Autor Wątek: Time Dilation  (Przeczytany 27345 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sc0rp

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 23, 2012, 16:55:15 »
Dark o co ten foch? O to że obu stronom działała gra?
Oto, ze spaceship online/supercaps online zrobily sie szachy dla ubogich


no może jednak ten TD ma swoje plusy, z Bio nie będzie problemu:) książkę sobie można poczytać, wyskoczyć po piwo do sklepu...

Tia, ja od momentu wcisniecia na primary (archon w triage) F1 (jak i 627 innych osob) do zmiany primary zdarzylem:
- isc na bio break
- przygotowac obiad
- zjesc obiad
- poczytac jeszcze internet

Jak był lag, to było źle, jest TD też jest źle.
Wedlug przyslowia "adapt or die" to: Jak był lag, to wybralem "adapt", jest TD to wybralem "die".

Cytuj
Jak ktoś lata w 0.0 w większych blobach to musi ten fakt zaakceptować, albo przenieść się gdzieś gdzie są małe grupy, gdzie nie występuje TD ( lub minimalny )
this, check my corp

Cytuj
Definitywnie wole że coś się dzieje powoli, aniżeli wszystko się ma pozacinać i po 30 minutach pierdzenia w stołek, budzę się w klonowni.
pfff no popatrz a mi nigdy nie zacielo, owszem kilka razy grid sie nie zaladowal, ale na to pomogly porada z SHC, szybki reset klienta - jestes w bance to i tak nie odlecisz a reset klienta to na moim sprzecie gora 20sec.

TD działa ok, więc jeśli ktoś nie miał okazji przetestować niech nie miauczy.
I was there - proof http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12512573 i uwazam, ze TiDi is shit.

Żeby krytykować TiDi i wychwalać laga trzeba być chyba masochistą. Nie podoba się składanie do warpa przez 3min? Może lepiej było jak klikałeś warp i zastanawiałeś się czy tym razem zaskoczy za minute czy może masz pecha i trafiłeś na koniec kolejki i trzeba będzie czekać 15 albo 30min?
otoz to bylo lepiej,a rozkaz zawsze trafia na koniec kolejki - servery eve dzialaja na kolejce FIFO bez priorytetow.

Cytuj
Tak się podobały zacinające się guny i moduły i zastanawianie się czy to lag i moduł się odblokuje za 15min czy może jednak nie i do końca bitwy zostaniemy z 2 gunami z 6 dostępnych?
nigdy mi sie guny nie zaciely
Cytuj
Trzeba sobie też uświadomić, że TiDi wskakuje na 10% w ekstremalnych przypadkach. Czyli gdy do niezreinforcowanego systemu wskakuje 1600 osób, w takich przypadkach wcześniej node albo by się wywalił albo były by mega lagi przy których 3 minutowe warpowanie jest niczym.
rotfl to jest ekstremalny przypadek? hahahaha to zwykla bitka duzych power blockow dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi w czasie walk w tribute jak istnialo nc 2k ludzi bylo norma. Pozniej po rozpadzie NC jak supery PL byly w rapecage w VFK i PL z kolegami postanowili je odbic to liczby tez podchodzily pod 2k

W porządku, to można wytłumaczyć, choć nie jest to nigdzie oficjalnie potwierdzone,
tak jak nigdy nie zostalo oficjalnie potwierdzone miliard innych rzeczy, a empirycznie zostaly udowodnione

W starym poradniku boba było napisane, żeby over wyświetlał jak najmniej informacji. Wnoszę, że obcykali, że klient informuje serwer ile chce informacji i im więcej informacji, tym większą paczkę serw musi przygotować, więcej czasu mu to zajmuje, więcej danych musi przepchać - generalnie większy lag.
this, dodatkowo klient eve ma k.... z aktualizacja grida a jak ma kolorki a najlepiej z "blinkiem" to juz umiera wszystko.

Cytuj
ale co w takim razie z rozdzielczością, czy włączonym AA. Serwer mi tekstur w wyższej rozdzielczości wysłać nie musi, więc ten element może mieć jedynie wpływ na laga klienta wynikającego ze słabości sprzętu. Więc osoba grająca na mocnym sprzęcie nie będzie widziała różnicy w poziomie laga grając na full detalach i na low.
teoretycznie tak, ale "mocny sprzet" ma tez swoje granice i jak zapewne wiesz kazda "stracona" milisec procesora (pomimo ze glownie robi to karta graficzna) na wyswietlenie hi-resowych tekstur 1,5k statkow przeklada sie na milisec aktualizacji czy tez zaladowania grida etc. chodzi oto ze na doznania subiektywne laga sklada sie zarowno server-lag jak i client-lag. np. wylaczenie bracketow bardzo zwieksza dynamike gry w blobie. zreszta nie mnie Ciebie ewangelizowac, latajac w blobie grasz w full hd, AA 16x, all detale na hi, ov jak choinka, brackety wlaczone i czerpiesz z tego przyjemnosc - good for you.

TiDi is shit.

PS.
Flame mode on
Albo kimś kto tylko w takich warunkach potrafi coś zestrzelić ;D
Flame mode off
U wrong sir! http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12529368 bez laga, bez TiDi za to z duza porcja funu!
Anyway WTB Cynabal/Vagabond najlepiej sfitowany w syndicate.

« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2012, 17:05:06 wysłana przez Dark Flonoe »

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 23, 2012, 17:06:44 »
jak mnie smiesza te "propvp poradniki" do walki w lagu,

i tak tez probowalem z nich kozystac, czasem to dzialalo, czasem nie, ruletka (rownie dobrze mozna bylo nie uzywac)

guny nigdy ci sie nie zaciely ? gratz, miales fart a nie jakies ustawienie czegos tam,

reloadujesz klienta 20 sek ? super, tylko jak jest pozadny lag to najczesciej sie nie zalogujesz do bitki przez nastepne 30min albo lepiej i tez zadne ustawienia overview tego nie zmienia,
pamietam bitki gdzie system byl noelogowalny do kolejnego dt a ty mi piszesz ze relog to 20 sek

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 23, 2012, 17:27:38 »
Ciekawe kiedy Darek strzeli focha na npc 0.0 :D bo nie ma anomalek/jb/bo market ubogi
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 23, 2012, 17:43:09 »
Cytat: Dark Flonoe
rotfl to jest ekstremalny przypadek? hahahaha to zwykla bitka duzych power blockow dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi w czasie walk w tribute jak istnialo nc 2k ludzi bylo norma. Pozniej po rozpadzie NC jak supery PL byly w rapecage w VFK i PL z kolegami postanowili je odbic to liczby tez podchodzily pod 2k

Rozumiesz czym jest reinforced node? Oba przypadki które podajesz odbywały się na takich właśnie nodach, mocniejszych i obsługujących mniejszą liczbę systemów. Bitwę w lxq opowiadano - może w żartach może serio -, że obsługiwał node który normalnie obsługuje Jite. Ja z kolei piszę o przypadku w którym do normalnego systemu od tak bez zapowiedzi i powiadamiania CCP wpada 1300-1600 osób, w takim przypadku przed wprowadzeniem TiDi node się wywalał albo wszystko działało w opóźnieniem 30min.

Tutaj http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3412 masz przykład jak wyglądają bitwy o podobnej wielkości rozgrywających się na reinforced node i na normal node.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 23, 2012, 17:49:23 »
dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi
http://www.youtube.com/watch?v=Y6LNumoNkK8 ah ten dynamizm \o/
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ranshe

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 23, 2012, 17:56:38 »
Ciekawe kiedy Darek strzeli focha na npc 0.0 :D bo nie ma anomalek/jb/bo market ubogi

Bo w systemie są neuty i strach wydokować?

Btw miałem lepsze zdanie o korpie Sokoła ;D

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 23, 2012, 18:38:08 »
Bo w systemie są neuty i strach wydokować?

Btw miałem lepsze zdanie o korpie Sokoła ;D

+1  :D
Widze ze niektorzy nadal probuja rozmawiac z Darkiem na powaznie  ;D
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 23, 2012, 19:00:29 »
Bo w systemie są neuty i strach wydokować?

Btw miałem lepsze zdanie o korpie Sokoła ;D

Panoooooowie.

1) Każdy może u mnie dostać szansę i ma miesiąc na udowodnienie mi, że da sobie radę. Dark podjął wyzwanie i szansę dostał. W dodatku, jeśli wytrzyma w NPC 0.0 - wszystkim Wam będzie łyso :P

2) Po drugie mój korp ma się nijak do dyskusji tutaj.

Sam wyniosłem się do DWISH, bo miałem dość dużych bitek - czy lag, czy TD - jeden pilot gówno znaczy. I to mnie odrzuca.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 23, 2012, 19:32:57 »
Sokół ja rozumie że każdy dred/carrier w tak małym sojuszu się liczy, dobrze też mieć matkę no ale kurde są granice ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Villq

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 23, 2012, 20:09:43 »
Widze że większośc osób wypowiada sie tutaj o TD a nie było ich na bitce na której był dark. I was there! Bitwa była beznadziejna. Zero dynamizmu. Nie dość że był TD to był jeszcze lag. Strzelanie misajlami w takiej bitce mija się z celem. Moduły aktywowały się z gigantycznym opóźnieniem. Przed TD byłem na kilku bitkach o podobnej liczbie osób i walka była dynamiczniejsza i ciekawsza wystarczyło wyłączyć autorepeat na modułach i grało się znośnie. Tutaj zdecydowanie nie było znośnie. Trzeba wspomnieć tez o tym że poruszanie się flotą 200 osób z TD jest w zasadzie niemożliwe.

Ranshe

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 23, 2012, 20:20:36 »
Sokół ja rozumie że każdy dred/carrier w tak małym sojuszu się liczy, dobrze też mieć matkę no ale kurde są granice ;)

No dokładnie, trzeba się trochę szanować ;)

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 23, 2012, 20:58:16 »
Fakt podrozowanie z tidi jest straszne, wszystko trwa 5-10 razy dluzej a na bramie i tak lag jak kiedys.
Z modulkami no coz ja nie mialem problemu w huginnie, logistki tez dawaly transfer na czas no i mozna kontrolowac co robi ship, nastepnym razem biore jakiegos cep/dictor killera.
Nie wiem jak dreje i maele, ale supportowi na pewno gra sie lepiej.
Imo wciskanie f1 i blob fajty to zawsze byl tylko obowiazek no i moze okazja do nabicia 60 killi z eff 100%.
Lag czy tidi funu nigdy za wiele nie byl

A reset klienta?
Dla mnie to zawsze to oznaczalo koniec gry, bo nie dawalo sie juz zalogowac.
Ah a freeze albo dc FC to bylo cos.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 23, 2012, 21:23:49 »
No dokładnie, trzeba się trochę szanować ;)
Zwłaszcza że to nie jest char capsowy Darka :P

Sokole wylatujesz z mojej listy szanowanych pvperów :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 23, 2012, 23:50:13 »
Ciekawe kiedy Darek strzeli focha na npc 0.0 :D bo nie ma anomalek/jb/bo market ubogi
Jak mi wallet wyschnie :P a mu to nie grozi chyba,ze...matkom pozwola dokowac :P

@Ranshe
Ciekawe jest to ze ja w ciagu dwoch dni (czyli kiedy zmienilem corpa) zamordowalem wiecej niz Ty przez ostatnie dwa tygodnie...a to przeciez ja jestem carebear :]


2) Po drugie mój korp ma się nijak do dyskusji tutaj.
this

Sokół ja rozumie że każdy dred/carrier w tak małym sojuszu się liczy, dobrze też mieć matkę no ale kurde są granice ;)
fyi Shiny dopiero sie bedzie uczyc latac capsem, ale to za jakies....1,5-2 lata jak skonczy wszystko inne wliczajac galenciaki

Widze że większośc osób wypowiada sie tutaj o TD a nie było ich na bitce na której był dark. I was there! Bitwa była beznadziejna. Zero dynamizmu. Nie dość że był TD to był jeszcze lag. Strzelanie misajlami w takiej bitce mija się z celem. Moduły aktywowały się z gigantycznym opóźnieniem. Przed TD byłem na kilku bitkach o podobnej liczbie osób i walka była dynamiczniejsza i ciekawsza wystarczyło wyłączyć autorepeat na modułach i grało się znośnie. Tutaj zdecydowanie nie było znośnie. Trzeba wspomnieć tez o tym że poruszanie się flotą 200 osób z TD jest w zasadzie niemożliwe.
Nic dodac, nic ujac.

« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2012, 00:37:38 wysłana przez Dark Flonoe »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 24, 2012, 00:10:37 »
No dokładnie, trzeba się trochę szanować ;)

...a nie siedzieć w ORMO... e... znaczy w milicji :P

Anyway, kto pierwszy rzuci kamieniem? Niezbyt kocham Darka za jego trolle tutaj, ale jak na razie lata kompetentnie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 24, 2012, 00:54:13 »
* Doom podrzuca na dłoni kamulec wielkości piłeczki tenisowej...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 24, 2012, 00:55:04 »
Widze że większośc osób wypowiada sie tutaj o TD a nie było ich na bitce na której był dark. I was there! Bitwa była beznadziejna. Zero dynamizmu. Nie dość że był TD to był jeszcze lag. Strzelanie misajlami w takiej bitce mija się z celem. Moduły aktywowały się z gigantycznym opóźnieniem. Przed TD byłem na kilku bitkach o podobnej liczbie osób i walka była dynamiczniejsza i ciekawsza wystarczyło wyłączyć autorepeat na modułach i grało się znośnie. Tutaj zdecydowanie nie było znośnie. Trzeba wspomnieć tez o tym że poruszanie się flotą 200 osób z TD jest w zasadzie niemożliwe.

Powtórzę jeszcze raz. Gdyby nie TiDi ta bitwa w ogóle by się nie odbyła. Niezreinforcowany node który oprócz tego jednego systemu ma do obsługi jeszcze 80 innych zwyczajnie by się wywalił gdyby w jednym z systemów nagle zaczęło do siebie strzelać 1600 osób.
Nie było dobrze bo TiDi ma ograniczenie do 10% normalnej szybkości, a przy takim obciążeniu nawet to jest za mało i pojawiły się lagi. Gdyby ktoś pomyślał i powiadomił CCP, że w takim i takim systemie trzeba wzmocnić sprzęt to nie było by lagów, a TiDi pewnie by nie przekraczało 20% przy największych spikach obciążenia.

sc0rp

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 24, 2012, 01:03:11 »
Powtórzę jeszcze raz. Gdyby nie TiDi ta bitwa w ogóle by się nie odbyła. Niezreinforcowany node który oprócz tego jednego systemu ma do obsługi jeszcze 80 innych zwyczajnie by się wywalił gdyby w jednym z systemów nagle zaczęło do siebie strzelać 1600 osób.
Nie było dobrze bo TiDi ma ograniczenie do 10% normalnej szybkości, a przy takim obciążeniu nawet to jest za mało i pojawiły się lagi. Gdyby ktoś pomyślał i powiadomił CCP, że w takim i takim systemie trzeba wzmocnić sprzęt to nie było by lagów, a TiDi pewnie by nie przekraczało 20% przy największych spikach obciążenia.

Fyi System byl rfniety

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 24, 2012, 02:56:19 »
Fyi System byl rfniety

True nawet gm usiadl na widowni.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 24, 2012, 03:02:21 »
Przyznaję rację, node był zreinforcowany. Pomyliły mi się bitki.
Oglądam sobie filmik http://www.youtube.com/watch?v=rm7hD8krcaE i co widzę. Guny cyklują normalnie, czyli wyłączają się od razu po skończeniu cyklu ,a nie 15 minut później, cele lokują się normalnie, ba, nawet szkła zmieniły się natychmiast. Zresztą opinie tez są raczej pozytywne.  Piękna bitka, aż chce się wracać do 0.0, ale rozumiem, że osobom które były po stronie iście zmasakrowanej mogło się nie spodobać.. Stąd http://www.evenews24.com/2012/02/23/recording-tidi-so-unfair-ccp-hates-goons/ możemy się dowiedzieć, że TiDi jest złe, a CCP nienawidzi goonów. Trochę rozumiem goonów, do tej pory całą swoją taktykę opierali na wrzucaniu do systemu wszystkiego co mieli i liczeniu na wywalenie noda, albo przynajmniej takim przeciążeniu, że i tak wszystko przestawało działać.  Teraz spotkała ich niespodzianka, bo wszystko działało, a pszczółki spadały z taką prędkością, że osoba na filmie nie nadążała lockować. Będą się musieli przystosować, albo zginął.
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2012, 03:10:11 wysłana przez Jrkan »

sc0rp

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 24, 2012, 10:07:47 »
Przyznaję rację, node był zreinforcowany. Pomyliły mi się bitki.
Oglądam sobie filmik http://www.youtube.com/watch?v=rm7hD8krcaE i co widzę. Guny cyklują normalnie, czyli wyłączają się od razu po skończeniu cyklu ,a nie 15 minut później, cele lokują się normalnie, ba, nawet szkła zmieniły się natychmiast
...z tym ze moja percepcja jest tak Uposledzona ze nie widze iz jest on uprzyspieszony conajmniej 40 razy. 
FYP
Odnosnie reszty posta Rozumiem, ze fakt to TwOja gazeta codzienna, fyi riveni czy jak on sie tam nazywa jest mekberem brick squadu ktory dostal exmisje z delve Kilka miechow temu i od wtedy robi black pr goonow, ale ludki takie jak ty ktore walki powerblockow ogladaja na yt lykaja wsio jak pelikany sprawia ci to fun - good for u

