Autor Wątek: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje  (Przeczytany 9363 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hieronim

  • Gość
[HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« dnia: Sierpień 09, 2011, 15:13:00 »
0
Husaria jako korporacja uległa zupełnej przebudowie i niewielka na razie liczba osób ją tworzących stanowi fundament na którym chcemy wspólnie z ambitnymi pilotami z New Eden zbudować coś wyjątkowego. Chcemy tu przedstawić więcej informacji na temat tego kim jesteśmy, jakie ma cele i oczekiwania.

Zacznijmy jednak od wersji skróconej: poniżej jest kilka zebranych punktów, dotyczących czego oczekujemy od pilota, co oferujemy i jak nas znaleźć. Pozostała część tego tekstu posłuży zainteresowanym, by poznać te zagadnienia głębiej.

Przy przyjęciu wymagane są:
- odbycie rozmowy kwalifikacyjnej z dyrektorem Husarii,
- świadomość znaczenia i ogólna wiedza na temat Amarr RP oraz misji CVA,
- dostosowanie do zasad NRDS i podstawowych praw panujących w CVA,
- chęć aktywnego uczestniczenia w życiu korporacji i sojuszu,
- aktywny udział we flotach przygotowywanych zarówno wewnątrz korporacji jak i sojuszu,
- uczestniczenie w programie szkoleniowym przygotowanym dla członków korporacji,
- nie skupiamy się na własnym rozwoju i korzyściach, ale staramy się wspólnie pracować w tych
celach,
- latanie interceptorem i battlecruiserem (fitting do poznania w czasie rozmowy z dyrektorem korporacji), obsługa Cynosural Field Generator
- udostępnienie Full API Key do wglądu,
- korzystanie z Ventrilo, Mumble, Teamspeak’a, Steam, Jabber’a,
- korzystanie z wyznaczonych chatów i forów,
- dostosowanie do wymagań fittingu statków w korporacji i sojuszu,
- podstawowa znajomość języka angielskiego (slang EVE),
- kultura osobista i zachowanie zgodne z netykietą.

Co oferujemy?
- dostęp do 0.0 i wybudowanych tam outpostów,
- program zwrotu statków straconych w operacjach sojuszu i korporacji (przy zachowaniu zasad fittingu statków),
- program szkoleniowy (zarówno skille jak i ogólna wiedza na temat EVE oraz specjalizacje w konkretnych statkach i taktykach) pod okiem wyznaczonego do tego oficera,
- uczestniczenie w programach zarobkowych w korporacji jako zatrudniony producent, naukowiec lub
dostawca,
- wsparcie logistyczne i teoretyczne w codziennej aktywności,
- dostęp do narzędzi komunikacyjnych sojuszu.

Gdzie i jak nas znaleźć?
Aby dowiedzieć się więcej o procesie rekrutacji, samej Husarii oraz porozmawiać z którymś z dyrektorów wejdź na kanał: Husaria Astartes w grze. Alternatywnie podeślij maila do:
- Xawras Wyzryn

A teraz informacje bardziej szczegółowe wyjaśniające historię i kilka zawartych powyżej uogólnień.

Czym jest Husaria?
Korporacja została założona w 108 EST (2006) przez Mighty Baz'a i od początku podstawą jej istnienia było gra w stylu role-play po stronie Imperium Amarr. Nie wymagamy od pilotów uczestniczenia w tego typu działaniach, ale cele Husarii oraz metody ich realizacji zawsze muszą pozostawać w zgodzie z duchem Amarr RP. To określa naszą filozofię walki i działania – nie będziemy tych cech zmieniać, nawet gdyby inne podejście, niezgodne z Amarr RP, miało przynieść nam większe korzyści. To zaś oznacza, że celem korporacji nie jest ‘wygranie EVE’, ale triumf Imperium Amarr – zarówno militarny, polityczny, ekonomiczny jak i duchowy.

Takie podejście do sprawy niejednokrotnie utrudnia życie i nie oszukujmy się – może wymuszać niekorzystne sytuacje. Dlaczego więc to robimy? Bo nie jesteśmy zwyczajnymi graczami – gramy tak by EVE była czymś więcej niż tylko pikselami imitującymi statki kosmiczne. Gramy dla czegoś poza graficznymi fajerwerkami, gdy kolejny cel z overview wybucha, dla czegoś poza kolejnymi zerami w oknie walletu. Określamy cel istnienia naszych postaci, czyniąc je przez to bardziej żywymi. Niektórym wystarczy wygrać i jest już dobrze. My możemy przegrać, ale musi być w tym cel.

Nasz styl rozgrywania przez nas Amarr RP to więcej niż słynne ‘Amarr victor!!!’ w local-chacie. Jeśli już angażujemy się w rozmowę prowadzoną w tej formie to jest ona bardziej dojrzała i nie służy tzw. ‘lol-RP’. Kto miał kiedyś styczność z pen&paper RPG wie z pewnością o co chodzi.

Historia
Przez długi czas Husaria stanowiła część Curatores Veritatis Alliance (CVA) i uczestniczyła zarówno w walkach, które doprowadziły do ucywilizowania regionu Providence w 109 roku EST (2007) jak i przez kolejne lata brała aktywny udział w utrzymaniu pokoju i stabilizacji w tej przestrzeni. Do takich celów, wyrażonych w Operation Deliverance zostaliśmy powołani - mamy nieść prawo, porządek, wiarę i sprawiedliwe rządy Amarr do wszystkich zakątków New Eden, zaczynając od Providence. Zwieńczeniem było wybudowanie dwóch stacji w tym regionie w systemach: 6-OQJV i 7YWV-S. Warto nadmienić, że jesteśmy pierwszą w całości polską korporacją, która tego dokonała.

Rok 112 EST (2010) przyniósł dramatyczne zmiany, gdy dowództwo CVA zatwierdziło plany ataku na Catch co zakończyło się katastrofą, dając wieloletnim przeciwnikom okazję i powód przeprowadzenia ataku na Providence. Wygranie tej wojny nie było możliwe. Jednak to nie sama porażka, ale brak zmian i dążenia przez dowództwo ku poprawie ogólnego stanu sojuszu doprowadziło do opuszczenia CVA przez Husarię. Dołączyliśmy do kilku innych korporacji niezadowolonych z rozwoju sytuacji w sojuszu i tak powstał Nihilists Social Club, który przez kilka miesięcy bazując w okolicy Lower Domain stanowił zaplecze dla wielu działań CVA.

Ostatnie miesiące to zmiany w samym CVA - zarówno na szczeblu dowodzenia jak i w zasadach tam panujących. Widząc pewne nowe możliwości, by powrócić do realizacji naszej nadrzędnej misji zdecydowano o powrocie do CVA. Wierzymy, że ogólny kierunek wyznaczony teraz przez nowe dowództwo tej organizacji daje szansę na rozwój korporacji, Imperium Amarr i powrót Operation Deliverance na właściwe tory. Chcemy w tym procesie uczestniczyć i mieć swój głos oraz udział w tych wydarzeniach.

Ten burzliwy okres kilkunastu miesięcy po ataku na Catch pozostawił jednak poważne rysy na Husarii. Wielu pilotów okazało się nie dość silnych i zdolnych, by walczyć za Providence. Inni nie mogli się pogodzić z tym jak wiele problemów trapiło CVA i jak niewiele chciano zrobić, by to zmienić. Ostatecznie pozostała nas garstka, ale dziś można z całą pewnością powiedzieć że wytrwali tutaj tylko ci, dla których ważne są bardzo wyjątkowe rzeczy w EVE.

Jednak nie był to czas samych porażek i niepowodzeń. Nasi piloci uczestniczyli w wielu ciekawych i ekscytujących operacjach, brali udział w Alliance Trounamencie, prowadzili floty których ofiarą padały wrogie super-capitale, niejednokrotnie dzięki nam udało się uniknąć porażek i doprowadzić do zwycięstwa. Niejednokrotnie stawaliśmy się cichymi bohaterami pilotującymi Interdictora lub Logistic'a. Brak strategicznych sukcesów na wielką skalę może doskwierać, ale wiemy że z wielu rzeczy możemy być dumni. I rzeczywiście jesteśmy.

I do dzielenia z nami tego wszystkiego właśnie ciebie zapraszamy.

Jakie są zatem cele i zadania Husarii?
Najlepiej wyraża je dewiza Orderu Orła Białego: ‘Pro fide, rege et lege’ – ‘Za wiarę, króla i prawo’, którą przyjęła również Husaria. Nasz Amarr role-play opiera się o wprowadzanie wiary Imperium Amarr, jego prawa i władzy Jamyl Sarum w każdym zakątku New Eden. Temu podporządkowujemy nasze działania i w zgodzie z tymi zasadami dobieramy metody ich realizacji.

Jedną ze szczególnych cech korporacji, które z tego wynikają jest polityka NRDS. Pragniemy podtrzymać pokój i fundamenty cywilizowanego społeczeństwa w New Eden, wiec nie zgadzamy się na barbarzyńskie metody piractwa, sprzeciwiające się prawnemu porządkowi Amarr i władzy Jamyl I. Każdy kto je stosuje staje się automatycznie wrogiem tego co budujemy, a zatem i naszym.

No właśnie – jaki cel przyświeca nakładaniu na siebie takich zasad? Chcemy uczestniczyć w budowaniu prawdziwego społeczeństwa i państwa wewnątrz EVE. Powinno być ono oparte na surowym, ale sprawiedliwym prawie egzekwowanym przez wyraźnie określoną i mocną strukturę władzy, a wszystko winno być spojone czymś co nadaje społeczeństwu prawdziwą tożsamość. Wszystko to właśnie daje nam Imperium Amarr i o jego ekspansję oraz rozwój zamierzamy walczyć.

Czemu Husaria, a nie ktoś inny?
W kontekście tak wielu nieprzystających do codzienności New Eden zasad należy sobie zadać pytanie po co to komu? Nie idziemy na łatwiznę, to po pierwsze. Tworzymy coś wyjątkowego i nieznanego w EVE, wyspę cywilizacji i nowoczesności. Nie jesteśmy nastawieni na zniszczenie wszystkiego na swej drodze, wykorzystaniu tego do naszych celów i przejściu do następnego atrakcyjnie wyglądającego regionu przestrzeni. Chcemy stworzyć warunki, w których każdy szanujący ład i porządek będzie mógł spokojnie żyć i cieszyć się tym życiem.

To prawda, że inne sojusze mają lepsze regiony. To prawda, że gdzie indziej można znaleźć zupełnie wolne PVP prowadzone bez żadnego skrępowania. To prawda, że gdzie indziej nie trzeba się przejmować wpadkami i brakiem profesjonalizmu ludzi, którzy do walki staja raz na jakiś czas. To prawda, że gdzie indziej można bez zupełnie żadnego skrępowania siedzieć w high-secu i dbać o kolejne cyferki w wallecie. To prawda, że gdzie indziej można uniknąć konieczności walki o swoje. Ale to właśnie u nas nie przychodzisz już do czegoś co jest gotowe, to tutaj masz szansę tworzyć coś niemal od podstaw i mieć na ten proces rzeczywisty wpływ. Zarówno Husaria jak i CVA obecnie przechodzą przez proces zupełnej odbudowy i właśnie teraz można nadać im taki kierunek jakiego się oczekuje. To oferta dla pilotów ambitnych i wymagających – nie wystarczy tu wejść w gotową strukturę i cieszyć się efektami dobrze zaprojektowanej organizacji. Tu można w całym tym procesie uczestniczyć i zgodnie z ideą sandboxa budować oddzielny od naszego świat zgodnie z własnym wyobrażeniem. Nie jest to łatwe, nie dzieje się od razu, ale z pewnością znajdą się tacy gotowi zmierzyć się z tym wyzwaniem.

Kogo poszukujemy?
Jeśli interesuje cię taka filozofia grania to należy sobie zadać pytanie o mechanikę gry i to, czy wpasujesz się profil Husarii. Potrzebni są u nas ludzie nastawieni na pracę dla sojuszu i korporacji, a nie tylko dla siebie. Chodzi tu o uczestniczenie w operacjach floty na obu tych szczeblach.

Stosowane statki w dużych zgrupowaniach to przede wszystkim okręty Amarr i ich ‘zamienniki’ oparte na armor tanku i działkach (Maelstrom, Tempest, Megathron, ewentualnie Rokh), okręty logistyczne (Guardian, Oneiros) i inne jednostki specjalistyczne (interdictory, HICe, Zealoty, covert-ops, Damnation).

Mniejsze gangi (do 20-30 osób) to statki lżejsze, czyli battlecruisery (Harbinger, Hurricane, Drake), logistyki (Guardian, Oneiros), statki specjalistyczne (interdictory, HICe, Tengu, Loki, Legion, covert-ops, Recony).
Poza tym nie pozostajemy zamknięci na to, co w danym momencie jest popularne w EVE, więc piloci typowych korzystających z shield’a artyleryjskich Maelstromów i Tempestów znajdą tu miejsce dla siebie. Zawsze przydatne są Interceptory i statki wykorzystywane w scoutingu.

Korporacja nie zajmuje się górnictwem w sposób zorganizowany. Indywidualnie jest to dopuszczalna metoda zarobkowania, aczkolwiek ze względu na duże ryzyko i problemy logistyczne odradzana.

W kwestii zarabiania istnieje pełna dowolność, poza tym co zakazane jest przez CCP i może działać na szkodę sojuszu lub korporacji – wliczone w to jest tracenie drogich statkowo w głupi sposób. Posiadamy dostęp do 0.0, do mission hubów (Amarr Empire), wspieramy aktywność industrialną (produkcja T2 i T3, wydobywanie materiałów z księżyców) przez korporacyjne programy zatrudniające korpowiczów i ich alty w charakterze naukowców, dostawców i producentów. Ze względu na mała liczbę ludzi oraz konieczność kontroli Providence nie zajmujemy się na dużą skalę eksploracja worm-hole’i, ale jeśli ktoś będzie chciał się tym zajmować i zgromadzi ludzi jest to wykonalne. Ważna dla nas jest wydolność finansowa pilotów i mądre zarządzanie zasobami. Aktywni i pracowici piloci są nagradzani i mogą liczyć na promocję zarówno na szczeblu korporacji jak i sojuszu. Ważne jest, by pamiętać że celem gry nie jest dla nas gromadzenie ISKu – jest to jedynie środek niezbędny do prowadzenia działań zmierzających do ustalenia dominium Amarr w New Eden.

Husaria posiada własny program refundacji statków straconych przez pilotów w walce. Podlega on oczywiście pewnym zasadom związanym z okolicznościami tego zestrzelenia oraz wyposażenia samej jednostki. Dla pilotów capital ships posiadamy program zwrotu lub wypożyczenia statków na operacje zatwierdzone przez dowództwo.

Najbliższe tygodnie to bardzo możliwy powrót Husarii na mapę polityczną EVE przez ponowne sprawowanie kontroli nad systemami. Dla poszukujących szans na poznanie uroków i wyzwań z tym związanych jest to kolejna zachęta.

Korporacja obecnie jest 100% polska, ale już teraz wiemy że w najbliższym czasie ulegnie to zmianie i otworzymy się na pilotów o innym pochodzeniu. Wciąż będziemy mieli zarezerwowane sposoby komunikacji w ojczystym języku i pozostaniemy wierni dziedzictwu, które w grze staramy się reprezentować oraz do którego zobowiązuje nas nazwa. W profilu międzynarodowym widzimy jednak szansę zarówno na nasz dynamiczniejszy rozwój, jak i promocje tych wartości które przyświecają Husarii od tak dawna.

Czego oczekujemy?
Z pewnością nie tego, że natychmiast po dołączeniu do korporacji będziecie w stanie korzystać z wszystkich potrzebnych statków i będziecie mieli do dyspozycji niewyczerpane zapasy sprzętu i ISKów. W naszych wymaganiach bierzmy pod uwagę możliwości pilota zarówno czasowe, jak i staż w grze. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie i oczekiwania są dostosowywane w formie czasu przeznaczonego na osiągnięcie poszczególnych etapów. Pozostałe wymagania dotyczące kwestii uczestniczenia w życiu sojuszu i korporacji, dostosowania się do zasad w nich panujących i tym podobne mają również tzw. ‘grace-period’. Najważniejsze w początkowym etapie jest wykazanie chęci pracy dla idei jaką Husaria stara się realizować – z czasem wszystko to przybiera właściwą formę, w czym z pewnością postara się pomóc nasza kadra.

Wszystko to może się wydawać dość przerażające, biorąc pod uwagę że rzadko zdarza się chyba tak poważne traktowanie nie tyle umiejętności pilota, a raczej jego nastawienia i motywacji do gry. Tak jak napisałem nie wymagamy ciągłego uczestnictwa w RP, nie tytułujemy się corp chacie, nie chodzimy w długich płaszczach i z kosturami szepcząc dziwne zaklęcia. Zachowujemy się zupełnie normalnie jak na standardy EVE, poza tym że staramy się tu osiągnąć zwycięstwo dla pewnej wirtualnej idei.

To tyle jeśli chodzi o rozwlekłą wersję naszej oferty i tego czym Husaria jest. Zapraszamy na wymieniony we wstępie kanał i do rozmowy.

http://www.eve-centrala.com.pl/index.php?topic=9890.new#new <<< topic dyskusyjny
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2013, 22:18:15 wysłana przez Xawras Wyżryn »

Hieronim

  • Gość
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2011, 10:01:39 »
0
Mały bump.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 556
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 10, 2012, 20:03:29 »
0
Friendly bump.

Hieronim

  • Gość
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 26, 2013, 22:10:01 »
0
Mały bump

Hieronim

  • Gość
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 04, 2013, 15:03:44 »
0
Bump.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 556
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 04, 2013, 15:28:27 »
0
Świt żywych trupów  :P
PS watek dyskusyjny jest zamkniety...

Hieronim

  • Gość
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 04, 2013, 15:30:38 »
0
Piloci z nieaktywnych kont nie mają głosu! :-P
Jakoś nie potrzebuję dyskusji na forum. Jak ktoś ma ochotę porozmawiać to zapraszam na nasz kanał Husaria Astartes

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 556
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 24, 2015, 18:19:00 »
0
Do provi w końcu zawitała 'wojna'  :P
Z tej okazji friendly bump.


Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 556
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
  • Respect: +92
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 25, 2015, 17:35:49 »
0
Friendly Bump.

lishay

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 6
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 22, 2016, 20:43:23 »
0
friendly bump :)

[HUSAR] Prometheus Amarr

  • HUSAR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Prometheus Amarr
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 20, 2017, 20:06:31 »
0
Nowy rok, nowy bump.  :)

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 537
  • Respect: +298
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 21, 2017, 11:02:17 »
0
Nowy rok, nowy bump.  :)

Gdzie jest Puszek?!?!?

[HUSAR] Prometheus Amarr

  • HUSAR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Prometheus Amarr
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 11, 2017, 21:06:09 »
0
Gdzie jest Puszek?!?!?

Miał problemy zdrowotne, dłuższy czas go nie było, nastepnie wrócił, ale znowu znikł.  :(
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2017, 21:12:43 wysłana przez [HUSAR] Prometheus Amarr »

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal