Captain's Quarters ponownie na Duality. Tym razem w nowszej odsłonie.
Długooczekiwana (przynajmniej przez niektórych) pierwsza odsłona Incarny trafiła ponownie na drugi z serwerów testowych - Duality. CCP Chilliad z tego też powodu poczęstował nas nowym devblogiem. A w nim, w skrócie:
- nowy build z podszlifowaną grafiką, oświetleniem, teksturami itd.
- rozbudowane interakcje z otoczeniem
- nowe animacje ruchu (w szczególności dla postaci męskich - z żeńskimi mają problem oczywiście z odpowiednią animacją podskakującego biustu i kręcenia tyłeczkiem)
- poprawiona praca kamery i sterowanie (także samą myszką bez WSADa)
- zmodyfikowany wstęp dla nowych graczy, z rozbudowanym epic arkiem i głosem Aury
Aktualny build przygotowany jest na potrzeby testów wydajności CQ, także na starszym sprzęcie, w szczególności zaś do ustalenia pamięciożerności i wykrycia ewentualnych memory leaków. Już na początku CCP przyznaje się, że mają sporo bugów (i co w tym dziwnego, skoro to nawet beta jeszcze nie jest), więc zalecane jest nie wydokowywanie (a przy tym wspomniano o nowych turretach, więc jak tu cholera usiedzieć na stacji). Jednocześnie CCP Chilliad zapowiada kolejną odsłonę testowej wersji, w której nasz statek w hangarze nie będzie już prawie niewidoczny, zobaczymy ostateczną wersję interfejsu 3D oraz gotowe animacje postaci i main screena w kajucie. Sądząc po samych screenach, warto czekać.
A teraz nie przedłużam i idę testować. Poniżej parę linków.
Oryginalny devblog:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=911Wątek do dyskusji:
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1514061Instalator Duality:
http://www.eveonline.com/download/?s=duality