Autor Wątek: Incursion 1.5  (Przeczytany 28064 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 18, 2011, 10:00:29 »
Jak juz tak sobie teoretyzujemy to opisze zarys tego jak taki kerbir jak ja widzialby local w 0.0

Wlasciciel sova moze ustawic reguly zachowania sie locala dla blue/neutow/redow.
Wsrod regul byloby jak zachowuje sie local w przypadku pojawienia sie na gridzie (bo tak to sie chyba nazywa) stacji/bramy/POSa/itp (czy ogolnie jakiejkolwiek infrastruktury monotowanej w systemie) jakiegos statku oraz zachowanie w przypadku pojawienia sie na gidzie blue statkow.
Mozna by tez ustawic reguly dla statkow typu carrier/matka/tytan itp oraz skaczacych na cyno.
Do wyboru byloby albo rozglaszanie, albo ukrycie obecnosci.
Odezwanie sie na localu automatycznie wlaczaloby rozglaszanie dla danego statku.
Osoby ktorych obecnosc bylaby rozglaszana bylyby widziane na localu w czasie rzeczywistym. Te ktorych obecnosc nie bylaby rozglaszana nie bylyby widoczne.
Wtedy wlasciciel mialby np dylemat czy statki blue powinny byc rozglaszane. Z jednej strony dobrze jakby byly bo wiadomo ilu sojusznikow jest w systemie. No ale wtedy jak pojawi sie jakis red od razu bedzie wiedzial ile ma wrogow w danym systemie. Wiec moze lepiej zeby jednostki blue nie byly rozglaszane  ;)
Tam gdzie jest NBSI pewnie obecnosc redow bylaby rozglaszana na local, ale zawsze pozostawaloby WH i covert cyno (chociaz nie jestem pewien czy wtedy covert cyno nie powinno byc widoczne w systemie tak samo jak zwykle)
Tam gdzie nie ma sova automatycznie bylyby przez infrastrukture/cyno rozglaszane wszystkie statki
Dodatkowo kazdy corp mialby mozliwosc ustawienia jak reaguja ich statki na spotkanie z statkiem wspolcorpowicza/blue/neuta/reda.
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 18, 2011, 13:14:55 »

jump, scaner, set 64au, click scan
\o/
warp sansha heaven- 0 km
-"punkt golem"
fok jeah
 8)

ja sie cieszę, że nie bede musiał już probek wyrzucać hihi
pewpew

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 18, 2011, 13:21:53 »
A co do Puszka - po prostu kpiłem z prób delegowania na NPC (działa = NPC) obrony systemu. Kiedyś Aralis (wódz CVA) wyskoczył z pomysłem, że poprzedni sov był OK (z Posami claimującymi), tylko to NPC powinny haulować do nich paliwo (:facepalm:)
A możesz mi pokazać gdzie jest choć słowo o NPC i zatrudnianiu ich do obrony? Wedle Twoich słów obrona POSa, odpowienio ustawiona jest obroną NPC? No weź... ;)
Od kiedy struktury budowane, konfigurowane i obsługiwane przez graczy są strukturami NPC?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 18, 2011, 13:35:19 »
"Ustawienie dział koło bramy".

Sorry - chcesz bronić bramy to "get in fleet, warp to gate, bubble up!", a nie że jakieś działo będzie za Ciebie strzelać (nawet sterowane pilotem).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 18, 2011, 13:40:27 »
Idżmy na całość. NPC mają na bramach i stacjach działa w liczbie 6 tak ustawione że parząc z boku, przodu, tyłu, góry i dołu widzi się krzyż z działkami na końcu ramion (mniej więcej). Ponieważ biedni capsulerzy nie mają stada npc na załogi tych dział to trzeba je zastąpić np w kazdy takie miejsce wstawić 6 deth starów.... :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 18, 2011, 13:51:08 »
Idżmy na całość. NPC mają na bramach i stacjach działa w liczbie 6 tak ustawione że parząc z boku, przodu, tyłu, góry i dołu widzi się krzyż z działkami na końcu ramion (mniej więcej). Ponieważ biedni capsulerzy nie mają stada npc na załogi tych dział to trzeba je zastąpić np w kazdy takie miejsce wstawić 6 deth starów.... :P

Pfff....w NPC 0.0 to NPCe mają władze nad gateami. Zamykają dolotówki do regionu i mają święty spokój  ;D Żadnych PvPerów, żadnych kerbirów, sami sobie skałki kopią i haulują do low-seców. A wskoczyć do NPC regionów można np. 2-3 razy dziennie w ciągu 3minut otwarcia gate kiedy to eskortowane konwoje NPCów wylatują z home-regionu wywożąc produkowane przez NPC dobra aby je sprzedać graczom hehehehe  >:D >:D >:D

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 18, 2011, 14:00:28 »
"Ustawienie dział koło bramy".

Sorry - chcesz bronić bramy to "get in fleet, warp to gate, bubble up!", a nie że jakieś działo będzie za Ciebie strzelać (nawet sterowane pilotem).
Czyli - chcesz bronić posa to"get...." itp itd? Słusznie, obstawienie POSa działami jest czystym lamerstwem godnym jedynie kerbirów. Pefauper poleci go bronić własną piersią  ;)
Idżmy na całość. NPC mają na bramach i stacjach działa w liczbie 6 tak ustawione że parząc z boku, przodu, tyłu, góry i dołu widzi się krzyż z działkami na końcu ramion (mniej więcej). Ponieważ biedni capsulerzy nie mają stada npc na załogi tych dział to trzeba je zastąpić np w kazdy takie miejsce wstawić 6 deth starów.... :P
Nic z tego, ktoś mi zapitoli i będę musiał krzyczeć "gdzie jest krzyż"
Panowie, czy Wy jak moja mamusia, słyszycie/czytacie to co chcecie słyszeć/czytać i nic poza tym? Gdzie jest choćby jedno słowo o wykorzystaniu NPC do obrony? Ubzduraliście se niedokładnie czytając o tych NPC i trzymacie się tej idei niczym ruski niklowanego rowera z uporem godnym maniaka.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 18, 2011, 14:07:34 »
Czyli - chcesz bronić posa to"get...." itp itd? Słusznie, obstawienie POSa działami jest czystym lamerstwem godnym jedynie kerbirów. Pefauper poleci go bronić własną piersią  ;)

Przepraszam, a jak inaczej?

POS działami to może postraszyć jakiś gang roamujący. Skoro nawet small działka nie stanowią gwarancji bezpieczeństwa JB (bombery wykańczające indyki), to jeśli masz 50+ osób, jesteś w stanie zamordować każdego POS (z gunnerem czy bez) - pozostaje tylko kwestia "ile czasu to zajmie".

Oczywiście, pomijamy jakieś wynalazki w rodzaju Large Death Stara w C1, gdzie ciężko wrzucić odpowiednią flotę.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #78 dnia: Maj 18, 2011, 14:25:11 »
Dajcie spokój nie wiecie że Sokole jest najmądrzejszym człowiekiem na świecie ?
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

FN

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 18, 2011, 14:26:40 »
czasem odnosze wrazenie,
ze ich zajebiaszcze poprawki wyplakane sa przez tych co dopiero
zaczeli grac i stworzone przez tych co chyba nie graja...
...

model skillowania w eve to kij z dwoma końcami,  ccp od dawna szuka rozwiązań aby pogodzic "paromiesiecznych" z "paroletnimi" , czasem im coś wyjdzie zgodnie z zasadą wilk syty i owca cała jak to miało miejsce po wprowadzeniu statków t3 ktore sa banalne do wyskilowania względem haca/recona/commanda a czasem czlowiek czuje sie wyruchany w dupe przez przez te ich "ukłony" do nooba

[gmod]kolejne ostrzezenie misiek[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2012, 06:55:23 wysłana przez Colonel »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 18, 2011, 14:39:19 »
Przepraszam, a jak inaczej?

POS działami to może postraszyć jakiś gang roamujący. Skoro nawet small działka nie stanowią gwarancji bezpieczeństwa JB (bombery wykańczające indyki), to jeśli masz 50+ osób, jesteś w stanie zamordować każdego POS (z gunnerem czy bez) - pozostaje tylko kwestia "ile czasu to zajmie".

Oczywiście, pomijamy jakieś wynalazki w rodzaju Large Death Stara w C1, gdzie ciężko wrzucić odpowiednią flotę.
Akurat wedle moich informacji na starym sov systemie żeby zepsuć deth stara na którym wisiał jamer, działa i ganerzy potrzebne było tak ze dwa - trzy razy więcej ludków we flocie tylko w bs'ach

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 18, 2011, 14:40:17 »
Przepraszam, a jak inaczej?
I na potwiwerdzenie Twoich slow przypomina mi sie wasz stagging pos w pb (w czasie poprzedniego wreczania eksmisji) ktory skladal sie uwaga uwaga ze szpilki, kilku hardenerow i zyliona modulow ecm ;)

Cytuj
Oczywiście, pomijamy jakieś wynalazki w rodzaju Large Death Stara w C1, gdzie ciężko wrzucić odpowiednią flotę.
hmmm a w c3 juz sie da wrzucic taka flote?  >:D (ofc przez jedna dziure a nie na raty bo na raty to i sie da wrzucic do c1.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 18, 2011, 14:50:48 »
I na potwiwerdzenie Twoich slow przypomina mi sie wasz stagging pos w pb (w czasie poprzedniego wreczania eksmisji) ktory skladal sie uwaga uwaga ze szpilki, kilku hardenerow i zyliona modulow ecm ;)

No i jak szansę ma taki POS, jak na grid wrzuci się parę superów, które te modułki mu rozwalą (nie "incap") tylko zdejmą?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 18, 2011, 14:55:52 »
No dobra, ale GDZIE TU NPC BRONIĄCE TEGO POSA?
Prosze o konkretną odpowiedź a nie znów wymądrzanie się na temat pefaupowania.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 18, 2011, 14:58:10 »
No dobra, ale GDZIE TU NPC BRONIĄCE TEGO POSA?

POS bez gunnera = NPC.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 18, 2011, 15:23:44 »
POS bez gunnera = NPC.
POS z jammerami = NPC

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 18, 2011, 15:37:18 »
POS z jammerami = NPC

Też.

Bicie POS-a to nie PvP, co najwyżej PvPOS.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 18, 2011, 16:09:32 »
POS bez gunnera = NPC.
No i proszę, już od wieków (EVE'owych  ;)) masz NPCową obronę struktur ludzkich... więc o co ten krzyk?  :D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 18, 2011, 19:54:20 »
Juz scigaja strasznych przestepcow ktorzy osmielili sie nazwac premiera matolem  ;D


Wracajac do tematu , czy juz z jutrzejszym patchem bm-ki beda widoczne na OV ?

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 18, 2011, 20:48:30 »
Wracajac do tematu , czy juz z jutrzejszym patchem bm-ki beda widoczne na OV ?

Niet.

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=910

Cytuj
Edit that will make everyone including myself very sad: We're going to have to move this back to the patch after this one. It won't be in a good enough state to release Thursday. The good news is that we're fixing it right now and it will go in the first release after this one.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #90 dnia: Maj 21, 2011, 20:43:42 »
[admin]Dobra pożartowali, pośmiali się, a teraz wracamy do tematu albo STFU[/admin]

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.