Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Xeovar

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29
911
Niezależnie kto tutaj dzieli skóre na niedzwiedziu który jeszcze biega, w tym momencie mamy kilka mało używanych stacji jakby ktoś był zainteresowany :P

O innych pogadamy jak będzie o czym, bo do końca wojny daleka droga, a do tego idzie lato i ludzie zamiast w stateczki w kosmosie będą woleli patrzyć na porozbierane panienki :) Co może skończyć się szybką przegraną C0venu :D

912
Wiesz co Sothar, z Tobą to nawet nie warto rozmawiać. Mimo tego, po raz ostatni....

Tak, nie chciało nam się lecieć ma NC. Nasza wojna była przeciwko goonom, jak się skończyła nie interesuje nas klepanie NC, które pomijając lagozę i dystansy jedyne co zrobi to skonsoliduje ich blok zamiast go rozwalić. A my wierzymy w lokalne wojny, mniejsze sojusze a nie bloby oraz to że po Dominion CCP zrobiło co mogło żeby wielkie naplandy się rozpadły a 0.0 zostało zaludnione przez dużo mniejszy organizacji które będą mogły (i będzie im się to opłacać) trzymać po 1-2 stacje.
Dodatkowo, ssiemy na wyjezdzie. To fakt. Jak i to że jesteśmy ze Stain (no teraz Eso ale to z grubsza na jedno wychodzi)

W momencie jak resetowaliśmy SYSK, nie był to najsłabszy sojusz w okolicy. Był to wielki sojusz z dużą flotą capsli, kreujący się na lidera SW i wielkiego partnera -A-/IT/Atlasa. Ze swoją polityką, sprzedaną jako polityka SW bez pytania o nasze zdanie, polityką która całkowicie miała nas w dupie. I to był główny (choć nie jedyny) powód resetu. Raz pozwoliliśmy Liamowi podjąć taką decyzję za SW bez konsultacji (atak na 49- tuż przed failem goonsow), choć już wtedy SE się na nich wypieło, ale C0ven poleciał, po to żeby doświadczyć geniuszu strategicznego i organizacyjnego Liama. Pomijam już fakt że cała ta inwazja była z dupy na wszystkich frontach.

Tak mamy epeeny wielkie jak chuj i każdy kto był w C0ven wie że potrafimy być mocno neurotyczną organizacją i często ciężką do  zniesienia w sposobie obycia. Dlatego też ciężko nam się przyznać do wjeb. Co nie zmienia faktu że chodzi nam o goodfights, i ludzie szanuja wroga który nam jebnie lub przynajmniej będzie dobrze walczył. A tych wjeb o które się czepiasz dużo ostatnio nie było: http://kb.c0ven.pl/?a=battles

Woja o sov. Możesz spinować jak chcesz, możesz mi uwierzyć albo nie, ale kalendarium było takie:
1) reset od początku marca
2) akcja w HHQ po raz pierwszy 3-7 marca, obroniona przez SYSK dzięki Atlasowi (dostaliśmy wjebane)
3) przez miesiąc skirmishe. SYSK twierdzi ze liam zabronił nas bić na duża skale, my nie chcemy sovwara.
4) Skirmishe z SYSK są nudne, poza farmieniem ratterów i SYSK kampiącymi codziennie gate na a1 przez który wskakujemy nic się nie dzieje. Zapada decyzja zmuszenia was do walki poprzez odbicie HHQ i JAUD. Tutaj można polemizować czy to sov war czy nie, ale jak znasz ustalenia SE/SYSK/C0ven po zajęciu Eso to wiesz że teren od Stain do Q0OH włącznie jest terenem SE a C0ven i SYSK dostały tam systemy z sovem żeby sobie jb i cg postawić.
5) Po miesiącu okazuje się ze Liam ma was w dupie, przychodzicie prosić (za mediacją LR) o pokój. Nie oferujecie nic w zamian, nasza (oczywiście przegięta, skoro to pozycja otwarciowa negocjacji) zostaje odrzucona bez rozpoczęcia jakichkolwiek negocjacji.
5) Wpadacie na pomysł z Primary. które około 20.04 przenosi się do eso, rozpoczyna kampanie od 26.04 (wg ich KB), na dzien dobry Primary lami takeover stacji w 2r- z którego korzystamy i zamiast ich TCU staje tam SE. Od tamtego czasu RAZ (!!!) ten system próbował być odbity....Tak zajeliśmy wam stacje, ale bez jaj, kazdy widząc onlinujące się TCU o 10 rano BEZ OBSTAWY, mając 40 osób na friendly chatach by spróbował. Stacja stoi pusta od czasu zajęcia....
6) 28.04 Primary/SYSK zdejmuje nam sovy w kilku systemach bez ihubow, rozjebuje nam station services na stacji w c-pewn oraz ora dwa JB.
7) Opierając się o intel który mamy (primary ma zająć teren po nas) decydujemy się na kontratak na A1. Można polemizować czy to był prawdziwy intel czy nie, ale mając przed sobą 5k charów to lepiej było nie ryzykować i przejąć inicjatywę w tej wojnie. Po pierwszych naszych  SBU w A1 SYSK/Primary probuje zaatakowac BZ, dropuja SBU, rfuja stacje (bsami..... w uz tz...) nie ruszaja posow deathstarow bo sa gunnerzy. Koniec operacji ofensywnych poza zaoraniem nastepnych 3 systemow bez IHUBa wczoraj w nocy.

Można polemizować kto rozpoczął sov wara, jednak uchyle rąbka tajemnicy - atm sov jest nie do utrzymania (z punktu widzenia kosztów w ISKach) na bazie przychodu który generuje się bez farmienia przez ludzi. C0ven ma więcej terenu niż potrzebuje dla swoich kilkuset charów, więc jak myślisz po chuj nam wasz teren ? zeby tam rentierów posadzić? To wrócimy do naplandu a przecież od tego się zaczeło....

TBH, duzo lepiej by dla nas było gdybyście się bronili i uczyli, jak na razie to jedno co można powiedzieć to to, że ktoś tam u was jeszcze ma mózg i kombinuje bo bez tego to już A1 dawno by padło. Patent z SBU podpatrzony u goonsow w 49 zadziałał i chociaż to wam na plus idzie, mimo że na pewno ktoś będzie krzyczał że to "nie fair" i "exploit". Tak długo jak to jest legalne, był to dobry ruch.

913
NoobGarten / Odp: Sens grania w eve
« dnia: Maj 05, 2010, 14:57:19 »
EVE jest specyficzną grą, dlatego mówi się o tym piaskownica ("sandbox").
Jeżeli w grze szukasz tzw. "streamlined content" co zasadniczo określa jakiś zaplanowany i ciągnący się wątek fabularny, albo jakieś narzucone cele (lvl, zaliczone questy, gear, etc) to w EVE nie będziesz mógł się odnaleźć.
EVE jest grą w której nie ma celu innego niż taki jaki sobie wybierzesz. Chcesz być milarderem ? ok. Chcesz być przywódcą sojuszu na 2k osób ? ok. Chcesz zbudować tytka ? ok. Chcesz być mistrzem kb na battleclinic ? ok. itp, itd.
Wszystko sprowadza się do dwóch rzeczy:
- czy potrafisz dążyć do czego co nie zostało ci narzucone ? I czy potrafisz określić dla siebie cele ?
- czy tzw "core gameplay" ci pasuje - są ludzie którzy lubią latać w kosmosie i świat EVE im pasuje, a CCP stara się go urozmaicać - są misje, WH, FW, losec, nullsec, produkcja, research, COSMOSy, etc etc. Niedługo będzie PI (planetki) a potem zaczniemy też chodzić po tym świecie a nie tylko latać.

Podsumowując, "EVE is not a game, it's a hobby". Nie da się "przejść EVE" i ją "skończyć". Można w niej żyć... jak długo i co robiąc to tylko od Ciebie zależy....

914
CR - Archiwum / Odp: Sojusz "Yarrr and Co" rekrutuje
« dnia: Maj 04, 2010, 09:51:39 »
Kongratulejszyns :) Wiemy jakie to miłe uczucie widzieć swój kawałek na mapie :) Powodzenia i dużo GF :)

915
Wstaliśmy o 3.45 PL, zalogowaliśmy 120 osób, wrogów było 300, poszliśmy spać. CDN :)

916
Events & Competitions / Odp: Konkurs koszulkowy MK2
« dnia: Maj 01, 2010, 13:03:48 »
3) Największy statek możliwy do kupienia na markecie to:


Zdefiniuj najwiekszy... masa ? objętość ? rozmar modelu na oko ?

917
Inne gry / Odp: Perpetum-Online
« dnia: Kwiecień 29, 2010, 22:19:34 »
Okropniak - nie kazdy dodatek musi byc full wypasem dla pvperow. Zmiany po dominion beda zachodzic jeszcze dobre miesiace jak nie lata, az fakt nieoplacolnosci sova dotrze do portfeli duzych alliansow. Poza tym, w czym PI i Dust utrudnia zycie pvperom ? I zmniejsza "pvpowosc" EVE ? Owsze, EVE nie jest developowana TYLKO pod katem pvp, ale pamietajcie o ekonomii i calej reszcie. Plus po 5 latach musza roznicowac gameplay zeby ludzie mieli co robic - w koncu ilez mozna strzelac do krzyzykow albo kwadracikow ? po to sa produkcje, inwencje, handle, teraz wejdzie PI a potem ambulation..

Hellbright - O ile to moze byc test WoD, to raczej bym stawial ze ambulation bedzie testem do WoD - no chyba ze oba i planuja WoDa jako multiplatform. Natomiast calkowicie nie zgadzam sie ze CCP ma polityke nie inwestowania w EVE - wrecz przeciwnie. A to ze teraz bedzie ubogi dodatek IMHO raczej wynika z ilosci pracy przy dodaniu ambulation, bo pomijajac nawet calkowicie mechanike gry na "ladzie" (a takowej na poczatku nie bedzie) to samo wyzwanie zwiazane ze zbudowaniem silnika naziemnego oraz assetow do niego to KOSMOS.

918
Inne gry / Odp: Perpetum-Online
« dnia: Kwiecień 29, 2010, 17:59:28 »
Widget, to samo co mówisz o perpetuum, można powiedzieć o innych grach które wyszły/wychodzą, jak np DFO. Nie jestem pewien jak jest z mortalem ale chyba też pozytywnie się ludki wypowiadały.

CCP to dużo większa organizacja i ma duuuużo większą inercję, ich gra jest bardzo rozbudowana i czasem ciężko coś zmienić bo ma to wpływ na X innych rzeczy.
Zwróć uwagę na to, że devsi gadają, dają dostęp do planowanych zmian z wyprzedzeniem, zbierają feedback, często zmieniają założenia czy sposób wykonania, jest CSM które daje ludziom grającym bezpośredni kanał do CCP. Nie chcę wyjść na fanboia, ale uważam że z punktu widzenia organizacji firmy jest to prawidłowo zorganizowane.

Nie bardzo zgadzam się też z presją na kasę, i IMHO ccp wcale nie robi przyslowiowej laski kerbirom, mimo ze jest ich przytlaczajaca większość. Wręcz trzymają ostry kurs PvP MIMO tego że 90%+ ludzi w EVE to hisecowe kerbiry - co powiem szczerze jest dla mnie mega dziwnością - w sensie po h... kerbiry grają w gre z założenia PvP ? Tu jest dłuższa dyskusja nt. motywacji graczy czy też poczucia spełnienia u kerbira który wykerbirzy dużo we wrogim otoczeniu jakim jest gra pvp.

Moim zdaniem CCP robi dużo żeby poprawiać pvp w tym small scale pvp - oczywiście w warunkach jakie mają tj. wieeelki code base, skomplikowany system ekonomiczny którym można zachwiać a który jest jakoś spięty z real life money (tcki), wielki system społecznościowy. Przykłady ?
1) Dominion - rżnięcie zysku z moongolda, które daje graczom realną konieczność zasiedlania terenu żeby na siebie zarabiał, co w polaczeniu z duzo wyzszym kosztem sova powoduje presje na zmniejszanie i konsolidowanie swojego sova versus rozdmuchiwanie go jak było przed Dominion. Przykład ? Choćby my w Eso - przed dominion przy takiej akcji jaka jest ktoś by nas pojechał (albo i nas i sysków) zaorał moongoo i by był pusty region z 500 petami wynajmującymi stacje. A teraz mamy 7k ludzi którzy tam mieszkają, leją się i jeszcze jest w pizdu wolnego miejsca. Moim zdaniem głównym problem przejścia z wielkich powerblocków do dużej ilości mniejszych grup ludzi zajmujących dużo mniejsze kawałki przestrzeni to mentalność ludzka, która od zawsze dążyła i dąży do blobowania (tak pokrótce można podsumować rozwój cywilizacji ludzkiej)
2) Wormhole - całkiem nowe, rozbudowane miejsce do pvp, z bardziej pro-pvp zasadami (brak locala, modyfikatory warunków, limitowany tonaż wlatujących statków)
3) WH 0.0 <> 0.0 - idealne narzędzie dla small scale roamow - mechnika pozwalająca na łatwą wycieczkę na pvp w miejsca gdzie normalnie nie polecisz
4) FW - łatwo dostępne entry-level pvp, blisko hiseca, wygodnie i jeszcze zarobić można.

PS. Może jednak jakiś mod wydzieli ten kawałek dyskusji, bo troche mi ściana wyszła :)

919
Inne gry / Odp: Perpetum-Online
« dnia: Kwiecień 29, 2010, 15:50:50 »
A co do Perpetuum myślę, że wszystko zależy od tego jak będą podchodzić do graczy, ich pomysłów itd. Jeżeli będą robili tak jak CCP i mieli w dupie ludzi i na wszystko odpowiadali "sorry ale to Twoja wina, nie nasza, get used to it noob" to raczej nie przyciągną sporej gromadki. Ale chyba mają na tyle świadomości, że nie będą kopiować błędów CCP pod względem graczy.

Jakbym za każdym razem gdy widzę ten tekst dostawał 1 zł, to byłbym miliarterem....

To chyba clue relacji developer-gracze - zawsze na poczatku devowie sa cool a potem stara sie coaraz bardziej "aroganccy"... tylko do tych krzyczących o nie dociera ze firma rosnie, a co za tym idzie oryginalni devowie staja sie menedzerami, albo głownymi architektami/koderami i nie maja czasu na pogadanki na forum... oraz ze za tym idzie fakt powstania helpdesku/GMów/customer supportu gdzie zatrudnia sie woluntariuszy lub nisko oplacanych pracowników dla ktorych to czesto pierwsza praca, w firmie o ktorej nie maja pojecia, ktorzy sa rozliczani z ilosci zamknietych casow a ich wiedza o grze jest znikoma w porownaniu z devami ... oraz to ze ze zwiekszajaca iloscia ludzi rosnie roznorodnosc wymagan i zawsze znajdzie sie ktos ktoremu sie nie podoba kierunek przyjety przez devow...jak takze to ze firma developerska tez ma swoje cele, aktualizuje profil swojego docelowego klienta i stara sie patrzyc na szersza perspektywe nie mowiac o tym ze przy zatrudnianiu nowych ludzi (co idzie z rozwojem) czesto nie tylko na nizsze stanowiska ale takze middle/senior management pojawiaja sie nowe pomysly, wizje a co za tym idzie sama organizacja devow sie zmienia i ewoluuje....

Z mojego doswiadczenia (moze nie najwiekszego na rynku, bo raczej gram dluzej w gry niz w wiele krotko) to CCP akurat ma bardzo zdrowe stosunki z graczami i robia co moga w usystematyzowany sposob zeby nie stracic z nimi kontaktu.

Jak ktoś nie wierzy proponuje porozmawiać np. o SOE :)


921
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Esoteria - 21.04.2010
« dnia: Kwiecień 22, 2010, 10:53:58 »
Z infa które mamy wynika że SYSK wraz z Primary. planują zacząć inwazję na nasz teren w niedzielę. Mamy nadzieję na więcej fajnych raportów z walk :)

922
NoobGarten / Odp: Skille i koniec subskrypcji
« dnia: Kwiecień 17, 2010, 11:44:34 »
Z tego co wiem to przez pierwsze 24h po zatrzymaniu subskrypcji skill nadal leci. Dopiero potem się zatrzymuje. I tak, będzie leciał dalej od momentu zatrzymania.

923
Bo tak jest, trzeba sie albo dostosowac albo wyginac w skutek ewolucji i antymaterii ;)

Zawsze jest jakieś wyjście :>

924
Bobby Atlas > you have 24h to retract your aggresion against sysk
Bobby Atlas > or your space will be seiged

Miło że dał 24h, choć odpowiedź dostał od razu :)
Wygląda jednak na to że rainbowland>all - nawet nie czekaja żeby wcisnąć kit że to myśmy eskalowali sytuacje do sov-wara

925
CR - Archiwum / Odp: [ROMEK] Liga Polskich Roamow
« dnia: Marzec 02, 2010, 17:17:18 »
Zakład :D

Bobby dał nam 24h na zaprzestanie strzelania do syskow, albo bedzie siege.

Zgadnij co mu odpowiedzielismy :)

926
Cóż, mogłem poczekać z poprzednim postem, bo się zdezaktualizował.
Bobby A. ogłosił reset więc z przyjemnością resetneliśmy :)

Nie jest to idealna sytuacja, ale też szanse na ideał mieliśmy mierne :)

927
Jako że tu się nasi memberzy rozpędzają, ponownie kawałek oficjalnego stanowiska.

C0ven nadal nie zresetował nikogo poza SYS-K i ich petami (dwa ally z PB, nazw nie pamietam). Czekamy nadal na rozwój sytuacji i to czy ktoś nas pojedzie czy nie. Resety pójdą w momencie gdy:
1) dostaniemy oficjalne info ze zostalismy zresetowani
2) jakiś blue do nas zacznie strzelać.

Jesteśmy świadomi tego kto i jak może nas pojechać. Nie interesuje nas gdybanie na temat kto nam może pomóc - nie spodziewamy się ani nie chcemy pomocy. Jedyne co chcemy to żeby duzi się nie mieszali. SYSK mają szansę pokazać że umieją walczyć i te 3k chłopa to coś więcej niż numerki. Zamiast robić lody za blobowanie nas, wzięli by dupe w troki i powalczyli poważnie, nie dość że może by wygrali to na pewno by się czegoś nauczyli.

Sothar, przyznaję się że przeceniłem Twoją osobę, na pocieszenie dodam że nie byłeś wyjątkiem i na włoskich forach dyrektorzy korpów pisali to samo co ty. Nie wnikam jednakże, jak to się stało że pozwolono Ci kształtować politykę zagraniczną twojego sojuszu i nikt nie skorygował Twojego, jakże oczywistego, błędu - choćby tak jak ja to teraz robię z moimi nieco rozentuzjazmowanymi kolegami.

928
Ciekawe co by sie stalo, gdyby nasz oswiecony Molley kazal nam zabic teraz SYS-K ;)

Wez mnie nie strasz, do kogo byśmy strzelali ? :)

929
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1277412

W końcu długo oczekiwane oficjalne stanowisko C0ven. Chcieliśmy powiedzieć że nadal mamy jaja :) Ściskało nam je strasznie żeby sie włączyć w dyskusje prowadzone tutaj przez ostatni tydzień, jednakże mieliśmy jasno ustalone z SE stanowisko które nie pozwalało nam oficjalnie się zadeklarować z przyczyn różnych. Nieoficjalnie C0ven stało murem SE cały czas.

Wiemy ze możemy dostać blobem, wiemy też że blob długo w eso nie posiedzi a nam wystarczy lać sysków :)
W sumie, najbardziej szkoda przeciętnego członka SYS-K - gdyby Liam nie był wałem to pewnie dalej byśmy się lubili.

PS. Yogos, widze Cie we flocie :)

930
Total Noob Questions / Odp: Centra handlowe (tradespoty)
« dnia: Luty 12, 2010, 08:26:04 »
Teonu cos tam. Po Teonu znajdziesz :) Teonusunde ? albo jakos tak

931
Loc0 dobrze podsumował co się działo. Kila szczegółów można by poprawić, ale nie mają one większego znaczenia. Generalnie od pierwszego momentu temat był zbyt emocjonalnie traktowany (po obu stronach), dużo wall of textu i troche czasu potrzeba było żeby sprawę potraktować na spokojnie.
Nie da się ukryć, że fakt braku minusów na południu jest uciążliwy dla pvperów i ciśnienie mają wysokie :)

932
Wiele super książek było już tutaj polecanych, od siebie dodam: Głowa Kasandry

933
Ubiegli mnie :)

Oficjalnie mogę potwierdzić że drama wywołana konkursem epeenow skutecznie została spacyfikowana odrobiną dobrej woli i długimi ścianami tekstu.

934
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Nowy theme
« dnia: Luty 04, 2010, 15:39:00 »
Nie wiem czy to theme, ale mimo ze mam wylaczona cenzure, uzywajac theme ProCurve w tym mesgu czytam:
http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=7763.msg117729#msg117729

TCF spotkalo to co stare RA. Klotnie rozlam i obrazanie sie o Zostałem ocenzurowany wie co. Goonfleet bedzie w BoBie. Trzeba zapomniec o goonfleet. GoonWaffe to main corp teraz.

935
Inne gry / Odp: Poszukuję ludzi do p&p RPG
« dnia: Luty 03, 2010, 18:59:27 »
Wręcz odwrotnie - dokładnie wschodni kraniec, Stara Miłosna czyli dzielnica Wesołej.

Wychodzi okolo 40-50 minut autobusem (nie podmiejskim) i 15 do 90 minut samochodem zaleznie od czasu pory dnia od centrum do mnie.
Mozna dojechac latwo z centrum albo placu konstytucji, mozna tez dojechac pociagiem (nie podmiejskim) + 15 minut w autobusie ktory jezdzi z dworca w Wesołej do mnie co jakiejś 10-15 minut.

Ble, to z poznania o całe miasto dalej :(

936
Inne gry / Odp: Poszukuję ludzi do p&p RPG
« dnia: Luty 03, 2010, 17:54:38 »
Hmmmmm.... kurna wawa troche daleko... z której strony miasta, zachodniej może ? :D

937
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga skarg i wniosków
« dnia: Styczeń 26, 2010, 19:03:56 »
Pewnie trzeba by dla każdego szablonu ją "odtajnić" :P

Czy to oznacza że mogę sobie zmienić szablon, kliknąć, zmienić z powrotem i nie będzie cenzury ? Jeśli tak, to na jakim szablonie będzie ta opcja widoczna ? Bo na BlackRain nie jest.

938
NoobGarten / Odp: CPU PowerGrid
« dnia: Styczeń 26, 2010, 17:24:18 »
jest kilka opcji. Po pierwsze skile (Engineering i Electronics) które podnoszą bazę.
Po drugię są też rigi (do PG na pewno do CPU nie pamiętam na 100%)
Po trzecie są moduły - do PG, reactor control unit i power diagnostic system, do CPU coprocessory
po czwarte są implaty zwiększające PG i CPU
Po piąte są skile i implanty zmniejszające zużycie różnych modułków - tych jest dużo gdyż każdy działa na konkretny typ modulów.

939
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga skarg i wniosków
« dnia: Styczeń 26, 2010, 17:04:49 »
Czy opcja wyłączenia cenzury na forum została usunięta ? Bo coś nie widzę w profilu...

940
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Styczeń 26, 2010, 16:54:07 »
Może czytasz stary poradnik ? Mechanika zmieniła się jakiś czas temu.

To co ja napisałem było aktualne jakies 20 miesięcy temu :) Jak mówią koledzy mechanika się zmieniła i wygląda na to że mój opis był z dupy :)

941
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Styczeń 23, 2010, 15:10:43 »
Witam,
planuje postawić posa w HIGH SECU.
Mam postać odpowiednią do tego zadania ale mam też pewien problem.
Nie chcę odchodzić przedwcześnie ze starego korpa dopóki nie będę miał pewności jak to działa.
Czy jeżeli wyjdę z korpa, założę nowego [najlepiej w lokalizacji, w której chce postawić posa], to czy standing który mam osobisty zostanie ustawiony na taki sam dla korpa OD RAZU czy muszę odczekać jakiś czas? Jeżeli muszę odczekać to ile wynosi ten "JAKIŚ" czas ?

Mozesz zalozyc korp bedac w playerowym nie musisz wychodzic do NPC wczesnie. Wystarczy ze nie ma ról.
O ile mnie pamięć nie myli to standy korpa rosną asymptotycznie od 0 (czyli najpierw szybko potem wolniej), chyba 2 tygodnie zajmuje wyrównanie standów korpowych z jedyną osobą w nim. Po tygodniu powinieneś mieć około 70% standa na korpie.
I tutaj uwaga, samo założenie korpa NIE POWODUJE rozpoczęcia naliczania się standów (o ile to nie zostało zmienione). Trzeba wykonać jedną misję storyline żeby stand do fakcji zaczął rosnąć - ergo 14(?) misji zwyklych + 1 fakcyjna i dopiero stand do fakcji rośnie. Do korpa powinien rosnąć od pierwszej misji zwykłej.

942
Dyskusje ogólne / Odp: Koszulki.
« dnia: Styczeń 23, 2010, 15:05:23 »
używaj perwolu

Jaja sobie robisz czy to poważna rekomendacja ?  :2funny:

Bez emotki za huja nie wiem, zakładam że praczką nie jesteś i to pierwsze, więc jak się mylę to popraw proszę  :knuppel2:

943
Dyskusje ogólne / Odp: Koszulki.
« dnia: Styczeń 23, 2010, 12:11:53 »
W sumie moje przyszły ponad miesiąc temu to też skrobne.

Zamówiłem szybszą przesyłkę i faktycznie były w 2 tyg, 2-3 dni przed terminem podawanym przy zamówieniu.
Niestety, moje wylądowały w Urzędzie Celnym - tutaj uwaga, nie wysyłajcie ich na adres firmowy (ja tak zrobilem, z reguly zamawiam dostawę do firmby bo wygodniej mi odebrać) bo na 100% wylądują na cle, przy adresie prywatnym jest 50/50.

Po przekonaniu celników że to koszulki dla mnie, to zwolnili mnie z cła (miło, ale to grosze) natomiast przyjebali 22% VAT.

W rezultacie koszulka po wszystkich kosztach wyszła mnie około 112 pln/szt (zamówiłem komplet).

Co do samych koszulek to są rili kul, nawet gejowski seledynowy (tak mi kobita mówi) brutix. Jedyne ale co można mieć to że są dość cienkie (gramatura materiału niska). Poza tym full wypas, dobra jakość i w ogóle - oczywiście zobaczymy jeszcze po kilku pranach.

944
Off Topic / Odp: Windows 7
« dnia: Styczeń 19, 2010, 13:08:25 »
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jaka jest konkretnie różnica między 64 a 32 bitowymi Windowsami?;  ^^

64bit:
1. Pozwala na adresowanie wiecej niz 4GB ram bez sztuczek
2. Pozwala na wykorzystywanie przez jeden program więcej niż 2GB ram bez sztuczek
3. Pozwala na wykonywanie kodu 64bitowego
4. Wymusza emulowanie wykonania kodu 32bit (co zasadniczo od visty działa bardzo dobrze i przezroczyście dla użytkownika)

Zasadniczo na dzisiaj główny zysk jest przy aplikacjach serwerowych (które są dużo częściej dostępne w wersji 64bit niż inne) jako że one częściej mają zapotrzebowanie na ram.

Dla przeciętnego gracza sens ma to tylko jak masz 4GB ram i więcej, i jest to dyskusyjne.
Nie zmienia faktu że jest to kierunek przyszłościowy i lepiej się przyzwyczajać, plus w ciągu 3 lat używania visty i 7 64bit nie miałem problemu z żadnym starszym softem

945
zawsze twierdziłem ze Goonswarm to 90% typowych amerykańskich głąbiastych napalonych nastolatków kierowanych przez grupe bardzo cfanych i inteligentnych dyrektorów. To nie goonswarmowe ludziki tylko ich wierchuszka opracowywuje takie taktyki na styk z exploitami

QFT.
Jak nie lubie goonsów w żadnej grze, tak są tam dobrzy przywódcy którzy umieją kombinować oraz skutecznie konstruują całkiem przemyślane organizacje. Jak można nie lubić tego jacy są gooni, jest to naprawde skuteczny przykład spójnej kultury organizacyjnej...

Co nie znaczy że są nieśmiertelni. W DFO padli, w EVE mam nadzieję że w końcu też :)

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29