lol)
Tydzień przed premierą i godzinę po premierze.
-
Tak czy inaczej, wypuszczenie gry na PC z zafiksowaną rodziałką 1024x768 po prostu łeb urywa. Rozumiem, że gimbusy używające konsoli łykają wszystko jak młode pelikany, ale litości... 1024x768 to ja używałem 10 lat temu na 19" CRT.
-
Abstrahując od głównego przedmiotu dyskusji, ja np wolę gry w których twórca ma w poważaniu inny rodzaj gimbusów, a mianowicie takich co to przedkładają wodotryski graficzne i / lub dzwiekowe ponad fabułę i klimat gry, czy też jej grywalność będącą wypadkową wspomnianych kilmatu i fabuły oraz opracowania UI z naciskiem na sterowanie :P
-
Rozumiem, że jeśli gra jest "świetna" to nie będzie Ci przeszkadzać zniekształcenie obrazu na monitorze spowodowane niedostosowaniem do natywnej rozdzielczości matrycy?
Jakieś standardy trzeba spełniać. W kinach nie ma filmów czarno-białych, video-cd też poszło już do lamusa, itd itp ;)
-
Grafika grafiką, ale żeby w tą grę dało się grać to trzeba mieć pada i to najlepiej od xboxa, na klawiaturze i myszce nie da się grać. Tak jak Sokół napisał, jeżeli za grę żąda się 40$ to musi ona spełniać pewne standardy. To co jest obecnie nadaje się co najwyżej na darmową betę.
-
Rozumiem, że jeśli gra jest "świetna" to nie będzie Ci przeszkadzać zniekształcenie obrazu na monitorze spowodowane niedostosowaniem do natywnej rozdzielczości matrycy?
Jakieś standardy trzeba spełniać. W kinach nie ma filmów czarno-białych, video-cd też poszło już do lamusa, itd itp ;)
http://www.youtube.com/watch?v=zIt7ZJjpMs0
http://www.youtube.com/watch?v=EVTGzWPf0Mg
Przeszedłem każdą po kilka razy mimo wciąż i wciąż wracam do tych tytułów mimo tego że z kolejnymi generacjami OS'ów coraz trudniej je odpalić (w przypadku Dark Omen meksyk byl już na win XP)
-
Generalnie grafika już nie jest bolączką, wspomniany fix pozwala korzystać z natywnej rozdzielczości, a to że tekstury nie są w wysokiej rozdzielczości, who cares.
-
O żesz, przypomnieliście mi Chaos Gate... :D
-
Rozumiem, że jeśli gra jest "świetna" to nie będzie Ci przeszkadzać zniekształcenie obrazu na monitorze spowodowane niedostosowaniem do natywnej rozdzielczości matrycy?
Jakieś standardy trzeba spełniać. W kinach nie ma filmów czarno-białych, video-cd też poszło już do lamusa, itd itp ;)
Ja w tej kwestii się zgadzam. Najbardziej mnie wkurza podejście producentów, którzy chyba na siłę starają się nie zauważać, że PC technologicznie pozostawił konsole trochę w tyle. I w ten oto sposób sprzęt zamiast się rozwijać to stoi w miejscu. Ale hej, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Przynajmniej teraz sprzęt wystarcza na dłużej niż rok, góra dwa lata :).
-
Grałem na PS3 w Dark Soul i Demon Soul. Określę to tak, gry bardzo fajne, ciężkie, do każdego nowego pomieszczenia się wchodzi zakrytym tarczą. Walka z byle NPC'em z tarczą czy w zbroi (nie chodzi to o bossa czy minibossa, tylko zwykłych szeregowych przeciwników mających tylko coś lepszego niż pałkę) to pojedynek na bloki, pchnięcia i ciosy gdzie jeszcze miejsce ma znaczenie. Ciasne tunele, pomieszczenia zawalone gratami gdzie nie można dokonywać potężnych ciosów bo machając mieczem jak cepem zaczepiamy o ściany czy przedmioty i wytracamy impet ciosu. Walki z bossami to niekończąca się udręka, ciągłe umieranie i powtórne przebijanie się do bossa przez odrodzone chordy. Tak, to jest to przez co gra zyskała na rozgłosie, jak i przez co wiele gimbusów nigdy nie zagrało w tą grę. To gry wymagające i z wielką chęcią zagram w wersje PC Dark Soula ^^