Eve Online > Crucible
Time Dilation
Biggy:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=2437
Pol Kent:
No właśnie..
http://www.evenews24.com/2011/09/30/discussion-bullet-time-hits-eve-online-as-ccp-shows-off-time-dilatation/
Może ktoś biegły w języku puddingowców zrobiłby jakiś skrót. Co tez CCP tam modzi i jakie są obecnie rezultaty tych działań.
Khobba:
był już gdzieś temat o tym chyba.
W telegraficznym skrócie, podczas dużych bitek, zegary sterujące przetwarzaniem zdarzeń na wykorzystywanych przez bitki nodach będą dynamicznie spowalniane (będzie się zmieniać interwał między tyknięciami). Spowoduje to, że serwery nadążą z przetwarzaniem informacji, które nadeszły w danym kwancie czasu zanim będą musiały rozpocząć kolejny cykl przetwarzania. W rezultacie, np. ROF się bezwzględnie zwiększy dla lokalnego noda (bezwzględnie, wszyscy obecni na nodzie w danym momencie będą mieli te same warunki), ale będzie większa gwarancja, że to, co gracz kliknie na UI zostanie przyjęte i przetworzone przez serwer.
Doom:
Tyle slów a wystarczyłoby: "przestaniecie ciskać kurwami, bo znowu lag dobrał się do waszysch modułów" :P
MrYogi:
Właśnie brałem udział w bitce gdzie CCP testowało TM ( testują już na głównym serwerze, nie tylko na Sisi )
Grid ok 600 osób, jak nie więcej ( nie sprawdzałem na bieżąco )
a co do TD = nie działa ( jeszcze, mam nadzieje )
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej