Eve-Centrala

Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Craxon Crais w Lipiec 11, 2013, 19:03:59

Tytuł: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Craxon Crais w Lipiec 11, 2013, 19:03:59
(http://www.tentonhammer.com/image/view/251122)

Jakiś czas temu zapowiadany nowy Everquest został pokazany kilku redakcjom na targach E3.

Prezentacje były zamknięte ale Mmorpg.com oraz TenTonHammer po zobaczeniu gry wpadły w absolutny zachwyt:

- Mmorpg.com napisali:

Say what? You thought this one wasn’t at E3? Well, really... it wasn’t in any official capacity. But we were treated to an early look at what SOE has planned for the game’s unveiling in August and we were quite simply blown away by every little detail we saw. This is going to sound like a cop-out, but we can't say why we are choosing EQN as our Best of Show because we've been sworn to secrecy until the big debut in August. What we can say is that we saw grand plans for the world's largest sandbox and it was more than enough to stand head and shoulders above any game we saw at E3. When Sony pulls back the curtain later this summer, you will not be disappointed. EverQuest Next is this year's E3 Best of Show, and in just a couple months you'll all understand why. We promise.

Gra została uznana za Best of The Show 2013.

- TenTonHammer :

We’ve been looking forward to EverQuest Next for quite some time now. Even though our expectations heading into our private viewing during E3 were high, EverQuest Next exceeded those expectations on all fronts.

While we are sworn to secrecy on exactly what we were shown, what we can say is that EverQuest Next was hands-down the best game we had the pleasure of seeing during E3 2013. Franchise fans and MMO gamers across the globe will be able to learn exactly why that’s the case on August 2nd during SOE Live when EQNext is given its grand unveiling.

Trust us when we say that you’ll want to mark that date on your calendar, and be prepared to bask in the warm glow of EverQuest Next in all its glory. In the meantime, kudos to the folks over at SOE for winning our Best of Show award; we’re as excited as you are to witness the impact EverQuest Next is surely going to have on gamers this August!


TLDR:
Szykuje się ponoć zajebisty sandbox i gra która zwala z nóg. Hype zaczyna być okrutny a nie pokazano jeszcze nawet sekundy gameplay-u ;) Projekt jest trzymany w tajemnicy ale
EQN zostanie pokazany 2 sierpnia 2013 na targach SOE.

Na razie możemy sobie pospekulować co to będzie. Ja od wielu lat marzę o EvE ze 'smokami i mieczami' i mam nadzieję, że się nie zawiodę (ale i tak się pewnie zawiodę) ;).




 
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Lipiec 14, 2013, 09:48:59
Na razie możemy sobie pospekulować co to będzie. Ja od wielu lat marzę o EvE ze 'smokami i mieczami' i mam nadzieję, że się nie zawiodę (ale i tak się pewnie zawiodę) ;).

Dokładnie.
Jak zobaczę to uwierzę, bo narazie to każde kolejne MMO ma być rewolucyjne, nieszablonowe bla bla bla  :(
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Craxon Crais w Sierpień 01, 2013, 13:08:54
TenTonHammer podkręca hype.

.... you’re going to wonder why everyone else at the convention is walking around in a daze with a slack-jawed look on their face for the next few days. Yes, the shock really will be that great. While we can’t say anything about what we saw, I will clearly state here that I predict EverQuest Next will be as much of a game changer as the original EverQuest was. Feel free to quote me on that any time.

Mam nadzieję, że to nie będzie upadek z zajebiście wysokiego konia ;D
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Sierpień 01, 2013, 20:01:45
Mam nadzieję, że to nie będzie upadek z zajebiście wysokiego konia ;D

To SOE, na pewno będzie :P
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Craxon Crais w Sierpień 03, 2013, 12:49:53
Film z wczorajszej prezentacji.

[youtube]http://youtu.be/YEoqKqBzLwI[/youtube]

Jest to jakaś rewolucja ale oczekiwałem czegoś innego. W ciągu całej prezentacji słowo pvp padło może 2 razy.
Wyglada to na raj dla miłośników Minecraft, Guild Wars itd.

W skrócie:

- nie ma levelli
- 40 klas które można mieszać.
- otoczenie można niszczyć w 100% (można przekopać się np z trawnika poziom niżej do jaskiń bądź jezior z lawy) [yea right...]
- npc mają mieć zaawansowane AI (gobliny z jaskini będą szukać źródeł złota i gromadzić je, populacja orków przetrzebiona przez graczy będzie zmieniać swój spawn point albo atakować miasta graczy a jeśli chcesz możesz tym orkom pomóc)
- Tworzenie własnych budowli.

Jeśli będzie w tym przyzwoite pvp to można pograć ;]
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: tianan w Sierpień 03, 2013, 13:07:31
Jakie to Evkowe pvp or gtfo. Wiesz wiekszosc graczy nie samym pvp żyje.
Tak sam oEve nie byłoby tak zkoncentrowane na pvp gdyby zawierąlo sensowny na dłużej  kontent pve.
A tak wiekszosc graczy bije się ze soba z nudów bo ile mzona klepac czerwone krzyżyki.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Sierpień 03, 2013, 13:43:11
niestety zadna gra bez pvp nie wciagnie ludzi na kilka lat...
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: tianan w Sierpień 04, 2013, 08:58:38
Temu nie zaprzeczam i pewnie nakarmie trolla aleprzykladem jest WoW który mając odpowiedni balans pvp i pve utrzymał obie grupy graczy na rynku baaardzo długo.
A eve w związku z brakiem sensownego pve spowodowało maks nacisku na tak zwane pvp bo ciezko nazwac pvp i to solo zabijanie statkow ludziom któym jeszcze pve nie zbrzydło albo blob fest.
Nie ukrywajmy dobra połova eve comunity zwłacza ci hardcore pvp to ludzie z syndromem ukrytego dresa jak to okreslił psycholog.
Nie maja odwagi wyjsc na ulice z kijem okradać staruszek to daja temu upust w Eve
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Sierpień 04, 2013, 10:03:20
Nie ukrywajmy dobra połova eve comunity zwłacza ci hardcore pvp to ludzie z syndromem ukrytego dresa jak to okreslił psycholog.
Nie maja odwagi wyjsc na ulice z kijem okradać staruszek to daja temu upust w Eve

ech... ale niektórzy musza mieć kompleksy :) nie drogi kolego! to nie tak! eve jest światem w którym możesz sobie pozwolić na bardzo wiele - jako że jest ogrom możliwości a eve pvp stoi, niektórzy po prostu nie chcą się ustawiać w roli ofiary a myśliwego :) Jakoś pojawiły się killboardy i ludzie je śledzą - a nie ma tabeli z najlepszymi producentami czy handlarzami - to trochę tak jak by bokserów którzy walczą na ringu nazwać dresami bez odwagi do okradania staruszek, bo wolą się bić zamiast zrobić konkurs kto ma ładniejsze spodenki :)
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: MGGG w Sierpień 04, 2013, 14:25:21

Nie ukrywajmy dobra połova eve comunity zwłacza ci hardcore pvp to ludzie z syndromem ukrytego dresa jak to okreslił psycholog.

