Autor Wątek: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi  (Przeczytany 4319 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

laphiel

  • Gość
Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« dnia: Lipiec 07, 2011, 13:53:37 »
0
dzisiaj w WoT community odnioslo wielkie zwciestwo, cytujac z devbloga

Having taken into consideration active community feedback WOT development team brought the old crew voices from English language pack back. The majority of players to have taken part in the poll expressed their strong preferring the old crew voices to the ones added in 6.5 update. Having carefully studied all relevant information WOT team are taking into account every piece of advice with a view to improve further voice over packages available.

krotko mowiac mozna miec stare glosy bez podmieniania plikow ^^

HammerSnake

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 07, 2011, 14:01:15 »
0
Swoją drogą ponoć polacy cheatowali w eleminacjach do turnieju w wot, że niby rundach przez sieć łapali same idealne strzały, a w finale w Moskwie kija pokazali i nagle tak im idealne strzały przestały wchodzić - mieli podmienione teksturki z kółeczkami gdzie celować, a w Moskwie już nie było takiej możliwości.

Polak potrafi. Byle dojść do celu. 8)


Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 727
  • Respect: +77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2011, 14:03:37 »
0
dzisiaj w WoT community odnioslo wielkie zwciestwo, cytujac z devbloga

Having taken into consideration active community feedback WOT development team brought the old crew voices from English language pack back. The majority of players to have taken part in the poll expressed their strong preferring the old crew voices to the ones added in 6.5 update. Having carefully studied all relevant information WOT team are taking into account every piece of advice with a view to improve further voice over packages available.

krotko mowiac mozna miec stare glosy bez podmieniania plikow ^^

WG o7
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2011, 14:22:06 »
0
Hammer poczytaj oficjalne forum zanim zanczniesz pierdolic bez sensu. To co napisaleś teraz jest na poziomie 'i tak nie chcielismy tego regionu"

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 07, 2011, 14:37:50 »
0
ale po co tak agresywnie. Ja wiem, że znowu nas atakują no ale bez przesady.

Sam w tanki nie gram, a usłyszałem to dzisiaj od znajomego Węgra, który w to napierdala aż miło. Czyli generalnie coś jest na rzeczy, skoro mówisz, że mam gdzieś zaglądać i czytać.

Sorry ale nie zamierzam. Może jeszcze powinienem przeprowadzić ekskluzywny wywiad, z każdym turniejowym playerem?   ::)
Ponoć ta firma od wot to przyznała. Zgaduje, że druga wersja brzmi "to nie prawda". PL mówi to samo hehe.



Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 727
  • Respect: +77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 07, 2011, 14:42:31 »
0
ale po co tak agresywnie. Ja wiem, że znowu nas atakują no ale bez przesady.

Sam w tanki nie gram, a usłyszałem to dzisiaj od znajomego Węgra, który w to napierdala aż miło. Czyli generalnie coś jest na rzeczy, skoro mówisz, że mam gdzieś zaglądać i czytać.

Sorry ale nie zamierzam. Może jeszcze powinienem przeprowadzić ekskluzywny wywiad, z każdym turniejowym playerem?   ::)

"Znajomy znajomego powiedział, więc to musi być prawda."
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

HammerSnake

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 07, 2011, 14:43:19 »
0
edit:
Ponoć ta firma od wot to przyznała. Zgaduje, że druga wersja brzmi "to nie prawda". PL mówi to samo hehe.

No z palca to sobie chyba nie wyssał? Czy wyssał?
Dobra nvm w sumie mam to w pompie, a widzę że się jakoś nakręcacie dziwnie 0_0.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
  • Respect: +4
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 07, 2011, 15:30:43 »
0
Jakaś ruska szyszka z WG, w czasie wywiadu powiedziała, że Polacy to lamusy i nie potrafią grać w WoTa, a do finału ich oficjalnego turnieju dostali się tylko dlatego, że używali zmodyfikowanych skórek czołgów. Oczywiście Rosjanie z całą pewnością ich nie używali, mimo, że po raz pierwszy zostały one opublikowane na rosyjskim forum wota, nie europejskim, czy amerykańskim. Jak już nie mogli używać takich obrzydliwych hacków, to przegrali z mistrzami z kraju wódką płynącego :) Polecam przeczytać chociaż dwie/trzy strony z wątku, a szczególnie wrażenia z pierwszej ręki link. Rosjanie muszą się jeszcze wiele nauczyć.
Co do głosów, to osobiście ich nie słyszałem bo gram na polskiej wersji ale podobno były straszne. Ruscy pewnie nie byli w stanie ocenić co tam dostali od zewnętrznego dostawcy. Miało być dobre, to wrzucili, okazało się, że to shit, więc wyrzucili tak samo łatwo jak wrzucili.
Pisanie jakie to WG jest super i jak super współpracuje z community bo cofnęli zmianę głosów które były zwyczajnie do dupy, to trochę pośpieszna ocena.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2011, 15:38:04 wysłana przez Jrkan »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 07, 2011, 15:35:27 »
0
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/43936-dlaczego-polskie-druzyny-przegraly-w-turnieju-ural-steel-w-moskwie/
masz poczytaj sobie i bedziesz mial informacje jak to wygladało od strony polskiego comunity

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

amra

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 07, 2011, 22:48:25 »
0
Jakiś średnio inteligentny misiek cos powiedział i drama. I zamiast zrobić drame miskowi u pracodawcy, to się cieszymy że nasi przegrali. Eeeh HammerSnake, nie popisałeś się, zawiść ? radocha z porażki innego ? Niskiego lotu odczucia. ;)
HammerSnake, a tak na chlopski rozum: każdemu kto pogra w ta gre z tydzien, żadne skórki nic już nie pomga, bez nich też wie gdzie celować. Jestem pewien, że ludzie którzy tam pojechali pograli wiecej niż 2 dni w ta gierke.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 07, 2011, 23:11:08 »
0
a tobie co?

Jakby ktoś z ccp powiedział publicznie, że jakiś polski korp cheatował w at i bym o tym usłyszał, to też bym o tym napisał. Ty ofc byś zaraz napisał jak tak można o polakach pisać?

Wynik jest dla mnie obojętny, zwyczajnie cały e-sport mam na końcu pleców i o tych wszystkich zawodowcach i profesjonalistach mam swoje zdanie.
Gdyby nie ten cheaterski wątek to bym nawet nie wiedział, że te całe czołgi są e-sportowe, a cheater polak czy rusek to wciąż cheater.

Informacje miałem od znajomego i myślałem, że błysnę newsem, a to czego ty się w tym wszystkim doszukujesz to już twój prywatny problem.

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
  • Respect: +31
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 08, 2011, 14:29:59 »
0
Twierdzi ze nie gra, ze slyszy od znajomych i biegnie sie pochwalic "newsem" 2tygodniowym z ludzmi ktorzy graja codziennie. W dodatku jak gluchy telefon 5 razy przekrecone.. skoncz bo sie blaznisz :)

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 727
  • Respect: +77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 08, 2011, 15:22:03 »
0
Twierdzi ze nie gra, ze slyszy od znajomych i biegnie sie pochwalic "newsem" 2tygodniowym z ludzmi ktorzy graja codziennie. W dodatku jak gluchy telefon 5 razy przekrecone.. skoncz bo sie blaznisz :)

This...
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

HammerSnake

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 08, 2011, 17:14:14 »
0
Już dawno skończyłem. Mogło ci to umknąć, bo ofc musisz się na mnie dowartościować.

Gainax

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 10, 2011, 22:31:11 »
0
najciekawsze jest to że nie każdy celuje dokładnie tam gdzie pokazuje skin z punktami.... ja gdy zamontowałem sobie dla testy te skiny po kilku grach okazało się że strzelam całkiem w inne punkty i rozwalam coś czego nie powinienem rozwalać zmyłka? kij wie....

co do turnieju....... to nawet dziś można by taki sam zorganizować byle w ciszy i normalnymi nazwami, niech sobie zaaplikują obrazki gdzie trafiać i zobaczymy czy rozwalą nas szybciej lub czy w ogóle ;]

a temat stary w linkach wyżej podane chyba wszystko, i zamknijcie go bo się tylko kłócić będziecie ;] tak czy siak Polacy są najlepsi i tyle ;]

dodam tylko:
że sprawa z "HammerSnake" to nie jego wina, właściwie największy ból tkwi w tym że ludzi usłyszą coś takiego i rozpowiadają dalej a my się będziemy tylko bronić.... i jeszcze kto wie czy to nam uwierzą......

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 11, 2011, 09:21:50 »
0
najciekawsze jest to że nie każdy celuje dokładnie tam gdzie pokazuje skin z punktami.... ja gdy zamontowałem sobie dla testy te skiny po kilku grach okazało się że strzelam całkiem w inne punkty i rozwalam coś czego nie powinienem rozwalać zmyłka? kij wie....

Bo lepiej jest strzelać w prostopadłą powierzchnię a nie zaznaczony punkt. Nie wiem jak te skiny wyglądają i nie mam zamiaru bo nie chcę sobie psuć frajdy z gry, ale jeżeli już takie coś robić, to punkty powinny mieć oznaczony kąt z jakich się w ten punkt strzela. Chociaż...szczerze powiedziawszy co do tanków to po rozegranych chyba 2k bitek mam wrażenie, że ten realizm to jednak nie jest tak genialny jak być powinien. Np. ustawienie czołgu 35 stopni do przeciwnika zwiększa skuteczność obronną bo trafienie w boczny pancerz powoduje bardzo dużą szansę na rykoszet a przedni pancerz zwiększa znacznie grubość skuteczną. W rzeczywistości odkrywając bok prosimy się o strzał z penetracją.

W sumie w odniesieniu do wątku o czitowaniu, to imho używanie tych skórek może ułatwić, ale tylko doświadczonemu graczowi. Noob może mieć przez te skiny więcej problemów niż pożytku.

amra

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 11, 2011, 16:59:30 »
0
Bo lepiej jest strzelać w prostopadłą powierzchnię a nie zaznaczony punkt. Nie wiem jak te skiny wyglądają i nie mam zamiaru bo nie chcę sobie psuć frajdy z gry, ale jeżeli już takie coś robić, to punkty powinny mieć oznaczony kąt z jakich się w ten punkt strzela. Chociaż...szczerze powiedziawszy co do tanków to po rozegranych chyba 2k bitek mam wrażenie, że ten realizm to jednak nie jest tak genialny jak być powinien. Np. ustawienie czołgu 35 stopni do przeciwnika zwiększa skuteczność obronną bo trafienie w boczny pancerz powoduje bardzo dużą szansę na rykoszet a przedni pancerz zwiększa znacznie grubość skuteczną. W rzeczywistości odkrywając bok prosimy się o strzał z penetracją.

W sumie w odniesieniu do wątku o czitowaniu, to imho używanie tych skórek może ułatwić, ale tylko doświadczonemu graczowi. Noob może mieć przez te skiny więcej problemów niż pożytku.

Jak juz narzekasz to co powiesz o pocisku latajcym niczym promien lasera ? W rzeczywisctosc jesli czolg nie wystawial spodu na jakims wzneiesieniu nie dalo by sie trafic go w dolna plaszczyzne pancerza czolowego, ale dzieki laserowym dzialom w wot wszyscy tam spokojnie strzelaja/trafiaja/penetruja.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 11, 2011, 17:56:35 »
0
Z 88/L71 można by próbować. Ona jako jedna z nielicznych jeśli nie jako jedyna miała prostą trajektorię lotu pocisku

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 11, 2011, 18:49:41 »
0
Jak juz narzekasz to co powiesz o pocisku latajcym niczym promien lasera ? W rzeczywisctosc jesli czolg nie wystawial spodu na jakims wzneiesieniu nie dalo by sie trafic go w dolna plaszczyzne pancerza czolowego, ale dzieki laserowym dzialom w wot wszyscy tam spokojnie strzelaja/trafiaja/penetruja.

Powiem tyle, że na odległości, które są w grze opadanie pocisku to raczej mało istotny czynnik, którego nie zobaczysz gołym okiem. Do odległości ok. 300-400 metrów sporo pocisków leci prawie po prostej, a na pewno te wysokoenergetyczne. Grałem w Darkest Hour (dodatek do Red Orchestra) gdzie charakterystyki lotów pocisków i ogólnie balistyka była robiona przez pasjonatów i choleryków w dziedzinie realizmu wojennego. Jako beta tester robiłem raz pół dnia testowanie celowników, bo przez zmianę FOV wszystkie celowniki poszły się...więc dla każdej armaty trzeba było przestrzelać po 3-4 pociski na odległość od 100 do 1200 metrów. Przy 300 metrach powoli widać opadanie pocisków z małych kalibrów. Armaty dużego kalibru od 75mm w górę widać że energia pocisku trzyma się jeszcze dobrze przez jakieś 100-150m.

I tego niestety żałuję w WoTcie, że odległości na jakie się walczy są tak małe. W DH mi się podobało właśnie to, żeby mieć tego skilla i trafić w jadącego gościa z 1km. Pociski widać są bardziej "zbalansowane" pod równą walkę i fajny gejmplej. Mnie raczej denerwuje jak od Shermana odbija się 88mm a jak przebiję to zabiera mu lol 30%.

Inny czynnik, może to kwestia przyzwyczajenia, ale który mnie denerwuje to to, że nie widać praktycznie pocisków. W DH HUD jest bardzo ograniczony i tylko do Twojego pojazdu, na niektórych serwerach nawet jest wyłączone informowanie o killach, fajnie się wtedy wali po pustym czołgu ;]. Tak czy siak, obserwowanie lotu pocisku (i świecącego ładunku bodajże fosforowego w stożku z tyłu pocisku) i branie poprawek to było coś. W WoT wszystko jest kwestią kto szybciej przyceluje i trafi kilka razy z rzędu szybciej niż przeciwnik. W DH walka polegała bardziej na zagraniach taktycznych, umiejętności chowania się po krzakach i umiejętności wykrywania wroga. Klimat psuje też widok z 3-osoby, bo można zajrzeć za róg. No ale cóż, taka jest ta gra i tyle.

yalien

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 15, 2011, 08:59:17 »
0
siemka,

Jak już narzekamy to ja też sie przyłącze. Mogę wybaczyć bugi związane z mechaniką gry, celowania, toru pocisków, itp. W sumie obowiązują one każdego.

Co mnie najbardziej wkurza to:
- "dziwny balans". Czasami dobór drużyn jest tak śmieszny. Każdy zresztą wie o co chodzi
- "cannon folder". Wiem że artyleria to królowa pola walki tylko że ta w WoT to nie odść tego że królowa to raczej artyleria snajperska jest. Ostatnio czesto się zdarzają 3-5 arty w walce. Wtedy w zasadzie tanki służą tylko do wykrywania celów zanim same spadną od arty przeciwnika. Paranoja

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 15, 2011, 09:08:45 »
0
Cytuj
- "dziwny balans". Czasami dobór drużyn jest tak śmieszny. Każdy zresztą wie o co chodzi
Wiesz w zasadzie 'balans to jest bug  mechaniki gry
Cytuj
- "cannon folder". Wiem że artyleria to królowa pola walki tylko że ta w WoT to nie odść tego że królowa to raczej artyleria snajperska jest. Ostatnio czesto się zdarzają 3-5 arty w walce. Wtedy w zasadzie tanki służą tylko do wykrywania celów zanim same spadną od arty przeciwnika. Paranoja

 ;) ;) ;)

są mapy na których stado art to darmowe fragi nie królowie bitew
ponadto chyba za durzo gram na klanówkach bo jakoś taki widok nie robi na mnie wrażenia...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 040
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 11, 2011, 17:20:54 »
0
durzo

Stary kurwa ja pierdole jak mozna tak kaleczyc jezyk.

lastverb

  • Gość
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 11, 2011, 18:39:25 »
0
są mapy na których stado art to darmowe fragi nie królowie bitew
ponadto chyba za durzo gram na klanówkach bo jakoś taki widok nie robi na mnie wrażenia...
Ty chyba nie widziales nigdy co robia piraci grajac arty-party na himmelku. Zaraz wygrzebie skads linka.
company mode: http://www.youtube.com/watch?v=jHyqUvGqQVM

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 11, 2011, 19:04:20 »
0
Szefowie klanu kazali poćwiczy artylerzystom zgranie. Oczywiście pierwsza bitka dla 6 art i....


W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal