Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Azbuga

Strony: [1]
1
Inne gry / Darkest Dungeon
« dnia: Luty 18, 2016, 10:10:17 »
Pojawiają się wątki o różnych grach - przewijają się wiedźmin i fallout, a czy graliście w darkest dungeon?

http://www.darkestdungeon.com/

Gra o prostej mechanice, rysowanej dwuwymiarowej grafice, trochę w stylu roguelike - ale ma w sobie coś :) trzyma mnie przy kompie od kilkudziesięciu godzin.

Trudne jak cholera i naprawdę ciekawe. Troszkę przypomina This war of mine - jeśli chodzi o poczucie zagrożenia i braku surowców, troszkę japońskie rpgi w stylu final fantasy gdy chodzi o walkę. Wszystko w bardzo mrocznym klimacie. Bardzo polecam!

2
Inne gry / Wargame Red Dragon
« dnia: Luty 04, 2016, 19:51:59 »
Żadna nowość ale chciałem zapytać czy ktoś z grających w eve się tym bawi? W sumie fajnie by było pograć z tsem i z kimś kumatym w drużynie

3
Inne gry / Alien breed trilogy
« dnia: Listopad 24, 2015, 08:43:09 »
ha! odkrywam nową postać elektronicznej rozgrywki czyli strzelanki :) - za 7,90 pln na allegro można kupić klucz do steam gifta i sprawić sobie 3 części gry "alien breed". Gra ma klimat! W co-opie jest dodatkowo trudna. Po cenie ze steama nie warto ale z allegro to parenascie godzin relaksującej zabawy w mordowanie hordy obcych.

4
obowiązek wzywa - musi być bo inaczej się nie da

5
Centrum Rekrutacyjne / [TBTTT] Teaching by Touching.
« dnia: Czerwiec 22, 2015, 14:48:23 »
Witam!

Jesteśmy malutką korporacją która chce trochę urosnąć i zyskać dzięki temu trochę więcej siły ognia i możliwości taktycznych. Operujemy na terenach low sec FW ale nie jesteśmy i nie będziemy w żadnej milicji bo ogranicza to ilość celów. Trochę o tym jak może wyglądać zabawa u nas:

Latamy bardzo dużo solo - jeśli chcesz się tego nauczyć pomożemy w tym. Nie wyobrażamy sobie narzekania że nie ma pvp bo nie ma floty...
Jeśli ktoś wypatrzy grubszy cel przestajemy latać solo i gromadzimy się żeby sobie pomóc.
Mamy kilku znajomych z pozytywnym standem żeby usprawnić intel albo zorganizować większą siłę ognia gdy trafi się okazja.
Latamy bardzo często bez audio - więc  jeśli ktoś gra w pracy  czy z innych powodów nie może używać ts'a nie ma problemu - radzimy sobie.
Latamy dobrze - ale nie unikamy ryzyka. Nie ma u nas sytuacji że czekamy pół dnia na idealną okazję do złapania killa. Tak naprawdę akcja jest ciągle jeśli jesteś zalogowany i akurat masz ochotę polatać. (dużo solo) :)


kogo poszukujemy?

Kogoś komu będzie pasował casualowy styl naszej gry, bez spiny, bez wielkich liczb, bez marudzenia i pokazywania palcem gdzie ma kliknąć.
Fajnie jeśli kandydat  będzie miał wyskilowane combat recony - jeśli latamy w gangach to zwykle tym.
Jeśli będzie miał również bombera nabijemy standy do aktualnie wygrywającej milicji dla alta do otwierania misji. Generalnie jak ktoś ma bombera może być zupełnie niezależny finansowo minimalnym nakładem czasu.
Nie potrzebujemy api, numeru buta, listy altów i innych pierdół. Szukamy kogoś kto lubi postrzelać i uważa że fajnie się to robi we flocie tak od 3 do 5 osób. jak się trafi więcej raczej podzielimy się na 2 ekipy operujące blisko siebie niż polecimy gromadą.

nasz kanał:
koza z piekla - kanał starej korporacji ale został bo czasem logują się tam starzy znajomi.

nasz killboard:
https://zkillboard.com/corporation/98197854/
http://eve.battleclinic.com/killboard/combat_record.php?type=corporation&name=Teaching+by+Touching.#

link do dyskusji: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=13166.msg227246#msg227246

6
Inne gry / "This War of Mine"
« dnia: Listopad 17, 2014, 23:05:09 »
No w końcu coś naprawdę oryginalnego - pogrywam od dzisiaj i jest zajebiste.

http://www.youtube.com/watch?v=XI_c0lp68RY

PS. juz miałem dać jakiegoś tipa ale to by popsuło zabawę :) powiem tylko że to nie jest łatwa gra

7
Inne gry / Distant Worlds Universe
« dnia: Październik 04, 2014, 00:48:08 »
zakochałem się w tej grze :)

master of orion II w formie rts z pauzą w dowolnym momencie tylko tak kilka razy bardziej rozbudowany.  Miód panowie!

pierwsze  wrażenie jest takie że wszystko się dzieje automatycznie i gra ssie - ale warto poczytać przez 15 minut forum, bo interfejs jest na początku dziwny, wyłączyć całą automatyzację (bo każdy element gry można zrzucić na automat) i wtedy można poczuć o co w tym chodzi :) Gra jest po prostu zajebista - najlepsze 4x w jakie grałem - póki co zarwałem dwie noce i nie mogę przestać.

Do kupienia na steamie za kupe kasy ale i tak warto - mi się udało nabyć jako steam gifta od jakiegoś ukraińca na allegro za stówę z groszami. warte każdej złotówki nawet po cenie ze steama.

tu macie linka:
http://store.steampowered.com/app/261470/

8
Off Topic / Zimowy spływ kajakowy
« dnia: Wrzesień 15, 2014, 11:26:30 »
Szukam chętnych na zimowy spływ kajakiem. Prawdopodobny termin miedzy świętami a sylwestrem. Prawdopodobny szlak - Brda. Nocowanie pod namiotem typu wojskowego z piecykiem. Wyjazd wyjdzie jeśli uzbiera się przynajmniej 8-10 osób. Na razie są 3 :) Kontakt do mnie na maila krystiandebski1@wp.pl lub priwem tu na forum.

9
CR - Archiwum / [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Lipiec 30, 2013, 10:25:56 »
tu odpowiemy na wszystkie pytania jeśli ktoś potrzebuje

10
CR - Archiwum / [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA
« dnia: Lipiec 30, 2013, 10:25:09 »
Akademia milicyjna

Zajmujemy się szkoleniem nowych graczy oraz umożliwiamy starszym postaciom poznanie milicji czyli Faction Warfare oraz naukę PVP mniejszymi oraz większymi statkami.

Kładziemy nacisk na szybkie finansowe usamodzielnienie się naszych uczniów pokazując jak na trialu zarobić na pleksa w dzień lub kilka (zależy od skilli i ogarnięcia się kadeta)– czyli od początku opłacać grę iskami.  To jest jak najbardziej możliwe a my pokażemy ci jak.

Życie milicji rzuca nowego gracza do low sec'a – pomagamy nauczyć się funkcjonować tam bez stresu. Żyć, bić i zarabiać.

Po trzecie uczymy walczyć samemu bez oglądania się na flotę lub radzić sobie w małych kilkuosobowych gangach jak i we flotach 10+. Osoba potrafiąca poradzić sobie solo PvP będzie miała o wiele łatwiej w większych konfiguracjach. Akademia Milicyjna ma otwartą flotę 24h na dobę.

Jesli zaczynasz swoją przygodę z Eve i chcesz dużo zarabiać, uczyć się PvP i nie być zależny od kogokolwiek jako postać bez skilli i szybko się usamodzielnić to jesteśmy dobrym wyborem na początek.

Wymagamy przejścia tutoriali i zapoznania się z interfejsem gry przed przyjęciem do akademii – reszty cię nauczymy.

Poza tym jesteśmy organizacją non – profit :) nie płacisz u nas podatków a jedyne czego oczekujemy w zamian to Twoja edkukacja i widoczne postępy.

By przystąpić do Akademii będąc nowym graczem zapraszamy na kanał Akademia Public, tam jest rozpiska szkoleń podstawowych, które uprawniają do wejścia do korporacji.

Jeśli jesteś już doświadczonym graczem wystarczy, że umówisz się z Rainbowem bądź Azbugą co do przyjęcia.

W Akademii po za pewnymi wyjątkami można przebywać góra 30 dni. Te 30 dni wystarczą by zaznajomić się z mechaniką gry, milicją, PvP, handlem oraz PvE czy latania we flocie.

Organizujemy także szkolenia/warsztaty fakultatywne z kopania, produkcji, planetary interaction i wielu innych dziedzin.

Zapraszamy na http://akademiamilicyjna.pl/

11
Background / Mój blog o Eve
« dnia: Marzec 16, 2013, 16:14:11 »
Zacząłem pisac bloga, na którym wrzucam swoje fity, opisy bitew i filmy z walk. Myślę że może tam się znaleźć kilka ciekawostek zwłaszcza dla młodzieży.

http://bit.ly/teachingbytouching

jesli ktoś znajdzie tam coś interesującego to zapraszam do czytania i komentowania.

12
Inne gry / neuroshima hex online
« dnia: Luty 05, 2013, 17:54:18 »
neuroshima to planszowka strategiczna o bardzo ciekawej mechanice. wlasnie znalazlem ja w wersji online pod tym linkiem:
http://178.63.238.52/
jest do sciagniecia malutki klient i instrukcje jak grac. proste zasady ale wychodza dosc skomplikowane zagrania taktyczne na planszy.
jedna gra to jakies 10 minut

polecam bo fajne

13
Off Topic / pytanie do nagrywajacych filmy z eve
« dnia: Październik 22, 2012, 13:37:27 »
słyszałem o programie fraps... i to właściwie tyle z mojej wiedzy o nagrywaniu filmików :)

znalazłem jakąś darmową wersję do ściągnięcia ale mam pytanie czy do montażu filmu później potrzebny jest inny program? czy to już jest załączone?

jeśli ktoś może zaproponować zestaw programu do nagrywania i montażu który jest przyjazny użytkownikowi i łatwy w obsłudze plz help!

14
Centrum Rekrutacyjne / To nie rekrutacja - tylko zaproszenie
« dnia: Sierpień 20, 2012, 13:09:36 »
po paru latach nałogowej gry w eve a potem po długiej przerwie mam pomysł i może ktoś się podepnie

Nie chce mi się organizować korporacji, nikogo niańczyć ani nigdzie dołączać czy realizować jakichkolwiek celów poza radosnym strzelaniem do ludzi - za to chętnie z kimś polatam. Jeśli ktoś chce dołączyć i jest w stanie dostać się do dowolnego low seca w ciągu parunastu minut to zapraszam, jestem mobilny i w jak mam czas mogę polecieć wszędzie.

Nie ważne czy będzie to jedna osoba czy 10 - latam nawet sam. Najwyżej będziemy modyfikować skład floty jak się pojawi okazja na większy gang. Jedyne wymagania to obecność i odpowiedzialność - jak ktoś coś spieprzy to po prostu straci statek i tyle :) żadnej spinki i cokolwiek robimy to na własną odpowiedzialność. chcesz lecieć cruzem t1 - ok. chcesz dropnąć lotnisko? też ok, masz chęć być fc? - dobra - ja się dopasuję

jak ktoś ma chęć na niezobowiązujące latanie to zapraszam na kanał "monotony"
 >:D

15
Poradniki / Poradnik Gdy brakuje ci Capacitora, Powergrida lub Cpu
« dnia: Sierpień 22, 2011, 13:05:35 »
Gdy brakuje ci capacitora:

Skille:

energy managment - 5% do bazowego capacitora statku
energy systems operation - 5% do rechargu capacitora
controlled bursts - 5% zmniejsza użycie capacitora przez działa
high speed maneuvering - 5% mniejsze użycie capacitora przez mwd
electronic warfare - 5% mniejsze użycie capacitora przez ecm 
propulsion jamming - 5% mniejsze uzycie capacitora przez warp scramble (A także disrupty i weby. edit by Mona X)
energy emission systems - 5% mniejsze użycie capacitora przez neutralizery (I energy transfery. edit by Mona X)
weapon disruption - 5% mniejsze użycie capacitora przez tracking disruptory
afterburner – zmniejsza użycie capacitora przez wydłużenie cyklu działania afterburnera
fuel conservation – zmniejsza zużycie capacitora przez moduł afterburner
remote armor repair systems – zmniejsza użycie capacitora przez remote armor Repki
target painting – zmniejsza użycie capacitora przez target paintery
sensor linking - który zmniejsza pobór prądu damepenerów. ( dodane przez Mona X)
Moduły:

power diagnostics system – poza capacitorem zwiększa powergrida, ilość shielda i reharge shielda
capacitor booster - medium slot, na amunicje, daje dosyć dużo energii, ale ładunki szybko się kończą. (edit by Mona X)
capacitor recharger - Medium slot, daje do +20% (w przypadku T2), potem długo, długo nic i zaczynają się wersje oficerskie. (edit by Mona X)
capacitor power relay - Low slot, do 24% dla T2, ale da się użyć frakcji. Mają wadę w postaci kary do boostowania tarczy.(edit by Mona X)
capacitor batery - zadko używane - za dużo powergrida zjada – czasem przydatne na fegatach
energy vampires – zabierają capacitor przeciwnikowi i dają tobie pod warunkiem że ma go procentowo więcej niż ty
capacitor flux coils – Zajebista rzecz na superach. :P
Lepszy recharge niż power relaye (do 26% dla t2 i nie ma nic lepszego). (edit by Mona x). Nie fitować na nic innego

rig capacitor control circuit – zwiększa recharge capacitora
rig semiconductor memory cell – zwiększa pojemność capacitora i pośrednio recharge
rig egress port maximiser – zmniejsza użycie capacitora przez neutralizery
rig signal disruption amplifier – zmniejsza zużycie capacitora przez ecm i ecm burst
rig Energy Discharge Elutriation – zmniejsza użycie capacitora przez lasery kosztem powergrida
rig Hybrid Discharge Elutriation - zmniejsza użycie capacitora przez hubrydy kosztem powergrida

16
Poradniki / Poradnik FC i pilota małej floty (low sec)
« dnia: Sierpień 19, 2011, 22:29:59 »
Podręcznik PVP dla małej floty


Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana.
Napoleon


Pewnego pięknego dnia postanowiłem stworzyć coś na kształt podręcznika pvp w EVE online. Mam nadzieję że to się komukolwiek przyda i pozwoli uniknąć wielu podstawowych błędów. Poziom szczegółowości może w niektórych momentach być dość mały – zwłaszcza w rozdziale o fitowaniu statków, wynika to z ogromu możliwości. Natomiast chcę, aby możliwie wiele osób miało z tego pożytek. To, co napiszę dalej jest wynikiem moich doświadczeń jako dowódcy w systemach low sec i skierowane jest głównie do kandydatów na FC oraz pilotów którzy powinni wiedzieć co FC robi i dlaczego, oraz jak zachowywać się we flocie.

Rola Fleet Commandera

Pasiemy owce, bydło, dowodzimy ludziom. Prowadź mnie, podążaj za mną, albo zejdź mi z drogi.
Patton


FC dowodzi – oznacza to, że gdy lecisz we flocie nie komentujesz jego poczynań i nie dyskutujesz z rozkazami. Dołączenie do floty oznacza akceptację decyzji FC i powstrzymanie się od opinii na temat jakości dowodzenia, tego co można było zrobić lepiej i pretensji po stracie statku. Jeśli prowadzisz flotę oczekuj dyscypliny i nie wahaj się jej wymusić. Lepszy jest jeden zły dowódca niż dwóch dobrych w jednym momencie.

Przygotowanie do walki

Pinta potu oszczędzi galon krwi.
Patton


W miarę możliwości, koniecznie jeśli często poruszasz się po konkretnej okolicy, należy zaopatrzyć się w zestaw bookmarków, zapisanych pozycji umożliwiających manewrowanie za pomocą napędu warp drive.
Oto lista bookmarków które należy przygotować:
•   Undock spot – po wydokowaniu ze stacji w linii prostej w odległości 200-300 km – należy wykonać dla każdej stacji w systemie na jakiej masz zamiar kiedykolwiek dokować.
•   Gate spoty – 200km od bramy, minimum dwa po przeciwległych stronach bramy, nie w lini prostej z kierunku innej bramy – tak aby umożliwić ominięcie ewentualnej bańki ściągającej (dotyczy 0.0). Spoty mają być wykonane tak, aby można było warpować swobodnie między nimi oraz na bramę. Wykonać dla każdego gate w systemie.
•   Spoty wewnątrz systemu – miejsca do których możesz swobodnie uciekać licząc że wróg nie będzie na ciebie czekał
Jeśli flota porusza się po nowym i nieznanym sobie terenie wyznaczona osoba warpuje na wskazany gate na 100km a reszta floty na nią na 100km i zapisuje pozycje. Należy korzystać z tej możliwości jeśli się nie śpieszymy. Spot będzie niedoskonały ze względu na umieszczenie go w linii prostej między bramami i możliwość dość szybkiego znalezienia się na tej pozycji przeciwnika ale pozwala unikać ognia sentry Gunów i być w zasięgu umożliwiającym szybkie dołączenie do walki.

