Autor Wątek: Age of Conan Unchained  (Przeczytany 4610 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Blutbart

  • Gość
Age of Conan Unchained
« dnia: Lipiec 09, 2011, 20:06:17 »
Age of Conan przeszło na model free to play
http://www.ageofconan.com/
Niestety owo free jest mocno ograniczone. Za darmo dostępne są tylko cztery klasy postaci (inne można kupić za koszt mniej więcej połowy miesięcznego abonamentu), dwa sloty na postaci no i mniejszy bank itp. Po prostu widać, że item shop będzie bardzo wazny. Oczywiście nadal można płacić aboanament (tzn utrzymywać konto premium) mając dostep do wszystkiego plus pewną pulę punktów co miesiąc na zakupy w item shopie.

Mac Dercad

  • Gość
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2011, 21:20:31 »
Spróbowałem. 10 godzin ściągania, 15 minut gry.

magni

  • Gość
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 09, 2011, 23:27:21 »
Spróbowałem. 10 godzin ściągania, 15 minut gry.

mam szybkie lacze wiec u mnie bylo 3h sciagania i 15 min gry :)
to moje 3 podejscie do tej gry, no jakos nie moge, moze gdyby dawali od razu postac na 20lvl bo widok Tortage juz mnie odrzuca, 3 raz tego przechodzic mi sie nie chce

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 06, 2011, 09:19:38 »
A combo skipping naprawili?

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 06, 2011, 18:58:08 »
Ściągnąłem w nie wiem ile, grałem więcej niż 15 minut, ale wracać nie zamierzam również. Sytem kombo = idotyzm. Nim wklepię odpowiednią sekwencję klawiszy przeciwnik dawno się oddalił. Dziękuję, do widzenia.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Dagund

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dagund
  • Korporacja: Koza z piekła
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 12, 2011, 09:16:19 »
A combo skipping naprawili?

naprawili

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 14, 2011, 14:16:36 »
Hmm a oneshot kille tos?

NeX

  • Gość
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 19, 2011, 16:17:59 »
Ch... robicie czarny PR. Przez Centralę od samej premiery unikam instalacji tej gry  ;D
Powinniście dostawać tantiemy od konkurencji  :P

Nie ma ktoś przypadkiem dla przeciwwagi jakichś pozytywnych wrażeń z Conana, bo aż żal patrzeć jak po jedynym, prawdziwym osiłku jeżdżą  ::)

Goomich

  • Gość
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 19, 2011, 16:20:26 »
Filmowi też do komedii bliżej. :)

NeX

  • Gość
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 19, 2011, 16:30:21 »
Pierwszą rzeczą jaką po premierze "nowego" Conana pokazałem córce była Fantastyka ze zdjęciami Conana z Arnim, aby sobie złego, wymoczkowatego wyobrażenia nie utrwaliła przed obejrzeniem prawdziwego "Conana Barbarzyńcy" Johna Miliusa.  :)

amra

  • Gość
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 19, 2011, 17:04:06 »
Eeeee przesadzacie. Gra poprostu nie spelnila waszych wyobrazen o grze z Conanem, a poprzeczke stawiacie wysoko. Ogolnie jest to nie wyrozniajacy sie MM0 z mieczami i czaram. PVP jak w kazdej innej polega na skakaniu wokol przeciwnika i liczeniu na przypadkowe trafienia w zamieszaniu, oraz, ze przeciwnik pierwszy straci orientacje w terenie. To samo oferuja inne jak wot, lodr, eq2 etc... Jedynym plusem nad konkurencja to zancznie lepsza grafika, ale to niesie wymagania sprzetowe aby ja docenic.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 19, 2011, 19:14:56 »
Eeeee przesadzacie. Gra poprostu nie spelnila waszych wyobrazen o grze z Conanem, a poprzeczke stawiacie wysoko. Ogolnie jest to nie wyrozniajacy sie MM0 z mieczami i czaram. PVP jak w kazdej innej polega na skakaniu wokol przeciwnika i liczeniu na przypadkowe trafienia w zamieszaniu, oraz, ze przeciwnik pierwszy straci orientacje w terenie. To samo oferuja inne jak wot, lodr, eq2 etc... Jedynym plusem nad konkurencja to zancznie lepsza grafika, ale to niesie wymagania sprzetowe aby ja docenic.

PVP mnie właśnie odrzuciło w tej grze. I nie zgodzę się z twierdzeniem, że w innych grach tego typu (btw. stawiasz WoT na jednej półce obok Conana? Serio?)  PvP w każdej grze polega na liczeniu na przypadek... PVP w Conanie wkurzyło mnie ze względu, który wymieniłem w moim poprzednim poście, tj. nim wyklikam kombosa, przeciwnik już dawno znajduje się poza zasięgiem, no chyba, że gra się postacią strzelającą/magiem. Tylko, że gdzie tu sens takiego pvp?

Ale ok, żeby powiedzieć o grze coś dobrego: PVE jest nawet znośne pod warunkiem, że ma się z kim grać (poziom niektórych questów jest dość wysoki).
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Dagund

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dagund
  • Korporacja: Koza z piekła
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Age of Conan Unchained
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 20, 2011, 10:42:57 »
Hmm a oneshot kille tos?
naprawione :P
co do reszty o kombosach, itp: taktyka, odpowiednie dobranie kombosów, skili, gearu oraz dla melasów CC
Na przykład grając ToSem w walce z melasem przyjęcie knockbacka oznacza zgon.
Przykład: atakujesz barbem - szarża-combos-knockback-combos-przelaczenie na 2h - stun- combos- tos zalicza zgon.