Villq

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 24, 2012, 10:24:40 »
Gdyby ktoś pomyślał i powiadomił CCP, że w takim i takim systemie trzeba wzmocnić sprzęt to nie było by lagów, a TiDi pewnie by nie przekraczało 20% przy największych spikach obciążenia.
CCP było w systemie a system był refnięty. A to że dostaniemy wpierdol i wszyscy zginiemy było wiadomo od samego początku ;D
BTw to ciekawe że na eve news od razu pojawiło się strzeczenie bitwy na której goonsi dostali wpierdol a nie pojawiło się w ogóle strzeszczenie bitwy z poprzedniego dnia na której oni stacili połowe floty t3 i prawie całą flote bsów. Tak tylko mówię.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 24, 2012, 10:26:52 »
Momencik.. Odpaliłem eve-kill i co widzę? Pierwsze statki zaczęły spadać o 23, ostatnie o 1 dnia następnego. W 2 godziny zaorali Wam grubo ponad 700 statków, więc przepraszam bardzo wynik jak na standardy blobfestów rewelacyjny. Nie śledzę wyników takich starć, ale wydaje mi się że do tej pory standardem walk przy takim gridzie było zabicie 100 statków (sumując obie strony) i rozlecenie się w swoje strony bo lag uniemożliwiał zrobienie czegokolwiek. Wygrywała zazwyczaj ta strona która się broniła, no chyba że to strona broniąca się dostawała masowe dc..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sc0rp

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 24, 2012, 10:29:53 »
Masz racje wydaje Ci sie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 24, 2012, 10:32:51 »
Masz racje wydaje Ci sie.

Uwielbiam takie argumenty :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Villq

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 24, 2012, 10:32:56 »
Momencik.. Odpaliłem eve-kill i co widzę? Pierwsze statki zaczęły spadać o 23, ostatnie o 1 dnia następnego. W 2 godziny zaorali Wam grubo ponad 700 statków, więc przepraszam bardzo wynik jak na standardy blobfestów rewelacyjny. Nie śledzę wyników takich starć, ale wydaje mi się że do tej pory standardem walk przy takim gridzie było zabicie 100 statków (sumując obie strony) i rozlecenie się w swoje strony bo lag uniemożliwiał zrobienie czegokolwiek. Wygrywała zazwyczaj ta strona która się broniła, no chyba że to strona broniąca się dostawała masowe dc..

Tak ale my z racji tego że byliśmy w taniej flocie postanowiliśmy zrobić zbiorowe samobójstwo i ubić co się da bo to że nie mamy szans na wygraną było raczej oczywiste. Mogliśmy w zasadzie w ogóle nie lecieć bo po co walczyć z 40 tytanami i hgw iloma matkami. Nigdy nie było tak że lag uniemożliwiał walki. Było tak że któraś strona się od razu wycofywała jak widziała że nie ma szans na wygraną

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 24, 2012, 10:51:57 »
Roznica jest dokladnie taka, ze kiedys Drake byl (wsrod subcapitali) statkiem najbardziej lago-odpornym. Ba, flota drejkow sama slicznie generowala laga spamujac missle, podczas gdy sama byla wzgldenie bezpieczna, majac stosunkowo wysoki tank (nawet z randomowo dzialajacymi modulami) i bedac w stanie dostarczac dps z missli tak naprawde nie do konca wiedzac, gdzie sie znajduje. Floty statkow turretowych mialy w takich warunkach znacznie wiekszy problem, musza manewrowac, trzymac optimal, bla bla.

TiDi odwrocilo sytuacje do gory nogami, to w miare zwrotne i szybkie statki strzelajace z wiezyczek z duzej odleglosci (Tachyon Oracle Pandemikow, Nagi) maja przewage, bo ich bron zadaje dmg natychmiast, podczas gdy missle drejkow jeszcze do nich nie dolecialy, i ogarniety FC jest w stanie wyprowadzic flote spod missli zanim wpadnie np. w banie.

