Dark o co ten foch? O to że obu stronom działała gra?
Oto, ze spaceship online/supercaps online zrobily sie szachy dla ubogich
no może jednak ten TD ma swoje plusy, z Bio nie będzie problemu:) książkę sobie można poczytać, wyskoczyć po piwo do sklepu...
Tia, ja od momentu wcisniecia na primary (archon w triage) F1 (jak i 627 innych osob) do zmiany primary zdarzylem:
- isc na bio break
- przygotowac obiad
- zjesc obiad
- poczytac jeszcze internet
Jak był lag, to było źle, jest TD też jest źle.
Wedlug przyslowia "adapt or die" to: Jak był lag, to wybralem "adapt", jest TD to wybralem "die".
Jak ktoś lata w 0.0 w większych blobach to musi ten fakt zaakceptować, albo przenieść się gdzieś gdzie są małe grupy, gdzie nie występuje TD ( lub minimalny )
this, check my corp
Definitywnie wole że coś się dzieje powoli, aniżeli wszystko się ma pozacinać i po 30 minutach pierdzenia w stołek, budzę się w klonowni.
pfff no popatrz a mi nigdy nie zacielo, owszem kilka razy grid sie nie zaladowal, ale na to pomogly porada z SHC, szybki reset klienta - jestes w bance to i tak nie odlecisz a reset klienta to na moim sprzecie gora 20sec.
TD działa ok, więc jeśli ktoś nie miał okazji przetestować niech nie miauczy.
I was there - proof
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12512573 i uwazam, ze TiDi is shit.
Żeby krytykować TiDi i wychwalać laga trzeba być chyba masochistą. Nie podoba się składanie do warpa przez 3min? Może lepiej było jak klikałeś warp i zastanawiałeś się czy tym razem zaskoczy za minute czy może masz pecha i trafiłeś na koniec kolejki i trzeba będzie czekać 15 albo 30min?
otoz to bylo lepiej,a rozkaz zawsze trafia na koniec kolejki - servery eve dzialaja na kolejce FIFO bez priorytetow.
Tak się podobały zacinające się guny i moduły i zastanawianie się czy to lag i moduł się odblokuje za 15min czy może jednak nie i do końca bitwy zostaniemy z 2 gunami z 6 dostępnych?
nigdy mi sie guny nie zaciely
Trzeba sobie też uświadomić, że TiDi wskakuje na 10% w ekstremalnych przypadkach. Czyli gdy do niezreinforcowanego systemu wskakuje 1600 osób, w takich przypadkach wcześniej node albo by się wywalił albo były by mega lagi przy których 3 minutowe warpowanie jest niczym.
rotfl to jest ekstremalny przypadek? hahahaha to zwykla bitka duzych power blockow dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi w czasie walk w tribute jak istnialo nc 2k ludzi bylo norma. Pozniej po rozpadzie NC jak supery PL byly w rapecage w VFK i PL z kolegami postanowili je odbic to liczby tez podchodzily pod 2k
W porządku, to można wytłumaczyć, choć nie jest to nigdzie oficjalnie potwierdzone,
tak jak nigdy nie zostalo oficjalnie potwierdzone miliard innych rzeczy, a empirycznie zostaly udowodnione
W starym poradniku boba było napisane, żeby over wyświetlał jak najmniej informacji. Wnoszę, że obcykali, że klient informuje serwer ile chce informacji i im więcej informacji, tym większą paczkę serw musi przygotować, więcej czasu mu to zajmuje, więcej danych musi przepchać - generalnie większy lag.
this, dodatkowo klient eve ma k.... z aktualizacja grida a jak ma kolorki a najlepiej z "blinkiem" to juz umiera wszystko.
ale co w takim razie z rozdzielczością, czy włączonym AA. Serwer mi tekstur w wyższej rozdzielczości wysłać nie musi, więc ten element może mieć jedynie wpływ na laga klienta wynikającego ze słabości sprzętu. Więc osoba grająca na mocnym sprzęcie nie będzie widziała różnicy w poziomie laga grając na full detalach i na low.
teoretycznie tak, ale "mocny sprzet" ma tez swoje granice i jak zapewne wiesz kazda "stracona" milisec procesora (pomimo ze glownie robi to karta graficzna) na wyswietlenie hi-resowych tekstur 1,5k statkow przeklada sie na milisec aktualizacji czy tez zaladowania grida etc. chodzi oto ze na doznania subiektywne laga sklada sie zarowno server-lag jak i client-lag. np. wylaczenie bracketow bardzo zwieksza dynamike gry w blobie. zreszta nie mnie Ciebie ewangelizowac, latajac w blobie grasz w full hd, AA 16x, all detale na hi, ov jak choinka, brackety wlaczone i czerpiesz z tego przyjemnosc - good for you.
TiDi is shit.
PS.
Flame mode on
Albo kimś kto tylko w takich warunkach potrafi coś zestrzelić
Flame mode off
U wrong sir!
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12529368 bez laga, bez TiDi za to z duza porcja funu!
Anyway WTB Cynabal/Vagabond najlepiej sfitowany w syndicate.