Zajrzałem do szafy. Rzeczywiscie, mam tam jedną parę dresów. Znalazłem też bejsbol i wiatrówkę. Frojdzie, nadchodzę!!!   >:D >:D >:D

Gry ze zbyt dużym naciskiem na pve, umieraja bardzo szybko przez syndrom pustego community (zrobiłem wszystkie dungi wiec gtfo). Dlatego najpopularniejsze gry onlinowe to gry pvp - począwszy od CS przez inne shootery a skonczywszy na tworach LoL-podobnych czy nawet znanych i lubianych tankach. Rzeki kijem nie zawrócisz. Zdecydowana większość graczy głosuje nogami i woli strzelać do innych niż do potworków/krzyzyków i innych ai-szitów. 
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Sierpień 04, 2013, 14:34:48
ech... ale niektórzy musza mieć kompleksy :) nie drogi kolego! to nie tak! eve jest światem w którym możesz sobie pozwolić na bardzo wiele - jako że jest ogrom możliwości a eve pvp stoi, niektórzy po prostu nie chcą się ustawiać w roli ofiary a myśliwego :) Jakoś pojawiły się killboardy i ludzie je śledzą - a nie ma tabeli z najlepszymi producentami czy handlarzami - to trochę tak jak by bokserów którzy walczą na ringu nazwać dresami bez odwagi do okradania staruszek, bo wolą się bić zamiast zrobić konkurs kto ma ładniejsze spodenki :)

Ech, już kiedyś pisałem że takie tabele są. I każdy szanujący się alians je ma i to pewnie tak rozbudowane że nawet nam się nie śniło.
To że ciebie one nie interesują to inna sprawa. Ale jak tak pomyślę to proszę pierwsze z brzegu:
http://eve-central.com/
http://www.eve-markets.net/
Och oprócz killbordów to nic w EvE nie ma...

I EvE PvP stoi, tak % większość graczy faktycznie to tylko strzela do krzyżyków.
Bokserów powiadasz, to który z nich to ten od PVE?
I jak to się ma (bokserzy) do atakuje tylko jak wiem że wygram, bo inaczej to znaczy że coś źle robię - jak to Cat ładnie mi wytłumaczył, co to jest PVP.

Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Dux w Sierpień 04, 2013, 14:46:46
Ech, już kiedyś pisałem że takie tabele są. I każdy szanujący się alians je ma i to pewnie tak rozbudowane że nawet nam się nie śniło.
To że ciebie one nie interesują to inna sprawa. Ale jak tak pomyślę to proszę pierwsze z brzegu:
http://eve-central.com/
http://www.eve-markets.net/
Och oprócz killbordów to nic w EvE nie ma...

Nie umiem w tym grzebać :(
A chciałem wyczaić najefektywniejszego sprzedawcę survey scanerów t2 z ostatnich dwóch tygodni. i tego co najwięcej sprzedał, i tego co najwięcej zarobił. Ale nie mogę znaleźć :(
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 04, 2013, 18:14:59
Bokserów powiadasz, to który z nich to ten od PVE?
I jak to się ma (bokserzy) do atakuje tylko jak wiem że wygram, bo inaczej to znaczy że coś źle robię - jak to Cat ładnie mi wytłumaczył, co to jest PVP.
Po prostu Cata nie zrozumiałeś.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Sierpień 04, 2013, 21:03:16
Po prostu Cata nie zrozumiałeś.

Po prostu go nie przeczytałeś...

 CATfrcomCheshire:

--- Cytat: Jabolex w Dzisiaj o 08:12:07 ---Nadal nie rozumiem
--- Koniec cytatu ---

Spoko nie przejmuj sie tym, to nie Twoja wina. Postaram sie wytlumaczyc.

Ta gra przypomina troche papier-nozyce-kamien. Kazdy rasowy pvper stara sie zawsze tak ustawic sobie sytuacje, zeby miec te nozyczki na papier przeciwnika - dobiera sie tak setup gangu/fit//pore i miejsce ataku, zeby dorwac przeciwnika z opuszczonymi gaciami. Niezaleznie od tego, czy to jest samotna raciarka na anomalce, wrogi gang buszujacy po Twoim terenie, czy korp wormholowy, chodzi o to, zeby nie dac przeciwnikowi zadnych szans, i wklepac go w glebe bez strat wlasnych. W EVE jezeli dochodzi do walki, i Twoj przeciwnik ma takie same szanse na wygrana, jak Ty - to znaczy, ze robisz cos zle.

I teraz przekladajac to na praktyke - jezeli do Twojego pocketu/wormhola zawita wrog, to bedzie sie staral walczyc na wlasnych warunkach. Nie mozesz oczekiwac, ze samotny vagabond ktory swobodnie atakuje raciarki i mniejsze kampy typu cepy/dykty bedzie sie rzucal na gang sleipnirow/hugginow/hicy specjalnie sprofilowany zeby go zlapac, niezaleznie od tego, jak bardzo bedziesz nalegal na lokalu. Nie mozesz oczekiwac, ze samotny bomber, ktory przed chwila zabil Twojego Ravena, rzuci sie teraz na Twojego Daredevila ktory lata wsciekly od bramy do bramy i wyzywa go na 1 vs.1 tylko po to, zeby mu cos udowodnic(lol). To nic nie da, musisz byc sprytniejszy, czyli doprowadzic do sytuacji, w ktorej przeciwnik WIERZY w to, ze ma przewage, a tak naprawde jej nie ma. Wiekszosc dobrych bitek bierze sie stad, ze obie strony sa przekonane o tym, ze moga bitke wygrac, czyli np. siedze sobie u siebie w wormholu, mam wszystkie atuty po swojej stronie: przewage liczebna, fity sprofilowane pod wlasciwosci WH, capitale na miejscu, posy, mozliwosc zmiany statku/refitu itd, a przeciwnik nawet jezeli jest, to zeby wystawic porownywalna flote musialby mozolnie miesiacami rollowac dziursko - wiec teoretycznie jestem panem sytuacji  >:D A tu prosze.

