Autor Wątek: Incarna, patchnoty.  (Przeczytany 85004 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pabllo

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pabllo
  • Korporacja: Black Souls Industries
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #245 dnia: Wrzesień 02, 2011, 09:38:02 »
Oraz offline'owanie losowych modułów na statku po wydokowaniu ze stacji \o/

Coś za coś  :P ale chodzą słuchy, że ma wyjść nowy model podeszwy do buta w róźowym kolorze...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #246 dnia: Wrzesień 02, 2011, 10:11:39 »
Wczoraj po wydoku nawet nie zaobserwowałem w moim cover opisie, że ... mam offowanego cloaka ];)
Gdyby wydok nastąpił w takim stein z hostami pod stacja to stracił bym ją na pewno. Ciekawe czy CCP uznało by tą petycję czy też znów nic nie mieli by w logach?

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #247 dnia: Wrzesień 02, 2011, 10:40:16 »
To ja jeszcze dodam, że czasem bonusy gangowe się nie rozchodzą.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #248 dnia: Wrzesień 02, 2011, 16:03:22 »
Na otwierajace sie cargo pomaga clear chache, jak juz bylo robione trzeba zrobic jeszcze raz , mi pomoglo za 4 czy 5 razem  ;D

Na problem z warpem na misje clear cache pomaga.

Na offline modulki nie pomaga


Z bugow ktore udalo mi sie zawuazyc to u mnie klient eve ma jakas tendencje do criticali.

Covert cloak zaczal dzialac dosc specyficznie i jak clzowiek sie spieszy to mozna skonczyc po drugiej stronie bramy z reka w nocniku.

U mnie jesli wykonuje skok przez brame tuz po tym jak wylaczyl sie cloak to gra nie resetuje timera jaki ma cloak pomiedzy wylaczeniem a ponownym wlaczeniem, wczoraj pare razy  na bramie po skoku widzialem tylko ze nie moge przez najblizsze 5 sekund uzyc cloaka  :D

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #249 dnia: Wrzesień 02, 2011, 16:06:02 »
Na offline modulki nie pomaga
no offline modulki sa "pr0" wczoraj polecialem na flote z offlineowanymi gunami i polowa tanka.
Cytuj
U mnie jesli wykonuje skok przez brame tuz po tym jak wylaczyl sie cloak to gra nie resetuje timera jaki ma cloak pomiedzy wylaczeniem a ponownym wlaczeniem, wczoraj pare razy  na bramie po skoku widzialem tylko ze nie moge przez najblizsze 5 sekund uzyc cloaka  :D
ciekawe czy by Ci petycje uznali

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #250 dnia: Wrzesień 02, 2011, 17:34:33 »
Na otwierajace sie cargo pomaga clear chache, jak juz bylo robione trzeba zrobic jeszcze raz , mi pomoglo za 4 czy 5 razem  ;D

No popatrz, a jak napisałem petycję w tej sprawie to odpowiedzieli, ze problem znają i pracują nad fixem. A tymczasem poradzili przesunąć wyskakujące okienko tak, żeby jak najmniej przeszkadzało.  ;D Nic nie wspominali o clear cache.


Ooo..na offline moduły już niby jest fix.
http://client.eveonline.com/patches/optional/?from=289917&to=290454

Starakopara

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #251 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:08:05 »
i kolejny cukiereczek:

na anomalkach dmg dealt spada o jakieś 100%, z 1600-2000 jakie zadawałem, dziś 159, przy tej samej odległości, transwersalu i używanej amunicji. Dobrze, że tank sie nie spier... bo bym wdupił ładne kilka B

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #252 dnia: Wrzesień 02, 2011, 19:23:10 »
i kolejny cukiereczek:

na anomalkach dmg dealt spada o jakieś 100%, z 1600-2000 jakie zadawałem

WoW ! Czym Ty te anomalki robisz, ze taki wygar ma ?  ???

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #253 dnia: Wrzesień 02, 2011, 19:59:32 »
U mnie jesli wykonuje skok przez brame tuz po tym jak wylaczyl sie cloak to gra nie resetuje timera jaki ma cloak pomiedzy wylaczeniem a ponownym wlaczeniem, wczoraj pare razy  na bramie po skoku widzialem tylko ze nie moge przez najblizsze 5 sekund uzyc cloaka  :D

To nie ma nic wspólnego z patchem, zawsze tak było, jeśli serwer wyjątkowo sprawnie przerzucił Cię przez gate. "Wyjątkowo sprawnie" to znaczy, że wylądowałeś poniżej 2km od outgate'a, kliknąłeś "jump" dokładnie w momencie decloaku, załadowałeś grid po drugiej stronie "insta" i od razu próbowałeś warpnąć. Innymi słowy - gra liczy te 6 sekund delaya jak gdybyś robił "decloak - cloak" bez skoku przez gate.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #254 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:04:21 »
To nie ma nic wspólnego z patchem, zawsze tak było, jeśli serwer wyjątkowo sprawnie przerzucił Cię przez gate. "Wyjątkowo sprawnie" to znaczy, że wylądowałeś poniżej 2km od outgate'a, kliknąłeś "jump" dokładnie w momencie decloaku, załadowałeś grid po drugiej stronie "insta" i od razu próbowałeś warpnąć. Innymi słowy - gra liczy te 6 sekund delaya jak gdybyś robił "decloak - cloak" bez skoku przez gate.

Nigdy tego nie mialem , dopiero od wczoraj zaczelo sie a latam cloakerami prawie ze "zawodowo".

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #255 dnia: Wrzesień 03, 2011, 03:09:43 »
Ooo..na offline moduły już niby jest fix.
http://client.eveonline.com/patches/optional/?from=289917&to=290454
masz racje niby, dzis wieczorem wylecialem z eanm'em offlineowanym

WoW ! Czym Ty te anomalki robisz, ze taki wygar ma ?  ???

must be a vindyk, thany albo matka ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #256 dnia: Wrzesień 03, 2011, 07:26:59 »
WoW ! Czym Ty te anomalki robisz, ze taki wygar ma ?  ???

Tempest zaliczy takiego hita :P

Protip: slicerem w PvP zaliczam hity po 800.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Starakopara

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #257 dnia: Wrzesień 03, 2011, 08:23:48 »
w czym robię?, a w pimped Machu  :P

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #258 dnia: Wrzesień 03, 2011, 12:58:31 »
ach miales na myli alphe, myslalem ze dps

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #259 dnia: Wrzesień 03, 2011, 14:22:38 »
Tankowanie misji vs gallente vigilem - hit za 300 armora, 1 cykl small repy, armor full

Jednym słowem - small repa armorowa zadziałała jak typowy large :P
Pomine fakt tankowania taranisa który usilnie próbował mnie zabić i zaliczał non stop zonka jak nie mógł mi zjechać armora...

Niju fjuczer?  >:D

garnoo

  • Leń Patentowany
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Garnoo
  • Korporacja: Eternity INC.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #260 dnia: Wrzesień 04, 2011, 01:11:38 »
Tankowanie misji vs gallente vigilem - hit za 300 armora, 1 cykl small repy, armor full

Jednym słowem - small repa armorowa zadziałała jak typowy large :P
Pomine fakt tankowania taranisa który usilnie próbował mnie zabić i zaliczał non stop zonka jak nie mógł mi zjechać armora...

Niju fjuczer?  >:D

no to pozostaje walka na 'kto ma capa na dluzej' :)
"Głupi jak komentarz na Centrali" - stara indiańska obelga

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #261 dnia: Wrzesień 05, 2011, 10:24:23 »
Co do timera na cloak po przeskoku przez brame to potwierdzam, mi sie to tez wczesniej zdarzalo.

Z nowych ficzers - pare razy nie udalo mi sie zmienic amunicji. Pomoglo rozgrupowanie broni, zaladowanie recznie do kazdej i ponowne zgrupowanie
- moj Abaddon lata w warpie jako Harbinger w cloaku (testuja model nowego Covert Ops BCka t2? :D)
- przepalone krysztaly "zalegaly" sobie w dzialach, nie moglem ich zmienic, nie mogem z nich strzelac. Pomoglo rozgrupowanie dzial, zaladowanie innych szkielek i ... ups, w cargo zostalo tylko 5 Schorchy L, a po kolejnym otwarciu cargo juz tylko 1... (WTF?). Polecialem z nozem na strzelanine, na szczescie to bylo tylko bicie PoSa i hosty sie nie pojawily.

A, i od nowego API killboard (przynajmniej eve-kill.net) wariuje (bardziej niz zwykle). Jednych killi nie sciaga, inne sciaga po 10 razy (i to nie jakies wielkie bitki z tytanami, ot takie tam posy).

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #262 dnia: Wrzesień 05, 2011, 10:44:00 »
- moj Abaddon lata w warpie jako Harbinger w cloaku (testuja model nowego Covert Ops BCka t2? :D)
Mi mael, hurek i drejk tak lataja ale to juz od przed ostatniego patcha

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #263 dnia: Wrzesień 05, 2011, 19:44:07 »
ja mam tak, że przy latańsku tengaczem czasami zgrupowane launchery nie chcą załadować scourgy bo niby już w miejscu  są rakiety dopiero po dwóch komunikatach na środku ekranu, że jednak wyrzutnie są zajęte i nie można tam nic wsadzić (?) wreszcie udaje mi się je przeładować. W jakiejś ostrej pew pew może to byś irytujące.
pewpew

Starakopara

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #264 dnia: Wrzesień 06, 2011, 10:26:08 »
znalazłem jeszcze jeden cukierek, nie tak upierdliwy ale zawsze...
mianowicie co jakiś czas z mojego statku znikają działka, oraz wszystkie związane z nimi efekty, tj. teksturki działek na statku, smugi wystrzałów i dźwięki ( tak wiem, 99,9% pilotów gra " no sound "  :P )

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #265 dnia: Wrzesień 06, 2011, 11:03:42 »
To jeszcze nic, gorzej jak tekstury dzialek "znikna" z wrogiego statku. Ktos znajomy opowiadal, ze ostatnio zasadzil sie na jakis stateczek myslac, ze ma przed soba nieuzbrojonego nooba (ew. missle, ktore jakos mniej go bolaly) i dostal w twarz gonga z Autocannonow.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #266 dnia: Wrzesień 06, 2011, 11:09:48 »
A ja w prezencie dostałem losowe wyświetlanie się "bracketów" (tak to się pisze?)
Klikam wyświetl wszystkie i nic się nie zmienia, włączam wyłączam i nic, część się wyświetla a część nie chce.
Wczoraj moony nie chciały się wyświetlać. (planety, gejty, paski były wyświetlone)

JM

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #267 dnia: Wrzesień 06, 2011, 15:15:12 »
Next one... stoję sleipnirem w low na bramie agruje mnie cymbal, bije się z nim, wskakuje jego pomoc.... cymbal dead, ja odchodzę na palonym mwd, klikam non stop warp out i nic.

Wszystko by było fajnie ale - nie pokazywały mi się dosłownie żadne ikonki ewar tj. scramble, weby, jammy. Ani na overview ani efekty w przestrzeni (grając na max detalach dość dobrze widać chociażby jakikolwiek punkt). Dopiero jak zdechłem całe overview zaświeciło mi się ikonkami ewar.

ghavir

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ghafir
  • Korporacja: School of Applied Knowledge
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #268 dnia: Wrzesień 07, 2011, 21:18:29 »
Nowy feature by CCP:
przy undocku wyskakuje komunikat
"Your character has repeatedly failed loading on the server. This indicates a fault and support personnel need to be notified. Please file a petition.



Apologies for the inconvenience...

The EVE Dev Team."
 i nie da sie zalogowac na postac bez ticketa, przy logowaniu na postac ten sam komunikat, po kliknieciu ok czarny ekran+pasek ladowania systemu bez konca.

@ninjaedit: ccp niezwykle szybko odpowiedzialo na petycje, gm przesunal statek do sasiedniego systemu i zalecil zadokowanie i repackage statku, po czym update petycji w celu zwrocenia rigow. Minute pozniej w skutek bledu gma mialem rigi XL - capital capacitor control circut x 3.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2011, 21:33:17 wysłana przez ghavir »

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #269 dnia: Wrzesień 07, 2011, 22:11:18 »
rigi XL

O xhejn.

Kupię od ciebie takiego jeśli przewieziesz do 4gq.

[gmod]bez rot13 mi tutaj ;)[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2011, 22:29:21 wysłana przez Khobba »

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #270 dnia: Wrzesień 08, 2011, 08:28:17 »
Może to był po prostu prezent, a nie zaraz błąd GM.
Prezent lepiej brzmi.

JM  ;)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #271 dnia: Wrzesień 08, 2011, 10:45:21 »
I na tym pewnie się skończy nerf superów..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #272 dnia: Wrzesień 10, 2011, 00:09:11 »


I druga rzecz, w zapisanym ficie na hellcata podmienili mi 1600RT na T2.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2011, 00:22:48 wysłana przez Mona X »

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #273 dnia: Wrzesień 10, 2011, 03:15:41 »
Czy też macie taki bug, że nie widać neutów? W sensie na over nie ma tylko corp membersi i inni a neutów nie mam.
Charming But Irrational

garnoo

  • Leń Patentowany
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Garnoo
  • Korporacja: Eternity INC.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #274 dnia: Wrzesień 10, 2011, 13:45:24 »
Czy też macie taki bug, że nie widać neutów? W sensie na over nie ma tylko corp membersi i inni a neutów nie mam.
nie, to zle ustawione ov...

PS. druga owca od lewej jest zepsuta - nie mruga  ;D
"Głupi jak komentarz na Centrali" - stara indiańska obelga

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #275 dnia: Wrzesień 13, 2011, 14:21:01 »
Dobra pach jest. Jaki ficher cccp dało nam tym razem przy wydoku? Wszystkie moduły się offlinują? Działka nie dość że nie chcą zmienić amunicji to jeszcze wogle nie chca uzyc tej w magazynkach? Statek po wydoku z automatu wchodzi w selfdestrukt mode?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #276 dnia: Wrzesień 13, 2011, 14:25:04 »
Wydokowanie grozi śmiercią lub kalectwem, polecam mieszkanie na posie :P

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #277 dnia: Wrzesień 13, 2011, 14:44:22 »
Działka nie dość że nie chcą zmienić amunicji to jeszcze wogle nie chca uzyc tej w magazynkach?

Ten ficzer był już w poprzednim patchu. :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #278 dnia: Wrzesień 13, 2011, 15:13:10 »
W poprzednim pachu "tylko" był problem ze zmianą zawartości magazynka, to co już tam było wychodziło z luf jak trzeba

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #279 dnia: Wrzesień 13, 2011, 15:57:53 »
No proszę, jeszcze nie znaleźliśmy a Oni już naprawili  ;D
http://client.eveonline.com/patches/optional/?from=292761&to=293256