Nie wiem czemu CFC przesiadlo sie na drejki akurat po wejsciu w zycie TiDi, ale wydaje sie to slabym pomyslem. Czy welp-hurki nie bylyby lepsze?

Titans being Titans do not give a fuck.  >:D

Ale miejmy nadzieje juz nie dlugo: http://www.evenews24.com/2012/02/23/balancing-meets-the-tracking-titan/

Villq

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 24, 2012, 11:00:21 »
Roznica jest dokladnie taka, ze kiedys Drake byl (wsrod subcapitali) statkiem najbardziej lago-odpornym. Ba, flota drejkow sama slicznie generowala laga spamujac missle, podczas gdy sama byla wzgldenie bezpieczna, majac stosunkowo wysoki tank (nawet z randomowo dzialajacymi modulami) i bedac w stanie dostarczac dps z missli tak naprawde nie do konca wiedzac, gdzie sie znajduje. Floty statkow turretowych mialy w takich warunkach znacznie wiekszy problem, musza manewrowac, trzymac optimal, bla bla.

TiDi odwrocilo sytuacje do gory nogami, to w miare zwrotne i szybkie statki strzelajace z wiezyczek z duzej odleglosci (Tachyon Oracle Pandemikow, Nagi) maja przewage, bo ich bron zadaje dmg natychmiast, podczas gdy missle drejkow jeszcze do nich nie dolecialy, i ogarniety FC jest w stanie wyprowadzic flote spod missli zanim wpadnie np. w banie.

Nie wiem czemu CFC przesiadlo sie na drejki akurat po wejsciu w zycie TiDi, ale wydaje sie to slabym pomyslem. Czy welp-hurki nie bylyby lepsze?

Titans being Titans do not give a fuck.  >:D

Ale miejmy nadzieje juz nie dlugo: http://www.evenews24.com/2012/02/23/balancing-meets-the-tracking-titan/

Kompletnie wszystko nie tak. Nano drejki nie tankują speedem. Nano drejki sa dobre do rozwalania t3 na afterburnerach. Tytany bezproblemowo trafiają w drejki na mwd. Nano drejki sa też dobre na tier 3 bc bo mogą bardzo szybko do nich podlecieć. Ogólnie bardzo łatwo prowadzi się flote nano drejków i fc ma dużo możliwości podczas prowadzenia walki. Ogólnie to sprawdzają się w miare dobrze jeśli TD nie jest na 10%. Welp hurki nie mają kompletnie tanka. Tank jak u fregaty. Lepsze już tier 3 bc ale te z kolei jest trudno prowadzić i nie zawsze się sprawdzają

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 24, 2012, 11:09:52 »
Pisalem o drejkach w ogolnosci, nie nano. :) Tak czy inaczej, statki na misslach w TiDi maja gorzej niz w lagu, tu sie chyba zgodzimy?

Tytany sa w stanie trafic jajko, wiec powiedzmy, ze wylaczamy je na razie z dyskusji. Sa niezbalansowane, dzialaja i w lagu, i w TiDi, wiec czekamy na infernalnego nerfa. :)

O hurki pytalem tylko, czy nie lepsze - wiem ze to nie ma tanka, ale czy celem takiej zabawki nie jest dac sie zabic, ciagnac za soba supera?

Co do Tier 3 BCkow, to wymagaja zarowno dobrego FC, jak i ogarnietej floty - domyslam sie, ze przy 700 osobach ich prowadzenie moze byc trudne. :)

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 24, 2012, 11:40:45 »
Cytuj
...z tym ze moja percepcja jest tak Uposledzona ze nie widze iz jest on uprzyspieszony conajmniej 40 razy.
Owszem percepcja może zawodzić dlatego lepiej na niej nie polegać w 100%. Cykl Mega Pulsów na filmie trwa między 4 a 5 sekund. Czyli tyle ile trwał by gdyby w ogóle nie było TiDi. Na tej podstawie wnioskuję, że film został przyśpieszony 10 razy.  Gdyby film został przyśpieszony 40 razy to cykl dział trwał by na filmie ok. 1.25 sekundy. Więc jeżeli czyjaś percepcja jest upośledzona to twoja. Jeszcze jedna wskazówka na którą warto zwrócić uwagę, to guny i jak ładnie wyłączają się po skończeniu cyklu, mówi nam to, że lag na modułach prawie nie istnieje.

