Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Xeovar

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29
946
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Opinia ogolna - Nowa Centrala
« dnia: Styczeń 07, 2010, 00:31:43 »
Obrazek "NOWY" już działa :)

947
Market / Odp: Wynajem terenu w Esoterii
« dnia: Styczeń 06, 2010, 16:54:30 »
Nie ma problema, wsadziłem w korporacje bo mi pasowało najbardziej - jako że to oferta do korporacji skierowana. Na przyszłość będę pakował w market :)

948
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Opinia ogolna - Nowa Centrala
« dnia: Styczeń 06, 2010, 12:47:11 »
Black Rain. Taki mi się włączył sam, jak to zły to moge zmienić :P

A błąd o którym mówię pojawia się na pewno jak się kliknie Pokaż wiadomości od ostatniej wizyty.
Nie wiem czy gdzieś indziej też, nie zwróciłem uwagi.

949
Market / Wynajem terenu w Esoterii
« dnia: Styczeń 06, 2010, 12:45:56 »
C0ven udostępnia jedną z konstelacji w Esoterii korpom które są zainteresowane spokojnym farmieniem za opłatą.
W eso jest cisza i spokój, warunki oferujemy przyzwoite, teren nie jest przeludniony.

Szczegółowe warunki najmu dostępne są tutaj:
http://xeovar.net/eve/InverBrass.txt

Po angielsku niestety, ale jest to oferta skierowana do szerokiej grupy odbiorców :)
Zainteresowanych zapraszam na priva.

950
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Opinia ogolna - Nowa Centrala
« dnia: Styczeń 06, 2010, 12:19:19 »
Ikonka nowych postów nie pyci, pojawia się ikonka braku obrazu.

951
NoobGarten / Odp: Gallente
« dnia: Styczeń 06, 2010, 12:14:22 »
Tak odpowiadając OP, to fakt że wybrałeś rasę bo ci lore odpowiada, ma dokładnie żaden wpływ na to czym będziesz mógł latać i czy będziesz ssał.

Rasa nie przekłada się w żaden sposób na skile - no poza tym ze na starcie masz skille na rasową frytkę i small guny - to są nieduże pieniądze i niewiele czasu zeby wyskilowac.

Jak wybrales sobie postac bo ci pasowala w tym swiecie, to graj dalej a skilluj to czym chcesz latac.
Sam bedac galente mam skile na wiele innych ras i faktem jest ze ostatnimi czasy malo latam statkami tej rasy :)

952
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Polityka EvE
« dnia: Grudzień 11, 2009, 01:25:55 »
Anchorowanie trwa 5 minut a onlinowanie 3h. Z tego co pamietam to po anchorze przychodzi powiadomienie.

953
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Polityka EvE
« dnia: Grudzień 10, 2009, 15:13:39 »
Do claimowania nie potrzebujesz huba, prawda?

Dokładnie tak, wystarcza TCU - 5000 m3.
Do przelamania SBU - 2500 m3 sztuka, na system potrzeba od 1 do kilku w zaleznosci od ilosci gate.

Blockade runnery z cloakami spokojnie to przewioza... a mozna je wrzucac JB blackopa np :)

954
Dyskusje ogólne / Odp: Koszulki.
« dnia: Grudzień 03, 2009, 10:02:59 »
Kod działa. Właśnie przetestowałem :)

955
Patche i dodatki / Odp: Whine na temat: Balans EVE by CCP :)
« dnia: Grudzień 02, 2009, 14:16:26 »
Ale bredzisz. Przy takich założeniach, w 0.0 byłoby NIC. NIC
sam bredzisz. wszystko by było. gdyby przeciwnik wiedział że możesz mu dokopać tak samo jak on tobie to zaczeła by się właśnie prawdziwa polityka
- nie ruszaj mnie, mam swoje interesy wzamian ja ciebie ruszał nie będe mimo że mam 100 tytanów.
- ja cię bronię w nocy ty mnie bronisz w dzień / twój dzień.
- zagrożeniem stali by się anarchiści - i powinni nim być, ally zajmowały by mały teren, w który musiały by inwestować aby czerpać ogromne zyski, zrobiło by się miejsce dla nowych,kolorowo na mapie, a wojna znaczyła by już coś innego niż bezsensowne potyczki / przesiadka w nowe statki koniec na dziś, i pompowanie posów po nocy itd, była by bardziej dynamiczna dramatyczna i wyniszczająca.

Zajebiście brzmi na papierze... w praktyce, np taki Darkfall jest dużo bliższy do tej wizji i popatrz jak to wygląda...
Nie da się nic zrobić jak w nocy ktoś ci wpada do miasta i w ciągu godziny młotkuje je do 0. Nic. Mimo sojuszy, głaskania się po pindolach i przyrzeczeniach obrony. Nie da się w MMO zebrać rozsądnej obrony w takim czasie.
Rezultat ? W DFO po 10 miesiącach od launchu nie ma miasta które by było rozbudowane na maxa, bo ZAWSZE ktoś zajebie. To że tam ludzie nadal siedzą w tych miastach wynika z dwóch rzeczy:
1) universal banking aka brak logistyki - mozna farmic i walczyc nic nie ryzykujac poza tym co sie ma na sobie
2) to jest grunt a nie kosmos i mechanika taka że nie potrzebujesz infrastruktury do robienia co chcesz solo. W eve jest na odwrót.

W EVE na twoich zasadach nie było by nic. Byłoby npc 0.0 i pojedyncze poukrwany posy farmerów/kopaczy liczące na to że nikt ich nie zauwazy. A zamiast twoich wyniszczających i dramatycznych potyczek miałbyś duuuuuużo jeszcze bardziej pustego terenu a całe pvp to by było empire a czasem jakiś losec.

To co proponujesz po prostu nie działa w swiecie MMO i mechaniki gry. Która nadal oznacza że ludzie nie siedzą non stop i nie pilnują swojego (jak w RLu), że nie da się wynająć stróża (bo jaki gracz będzie czegoś pilnował za ISKi za które opłacałoby się go wynająć), że timezone dyktuje z reguly co mozesz co nie i KIEDY, ze dystanse sa jakie sa i nawet w rozbudowanych grach typu sandbox jak EVE przerzucenie floty na duży dystans trwa dużo krócej niż zmobilizowanie ludzi których nie ma online.

Pograj trochę w różne gry, zobacz co w praktyce się udaje a co nie, wróć to pogadamy.

Z mojej strony EOT.

956
Patche i dodatki / Odp: Whine na temat: Balans EVE by CCP :)
« dnia: Grudzień 02, 2009, 13:00:19 »
w gre grają dziesiątki tysięcy graczy, co byś chciał, zeby zebrało się 100 przypadkowych niedzielnych pvperów
ale 0.0 jest praktycznie puste - nikogo nie ma przez wiele systemów.
100 niedzielnych pvperoów powinno móc rozpiepszyć kompletnie niebronioną stacje w ciągu 30 minut żeby kamień na kamieniu nie został.
wysadzic posa (bo obrona jest dużo zasilna - niedość że sam kopie to nie da się go ugryźć konwencjonalną siłą - chyba że jest to 200 bsów lr + suport i tak to zajmuje wieki że ludzie konga robią z nudów), rozwalić system bram i wiele więcej ale ja tu nie jestem od inwencji tylko ccp - coś zaczeli wreszcie robić aby podnieść poziom strat, przez te systemu upgreadu, ale to teraz? po kilku latach...

Ale bredzisz. Przy takich założeniach, w 0.0 byłoby NIC. NIC. Nie 10 ludzi w 3 systemach ze stacjami tylko NIC.
C0ven idzie spac o 24 PL. Logują się pierwsze osoby o 9-10 rano. Patrzą a tam nie ma stacji, nie ma posów, nie ma NIC.
Pakują co im zostało i lecą do empire i więcej do 0.0 nie wróca.
Możliwość rozpierdalania infrastruktury roamem o dowolnej porze, w czasie uniemożliwiającym jakąkolwiek reakcję to wyjątkowo nieudany pomysł panie Kononowicz.
A POSy kopiące rozwala się w 10 osób, w tym 3-4 capsy.

Mają teren bo są dobre w tym co robią.
mniejsza siła nie ma im jak dołożyć przez ogromną przewagę siły w bezpośredniej walce(tytki hotdropy itd), gdyby można niszczyć ważne i drogie elementy infrastruktóry które by trzeba bronić a nie żeby się same broniły to zupełnie inaczej by wyglądało. Ile cynojammer ma hp... ile cokolwiek ma hp. rozwalenie głupiego cynojammera to duża operacja. Rozwalenie posa aby to zrobić w rozsądnym czasie to trzeba bandy dredów. Zabranie posom tak długiego reinforced
i zmniejszenie shielda/armora o 90% było by krokiem naprzód.
fakt. banda 100 niedzielnych pvperów nie wyjedzie ci z flotą 100 dredów 5 matek i 2 tytanów i nic nie zmieni.
zato banda 100 frajerów w tytanach będzie rządziła całym 0.

Dalszy ciąg kretyńskich pomysłów z jednym wyjątkiem, opinia o tytkach to racja.
IMHO błędem było ułatwienie logistyki oraz to jak działają tytki (właściwie działały, bo już to nie jest taki wypas i dobrze).
100 niedzielnych pvperów nie powinno mieć możliwości uszkodzenia poważnie infrastruktury. Powinni być w stanie (tak jak jest) zabić troche farmerów, pokampić, itp. Może rozwalić jakiś cloning na stacji czy inny repair. Pomysł żeby mogli rozwalić poważną infrastrukture jest z dupy.
To co proponujesz to to, żeby inwestycje wymagające milardów ISKów, czasu i ekipy ludzi do przeprowadzenia opów, mogłobyć w ciągu jednej nocy rozjechane przez roama z empire ludzi którzy nie mają pojęcia, podczas gdy właściciele śpią...

Witki opadają, normalnie nie wtrącam się w takie dyskusje bo to nie ma sensu, ale większego steku bzdur od dawna nie widziałem.

957
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Polityka EvE
« dnia: Grudzień 02, 2009, 12:27:27 »
Na razie masz tydzien podczas którego jakies kilka tysięcy frachtów (szacunkowo) będzie musiało przelecieć z empire do 0.0....

958
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Polityka EvE
« dnia: Grudzień 02, 2009, 12:08:22 »
Na SCH piszą że z Razora odchodzi CEI, zabierając capital BPOs i kasę uzbieraną na upgrade sova. Jest też info z IT że CEI idzie do nich.... czy to prawda to sie pewnie okaże w ciągu dnia-dwóch

959
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Drony
« dnia: Listopad 02, 2009, 09:36:12 »
Combat Drone Operation - dmg bonus dla light i medium dronek

960
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Październik 26, 2009, 19:33:43 »
Skill Targetting, a potem jeśli mało to Multitasking. Jedna uwaga, jest też ogranicznik na statku (każdy ma swoją cechę max locked targets). Zalockować możesz tyle ile niższa wartość ci pozwoli (albo skill albo ship).

961
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Update Centrali + Konkurs na Layout
« dnia: Październik 22, 2009, 10:22:03 »
Kufa, było zarchiwizować ten epic first post we flejmwarze jakimś  :knuppel2:

962
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Październik 20, 2009, 10:26:28 »
Żeby przejść do innego korpa, nie musisz najpierw wychodzić z tego w którym jesteś.

Dokladnie tak. Wychodzenie z player corpa do npc po to zeby pojsc do nastepnego player corpa to tylko niepotrzebne smiecenie w bio  ;)

Dajesz remove all grantable roles, skladasz aplikacje do nowego korpa, po 24h nowy korp moze cie przyjac i bam już jesteś :)

963
Dyskusje ogólne / Odp: W czym najlepsi sa gallente
« dnia: Październik 16, 2009, 22:02:50 »
Od czasu jak ludzie przestali się zorientowali, że bonus do  damage'u... a zresztą.
nasz ostatni hotdrop na bricków. Ile mieliśmy carrierów? Jednego (słownie: 1). A to była jedyna sytuacja, gdzie bonus do fighterów by się przydał. Z uniwersalnych Nidhoggur jest lepszy, bo leczy 20-25% lepiej. Archon i Chimera mają bonusy do resów, więc lepiej znoszą ostrzał i lepiej działają w RR.

No cóż, ja tam wole napierdalać  o7

964
Dyskusje ogólne / Odp: W czym najlepsi sa gallente
« dnia: Październik 14, 2009, 16:00:47 »
Od kiedy Thanny to najgorszy carrier ?  :-\

965
Dyskusje ogólne / Odp: Sfshootme wyd*** kumpli ;/
« dnia: Październik 12, 2009, 17:25:03 »
Pomijając fakt, że jestem mocno zdziwiony że ludzie tak poważnie podchodzący do grania w MMO przeżyli w EVE, które od początku było, jest i będzie twarde, trudne i niesprawiedliwe, bo tak zostało zaprojektowane i taka jest wizja ludzi którze je tworzą, to zaskakujące jest to jak poważnie ludzie potrafią traktować hobby i to hobby które z definicji ma być rozrywką....

Co mnie osobiście najbardziej w tym interesuje, to aspekty socjologiczne MMO, to jak się zachowują ludzie w takich warunkach, grupy, społeczności, ekonomia, jak rozwija się rynek oraz w kótrym kierunku idzie "onlinowa" etyka.... To ważne kwestie, stąd taka popularność i ostrość dyskusji na te tematy.

Mimo, że rozumiem argumenty obu stron, to jednak miłośnikom e-bushido sugerowałbym przemyślenie czy na pewno chcą grać w grę, której projektantom ZALEŻY żeby ludzie zachowywali się jak świnie (czyli tak jak zwykle i w RLu, albo gorzej). eHonor nie stanie się rzeczywistością w tym wieku (o ile w ogóle).

PS. Doom: Sov 4 jest w XKZ :)

966
Dyskusje ogólne / Smack na localu a petycje
« dnia: Wrzesień 26, 2009, 14:41:12 »
Mikker o żesz w morde :)

Dawaj no jakieś namiary :)

967
Events & Competitions / Odp: Baz'ooka V - komiks+text
« dnia: Wrzesień 24, 2009, 13:48:50 »
Miło się czytało. Końcówka też niczego sobie, choć to klasyka niespodziewanych zakończeń :)

Kilka błędów ktore znalazłem:
byłysk
wydażyło
stornie
Potem był huk i ból nim. (?? chyba czegoś brakuje w tym zdaniu)


Xarth, ustawiłem sobie w profilu Pozostaw słowa nieocenzurowane i nadal mi się pojawiają te kretyńskie "zostałem ocenzurowany" na czerwono....

968
Events & Competitions / Odp: Baz'ooka V - komiks+text
« dnia: Wrzesień 24, 2009, 12:40:27 »

Jeżeli nie mam racji i mój punkt widzenia jest zły, to czekam na argumenty i wypowiedź organizatora oraz reszty użytkowników, czytelników i uczestników.

Ale jak napisałem, jeżeli będzie to wymóg, to udział rozważę i się dostosuję, lub nie.

No cóż, mój punkt widzenia jest taki, że po prostu tego nie przeczytam bo forma jest xxx.

A w kontekście fanfica z EVE na centrali, to ta wypowiedź to chyba śmieszna miała być.... ale się nie udało  :uglystupid2:

Pomijam już zupełnie nonsensowność takiego zabezpieczenia: google FTW:
http://www.ensode.net/pdf-crack.jsf

 :knuppel2:
X.

969
Wsparcie techniczne / Odp: Wywalanie gry w markecie - Windows 7
« dnia: Sierpień 25, 2009, 14:16:47 »
Mam Win7 64bit RC (czyli nawet nie RTM bo jeszcze nie chce mi się przeinstalowywać) i EVE działa bez żadnych problemów.

970
Inne gry / Odp: Poszukuję ludzi do p&p RPG
« dnia: Sierpień 25, 2009, 09:12:02 »
Ruch tam niewielki, próbuje coś wybadać oraz od drugiej strony podejść całą Drugą Erę, mam znajomą co zna ludzi może coś z tego jeszcze wyjdzie...

971
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Burn Eden titan down.
« dnia: Sierpień 24, 2009, 16:00:37 »

//edit - zomg ktos mnie przescignal ;( - jesli spodziewasz sie ze kazdy killboard bedzie pokazywal rigi 2 dni po patchu ktory pomnozyl liczbe rigow w grze 3krotnie to jestes w bledzie...

No właśnie tutaj był zonk - nasz KB już został zaktualizowany a SYSKów nie, i u nich ten KM nadal pokazuje stare rigi... dlatego jak zszedł feedem na nasz to rigi zniknęły.
Prawidłowy KM jest już na KB C0venu.

972
Inne gry / Odp: Poszukuję ludzi do p&p RPG
« dnia: Sierpień 24, 2009, 15:52:57 »
Jako że to poniekąd mój wątek, to się dopnę - Poznań :)

973
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Sierpień 22, 2009, 13:14:34 »
Undock bmka i agility + najlepiej cloak.
Blockade runner albo covops i w empire mozna ci skoczyc.

974
Off Topic / Odp: Windows 7 PL
« dnia: Sierpień 21, 2009, 12:55:41 »
Bo nazwa Windows 7 to jeden wielki chwyt marketingowy.
Wewnętrzna numeracja (np. łatek KB) to Windows 6.1

I to jest dokładnie to - usprawniona wersja Visty aka tak powinna wyglądać Vista od początku.

975
Inne gry / Poszukuję ludzi do p&p RPG
« dnia: Sierpień 20, 2009, 12:10:14 »
Xeovar w poznaniu jest spory gang ludzi bawiących się rpg ogólnie jak i wodem. Kwestia złapania z nimi kontaktu

No właśnie jak do tej pory nie mam punktu zaczepienia. Akurat w tym wypadku internet nie rządzi...

976
Inne gry / Poszukuję ludzi do p&p RPG
« dnia: Sierpień 20, 2009, 09:07:43 »
Czy któryś z Was mieszka blisko Poznania ? :) Albo ew Krakowa ...

Wiem, wiem, dziwne pytanie, ale mieszkam w Poznaniu a jestem z Krakowa więc tam relatywnie często bywam ... I jestem bardzo, bardzo wygłodzony rpga :P

977
Inne gry / Poszukuję ludzi do p&p RPG
« dnia: Sierpień 19, 2009, 16:44:59 »
Zagrałbym w p&p rpg... czy naprawdę po 30ce tak ciężko znaleźć ekipę jak mi się wydaje  :(

Wątek dla poszukujących partnerów do grania w "papierowe" RPG. X.

979
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: O COVEN słów pare
« dnia: Czerwiec 12, 2009, 18:43:08 »
odeszlismy z covenu nie w venal a kilka miesiecy pozniej gdy bylismy w stain, zaczelo nam sie zwyczajnie nudzic w stain :)

Widzisz Venzon, starość nie radość :) skleroza nie boli :P Faktycznie NoQ odeszło wcześniej mimo że to Was pamiętałem (przez to szwendanie się :) ) ale KB nie kłamie.
I to w sumie przez Was mieliśmy kontakt w Fallen Souls, bo tam wylądowaliście na czas jakiś.

980
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: O COVEN słów pare
« dnia: Czerwiec 12, 2009, 11:27:44 »
Fajna historia, warto przeczytać.
Musze jednak stwierdzić, że sam początek zwiazany z założeniem Coven jest, powiedzmy, średnio blisko prawdy. Zapomniałeś dodać, iż jednym z głównych (jak nie głównym) założycieli był LosBekoczoS wraz z korporacją No Quarter (NoQ). Coven było otwarciem w pokecie w Venal. Dopiero później coś się niektórym w głowach namieszało i Coven uznał, że NoQ nie pasuje do obrazka (do dnia dzisiejszego nie wiem dlaczego, ale co tam). Szkoda tylko, że było to mało przyjjazne odwdzięczenie się za załatwienie możliwości siedzenia w Venal...

Tutaj to ja się trochę wtrącę :) Widget pisał losy C0ven od momentu jak on (w postaci członka Guns'N'Roses) dołączył do C0ven. Było to kilka miesięcy po powstaniu sojuszu i około 7-8 miesięcy po tym jak PBN zamieszkało w Venal (które wtedy było terenem "rezydenckim" D2, i za standa, przy odrobinie dyplomacji, można było tam mieszkać).

Tak jak Zolthar pisał, C0ven postało jako inicjatywa kilku osób - Bekocza (NoQ), Venzona (BUFU) oraz PBNu czyli Rageziva i Zolthara po wspólnej wyjazdowej akcji w Syndicate.
Sojusz powstał 1.1.2007 zgodnie z wypasionym planem ... który miał jedną wadę, nazwa Coven okazała się zajęta (choć sprawdzaliśmy) :D Stąd Rageziv chcąc mieć datę powstania 1.1.2007 zrobił C0ven. Ta data i tak poszła się paść w którymś momencie, gdy na skutek nieopłaconego rachunku sojusz nam zamkneli :) Stąd data powstania na aktualnym C0venie jest późniejsza.

Gwoli ścisłości, C0ven na początku był zakładany jako międzynarodowy sojusz z językiem urzędowym angielskim.

Tutaj moja pamięć jest nieco zamglona, ale jak dobrze pamiętam do C0ven na samym początku dołączyło PTF. Wtedy też wszyscy osiedliśmy w Venal. Początki były obiecujące, lecz po kilku miesiącach BUFU odeszło z C0ven - wtedy nasze pomysły na EVE i sposób gry były na tyle różne że ciągneliśmy w różne strony - BUFU lubiło się "szwendać" my raczej klepać się lokalnie, zwłaszcza że wtedy w Venal był Outbreak regularnie robiący nam z dupy garaż, na których można było się nieźle pouczyć.

Chcieliśmy zbudować w C0ven "masę krytyczną" graczy, stąd rekrutacja Guns'N'Roses oraz nabór polaków do istniejących korpów. Niestety rekrutacja graczy nie-polskojęzycznych nie szła za dobrze i utrzymanie formuły międzynarodowej było coraz trudniejsze.
Na tym etapie zaczęły się pewne tarcia z NoQ, wynikające z tego że coraz więcej ludzi używało polskiego na ally/ts itp. Do tego byliśmy wtedy mało zorganizowani, w okolicy dobrze latający outbreak... więc wpierdole zbieraliśmy regularnie... z NoQ odszedł jeden z głównych FC, bekocz grał coraz mniej i wkrótce droga NoQ i C0ven się rozeszła.

Od tego momentu, C0ven w praktyce stał się polskim sojuszem.

Ciąg dalszy Widget dobrze opowiedział, a ja nic więcej dodać nie mogę, gdyż przeprowadzka do Stain zbiegła się z moim urlopem od C0ven :)

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29