Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Total Noob Questions => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Styczeń 22, 2009, 20:40:04

Tytuł: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Styczeń 22, 2009, 20:40:04
Masz problem z misją? Denerwują Cię szczurki na paskach? Tutaj możesz poprosić o pomoc.
Tytuł: misje we flocie
Wiadomość wysłana przez: cozzack w Luty 24, 2009, 19:07:01
Słuchajcie, mam taki problem, jestem stosunko nowym użytkownikiem(6 mln punktów) i często robie misje level 4 ze statkiem wsparcia mojego znajomego który używa go do mosji level 5. I mam taki problem, ponieważ nie wiem dlaczego zawsze wyskakujaca flota atakuje moj statek wsparcia zamiast mnie(mam taki sam statek jak moj znajomy w level 5 i tak samo uzbrrojony, a tam wszyscy atakują jego a nie support). Supprot ma wiecej punktów doświadczenia niż ja i niż mój kolega. Czy wiecie co moze byc powodem takiego czegos, i jak to rozwiazac, znaczy co o tym decyduje. Wiem że istnieje pewna prawidłowość tych ataków, ponieważ jak robimy razem misje level 5 to zawsze wszytkie statki atakują jego, albo jak jest koleś co gra od 4 lat to własnie tego kolesia. Licze na odpowiedź, ps. na anglojęzycznym forum nic nie ma, a tam nie pisałem bo się nie chce zbłaźnic z angielskim:), a i prosze o w miare prostą odpowiedź, bez skrótów jakie zazwyczaj używają polacy na poslkich kanałach:)
Tytuł: Odp: misje we flocie
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 24, 2009, 20:00:25
Atakują tego kto pierwszy wleci.
Jeśli nie, to atakują tego kto ich podjudzi strzelając do nich.
Tytuł: Odp: misje we flocie
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 24, 2009, 20:05:02
Jest jeszcze jedna opcja, akle to tylko moja teoria, NPC atakuja tego kto im najładniej na sensorach swieci czyli tego kto ma największa sygnaturę, a niektóe żeczy tylko ja zwiększaja ( wysoko damage amo t2, shild tank, nie jestem tez pewien modółów logistycznych)
Tytuł: Odp: misje we flocie
Wiadomość wysłana przez: cozzack w Luty 24, 2009, 20:50:38
ani nie jedno, ani nie drugie, mimo że ja pierwszy wlatuje do misji to nastepne fale atakuja jego, on nie ma żadnego uzbrojenia, to jedna wielak bateryjka, i sygnature ma niższą odemnie, a ja mam taką samą jak mój kumpel u którgo w misji praktycznie wszsycy atakują tylko jego. Jakieś inne pomysły??
Tytuł: Odp: misje we flocie
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Luty 24, 2009, 20:55:25
Odległość? Może jest najbliżej spawnpointa?
Może ma stand -10 do tych npców i tak go nie lubią, że jest KOS ;)

BTW, wątek przenoszę do TNQ.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: cozzack w Luty 24, 2009, 21:07:48
odległość nie ma znaczenia bo tak jest zawsze, i kumpel go trzyma na tej samej, a standingi też nie, bo stary gracz który czami z nami robi level 5 jest namierzany przez wszystkich a on standingi to ma beznadziejne;/
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 25, 2009, 10:27:00
Jezeli misja jest taka, ze caly spawn atakuje od razu, to atakowany jest ten gracz ktory jest najblizej (zwykle to ten ktory wleci jako pierwszy). Jezeli NPCe atakuja falami, to jest problem, bo moga wybrac zupelnie losowo statek do ktorego beda strzelac (choc nadal zwykle jest to ten, ktory jest najblizej), dlatego trzeba je podjudzic, i statek ktory ma tankowac powinien strzelic choc 1 do kazdej grupy, wtedy na 95% to on zostanie zaatakowany przez NPCe. Oczywiscie ta taktyka dziala tylko na obecne NPCe. Po wejsciu Apokryfy, nadal powinno to dzialac w normalnej przestrzeni, natomiast za wormhole'ami beda nowe "inteligentne" NPCe, z ktorymi bedzie sie walczylo prawie jak z innymi graczami.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Luty 25, 2009, 13:01:46
Raty na misjach dzielą sie na kilka typow.

1.Auto agro,bija wszystko co tylko wleci pierwsze do poketu.
2.Czekakące na zaczepke,strzelaja kiedy sie je zagruje.
3.Raty podzielone na spawny ktore mogą zagrowac random kazdego kto zaczepi jeden ze spawnow.
4.Raty w spawnach ktore wywolaja agresje wsztkich innych spawnow albo tylko polowe spawnow.
5.Raty z auto agro na caly gang bez wzgledu na to czy juz zagrowaly osobe agrujacą,zwlaszczaj w storyline lvl 4.

Jak widac recepty na uniknięcie agro w 100% nie ma.

Polecam zeby tank wlecial pierwszy i zagrowal wszystkie npc,dopiero jak wszystkie migają jemu na over,daje znak koledze zeby wskoczyl.

Jesli na misji są trigery zaleca sie zeby miekki statek odwarpowal na chwile,i poczekal az nowa fala po trigerach zagruje osobe tankujacą.

Co do sygnatury to prawda im wieszka,tym wiesza szansa na agro,zazwyczaj lapie ship klasy bs-bc,ale bywa ze i shipy wielkosci cruzów lapią szybko,b możliwe ze uwzgędnia tez dystans w jakim jest sie od npc,ale na pierwszy ogien idzie raczej sig shipa.

Czytac opisy na http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports (http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports)
Swietny poradnik,opisy kazdej misji.
Jest tam napisane zachowanie NPC (agro) w wiekszosci misji.


Pozdro Oxy
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: cozzack w Luty 25, 2009, 21:42:56
ale zrozumcie mnie, ja wam mówie że musi być prawidłowość, ponieważ, w tej samej misji tak samo stojace statki atakuja w jedenj misji mojego kolego który jest z supoortem, a w takiej samej drugiej, kiedy ja wlece pierwszy i stoje identycznie(bo robiliśmy próby) zanim zdąże wystrzelic do pojawiajacej się fali wszyscy walą w mój support!!
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: misao w Luty 25, 2009, 22:32:35
zwrocilam kiedys na to uwage, taty zaze ageruja najslabszego <_<
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 25, 2009, 22:41:50
Po prostu podaj nazwę misji, ja też myślałem na ten przykład że już zmieniono skrypty zachowań npc w misjach, a tu się okazuje że to ponoć mała niespodzianka już od dawna działająca... podobnie jak np to ze w bonusowym pokecie AE pojawiający się spawn pancerników strasznie lubi strzelać w drony a nie w gracza

edti
rika weź jeszcze podaj ratową definicję najsłabszego :P w moim wypadku jak latałem z kumplem ten "słabszy" wedle twojej teorii to był tempest sfitowany jako kosiarka do med i smal celów :P
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: glizda101 w Maj 02, 2009, 22:16:01
Witam serdecznie, to mój pierwszy post na tym forum.
Aktualnie gram trzeci dzień na trialu, zamierzam popatrzeć, o co w grze chodzi, zapoznać się z nią i po wakacjach zacząć grać na poważnie. :)

Mam jednak noobowskie pytanie o agentów.
Jestem Minmatarem, zrobiłem sobie dwuetapową misję Endless Battle, następnie wylądowałem na stacji z trzema agentami "Advisory Division"; Military, Bussines i Industry. Dwóch pierwszych wydoiłem do końca (to były misje 10etapowe), trzeciemu podziękowałem, bo skill Industry na trialu nie działa. W systemie obok była jedna agentka Defence bodajże, dla której poniszczyłem trochę piratów, po czym zorientowałem się, iż misje się powtarzają. Jeszcze parę skoków dalej miałem trzech agentów o innych co prawda imieniach, ale z misjami takimi samymi, co trzej pierwsi.
Pytanie brzmi więc - gdzie znajdę inne/wyższolevelowe misje? Muszę szukać po systemach?

Przy okazji spytam jeszcze, gdzie warto urządzić sobie bazę? Aktualnie siłą rzeczy siedzę w pierwszym systemie, który napotkałem, mam bowiem tylko jeden statek poza tą bazą i żadnego transportowca (nie wspominając o skillach nań) do przewiezienia sprzęu/statków w jakimś sensownym czasie.

EDIT: Hmm... Kurczę, chyba powinienem był powyższy post zamieścić w temacie TQN Misje. Przepraszam najmocniej, jak mod zechce, to niech przeniesie.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Maj 02, 2009, 22:47:54
http://www.eve-agents.com/ (http://www.eve-agents.com/)

prosze. jesli chodzi o minmatarow to polecam republic fleet i latanie po molden heath / metropolis. kiedy bylo tak przyjemnie. potem zlecialy sie nooby z polisha ;[
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 03, 2009, 02:57:58
Misje sie powtarzaja ponieważ jest ich ograniczona liczba na dany level. Dodatkowo każdy agent ma zdefiniowaną pulę misji wśród których losuje się ta którą dostanie gracz.

Kiedy jesteś na stacji niezależne jakiej byle by to było empire (high i loe sec) lub NPC 00, ktoś jest właścicielem tej stacji. Kto nim jest dowiadujesz się z loga i nazwy na prawym panelu. masz tam również takie niebieskie "i' jak nie klikniesz wyświetli ci się pełne info o korporacji która Cię gości. Klikasz zakładkę agents i masz ich posegregowanych na dywizje po kliknięciu na dywizję, rozwija się lista agentów podzielona na avalable i not avalabel. Ciebie interesuje pierwsza grópa, przy agencie masz informacje w jaim systemie i w jakiej stacji siedzi.

Misje wyżej lewelowe dostaniesz od agentów wyższych leveli. Gadać z tobą zaczną kiedy ich sobie odblokujesz, nabijając odpowiedni standing do korporacji (każda wykonana pomyślnie misja, podnosi ci go trochę)

Bazę najlepiej urządzić sobie w miejscu w którym masz agenta od którego w danym momencie bierzesz najwięcej misji. Polecam stacje i systemy w których masz kilku różno poziomowych agentów (bo jest szansa że zostaniesz tam na dłużnej). Statek do przewiezienia sprzętu jeśli się nie mylę otrzymujesz właśnie od agenta który miał dla ciebie 10 misji industry...

Z minmatarskich korpów polecam też Republik Security Serwice.

PS
Nie ufaj do końca linkowi który podał mistiq. Sam z tego korzystam i kilkukrotnie przejechałem się na tym że agenta już nie ma w miejscu w którym  umiejscawia go ta baza danych. Ponadto część korpów zaprzestało dawania misji. Np Concord który wedle tej bazy miał misyjnych agentów kiedy z niej ostatnio korzystałem. Najlepiej jeśli po wypatrzeniu tam jakiegos agenta wrócisz do gry i znajdziesz go przez wyszuiwarke charakterów w grze zeby potwierdzić jego dane i lokalizację.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Maj 03, 2009, 03:09:47
bo te rzeczy sie czesto zmeniaja.

sam kiedys dostale maila od agenta o tym, ze sie przeniosl do innej stacji ;]
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: glizda101 w Maj 03, 2009, 17:28:25
Dzięki serdeczne za pomoc, Panowie. :)

Cytuj
Bazę najlepiej urządzić sobie w miejscu w którym masz agenta od którego w danym momencie bierzesz najwięcej misji. Polecam stacje i systemy w których masz kilku różno poziomowych agentów (bo jest szansa że zostaniesz tam na dłużnej). Statek do przewiezienia sprzętu jeśli się nie mylę otrzymujesz właśnie od agenta który miał dla ciebie 10 misji industry...

Prawda, dostałem Wreathe'a, z ładownią 3000 m3. Jednakże skilla to kierowania nim nie da się wytrenować na trialu. :P W związku z czym pomęczę się jeszcze trochę na moim zadupiu.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Maj 03, 2009, 20:47:34
oplac gre ;p
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 02:44:52
Dobra to ja mam takie pytanko. Z kumplami mamy zamiar dobrać się do czterech liter NPC z Matarskiej floty na misji level 5. Problem mamy taki że tak z lekka ciężko nam na misję wejść i zostać dłużej niż parę sekund... :/
Obecność Bazyliszka nic nam nie dała bo nasz tanker czyli ja w Rattlesake ustawionym na full pasiv tank shildem (ponad 20k w tarczy do tego główny res na poziomie 87% kinetyka trochę gorzej) musiał wiać z misji zanim bazyl się ustabilizował po warpie i mógł zacząć pompować mi shild. Jutro popróbujemy Nighthawka jako tankera, ale jak on nie da rady to za bardzo nie mam pomysłów jak to ruszyć...
 
Misja Location 1 of 5. Przeciwko matarom. W bazie misji jest tylko wersja przeciw Amarczykom i się z lekka różni od naszej.

O wypowiedź prosiłbym weteranów misji level 5. Każdy niższy poziom to jak się przekonaliśmy dziś piaskownica w porównaniu z tym.

PS
Osobę która odpowie w stylu "weźcie capitala" proszę o info jak się ustawia cyno w HIGH seku bo to tam misja ma miejsce
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 08, 2009, 08:15:41
Nie wiem czy to coś pomaga ale na sleeperów nie mamy głównego tankera. Mamy kilka tankujących statków na spiderze i przełączamy między nimi skoncentrowane reperki.

Jeśli duża część obrażeń NPCów jest zadawana przez torpedy, to może mieć sens tankowanie odpowiednio dobraną AFką.

Zdarza się na misjach spawnowanie czasowe. Jeśli wlecieliście na misję shutlem a potem pół godziny się zbieraliście i fitowaliście, to NPCe mogły wyspawnować w tym czasie wszystkie swoje spawny. W takim razie spróbować jeszcze raz po DT, tym razem od początku.

Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Czerwiec 08, 2009, 09:35:27
Hmm...moze ze 3-4 BSy na spider tanku cos zdziałają.... tank AFem moze się nie udać bo z tego co słyszałem na lvl 5 obowiązowo muszą być NPC Neut Towery a wtedy taki AF daleko nie polata. Bo raczej nie ma tak dobrze, ze damage tylko z torped leci ?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 13:10:19
No niestety fajnie nie ma 3 neuty na dzień dobry i jeszcze web też na wieżyczce.
Rakiety to prawie zero problemu cruisy biły mnie za 40 torpedy raptem za 50 i obu te typy uzbrojenia były prawie nie odczuwalne, pod nawała ołowiu z normalnych luf. Problemem nie jest tu siła rażenia poszczególnych statków ale ich alfa i rof
Odnośnie spawna to nie ma problemu
http://img7.imageshack.us/img7/5580/20090607203036.jpg (http://img7.imageshack.us/img7/5580/20090607203036.jpg)
to przywitało naszego zwiadowcę i to było jak ja tam wleciałem owszem mniej więcej pół godziny później ;)
Jednoczesny wlot też raczej może być ciężki do realizacji. Tu cały poket ma chyba auto agro jeśli wybiorą sobie naszego logistyka to zejdzie z alfy, jeśli opcja z nightem nie przejdzie chyba jednak spróbujemy tego na zasadzie że podziela agro między nas...
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 08, 2009, 13:23:02
AFce neuty nie szkodzą, można ją zatankować całkowicie pasywnie. Jeśli duże rakiety to 10% zasadanych obrażeń to niewiele z tego wynika, ale jeśli 60% to redukcja z sygnatury pomaga bardzo.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 13:29:57
Też jakaś opcja, tylko kurde jak na złość nie mamy w gangu nikogo z amarskimi cepami..., no i mam wątpliwości co do stankowania bs tłukących na optimalu, przy takiej ilości któryś, albo kilka w końcu pieprznie przy trraversal = 0
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Czerwiec 08, 2009, 15:08:57
Hmm... ja podobne spawny (nie misje tylko eskploracje) robilem zestawem: broadsword na full passive shield tanku plus BS z shield transferem. Po rozwaleniu WEB'a, powinno sie spokojnie ich tankowac, a jak spadna Neut'y to nawet bez wsparcia BS'a, bo mozna na AB sobie pomykac.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 16:04:56
Broda też w okolicy jeszcze nie mamy :P
Dziś popróbujemy różnych technik i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Czerwiec 08, 2009, 16:20:53
Broda też w okolicy jeszcze nie mamy :P
Dziś popróbujemy różnych technik i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

to dowolny inny HIC - one maja sygnature mala a na pasywnym tanku DD przezywaja, a nawet tankowane na armorze (np. devoter) maja jeszcze chyba dosc predkosci, zeby BSy w nie nie trafialy za bardzo.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 16:22:49
Też jakoś nie uświadczysz. Loki może by mógł względnie szybko w wibratora się zainstalować ale na pewno nie na już

EDIT
No z z próbowania różnych technik nic nie wyszło
Jak tam wjechaliśmy to już zostaliśmy :knuppel2: , kluczowe okazało się szybsze ściągniecie logistyka na teren misji, potem poszło z górki  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Bioklonik w Czerwiec 09, 2009, 07:55:10
Ja kiedys robilem duzo misji lev5. I tutaj to ja uzywalem paladyna na passive tank (na low same hardnery i kilka sinkow) + alt tankujacy mnie w armagedonie (lepszy niz logistik, fit moge przeslac) kluczem jest to ze jak wlatujesz na misje to alt musi zaraz za toba wleciec 4 sek deley przy przeskakiwaniu przez proce. Pierwszy kto wlatuje zbiera caly agro na tym to sie opiera. Zawsze musisz byc zalignowany aby wrazie nowego spawna mozn abylo zrobic worp out. Po wlocie najpierw rozwala sie frytki scramblujace zawsze, gdyz zawsze sa.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 09, 2009, 12:02:20
Naszej misji nie zrobiłeś, albo coś się zmieniło. Frytki traktowały nas co najwyżej painterami co w przypadku bs / cbc tankującego shildem mogło by być groźne chyba tylko w wypadku gdyby walił w nas dred, a skasowanie ich zaowocowało pojawieniem się kolejnej bandy.
W przypadku spawnów agro dostawał ten kto był bliżej i było to liczone dla każdego statku osobno.
Swoją drogą parszywa misja; tyle płaczu jest tutaj że high secowe l4 są zjeba** pod względem risk vs reward, tu było odwrotnie. Risk był totalnie niewspółmierny do nagrody. Zwłaszcza w porównaniu z innymi misjami które char robiący misję miał już na koncie, jakby doszły do tego low secowe warunki wykonania misji ...

A i jeszcze jedno - jakim masochistą trzeba być żeby robić misję shipem na damage którego npc maja resy średnio 75 / 70?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: lorgius w Czerwiec 09, 2009, 16:09:22
Kiedyś z kolegami robiliśmy hsecową misję l5. Wtopiliśmy najpierw głupio tankera bo były baterie neutralizerów bijące na jakieś 200-250km. Mieliśmy całą grupę logistyków itp a okazało się że najlepszym statkiem do tankowania był zwykły shuttle.
Co prawda najpierw trzeba było wyciągnąć mniejsze npc do granicy zasięgu neutralizerów gdzie reszta floty wybiła je jednocześnie repujac nasze dwa tankujące shuttle.

Potem jak już pozostał silny komponent w środku wleciałem shuttlem bliżej i zebrałem aggro z całego poketu. To była misja przeciwko caldari navy więc jak lecieli za mną strzelając wyglądało to jak sznur świateł w nocy na autostradzie.  :)

Trzeba tylko było odległości pilnować od npców i nawet nie trzeba było już logistyka tylko worpujący dps.

A tak po prawdzie jak ktoś się chce bawić w misje to chyba l4ki lepsze a dla bc pilotów najlepiej robi się l3ki - szybko i bez myślenia.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Wrzesień 20, 2009, 23:15:58
Witam  :)
moje pytanie jest troche z innej beczki,
mianowicie gdzie w okolicach jita, ewentualnie w calym forge ( poki co preferuje highsec )
moge znalezc agenta dajacego misje epic arc?
ogolnie rzecz biorac bawie sie misjami lvl 3 ( lvl 4 bede mial odblokowany za jakies 15 nastepnych misji l3   >:D )
z gory dzieki za pomoc  o7
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 20, 2009, 23:58:14
http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReportsEpicArc (http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReportsEpicArc)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 21, 2009, 01:50:55
Witam  :)
moje pytanie jest troche z innej beczki,
mianowicie gdzie w okolicach jita, ewentualnie w calym forge ( poki co preferuje highsec )
moge znalezc agenta dajacego misje epic arc?
ogolnie rzecz biorac bawie sie misjami lvl 3 ( lvl 4 bede mial odblokowany za jakies 15 nastepnych misji l3   >:D )
z gory dzieki za pomoc  o7

Jesli interesuje Cię High sec to chwilowo odpuść sobie Epicki l4, raz że to mieszanka lotów po low a także null, dwa że te bojowe misje stopniem trudności zaskakują czasem nawet "doświadczonych" misjonarzy, i to zaskakują tak że z marketu znika kolejna porcja faction / complex itemków :P
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Wrzesień 21, 2009, 08:34:59
Jesli interesuje Cię High sec to chwilowo odpuść sobie Epicki l4, raz że to mieszanka lotów po low a także null, dwa że te bojowe misje stopniem trudności zaskakują czasem nawet "doświadczonych" misjonarzy, i to zaskakują tak że z marketu znika kolejna porcja faction / complex itemków :P

oki l4 epicki odpuszcze, bo jeszcze mnie nie stac na kupowanie od nowa wszystkiego ( implanty, kable i itemki ), powiedz mi prosze czy w takim razie epic l 3 jest gdzies dostepny w okolicach Jita?, ewentualnie gdzies w Forge ( highsec )

dzieki za pomoc  o7
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Maver w Wrzesień 21, 2009, 08:43:06
Jesli interesuje Cię High sec to chwilowo odpuść sobie Epicki l4, raz że to mieszanka lotów po low a także null,
Mozna tak pokierowac "scenariuszem" misji zeby nie wyleciec z highseca jesli ktos ma obawy.
W trakcie robienia misji sa mozliwosci wyboru co robimy dalej.

Cytuj
dwa że te bojowe misje stopniem trudności zaskakują czasem nawet "doświadczonych" misjonarzy, i to zaskakują tak że z marketu znika kolejna porcja faction / complex itemków :P

Eeee... bez przesady. Troche mocniej bija, ale zeby odrazu zaskakiwac?
No chyba ze ktos przyzwyczajony jest do tankowania wszystkiego co sie rusza i nagle go zaskakuje ze po zaagrowaniu calego pocketu shield/armor spada po 20 sekundach do zera :)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Wrzesień 21, 2009, 08:50:12
ale ciągle żaden z Was nie odpowiedział na pytanie, mianowicie gdzie znaleźć owego " epickiego " agenta ??  :diabeł:

jeśli to coś Wam pomoże to gram Caldari, misje wykonuję dla korpa npc Sukuuvestaa Corporation, dywizja internal security  :)

z porad taktycznych oczywiście skorzystam, ale dopóki nie namierzę ( lub ktoś mi nie podpowie ) tego agenta to dalej będę skrobał misje od zwykłego agenta l 3  :P
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 21, 2009, 10:12:30
Epików 3 brak, jest tylko seria 50 (?) dla Sister of Eve i frakcyjne L4.
A gdzie? Odpowiedział co Mona ale na wszelki wypadek:
Cytuj
Caldari
Title: Penumbra
First Agent/Mission: Aursa Kunivuri in Josameto, "The Intermediary"
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Wrzesień 21, 2009, 10:16:24
Epików 3 brak, jest tylko seria 50 (?) dla Sister of Eve i frakcyjne L4.
A gdzie? Odpowiedział co Mona ale na wszelki wypadek:

Dzieki DOOM  :D, ten link od MonaX niestety u mnie się nie odpala, dostaję komunikat że połączenie z serwerem zostało zresetowane  :diabeł:


edit:  seria 50 a coż to za ptica ??  :o
edit 2 : a są epiki 1 i 2 w tym regionie? ewentualnie w Lonetreku ?   :crazy2:

Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 21, 2009, 10:21:40
Level 1.
L4 są bodajże znacznie krótsze - około 15
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Wrzesień 21, 2009, 10:24:16
heh pisałem edita kiedy odpowiedziałeś Doom  ^^
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Listopad 08, 2009, 22:48:33
Czy jest gdzieś taki łopatologiczny opis plexów podobny do opisów misji na Eve-survival.org?

Czyli - mam nazwę plexa i mogę sobie zobaczyć ile i jakich NPC na mnie tam czeka, co jest triggerem, w co warto strzelać and so on?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: cascador w Listopad 08, 2009, 23:18:09
Uhm kiedys byly stronki dnightmare'a, ale jego database sie posypal albo zlikwidowal...
Znalazlem za to cos takiego:
http://wiki.eveonline.com/wiki/Exploration (http://wiki.eveonline.com/wiki/Exploration)
No, chyba, ze mialbys dostep do wiki goonswarmu albo jakiegos innego duzego ally ;)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Listopad 09, 2009, 09:04:31
To ja chyba w "małym ally" jestem bo takiej bazy danych w aliansowym know-how nie widzę. To co mi zlinkowałeś wygląda na na plexy stacjonarme... patrzyłem na Sanshę, bo takie robactwo mam w domu.

A kontynuując - czy jest coś takiego na Sleepersów?  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Listopad 26, 2009, 06:42:20
Hej mam mianowicie problem z agentem lvl III
pan chce standa 4.0, mam 4.0 i w dalszym ciągu nie daje misji relogowałem sie pare razy i dalej nic. Już miałem dwa razy tak, że cancelowałem misje u niego u stand mi spadał, lecz dobijalem na lvl2 i mogłem od niego brać a tu nagle lipa
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Frugos w Listopad 26, 2009, 07:51:20
Możesz mieć "prawie" 4.0, tzn 3.9999 i po zaokrągleniu wyświetla się 4.0. Ale agent świnia misji Ci nie da  :D
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Listopad 26, 2009, 10:36:34
Możesz mieć "prawie" 4.0, tzn 3.9999 i po zaokrągleniu wyświetla się 4.0. Ale agent świnia misji Ci nie da  :D

O ile pamietam, to CCP ma takie podejscie do "zaokraglania", ze wyswietlane liczby sa "zaokraglane" w dol poprzez obciecie nieznaczacych cyfr. (Czyli 3.9999999 byloby wyswietlone jako 3.9 a nie 4.0)

Co do problemu z agentem - jesli jestes pewien, ze masz wymagany standing do niego, to pisz petycje.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Frugos w Listopad 26, 2009, 10:52:30
O ile pamietam, to CCP ma takie podejscie do "zaokraglania", ze wyswietlane liczby sa "zaokraglane" w dol poprzez obciecie nieznaczacych cyfr. (Czyli 3.9999999 byloby wyswietlone jako 3.9 a nie 4.0)


Możliwe, nie będę sie spierał. Ale np. w przypadku standu do korporacji npc to nie jest takie pewne.

Przykład z nieoficjalnego guide: http://www.eve-guides.com/poss/empirepos.php (http://www.eve-guides.com/poss/empirepos.php)

Mogło to być już z 10x poprawione  :D
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 26, 2009, 12:09:09
Te zaokrąglenia ccp wcale takie jasne nie są
Czasem zaokrąglają w górę czasem w dół.
Do tego czasem (rzadko już) występuje błąd że agent leje na faktyczny stand ze skili i chce podstawowy na takim a nie innym poziomie


Watki o ortografii wydzielone do osobnego watku - prosze sie od takich komentarzy powstrzymywac w dziale TNQ

Aenyeweddien
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Listopad 26, 2009, 14:10:29
Dziękuje za pomoc :)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 12, 2010, 15:12:01
witka

4 mln SP , BC - Drake, misje lvl 3 robie na semi-afk ( z gazeta albo gadajac przez telefon) i nie wiem co dalej z rozwojem, niedlugo bede mial standing na lvl 4 , skillowac sie na BSa czy dam rade robic 4ki na BC ?
znalazlem na battleclinic dosc dobrze oceniany przez innych userow fit Drake na modulach named ktory podobno daje rade lvl 4 misje solowac ale chcialem zapytac czy jest to wykonalne na moim poziomie.

dzieki z gory za odp
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 12, 2010, 15:18:52
Drake spokojnie robi L4, jest dość bezpieczne, choć relatywnie powolne. No i skillowanie shield tanka T2 wcale długo nie trwa.

Ja "Drejkiem" robiłem bonusowy pocket AE  O0
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: devilsbirth w Luty 12, 2010, 15:22:16
Ale i tak lepiej BSem
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 12, 2010, 15:23:03
Jak drejkiem chcesz sie na l4 bawić to rakiety zalecam konkretnie podskilować, najlepiej heavy na spec 4 i suport skile na 4, wtedy nawet te twarde bs dasz radę zmielić jak nie t1 to t2 rakietami, oczywiście wzmocnienie shield tanka też zalecane
Ale i tak lepiej BSem
Dyskutowałbym, kiepsko wyskilowany raven ma śmiertelność większą na l4 niż średnio skilnięty drak, a dps wychodzi  podobny

Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 12, 2010, 15:26:28
Dzieki, o takie wlasnie odpowiedzi mi chodzilo bo konkretnie nie wiedzialem czy mam isc w heavy spec czy cruise/torpedo

teraz wiem ze ide w heavy spec z prostej przyczyny ze nie stac mnie na BSa ;)

jeszcze a propos ( choc to moze juz do tematu statkow bardziej) da rade kupic/wyprodukowac/dostac statki guristasow ? ( BC - Gila, BS - Rattlesnake) doklikalem sie do nich w EFT i bonusy od skilli maja wypasione ale w grze ich nigdzie nie widzialem
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 12, 2010, 15:31:24
Są na kontraktach, tyle że teraz to gejowe drone boat są a nie uczciwe rakietowe statki jak kiedyś :(
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: devilsbirth w Luty 12, 2010, 15:32:09
eDyskutowałbym, kiepsko wyskilowany raven ma śmiertelność większą na l4 niż średnio skilnięty drak, a dps wychodzi  podobny
To się nie porównuje kiepsko wyskilowanego statku z dobrze wyskilowanym statkiem.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 12, 2010, 15:32:20
da rade kupic/wyprodukowac/dostac statki guristasow ? ( BC - Gila, BS - Rattlesnake) doklikalem sie do nich w EFT i bonusy od skilli maja wypasione ale w grze ich nigdzie nie widzialem

Takie statki (lub rzadziej BPC) na nie kupuje się na kontraktach, ale nie stać Cię (Gila - 150+ mln, Rattle - pewnie koło 1b).
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 12, 2010, 15:36:15
To się nie porównuje kiepsko wyskilowanego statku z dobrze wyskilowanym statkiem.
Porównuje w sytuacjach podobnych do tej - drak już trochę podskilowany, raven dopiero wyskilowany.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 12, 2010, 17:57:03
drak już trochę podskilowany, raven dopiero wyskilowany.

HV Missile mam na 4 , teraz 13D 12H ( czyli akurat sesja poprawkowa ;) ) i jade t2m a assaulty/cruisy musialbym od zera zaczynac

pewnie ze BS bylby lepszy ale srednio mnie na niego stac chcialem tylko wiedziec czy BCkiem jest to wykonalne, skoro jest to sie ciesze

Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 12, 2010, 18:00:44
Na Ravena z fitem T2 zarobisz na 5 misjach L4.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 12, 2010, 18:08:47
Na Ravena z fitem T2 zarobisz na 5 misjach L4.

O.o ?

za lvl3 dostaje kilka baniek ( liczac bounty)
to ile sie dostaje za lvl 4 ? kilkadziesiat od misji? ( zeby na BSa uzbierac w kilka misji)

anyway i tak kilka pierwszych lvl 4 musze utluc BCkiem zeby zarobic, wiec i tak sobie zrobie HV Mis Specc i tak
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Porzeczka w Luty 12, 2010, 18:19:48
Salvage <- na tym zarabia sie calkiem sporo na misjach :)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 12, 2010, 18:21:58
salvage mam narazie na 3 i latam z jednym salvagerem na pokladzie ( slot Drake w ktorego wyrzutnia nie siada) , dla zaoszczedzenia czasu salvaguje tylko Cruzy NPCow
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: NeX w Luty 12, 2010, 19:02:27
  Drake jest na tyle przegiętym statiem, że byle BS nawet na top skilach nie będzie od niego lepszy. Po zrobieniu skila i fitu masz na Drake 400 dps kinetic z broni medium (czyli zapewniającej niemal 100% wejście dpsa w BSy i niewiele słabiej w BC, cruzy; wystarczająco we freje) do tego jeden z najlepszych tankerów w grze. Jedyna wada to ogólna powolność bez AB na który nie ma miejsca i capacitora.

  Zaletą BSów jest ich większy zasięg (tylko na grzyba więcej niż 70km na misji), bo pozornie większy DPS (o ile w ogóle masz na BSie więcej niż 400) jest trudny do utrzymania na ruchomym celu, który nie jest co najmniej BSem, a i wtedy nie ma mowy o 100% wejściu. Najlepsze na npce są rakiety, ale npece jako jedyne potrafią skutecznie używać defenderów obniżając nasz dps z cruise, czy torped. Wadą BS jest słaba skuteczność na małe cele, których na misjach jest sporo. Dlatego drony są obowiązkowe jeśli nie chcesz wisieć i umierać zwebowany i zeskramblowany w BSie na głupiej misji.

Zrób Drake na top, a zawsze będziesz miał w garażu koło ratunkowe, które wyciągnie Cię z kłopotów gdy coś innego poślesz do piachu. Wyskilowania tego statku nikt jeszcze nie żałował. Za 26mil ISK możesz nim zrobić wszystko, to co inni robią w kadłubkach za 150 milionów, że o tych za miliard nie wspomnę. Czasem ktoś twierdzi, ze Sanshe, to za wolno się robi, ale jak patrzę na kolegę w BS 5, lazors 5, armor 5, który uskutecznia płacze, że go Sansha tracking disruptorem spowalnia tak, że nie może misji skończyć, Guristasy ECMem, Bloody vampirami wykańczają i musi uciekać, a Angele posyłają po nowego BSa, to nie wiem śmiać się czy płakać. Cały czas oszukuję go, że będzie lepiej ale profilaktycznie kupiłem koparkę na pocieszenie po kolejnym wtopionym Apocu :)

Ze wszystkich statków T1 najskuteczniej misje robiłem w Abaddonie (BS) i Drake (BC). Idealnie się uzupełniają, a Raven to słaby ciul :P
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 12, 2010, 19:13:54
  Zaletą BSów jest ich większy zasięg (tylko na grzyba więcej niż 70km na misji),

WC. :)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 12, 2010, 23:35:26
za lvl3 dostaje kilka baniek ( liczac bounty)
to ile sie dostaje za lvl 4 ? kilkadziesiat od misji? ( zeby na BSa uzbierac w kilka misji)

Angel Extravaganza to około 40 mln (bounty+salvage+loot), do tego czasem trafia się fajny hardwire (raz trafiłem za 120 mln), bonus pocket to kolejne 20-30 mln (ale uwaga - tam masz na sobie 1000+ DPS!!!). W dodatku misję da się farmić, czyli robić raz dziennie przez tydzień.

Większość L4 przynosi przynajmniej kilkanaście milionów.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 13, 2010, 13:29:24
(ale uwaga - tam masz na sobie 1000+ DPS!!!)

no wlasnie, mowisz ze dales tam rade w Drake'u, na jakich skillach ?

mam w tym momencie skille do resistow na 3 wszystkie, shield management robi sie na 4 , shield operation mam 5 . duzo jeszcze skillowania zebym przezywal takie ostrzaly ?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 13, 2010, 13:50:42
Primo tank t2 na aktywnych hardenerach. Drak  robiony na; jak to jakiś złośliwiec określił; bloczek betonu zbrojonego musi mieć wysokie resy i jak najwyższy recharg shield, co za tym idzie podbicie skila na capacitor się przyda również

ja ten poket robiłem chyba na takim tanku:
[Drake, AE Bonus]
Power Diagnostic System II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Explosion Dampening Field II
Ballistic Deflection Field II
Invulnerability Field II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I


Warrior II x5
 
przy tym układzie na cap skilach 5/5 cap jest stabilny na 35% bez 5/5 bedzie to około 20 minut (prędzej zwijesz stamtąd pod nawałą dps jak przypuszczam) no i dps nie powala
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 13, 2010, 13:54:41
no i dps nie powala

jak nie bede sie bal ich ostrzalu to moj dps mnie mniej obchodzi, wazne zebym przezyl powolutku sobie npcow porozwalam, poza tym przegialem nieco z intem i nastawiam sie na def bo duzo szybciej mi sie engineering koksa niz dziala/rakiety

jeszcze jedno pytanko - wiem ze to lenistwo ale dla mnie to sporo klikania a dla Ciebie Doom chwila przypomnienia sobie z glowy - ile mniej wiecej ISK za taki set fitow jak podales ?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 13, 2010, 14:07:35
Bo ja wiem... około 50kk + platyna i amunicja (jak nie masz t2 lancherów to frakcyjna bo sie możesz nie przegryźć przez seraphima)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 13, 2010, 14:12:08
dooobra , plan skillowania ulozony

dzieki wielkie za wszystkie odpowiedzi
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 13, 2010, 14:14:15
NP i zalecam ostrożność, u mnie skile są już fest więc mam nieco przekłamany obraz sytuacji ;)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Sotharr w Luty 13, 2010, 14:15:18
Po zrobieniu skila i fitu masz na Drake 400 dps kinetic z broni medium

Chciałbym zobaczyć ten fit.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 13, 2010, 14:24:56
Chciałbym zobaczyć ten fit.

[Drake, New Setup 1]
Internal Force Field Array I
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II

10MN MicroWarpdrive II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Faint Warp Disruptor I
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron

Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I


Hobgoblin II x5
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 13, 2010, 14:28:21
A tu na wypadek jesli chodziło o fit misyjny:
[Drake, New Setup 3]
Ballistic Control System II
Power Diagnostic System II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Heat Dissipation Field II
Heat Dissipation Field II
Ballistic Deflection Field II
Ballistic Deflection Field II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I


Hobgoblin II x5
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Gabriel w Luty 13, 2010, 14:30:34
NP i zalecam ostrożność, u mnie skile są już fest więc mam nieco przekłamany obraz sytuacji ;)

luzik, nie wpadne przeciez odrazu na jakies AE, jeszcze mam troche misji lvl 3 do porobienia zeby naklepac w ogole standing na lvl 4 i kase na fit, wiec skille sie w miedzyczasie zrobia i bede obserwowal progres wydajnosci mojego tanka
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Sotharr w Luty 13, 2010, 14:38:06
[Drake, New Setup 1]
Nerf Drake!  ::)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: R@F w Luty 14, 2010, 18:49:02
A tu na wypadek jesli chodziło o fit misyjny:
[Drake, New Setup 3]


Widzę że masz po 2 hardy na dmg i tutaj mam pytanie czy lepiej właśnie dać po 2 hardy czy może 2+1 i dodatkowo shield recharge?? Niewiem jak w kombinacji 2+2 ale w kombinacji 2+1 zamiast PDS można spokojnie dać 3 shield power releay lub 2 BCS (tutaj potrzebne mocniejsze skile lub imp lub wersja caldari navy)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 14, 2010, 19:18:20
Ja latam na 3 hardach i 3 extanderach, extander wychodzi mi efektywniej niż recharger, tu dałem taki układ bo łatwiej to sfitować  pod względem PG
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: NeX w Luty 14, 2010, 21:13:53
  Wsadziłem brata w mojego Drake, wymieniając tylko fit na named T1. Postać ma 2 tygodnie i lata na kopi fitu T2. Bez PDS, nie ma braku ani na gridzie, ani na capacitorze. Używam dwóch konfiguracji. Ogólnej na 4 hardenery + 2 extendery, oraz na 3 amplifiery (2xEm+1xTh) i 3 extendery przeciwko Bloodom. 2 x BCS + 2 SPR w low slocie. Dopiero z dobrym skilem można sobie pozwolić na 3 BCS. Zresztą to jest najbardziej elastyczny element i jak sytuacja jest upierdliwa, to można tam upchnąć choćby i 3/4 SPR, ale nie zauważyłem aby młody miał problem, więc 2 BCS na 2 SPR, to optimum. Kable dałem mu do shielda 3%. Na swoim latałem z kablami do rakiet i PG4.

W zasadzie jeszcze 3 fit na mecenary z dwoma invulami, ale nową postać CAP uwali:

[Drake, Drake Semi Pasive Mercenary]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Khanid Navy Ballistic Control System
Khanid Navy Ballistic Control System

Heat Dissipation Field II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I


Hobgoblin II x5
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: R@F w Luty 15, 2010, 07:47:51
Przy 3 extenderach faktycznie eft pokazuje dużo lepszy wynik defa niż przy 4 hardach i 2 extenderach lub 3 hardach, 2 extenderach i shield recharge, aczkolwiek grid w tym wypadku wymaga naprawde pożadnych skili (jak narazie dla mnie nieosiągalne). A jeśli chodzi o 3 hardy i shield recharge to eft pokazuje mi jakoś lepszy wynik defa niż 4 hardy przy moich skilach (różnica jest naprawde niewielka ale jest).
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: NeX w Luty 15, 2010, 10:07:33
  Grid skutecznie poprawi kabel PG4. Dość tani, a PG8 zazwyczaj nie jest potrzebny na zwykłym ficie.

  DEF tak samo jak i EHP, to tylko informacja z której trzeba wyciągać wnioski i dostosować fit do konkretnych założeń walki. Zmaksymalizowanie wyników nie oznacza jednoznacznie zbudowania super shipa na każdą okazję.
  Jeżeli npece szybko spadają, bo masz nad nimi przewagę, to większy recharge może być wygodniejszy od max defa. Np jeśli obstawiasz duży dps zakładając 3 x BCS w low slotach. Łatwiej sfitować, mniejsze obciążenie capacitora. Mniejsza sygnatura. Musisz sam ocenić co i w jakiej ilości jest Ci potrzebne, a co możesz poświęcić np w zamian za dps, czy jakiś inny moduł. Nawet przy npecach wiele rzeczy może się przydać - tractor, drone link, vampir, probe launcher itd. Jeden pasywny amplifier zamiast hardenera rozwiązuje problem grida.

Uogólniając - na misjach lev 4 lepiej budować dużo stabilnego defa na stakach typu BS, BC, bo ehp i tak mamy spore, ale jeśli używamy mniejszego statku np HACa, faction cruza, to trzeba mocno brać pod uwagę odpowiednią ilość EHP, tak aby nie spaść po drugiej salwie z BSa jak nas coś zwebuje.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Nefczi w Maj 09, 2010, 00:05:30
Witam, gralem dawno temu w Eve przez kilka miesiecy i teraz powrocilem do gry po 3 latach, mam pytanie odnosnie hostile npc. Gdy wykonuje misje, przeciwnicy npc( tzw rats?) w opisie maja wysokosc nagrody (bounty) za nich. Jednak po zestrzeleniu takiego delikwenta nie otrzymuje zadnych ISK.
Moze powinienem byc zapisany do jakiejs korporacji npc u ktorej wykonuje dane misje? W stacjach jest cos takiego jak Militia Office gdzie jest opcja zpaisania sie np do "Caldari state". (jestem czlonkiem bardzo malej korporacji mojego kolegi). Prosze o pomoc.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 09, 2010, 00:12:22
Bounty otrzymujesz w "paczkach" średnio co 20 minut. W takiej paczce dostajesz łączne bounty (- podatek który obecnie jest również w npc korpach) za raty ubite w tym czasie. Czas zaczyna być liczony od pierwszej salwy w rata
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Templar Brave w Maj 09, 2010, 10:46:06
Sprawdzaj portfel (wallet) co 20 minut od rozpoczęcia strzelania do pierwszego rata. Powinien być podświetlony. Otrzymasz wtedy skumulowaną nagrodę za wszystkie raty zestrzelone do tego czasu.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Maj 09, 2010, 10:55:19
W stacjach jest cos takiego jak Militia Office gdzie jest opcja zpaisania sie np do "Caldari state". (jestem czlonkiem bardzo malej korporacji mojego kolegi). Prosze o pomoc.

Mysle ze tekst jest wystarczajacy zeby rzucic odrobine swiatla co to jest http://czarnakompania.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=6 (http://czarnakompania.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=6)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Wrzesień 06, 2010, 17:01:21
Skiluje drugą postać pod misje i mam jedno zasadnicze pytanie.

Czytałem trochę fitów statków, jedni proponują fity za około 20 milionów, inni takie o wartości większej niż sam statek (mam tu na myśli battleshipy, frakcyjne battleshipy oraz wyspecjalizowane w misjach maraudery).

Jak kształtują się zależności typu statek tech1 - wersja frakcyjna, oraz moduły t2 - moduły frakcyjne kontra wydajność / ekonomia? Czy nie jest czasem tak że ludzie latają wypaśnymi statkami i bardzo drogimi modułami aby poszpanowac kolegom? Bo jak może się kształtować ekonomicznie kupno modułu dającego np 5% więcej damagu jeśli kosztuje 10x więcej? Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi. Czy aby efektywnie robić misje musiałbym bardzo dużo zainwestować w fit czy wystarczy tech 2 aby szybko robić misje (w hi seku).
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Wrzesień 06, 2010, 17:17:10
Czy aby efektywnie robić misje musiałbym bardzo dużo zainwestować w fit czy wystarczy tech 2 aby szybko robić misje (w hi seku).
IMO, do hiseca spokojnie wystarczy T2, na frakcji, oficerach, complexowych fitach powinno się latać głównie w lowsecu  ::)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Wrzesień 06, 2010, 17:37:30
Latam w Amarr space , Amarrskimi statkami wiec będę pisał o tym o czym wiem z własnego doświadczenia.
T2 w zasadzie wystarcza , ale jak robisz Level 4 chcesz nie chcesz kasy jest dożo i szukasz czegoś lepszego taki IN LAR to jednak jest dużo lepszy od T2 , to samo z Heat Sinks , frakcyjne są lepsze.

Nie latam Nightmare ale próbując zfitowac ten statek w EFT jak nie używasz super drogich modułów to po prostu fit nie wchodzi i z T2 Nightmare to fail imho.

Paladina wystarczy zfitowac Imperial Navy i będzie rżnąc NPC jak zające a i nikt normalny Cie nie zgankuje.

Fitowanie BSa T1 za setki milionów isk  ma sens jak te moduły przeniesiesz w przyszłości na Marudera czy faction BS.

Osobiście uważam, ze latanie faction BS z super fitem w high sec'u to głupota , marudery są do tego lepsze (relacja cena-wydajność).

W ogóle jak się specjalizujesz w robieniu misji to powinieneś latać wszystkimi trzema Maruderami i zmieniać je w zależności od misji (trzema które ożywają dział w tym w pierwszej kolejności Paladin i Vagur )
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 06, 2010, 17:53:21
Za moich czasów T2 to był mega elitarny sprzęt dla wybranych a ludzie radzili sobie jakoś na misjach z użyciem named modułków :)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: naye666 w Wrzesień 06, 2010, 19:38:38
Kurde no popatrz... Ja tam swoje frakcyjme statki w t2 zaopatrywalem i daje zawszw rade... A ciekawe jak Ty tam tego nightmara chcesz fitowac ze Ci t2 nie wchodzi ;0
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Wrzesień 06, 2010, 21:01:42
Czytałem trochę fitów statków, jedni proponują fity za około 20 milionów, inni takie o wartości większej niż sam statek (mam tu na myśli battleshipy, frakcyjne battleshipy oraz wyspecjalizowane w misjach maraudery).

Jak kształtują się zależności typu statek tech1 - wersja frakcyjna, oraz moduły t2 - moduły frakcyjne kontra wydajność / ekonomia? Czy nie jest czasem tak że ludzie latają wypaśnymi statkami i bardzo drogimi modułami aby poszpanowac kolegom? Bo jak może się kształtować ekonomicznie kupno modułu dającego np 5% więcej damagu jeśli kosztuje 10x więcej? Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi. Czy aby efektywnie robić misje musiałbym bardzo dużo zainwestować w fit czy wystarczy tech 2 aby szybko robić misje (w hi seku).

Zależy co chcesz osiągnąć i gdzie.
Zarabiać da się w różnych okrętach i z różnym fitem. Generalnie misje w hisec to zazwyczaj dość bezpieczne zajęcie (aczkolwiek nie zawsze - o tym za chwilę)
Misje można spokojnie klepać w:
okręcie tech 1, z fitem tl2 lub named (z częscią misji można mieć problemy - dodatkowe podejścia, zmiana fitu przed każda misją)
T3 - wszystko zależy od przyjętej konfiguracji
Frakcyjnym BS z fitem tl2 lub frakcja/complex - zazwyczaj wydajniejsze do klepania krzyżyków niż okręty tech1 - no ale trzeba by rozmawiać o konkretnych okrętach
Marauder - fit tl2 lub frakcja/complex - bs dedykowany pod misje - znakomicie radzi sobie z krzyżykami - no ale nie każdy ma na niego skille.

moduły frakcyjne kontra wydajność/ekonomia:
Należy dobierać moduły do danego fitu, pokombinuj troche w eft. Wedlug mnie damage mody opłaca się montować w maszynce do klepania misji - mniej strzelania, czasem te 5% damage wiecej to odstrzelenie cruzera w 1 salwie a nie w 2 salwach - a to juz znaczny przyrost szybkości klepania misji. W przypadku resistów oraz tzw repki - frakcja/complex ich większa wydajność często pozwala zastosować 1 moduł mniej (a każdy slot jest cenny). w przypadku pozostałych modułów też można czasem zauważyc większy zysk niż by to się wydawało porównując statystyki.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Wrzesień 06, 2010, 21:31:15
Wedlug mnie damage mody opłaca się montować w maszynce do klepania misji - mniej strzelania, czasem te 5% damage wiecej to odstrzelenie cruzera w 1 salwie a nie w 2 salwach - a to juz znaczny przyrost szybkości klepania misji.
Fakt od tej strony nie pomyślałem

A czy czasem latanie z drogim fitem nie niesie za sobą widma zasadzki? Ludzie czasem podnosili temat że piraci nawet w hi sec atakuja innych, tracąc przy tym statki, jednak czasem się to opłaca jeśli uda się rozwalić statek z dobrymi modułami.

Czy takie coś często się zdarza? Był by niezły zonk robić sobie misje a tu nagle pojawia się parę battleshipów którzy mnie rozwalają zanim concord przyleci.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 06, 2010, 21:33:25
W statek mozna wlozyc od milionow do miliardow. Ogolna zasada jest prosta - ma sie zwrocic zanim wybuchnie. Dopoki spelniasz to zalozenie, ltasz najlepszym na co Cie stac.

W przypadku pve oznacza to ze liczysz sobie ile zarabiasz na godzine, ile srednio godzin Twoje statki lataja, mnozysz przez siebie i starasz nie kupowac statku za wiecej. Jesli masz w zwyczaju zasypiac na paskach w 0.0 albo dopiero wprawiasz sie  lvl 4, oczekiwany czas zycia to moze byc kilka godzin. Jesli latasz z sensem i wprawa - cale miesiace.

W przypadku pvp chodzi po prostu o to zeby dluzej zabijac a krocej zarabiac na odrobienie statkow. To oznacza drozsze statki dla dobrych i/lub ostroznych i/lub bogatych i/lub lubiacych farmic. Tansze dla slabych i/lub nowych i/lub lubiacych akcje typu leeeeroy jenkins i/lub biednych.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Wrzesień 06, 2010, 21:48:57
A czy czasem latanie z drogim fitem nie niesie za sobą widma zasadzki? Ludzie czasem podnosili temat że piraci nawet w hi sec atakuja innych, tracąc przy tym statki, jednak czasem się to opłaca jeśli uda się rozwalić statek z dobrymi modułami.

Czy takie coś często się zdarza? Był by niezły zonk robić sobie misje a tu nagle pojawia się parę battleshipów którzy mnie rozwalają zanim concord przyleci.

Zgadza się zdarzają się osobnicy którzy obserwują misjonarzy w hisec ( zazwyczaj tzw huby misjonarskie - im bardziej na uboczu tym mniejsze ryzyko). W przypadku gdy latasz z fitem który jest warty 1B+ to masz większa szansę że ktoś się do Ciebie przyczepi, nie sądzę jednak że ktokolwiek by cię gankowal dla fitu wartego 200-300m który wypadnie albo nie. na jakie bsy której rasy masz skille? na jakie wyrzutnie/działka tl2 masz skille?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Wrzesień 06, 2010, 22:59:32
Zgadza się zdarzają się osobnicy którzy obserwują misjonarzy w hisec ( zazwyczaj tzw huby misjonarskie - im bardziej na uboczu tym mniejsze ryzyko). W przypadku gdy latasz z fitem który jest warty 1B+ to masz większa szansę że ktoś się do Ciebie przyczepi, nie sądzę jednak że ktokolwiek by cię gankowal dla fitu wartego 200-300m który wypadnie albo nie. na jakie bsy której rasy masz skille? na jakie wyrzutnie/działka tl2 masz skille?

Na polu misjonarskim nic nie mam, może skile z dron się przydadza choć używam tylko te do kopania. Myślałem nad Dominixem, nie jest podobno najszybszy (raven podobno jest trochę szybszy w misjach) ale za to uniwersalny bo wiele rzeczy można nim robićl misje, kopać w razie czego, i do walki też podobo jest wporządku.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Wrzesień 06, 2010, 23:37:46
Myślałem nad Dominixem, nie jest podobno najszybszy (raven podobno jest trochę szybszy w misjach) ale za to uniwersalny bo wiele rzeczy można nim robićl misje, kopać w razie czego, i do walki też podobo jest wporządku.

Raven będzie lepszy, zapomnij o robieniu czegoś innego maszynką do misji. Jak kopać to tylko exhumerami, a i tak jeśli chodzi o dochodowość to musi to być hobby...
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 07, 2010, 00:34:48
Akurat jeśli chodzi o sprzęt rakietowy, po kilku kolejnych nerfach raven z top maszyny (początki mojej gry w eve) zmienił się w najlepszym razie w średniaka. Deklasują go dobrze oskilowany drake, przeciętnie oskilowany nighthawk / tengu z mniejszych shipów, z większych wersja navy (tu wciąż problematyczny jest tank), scorpion navy i podobno (mam zamiar zweryfikować opinię, jak tylko skończę skilowanie paladina) golem na torpedach
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 09:22:54
Myślałem nad Dominixem, nie jest podobno najszybszy (raven podobno jest trochę szybszy w misjach) ale za to uniwersalny bo wiele rzeczy można nim robićl misje, kopać w razie czego, i do walki też podobo jest wporządku.

Skad ty bierzesz te swoje "podobno", bo akurat wyskillowany Dominix jest szybszy i fajniejszy (bo mozna semi-afk) w robieniu misji od Ravena. Generalnie zamiast sie zastanawiac jak to fajnie by bylo robic misje to lepiej poporstu wsiadz we frytke i zacznij je robic od level 1, bo i tak musisz standingi nabic.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 07, 2010, 10:00:58
Dowolny niedronkowiec z potencjalnie podobnym dps, będzie szybszy od kartofla, powód jest prosty, jak głównym uzbrojeniem przetapiasz bs'a możesz poszczuć drony na mniejsze npc. Pyra na raz mieli zwykle tylko jeden cel (bo przecież lepiej zbierać złom niż załozyć dodatkowy dps na high), a przy idiotycznej manierze pilotów lubiących semi afk żeby na wszystko szczuć heavy drony różnica czasowa tylko się zwiększa.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 07, 2010, 10:16:40
Dodatkowo a) drony muszą dolecieć (heavy latają nieznośnie wolno, 2xNavi jest must have), b) lubią łapać aggro od kolejnego spawnu.

Robiłem misje Gilą z heavy dronami, przesiadłem się na AC Macha - DPS na 40-50 km podobny, ale idzie dwa razy szybciej.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 10:23:39
Dodatkowo a) drony muszą dolecieć (heavy latają nieznośnie wolno, 2xNavi jest must have),
hint: Sentry T2 ;)

Cytuj
b) lubią łapać aggro od kolejnego spawnu.

tylko na niektorych misjach, a jesli uzywasz sentry t2 to nacisniecie w moim przypadku przycisku G5, aggro, G6.

Cytuj
Robiłem misje Gilą z heavy dronami, przesiadłem się na AC Macha - DPS na 40-50 km podobny, ale idzie dwa razy szybciej.

raven na cruise ma zalosny dps, a na misje nie zlozysz ravena na torpedach
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 07, 2010, 10:27:30
Cytuj
hint: Sentry T2
Hint do ich skutecznego użycia w żadnym razie nie możesz latac semi afk i jesli nie mają celu w optimalu to możesz je sobie wsadzić
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 07, 2010, 10:30:36
￱Moj ziemniak uzywa 5*garde II i 5*350mm rail, fit T2. Mieli sanctumy guristas w tempie okolo 40-50m/h, 30m/h AFK. Zasieg efektywny jakies 15-50 km, maksymalny okolo 70km. Male dronki wyciagam sporadycznie, kiedy cos podleci ponizej tych 15km. Ogolnie daje rade, aczkolwiek Tengu radzi sobie lepiej. Chociaz gdybym tego domiego zaladowal frakcja, dodal implanty, Skonczyl skille na hybrydy - pewnie byloby lepiej.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 10:31:08
Hint do ich skutecznego użycia w żadnym razie nie możesz latac semi afk i jesli nie mają celu w optimalu to możesz je sobie wsadzić

no wiadomo ze albo semi afk albo efektywnie nie mozna miec jednego i drugiego.


edit: inna sprawa ze bicie dronami rozni sie od bicia rakietami/dzialami ja np. nie trawie drone shipow.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Wrzesień 07, 2010, 17:12:38
Bardzo cenne rady. Ja nie gram afk ale wiem że podobno statki z bonusem do dron oszczędzają trochę klikania bo wystarczy że strzelają do ciebie npce, wypuszczasz drony i one sobie same strzelają. Z drugiej strony potrzebują one czasu aby dolecieć, a działa strzelają od razu to też się liczy. Tak czy inaczej mam drugie konto i jeszcze minie trochę czasu aż zrobie skile learning oraz podstawowe skile od prądu, procka, capacitora itd.

Skilowanie dział to ciężka sprawa, dużo skili na 5 po drodze, ale pewnie się to zwraca. Będę musiał pomyśleć. Prawdę mówiąc strasznie podobają mi się minmatarskie statki z wyglądu, i działa bo nie biorą capa, można też mieć różne typy damagu. Mach to rozumiem Machariel, na pewno go sobie nie kupie w najbliższym czasie bo mnie nie stać, ale wygląda przepięknie.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 07, 2010, 17:58:46
Cytuj
Skilowanie dział to ciężka sprawa, dużo skili na 5 po drodze, ale pewnie się to zwraca. Będę musiał pomyśleć.
Odpowiem Ci tak: do momentu zakończenia projektu skilowania  Nighthawka chlubiłem się tym że mam tylko tyle sp w działach ile dostałem podczas tworzenia postaci. Skończyłem stwierdziłem że jednak nighthawk wcale lepszy nie jest na to na co kinetyka jest kiepska (blood, sansha, droniarstwo), rozejrzałem się po markecie i wypatrzyłem Nightmarę. Wyskilowałem te cholerne działa na t2 i nie żałuję ani jednego sp który przeznaczyłem na t2 pulsy. Doskilowanie do kompletu Tachionów bedzie trwało krótką chwilę jesli uznam je za przydatne i nie mam już problemów typu "za wolno zdycha" kinetyka nie działa? Wyciągam spawarki

Skilowanie dział wygląda strasznie tylko na początku. sporo ze skili które robisz przy tej okazji do jednego typu (chyba więcej niż połowa) to o tyle mniej skilowania przy kolejnym typie dział bo tylko skilujesz small działko -> med działko -> larg działko -> spec small -> spec med -> spec large
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Wrzesień 07, 2010, 18:56:54
￱Moj ziemniak uzywa 5*garde II i 5*350mm rail, fit T2. Mieli sanctumy guristas w tempie okolo 40-50m/h, 30m/h AFK. Zasieg efektywny jakies 15-50 km, maksymalny okolo 70km. Male dronki wyciagam sporadycznie, kiedy cos podleci ponizej tych 15km. Ogolnie daje rade, aczkolwiek Tengu radzi sobie lepiej. Chociaz gdybym tego domiego zaladowal frakcja, dodal implanty, Skonczyl skille na hybrydy - pewnie byloby lepiej.

Sanctumy guristas to jakas misja w hisec z ostatniego dodatku? Sentry sprawdzają sie na anomaliach, ale na misjach gdzie zazwyczaj jest kilka pocketów i troche km między drabinkami to juz nieco inaczej.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 20:39:45
Skilowanie dział to ciężka sprawa, dużo skili na 5 po drodze, ale pewnie się to zwraca. Będę musiał pomyśleć. Prawdę mówiąc strasznie podobają mi się minmatarskie statki z wyglądu, i działa bo nie biorą capa, można też mieć różne typy damagu. Mach to rozumiem Machariel, na pewno go sobie nie kupie w najbliższym czasie bo mnie nie stać, ale wygląda przepięknie.

To tylko tak strasznie wyglada ja skillowalem i missile i dziala (projectile) na dwoch kontach efekt jest taki ze dziala mam perf a missili nadal nie moge dociagnac tak jak bym chcial bo "Przeciez ten Guided Missile Precision nie musi byc na V" a w dzialach nie ma ze nie musi jest wymagany i koniec :) Takze nie lam sie tylko skilluj :)

Aha bron generalnie t2 daje taki "wygar" jak malo co np. na missila wydaje sie ze ML4 (arbalesty) to to samo co T2 roznica polega na tym ze mozesz uzyc ammo T2 (i bonus ze specjalizacji dochodzi) co w przypadku missile Ci daje na dzien dobry jakies 20% dps wiecej (liczby pokazuja mniej ale efektywnie - szybciej zabijesz mniej sie z regeneruje), co do dzial (projectile) wiem ze ammo t2 daje konkretny boost do zasiegu. Takze jeszcze raz nie lam sie tylko skilluj mimo ze to strasznie wyglada.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 25, 2010, 00:59:30
Witam
Mam maly problem. Gram z kumplami robie pve 4lv aktualnie i doprowadza mnie do szalu jedna rzecz. Latam hurricane. Kumple graja caldari i siedza na dupie cala walke i wala z rakiet a ja latam ja walniety od statku do statku i zanim dolece(szybkie to to nie jest) i zaczne dpsowac to kumple juz zniszcza statek dwa a ja zaczynam dopiero po prostu zamulam. Nie mam pomyslu na fir artillery czy auto (wszedzie polecane na minimatara). Tylko ze ze rakiety maja wiekszy zasieg niz altyleria moga od razu dpsowac. Jak sie ma sprawa po tych wszystkich paczach? Duuuzo poradnikow jest dosc starych i moga byc przeterminowane. Olac ten statek? Wziasc inny? Jezeli ten to jaki fit? Jakie skille pomocnicze do niego i do uzbojenia. I co zrobic z tym fitem na 3 launchery? Pasuje jak pies do jerza, albo close combat albo nie po prostu mi brakuje wiadomsci i nie mam pomyslu gdzie ich szukac. Dodam ze docelowo bede szedl na carriera ale do tego czasu musze czyms latac wiec nie zalezy mi na akurat na hutticane.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 25, 2010, 01:25:30
Temat rzeka. Hurek jak kazdy tier 2 BC może zostac uzyty jako ubogi substytut snipe haca. Problem z twojego punktu widzenia jest taki że wymaga to skili których pewnie nie masz jeśli w hurka wsiadłeś dopiero co. Najwazniejsze to t2 działa, amunicja t2 long range i suport skile z elektronicks (szybkość i zasięg locka) oraz suportowe skile z gunnery. Jak latać na hurku w towarzystwie caldari? albo masz działka które na t1 amunicji long range wciąż jakis tamzaięg maja, albo karabiny i latasz jak popaprany (coś w rodzaju nano fita) w kierunku wiekszych skupisk wrogich statków których koledzy raczej nie wytłuką zanim do nichj dolecisz (daj im najpier zebrac agro). Obie opcje praktycznie kasują Ci tank, pozostawiając shild bufor, lub armor tank o parametrach tanka ruptura (low sloty ida na tracking enhancery i gyro , lub nano i gyro)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 25, 2010, 01:55:31
A co zrobic ze slotami na launchery? I jaki zasieg moge osiagnac na alty? (ze skillami ofc). Bo latac za mobkami ciezka sprawa:) Dodam ze interesuje mnie max dps
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 10:53:37
Na artach możesz wyciągnąć 60-70km spokojnie, dps o 20-30 mniejszy niż rakiety, na 30 km większy. Nie oszukujmy się Caldari w tym uber Drake są stworzeni do PVE. Draka mieć zawsze jest dobrze, bo jak na razie wszyscy łącznie z blobami i small PVP tym latają.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 25, 2010, 11:35:11
No to teraz nie wiem czy walnac tym hurkiem czy nie jesli tak to co robic innego do carriera jeszcze dlugo droga i kosztowna
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 25, 2010, 16:27:21
Na poczatek załóż Afterburnera na tego hurka.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 25, 2010, 16:37:21
Mam zalozony bez niego to wogole byla by masakra. Narazie zalozylem altylerie M long range ammo tylko dalej nie wiem co zrobic z slotami na lanchury rakietki slabo mam rozwinieta maly zasieg. Jakies moze propozycje?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 17:29:43
Wkładasz 6x 720, 2x assaulty, w midy AB, LSE, 2x hardy w zależności od potrzeb, w lowy 3x gyro, 2 shield power relay i power diagnostic system. Im więcej t2 tym lepiej. Jeśli nie zbierasz agro, możesz wywalić SPR i dać tracking enhancery. Wtedy na t2 long ammo walisz na ok 100km a t1 dps na 50-60. Oczywiście w zależności od skili.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 25, 2010, 18:06:25
Dzieki wszystkim za pomoc. JUz wiem co i jak.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 27, 2010, 00:12:14
Jeszcze jedno male pytanko jak wyciagnac 100km zasiegu rozumiem amunicja +60% ze skilli pare procent ale 720 maja optimal 24km? to jak wyciagnac mam 500%?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 27, 2010, 00:21:36
np tak:
[Hurricane, New Setup 2]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
[empty low slot]

Sensor Booster II, Targeting Range
[empty med slot]
[empty med slot]
[empty med slot]

720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
[empty high slot]
[empty high slot]

Przedmówcom nie chodziło o zasięg optimal tylko o efektywny zasięg który masz na odległość optimal + ~fallof. Większy problem w strzelaniu na tą odległość dla tego statku stanowi max targeting range który kończy się poniżej 60 km jeśli nie zastosujesz np sensor boostra ze skryptem (jeden na pewno nie wystarczy żeby lokować cele na 100km)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 27, 2010, 01:12:30
O widzisz thx wielkie:) i wszystko jasne:)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 27, 2010, 19:20:45
A jeszcze jedno pytanko z innej beczki jaka bron kreci najwiecej dpsu nie mowie o jakis broniach majacych 2mln dmg tylko pytam jaki rodzaj. Turrety, lasery, lanchery?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 27, 2010, 19:48:11
Blastery.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 28, 2010, 01:33:29
Ale tylko z przyłożenia.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 28, 2010, 11:28:50
mialem na mysli dps (damage per second)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 28, 2010, 11:44:16
mialem na mysli dps (damage per second)

to mona ci dobrze odpisal blastery maja najwyzszy dps w grze, a najwieksza alphe ma artyleria
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 28, 2010, 14:44:24
CZy mozna kupic na markecie statki ktore sie dostaje za LP?. Bo bije z kumplami w caldari, a latam minimaterem wiec stakow za LP pod swoje skille raczej nie kupie. CZy jak bede mial odpowiednia ilosc
LP i kupie jakis caldari statek bede go mogl przedac albo wymienic za statek ktory sie dostaje za LP u minimatarow? I czy statki za LP sa warte zachodu?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 28, 2010, 14:55:39
Na markecie faction shipów kupić nie można. Na kontraktach jak najbardziej. Cena zależna jest od popularnosci modelu ale zazwyczaj to przedział między 300 a 700kk.

Odradzam tez robienie błedu i wyciąganie z lp stora statku cięższego niż fregata cruzer w ostateczności. Przelicznik isk <> lp jest strasznie nie korzystny w tym wypadku.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 28, 2010, 15:04:42
Bo mam mozliwoasc taka gram tym minimater bo kilka lat temu gralem ta postacia i nabilem juz na nim 3.6mln skill pointa mam tez caldari i mam 1.8mln skill pointa. Czy oplaca mi sie zmieniac postac(cofnac sie) aby miec staki z frakcji?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 28, 2010, 15:08:10
Cofać się nie musisz. Zawsze możesz matarowi doskilować caldari co zalecam, bo w przeciwieństwie do nowej postaci tutaj masz już trochę podstawowych skili wyrobionych. A frakcja matarska zła nie jest. Tempest taki sobie ale typhoon bardzo przyjemny.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 28, 2010, 15:38:34
ale typhoon bardzo przyjemny.

Taki trochę slabszy raven. :)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 28, 2010, 16:54:16
Dyskutowałbym ravek 6 rur + 2 działa + 5 med dron, typhon 5 rur, 3 działa 5 heavy / sentry (i wciąż ma sety na mniejsze paskudztwa)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 28, 2010, 17:11:44
Nie patrzysz na to jak Caldari, który przesiada się z Ravena.

Raven: 6 rur, 2 komplety dron, tractor, salvager, 6 medów.
Typhoon: 5 rur, duzo dron, 2 tractory, salvager, 4 medy, 2/3 zasięgu ravka.

A działa? Sentry/Heavy? Ło jezu, tyyyyyyyyyle skillowania (i tylko 4 medy).
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 28, 2010, 17:15:41
Nie patrzysz na to jak Caldari, który przesiada się z Ravena.

Raven: 6 rur, 2 komplety dron, tractor, salvager, 6 medów.
Typhoon: 5 rur, duzo dron, 2 tractory, salvager, 4 medy, 2/3 zasięgu ravka.
Patrze na to jak pisałem wyżej. Do zbierania złomu - JEŚLI coś warto zbierać (może 3 misje) - mam dedykowany ship, a pomniejsze zbieram maruderem. Jak ktoś lubi tracić czas to niech leci 100km do wraku bs'a.
BTW bartr patrzy na to z punktu matara przesiadającego soe z hurka na bs'a :P
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 28, 2010, 17:34:14
CZy mozna kupic na markecie statki ktore sie dostaje za LP?. Bo bije z kumplami w caldari, a latam minimaterem wiec stakow za LP pod swoje skille raczej nie kupie. CZy jak bede mial odpowiednia ilosc
LP i kupie jakis caldari statek bede go mogl przedac albo wymienic za statek ktory sie dostaje za LP u minimatarow? I czy statki za LP sa warte zachodu?
Nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło, ale 1.5 roku temu statki były przedostatnią rzeczą którą warto kupować za LP. Jeśli chcesz sprawdzić to dokładnie, czeka Cię trochę żmudnego liczenia - dla każdego przedmiotu w LP store możesz sobie policzyć:

(<cena tego co się dostaje> - <cena rzeczy dodatkowych które się oddaje w LP store>) / <ilość LP>

Wynikiem jest wartość isk / LP czyli ile dostajesz kasiory z jednego LP. W oczywisty sposób warto brać to co ma najwięcej ISK/LP.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 28, 2010, 18:45:27
A Maelstrom? same turrety moge wlozyc? Jak on sie ma do inncyh?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 28, 2010, 18:59:43
Tak że nie polecam go młodym postaciom. Podobnie jak pozostałych tier 3 bsów. Ponadto tankuje shildem (całkiem poteznie tak btw)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 28, 2010, 19:37:02
ok dzieki:)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 29, 2010, 22:29:54
Latam tym hurkiem i tam jest polecany armor tanking jest jakis sposob na powiedzy zrobienie cos w rodzaju passiva tanka na armor?
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 29, 2010, 23:01:19
Armor sam się nie odnawia (w przeciwieństwie do shielda), stąd nie da się strzelać do ratów i tankować pasywnie armorem.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 29, 2010, 23:16:08
Wiec aktywny tank jest do bani jak ci prad wysysaja
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 29, 2010, 23:45:44
Jak Ci prąd zjedzą to i pasywny tank sie czasem moze załamać. Ciesz się że przynajmniej możesz strzelać, w takiej sytuacji w przeciwieństwie do kogos z laserami lub hybrydami
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Dux w Wrzesień 30, 2010, 02:02:26
Wiec aktywny tank jest do bani jak ci prad wysysaja

Primo po pierwsze to co chcesz tym robić? Jak na misje to aktywny tank lepszy. Wysysać tu cie mogą tylko na misjach lev. 5 a to póki co poza Twoim zasięgiem. Na pvp aktywny tank tez zły nie jest. Nawet lepszy od pasywnego, ale pod warunkiem, ze nie trafisz na gościa/gang z ssawkami. Aczkolwiek nie liczyłbym na to ;)
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 30, 2010, 02:05:44
Jest kilka l4 na których ssawki są dość wredne. ale generalnie jest ich mało i jeśli nie latasz misji dla amru to raczej ich nie dostaniesz
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 30, 2010, 07:23:46
Na pvp aktywny tank tez zły nie jest. Nawet lepszy od pasywnego, ale pod warunkiem, ze nie trafisz na gościa/gang z ssawkami.

Raczej tylko w sytuacji 1v1 lub sam vs. chmara mniejszego gówna. Ale generalnie PvP to bufor, PvE - aktywny.
Tytuł: Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
Wiadomość wysłana przez: bartr w Wrzesień 30, 2010, 21:15:56
Wlasnie probowalismy misje 5 i drake na pasywnym tanku wymiata czy ma prad czy nie. Ale to narazie poza naszym zasiegiem (piraci). I kazdy gang ma ssawki ktory spotkalem raz sie zdazylo uciec raz nie:)