Kazdy skill ma atrybut primary i secondary, wiec jak dasz w jeden 10 a w drugi 4 to stracisz troche czasu który zyskałeś wartoscią 10 przez gorszy drugi atrybut.
Na początku radze zostawić Ci te atrybuty bez ruszania. Remap przy początkowych skilach to wartość pomijalna IMO, a i Ty maswz więcej czasu żeby to przemyśleć. Jak sobie podskilujesz w okolice cruzera / bc to juz zaczną sie dłuzsze skile i tu już warto rozważyć remap. Na poczatek jest spora grupa skili z elektroniki, engineringu i mechaniki które przydają sie prawie na kazdej postaci może poza altem dozmieniania cen. Skile te maja wspolne atrybuty int i mem, więc mając jako tako czym latać mozesz wtedy spalić jeden remap na te atrybuty podciąnąć a częściowo wymaksowac skile z tych grup, a potem jak uznasz że dość zrobić drugi remap albo pod perc / will który przyśpieszy skilowanie broni i statków, ale da po dupie jak trzeba bedzie doskilować coś innego, lub drugim remapem mniej wiecej zrównoważyc skile moze z lekką przewagą tych atrybutów z których masz najwiecej skili w planie do następnego remapu (rok czasu)
Zaznaczam że to moja opinia na podstawie doświadczeń z mainem i altami dedykowanymi do poszczególnych zadań