Autor Wątek: dust 514 coming to playstation 3 in 2012  (Przeczytany 30961 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 21, 2011, 21:10:47 »
Na grach f2p z mikrotransakcjami zarabia się więcej niż na p2p bo (wg. statystyk) gracz więcej kasy inwestują wtedy w swoje konta. Oczywiście zależy jeszcze jaka gra, ale LOTR czy D&D jest jednym z lepszych przykładów, a najlepszym to już na pewno SilkRoad gdzie potencjalny gracz którzy wydaje cokolwiek na taką grę wydaje często ponad 100-150 zł miesięcznie na 'magiczne itemki'. Przykładem 'fair' będzie Age of Conan gdzie gra będzie f2p z mikrotransakcjami ale także z dalszą możliwością wykupywania abonamentu.

Eksperci od gier już od dawna piszą, że model gier p2p pójdzie do kosza.. na taki model mogą sobie pozwolić tylko najwięksi 'gracze' na rynku mmo jak Blizzard, CCP czy znane marki jak SWTOR.

Co do konsol... niestety ale żaden gracz dużym stażem na PC który nie miał do czynienia z 360/PS3 nie zrozumie konsol i 'tamtego' świata - tak jak w przypadku tego forum. CCP ma fajny plan stworzenia jednego świata w różnych grach na różnych platformach i są to bardzo odważne i fajne plany, wydawania DUSTa na PC niszczy tą koncepcje. Poza tym, jak sobie wyobrażacie rywalizacje pady vs. klaw+mysz na jednym serwerze? Żaden twórca gry jeszcze nie dopuścił do czegoś takiego.

@Ranshe Dedykowane serwery? Ja kompletnie nie widze miejsce na dedykowane serwery w DUST. Wydaje mi się, że ta gra będzie w ogromnej mierze opierać się o jakieś 'pola bitwy' tworzone specjalnie przez twórców (tj. przez świat EVE). To nie będzie standardowa strzelanka gdzie będzie można pograć sobie klanów 5on5 do turnieju ESL...

Ranshe

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 21, 2011, 21:22:44 »
@ChemicalRider - dedykowane w sensie nie hostowane u losowego gracza z losowym (zazwyczaj kompletnie do dupy) łączem, a konkretnie uploadem - co w czasach powszechnego netu typu "24 mbit download/512 kbit upload" dziwnym nie jest. Dlatego też multi w halo 3 to max 16 graczy, a na PS3 już w startowym Resistance (a przecież kiedy to było) biegałem bez problemów 32vs32.

Te pola bitwy też w praktyce muszą być mapami które ktoś musi zahostować żeby na nich grać, nie?

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 21, 2011, 21:29:47 »
@ChemicalRider - dedykowane w sensie nie hostowane u losowego gracza z losowym (zazwyczaj kompletnie do dupy) łączem, a konkretnie uploadem - co w czasach powszechnego netu typu "24 mbit download/512 kbit upload" dziwnym nie jest. Dlatego też multi w halo 3 to max 16 graczy, a na PS3 już w startowym Resistance (a przecież kiedy to było) biegałem bez problemów 32vs32.

Te pola bitwy też w praktyce muszą być mapami które ktoś musi zahostować żeby na nich grać, nie?

Chyba już taki model multi już dawno odszedł, w nowszych tytułach gracz oczywiście stawia serwer ale nie robi tego techniczne ale jako admin a serwer powstaje fizycznie na maszynie producenta gry.

Ranshe

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 21, 2011, 21:42:05 »
Jak to popularne to nie mam pojęcia, FPSami ani niczym multi się ostatnio wcale nie interesuję, ale prosto sprawdzić - jeśli gra posiada komunikat w stylu "gra skończona, bo host wyszedł/dropnęło go z netu/cokolwiek", ewentualnie "zmiana hosta proszę czekać" to znak, że jednak fizycznie była u któregoś gracza, a nie u producenta.

Nie wydaje mi się to aż tak niepopularne, bo zwalnia producenta z utrzymywania maszyn pod serwery, a to jednak jakieś koszty są.

Anyway chodzi mi o samą techniczność dedykowanych, nie dedykowane w sensie "server Ranshe ze skórkami z WoWa dla żołnierzy".

HammerSnake

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 21, 2011, 22:12:49 »
om om 2 strony nabazgrane, po raz kolejny o tym samym gadane, po raz kolejny przez te same osoby, które nie mają konsol. 8)

a ja powiem, że jestem zdziwiony, że na ps3, a nie na xboxa gdzie niesamowicie dobrze zostało przyjęte halo. Chociaż dużo mogło się w tym czasie zmienić i na pewno wiedzą co robią.
Anyway osobiście uważam, że playstation >xbox i pewnie będę miał okazje popykać dusta :P.

Xboxowcą radzę kupić playstation  :P.

Raiha

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 21, 2011, 22:58:25 »
Trochę zapominacie ze DUST ma być tylko luźno powiązany z EVE. Nie będzie nic działo się w obu grach jednocześnie. Raczej będą zlecane misje i tyle. Tego nie dało by się uporządkować czasowo. W FPS chce się grac szybko a w EVE może minąć godziny za nim jakaś akcja się zawiąże :)

Dlatego myślę , że to bedzie cos na zasadzie gry MAG z PS3. Ot strzelanka która w marginalnym stopniu działa na podstawowa EVE. Może i trochę będzie działać ale to tak jak misje. Dostanie sie info ze zdobyta planeta lub nie.
Więc nie będzie co się spinać w synchronizacji lub grac na obu grach na raz :)

Ranshe

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 21, 2011, 23:20:05 »
No kiedy właśnie się cały czas chwalą jakimiś synchronizacjami itp...

Raiha

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 21, 2011, 23:33:51 »
Bo wszem będzie to jakoś oddziaływać na EVE ale nie w czasie rzeczywistym :) No chyba ze rozgrywka na planecie będzie trwała parę minut i tyle będzie się wisiało na orbicie. Tylko pomyślcie ile jest planet w EVE i teraz gdyby choć na kilku coś miało sie dziać to ile osób musiało by w to grac na raz. A przecież podobno miały być jakieś akcje z orbity do opóźniania produkcji itp. Jak na razie ataki na planety nie maja sensu, chyba ze dadzą jakieś elementy jak moony highendowe. W MAG , o ile pamiętam na raz gra około 2-3k osób w rożne bitwy, w bitwach biorą do 126 osób , planet jest za dużo. Tak wiec mi sie wydaje ze bedzie system na misje i jak ludzie zagraja to będzie wynik ludzki a jak nie to npc wylosują :P I tak na razie to wróżenie z fusów.

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 21, 2011, 23:35:03 »
@HammerSnake ja nie mam powodu chwaleniem się, że posiadam konsole i jestem cool :] oczywiście ja także widzę w tym temacie masę ludzi którzy być może PS3/360 nie widzieli nawet na oczy i strasznie 'bojkotują' DUSTa na konsole co jednak wkurza. No i oczywistą oczywistością jest wyższość 360 nad PS3.. PS3 po hackerskich akcjach będzie 100 lat za murzynami <prowokuje> (flejm flejm flejm!! :p)

Co do synchronizacji DUST i EVE - ja sobie wyobrażam to coś jako kampanie przypominające Inkursje. Kampania będzie trwała X dni gdzie każdy gracz będzie mógł dołączyć, wybrać stronę po której będzie walczył itp. a efekt kampanii (która strona wygra/przegra) będzie miał znaczący/bardzo znaczący na EVE Online. Do tego wszystkie 'bronie' i cały market powiązany - co jednak dosyć znacząco będzie wiązać obie gry ze sobą.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 22, 2011, 15:41:23 »
A ja się nadal zastanawiam, co CCP ma zamiar zrobić z PI, by w ogóle opłaciło się wydawać xyz milionów, na opłatę najemników.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

sc0rp

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 22, 2011, 16:59:40 »
To ja subtelnie tylko chcialem zwrocic uwage ze sony zostalo zaatakowane przez lulseci i wykradli dane osobowe uzytkownikow ps'ów, wiec teraz tylko poczekajmy na to az us citizens wniosa sprawy do sadu o odszkodowania -> jak sprawy o odszkodowanie skoncza sie jak zwykle to sony moze wogole zniknac jako brand a wraz z nia konsole ps.

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 22, 2011, 18:06:55 »
To ja subtelnie tylko chcialem zwrocic uwage ze sony zostalo zaatakowane przez lulseci i wykradli dane osobowe uzytkownikow ps'ów, wiec teraz tylko poczekajmy na to az us citizens wniosa sprawy do sadu o odszkodowania -> jak sprawy o odszkodowanie skoncza sie jak zwykle to sony moze wogole zniknac jako brand a wraz z nia konsole ps.

Jak skończą się jak zwykle to ludzie których okradziono z ich dancyh będą mogli pocałować sony w dupę w ramach przeprosin. Powiedz mi, jaka duża firma zniknęła z rynku z powodu procesów o odszkodowania. Jak BP nie zniknęło z rynku po zalaniu ropą naftową całej Zatoki Meksykańskiej, to sony nie zniknie po tym jak im jakieś dane wykradli.

A swoją drogą, to po obejrzeniu incarny zastanawiam się co takiego ccp zaprezentuje graczom dusta w pierwszej wersji? Jedną mapę, niezależnie na jakiej planecie będzie walka, czy na gazowej, czy na plasmowej, to i tak będzie się biegać między drzewami? Po jednym rodzaju broni dla każdej rasy i pojazdy które można będzie kupić za aurum, pod warunkiem że zrezygnuje się z nowego mercedesa w prawdziwym świecie, bo będą kosztować tyle samo?

Ranshe

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 22, 2011, 20:10:47 »
@Dark - Lol, w jakim świecie ty żyjesz...

A swoją drogą, to po obejrzeniu incarny zastanawiam się co takiego ccp zaprezentuje graczom dusta w pierwszej wersji? Jedną mapę, niezależnie na jakiej planecie będzie walka, czy na gazowej, czy na plasmowej, to i tak będzie się biegać między drzewami? Po jednym rodzaju broni dla każdej rasy i pojazdy które można będzie kupić za aurum, pod warunkiem że zrezygnuje się z nowego mercedesa w prawdziwym świecie, bo będą kosztować tyle samo?

E, Sony im nie pozwoli na az taką kaszanę, skoro mają exclusiva i niby jeszcze jakichś tam speców z Sony dostali w bonusie. Przynajmniej na to liczę. :)

Natomiast pewnie będzie ograniczona na początku ilość map i zabawek, ale nawet po kilka map na typ planety styknie, albo może generowane? to by było też niegłupie.

Gromor

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 23, 2011, 10:29:48 »
Napisze to, co wiem o Dust 514 bo jeszcze nie wszyscy ogarniają jakie są zarysy tej gry.

Połączenie Dust i EVE:
Market będzie jeden dla obu gier, tylko nie od razu zostaną połączone po wydaniu Dust. Nastąpi to stopniowo by ograniczyć ewentualne wstrząsy w EVE. "Najemnicy" będą mogli być najmowani, ale też będą mogły być "regularnymi korporacjami" w allianc'ach bo będą funkcjonowały na tej samej zasadzie, co w EVE teraz. Gracz Dust będzie mógł dołączyć do już istniejącej korporacji z EVE i odwrotnie. Więc nie będzie trzeba najmować w ciemno, jeśli się zorganizuje własną piechotę.

Ekonomia:
Jak wcześniej, markety te same, Dust ‘owcy też będą mogli produkować itemki i wystawiać je na market. Wszystko gracz będzie musiał sobie kupować wcześniej, nie jak dotychczas w FPs'ach, cały ekwipunek i pojazdy też. Ta produkcja będzie związana z planetami, więc IP zostanie rozbudowane.

System gry:
W Dust też będą skill, tylko chyba będzie się je nabijało inaczej niż w EVE, tu nie ma za wiele informacji. Ekwipunek i pojazdy będą fitowane jak w EVE, gracz kupuje jakiś typ "egzoszkieletu" który ma udźwig taki i taki, dostarcza tyle i tyle energii, trzeba wyposarzenie skompletować pod te współczynniki. Pojazdy wyglądają tak samo jak w EVE statki, od broni, po rodzaje opancerzenie i gadżety (wiem że mają być moduły "cloaking devices").

Mapy:
Po prostu Sandbox, zdaje się, że samych powierzchni planet będzie ileś rodzajów, ale ułożenie budynków, konstrukcji i ogólne rozplanowanie będzie zależało od graczy/właścicieli planet. W imperium pewnie będą to już gotowe obszary, a w low i 0.0 to już gracze będą decydować.
 

To, co wiadomo to jeszcze nie wiele i na pewno w samym EVE musi się wiele zmienić by Dust miał jakąś racje bytu, od razu nasuwa się na myśl rozbudowanie IP i może zmiany w systemie sov'ów.

Dam też swoje trzy grosze na temat "sensu" wydawania tylko na konsole. W EVE grają PC'towcy, w Dust konsolowcy, CCP nie chce robić migracji między tymi grami która na sto procent by się pojawiła.

P.S. Te moje "informacje" mogą być niezbyt precyzyjne lub czasem mylne, niestety, mój angielski nie jest idealny.

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 23, 2011, 11:06:01 »

W Dust też będą skill, tylko chyba będzie się je nabijało inaczej niż w EVE, tu nie ma za wiele informacji.
 

AN IMMORTAL SOLDIER

Death is a learning experience. Fight, die, and develop your skills to become the character you want to be. Use skill points earned as you play (and even when you’re offline) to train skills that improve your battlefield effectiveness; make you proficient in the use of specialized gear; or enhance your ability to modify and upgrade existing gear.

z tego cytatu ze strony www.dust514.com wynika, że nauka skilli będzie wyglądać tak samo jak w eve.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 23, 2011, 17:16:14 »
AN IMMORTAL SOLDIER

Death is a learning experience. Fight, die, and develop your skills to become the character you want to be. Use skill points earned as you play (and even when you’re offline) to train skills that improve your battlefield effectiveness; make you proficient in the use of specialized gear; or enhance your ability to modify and upgrade existing gear.

z tego cytatu ze strony www.dust514.com wynika, że nauka skilli będzie wyglądać tak samo jak w eve.

A propos filmiku na zalinkowanej stronie:
375k za żołnieża
1,4kk za czołg
1kk za wieżyczkę
i bagatela... 125kk za shipa (cestus crontrol cośtamcośtam?)

Mam nadzieje, że faktycznie planują jakiś boost PI, by takie wydatki się opłacały.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 19, 2011, 12:36:25 »
A propos filmiku na zalinkowanej stronie:
375k za żołnieża
1,4kk za czołg
1kk za wieżyczkę
i bagatela... 125kk za shipa (cestus crontrol cośtamcośtam?)

Mam nadzieje, że faktycznie planują jakiś boost PI, by takie wydatki się opłacały.
A masz na myśli skalę 1 gracza, korp, czy alliance ?
Personalnie zlewając PI, w całości opędzane odwiedzinami EVE raz na jakiś czas (wszystkie planetki w high) sam byłbym w stanie kupić kilkadziesiąt czołgów z ZYSKU NETTO na produkcji planetarnej. Jak to się ma do skali sojuszu sobie sam odpowiedz.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 19, 2011, 13:57:04 »
A masz na myśli skalę 1 gracza, korp, czy alliance ?
Personalnie zlewając PI, w całości opędzane odwiedzinami EVE raz na jakiś czas (wszystkie planetki w high) sam byłbym w stanie kupić kilkadziesiąt czołgów z ZYSKU NETTO na produkcji planetarnej. Jak to się ma do skali sojuszu sobie sam odpowiedz.

Zielonego pojęcia nie mam jakie zyski osiąga się w skali korpa/sojuszu z PI. Natomiast osobiście udało mi się wyciągać z tego interesu jakieś 50kk na dzień, po czym odpuściłem sobie patrząc na zyski jakie wyciągam z FW. To też jakieś kilkadziesiąt czołgów, co nie znaczy, że zainwestowałbym je w obronę "ogródka", bo w moim przekonaniu nie opłacało by mi się to. Prędzej wardeknąłbym gościa/gości, władował resztę w zakup jakiegoś shipa i łapał im indyki z urobkiem :P. Gdybym nawet zresztą chciał się bronić, a miał w perspektywie co chwilę takie wydatki ponosić i tak zwinąłbym interes.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2011, 14:06:33 wysłana przez Ptysiu »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Kara Mon

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 19, 2011, 16:03:05 »
A masz na myśli skalę 1 gracza, korp, czy alliance ?
Personalnie zlewając PI, w całości opędzane odwiedzinami EVE raz na jakiś czas (wszystkie planetki w high) sam byłbym w stanie kupić kilkadziesiąt czołgów z ZYSKU NETTO na produkcji planetarnej. Jak to się ma do skali sojuszu sobie sam odpowiedz.


Tyko ze w skali sojuszu to sa dalej drobne na waciki ktorymi malo ktory alliance jest zainteresowany. PI jest tak malo oplacalne ze nie dosc ze nie za bardzo oplaca sie tym zajmowac ,a co dopiero walczyc o planety w jakikolwiek sposob.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 21, 2011, 16:06:06 »
Im mniej zainteresowanych zajmowaniem się tym tematem tym lepiej dla tych, którzy są zainteresowani. Ilość pracy jaką trzeba włożyć w PI jest tak mała, że naprawdę uzasadnia zarobki z tego wynikające. Poza tym skupiliście się na jednym aspekcie, opłacalności, a nie na sensie czego dotyczyła moja wypowiedź - sojusze wydają znacznie większe kwoty na sprzęt nie pytając czy jest to opłacalne. No i nie zapominajcie, że każdy powód do walki jest dobry, a ten nacechowany ekonomicznie jeszcze bardziej.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 21, 2011, 20:46:19 »
Im mniej zainteresowanych zajmowaniem się tym tematem tym lepiej dla tych, którzy są zainteresowani. Ilość pracy jaką trzeba włożyć w PI jest tak mała, że naprawdę uzasadnia zarobki z tego wynikające. Poza tym skupiliście się na jednym aspekcie, opłacalności, a nie na sensie czego dotyczyła moja wypowiedź - sojusze wydają znacznie większe kwoty na sprzęt nie pytając czy jest to opłacalne. No i nie zapominajcie, że każdy powód do walki jest dobry, a ten nacechowany ekonomicznie jeszcze bardziej.

Mate, whatever. Ja PI traktowałem jako źródło zarobku, nie cel sam w sobie w grze. A co do konkurencyjności... Ten rynek jest zżarty przez boty, tak jak minerały. Dane mi było poznać gościa, który jechał  z tym koxem na kilku kontach po 3 chary na każdym. Chcesz z tym konkurować? Proszę bardzo, ja nie mam ochoty.

Tak na marginesie, jakie sojusze znasz, które bawią się w PI dla celów innych niż zysk? Z czystej ciekawości pytam. Poza ewentualnymi mieszkańcami WH, bo to oczywista oczywistość, jako rzekł wieszcz.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2011, 20:55:35 wysłana przez Ptysiu »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 25, 2011, 09:27:16 »
Rany... ale zauważyłeś o czym teraz jest dyskusja ? Początek to kwestia cen i opłacalności wynajmowania Duścików do walki o planetki, etc. potem chcesz dyskutować o opłacalności, a teraz pytasz mnie o znajomość sojuszy zajmujących się PI. Stary... zwolnij. Wszystkie sojusze jakie znam zajmują się PI tylko dlatego, że to zmniejsza koszty utrzymania infrastruktury POSów, natomiast nie znam NIKOGO kto by się tym zajmował tylko dla zysku. Używanie BOTów mnie nie dziwi, bo jest to tak mechaniczne i nudne, że aż dziwię się sobie, że nie chciało mi się napisać macro ułatwiającego mi PI (celem wykonania tych kilkudziesięciu kliknięć).
Tak otwarcie o tym napiszę - macro - a wszystkim chcącym mnie zaraportować powiem - a proszę bardzo, ostatnio gram w zmianę skilli, a udowodnienie macro w tym wypadku jest praktycznie niemożliwe.  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ellaine

  • Gość
Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 26, 2011, 22:42:26 »
Ja podejrzewam że wraz z Dustem, do przemysłu PI dojdzie jedna lub kilka nowych substancji (np może się nazywać Dust 514) które są (/która jest) o wiele bardziej dochodowe.