Autor Wątek: Obrażony Agent - pytanie.  (Przeczytany 2113 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GyrosHunter

  • Gość
Obrażony Agent - pytanie.
« dnia: Czerwiec 13, 2011, 20:52:10 »
Witam, tak się nieszczęśliwie złożyło, że kilka dni temu otworzyłem konwersację z agentem Chakh Madafe i przeczytałem pierwszą misję tutoriala "military". Chciałem bardzo ją zrobić, ale nim kliknąłem, zostałem odciągnięty od komputera, potem nie mogłem grać, potem wyjechałem na trzy dni. Wracam wczoraj, a agent obrażony, że minął termin akceptacji misji i nie ma dla mnie więcej zadań. Byłem świadom, że mi to grozi, ale nie mogłem nic poradzić na brak dostępu do Eve.
Pytanie brzmi: ile muszę odczekać, lub co mogę zrobić, aby ów agent skończył z fochem? Zależy mi na military (jak każdemu), więc chętnie bym dla niego te misje pyknął. W międzyczasie zacznę robić exploration.
Z góry dziękuję za pomoc!

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Obrażony Agent - pytanie.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 13, 2011, 21:53:17 »
nie wiem jak z tutorialowymi ale normalnie jak nie ma zadan znaczy ze brak standow do niego/corpa/frakcji
zazwyczaj robisz wtedy misje dla nizzszych ranga i potem wracasz

Tau

  • Gość
Odp: Obrażony Agent - pytanie.
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 13, 2011, 22:06:03 »
Nie wiem czy ciągle tak jest, ale jakiś czas temu, jeśli się odrzuciło misję albo pozwoliło jej upłynąć , to agent tutorialowy nie chciał jej już dawać ponownie i cały chain szedł się kochać.  Standing owszem pomaga, ale dla agentów regularnych, nie tych startowych, wtedy robimy misje dla niższego agenta albo trenujemy skille z drzewka Social. Konieczna może być petycja o reset Tutoriala (albo tylko tej konkretnej misji), aczkolwiek nie jestem pewien. Może ktoś kto niedawno robił newb misje poprawi/potwierdzi.

GyrosHunter

  • Gość
Odp: Obrażony Agent - pytanie.
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 13, 2011, 22:23:23 »
No więc poradziłem się jednego GM'a i problem rozwiązałem tak, jak nadmienił poprzednik. Wysłałem petycję do supportu i agent został odblokowany. Robię misje dalej. Wszystko trwało jakieś 3 minuty.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Obrażony Agent - pytanie.
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 14, 2011, 13:04:34 »
Wydaje mi się, że odblokować tutorial można z poziomu klienta EVE (gdzieś tam w menu pod ESC), ale nie mam klienta na tym kompie, więc nie mam jak sprawdzić.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...