Generałem uczyni cię Kongres, dowódcą – łączność w walce.
Patton

   
Komunikacja głosowa jest konieczna. Jeśli ktoś nie może mówić ma słuchać. Bez „audio” nie ma bezpiecznego latania i szybkich reakcji. Prawo głosu mają w kolejności FC, zwiadowcy (scouts), przynęty (baity). Pozostali członkowie floty mają prawo używać kanału flotowego do pisania niezbędnych informacji, jeśli ktoś się zgubił nie krzyczy do mikrofonu „gdzie jest flota!” tylko pisze pytanie na kanale. Podobnie wszelkie inne tego typu zapytania, które nie wymagają natychmiastowej reakcji.  Aby komunikacja była jasna każdy, poza FC kto mówi na kanale ma najpierw podać swój Nick – W przypadku gdy przemieścił się na inną pozycję niż wynikałoby z wcześniejszych rozkazów podaje też miejsce gdzie się znajduje – dopiero potem komunikat. W przypadku kilku skautów, rozsyłanych w różne miejsca jest to ważne i pozwala unikać pomyłek. Podobnie w zamieszaniu bitewnym okrzyk „warp na mnie!” to wyjątkowo głupi pomysł w porównaniu z „warp na Azbugę!” mniej osób popełni błąd. Gdzie i na jaką odległość warpować w przypadku danej komendy (zaznaczam że podaję komendy najczęściej używane przeze mnie – u różnych FC mogą się różnić formą):

- warp na zero – warpujemy na dystans 0km na podany cel
- warp na bojowo/warp na optimal – warpujemy na cel na odległość dogodną do walki w statku w jakim jesteśmy
- warp na X kilometrów – warpujemy na podany dystans na wskazany cel
- hold/warp i hold – warpujemy na wskazany cel i nie wykonujemy innych akcji – np. nie skaczemy
- jump on contact – skaczemy natychmiast po doleceniu do danej bramy
- zostać w cloacku- po przeskoczeniu nie ruszamy statku ani nie włączamy żadnych modółów – czekamy aż statek sam się pojawi lub na kolejny rozkaz
- bumpować – staramy się odbić cel od bramy (lub stacji/spod posa)– należy zrobić aproach na cel z maksymalną prędkością lecąc od bramy w jego stronę i starać się w niego uderzyć
- odchodzić – w czasie walki nadal strzelać do celu ale starać się znaleźć na pozycji umożliwiającej natychmiastowe odskoczenie z walki.
 - align – rozpędzamy statek w danym kierunku do maksymalnej szybkości bez włączonego mwd (chyba ze odchodzimy w walce to z maksymalną osiągalną prędkością)
- jamować X – jamować w pierwszej kolejności podany cel – potwierdzić wejście jama
- rozproszyc punkty – próbujemy łapać inny cel niż primary w scrambler lub disruptor – potwierdzić złapanie celu i wyjście celu z zasięgu jeśli się zdaży i chaos na to pozwala
- wiać/ spierdalać itp. – natychmiast odwarpować na spota lub inny punkt – najlepiej nie na bramę czy stację ze względu na sentry guny i prawdopodobną obecność przeciwnika.
- kleić do bramy – podlecieć do bramy na dystans poniżej 2,5km umożliwiający natychmiastowy skok.

Gdy znasz niebo i ziemię, zwycięstwo jest niewyczerpane.
Sun Tzu


Rola skauta – zwiadowcy jest niezwykle ważna. Aby wykonywać ją efektywnie należy wyposażyć się w następujący sprzęt ( w kolejności od najlepszego do najgorszego, zaznaczam że dotyczy low sec space):
- covert ops z proberem
- bomber
- force recon z proberem
- covert t3 z proberem
- fregata lub interceptor – fit nano
-  najczęściej najlżejszy statek obecny we loie, najmniej przydatny, lub najlepiej otankowany albo nieprawdopodobny bait

Wyróżniam kilka rodzajów skautów w zależności od liczebności floty i możliwości. Podaję kolejno w zależności od stopnia przydatności:

- bliski skaut – jeśli flota jest na jakiejś bramie on jest z drugiej strony przyklejony do bramy – konieczność absolutna – jego zadaniem jest pilnowanie skanera i ilości osób w systemie oraz informowanie o sytuacji na bramie po jego stronie
- daleki skaut – leci przynajmniej 1 jump przed resztą floty, najczęściej 2-3 jumpy  - jego zadaniem jest wyszukiwanie celów i zagrożeń na trasie
- podręczny skaut – delegowany w różne miejsca przez FC w celu wyszukiwania celów – może też krążyć po okolicy samodzielnie i informować o potencjalnych celach
 - tylny skaut – trzyma się 1 jump za flotą – pilnuje czy coś nas nie goni

Podczas gdy daleki i podręczny skaut mogą sobie pozwolić na lakoniczny komunikat typu „Azbuga, Ardar – 1 neut” dopiero w momencie gdy znajdą jakiś cel na lokalu, raport bliskiego skauta powinien zawsze wyglądać następująco:
„Azbuga, Lokal 27, neuty 11, wt 3, plusy kilka, pod gatem tempest – podbija, skan czysty”
Taki komunikat lub podobny w zależności od sytuacji będzie wystarczająco dobry. Skaut powinien też nie bać się w przypadku miażdżącej przewagi przeciwnika nakazać natychmiast uciekać spod bramy.

Skauci posiadający proby, jeśli czas pozwala mogą poszukać celów w systemie i dać znać reszcie.

Na wojnach można walczyć bronią, lecz to ludzie je wygrywają. To duch ludzi, którzy podążają i człowieka, który prowadzi odnosi zwycięstwo.
Patton


Krótka uwaga odnośnie przygotowań przed walką. Lepiej zakończyć polowanie gdy jesteś zmęczony, kiedy flota została właśnie pokonana i morale padło, kiedy nic się nie działo na tyle długo że wyraźnie czuć znudzenie i rozprzężenie dyscypliny.  W takich wypadkach bardzo łatwo o błąd zarówno dowodzącego jak i obecnych we flocie.


17
Inne gry / darkfall
« dnia: Lipiec 09, 2011, 11:49:57 »
właśnie ściągam triala - ma ktoś jakieś doświadczenia z tą gra?

http://www.darkfallonline.com/

18
CR - Archiwum / [KOZA] Koza z piekla
« dnia: Maj 25, 2011, 10:44:48 »
Zapraszamy chętnych aby czynić zło.

Jesteśmy korsarzami w ramach amarskiej milicji - w skrócie dobrze zarabiającymi piratami.

kanał public "koza z piekla" in game


link do dyskusji:
http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=9696.new#new

19
nie bardzo jest o czym dyskutować ale widać trzeba :)

20
Wsparcie techniczne / to tylko moj komp czy ktos jeszcze tak ma?
« dnia: Styczeń 18, 2011, 18:12:50 »
wraz z nowym patchem dzieje mi się coś dziwnego.

mogę odpalić grę ale gdy chce wejść w opcje tworzenia mordki wszystko wisi mi na komunikacie "entering character creation"

myślicie że to wina starego kompa czy cos z patchem nie tak?

21
PVP / [PVP] Omen Navy Issue
« dnia: Grudzień 18, 2010, 16:43:17 »
[Omen Navy Issue, Spiritus Sanctus]
Heat Sink II
Heat Sink II
Heat Sink II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Tracking Enhancer II
Damage Control II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Warp Disruptor II
Large Shield Extender II

Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
E50 Prototype Energy Vampire

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I
Medium Anti-EM Screen Reinforcer II


Warrior II x5


Ten fit testowałem wielokrotnie i jest oblatany z każdej strony - jeden z moich ulubionych w ogóle. Można atakować tym po 2 cruzy na raz lub 1 bcka. Pojedynczego cruza zazwyczaj da się zabić pod sentrami.

Trzymamy się na 20-23 km od celu i bijemy ze scorchy ile czasu się da. Statek lata na tyle szybko że kontrolując przepalanie mwd wychodzi to całkiem ładnie. Ten statek z implantami do damage ma 500-550 dps na 23 km w optimalu ze scorchy! W pewnym momencie jednak zaczyna brakować capa. Wtedy (lub gdy celowi uda sie złapać nas w scrambla) zmieniamy amunicję na multifrequency - dps nam jeszcze rośnie za to kluczowe staje się posiadanie wampirka. nawet jeśli jesteśmy neutowani starcza na to żeby utrzymać w ruchu działa.
Każda walka z bc jaką miałem kończyła się w ten sposób - koniec capa to podbicie do celu i dorżnięcie go na hi damage ammo.

Zagrożeniem dla nas są fregaty - brak neuta powoduje że jak podlecą na close możemy mieć problem. O ile cel postanowi wybić nam dronki (co robi mniej wiecej 50% pilotów). Na 15km + fregaty trafiamy zanim się rozpędzą na tyle mocno ze spadają bardzo szybko.

Latałem też z neutem zamiast wampirka - i to niestety się kończy wtopą na bckach bo nie starcza capacitora gdy cel jest w okolicach struktury.

Polecam statek bo jest doskonały ale niestety wrażliwy na fregaty.

22
PVP / [PVP] Stabber Fleet Issue
« dnia: Grudzień 18, 2010, 15:59:08 »
Najpierw fit:

[Stabber Fleet Issue, Freakshow]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Centii B-Type Adaptive Nano Plating
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Damage Control II
Energized Adaptive Nano Membrane II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Faint Epsilon Warp Scrambler I
10MN Afterburner II
Balmer Series Tracking Disruptor I, Tracking Speed Disruption

220mm Vulcan AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
220mm Vulcan AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
220mm Vulcan AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
220mm Vulcan AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
220mm Vulcan AutoCannon II, Republic Fleet EMP M

Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I


Warrior II x5

Założenia są następujące:

Na przepalonym mwd latamy na tyle szybko żeby większość celów złapać w scrambla.
Wtedy włączamy ab i tracking disruptorka.
No i staramy się zabić cel zanim przemieli się nam przez 50k ehp.

Plus jest taki ze większosć celów raczej spodziewa sie shield tanka a walac w nas z EM trafian na 80% resa.

23
PVP / [PVP] Sacrilege
« dnia: Grudzień 06, 2010, 13:49:48 »
Fit:

[Sacrilege, sacrilege armor]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Damage Control II

Warp Disruptor II
Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Medium Electrochemical Capacitor Booster I, Navy Cap Booster 800
Fleeting Propulsion Inhibitor I

Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Fulmination Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Fulmination Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Fulmination Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Fulmination Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Fulmination Assault Missile
Small Unstable Power Fluctuator I

Medium Nanobot Accelerator I
Medium Nanobot Accelerator I


Hobgoblin II x3

implanty:
KMB50 - 3%cpu
ZME1000 - 3% ham damage
ZET400 - 3% repair amount
ZME100 - 3% rate of fire

max 3% bo nie lubię latać z miliardem w głowie. Te są tanie.

matematyka eft:
ehp - 18346
tank aktywny - 369/477 owerheat (1.23minuty)
dps - 609 zasieg 20km
align - 6.8 bez mwd
speed - ~1400/2000 owerheat

Teoretycznie fajne :) Praktycznie nie podoba mi się align time bo chcę tego używać w low sec do latania solo.

24
Off Topic / pytanie do grafików
« dnia: Październik 13, 2010, 13:38:32 »
zna ktoś jakiś darmowy program do renderowania współpracujący ze scetchupem? znalazłem na razie coś takiego jak kerkythea ale może jest coś lepszego?

25
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1389514

ciekawe czy są szanse na coś takiego i co o tym myślicie?

26
CR - Archiwum / [B.AMA] BLOODY AMARR'S
« dnia: Sierpień 02, 2010, 23:02:46 »


BLOODY AMARR'S



Przyjmujemy cię jeśli:

pragniesz poświęcić się walce ku chwale imperium
ukończyłeś podstawowe szkolenia i jesteś gotowy oddać się sprawie (ukońcony trial, opłacone konto)
jesteś gotowy walczyć
czujesz się lepszy od pomiotu niewiernych

Oferujemy:

walkę w imieniu Imperium
kompetentne i krwiożercze dowództwo
możliwość zarabiania na misjach dla amarrskiej milicji (zarobienie na tc możliwe nawet dla młodych postaci)
PvP zazwyczaj bez straty security status (no może nie zawsze)
przyjmujemy niezależnie od rasy - ważne jest oddanie sprawie
podatek 0%

Wymagamy:

Lojalności
Zapału
Zamiłowania do walki
Obecności we flotach

Jeśli jesteś nowy a czujesz że walka jest tym co cię najbardziej pociąga zgłoś się. Dla aktywnej młodzieży możliwy refund statków oraz pomoc w zarobkowaniu!

NA POHYBEL NIEWIERNYM!
DO PIEKŁA!


Kanał publiczny:
bloody amarr's
konieczny mikrofon - audio na kanale wspólnym lub flocie

Osoby kontaktowe:
Azbuga, HIddEn Q,

27
Dyskusje ogólne / Hulkageddon III - jestem pod wrażeniem :)
« dnia: Lipiec 24, 2010, 10:35:44 »
To się nazywa poświęcenie  :o

Cytuj
The SUPREME GRAND MASTER of Hulkageddon III is *drumroll*

Sir Phil Macmannon

Not only did he singlehandedly win 1st place individual AND corp prizes, he also won the 4 racial regional prizes, and about half the achievements listed.

Phil will find the following things contracted to him when he logs in later today:

6 billion ISK, 1 revelation, 1 naglfar with skillbooks, 2 panthers, 1 gila, 1 cynabal, 1 FACTION FIT BHAALGORN, 1 firetail, 1 ishtar, 1 phobos and a navy dominix.

On top of that he will be receiving an exclusive hulkageddon t-shirt, courtesy of Azishkr'elhykai Mizamel.



To link do całego wątku z podsumowaniem:

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1358034

28
NoobGarten / Poradnik dla niegrzecznej młodzieży
« dnia: Czerwiec 04, 2010, 11:59:04 »
Czytając topic o ninja salvagingu przyszło mi do głowy że są poradniki dla młodzieży jak kopać, klepać misje itp. a właściwie brakuje informacji o ciemnej stronie mocy i rozrywkach mniej grzecznych  :diabeł: „moralnie dyskusyjnych” hehe

Postanowiłem stworzyć coś w rodzaju poradnika. Jeśli coś przegapiłem, nie wpadłem na coś, albo można coś robić lepiej proszę o uzupełnianie i poprawienie poradnika. Niech nam młodzież czyni ZŁO i żyje dostatnio!


1.   Nina salvaging  O0

Na to jest coś na kształt poradnika więc nie będę powtarzał. Umieszczam na liście bo się zalicza do niegrzecznych form zarobkowania. Idealne dla pierwszoklasisty.

2.   Suicie ganking  O0

Potrzebne statki: fregata z pasywnym targetem, cargo skaner. Battleship z dużym volley damage, w pełni ubezpieczony z tanim fitem. Najlepiej niezależny od capacitora. Industrial do zbierania gratów.
Ustawiamy się na trasie między hubami handlowymi, najlepiej w systemach z security status 0.5 – 0.6. System wcześniej ustawiamy naszego zwiadowcę ze skanerem. Gdy wskoczy jakiś industrial skanujemy co ma w cargo. Jeśli ma kontrakt i nie widzimy przedmiotów możemy przyjąć że wiezie coś cennego. Gdy nasz cel wskoczy do systemu gdzie czekamy z bsem niszczymy go a swoim industrialem zbieramy loot.
Cały minus tej zabawy polega na tym że jest olbrzymia konkurencja…

   Można zacząć kiedy mamy wyskalowanego battleshipa z rozsądną siłą ognia.

3.   Suicie misje  O0

Ciekawa forma zarobkowania. Skanujemy ofiare na misji ale wcześniej interesuje nas co ma założone na statku. Do tego potrzebny jest nam pasie targeting system i ship scanner. Sprawdzamy co ma pozakładane gdy wydokuje ze stacji, potem szukamy go i lecimy nie żeby go okradać ale żeby zabić. W tym celu trzeba mieć kilka-kilkanaście bsów z Fitem na max damage. Wymaga dużej siły i pozytywnego security status. Możemy się spodziewać soczystych hate maili.

Potrzeba silnej ekipy.

