Autor Wątek: Incarna, patchnoty.  (Przeczytany 85020 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #280 dnia: Wrzesień 13, 2011, 16:05:43 »
Właśnie chciałem uruchomić ABeka w Orce...


Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #281 dnia: Wrzesień 13, 2011, 16:10:38 »
W poprzednim pachu "tylko" był problem ze zmianą zawartości magazynka, to co już tam było wychodziło z luf jak trzeba

No mi sie właśnie raz zbugowały kryształy w lazorach tak, że nie mogłem strzelać. Prawdopodobnie dlatego, że bug ze zmianą magazynka nałożył mi się na pęknięcie kryształów i nie chciały się ani przeładować, ani strzelać. :)

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #282 dnia: Wrzesień 13, 2011, 16:17:42 »
Po 1 poprawki w kwaterach to coś co nam było potrzebne bo z tego korzystamy.

A po 2 to problemy ze zmianą amo w działach mogły wynikać z tego, że jedno z dział było off i ... nadal było zgrupowane (przynajmniej ja tak miałem raz). Oczywiście po rozgrupowaniu dział i daniu on na offlainowanym działku i ponownym zgrupowaniu problem się rozwiązał.

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #283 dnia: Wrzesień 13, 2011, 17:24:16 »
Wczoraj superem wylądowałem na tym samym randomowym SSie co jakiś thanatos, co złożyłbym na karb fuksa, ale dziś jakiś Fenrir wylądował na moim undockowym w Jita. Czyżby CCP zmniejszyło liczbę współrzędnych/gridów?

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #284 dnia: Wrzesień 13, 2011, 18:00:31 »
Zabiles tego Thanatosa chociaz? :)

Nie wiem, jak robisz undock SSy spod stacji, ale to akurat nie dziwne ze mogles kogos na swoim spotkac... Wszyscy robia je tak samo i czesto w podobnej odleglosci.

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #285 dnia: Wrzesień 13, 2011, 18:03:44 »
Zabiles tego Thanatosa chociaz? :)

Nie, fioletowy był, a do tego byłem niewłaściwie ubrany (cap relaye).

Nie wiem, jak robisz undock SSy spod stacji, ale to akurat nie dziwne ze mogles kogos na swoim spotkac... Wszyscy robia je tak samo i czesto w podobnej odleglosci.

Z jita 4-4 jest stacja naprzeciwko undocka, warpłem tam i po drodze zrobiłem bookmarka.

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #286 dnia: Wrzesień 15, 2011, 20:10:11 »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #287 dnia: Wrzesień 15, 2011, 20:38:03 »

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #288 dnia: Wrzesień 16, 2011, 10:16:50 »
Wiele się musi zmienić, żeby nic się nie zmieniło.

Czekamy na hangar. :)

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #289 dnia: Wrzesień 16, 2011, 10:18:57 »
No i gitara bo te ciemne rendery byly ledwie widoczne na celu

Czekamy na hangar. :)

this

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #290 dnia: Wrzesień 16, 2011, 11:08:37 »
Jeżeli mnie pamięć nie myli, w ostatnich CSM minutach było info, że hangar ze spinowaniem nie wróci w takiej formie w jakiej był, ale pracują nad jakim widokiem w obrębie kajuty pozwalającym na spinowanie shipem (bo spinowanie to istotna część gameplaya). Może będzie się dało zrobić zoom na ten nasz stateczek wiszący w hangarze i nim pokręcić.

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #291 dnia: Wrzesień 16, 2011, 13:30:28 »
no to podejrzewam, że zrobią pomost naokoło statku w hangarze i będziesz mógł sobie pobiegać w koło shipa:) sport to zdrowie
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #292 dnia: Wrzesień 16, 2011, 13:41:29 »
Jak mi cholesterol podskoczy, to się przeniosę do zdrowego klona, a ten trafi na dietę. :P

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #293 dnia: Wrzesień 16, 2011, 14:17:46 »
Swoją drogą jak by zamiast tych drzwi zrobili choć model statku w którym siedzimy ludzie by się ucieszyli a tak mamy syfną ciemną i zamuloną kabinę lub też jeszcze gorsze drzwi (ale choć człowiek nie musi dreptać tym starym paralitykiem po kajucie i ogólnie szybciej wtedy można wszystko ogarnąć).

Swoją drogą mogę się prawie założyć, że gdyby dali ten schemat statku zamiast drzwi to nikt by kajut nie używał ];)

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #294 dnia: Wrzesień 16, 2011, 14:26:38 »
Przecież nie musisz dreptać po kajucie.
Możesz siąść na kanapie, obejrzeć kucyki na telewizorze i w ogóle nie dreptać.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #295 dnia: Wrzesień 19, 2011, 20:49:37 »
Alleluja
CCP t0rfifrans się podzieliła na facebooku wiadomością z ostatnich dokonać devów

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=2402

Wraca ship spinning!
"Fuck Yeah"
pewpew

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #296 dnia: Wrzesień 19, 2011, 22:07:44 »
Cytuj
Oh, and we have a new cyno effect. It is scheduled to be out on within a week,

Te zawroty głowy, które przed chwilą miałem, to nie były żadne zawroty, tylko umarłem i trafiłem do nieba (nie wiedzieć czemu).

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #297 dnia: Wrzesień 19, 2011, 22:40:16 »
Mona a ja jestem pesymista i smiem twierdzić że po pachu naczelnym pytaniem do Devów będzie "kiedy przywrócicie stary cyno efekt, albo chociaż ten który go zastąpił" :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #298 dnia: Wrzesień 20, 2011, 08:24:24 »
No własnie - miał być stary efekt cyno, a nie nowy...  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

garnoo

  • Leń Patentowany
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Garnoo
  • Korporacja: Eternity INC.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #299 dnia: Wrzesień 20, 2011, 12:56:35 »
czasem sie zastanawiam kto im podrzuca pomysly typu 'co by tu zmienic'....
"Głupi jak komentarz na Centrali" - stara indiańska obelga

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #300 dnia: Wrzesień 20, 2011, 12:58:11 »
Gracze  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #301 dnia: Wrzesień 20, 2011, 12:59:59 »
Gracze dali im pomysł na captain clozet? Którzy?!

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #302 dnia: Wrzesień 20, 2011, 13:20:30 »
Tamci.

JM

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #303 dnia: Wrzesień 21, 2011, 07:54:43 »
A wy znowu biadolicie, choć nikt "nowego" efektu cyno jeszcze nie widział na oczy. Stary efekt nie mógł i nie może wrócić, ze względów technologicznych, o czym wielokrotnie mówili. A nie sądzę, aby po wszystkich płaczach przez ostatnie dwa lata o przywrócenie efektu cyno, mogli sobie pozwolić na zrobienie jakiejś kichy.
Znacznie "ciekawsza" i dotykająca praktycznie wszystkich graczy, nie tylko tych z capslem, jest proponowana zmiana fontu. Koniec z nierozróżnialnym 5S czy G6. Problem w tym, że to co proponują jest tak masakrycznie brzydkie, że niedobrze się robi od samego patrzenia. Jeżeli taka czcionka wejdzie faktycznie to w końcu będzie dobry powód na skasowanie kont. Pozostawiam do oceny http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=2401

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #304 dnia: Wrzesień 21, 2011, 08:13:41 »
Cytuj
A wy znowu biadolicie, choć nikt "nowego" efektu cyno jeszcze nie widział na oczy.
Wiesz Incarna to też miało być cos czego w zasadzie nie widzieliśmy na oczy a jak się skonczyło wszyscy wiedzą, zwlaszcza ci którzy co dzień wkurzają się przycięcia gry w stacji

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #305 dnia: Wrzesień 21, 2011, 09:51:39 »
Incarna (CQ) było testowane na SiSi przynajmniej miesiąc (jak nie więcej, nie pamiętam) przed wejściem na TQ, więc ludzie widzieli jak to wygląda i jak działa. Osobiście pisałem już wtedy, że nie wygląda to za ciekawie, przynajmniej w kwestii użyteczności, i jak widać miałem rację.
Ale w kwestii efektu cyno nikt go jeszcze nie widział, bo nawet na SiSi nie ma, stąd postuluję o nie biadolenie, choć podejście "a bo to CCP robi to pewnie spier**li" może być poniekąd uzasadnione.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #306 dnia: Wrzesień 21, 2011, 11:52:29 »
Eee bez przesady. Wiadomo, ze wszystko jest kwestia gustu, ale zeby rzucac gre z powodu czcionki? :P Dobrze, ze bedzie czytelniej i tyle.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #307 dnia: Wrzesień 21, 2011, 12:03:49 »
Mnie od gry na dłużej odgoniły te cholerne monocle, wcześniej mało mnie szlag nie trafił jak przerabiali rattlera, wiec wiesz... rózni ludzie rózne podejscia

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #308 dnia: Wrzesień 21, 2011, 12:06:52 »
Oczywiście gusta są różne, funkcjonalność i czytelność rzecz ważna, ale czcionka to jeden z niewielu "elementów" UI, z którym gracz ma styczność dosłownie na każdym kroku, czego by nie robił. Użycie więc czcionki, która przypomina przesiadkę z Win7 na DOS 6.2, raczej nie zasługuje na pochwałę. A jak miałbym patrzeć na coś takiego przez cały czas będąc w grze, to wolę już się nie logować. Mam jednak nadzieję, że ktoś się tam za głowę złapie i przed wypuszczeniem tego na TQ choć trochę ją poprawią.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #309 dnia: Wrzesień 21, 2011, 14:18:50 »
Zamiast zmieniać kształt czcionki powinni dać możliwość dobierania czcionki na stałe do danych elementów (okien) a jeśli nie do konkretnych okien to choć do wszystkich czcionek widocznych w grze aby np osoba siedząca w pewnej odległości od sporego ekranu mogła coś zobaczyć a nie plamę (okulary to jedno a lornetka drugie).

GyrosHunter

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #310 dnia: Wrzesień 21, 2011, 15:19:22 »
Jonasa trochę rozumiem.
To tak jakbyś miał seksowną pannę do samej zabawy, a ta jednego dnia decyduje się wytatuować sobie swastykę na czole. Niby nie dla czoła się z nią spotykasz, ale jednak.
Tak samo z tą czcionką. Super gra, ale jak na każdym kroku mam sobie przypominać czasy DOS i Spidera (taka chyba gra wtedy była) to skutecznie potrafi zabić chęć do gry ("chęć do gry").

Gregorius

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #311 dnia: Wrzesień 21, 2011, 15:44:38 »
z nową czcionką miałbym tylko jedno pytanio-zdziwienie do 'propagatorów tej zmiany' :

kerning wth ?!

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #312 dnia: Wrzesień 21, 2011, 15:48:28 »
Wykonanie nowej i oryginalnej czcionki i to nie jest zadanie dla pierwszego lepszego grafika. Osoba która nie miała wcześniej doświadczenia w projektowaniu czcionek choćby była fantastycznym grafikiem nie zrobi dobrej czcionki. CCP powinno do takiego zadania zatrudnić zewnętrzne studio które specjalizuje się wy typografii. Nie bez powodu Microsoftowe czcionki są wykonywane przez firmy zewnętrzne. Pierwsza porządna czcionka zastosowana w Linuksowej dystrybucji to czcionka Ubuntu wykonana przez zewnętrzną firmę.

Co do powrotu starego hangaru to jest to najlepsza wiadomość od czasu wprowadzenia CQ, może nawet wrócę do grania, bo CQ skuteczne mi obrzydziło grę.

Anisz

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #313 dnia: Wrzesień 21, 2011, 19:36:16 »
Znając CCP to pewnie zrobią to tak, że trzeba będzie odpalić kajutę, przejść do hangaru i tam będzie gdzieś przycisk oddalający kamerę i umożliwiający obrót statkiem.  Chyba nigdzie nie napisali, że spin statków ma się pojawić zamiast tapety drzwi, tylko że ma wrócić taka możliwość. >:D

NeX

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #314 dnia: Wrzesień 21, 2011, 20:24:09 »
  Wracając do czcionki, to co prawda rozumiem, że możecie pragnąć jakiejś ładnej & bla, bla, bla z ujami mujami w stylu Mordor friendly, ale IMO w tej skali punktów, to jest rewelacyjna zmiana. Niebo a ziemia do tych starych ciapek :P