Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Gank Night PL => Wątek zaczęty przez: Colonel w Wrzesień 28, 2009, 20:47:25

Tytuł: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 28, 2009, 20:47:25
Mysle ze byloby milo poleciec kiedy jest dosc tloczno...
proponuje wiec Piatek, najlepiej najblizszy

dzien_02.10.09  godz_20.04 PL Time

Chetnie polecialbym tym razem troszke inaczej...
Bylby ostrzal senrty, wiec przydaloby sie leciec w BC
w ficie proponuje speedlock i bron na dluzszy dystans
( np: raile nie blastery itp..)
utwardzenie struktur thermic i kazdy med smartbombe termalna,
kazdy po jednym module transferu tarczy lub remote reperke
jesli ktos moze to drony jamujace, kto moze logistyczne, kto nie moze to bierze jakie moze, mile widziane EW drony, paintery, webujace...

Kto nie moze latac BC i nie da rady doskilowac do Piatku niech bierze Kruza T1

tyle na poczatek  :knuppel2:
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 28, 2009, 22:37:25
haha nie ma to jak szybka odpowiedź

a rozwin troche ta mysl o ostrzale sentry
te remoty planujesz w trakcie walki czy po walce uzywac?
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 28, 2009, 23:41:16
Ze w low i moze jakies kampenie bramki lub wypad do rancer ^^
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 29, 2009, 01:00:13
Sentry...
Albo posy jakieś, albo w low tym razem gank night będzie
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Wrzesień 29, 2009, 01:25:37
Harbi zwarty i gotowy na beamach + med dronki do wyboru shield lub armor.
Jak nic nie wypadnie to wpadne
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Wrzesień 29, 2009, 01:33:49
+1 Harbi :) tylko czemu tak szybko? Moze na niedziele przesunąć? pewnie więcej ludzi by się zebrało :) Dobrymi logistykami są cruzy t1 typu osprey, Exequeror itp. :) także jak ktoś nie ma skilli na BC moze wsiasc w takiego logistyka t1.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 29, 2009, 07:02:37
nowa ankieta, glosujcie !
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Jarazziah w Wrzesień 29, 2009, 09:37:48
x harbringer ;]
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Wrzesień 29, 2009, 09:49:44
hurrek ale raczej w piatek nie dam rady glosowalem za niedziela
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Wrzesień 29, 2009, 09:58:28
Jak wyglada sprawa z BS'ami (w konfiguracji nano geddon jest zwrotniejszy od harbiego bez blach)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: HuLiO_mech w Wrzesień 29, 2009, 10:11:20
fajny pomysł, choć jak na razie dość tajemniczo :)
statek i data mi pasuje

a co z tacklowaniem? sniper bcki nie będą sobie zbyt dobrze same radziły
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: sneer w Wrzesień 29, 2009, 10:47:15
miejsce zbiórki ?
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 29, 2009, 21:40:22
fajny pomysł, choć jak na razie dość tajemniczo :)
statek i data mi pasuje

a co z tacklowaniem? sniper bcki nie będą sobie zbyt dobrze same radziły

Uzyjemy remote sensor bosterow na wypadek lapania czegos mniejszego,
w cargo obowiazkowo disruptor...( jesli nie na slocie )
zakladajac ze mamy speedlock lapanie wiekszych statkow malo konieczne bo duza alfa takiej ekipy...
jesli nie ugrzezniemy w low seku to bedzie dictor do lapania w null

miejsce zbiórki ?

mysle ze wielu moze miec problem z dotarciem do Evaulon w ciezkim statku wiec osoby mogace latac po hajseku ustawiaja sie w tradycyjnym juz miejscu zakupow czyli - Orvolle
Piloci z Pirackim standingiem system obok czyli - Oulley
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Wrzesień 30, 2009, 01:18:54
o, szybka akcja widzę :D

+1 (na 85% będę w hurku)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Wrzesień 30, 2009, 06:08:12
+1
Jesli bedzie w niedziele to przybede :)
command to statek na kadlubie bc a wiec nighthawk sleipnir lub damnation

edit: o ile bedzie to niedziela to zabiore ze soba pare osob z corpa (3-8...)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Fedajkin w Wrzesień 30, 2009, 07:38:00
Czemu tak wcześnie? o 20.oo to ja córe spać kładę, na 21 bym się wyrobił...  ^^
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 30, 2009, 11:27:12
Dostaje coraz wiecej wiadomosci "ze za wczesnie" wiec moze przesunmy sie na 22 pl time
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 30, 2009, 12:02:11
22 w piątek nie jest dużym problemem, ale w niedziele będzie to już pewnie za późno
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Dagund w Wrzesień 30, 2009, 12:02:44
jakie są wymagania co do uczestnictwa? (doświadczenie, itp...)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Luisa w Wrzesień 30, 2009, 12:07:10
jakie są wymagania co do uczestnictwa? (doświadczenie, itp...)
Nie ma, to jest gank night, więc weź shipa takiego którego stać Cię na stratę ;)
Chodzi głównie o dobrą zabawę.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: HuLiO_mech w Wrzesień 30, 2009, 12:51:37
można by przyjąć za godzinę zbiórki 21 - 21:30 (dając sobie pół godzinki na zorganizowanie floty)
jeżeli wylecimy za późno to automatycznie skrócimy sobie czas roama, bo pewnie sporo ludzi się wykruszy po północy czy później

słuszna uwaga keeno. sporo ludzi zapomina, że GANG NIGHT = FUN OP
jest to jedyna okazja, żeby polatać statkiem, którego nigdy byś nie wziął do normalnego gangu.
np. feroxa na heavy beamach  :D
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Wrzesień 30, 2009, 12:59:42
Ogolnie latamy w shipach zfitowanych kosmicznie gdzie zwykly gang by nas nawet do floty z tym nie wpuscil a tu sie mamy tym dobrze bawic, tak na przyszlosc :P. Czyli tak jak powiedzial moj przedmowca.

Col, mam nadzieje ze bedzie duzo killi, ma sie duzo krwi polac ^^. Jak ktos nie bedzie bral bc a potrzebuje cos z amarskich to moge pomoc w ficie.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Wrzesień 30, 2009, 13:55:27
Cóż, wiecej osób zagłosowało za NIedzielą :P
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 30, 2009, 14:01:29
Kto moze pojawi sie wczesniej i bedzie budowanie floty. Ja postaram sie tym razem byc wczesniej. Kto dotrze, zglaszac sie na kanale voodoo_com. Co do fitow nie ma sie co spinac. Statek powinien szybko lokowac, miec remote reperke w swojej klasie tanku. Therm med smartbombe i nie wazne czym bedzie strzelal. Ja prawdopodobnie bede mial Feroxa na artylerii. Ale jak ktos chce w tym cyrku wystapic z PRO fitem to jego sprawa :)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: ramdeon w Wrzesień 30, 2009, 14:53:14
+Brutix

Kompromis to 21.00 a decyzja koncowa nalezy oczywiście do Colonela tylko nie zapomnij poinformowac w 1 poscie rownież
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: sneer w Wrzesień 30, 2009, 14:58:19
+1 cyclone  :D
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Luisa w Wrzesień 30, 2009, 15:04:11
Ja również postaram się wpaść. Myślałem nad jakimś klockiem na baita... ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 30, 2009, 18:23:11
klocek na baita - harbi na small dzialkach albo... drake? ;D

Ja osobiscie zastanawiam sie nad brutixem na artylerii (bo nigdy bruciem nie latalem), ew myrmem na artylerii lub cyclone... też na artylerii, ale na cycka na pewno nie wepchne remoty :( no chyba że w wersji small :P

termin nadal piatek? bo widze ze glosy w miare rowno sie rozlozyly
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 30, 2009, 19:23:47
dzien_02.10.09 Piątek  /  godz_22.04 PL Time

czasu na baity nie bedzie bo bedzie o nas szla wiesc po intelach dosc szybko  >:D
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Wrzesień 30, 2009, 19:33:54
No i o to chodzi, im wiecej inteli na nasz temat tym wiecej krwi sie poleje :P Niekonieczniej naszej  :diabeł:
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Wrzesień 30, 2009, 20:30:38
Z piatku na sobote i z soboty na niedziele to ludzie sie bawia po klubach a nie siedza przed kompem... z niedzieli na poniedzialek tak do pierwszej w nocy z pewnoscia bedzie wiecej luda

Zglaszam swojego corpa na niedziele na 21:00 (wiekszosc nie ma konta na centrali wiec nie beda glosowac, ...tak wiem ...lenistwo)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 30, 2009, 22:41:44
Egnostos... żeby nie było nieporozumień do tej pory to była impreza tylko polaków ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 30, 2009, 23:11:33
Z piatku na sobote i z soboty na niedziele to ludzie sie bawia po klubach a nie siedza przed kompem... z niedzieli na poniedzialek tak do pierwszej w nocy z pewnoscia bedzie wiecej luda

Juz nie szarpmy tego terminu, taki wyszedl bo jakis kompromis musial zostac osiagniety...
a co do tego co Egnos napisales...
dla odmiany ja znam ludzi co to maja czas dobrze sobie pograc wlasnie z piatku na sobote i z soboty na niedziele...
a w niedziele nie ma mowy o dlugim siedzeniu przed kompem bo rano do pracy trzeba wstac :)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 30, 2009, 23:15:42
 a tak na marginesie:
dodajcie sobie liste mailingowa: CHMARA
dzieki niej zbierzemy wszystkich zainteresowanych takimi wylotami jak GN rodzima wersja i bedzie mozna sprawnie komunikowac sie ingame...
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Październik 01, 2009, 00:48:29
ze względu na zjazd odpadam niestety w piatek :/ w niedziele był bym na pewno :) NO ale cóż, moze nastepnym razem.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Październik 01, 2009, 06:50:00
Egnostos... żeby nie było nieporozumień do tej pory to była impreza tylko polaków ;)

Nie no... oczywiscie ze sami polacy  ::)
A co do terminu ktorego mielismy juz nie szarpac, to 15 glosow za niedziela a wiec... ;D
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Październik 01, 2009, 07:59:03
Ja i tak jestem za piatkiem ;] Duzo ludu wtedy lata :P

Need fresh blood  :diabeł:
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Carnuss w Październik 01, 2009, 21:35:15
Raczej niedziela. Jeśli piątek, to bardziej 21 niż 22.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Mariacchii w Październik 01, 2009, 23:27:32
przyda sie kilka shield transportow
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Październik 02, 2009, 00:16:35
Moze ogolnie bysmy sie zastanowili nad jednym typem tanka - shield albo armor. Latwiej by bylo wtedy fitowac shipy. Z koleji problem jest taki ze caldari to shield a reszta moze armorem sie bronic. IMO moze lepiej wrzucic na med jakies LSE, rigi na resy do thermal a low dmg i optimal mody. Wtedy wszyscy shield transporty i dronki shieldowe biora.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 02, 2009, 01:20:53
Nie kombinuj dobra?
Standaryzacja tanka to albo zamknięcie eventu przed pewną grupą graczy którzy są w nim kiepscy, albo zmuszenie ich do polecenia na statku o znacznie gorszych parametrach niż by mogli normalnie
A to co proponujesz to na co niektórych bc kamikadze jakich mało.
Wiem że fun op i wogle ale nie po to Col daje możliwość wyboru żeby lecieć na jednym słusznym setupie ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Październik 02, 2009, 02:17:59
Damn, zapomnialem ze to Fun OP :P

No dobra, racja, wiec widzimy sie dzisiaj wieczorem ;]
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Październik 02, 2009, 06:56:54
No dobra, racja, wiec widzimy sie dzisiaj wieczorem ;]

Na twoim miejscu zerknal bym raz jeszcze na ankiete, widzimy sie w niedziele :uglystupid2:
Colonel nie po to ja dawal zeby teraz sie z tego wycofywac, to ze pare osob mu zamarudzilo za piatkiem ma naprawde niewielkie znaczenie dla tych wszystkich ktorzy zaglosowali za niedziela...
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 02, 2009, 08:13:52
Juz nie szarpmy tego terminu, taki wyszedl bo jakis kompromis musial zostac osiagniety...
a co do tego co Egnos napisales...
dla odmiany ja znam ludzi co to maja czas dobrze sobie pograc wlasnie z piatku na sobote i z soboty na niedziele...
a w niedziele nie ma mowy o dlugim siedzeniu przed kompem bo rano do pracy trzeba wstac :)
Fakt ankieta co innego pokazuje, ale nie zmienia to faktu że oficjalny termin to dziś 22 pl time
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Październik 02, 2009, 09:08:54
Fakt ankieta co innego pokazuje, ale nie zmienia to faktu że oficjalny termin to dziś 22 pl time

Good point  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Dagund w Październik 02, 2009, 10:25:01
a co szkodzi polatać i dziś i w niedzielę?
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Październik 02, 2009, 14:40:33
No to juz nie bylby gang night, on jest organizowany co kilka miechow i jak sie dowiedzialem to jest cos tak wyjatkowego ze raczej malo prawdopodobne by byla powtorka w niedziele
Col, daj sobie spokoj z ankietami jesli nie masz zamiaru nawet zwracac uwagi na ich wyniki
Moze nastepnym razem termin mi podpasuje to sie zabiore z wami, milego latania
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Jarazziah w Październik 02, 2009, 16:15:16
Podejrzewam że ci co głosowali na statki zamiast na termin to jakby w domyśle głosowali na Piątek
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: eX w Październik 02, 2009, 16:18:07
były dwie opcje do wyboru w ankiecie :P więc mogłeś głosować na statek i termin
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Jarazziah w Październik 02, 2009, 16:44:39
:o A od początku były te dwie opcje ?? Bo chyba ślepy byłem
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 02, 2009, 16:56:47
W tej ankiecie były dwie opcje od razu
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Październik 02, 2009, 19:47:55
decyzja o terminie musiala zapasc troszke wczesniej,
wtedy ankieta i maile od graczy przemawialy za Piatkiem,
teraz to sie przesunelo...
nie ma co stekac,
wszystkim naraz mozna dogodzic tylko bomba atomowa  >:D
po zakonczeniu balangi napisze mala odezwe podsumowujaca,
mam zamiar narzucic w niej sztywny termin jesli idzie o dzien tygodnia
tzn: przyszle GN beda zawsze w ten sam dzien tygodnia
...i tutaj zrobimy obszerne glosowanie, w jaki

Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Maver w Październik 02, 2009, 21:22:25
Z piatku na sobote i z soboty na niedziele to ludzie sie bawia po klubach a nie siedza przed kompem... z niedzieli na poniedzialek tak do pierwszej w nocy z pewnoscia bedzie wiecej luda

Zglaszam swojego corpa na niedziele na 21:00 (wiekszosc nie ma konta na centrali wiec nie beda glosowac, ...tak wiem ...lenistwo)


Nie wszyscy sa studentami ktorzy moga zarwac zajecia w poniedzialek.
Niektorzy maja nawet prace... rodzine... ktora trzeba utrzymac...

No ale moze sie czepiam ;-)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: silvia w Październik 02, 2009, 22:21:16
Czwarte.
Dlaczego?
Bo z czwartku na piatek nikt nie pije.
Bo z czwartku na piatek nikt nie bedzie marudzil, ze jutro poniedzialek i do roboty trzeba :)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Październik 03, 2009, 01:01:41
Gank Night i pod express ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 03, 2009, 01:33:56
Było ciekawie, pierwszy lag fest w 00 i umieranie przez kilka minut - jednak tank na draku rulez :P
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Październik 03, 2009, 07:02:29
Jakies linki do kb? moze ktos nakrecil frapsa?
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: eliza_eli w Październik 03, 2009, 07:16:13
http://vu-du.org.pl/chmara/?a=home (http://vu-du.org.pl/chmara/?a=home)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 03, 2009, 07:52:34
Przez tego lagfesta zabwne km sie porobiły :)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Maver w Październik 03, 2009, 09:06:01
Było ciekawie, pierwszy lag fest w 00 i umieranie przez kilka minut - jednak tank na draku rulez :P

Bez przesady z tym lag festem. Lag nie lag, stosunek byl 5:1 z czego wiekszosc u nich to BSy. Po prostu nas zdmuchneli i tyle.
Jak by nie bylo laga po prostu zdmuchneli by nas sprawniej.

Nadeszla era w EVE gdzie uzywane sa tylko dwie strategie "Nie atakujemy ich, jest ich za duzo" i "Ubic ich.. jest nas wiecej"

Ciezko o jakas fajna wyrownana walke...
Ale przynajmniej cos sie dzialo :)


No i mam 4 kille.... w tym jeden solo (fregate)  ;D  :D
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 03, 2009, 09:12:39
Cytuj
Nadeszla era w EVE gdzie uzywane sa tylko dwie strategie "Nie atakujemy ich, jest ich za duzo" i "Ubic ich.. jest nas wiecej"
Jest jeszcze trzecia: "Logować tytana" ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Październik 03, 2009, 09:26:44
lecielismy w paszczu lwa... >:D
mapa pokazywala 391 osob w tym systemie a nie 270 :D
tak czy inaczej liczylem na to ze czesc z nich ubijemy,
jednak lagg wszystko zatrzymal ( przynajmniej u mnie )

Dziekuję wszystkim zuchwałym za wspólną wtopę  O0

Padły głosy niedosytu i jest opcja dogrywki jutro wieczorem, czy sa chetni?
Ankieta w górę!
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: HuLiO_mech w Październik 03, 2009, 10:17:11
jak najbardziej  :laugh:
fity i statki te same?

może tym razem trochę więcej po low secach się pokulamy?
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Październik 03, 2009, 11:14:39
Jest jeszcze trzecia: "Logować tytana" ;)
To też na nas pewnie czekało jakbyśmy tylko unikneli tej floty która nas zmiotła....
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Październik 03, 2009, 11:20:38
Lecimy ;]

I tak fajny byl motyw - siedze w harbim a obok mnie moj wrak :D
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Październik 03, 2009, 11:28:22
Jest jeszcze trzecia: "Logować tytana" ;)

Ta trzecia opcja niedługo zniknie  ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Październik 03, 2009, 12:01:55
Lecimy ;]

I tak fajny byl motyw - siedze w harbim a obok mnie moj wrak :D
Nie tylko ty:) ja podziwiałem własne zwłoki :)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: eX w Październik 03, 2009, 12:16:25
Niestety wczorajszy GN nie był tak udany jak poprzedni, ale tak to jest, jak lata się 2 godziny bez żadnych efektów. Rzuciliśmy się w końcu na coś na co i tak nie było szans. Nie ma się co oszukiwać, 200-osobowa ciężka flota PL,SOT - to było czyste szaleństwo, ale tak istniała przecież szansa, że do drugiej w nocy byśmy latali bezowocnie.

W niedziele już raczej wrócę do corpowych akcji, ale jeśli polecicie do syndi to istnieje szansa, że się spotkamy ;-)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: silvia w Październik 03, 2009, 15:41:09
jakies linki do kb / frapsy?
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 03, 2009, 20:00:02
Możecie dopisać i mnie
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Październik 03, 2009, 20:45:47
podejrzewam ze frekfencja bedzie raczej niska wiec bijatyka bedzie bardziej ryzykowna :)

na kb balagan jest, poprawimy to zeby daty wyswietlalo !

http://vu-du.org.pl/chmara/ (http://vu-du.org.pl/chmara/)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Maver w Październik 03, 2009, 22:04:20
podejrzewam ze frekfencja bedzie raczej niska wiec bijatyka bedzie bardziej ryzykowna :)

na kb balagan jest, poprawimy to zeby daty wyswietlalo !

http://vu-du.org.pl/chmara/ (http://vu-du.org.pl/chmara/)

To dorzuccie przy okazji patche bazy zeby nowe Rigi łapało.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Carnuss w Październik 03, 2009, 22:20:00
Przez tego lagfesta zabwne km sie porobiły :)

No nie wiem czy to wina laga. Sprawdziłem KM i ilość sfitowanych modułów i dron się zgadza. Na KB jest ich 2x lub 4x więcej.
Edit: na KB PL też się zgadza.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Maver w Październik 03, 2009, 22:56:51
No nie wiem czy to wina laga. Sprawdziłem KM i ilość sfitowanych modułów i dron się zgadza. Na KB jest ich 2x lub 4x więcej.
Edit: na KB PL też się zgadza.

