Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Deaell Portt w Październik 10, 2008, 15:01:48

Tytuł: Inwencja maruderow - Kronos.
Wiadomość wysłana przez: Deaell Portt w Październik 10, 2008, 15:01:48
Moj alcik zrobil sobie skille do inwencji Gallente encyption lvl 5, mechanic 4, starship 4. Jakas praktyke mam w inwencji szipow medium, small i modulkow. Bpo na mega troche kosztuje wiec chcialbym wiedziec czy jest sens.
Pytanie 1 :
- czy uzywacie decryptorow do zwiekszania szansy ?
- na ile prob udaje sie uzyskac bpc na marudera ?

Pozdrawiam niezwykle serdecznie.
Tytuł: Odp: Inwencja maruderow - Kronos.
Wiadomość wysłana przez: horax w Październik 10, 2008, 15:19:40
Ja mam skille 5/5/5 i impla we lbie +3 (ponoc nie dzialaja), szansa jest marna...

-decryptor jest  konieczny i to ten z maksymalnym podwyzszeniem szansy na invencje
-1/5 do 1/10 (na 10 prob nigdy nie wypadlo mi wiecej niz 1 bpc)

Generalnie odpuscilem inwencje takich statkow. Zwlaszcza ze taniej wychodzi kupic niz inwentowac i produkowac :)

hint im wiekszy szip tym trudniej go wyinventowac
Tytuł: Odp: Inwencja maruderow - Kronos.
Wiadomość wysłana przez: Deaell Portt w Październik 10, 2008, 22:03:40
Nie chce na tym zarabiac. Na wlasne potrzeby chcialem jednego zrobic. No, ale jezeli 1/10 prob to gra rzeczywiscie nie warta swieczki, jezeli bpc idzie juz kupic za 80 mln isk.
Tytuł: Odp: Inwencja maruderow - Kronos.
Wiadomość wysłana przez: Deaell Portt w Październik 12, 2008, 17:38:50
Jak ci sie wala i marnuje to dalbys koledze  :2funny: A tak powaznie moze bys sprzedal po dobrej cenie.  Hit me ingame.