Zawsze jest tak, że najpierw powstaje mechanizm rankingu, a potem pojawiają się ludzie, którzy swoje działania dopasowują dokładnie do tego mechanizmu.
Wysoko w BC są... canflipperzy. Bo zwykle mają solo killa we frytce T1 na jakimś większym shipie. W ten sposób ładują kille po 20-40 punktów za sztukę, podczas gdy jeden kill w 0.0 w kilkudziesięcioosobowym gangu wart jest 0.50-0.90 pkt. Można też iść na ilość - widziałem profil gościa, który jest w pierwszych 2000 miejsc, a których po prostu kampi jednego gate'a w smartbombującym BS-ie. Przeglądając kille doszedłem do wniosku, że chyba facet robi to na AFK 23/7. Jeden dzień to były 3-4 strony killi.
Nie inaczej jest w RL. Przykład z mojej działki - testy zderzeniowe samochodów EuroNCAP ("gwiazdki"). Bardzo szybko Renault zorientowało się, że warto robić samochody "pod" EuroNCAP. I tak na przykład szyny przednich foteli w Renault często sięgają prawie do kanapy. Dlaczego? Bo w czasie testu fotele mają być ustawione w połowie zakresu regulacji. Nie ważne, że głowa manekina znajduje się równo ze słupkiem B, a rękam prawie dosięga on do kierownicy