Bo ten KB jest chyba lekko strzelony... tak na moje oko.
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Październik 04, 2009, 04:37:48
Moze zrobcie upgrade do najnowszej wersji  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Maver w Październik 04, 2009, 09:14:37
Jak sie wam nie chce to moge pomoc :)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Październik 04, 2009, 13:08:30
Panowie i Panie!
nie robimy dzis dogrywki,
wybaczcie jesli ktos specjalnie ciagnol nowy sprzet
lub nie zrobil Jump Clona...
jest zbyt malo chetnych i raczej bedziemy zwierzyna niz mysliwym...
jedyne co mozemy zaoferowac to polatanie z małym gangiem Pirackim, ktore bedzie sie pewnie odbywac jak co wieczor w okolicy systemu Agoze...
Wiec jesli ktos tam sie kreci, jest, nie odlecial, nie ma nic ciekawszego do roboty to zapraszamy..
kontakt na voodoo_com
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Maver w Październik 04, 2009, 13:46:08
Panowie i Panie!
nie robimy dzis dogrywki,
wybaczcie jesli ktos specjalnie ciagnol nowy sprzet
lub nie zrobil Jump Clona...
jest zbyt malo chetnych i raczej bedziemy zwierzyna niz mysliwym...
jedyne co mozemy zaoferowac to polatanie z małym gangiem Pirackim, ktore bedzie sie pewnie odbywac jak co wieczor w okolicy systemu Agoze...
Wiec jesli ktos tam sie kreci, jest, nie odlecial, nie ma nic ciekawszego do roboty to zapraszamy..
kontakt na voodoo_com


Maly gang brzmi nawet fajniej....

Czym tam macie zamiar dzisiaj latac, w sesie jakie statki?
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Październik 04, 2009, 14:25:33
glownie latamy med szipami, recony, vagaski, logistyki...
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Październik 04, 2009, 22:56:46
d'oh.

najnowsza wersja samego skryptu jest, muszę zupdate'ować bazę danych do najnowszej, nastąpi to wkrótce (tm)

Co do separacji "killi" od "lossów", powtarzałem to przy każdej poprzedniej okazji, co mi szkodzi jeszcze raz:
skrypt kb odróżnia "swoich" od "obcych" na podstawie corpa, względnie ally lub milicji, do którego należy ofiara i piloci na killmailu. Jeśli uczestnicy GN są z różnych organizacji, skrypt nie rozpozna tego, bo EVE przy generacji killmaila nie umieszcza w nim info o przynależności do floty czy czymkolwiek innym użytecznym do rozdzielenia uczestnika GN od nieuczestnika ;) Zresztą spójrzcie na killboardy SHCowych GNów - tam też jest taka sytuacja.

Na tyle, na ile ja rozumiem sprawę, potrzebny byłby jakiś mod do kb, który pozwoliłby na identyfikację, ale niestety, nie mam umiejętności phpowych (nie mówiąc już o czasie) pozwalających na stworzenie czegoś takiego. Ale jeśli ktoś chciałby się za to zabrać, chętnie pomogę ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Maver w Październik 06, 2009, 12:15:42
d'oh.

najnowsza wersja samego skryptu jest, muszę zupdate'ować bazę danych do najnowszej, nastąpi to wkrótce (tm)

Co do separacji "killi" od "lossów", powtarzałem to przy każdej poprzedniej okazji, co mi szkodzi jeszcze raz:
skrypt kb odróżnia "swoich" od "obcych" na podstawie corpa, względnie ally lub milicji, do którego należy ofiara i piloci na killmailu. Jeśli uczestnicy GN są z różnych organizacji, skrypt nie rozpozna tego, bo EVE przy generacji killmaila nie umieszcza w nim info o przynależności do floty czy czymkolwiek innym użytecznym do rozdzielenia uczestnika GN od nieuczestnika ;) Zresztą spójrzcie na killboardy SHCowych GNów - tam też jest taka sytuacja.

Na tyle, na ile ja rozumiem sprawę, potrzebny byłby jakiś mod do kb, który pozwoliłby na identyfikację, ale niestety, nie mam umiejętności phpowych (nie mówiąc już o czasie) pozwalających na stworzenie czegoś takiego. Ale jeśli ktoś chciałby się za to zabrać, chętnie pomogę ;)
Tytuł: Odp: Gank Night 5.0
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Październik 06, 2009, 16:13:04

najnowsza wersja samego skryptu jest, muszę zupdate'ować bazę danych do najnowszej, nastąpi to wkrótce (tm)

Zrobione.