4.   Scam  O0

Zło w czystej postaci. Generalnie polega na oszustwie i sprzedaniu komuś czegoś innego niż chciałby kupić. Formy są różne. Przepis na jedną ze skuteczniejszych wygląda tak:
Potrzebne rzeczy – statek posiadający wersję frakcyjną. Np. vexor, stabber, typhoon… lepiej coś wielkości cruza.
Wsiadamy w przykładowego stabbera w jakimś hubie handlowym i zmieniamy mu nazwę np. na Stabber Fleet Issue, wysiadamy. Piszemy maila że musimy na szybko wyprzedać statek – że cena jest niższa niż na kontraktach, że można ponegocjować itp. i koniecznie w mailu zawieramy link do prawdziwej wersji statku czy fleet issue, po czym wysyłamy tego maila do losowych ludzi na kanale – najlepiej wybierać w miarę młode postacie, najlepiej innych ras niż sprzedawany statek (mniejsza szansa że będzie znał parametry statku) i czekamy na odzew. Transakcję musimy zawrzeć jako trade a nie kontrakt. W okienku trade nasz statek wyświetli się z nadaną mu nazwą – w kontrakcie było by widać że to zwykła wersja. Więc nasza ofiara widzi ze kupuje coś co nazywa się „Stabber Fleet Issue”. Jeśli gość finalizuje handel zadowoleni czekamy na hate maila.

Moim idolem jest gość który mnie tak naciął mając w bio napisane że interesy z nim należy traktować jako lekcję ponieważ jest scamerem i skurwysynem  o7

Dobre dla młodzieży – właściwie nie wymaga skiśli.

5.   Szpiegowanie/ Corp thieving  O0

Wredne i bardzo nie lubiane. Niektórzy dzięki temu przeszli do historii.
Polega na dołączeniu do korporacji i zdobyciu jej zaufania tylko po to żeby ich potem okraść, wpakować ich flotę w pułapkę lub przy dużej cierpliwości rozwalić całą korporację lub aliance :D
W prostszej formie można się podać za niezadowolonego członka korporacji i udawać szpiega np. dla tych z kim korporacja ma wojnę. Preparując kilka chat logów i zdobywając zaufanie można np. spowodować że ceo wrogiego korpa wywali z niego kolegów których zna z reala. I jeszcze nam za to zapłaci.

Dobre dla młodzieży – zero skili.


6.   Hulk ganking  O0

Górnicy to sól ziemi. Przyjaźni, pokojowo nastawieni, nikomu nic złego nie robią i w swoich hulkach czują się bardzo bezpieczni w hi secu. Ofiary idealne.
Potrzebny sprzęt: 4 destroyery lub 3 cruzy. Fit na max damage, tani. 1 pilot w cloacku  (zwiad) najlepiej covert op ale może być nawet fregata, ważne żeby miał salvager.

Akcja: Pilot zwiadowca lata sobie po paskach gdzie ludzie ryja skałki i szuka hulka z długim stażem postaci (większa szansa na dobry drop). Reszta czeka w innym systemie na bramie wlotowej. Kiedy cel jest znaleziony zwiadowca podlatuje możliwie blisko i daje sygnał reszcie. Gang powinien być warpowany w całości żeby równo dolecieć. Niszczymy hulka, statki nam giną „beacause of concord” ale mamy insurance i najprostszy sprzęt więc nie boli. Zwiadowca salvaguje wrak hulka, zbiera drop z niego i naszych statków. Powtarzamy w innym systemie po zejściu criminal countdown. W innym systemie bo wściekły górnik może nas zacząć łapać na bramie wlotowej w innym statku. To potrafi być nawet dochodowa zabawa – i jak ładnie rośnie nam skuteczność na killboardzie :D Czekamy na hate maile.
 

Ciekawostka: Jako ze spadnie wam security status zbiórkę gangu trzeba będzie robić w low secu. I najfajniejsze jest to że lecąc nawet cruiserami macie właściwie pewność że uda się wam wpaść do hi seca i warknąć na cel zanim was złapie milicja na bramie. W systemach 0.5 i 0.6 milicja za wolno łapie. Co pozwala latać nawet na 2-3 systemu w głąb hi seca gdzie górnicy się czują jak u siebie.

Dobre dla młodzieży – nie wymaga dużo skili, przy braku dostatecznej siły ognia można wziąć więcej ludzi ale zmniejszy się zyski.

7.   Prawie 1v1  O0

Jako że zadziwiająco wielu pilotów chce sobie postrzelać w czasie aranżowanych walk w hi secu co jest praktyką ohydną którą należy tępić, możemy ich tego oduczyć.
Aby móc walczyć w hi secu będąc w innej korporacji niż ofiara trzeba najpierw sprawić żeby cel zaczął ładnie mrugać na czerwono co pozwoli go zastrzelić bez reakcji concorde. W tym celu musi nam coś ukraść z kontenera wyrzuconego w przestrzeń. Walki takie zazwyczaj odbywają się na safe spocie kiedy obie osoby są w tej samej flocie. Ma to zabezpieczyć zainteresowanych przed ściągnięciem kolegów.
W związku z tym mamy 3 wyjścia.
- To my zakładamy flotę i możemy kogoś do niej dołączyć w dogodnym momencie aby mógł na nas warpować.
- W czasie walki wychodzimy z floty i wchodzimy do nowej z naszymi pomocnikami (sprawdza się przy większych statkach- wymaga czasu)
- Flota może być kogokolwiek ale my wybieramy miejsce które jest już zbookmarkowane przez naszych pomocników.

Ważne żeby to nasza ofiara nam cos ukradła a nie my jej bo inaczej nasi koledzy z korporacji nie będą mogli do niego strzelać bez interwencji concorde.

W low secu nie trzeba się bawić kradzieże itemków.
Trafiają się tam też fani aranżowanych walk, najczęściej w bsach sfitowanych specjalnie na statek w którym cię widzieli. Z takich zabawek wypada czasem ładny loot.