I teraz do sedna: jezeli Twoim zdaniem pvperzy nie walcza z pvperami, to wez pod uwage, ze swoja wiedze na ten temat czerpiesz glownie z killboarda, na ktorym Twoim zdaniem nic nie widac. Wez pod uwage, ze przed jakimkolwiek atakiem najpierw nalezy wypracowac sobie taka sytuacje, zeby atak mial szanse powodzenia. Dlatego pvper stara sie nie miec slabych punktow, ktore ktos moglby wykorzystac. Nie raci/raci anonimowo, nie hauluje nic indykami, ukrywa swoja aktywnosc na altach, a jezeli juz gdzies sie pojawia, to w roli mysliwego. Uwaza na to, z kim i o czym rozmawia, uwaza na baity, nie kopie na paskach, po prostu nie daje sie rozpracowac. I juz na tym etapie zaczyna sie pvp :> Ktore dla ciebie nie istnieje, bo do Ciebie kazdy moze sobie przyleciec, i po prostu zabic cie na pasku. I dlatego wlasnie w EVE z Twojego poziomu moze byc widac malo PVP, a wiecej po prostu... egzekucji. Co na dluzsza mete moze byc troche frustrujace, i tym sobie tlumacze te Twoje ciagle dopytywania sie, o co chodzi w pvp :P

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jabolex:
Trochę to potnę, ale nie aż tak aby zmienić sens wypowiedzi:

--- Cytat: CATfrcomCheshire w Dzisiaj o 10:07:35 ---[]
dobiera sie tak setup gangu/fit//pore i miejsce ataku, zeby dorwac przeciwnika z opuszczonymi gaciami.
[]
chodzi o to, zeby nie dac przeciwnikowi zadnych szans, i wklepac go w glebe bez strat wlasnych. W EVE jezeli dochodzi do walki, i Twoj przeciwnik ma takie same szanse na wygrana, jak Ty - to znaczy, ze robisz cos zle.

I teraz przekladajac to na praktyke - jezeli do Twojego pocketu/wormhola zawita wrog, to bedzie sie staral walczyc na wlasnych warunkach.
[]
sytuacji, w ktorej przeciwnik WIERZY w to, ze ma przewage, a tak naprawde jej nie ma.
[]
mam wszystkie atuty po swojej stronie: przewage liczebna, fity sprofilowane pod wlasciwosci WH, capitale na miejscu, posy, mozliwosc zmiany statku/refitu itd, a przeciwnik nawet jezeli jest, to zeby wystawic porownywalna flote musialby mozolnie miesiacami rollowac dziursko - wiec teoretycznie jestem panem sytuacji  >:D A tu prosze.

[]
Dlatego pvper stara sie nie miec slabych punktow, ktore ktos moglby wykorzystac. Nie raci/raci anonimowo, nie hauluje nic indykami, ukrywa swoja aktywnosc na altach, a jezeli juz gdzies sie pojawia, to w roli mysliwego. Uwaza na to, z kim i o czym rozmawia, uwaza na baity, nie kopie na paskach, po prostu nie daje sie rozpracowac.
[]
bo do Ciebie kazdy moze sobie przyleciec, i po prostu zabic cie na pasku. I dlatego wlasnie w EVE z Twojego poziomu moze byc widac malo PVP, a wiecej po prostu... egzekucji. Co na dluzsza mete moze byc troche frustrujace, i tym sobie tlumacze te Twoje ciagle dopytywania sie, o co chodzi w pvp :P
--- Koniec cytatu ---

No w końcu dzięki za posta.

Zacznę od końca, patrząc na mój KB to psycho-cokolwiek z Ciebie jest żaden.
Nie jestem ani z frustrowany, ani nie mam żadnej napinki na pvperów. Ogólnie mi powiewają.
I nie jestem w stanie zrozumieć między którymi wierszami to wyczytałeś. (frustrację)
Ale nie ważne - masz rację.

Co do sedna posta - 100% WIN inaczej nie walczę - ProPVP.
Dla mnie to co napisałeś to jest dersiarstwo, w czystej postaci. I fakt nic tu nie ma z LowSecowej, milicyjnej bitki.
I jeszcze bardziej się dziwi,ę że pro-pvperzy płaczą iż ludzie chowają się po stacjach jak wpadną do ich pocketu, bo przecież pro-pvperzy są w mniejszości, mają słabsze statki, etc.
Gówno prawda - jak napisałeś, pro nie zaatakują jeżeli nie mają 100% szansy na WIN i nie pisz, że co innego miałeś na myśli.
Mam nadzieję że gra w głębokim ukryciu nie ryje psychiki. <- żart  :)  :D  ;D ;)
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 04, 2013, 21:19:12
Przeczytałem całą tą ścianę tekstu i udowodniłeś tylko to że nie zrozumiałeś co pisał CAT. CAT opisał Ci ładnie jak budując sobie sytuację, czy to strategiczną, czy taktyczną już na samym gridzie dobry pvper wypracowuje przewagę nad tym słabym/średnim, a ty to sprowadziłeś do:
Co do sedna posta - 100% WIN inaczej nie walczę - ProPVP.

Wybacz, ale najwyraźniej w dupie byłeś i jeszcze długo nic poza gównem nie zobaczysz. Sorry za te słowa, ale ktoś jeszcze mógłby pomyśleć że masz racje i wiesz o czym piszesz.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Sierpień 04, 2013, 21:55:54
Przeczytałem całą tą ścianę tekstu i udowodniłeś tylko to że nie zrozumiałeś co pisał CAT. CAT opisał Ci ładnie jak budując sobie sytuację, czy to strategiczną, czy taktyczną już na samym gridzie dobry pvper wypracowuje przewagę nad tym słabym/średnim, a ty to sprowadziłeś do:
Wybacz, ale najwyraźniej w dupie byłeś i jeszcze długo nic poza gównem nie zobaczysz. Sorry za te słowa, ale ktoś jeszcze mógłby pomyśleć że masz racje i wiesz o czym piszesz.

Przepraszam.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Alice9 w Sierpień 04, 2013, 22:56:05
Jakie to Evkowe pvp or gtfo. Wiesz wiekszosc graczy nie samym pvp żyje.
Tak sam oEve nie byłoby tak zkoncentrowane na pvp gdyby zawierąlo sensowny na dłużej  kontent pve.
A tak wiekszosc graczy bije się ze soba z nudów bo ile mzona klepac czerwone krzyżyki.

smutne jest to że kiedyś zawierało całkiem ciekawy kontent pve tylko ccp to spierdoliło w imię zasady że dzisiejszy gracz to kompletny debil i bez wielkich ikonek on się pogubi. Przykładem jest np. skanowanie plexów które kiedyś było niezłą przygodą i wymagało nie lada skila (przed 10tkami zmian w skanowaniu, stary dobry old-school).

to trochę tak jak by bokserów którzy walczą na ringu nazwać dresami bez odwagi do okradania staruszek, bo wolą się bić zamiast zrobić konkurs kto ma ładniejsze spodenki :)

kiedy ty widziałeś na ringu jak 100 boxerów okłada jednego a tłum klaszcze? Mówisz pewnie o swoim pvp (solo frejki, milicyja itd) - ale to jest enklawa a nie przykład dominującego trendu w pvp. 9/10 ludzi albo 99/100 osób napierdala się w blobie jedną ręką waląc gruchę, 2gą wciskając f1 na tidi 10% - i myśląc jesteśmy zajebiści  ;), albo słucha rozkazów ludzików mieniących się FC i lata w ledwo kilkadziesiąt osób - FC to nikt inny jak noob który tyle razy dostał wpierdol że powiedział sobie dość tego i rękami innych napieprza teraz innych takich jak on. PVP w eve stoi na zastraszająco niskim poziomie... lepiej by było gydby areny zrobili i o te systemy walczyło sie na arenach np 5vs5 10vs10 15vs15 itd a nie w 3000vs2200. Przynajmniej miało by to cechy pvp.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 04, 2013, 23:56:13
lepiej by było gydby areny zrobili i o te systemy walczyło sie na arenach np 5vs5 10vs10 15vs15 itd a nie w 3000vs2200. Przynajmniej miało by to cechy pvp.

Czego nie zrozumiałeś w słowie sandbox?

Ale ze skanowaniem masz racje.. Jest dużo więcej aspektów spłyconych tak że się rzygać chce.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Alice9 w Sierpień 05, 2013, 09:34:53
tego że pvp w grach tego typu może być aż tak skrajnie zjebane i doprowadzone do absurdu gdzie łamie się mechanika samej gry i że z pozycji twórcy gry można do tego dopuścić, tworzyć studio propagandowe i wciskać swołoczy jaką to są elytą bo grają w to gówno. tak - to mi się faktycznie kiedyś nie mieściło w głowie.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Sierpień 05, 2013, 09:44:16
LOL, z nudów zajrzałem do tego wątku, a tu takie perełki :)
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Sierpień 05, 2013, 10:08:14
FC to nikt inny jak noob który tyle razy dostał wpierdol że powiedział sobie dość tego i rękami innych napieprza teraz innych takich jak on. PVP w eve stoi na zastraszająco niskim poziomie... lepiej by było gydby areny zrobili i o te systemy walczyło sie na arenach np 5vs5 10vs10 15vs15 itd a nie w 3000vs2200. Przynajmniej miało by to cechy pvp.

tłumaczenie ci czegokolwiek mija się z celem... to jak kopanie się z koniem. To co napisałeś jest skrajnie debilne niestety...

W eve pvp zaczyna się dużo wcześniej niż ludzie zaczną lokować statki przeciwnika! PVP to wypracowanie sytuacji która skłoni/zmusi przeciwnika do walki, zaskoczenie go, przewidywanie tego co zrobi i jak się zachowa. Na arenach tego nie ma. I tylko dzięki temu w eve sprytny gość z młodą postacią może zabić weterana w większym statku jak pokombinuje. I dlatego pvp w eve się różni od innych gier i jest takie zajebiste. Przez to co się dzieje PRZED WALKĄ!

A co do FC... Jak FC jest zły to nikt z nim nie lata :) Żeby być FC musisz poza ogarnianiem tej gry lepiej niż 99% innych ludzi umieć utrzymać dyscyplinę, mieć tą odrobinę charyzmy i skuteczność - bo FC bez sukcesów długo nim nie będzie :) Nie wiem czy wiesz jak wygląda prowadzenie dużych flot - takich naprawdę dużych - z supportem kapsli i dropami z tytanów - ja bym się tego nie podjął za cholerę bo wiem że bym nie ogarnął. I nie przyjdzie mi nazywać tych co się podejmują noobami.

Po prostu idź narzekać gdzie indziej.

PS. z twojej sygnatury:
War Thunder i fun... w tę stronę -->
<-- Eve i nuda w tę.
 
Jeśli gra ci się nie podoba, nie twój styl to po jaką cholerę się męczyć siedząc w niej i pieprząc na forach... samobiczowanie takie?
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: tianan w Sierpień 05, 2013, 10:48:33
sednem dyskusji jest chyba to że pro pefąłper będzie się starał unikać jak ognia drugiego pro pefałpera no chyba ze w sytuacji gdy przewaga jest 1 do 10 ale nazywa solo pvp zabijanie koparek i raciarek na paskach.
Jak to nazwać inaczej jak nie dresiarstwo? I nie pierdzielcie że łzy kerbira bo nie ukrywam ze i kerbirzyłem i polwoałem na kerbirów jesli alians chciał w czasie wojny chciał wroga pogłębic ekonomicznie.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Sierpień 05, 2013, 10:53:31
Offtop mode on:

W każdym watku, prędzej czy później, pojawi się ostatnio modny temat: kto jest najlepsiejszym pr0-piwiperem.
Nieważne, że wątek jest o innej grze, która nawet jeszcze nie wyszła, prężenie e-peenów jest już fazie pełnego wzwodu....

Offtop mode off:

btw, troll, nie karmiony, umiera szybko. Nie ma się co martwić, na Centrali pełno jest dobrych samarytan, którzy z radością go nakarmią.

o7

Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: tianan w Sierpień 05, 2013, 10:55:48
heh fakt a z początku idei było ze zgnoili dobrze zapowiadająca gre bo nie zapowiedzieli mozliwosci "pro" pvp ala eve:P
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Sierpień 05, 2013, 10:59:59
Czy jest szansa zbanować kmiotów którzy we wszystkich wątkach o tym samym pitolą i wydzielić śmieci z tego topica?
Czy muszę zgłaszać śmiecenie przez jakiś głupi formularz?

Gdzie jest mod? :P
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Craxon Crais w Sierpień 05, 2013, 12:52:37
Nie wiem o co Jabolex i Tianan się tak oburzyli. Napisałem, że Sony nie powiedziało wiele na temat pvp. Tak się spinacie, że zaraz kicha Wam pęknie. O co kurwa te bóle. Przypieprzacie się
do pvp w EvE cytując Cata i wszystko spłycacie. Są tacy i tacy pvperzy. Są tacy którzy nie odpuszczą koparce na pasku i tacy którzy gonią Cynabalem cały gang żeby zajebać im scouta. Są tacy którzy siedzą w cloaku czekając aż noctis wróci wciągać śmieci. Zrozumcie jeden z drugim, że w momencie gdy przekraczacie próg lowseca czy 0.0 zgadzacie się na zasady tej gry. Nie ma tu zjem ciastko i mam ciastko i ktoś wam tego p(t)ysia  czasem rozdepcze (sic! ;)). Zrozumcie, że gdyby w EvE nie było 'psychopatów' to byloby cholernie nudno.

Na spotkaniu gdzie były pytania i odpowiedzi na temat Everquest jeden z odwiedzających spytał jak to będzie wyglądało (pvp) na
co któryś z developerów prawie, że się wydarł, że "MY nie chcemy GRIEFERSÓW w EQN !!" Potem trochę się uspokoił ale jest to żenujące. To zaczyna być jakaś psychoza. Przemijają czasy Ultima Online.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: tianan w Sierpień 05, 2013, 13:14:50
No ale wlasnie dzieki temu jesli spelnia chociaz połowę obietnic zgarna większość  eve community nie zainteresowanego dresiarskim pvp i pewnie reszte wowowcow znudzonych zplyceniem i liniowoscią. Juz zaczynam sie cieszyc na open bete
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Sierpień 05, 2013, 13:25:46
No ale wlasnie dzieki temu jesli spelnia chociaz połowę obietnic zgarna większość  eve community nie zainteresowanego dresiarskim pvp i pewnie reszte wowowcow znudzonych zplyceniem i liniowoscią. Juz zaczynam sie cieszyc na open bete

Tych którzy wolą fantasy od sf... wait, ludzie którzy nie lubią pvp i wolą fantasy mają OPÓR gier do wyboru....

Poza tym zapominasz o jednym bardzo ważnym aspekcie - dużo tych misiów z hiseka w eve, WOLI EVE mimo że jedyne co robią to PVE, dlatego że ta gra JEST niebezpieczna, dlatego że chcą GRAĆ w swiecie gdzie wiedzą że jak wydokują to mogą dostać w bańke i umrzeć... w UO też było gro ludzi którzy jedyne co robili to PVE ale specjalnie chcieli to uprawiać w miejscu niebezpiecznym - i niebezpiecznym przez PvP i innych ludzi a nie npce... I to jest powód dla którego EVE ma tak dużo misiów ... bo jak takiemu się zachce adrenalinki to wydokuje statkiem za 5b a nie za 1b, albo wleci do pierwszego loseca :P i przez 3 lata będzie o tym opowiadał ;)

PS. To SOE, zanim zaczniecie im dawać kasę sprawdzcie historię ich "sukcesów" - jedyne co robią to zarzynają gry z potencjałem ;)
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 05, 2013, 13:39:19
Czy jest szansa zbanować kmiotów którzy we wszystkich wątkach o tym samym pitolą i wydzielić śmieci z tego topica?
[gmod] Biorąc pod uwagę kwantową naturę multiświata, to jest nawet pewność. Jak nie w tym, to w którymś z równoległych.[/gmod]


Czy muszę zgłaszać śmiecenie przez jakiś głupi formularz?

[gmod]Nie, ale my nie musimy czytać wszystkich waszych wypocin. [/gmod]

Gdzie jest mod? :P

[gmod]Schował się i nie wyjdzie.[/gmod]
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Sierpień 05, 2013, 13:41:53
No ale wlasnie dzieki temu jesli spelnia chociaz połowę obietnic zgarna większość  eve community nie zainteresowanego dresiarskim pvp i pewnie reszte wowowcow znudzonych zplyceniem i liniowoscią. Juz zaczynam sie cieszyc na open bete

(http://www.troll.me/images/xzibit-yo-dawg/r-u-for-real.jpg)
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Sierpień 05, 2013, 13:46:37
Nie wiem o co Jabolex i Tianan się tak oburzyli. Napisałem, że Sony nie powiedziało wiele na temat pvp. Tak się spinacie, że zaraz kicha Wam pęknie. O co kurwa te bóle.

Grzecznie odpowiedziałem na posta Azbugi.
Nie wiem gdzie czytasz to oburzenie...
Być może ciebie boli że mnie nie interesuje co cie boli, ha!, mam na to obrazek.  :D
I nie zawaham się go wkleić.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Craxon Crais w Sierpień 05, 2013, 13:56:39
Grzecznie odpowiedziałem na posta Azbugi.
Nie wiem gdzie czytasz to oburzenie...
Być może ciebie boli że mnie nie interesuje co cie boli, ha!, mam na to obrazek.  :D
I nie zawaham się go wkleić.

Napisałem niedawno na wykopie jak bardzo denerwują mnie płaczące dzieciaki i smród pieluch w samolocie. Dostałem już maść na ból dupy którą moge wnieśc na pokład bo ma 100ml!!! :D
Kto pierwszy wkleja przegrywa. Jak z Hitlerem ;]
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: tianan w Sierpień 05, 2013, 14:05:19
A wracajac do Everquesta to dlaczego nie? Ekipa ewerquest zrobila dwa dosyc niezle prosperujace mmo pod skrzydlami tirion worlds.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Ulf Nitjsefni w Sierpień 05, 2013, 15:05:42
Z pozycji "misia", który mnóstwo czasu spędził w różnych fantasy MMO, nawet tych niby zorientowanych na PvP (Warhammer Online) mogę powiedzieć tylko tyle --- nic jak dotąd nie dało mi tyle adrenaliny, strachu, funu, kupy w gaciach z wrażenia, więcej funu, palenia peta z petem z emocji co PvP w EVE. Nic. Żadne gierki w stylu WoW, Warhammer, GW2. Dzień w którym znalazłem się na pierwszym killmailu ( dziękuje SokoleOko :D) zapamiętam chyba do końca życia. Jedynie co ledwo, ledwo gdzieś tam się zbliżało do tego pułapu, który mam w EVE to masowe pvp w Lineage 2 dawno, dawno temu. Nic więcej.

Lubie klimaty fantasy. Lubie MMORPG. Ale Everquest musiałby być czymś w rodzaju EVE z mieczami i elfami, żebym się tam wybrał. Póki co się nie zanosi. Chwilowo z filmików i artykułów wychodzi, że będzie to coś w stylu GW2, ale rozbudowane o elementy tworzone przez społeczność (good idea btw). Konkluzja? Waste of time.

Pozdrawiam wszystkich graczy fantasy MMO.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Sporny w Sierpień 06, 2013, 00:19:26
mhm a grałeś w DarkFall:Unholy Wars? Tam masz smoki, ogry i trolle oraz open-world pvp z permanentną opcją full loot. Bitwy morskie, bitwy o miasta połączone z permanentnym topieniem okrętów i puszczaniem z dymem budynków miejskich.
A tak w tej grze wszystko ma tzw: hit-boxa więc trzeba trafić by zranić ( opcja raz klikam zaznaczam i wszystko wchodzi tu nie przechodzi)
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Ghash w Sierpień 06, 2013, 03:33:09
PS. To SOE, zanim zaczniecie im dawać kasę sprawdzcie historię ich "sukcesów" - jedyne co robią to zarzynają gry z potencjałem ;)

SWG uśmiercili jednym dodatkiem, bastards!
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Asag w Sierpień 06, 2013, 14:05:55
Dżizas przylazłem tu poczytać o Everquest a jest spam o PvP w Eve. WTF?

Pod tym linikiem można parę filmików zobaczyć, nie widziałem by były podane:

http://mmovault.pl/art/6/wrazenia-z-pokazu-everquest-next (http://mmovault.pl/art/6/wrazenia-z-pokazu-everquest-next)

Ja osobiście sceptycznie do tego podchodzę. Za dużo razy się już napalałem by się rozczarować. Ale kto wie, być może coś z tego wyjdzie.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Zawisza w Sierpień 12, 2013, 15:08:16
Wrzucam filmik ze światowego debiutu gry, z napisami po polsku:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QyMYR7P4Jxw[/youtube]
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 12, 2013, 18:51:06
Ja się boję  :( bo zabardzo mnie się kojarzy ze skrzyżowaniem World of Warcraft z Guild Wars 2  ...
jeszcze niech zaczną się chwalić ,że gra będzie "przystępna" i prawie na pewno oleję ten tytuł.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: observer w Sierpień 12, 2013, 22:55:03
Przy takich efektach graficznych już w grupie kilku osób nie będzie nic widać, co się dało już odczuć w GW2, w której to planowane są zmiany i większa kontrola nad efektami. Grafika postaci była by całkiem sympatyczna gdyby nie ten lew w stylu "do serca przytul psa, weź na kolana kota..". Gdyby zostali przy rasach bardziej humanoidalnych bardziej by mi się podobało (ale w tej kwestii każdy ma swój gust).
Jak na razie nie widzę nic takiego co ma ta gra, a nie ma np. GW2 co mogło by spowodować grupowe westchnięcia i masową zmianę gry.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 13, 2013, 06:37:38
Wiesz jak dla mnie podobieństwo do GW2 to wada.
Kupiłem to grę zaraz po premierze spodziewając się wciągającego MMO na długie miesiące... po 3 tyg wbiłem lvl cap grając bardzo lajtowo, a wszechobecne ułatwienia i uproszcczenia ogólnie pojetej mechaniki gry dla 'idiotów' kazały mnie odstawić pudełko na półkę już po 3 miesiącach.

Upodobnienie bohaterów - kobieta z filmiku wygląda jak żywcem wyjęta z Bioschock Infinity (który miał raczej komiksową grafikę) a lew wygląda poprostu jak maskotka - są puszczeniem oka w stronę młodszej grupy odbiorców i myślę ,że taki będzie docelowy target dla tej gry co wg mnie wiele mówi o jej "poprzeczce". Jak dla mnie to wada.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: observer w Sierpień 13, 2013, 14:00:15
Dla jednych wada, dla innych nie. Nie mam nic przeciwko wymagającym grom, ale sam w nie nie pogram, bo nie mam już na to czasu. Nie jestem w stanie przeznaczyć 3 wieczorów w tygodniu po 5 godzin na udział w rajdzie + xx godzin na dofarmianie czegoś tam (emblemów, kasy itp.).
(Z tego samego powodu nie latam we flotach w EVE, zresztą w EVE mam też wakacje, bo płacenie abonamentu po to żeby zalogować się na godzinkę 2-3x w tygodniu nie miało sensu).
Obecnie mogę sobie pozwolić jedynie na mmo w którym "dużo mogę a niewiele muszę", albo pozostanie mi jakieś typowe single player. Z drugiej strony są gracze, którzy mogą, chcą przysiąść i podjąć się jakichś bardziej czasochłonnych i wymagających doszlifowania umiejętności wyzwań, no i ci mają problem, bo niestety więcej pozycji ostatnio ukazuje się dla osób takich jak ja, a przydało by się coś dla równowagi.

Cytuj
... a wszechobecne ułatwienia i uproszczenia ogólnie pojętej mechaniki gry dla 'idiotów' kazały mnie odstawić pudełko na półkę już po 3 miesiącach.


Za czasów WOTLK pogrywałem sobie w WoW-a healem, wtedy miałem jeszcze czas, żeby na raid się wybrać i tak szczerze mówiąc po tym co tam przeżyłem mechanika walk w GW2 była dla mnie wyzwaniem, kto by w WoW-ie pomyślał, że uniki trzeba będzie robić, że można zginąć w 0.1 sec bo się źle staneło, tam żeby zginąć trzeba było przysypiać przy klawiaturze, a cały zestaw addonów dbał o to by wiedzieć dokładnie co się za chwilę stanie. Cały problem z ubiciem jakiejś maszkary polegał tylko na odpowiednim zgraniu drużyny. Zresztą w pandzie na LFR (raid dla random grupy) nie da się praktycznie zginąć nawet robiąc głupoty (nie sprawdzałem, to opinia kilku innych osób poparta filmikiem z raidu).
Wracając do EverQuest
Na tym co pokazano na filmikach z EVerQuest nie można się jeszcze zbytnio opierać, ale tam osoby grające postaciami wojownika i maga nawet nie próbują robić uników i właściwie po za wywaleniem na glebe nic im nie jest (filmik z podziemnym epic battles). To nie jest podobieństwo do GW2, jeśli tak to ma wyglądać, to walki będą nudniejsze od latania tengulcem na misje.

