Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dux

Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41
1331
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze żenujące akcje
« dnia: Lipiec 27, 2010, 15:13:44 »
To już jest pikuś... ale AB+namedowy WD na Cynabalu... mamo.

No bo cała tą akcję razem z shipem mozna podsumować jednym zdaniem: jaki fit, taka wtopa :D

1332
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze żenujące akcje
« dnia: Lipiec 27, 2010, 14:55:13 »
Pierwszy cynabal, na uberficie do tego :P
Nareeeszcie! Mam cynabala! Teraz będę szalał. I cap stable bo do shipa na pvp z super speedem AB założyłem :P
Teraz tylko dolecieć na posa w WH i czekać aż będzie okazja go użyć.
Lecimy.
Skok do swojego WH, mam skakać na POSa a tu komenda halt. Dwa WH dalej nighthawk sleepersów klepie. Lecimy.
Podlatuję, orbita rachcichciach. Schodzi powoooooli ale schodzi. Lata jeden czy dwa sleeperskie statki więc chrzanić je. Gość w pewnym momencie przestaje strzelać w nas i wali w sleepy. Jeszcze lepiej. Wyskakuje następny spawn. Trochę ich dziwnie sporo ale nic. Na lokacji w tym momencie jest ów comand, drejas, tengu i ja cymbałkiem. Siłą rzeczy przy takich shipach agro dostaje cynabal. A co mi tam. Tyle razy strzelało do do mnie i krzywdy nie robiło. Nagle łubudu. Shield schodzi jak opętany. Chyba trzeba będzie się zawijać. Kurde ale ten ship wolny. O kurde ile ja mam webów na sobie! Nighthawk tez zaczyna we mnie strzelać. Warp warp warp! Nie ma warpa, jest pod.
Nie sprawdziłem sam, nie zapytałem. Dziura c4 to była:D
Ale poszalałem nowym shipem :P
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=5800196

1333
Dyskusje ogólne / Odp: WH - wasze doświadczenia
« dnia: Lipiec 23, 2010, 14:26:16 »
No i jeszcze trzeba wziąć pod uwagę, że pomimo tego, iż WH to nie Jita i tłumów tam nie ma, to jednak co jakiś czas ktoś nam do dziurki się zapuści. A im mniej shipów zobaczy na skanie w towarzystwie sleeperskich wraków, tym większe jest prawdopodobieństwo, że dysponuje u boku taka liczbą kolegów i koleżanek, co by się z mieszkańcami WH odpowiednio przywitać. Do tego jeśli lata w covert cloaku (a prawie zawsze lata), to nawet spamowanie kierunkowego może się na wiele nie zdać (poza radarami i magneto) ;)

1334
Dyskusje ogólne / Odp: WH - wasze doświadczenia
« dnia: Lipiec 23, 2010, 13:30:08 »
C1-C3 - dobre na start, mala kasa, soloable
C4 - dobre dla malych grup (2-3 osoby), jeszcze soloable
C5 - dobre dla malych grup (2-6 osob), da rade na 2 konta "solowac" wszystkie lokacje (2 konta, bo 1-o ma za maly DPS do lokacji innych niz grav/lad i zdecydowanie za dlugo schodzi na zabiciu ratow, a przebicie wardenow graniczy z cudem lub lataniem po spotach dla zerwania rr)
C6 - grupy minimum kilkuosobowe is a must. Gra zespolowa musi byc dograna

Pozwople sobie na mała polemikę. Albo raczej "dopisek" ;)
Ta rozpiska owszem jest prawdziwa, ale z jednym zastrzeżeniem. Mianowicie dotyczy się to starszych, przyzwoicie wyskilowanych kont. Gracze z nieco mniejszym stażem tak już sobie nie poszaleją. Potrzebna jest nieco większa ekipa. Zarobki będą co prawda nieporównywalnie mniejsze, ale jak nie masz skili na dreda, to też ciągnąć 500kk/h nie potrzebujesz, bo i po co :P
Zrobienie +/- 20 lokacji w c3, w ciągu 1-2 godz., w 4-7 ludzików zazwyczaj pozwoli wygenerować do 100kk na łebka (zależy od zrobionych lokacji, salvagu, liczby robiących lokacje). Jak nie tracisz co 3 dni nastepnego shipa, to się bez obaw i cymbałkiem możesz powozić przy takich zarobkach. Pomijam już fakt, że sleepy to też raty, więc dłuższe zajmowanie sie nimi może druzgocąco wpływać na psychikę :P Ale to już tak na marginesie (poza moimi "zastrzeżeniami") :)

A jeszcze odnośnie tej techniki. Słyszałem opinię, iż im więcej będziesz w WH miał lokacji, tym przyrost nowych będzie szybszy. Wystarczy więc "wyhodować" tak sobie swoją dziurkę, co by tych lokacji było jak najwięcej, a wtedy o nowe będzie bardzo łatwo. Niestety zweryfikować się tego mi nie udało, wiec ile w tym prawdy a ile bajek babci przy zimowym kominku, nie ejstem w stanie powiedzieć.

1335
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość Eve
« dnia: Lipiec 23, 2010, 07:53:29 »
Znaczy sie najmowalibysmy wiedźmina do pilnowania fabryk na planetach? :P

1336
Dyskusje ogólne / Odp: Dylemat High-Sec'owego 爱心熊
« dnia: Lipiec 22, 2010, 08:54:45 »
Amarr cruiser - lev. 4.
Dawaj na 5 a potem HACe i recony. Tak bym zrobił.
Ale i tak lepeij byś wyszedł wracając do matarów i vagabonda (albo cymbałka, ale to juz drogie i do nauki chyba się przez to niezbyt nadaje) :P

Generalnie shipy dobieraj takie, na jakie Cię stać. Możesz najpierw spróbować w t1 cruzach, albo fretkach (dobrym pomysłem byłoby też zrobienie ich na 5). Wtopy tańsze by były ;)

1337
Off Topic / Odp: GOD-SMACK Rekrutacja - offtop
« dnia: Lipiec 21, 2010, 14:11:14 »
No dobra. To jakie są obiektywne kryteria, co by uznać dany sojusz jako "topowy"? I wedle tych kryteriów (jeżeli takowe istnieją - ja twierdzę, że nie) do jakiej pozycji od tej nr 1 licząc sojusz za topowy można uznać?

Może po prostu zamiast wykłócać się o to czy coś jest topowe czy nie, lepiej starać się unikać tego typu określeń? ;)

1338
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Górnictwo II
« dnia: Lipiec 07, 2010, 12:31:11 »
No arkonor i bistot jak pamiętam. A kernit w HS. Nie mniej jednak, jeśli brac pod uwagę dochód z tego zajecia, to i tak jest ono dla tych, co kopanie, albo  bardzo lubią, albo też całą resztą tak już się znudzili, że chcą sobie w ten właśnie sposób niejako odsapnąć :P

1339
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Górnictwo II
« dnia: Lipiec 07, 2010, 09:16:10 »
Ekm. Znalazłem chwilke czasu i przy pomocy stronki co podał SokoleOko podliczyłem opłacalność kopania skałek przy uwzględnieniu cen z Heimatar. No i wyszło to co mi z puchy - omber jest do ... ten tego ... nie opłaca się :P
Jak ktoś chciałby opylać urobek w Rens czy okolicy to omber okazuje się najmniej opłacalna skałka ze wszystkich dostepnych w systemach high secowych.

Tak więc nie ma sie co przejmować tymi kurczącymi się z dnia na dzień kamieniami na paskach tego surowca. Lepiej wziąść się za plagio lub scordite. Albo jeszcze lepiej wyskoczyć do Amarów i kernit pokopać, jezeli juz ktoś chce kopać koniecznie :)

1340
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Górnictwo II
« dnia: Lipiec 06, 2010, 15:03:00 »
Tylko zdałoby sie jakiegoś frachta skołować, co by nie odwijać 50 razy dziennie z tymi kamykami :)

1341
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Górnictwo II
« dnia: Lipiec 06, 2010, 10:06:12 »
Patrzyłem pod kątem tego ile dostanę za puche skałek przemieloną potem na stacji. I jak pamietam za zmielony omber kiepsko płacili. Isogen nie stał jakos najlepiej ;)

1342
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Górnictwo II
« dnia: Lipiec 06, 2010, 09:58:49 »
Tak przy okazji. Porównywałeś opłacalność kopania ombru z plagio lub scorditem? Bo z tego co pamiętam na tych dwóch wychodziło sie zdecydowanie lepiej.

1343
Total Noob Questions / Odp: TNQ - statki
« dnia: Lipiec 02, 2010, 14:31:27 »
Nie można. Każdy ship ma stała liczbę hardpointów. Niejako wyjątkiem są tu t3, o których liczbę hardpointów możesz zmienić "żonglując" subsystemami.

1344
Tyrannis / Odp: JEZU CHRYSTE, ZNOWU PRZEŁUŻONY DT!!!!
« dnia: Lipiec 01, 2010, 13:49:47 »
No mi EM czas skilowania umiejętności, której te bonusowe skillpointy przyznałem odpowiednio skrócił. Aczkolwiek czy uwzględnił to w posiadanych łacznie już skillpointach to nie sprawdzałem :)

1345
Total Noob Questions / Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« dnia: Czerwiec 29, 2010, 14:00:40 »
Ciężka dyktą to sie fajnie lata w małym gangu po WH. Szczególnie jak polujesz na tłukących akurat sleepersów. Jakbyś tam wpadł sabrem to często mógłbyś stracić shipa, zanim ten, na którym banie postawiłeś zdążyłby Cie zlockować :P Tu tank is power :)
No i tak jak napisano. Weź sie lepiej za HACe. Lepiej i bezpieczniej się tym lata. Do tego masz sporo mniej skilowania :)
No ale jak juz chciałbyś tego broadsworda to zadbaj by w gangu mieć kolegę z wypasionym shipem (najlepiej jakiś jakis fajny frakcyjny, bo od razu widać, że drogi). Zawsze jest szansa, że to on będzie wtedy primary :P

1346
Gank Night PL / Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
« dnia: Czerwiec 29, 2010, 11:24:44 »
jak jednej rasy to może gallente? :) taka mało popularna ostatnio w sam raz na fun opa

Jak wymóg odnośnie rasy ograniczy sie do samych statków, a nie tez uzbrojenia to nie mam nic przeciwko ;)

Apropos becków. Z tego co wyczytałem jeden gank night z nimi był. Powtórki nie było ze względu na chęć by polecieć dla odmiany czymś innym (co by w monotonie nie wpaść a i młodszych stażem wciągnąć w zabawę), czy też cos innego przeważyło?


1347
Gank Night PL / Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
« dnia: Czerwiec 29, 2010, 00:21:37 »
Wsiadłem w shuttla i wziąłem kierunek na amarr, co by prawie na miejscu shipa skleić. No i nim doleciałem wrąbali mi sie goście na chatę. Wisiałem w tym shuttlu w amarr az pojechali. Pojechali po dziesiatej >:( >:(
Kiedy następny gank? Bo się odkuć z dziś muszę :P

1348
Total Noob Questions / Odp: TNQ - statki
« dnia: Czerwiec 28, 2010, 12:47:02 »
1. W co mam investowac. Mam teraz Destroyera co polecacie po nim.

Cruza. Potem drakea.


Cytuj
3. Jaki stetek caldari jest dobry w pve a jaki w pvp. Slyszalem ze niema pojedynczych solo superstatkow do pvp bo caldari lepiej sobie radza latajac w grupie .

Wszystkie lub prawie wszystkie są dobre w pve i żaden w pvp :P :P
Tak na serio caldari do przede wszystkim drake. Ten becek wybija sie ponad inne (biorąc pod uwage wszystkie rasy). Przede wszystkim jeśli chodzi o pve. Ale w pve też sobie nieźle poradzic może. Część caldaryjski shipów b. dobrze radzi sobie z takim paskudztwem jak ECM-ki. A te moga innym krwi napsuć niekiedy ;)
No i ten tengu. Nim to się fajnie lata :)
Po szczegóły właśiwości i zastosowania statków caldari odsyłam do Doom'a. On ma je dobrze "obcykane :)

Cytuj
4. Ktory statek byscie wybrali po destro.(nie patrzac na koszty) Rokh, Caracal,Phoenix, Golem,Drake,Nighthawk,Vulture.(Pytam bo jade teraz na 30 dniowy urlop i bede wchodzil tylo na evemona, mysle ze 30 dni bedzie starczylo do wyskilowania postaci na jeden ze statkow).

Caracal, potem drake.
Nie, na dobre wyskilowanie shipa typu cruz czy bc 30 dni to zdecydowanie za mało. Ale latać się da. Z tym, że uważać trzeba. Szczególnie jak nie ma się funduszy na następnego :P

Cytuj
Po urlopie chialbym dolaczyc do jaiejs korporacji.

Unseen Academy

Cytuj
5. Jak myslicie jaki jest laczny kosdzt bufdowy leviathana. Chialbym go miec za jakies 3-4 lata.Jak patrzalem na blue princie czas budowy to 52 tygodnie czyli rok. Oplaca sie w niego investowac czy lepszy bedzie bogaty fit na inny statek.

Nie wiem ile to kosztuje (prócz tego, że więcej niż sporo). Ale nie zaprzątaj sobie tym głowy. Jak bedziesz mógł latać tym dziadostwem to i tak corp lub ally Ci go sfinansuje :P
Ty swoją kasę inwestuj w mniejsze statki :)

1349
NoobGarten / Odp: Standard/Secured Container a Jettisoning?
« dnia: Czerwiec 28, 2010, 09:56:10 »
Juz nie pamietam. Spróbuj pola "old password" zostawić puste. Jak nie wpisz tam cokolwiek. Jak po zanchorowaniu wpiszesz hasło to będzie działać. Najlepiej bedziesz to widział po ponownym zalogowaniu do gry. Po prostu przy pierwszej próbie otwarcia puchy będziesz musiał hasło wpisać.

1350
Flamewar / Odp: Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Czerwiec 27, 2010, 21:32:35 »
Coz Dux fakowanie kmow to zla praktyka, ktora byla juz na tym forum wielokrotnie krytykowana (w tym przez ludzi z Bufu) np. jak gooni fakowali kmy.

Czyli (jesli dobrze zrozumiałem) KM został podrobiony co by się kilem pochwalić. Moje pytania wzięły sie stąd, że myślałem, iż self destruct krótko po zaatakowaniu przez kogoś i tak generuje atakującemu KM. Tak myślałem, bo zdarzył mi się raz w WH przypadek taki, ze pewien pilot brutixa chciał sobie troche postrzelać, ale jak robiło się gorąco to wyskakiwał z wormhola. Tak wyskakiwał i wskakiwał, ze w końcu został w środku bez prob. Warpnął się na ss i zrobił self destructa. KM przyszedł jak każdy inny. Dziwne to biorąc pod uwagę okoliczności utraty shipa, no ale tak było. Stąd założyłem, ze ten kill wylądował na KB w takich samych okolicznościach.

1351
Flamewar / Odp: Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Czerwiec 27, 2010, 20:23:54 »
Chlopaki dorwali carriera na anomalli w 2 cursy wyssali go i wiedzac ze sie nie uratuje zrobil selfdestructa, sa screeny to potwierdzajace i km powinien istniec, tak wiec wkleli go. Po czesci maja racje po czesci nie, poliytka corpa i alliancu neistety na takie nie pozwala tak wiec km zniknal.

Przyznam szczerze, ze nie kumam. Co niby w takim kilu jest "be", że komuś to pachnie "żenuą" (cokolwiek to znaczy), a z drugiej polityka corpa i ally na takie km nie pozwala?
Był sobie jakiś tam ship, ktoś go dorwał i rozwalił. Fakt, że z "pomocą" właściciela, ale rozwalił. Tak samo by go rozwalił, jakby pilot cariera wytrwał do końca, albo wyskoczył z shipa (ewentualnie ze sobą zabrał). To gdzie tu jest ta "ciemna strona" KM?

EDIT. No chyba, że ktoś kila podrobił, by był ;)

1352
Flamewar / Odp: Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Czerwiec 27, 2010, 12:16:52 »
Przecież na tym KB jest wyraźnie napisane, że samo wybuchło :P

1353
Gank Night PL / Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
« dnia: Czerwiec 25, 2010, 15:28:10 »
No ale nawet Amarr skilując matarskie shipy będzie mógł wsiąść kiedyś w bhaalgorna chociażby. Tak więc nawet jeśli już ktoś jest tak pro RPG i jako świętość traktuje to, że ktoś gdzieś tam sobie kiedyś wymyślił, że jedna gęba z drugą gębą to sie lubić nie będą, to i tak na zdrowie mu to wyjdzie. Bo blood raider dla amarów do jednak swoje chłopy ;)
No te projectile faktycznie do tego zbyteczne, ale uszczerbek w kolejce skilowania w postaci podjechania small projectili na trzy, to żadna strata jest :)
Caldari na skilowanie matarów w końcu tez narzekać nie powinni, bo jak kiedyś zmuszeni bedą polecieć gdzieś wozem ceglastym (czyt. armor tank), to typhoon będzie czymś w sam raz (bonusy do torped i cruzów). Co do projectili jw.
Natomiast koneksji matarsko-galentyjskich tłumaczyć chyba nie trzeba ;)

1354
Gank Night PL / Odp: Gank Night 7.0 - Thrasher Night
« dnia: Czerwiec 25, 2010, 09:41:00 »
Znam paru caldaryjczyków co sie tak "splugawili". Żyją, są cali, zdrowi i mają sie całkiem nieźle. Tak wiec nie bój żaby, nie skasują Ci za to konta. Ktos Ci głupot naopowiadał :P

1355
NoobGarten / Odp: Standard/Secured Container a Jettisoning?
« dnia: Czerwiec 25, 2010, 07:48:23 »
Właśnie. Spróbuj pokopać np. w Abudban w Heimatar to zobaczysz jak szybko Twój kontener zniknie albo "pożółknieje" :P

Po prostu są tacy co wolą się bardziej nagimnastykować, ale swój urobek mieć bezpieczny :)

1356
Tyrannis / Odp: Przedłużony DT w środę.
« dnia: Czerwiec 24, 2010, 14:32:08 »
Najnowszy komunikat głosi że 16:00 gmt czyli 18 pl ruszy.

Ta informacja jest jednak aktualna tylko do 16:00 gmt. Potem będzie inna :P
Mnie tam się zdaje, że Kombat ma jakieś wtyki w CCP i wrzucił autentyczne fotki  :D

1357
Tyrannis / Odp: Przedłużony DT w środę.
« dnia: Czerwiec 24, 2010, 13:50:59 »
可是 超级的 游戏

Ktoś przetłumaczy? :P

1358
Tyrannis / Odp: Przedłużony DT w środę.
« dnia: Czerwiec 24, 2010, 07:13:31 »
/etc/init.d/nolife pause
/etc/init.d/reallife start

W pewnych przypadkach między jednym a drugim powinno być jeszcze make buildworld ;)

1359
Tyrannis / Odp: Przedłużony DT w środę.
« dnia: Czerwiec 23, 2010, 23:02:13 »
Spoko spoko. Jeszcze ze dwa przesunięcia i serwer ruszy. Ktoś się pisze na nocne czuwanie? :P

1360
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Czerwiec 23, 2010, 09:23:37 »
Korzystając z tego pytania, jakby jeszcze ktoś mógł pokrótce objaśnić różnice w "dobrodziejstwach" pomiędzy full a limited api :)

1361
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Czerwiec 20, 2010, 15:23:30 »
open overview settings -> w zakladce "type" zaznaczasz te skałki
Albo klikasz na poszczególne skałki szukając odpowiedniej:)

1362
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Czerwiec 20, 2010, 14:56:52 »
Pyerite będziesz miał wszędzie, bo mozesz go zdobyc choćby przez rafinację scordite (on jest we wszystkich systemach). Mexallon możesz mieć choćby właśnie z tych skałek co podałeś (w high secu jeszcze z kernite). Z tym, że te skałki są w systemach z security status 0.8 w dół plus niektóre 0.9. Jesli nie jest to system 0.9 to pamietaj, że na pasku co jakis czas sie pojawiaja raty, więc sie pilnuj :)
http://evemaps.dotlan.net/map
Tu masz mapkę z regionami. Wejdź w ten gdzie jesteś i poszukaj najbliższego systemu z tymi skałkami.
Pasy asteroid (asteroid belts) masz w kazdym systemie. Choćby prawoklik na puste pole (jak jesteś poza stacją) wybierasz "asteroid belts", potem konkretny pasek (zazwyczaj w każdym systemie jest ich co najmniej kilka) i "warp".

1363
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Centrala na Tweeterze i Facebooku
« dnia: Czerwiec 17, 2010, 15:54:54 »
Yyy, Xarthias przycisk "like " jest OK, ale do czego on służy? Chciałbym spróbować ale jakbym cos miał zepsuć przez to ...  :P :P
Co do przycisków do serwisów społecznościowych, to ja ze swej strony chciałbym tylko poinformować (skoro pytasz), ze dla mnie one zbędne, bo też z takich dobrodziejstw kontaktu nie korzystam :)
Przy okazji mały offtop. Da się na tym forum zrobić tak, by można był gdzieś indziej podlinkować do konkretnego posta, a nie całego wątku, czy też jest to niewykonalne? Bo takie "cósik" nie raz duzo bardziej pomocne jest :)

1364
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Czerwiec 16, 2010, 12:07:25 »
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=6883975

To miała być próba na droższą wersję vegasa (z bonusowym "kopem" do armora) czy jak?

1365
NoobGarten / Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« dnia: Czerwiec 15, 2010, 16:10:15 »
Eee, t3 po nieco ponad 6 miesiącach gry to chyba nadal dużo za wcześnie. Oczywiście zależy jeszcze do czego ship służyć będzie i jak (albo raczej z kim) będziesz nim latał. Ale i tak 6 miesięcy to niebezpiecznie mało dla wytrzymałości takiego protka.

Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41