Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: AB1 w Kwiecień 30, 2012, 15:34:11

Tytuł: Penalty
Wiadomość wysłana przez: AB1 w Kwiecień 30, 2012, 15:34:11
Mam jakiś tam sensor array, z notką:
" Using more than one type of this module or similar modules that affect the same attribute on the ship will be penalized."
 
Czyli jeśli użyje dwóch takich samych modułów to działać będzie i tak tylko jeden ?
Czy oby dwa będą działać, tylko procentowo stracą na jakości sygnału ?
Bo jeśli to drugie i trace za używanie tych samych modułów np. 15%, to i tak opłaca mi się zabudować ich więcej.

A jak mam podobny sensor, zwiększający ten sam czynnik ale już nie na low slocie tylko na medium i nie działający passywnie tylko aktywnie, to czy ich działanie będzie się też gryzło ?

Tytuł: Odp: Penalty
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Kwiecień 30, 2012, 16:10:05
Drugi moduł daje bodajże 80% wartości, trzeci nie pamiętam, ale w większości przypadków już nie opłaca się montować trzeciego.
Tytuł: Odp: Penalty
Wiadomość wysłana przez: AB1 w Kwiecień 30, 2012, 16:23:00
gdzie moge sprawdzić % ile trace ?
Tytuł: Odp: Penalty
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Kwiecień 30, 2012, 16:39:37
W google.
Tytuł: Odp: Penalty
Wiadomość wysłana przez: Yergall w Kwiecień 30, 2012, 16:40:02
http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Stacking_penalty
Tytuł: Odp: Penalty
Wiadomość wysłana przez: AB1 w Maj 01, 2012, 17:24:23
Nie rozumiem kwesti "-użyj dwóch takich samych modółów lub podobnie oddziałujących na ten sam atrybut a będą podlegać sankcji karnej- " czy jakoś tak..
Skąd mam wiedzieć który modół został uznany za podobny o który nie ?
Wszystkie moduły które oddziałują na tą samą ceche i są oznaczone "penalty" będą się kwalifikować ?
Jeśli tak, to jeden zwiększa strenght o 36% drugi o 48% a trzeci o 96%, i który teraz zostanie o ile pokarany bo to ma istotne znaczenie ..
Tytuł: Odp: Penalty
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 01, 2012, 18:07:39
Patrz na to na co działa moduł. Moduł daje wszystkie resy + moduł dający jeden res, osłabione zostanie dzialanie modułu pierwszego na jeden res.
Jak masz moduł na szybkość i taki co zmniejsza wage statku to oba odziałowuja na speed ale nieco inaczej i tu chodzi o podobieństwo.

Stackowanie modułów zawsze jest ustawiane tak aby najsłabiej oberwał ten najsilniejszy. Np na shield możesz dać hardener aktywny, pasywny i invul (działa na wszystkie resy) - najsilniejszy jest aktywny hardener i on jest tym nie podlegajacym karze, drugi w kolejnosci jest hard pasywny i on dostanie pierwszą karę. Najsłabiej na pojedyńczy res działa invul i on dostanie drugą karę.
Tytuł: Odp: Penalty
Wiadomość wysłana przez: Phobeus w Maj 01, 2012, 19:01:25
To o co pytasz zwie się stacking penalty. Jeśli dany moduł ma w zakładce info adnotację "Using more than one type of this module or similar modules that affect the same attribute on the ship will be penalized", to znaczy, że każdy następny moduł tego samego typu podpięty do statku nie będzie już dawał pełnej premii.

np. fitujesz na statku moduły o nazwie "tracking enhancer". Pierwszy z nich da Ci 100% premii wynikającej z jego właściwości, drugi 87%, trzeci 57%, itd. W praktyce oznacza to, że trzy sfitowane tracking enhancery będą działały jak niecałe dwa i pół.

szczegółowe dane na ten temat masz w linku podanym wyżej przez Yergall.