Jeszcze taki link:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-12-everquest-next-a-pc-orientated-launch (http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-12-everquest-next-a-pc-orientated-launch)
Nie bardzo potrafię sobie wyobrazić MMO na konsoli, ale gdyby faktycznie tę grę wydano na PS4, to był by pewien krok w ewolucji gier.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: MGGG w Sierpień 13, 2013, 14:58:03
Wiesz jak dla mnie podobieństwo do GW2 to wada.
Kupiłem to grę zaraz po premierze spodziewając się wciągającego MMO na długie miesiące... po 3 tyg wbiłem lvl cap grając bardzo lajtowo, a wszechobecne ułatwienia i uproszcczenia ogólnie pojetej mechaniki gry dla 'idiotów' kazały mnie odstawić pudełko na półkę już po 3 miesiącach.

 Za stary jestem na grę w stylu "potrzebuje XXX godzin grindu, by wbić maks. level i mieć dostęp do end-gamu". Tak samo jak zdecydowana większość amerykańskich i zachodnioeuropejskich graczy bawiących się w MMO. Mają ok. 30 i nie maja czasu na czasochlonny grind.  Ja bym grał w GW2 do tej pory i nie nudziłbym się, ale niestety optymalizacja tej gry nadal leży i kwiczy.

EQ nie tknę nawet. Ta gra nie zapowiada nic nowego.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 13, 2013, 20:06:25
Za stary jestem na grę w stylu "potrzebuje XXX godzin grindu, by wbić maks. level i mieć dostęp do end-gamu". Tak samo jak zdecydowana większość amerykańskich i zachodnioeuropejskich graczy bawiących się w MMO. Mają ok. 30 i nie maja czasu na czasochlonny grind.  Ja bym grał w GW2 do tej pory i nie nudziłbym się, ale niestety optymalizacja tej gry nadal leży i kwiczy.

EQ nie tknę nawet. Ta gra nie zapowiada nic nowego.

Też mam 30 lat i zgadzam się z Tobą, też nie mam czasu stać 4godz w jednym miejscu i bić mobki żeby wbić lvl cap. Tyle ,że dla mnie dobra gra MMO to nie taka w której żeby pograć trzeba dojść do end-game , dobra gra wg mnie to taka która cały czas oferuje różne możliwości na kolejnych etapach gry.
"End-Game Content" to wg mnie zbyt wyświechtany ostatnio zwrot przez speców od reklam ,którzy próbują wmówić graczom że gra zaczyna się dopiero jak się kończy. Bzdura na resorach do kwadratu  :)

Dla jednych wada, dla innych nie. Nie mam nic przeciwko wymagającym grom, ale sam w nie nie pogram, bo nie mam już na to czasu. Nie jestem w stanie przeznaczyć 3 wieczorów w tygodniu po 5 godzin na udział w rajdzie + xx godzin na dofarmianie czegoś tam (emblemów, kasy itp.).
(Z tego samego powodu nie latam we flotach w EVE, zresztą w EVE mam też wakacje, bo płacenie abonamentu po to żeby zalogować się na godzinkę 2-3x w tygodniu nie miało sensu).
Obecnie mogę sobie pozwolić jedynie na mmo w którym "dużo mogę a niewiele muszę", albo pozostanie mi jakieś typowe single player. Z drugiej strony są gracze, którzy mogą, chcą przysiąść i podjąć się jakichś bardziej czasochłonnych i wymagających doszlifowania umiejętności wyzwań, no i ci mają problem, bo niestety więcej pozycji ostatnio ukazuje się dla osób takich jak ja, a przydało by się coś dla równowagi.


Za czasów WOTLK pogrywałem sobie w WoW-a healem, wtedy miałem jeszcze czas, żeby na raid się wybrać i tak szczerze mówiąc po tym co tam przeżyłem mechanika walk w GW2 była dla mnie wyzwaniem, kto by w WoW-ie pomyślał, że uniki trzeba będzie robić, że można zginąć w 0.1 sec bo się źle staneło, tam żeby zginąć trzeba było przysypiać przy klawiaturze, a cały zestaw addonów dbał o to by wiedzieć dokładnie co się za chwilę stanie. Cały problem z ubiciem jakiejś maszkary polegał tylko na odpowiednim zgraniu drużyny. Zresztą w pandzie na LFR (raid dla random grupy) nie da się praktycznie zginąć nawet robiąc głupoty (nie sprawdzałem, to opinia kilku innych osób poparta filmikiem z raidu).

Przynajmniej trzeba było zgrać drużynę aby ukończyć rajd , w GW2 rodzaj drużyny ma minimalne znaczenie dla odmainy. GW2 to świetna gra i ma wiele fajnych rozwiązań, nie mówię że jest zła. Ja akurat się na niej zawiodłem , po prostu oczekiwałem czegoś innego. Wolę jak gra MMO RPG stawia przed nami jakieś cele dłużej niż kilkadziesiąt godzin, oczywiście potem zostaje jeszcze tzw. "fun z gry" ale fun z gry to ja mogę mieć w Quake albo League of Legends i to bez kilkudziesięciu godzin przebijania się do end-gamu.

Może to wy macie rację a ja się mylę. Po prostu chyba podchodzę do sprawy inaczej - grając w wyżej wspomnianego LoL czy Quake świetnie się bawiłem i nie musiałem wbijać żadnego durnego "end-game" liczył się tylko pomysł i skill... i tu pojawia się wg mnie największy problem , żeby mieć skill trzeba dużo grać , żeby dużo grać trzeba mieć dużo czasu a ja go nie mam tyle co kiedyć. Więc owszem miałem super "fun" ale po jakimś czasie człowiek zaczyna zauważać że stoi w miejscu miast robić postępy, w końcu te gry polegają przecież na rywalizacji a jak rywalizować jeśli się nie ma formy? Zabawa zabawą ale nikt nie lubi ciągle przegrywać, zwłaszcza z graczami którzy grają o wiele krócej od nas. Tu dochodzimy do sedna sprawy , jeśli w GW2 po kilku tygodniach każdy spokojnie osiąga ten słynny "end-game" to co to za MMO RPG ,gdzie postać która ma 6 tyg walczy jak równy z postaciami prawie rocznymi. Ja osobiście oczekuje od MMO RPG że czas który jej poświęcę przełoży się na osiągi w grze, właśnie dlatego że mam tego czasu mało! Brzmi to wręcz paradoksalnie ale jak się nad tym zastanowić rozważając długoterminową grę ma to sens. Jeśli poświęcę grze 2 lata pykając sobie nawet tylko te kilka godzinek tygodniowo to chce mieć oprócz "funu" także poczucie że przez te 2 lata cały czas osiągałem postęp a nie stałem w miejscu i żaden 6 tygodniowy char nie będzie mi podskakiwał.

Niemniej jak pisałem wyżej może to wasze podejście jest lepsze.

Co do EQ to właśnie obawiam się tego że będą to takie proste mmo.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: observer w Sierpień 13, 2013, 22:14:11
Cytuj
Jeśli poświęcę grze 2 lata pykając sobie nawet tylko te kilka godzinek tygodniowo to chce mieć oprócz "funu" także poczucie że przez te 2 lata cały czas osiągałem postęp a nie stałem w miejscu i żaden 6 tygodniowy char nie będzie mi podskakiwał.
Problem ze wszystkimi grami MMO jest taki, że ktoś mając czas przerobi ten Twój 2 letni postęp w 3 miesiące, 6 tygodniowa postać może i nie podskoczy, ale 12-20 tygodniowa już może. W EVE też się to zdarza  i nie pomagają miliony SP na postaci. Z drugiej strony skoro chcesz grać kilka godzin w tygodniu to ludzie mający więcej czasu odjadą tak, że potem nie ma szans na dogonienie ich.
Wolę się nie stresować, w GW zostało mi b. dużo do zrobienia, mimo że grę mam od premiery, w EVE też mnie kusi znów popykać, ale czasu trochę mało.

Szczerze mówiąc zamiast tych wszystkich nowych EQ, Wildstar, Elder Scrolls Online itp. wolał bym bardziej dopracowanego Star Wars The Old Republic, ta gra miała spory potencjał, a zostali w niej tylko fani i trochę nowych graczy od zmiany z subskrypcji na F2P.
GW 2 kilka miesięcy po premierze też miało mały kryzys, ludzie narzekali, że wszystko mają zrobione i jest nudno. No to dodano Living story. Wielu ludziom pomysł wydał się dziwny, bo jak to, zamiast nowych dungeonów, lub nawet raidów dają historyjkę w której się uczestniczy? Niby dziwne, ale w przeciwieństwie do SWTOR serwery znów się zaludniły, w europie na 27 serwerów 10 ma status very high, 6 high, reszta medium. W Ameryce na 25 serwerów 3 są full, 4 high, reszta very high. Z podobnej listy serwerów SWTOR zostało 9 dla Europy i 8 dla Ameryki. Było by pewnie więcej, ale pazerność EA skutecznie odstrasza ludzi.
Jak w EQ Next zrobią prezentację wszystkich klas i pokażą konkretny gameplay to się zastanowię czy to tknąć, na razie mi w zupełności wystarcza to co mam.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Asag w Sierpień 14, 2013, 21:40:44
Ja próbowałem GW2 na betach parę razy. Ale jakoś mi nie podeszło i nie potrafię nawet za bardzo powiedzieć dlaczego. Zawsze po około godzinie max 2 zaczynałem ziewać i nie miałem ochoty grać.

Marzy mi się jakiś solidny MMORPG z tutaj tak często wyśmiewanymi mieczykami i fireballami bo niestety w ostatnich latach nic ciekawego nie wyszło. Za to f2p gniotów ad nadto.

Co do EQ to jak oglądałem trailery to coś za bardzo mi to zręcznościówkę przypominało z tym skakaniem.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: observer w Sierpień 15, 2013, 08:20:30
Cytuj
Marzy mi się jakiś solidny MMORPG z tutaj tak często wyśmiewanymi mieczykami i fireballami bo niestety w ostatnich latach nic ciekawego nie wyszło.
Solidny, czyli jaki? Bo mieczyki i fireballe są w znacznej większości tego typu gier, w SWTOR też można machać mieczykami i epicko traktować kogoś prądem ;).
Bardziej pod RPG mogły by podejść Elder Scrolls i Neverwinter online.
Ogólny trend w MMO wygląda tak, że nie będzie następcy na miarę WoW-a, który przyciągnie jakieś 80% graczy, tylko rynek podzieli się dając każdemu produkt, który bardziej przypadnie mu do gustu niż inne. Nie sądzę, żeby nawet Blizzard i jego Titan to zmienił.
Nie ma już "świętych grali", każdy gra w to co lubi, a przechodzenie wielu wydawców na F2P + sklepik sprawia, że można sobie dokładnie gierkę po testować.
Z jednej strony to zaleta, bo nie czujesz się przywiązany do danej gry, z drugiej wada, bo ... nie czujesz się przywiązany :P
Jak płaciłem abonament  za EVke to raczej w nic innego nie grałem, a tych F2P, czy B2P (jak GW2) można mieć kilka na dysku i włączać sobie na zmianę zależnie od natchnienia.
EQ Next też będzie miał swoje grono fanów i nie musi być killerem innych MMO, żeby utrzymać się na rynku.

Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Asag w Sierpień 15, 2013, 10:40:32
Solidny, czyli jaki? Bo mieczyki i fireballe są w znacznej większości tego typu gier, w SWTOR też można machać mieczykami i epicko traktować kogoś prądem ;).

Solidny to taki który mnie zaciekawi i przy którym ponownie stracę rachubę czasu jak za dawnych lat ^^

To czy jest dobry to subiektywna ocena więc raczej ciężko to sprecyzować. Ja preferuje właśnie jeden dobry tytuł do którego mogę się przywiązać na dłużej. Takie skakanie od tytułu do tytułu mnie szybko nudzi.
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Leczymorda w Sierpień 15, 2013, 12:11:37
3 lata grałem w wowa jako healer. Ale rzuciłem ją nie dlatego że gra się zjebała ale zmienili się ludzie. Starzy odeszli , coraz więcej dzieciarni ( a może się zestarzałem ?) . Nie miałem ochoty grać z ludzmi co dzielą loot nie wedle zasług a wedle tego kto im bardziej dupę liże.

Niestety jak w każdym MMO aby coś osiągnąc potrzebni są ci ludzie. Ludzie z mózgiem.

Niepokoi mnie fakt że evka idzie tym samym torem nastawiając się przygłupawego amerykanina (wszystko jak najprościej / płacisz i masz) .
Zmienia się kontent . CPP idzie złą drogą przrabiają evkę na kolejnego WoWa który zdechł przez zbytnie uproszczenia.

Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Sierpień 15, 2013, 12:20:20
Niepokoi mnie fakt że evka idzie tym samym torem nastawiając się przygłupawego amerykanina (wszystko jak najprościej / płacisz i masz) .
Zmienia się kontent . CPP idzie złą drogą przrabiają evkę na kolejnego WoWa który zdechł przez zbytnie uproszczenia.

(C) Stellar Sheep 2005
Tytuł: Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 15, 2013, 17:23:36
każdy gra w to co lubi,

A jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
I tak wygląda dzisiejszy rynek MMO.