Prawie na pewno dostaniemy ładnego hate maila lub zobaczymy zabawny płacz na lokalu.

8.   Hate maile  O0

Jako że nie wszystkie wyniki naszych chlubnych starań widać na killboardach miło kolekcjonować hate maile. czyli nienawistne informacje zwrotne od naszych klientów.

Taka namiastka zawieszenia ich łbów nad kominkiem  :diabeł:

29
CR - Archiwum / [HGOAT] Holy Goats
« dnia: Sierpień 20, 2009, 00:26:57 »
:angel:  O0  :angel:

Koza z piekła odradza się z popiołów tylko w formie międzynarodowej

Zaczynamy rekrutację i będziemy tym razem dla odmiany czynić dobro

Zapraszam na kanał in game: koza z piekla


http://holygoats.killmail.org/?a=kills

:angel:  O0  :angel:

30
Market / Wynajmij sobie Kozę! Koza ci pomoże! :)
« dnia: Grudzień 23, 2008, 10:35:56 »
Korporacja Koza z piekła zmieniła profil. Z radosnych piratów stajemy się ciężko pracującymi najemnikami.

Do czego można nas wynająć:

Standardowy wardec - przeciwko korporacji lub aliancowi. W hi, low i null sec. (npc 0.0)
Atak na system - np. przeciw piratom lub konkurencji. Jednorazowo lub seria ataków.
Rozpoznanie - dostarczymy informacji o wskazanym aliansie lub korporacji w zakresie jaki cię interesuje.
Eskortowanie - pomożemy ci przewieźć towar przez niebezpieczny teren lub zapewnimy nasz transport.
Uprzykrzenie życia - Stała obecność w systemie - uniemożliwienie kopania, racenia,  kampienie stacji. Zablokowanie działań w systemie.
Szkolenia pvp - indywidualne lub grupowe.
Likwidacja posów - małe i średnie w hi i low sec.

Warunki kontraktu negocjować in game z Azbuga.

Zapewniamy dyskrecję i profesjonalną obsługę. Jako że zaczynamy w styczniu ceny promocyjne :D

31
Dyskusje ogólne / POKER na iski
« dnia: Listopad 24, 2008, 23:03:47 »
pewnie juz kiedyś o tym gdzieś było ale właśnie znalazłem i fajne jak cholera :)

info http://www.eveonlineholdem.com/igb/info.htm
sama gra http://66.135.39.23:8087/?SitePassword=moonjump

kanal w grze to "eve online hold'em"

32
Dyskusje ogólne / turniej fregat t1
« dnia: Październik 11, 2008, 12:52:02 »
Powstał nowy Polski piracki aliance "Zbójcerze"

Z tej okazji organizujemy turniej fregat t1.

Termin: 20.10.2008 (może się delikatnie przesunąć) wieczorem
Miejsce: Anchautes - low sec w regionie Placid (low bo większość z nas nie może latać po empire)
W systemie jest medical bay.

ZASADY:

drużyny 3 osobowe systemem pucharowym

statki - fregaty t1 nie factionowe
sprzęt - t1 meta 1 - czyli jedynie najprostszy!!! (dajmy szanse młodym)
bez rigów
Bez implantów

miejsce walki - evaulon

pole walki wygląda tak - 2 anchorowane puchy 20km od siebie oznaczają miejsca startowe drużyn, minimum 160 km od nich stoi publiczność czyli ci co padli lub ci co będą lecieć później. po skończonej walce sprzątamy pole walki kasując wraki.

walka odbywa się do czasu aż jedna cała drużyna zginie
odwarpowanie z pola walki traktowane jest jak poddanie się. czyli walczymy bez scrambli !

remis i dogrywka po skończonej rundzie walk ma miejsce jeśli żadna z drużyn nie jest w stanie się zabić będąc w zasięgu broni. W sytuacji kiedy przynajmniej jedna strona może nadal ranić przeciwnika walka trwa nadal. ranić czyli zadawać obrażenia - jeśli ktoś będzie np. tylko jammował  to remis. W przypadku remisu można przefitować statki.

Pole walki to 100 km. od sędziego który będzie stał na środku między puszkami. Wylecenie poza ten zasięg oznacza dyskwalifikację.

Zmiana statku między walkami możliwa tylko po stracie poprzedniego.

Chętnych poproszę o mail in game do "Azbuga" - poproszę o zgłoszenia gangów nie pojedynczych osób.

33
Archiwum / [KOZA] Koza z piekla
« dnia: Wrzesień 25, 2008, 15:11:29 »

Rejon: Molden Heath
Baza: Bosena
Killboard: http://www.koza.killmail.org/
Obszar działania: Zabijanie tego co uda sie złapać
Język: Polski
Kontakt: kanał koza z piekla

Jeśli lubisz sobie postrzelać do bogu ducha winnych ludzi to zapraszamy na kanał "koza z piekla" in game.
Jeśli dołączysz do stada możesz liczyć na pvp prawie codziennie, bez podatku, obowiązkowych operacji czy tym podobnych upierdliwych rzeczy.
 Dla upartych którzy muszą mieć dostęp do 0.0 - mamy dostęp. Służy do poprawiania security status.

Część z nas nie widzi nic poza pvp - część poza tym zajmuje się zarabianiem isków na rozmaite sposoby. Nikt do niczego zmuszać Cię u nas nie będzie - o ile pojawisz się co jakiś czas we flocie. Ostatnio korporacja jest nastawiona jedynie na pvp.

Zapraszam

 
>:D CZYŃ ZŁO  >:D

PS. Strzelamy w grze komputerowej. Pozwy przyjmujemy z przyjemnością.


Kolor czerwony jest zarezerwowany dla modów/adminów. FFY.
X.

Strony: [1]