Cytat: Dark Flonoe
Odnosnie reszty posta Rozumiem, ze fakt to TwOja gazeta codzienna, fyi riveni czy jak on sie tam nazywa jest mekberem brick squadu ktory dostal exmisje z delve Kilka miechow temu i od wtedy robi black pr goonow, ale ludki takie jak ty ktore walki powerblockow ogladaja na yt lykaja wsio jak pelikany sprawia ci to fun - good for u
Gdybym mógł sobie pozwolić obecnie na bardziej aktywną grę to bardzo chętnie bym brał w tym udział. W swojej karierze kilka bitek z solidnym lagiem przeżyłem i bardzo mi się to nie podobało więc wszystko co by mi tego oszczędziło witam z otwartymi rękami.
Dobrze, że powinformowałeś mnie kim jest riverini bo nawet nie zwróciłem na to uwagi. W tej wojnie kibicuję goonom, a w zasadzie każdemu kto jest przeciwko Reidenom, PLkom i reszcie tego towarzystwa. Nie przeszkadza mi to jednak nabijać się z Goonów którym wrzucenie do systemu gówna w ilości ogromnej nie wyszło tak jak wychodziło wcześniej i narzekają, że TiDi jest złe.
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2012, 12:59:12 wysłana przez Jrkan »

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 24, 2012, 11:51:12 »
Owszem percepcja może zawodzić dlatego lepiej na niej nie polegać w 100%. Cykl Mega Pulsów na filmie trwa między 4 a 5 sekund. Czyli tyle ile trwał by gdyby w ogóle nie było TiDi. Na tej podstawie wnioskuję, że film został przyśpieszony 10 razy.  Gdyby film został przyśpieszony 40 razy to cykl dział trwał by na filmie ok. 1.25 sekundy. Więc jeżeli czyjaś percepcja jest upośledzona to twoja. Jeszcze jedna wskazówka na którą warto zwrócić uwagę, to guny i jak ładnie wyłączają się po skończeniu cyklu, mówi nam to, że lag na modułach prawie nie istnieje.
Filmika nie ogladalem, ale chcialbym zapytac o logike.
Najpierw mowisz, ze film zostal przyspieszony 10x, czyli wiesz, ze nie przedstawia on wydarzen tak jak faktycznie wygladaly.
Nastepnie wskazujesz na to, ze dziala ladnie sie wylaczaja i wnioskujesz na tej podstawie, ze lag na modulach praktycznie nie istnieje.
Ciekawi mnie skad Twoja pewnosc, ze to wylaczenie sie dzial zaraz po zakonczeniu cyklu nie jest efektem podobnej ingerencji do tej, ktorej ofiara padl Ojciec Czas?
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Goomich

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 24, 2012, 12:01:53 »
Welp hurki nie mają kompletnie tanka. Tank jak u fregaty. Lepsze już tier 3 bc ale te z kolei jest trudno prowadzić i nie zawsze się sprawdzają

Dlaczego nie mają tanka? Tam jest miejsce na 3 rigi i 3 moduły. Mnóstwo tanka.

Villq

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 24, 2012, 12:07:40 »
Dlaczego nie mają tanka? Tam jest miejsce na 3 rigi i 3 moduły. Mnóstwo tanka.
Jeden moduł - MWD. Zostają 2 moduły i niezależnie co tam włożysz + rigi które włożysz to będzie miało tank jak drejk bez żadnego fitu i z pewnością nie będzie miało stabilnego capa.

Coldim

  • Gość
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 24, 2012, 12:14:09 »
FYP
eee tam niektorzy beda narzekac, bo teraz w bitkach przy lokalu 1600osob faktycznie obie strony strzelaja i sa potraktowane tak samo, nie to co "i win" jaki byl kiedys... no i teraz trzeba kombinowac jak tu wygrac, kiedy wszyscy rowno sa zaladowani...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Time Dilation
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 24, 2012, 12:49:24 »
eee tam niektorzy beda narzekac, bo teraz w bitkach przy lokalu 1600osob faktycznie obie strony strzelaja i sa potraktowane tak samo, nie to co "i win" jaki byl kiedys... no i teraz trzeba kombinowac jak tu wygrac, kiedy wszyscy rowno sa zaladowani...
Dokładnie, teraz trzeba mieć jako takiego skilla, nie wystarczy wpierdzielić 1000+ drejków by lagiem załatwiły zwycięstwo :(
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit