Autor Wątek: Incursion 1.5  (Przeczytany 28200 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 16, 2011, 20:41:33 »
rurzne

Zrobiłeś to specjalnie, prawda?



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 16, 2011, 20:48:36 »
Tym razem było z pełną [premedytacją ale jak widze trafiłem nie tego nazistę w którego celowałem ;D ;P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 16, 2011, 21:14:27 »
AAA trafiony zatopiony ];)






I nawet nie będę wskazywał kto kogo w co trafił ];p

Jonas

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 17, 2011, 08:21:41 »
A dla niegramotnych wersja PL:

http://lfn-online.pl/wiesci/94/
Szkoda tylko, że data wydania niewłaściwa.  :P

A google translator to czasami powala.  ;D

O, a ile błędów merytorycznych do tego... nowi agenci w Motsu? LOL
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2011, 08:37:38 wysłana przez Jonas DaVerde »

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 17, 2011, 09:49:05 »
Szkoda tylko, że data wydania niewłaściwa.  :P

Patch Notes for Incursion 1.5

Released Tuesday, May 17, 2011


Widzę, że zmienili datę. Poprawiłem na nową.

Jonas

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 17, 2011, 09:57:01 »
A podpowiem Ci Widget, jest znacznie więcej błędów merytorycznych niż tylko ten z nowymi agentami w Motsu, który tak ekspresowo poprawiłeś. Przestudiuj to jednak dokładniej.

Syntion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Syntion
  • Korporacja: PBN
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 17, 2011, 10:06:41 »
A podpowiem Ci Widget, jest znacznie więcej błędów merytorycznych niż tylko ten z nowymi agentami w Motsu, który tak ekspresowo poprawiłeś. Przestudiuj to jednak dokładniej.

Jonas a nie chciales juz pisac swoich nowych artykulow o "patchnotsach"? Po co wprowadzac naszych polskich kolegow ze spolecznosci eve w blad a propos nadchodzacych zmian skoro mozna tego uniknac? Chyba, ze nie zaproponowali Ci kontynuacji pisania artykulow tam na stronie?  :(
Counting the days in the haze around me

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 17, 2011, 10:15:59 »
Centrala też jest zawsze otwarta na współpracę. 8) ;)
Przedwieczny.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 17, 2011, 10:23:49 »
no to LPki potanieja ostro ;/  druga sprawa ze ludzie zaczna teraz wiecej misji robic w 0.5 i tam powstana teraz misyjne huby- zamiast motsu np. Choc to zalezy czy w takim 0.5 bedzie wystarczajaca liczba agentow by np wziac misje od kilku na raz... generalnie zmiana mi sie nie podoboa bo mam w uj LP. 


jedyny plus to ze odzyskam SP ze skili robionych pod misje ( connection itp) ktore bede mogl wsadzic gdzis indziej.



sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 17, 2011, 10:29:00 »
generalnie zmiana mi sie nie podoboa bo mam w uj LP. 

buuu ciekawe na ile potanieja LP, bo ja mialem "skitrane" 2 mln LP do galente - tak na czarna godzine jak by wszystkie wallety wyschy :/

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 17, 2011, 10:34:00 »
Huby będą tam, gdzie jest kilku agentów danej dywizji. Przyczyna jest chyba oczywista. Kompletnie zaś wyschną systemy z pojedynczymi agentami takie jak np. http://evemaps.dotlan.net/map/Kador/Zorrabed#npc24 , gdzie był sobie jeden agent L4 Q20.

Chomikowanie czegoś co jest FOTM jest kompletnie bez sensu. W tej grze nie ma inflacji w rozumieniu stałego spadku siły nabywczej pieniądza, wobec czego jeśli masz ISK "w skarpecie", jesteś nerfproof.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 17, 2011, 10:35:05 »
ja obstawiam ze za pare mies raveny navy issue beda po 250mil najwyzej :P


no i pvp zobaczymy wiecej dramieli i cynabali

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 17, 2011, 10:49:45 »
ja obstawiam ze za pare mies raveny navy issue beda po 250mil najwyzej :P

Tyle kosztowały, jak zaczynałem grę - czyli na przełomie 2008/2009.

Pamiętam, że jako dyrektor w UA miałem wtedy wgląd do statystyk korporacyjnych i był taki tydzień wiosną 2009, gdy kadeci wdupili chyba 4-5 Ravenów Navy ma misjach.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jonas

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 17, 2011, 11:03:14 »
Jonas a nie chciales juz pisac swoich nowych artykulow o "patchnotsach"? Po co wprowadzac naszych polskich kolegow ze spolecznosci eve w blad a propos nadchodzacych zmian skoro mozna tego uniknac? Chyba, ze nie zaproponowali Ci kontynuacji pisania artykulow tam na stronie?  :(
Artykuły będą nadal pisane i publikowane, ale na innej stronie. Niedługo zresztą zostanie otwarta, więc chętni będą sobie mogli poczytać tłumaczenia "google translate free". Jeżeli nowi redaktorzy strony LFN podjęli się tłumaczenia to na nich ciąży odpowiedzialność za błędy jakie zostaną tam zrobione i odbije się to jedynie na popularności tejże strony. Ale to już nie mój problem. Moje konto zostało tam zawieszone bez pytania. Nie sądzę ponadto, aby aktualne dowództwo LFN miało ochotę ze mną współpracować (w sumie to z wzajemnością).

F-YU

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 17, 2011, 12:32:16 »
czyżby nadchodził czas tanich dostępnych na każdą okazję slavów?  :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 17, 2011, 13:03:31 »
Żartujesz sobie? Slave i snake sa tak drogie bo IMO wiecej ich na rynku jest z dropu niż z LP stora...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 17, 2011, 13:13:35 »
Mylisz sie co do slavow(sanshe wydaja ich duuzo ;p), drogie sa bo cene dodatkowo szlifuje ilosc supercapsli, low secowe bezpieczne dla jajek latanie itp.
Snake - maly dostep do agentow to prawda, a poza tym sa przereklamowane po nerfie ;f

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 17, 2011, 13:16:08 »
nie wiem czy to aktualne ale ...


http://www.ellatha.com/eve/LPSearch/slave&=Go/

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 17, 2011, 13:29:17 »
Ja wiem że to w LP store jest. Problem z tym ze zazwyczaj agenci piraccy jeśli są warci zachodu kontrolowani są przez że tak powiem kartele ktore tępią obcych misjonarzy, oraz dozują dobro z lp stora żeby uzyskać wysoką wartość isk / lp. Tak jest u Gueristów, sanshe sa kontrolowane przez SW i może -A-, bloody... nie jestem pewien, serpentisy są chyba w środku roju goonow i testów, podobnie ORE, na mordusach siedzi nc (ale oni chyba nie ciekawi sa) tak naprawde tylko w curse jest tak ze agentow kontroluje wiecej niz jedena / dwie siły

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ranshe

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 17, 2011, 16:54:43 »
Mordusi mają tylko zestaw implantów do zasięgu ewara (a może tylko ecmów nawet), powodzenia w kupowaniu (i sprzedawaniu) takowego ;)

Goomich

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 17, 2011, 17:04:39 »
Bierzesz Protka, 20 Rooków i masz teh ultimate fleet of OMGWTFBBQ (której nikt, nigdy, sam z własnej woli nie zaatakuje (chyba, że matkami)).

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 17, 2011, 21:01:09 »
ale zajebiste te dodatki...kto tym zarzadza? jakas geriatryk czy jego stara ?  >:D
w przestrzeni hajseka coraz łatwiej ustrzelic kogokolwiek a w przestrzeni gdzie mozna strzelac coraz trudniej zapolowac :/

do pelni szczescia wystarczylyby mi osobiste zakladki w hangarach posow
i nie linkowanie na lokalu pilotow wpadajacych do systemu droga inna niz bramy,
jestem w gridzie stacji czy bramy zostaje odnotowany...

a tu co dodatek to nic tylko adapt or die...tzn w czolgi graj
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Goomich

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 17, 2011, 23:54:50 »
Jest devblog do tego: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=910

Cytuj
Bookmarks can now be added to overview. Hopefully this should allow you to get to your safespots quicker so you can mock people in local from relative safety. Edit that will make everyone including myself very sad: We're going to have to move this back to the patch after this one. It won't be in a good enough state to release Thursday. The good news is that we're fixing it right now and it will go in the first release after this one.
« Ostatnia zmiana: Maj 18, 2011, 00:02:16 wysłana przez Mona X »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 18, 2011, 00:05:46 »
do pelni szczescia wystarczylyby mi osobiste zakladki w hangarach posow
i nie linkowanie na lokalu pilotow wpadajacych do systemu droga inna niz bramy,
jestem w gridzie stacji czy bramy zostaje odnotowany...
O, i to by było i dobre i logiczne rozwiązanie. Wlot z WH powinien być takimi tylnymi drzwiami do systemu, w końcu co lub kto identyfikuje wtedy pilota?
Podobna sprawa z wskakiwaniem na cyno.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 18, 2011, 00:28:41 »
O, i to by było i dobre i logiczne rozwiązanie. Wlot z WH powinien być takimi tylnymi drzwiami do systemu, w końcu co lub kto identyfikuje wtedy pilota?
twoj wlasny ship cie identyfikuje logujac sie do wezla komunikacyjnego w systemie automatycznie ;) to tak rpgowsko, a na powaznie brak (lub ograniczenie) locala w 0.0 fajny pomysl tylko kerbiry uciekly by do hi szczegolnie po nerfach zarabiania - wielokrotnych od nerfu lootu dawno temu (ech gdzie te czasy ze tlusty bs na pasku potrafil zostawic 200m3+ lootu) po ostatni nerf anomalii. W chwili obecnej jest mocno zachwiany risk vs reward - zeby nie frakcyjne spawny i plexy to w hi na misjach mozna by wiecej zarobic.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 18, 2011, 00:46:51 »
Ale tu nie ma mowy o likwidacji lokala tylko o ograniczeniu go do pilotów poruszających się via bramy. Ale idąc dalej w kombinatorce, mógły być moduł posowy lub hubowy który by na bieżąco "namierzał" ruch w systemie i na lokalu podawał delikwenta tak jak dotychczas. Moim zdaniem rozszerzenie możliwości kontrolowania przestrzeni z własnym sovem byłoby jak najbradziej na miejscu. Bo tak po prawdzie do czego na dzień dzisiejszy jest ten sov? Ładnie na mapie wygląda i nic więcej  ;) Daje jeszcze możliwość upgradów... ale to troszkę mało.
Właściciel sova powinien mieć możliwośc np. ustawienia dział lub nawet posa w okolicach bramy, a przede wszystkim zbudowania systemu obronnego stacji, bo to jak w tej chwili jest rozwiązane jest wybitnie nienaturalne.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Ranshe

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 18, 2011, 01:13:04 »
Mi się takie ograniczenie by podobało całkiem, ale pod warunkiem, że taki wskakujący przez wormhola też będzie miał u siebie delayed local - w końcu jak nie logujesz się do systemu concordu, to skąd masz wiedzieć kto jest do niego zalogowany. :)

Polującemu, który z wh wleciał specjalnie by to imho nie przeszkadzało, a bonus w postaci bycia niewidocznym na lokalu dopóki nie znajdziesz się w gridzie stacji/bramy masz.

Edit: moduł do ihuba też całkiem by był.

F-YU

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 18, 2011, 01:23:20 »
Cytuj
i nie linkowanie na lokalu pilotow wpadajacych do systemu droga inna niz bramy,
wtedy mógłbyś napaść zawsze i wszędzie i tylko twoje warunki gry wchdziły by w grę - gdzie tu niby skill...
za taką zmianą musiała by iść jakaś kontra np. zmiana w covert cloaku - np.  overhit cloaka - powinien opieprniczać capacitor w niezłym tempie, zato
po wskoczeniu na local mógłby być delay 2 sekundy (jeśli w ciagu tych 2 sekund od decloaka po przeskoku nie przypaliłeś covert cloaka i nie zacloakowałęś pojawiasz się na localu,
jeśli zacloakowałeś nie ma cię na localu ale capacitor na tym cierpi oj strasznie cierpi no i zniszczenia od przegrzewania - dawało by to cenne sekundy na lokalizację przeciwnika i atak - prawdziwy  recon.

ale przecież ccp nie zależy na tyma byśmy się dobrze bawili...


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 18, 2011, 01:24:03 »
Właściciel sova powinien mieć możliwośc np. ustawienia dział lub nawet posa w okolicach bramy, a przede wszystkim zbudowania systemu obronnego stacji, bo to jak w tej chwili jest rozwiązane jest wybitnie nienaturalne.

Ale, panie kochany, co się będziemy pieprzyć z półśrodkami - po prostu, stawiasz odpowiedni moduł na posie i wylatuje z niego chmara dron, która farmi sanctumy. A jak wyjdzie "pełna" Incarna, to będziesz sobie mógł w kajucie zamontować taki mały generator wormholi, żebyś mógł bezpośrednio przez sedes przeskoczyć do Jita i tam sobie pohandlować.

Wtedy "wannabe PvP" będą Cię mogli w d... pocałować, bo wygrasz tę grę nawet bez potrzeby wydokowania, prawda?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 18, 2011, 01:43:13 »
Sokole, ja rozumiem że dla takiego zajebiaszczego pefaupera jak Ty najlepiej gdyby po wlocie do systemu wszelkie kerbiry ustawiały się w kolejce pod Twoje lufy i wręcz błagały o zestrzelenie... ale i dla Ciebie miałbym świetne rozwiązanie tego problemu, wielki elektromagnes ciągniony na przyczepce na dwóch kólkach ściągający wszystkie kerbiry z systemu. Fajne nie?
To taka mało sensowna odpowiedź na Twoj jeszcze mnuiej sensowny post.
Zauważ że nigdzie nie pisałem o sanktumach czy innych pieprzotach...ale fakt, zapomniałem, wszyscy oprócz Ciebie, prawdziwego pefaupera, to kerbiry  ;)
wtedy mógłbyś napaść zawsze i wszędzie i tylko twoje warunki gry wchdziły by w grę - gdzie tu niby skill...
za taką zmianą musiała by iść jakaś kontra np. zmiana w covert cloaku - np.  overhit cloaka - powinien opieprniczać capacitor w niezłym tempie, zato
po wskoczeniu na local mógłby być delay 2 sekundy (jeśli w ciagu tych 2 sekund od decloaka po przeskoku nie przypaliłeś covert cloaka i nie zacloakowałęś pojawiasz się na localu,
jeśli zacloakowałeś nie ma cię na localu ale capacitor na tym cierpi oj strasznie cierpi no i zniszczenia od przegrzewania - dawało by to cenne sekundy na lokalizację przeciwnika i atak - prawdziwy  recon.

ale przecież ccp nie zależy na tyma byśmy się dobrze bawili...



Covert cloak powinien zżerać paliwo, wtedy piloci musieliby troszkę kombinować kiedy i gdzie go użyć. Gwoli informacji, recony i wsio covertowe to moje ulubione statki i styl latania  :)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 18, 2011, 06:34:37 »
Sokoleoko posadzanie puszka oto ze bije krzyzyki jest rownie sprytne co stanie na krakowskim przedmiesciu z transparentem "gdzie jest krzyz" o co jak o co mozna puszka podejrzewac ale nie o ekstermiacje krzyzykow.

A on topic to hmmm pomysl z overheatem cloaka mi sie podoba skonczyly by sie czasy afk cloakerow 23/7/365

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 18, 2011, 06:56:12 »
lokal zawsze widzialem tak:

hajsek - jestesmy na lokalu
lowsek - jestesmy na kanale konstelacji
null - jestesmy na kanale regionu [ dziki zachod w npc null ]

bo takowe istnieja [ lub istanialy] tylko minely sie ze swoim przeznaczeniem...a szkoda

odpowiedni poziom sova moglby zezwalac na instalacje modulu
zbierajacego na kanal pilotow w konstelacji
i wyzej pilotow na lokalu...

i to bylby jakis boost bandytyzmu i isk sink jakiego sie szuka ..
czasem odnosze wrazenie,
ze ich zajebiaszcze poprawki wyplakane sa przez tych co dopiero
zaczeli grac i stworzone przez tych co chyba nie graja...

...
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 18, 2011, 07:48:00 »
O, i to by było i dobre i logiczne rozwiązanie. Wlot z WH powinien być takimi tylnymi drzwiami do systemu, w końcu co lub kto identyfikuje wtedy pilota?
Podobna sprawa z wskakiwaniem na cyno.

Ja jestem za, ALE skoro system Cie nie widzi to nie powinien działać transfer osobowości jak stracisz jajko.   >:D
Aby nie być do końca tym złym niech zadziała, ale na podobnej zasadzie jak przy stracie statku T3, tutaj strata dowolnego losowego skilla.

JM

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 18, 2011, 08:15:41 »
lokal zawsze widzialem tak:

hajsek - jestesmy na lokalu
lowsek - jestesmy na kanale konstelacji
null - jestesmy na kanale regionu [ dziki zachod w npc null ]

bo takowe istnieja [ lub istanialy] tylko minely sie ze swoim przeznaczeniem...a szkoda

odpowiedni poziom sova moglby zezwalac na instalacje modulu
zbierajacego na kanal pilotow w konstelacji
i wyzej pilotow na lokalu...

i to bylby jakis boost bandytyzmu i isk sink jakiego sie szuka ..
czasem odnosze wrazenie,
ze ich zajebiaszcze poprawki wyplakane sa przez tych co dopiero
zaczeli grac i stworzone przez tych co chyba nie graja...

...

też bym tak chciał
Sneer Quen

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 18, 2011, 09:07:35 »
lokal zawsze widzialem tak:
(cut)

Ograniczenie locala to prawdopodobnie przełożenie jednej wajchy w konfiguracji UI. Natomiast zrównoważenie tego w taki sposób, żeby dało się w sensowny sposób znajdywać bitki to wymyślenie sporej części mechaniki gry od nowa.

To co proponujesz ma zastosowanie wyłącznie dla solo (ew. paru gości) w Vagabondach, którzy mają ochotę zapolować. Jak chcesz polecieć 20-osobowym roamem, to już byłaby masakra (miliony shipów wiszących na posach tylko po to, żeby zaśmiecać skaner).

Covert cloak na paliwo - czemu nie, jestem na tak. Ale w zamian cloaki powinny mieć "rozmiary", bo idiotyzmem jest to, że ten sam moduł chowa frytkę i tytana (rozmiary = zasoby)

A co do Puszka - po prostu kpiłem z prób delegowania na NPC (działa = NPC) obrony systemu. Kiedyś Aralis (wódz CVA) wyskoczył z pomysłem, że poprzedni sov był OK (z Posami claimującymi), tylko to NPC powinny haulować do nich paliwo (:facepalm:)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...