Autor Wątek: Incursion 1.5  (Przeczytany 28154 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Incursion 1.5
« dnia: Maj 16, 2011, 13:37:04 »
W czwartek.

Paczanoty: http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=226


Cytuj
Ships

    The capabilities of the onboard scanner have been substantially increased. The range is now 64 AU and the delay to return results is only 10 seconds.
    Ships with jumpdrives are now unable to use jump bridges with the exception of ships belonging to the Black Ops ship category.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2011, 16:31:13 wysłana przez Mona X »

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2011, 13:50:38 »
direct scanner czy cosmic anomaly scanner?;p
chyba ten drugi co? prooosze prosze prooosze!

Belm Starr

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 16, 2011, 13:55:43 »
direct scanner czy cosmic anomaly scanner?;p
chyba ten drugi co? prooosze prosze prooosze!

IMHO cosmic anomaly scanner

Cytuj
Agent Quality has been removed meaning that all Agents are now +20 in terms of payout and -20 in terms of access. Go forth, Capsuleers, and explore the world outside of Motsu and Dodixie.

Ceny frakcji z LP shopów lecą na ryj w 3, 2, 1.....

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 16, 2011, 13:56:37 »
Raczej anomaly. Kierunkowy nie ma tak dużego "cooldowna". Ale z agentami to przesadzili!

Jonas

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 16, 2011, 14:03:29 »
Przecież pisze "onboard scanner" a nie directional scanner. To ten do anomalek. Poprawka dla kerbirków anomalkowych - koniec z koniecznością wożenia probe launchera na raciarkach, albo skanowania altem.

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2011, 14:06:12 »
od razu widac z ktorej strony kto patrzy
 - IDEA - nie trzeba skanera na raciarce
 - PBN  - nie trzeba skanera na cepie :D
                                               

Jonas

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 16, 2011, 14:13:10 »
Cytuj
* Unique icons have been created for Blueprint originals and Blueprint copies so you can visibly differentiate between them.

O Boże, po tylu latach...

Cytuj
* When holding down ‘alt’, your probes will scale around the center, making it easier to adjust them. A green line has added to make it more intuitive.

O tak, ułatwijmy skanowanie jeszcze bardziej. Bo teraz potrafi z niego nawet średnio inteligentny szympans korzystać. Brakuje już tylko guziczków "ustaw w diament", "ustaw w kwadrat" i "naprowadź na najnowszy odczyt".

A ty Kira przestań się już bryndzlować swoim pr0 pvp statusem, bo od dawna nie jest to już zabawne.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 16, 2011, 14:15:31 »
Zmiana skanera - koniec obligatoryjnego core probe launchera na shipach do łapania failbearów. Będzie nawet trochę lepiej, bo będziemy po prostu wskakiwać do systemu z anomalkami i po 10 sekundach mamy wynik. Cep jednak potrzebował te proby wypluć, jak system był duży to trzeba było je przesunąć (brak bonusu do szybkości sond w warpie!), więc relatywnie wynik mieliśmy po 10-15 sekundach, a jak system był paskudnie duży, to nie był to wynik całkowity. Ech, gdyby jeszcze te anomalki były oznaczane w przestrzeni jako beacony (po skanie), to byłby full wypas.

@Kira - rewelacyjne podsumowanie w pigułce. W sumie uwolnienie tego hislota bardziej liczy się na carrierze (kolejne DCU, yay!!!) niż na Stiletto.

Co do agentów - mam mieszane odczucia. Z jednej strony trudno uniknąć wrażenia, że coś bardzo albo to bardzo spłaszczono. Z drugiej, faktycznie NIKT nie korzystał z agentów gorszych niż Q20, chyba że nie mógł inaczej. Wszyscy agenci gorszych leveli i quality służyli tylko i wyłącznie jako "etap".

W Empire spowoduje to "rozgęszczenie" misjonarzy, co niekoniecznie musi być na plus (Dodixie, jako hub gallentyjski, opierał się przecież na koncentracji kerbiryzmu w tym miejscu!). W NPC 0.0 jest to de facto boost, bo kiepscy agenci staną się dobrymi agentami - ale też i tych kiepskich było mało, większość miała Q20 (przynajmniej w Curse).

Ceny faction stuffu raczej spadną, ale bez przesady - może 20%, na pewno nie "na ryj".

Cytuj
Combat Utility Drones – Kampfunterstützungsdrohnen

Zee Germanz! :D


 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 16, 2011, 14:16:29 »
Cytuj
    The capabilities of the onboard scanner have been substantially increased. The range is now 64 AU and the delay to return results is only 10 seconds.
nice zmiana - 10sec to tylko 2 razy wolniej od all5 przy pomocy probe'y
Cytuj
    Ships with jumpdrives are now unable to use jump bridges with the exception of ships belonging to the Black Ops ship category.
najbardziej uderzy w JFy i carriery. To teraz pytanie jak sie dostac capslem w cynojamowany system.

Cytuj
    Accompanying the changes to Agent Divisions, seven ‘Connection’ skills will be removed. The skill books of the old connection skills will be replaced with their new equivalents which are listed below. Players who have the old skills already trained will have those skills removed and receive replacement skillbooks in the hangar of their home station and have the skillpoints reimbursed.
    Bureaucratic Connections and Financial Connections will be replaced with Distribution Connections.
    High Tech Connections, Military Connections and Political Connections will be replaced with Security Connections.
    Labor and Trade Connections will be replaced with Mining Connections.
free SP yay :D


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 16, 2011, 14:23:06 »
free SP yay :D

Nie do końca - trzeba będzie przecież "odrobić" ten nowy skill (dadzą booka do hangaru).

Jeśli nowy skill będzie miał ten sam mnożnik co stare (ja mam wbite bodaj trzy), to "odzyskam" 2/3 SP.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 16, 2011, 14:25:35 »
Zmiana skanera - koniec obligatoryjnego core probe launchera na shipach do łapania failbearów. Będzie nawet trochę lepiej, bo będziemy po prostu wskakiwać do systemu z anomalkami i po 10 sekundach mamy wynik.

Dla polujących lepiej, ale dla ofiar gorzej. Myślałem, że CCP będzie raczej wyrównywało szanse a tak, zrobiło spory ukłon w stronę pvperów. Pewno ujednolicili tych agentów dla otarcia łez  ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 16, 2011, 14:25:49 »
Cytuj
najbardziej uderzy w JFy i carriery. To teraz pytanie jak sie dostac capslem w cynojamowany system.
Wyłaczyć jamer / przywieźć prefabrykowanego i poskładać?
Dla polujących lepiej, ale dla ofiar gorzej. Myślałem, że CCP będzie raczej wyrównywało szanse a tak, zrobiło spory ukłon w stronę pvperów. Pewno ujednolicili tych agentów dla otarcia łez  ;)
Moim zdaniem to pokazanie środkowego palca debilom którzy nie czytają intela i ignorują ze coś nie blue wskoczyło do systemu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 16, 2011, 14:27:22 »
Wyłaczyć jamer / przywieźć prefabrykowanego i poskładać?
Juz to widze ja morsus mihi czy razor wylaczaja cynojamma na koncu swiata bo ktos chce eskalacje zrobic ;) zejdz na ziemie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 16, 2011, 14:29:16 »
Mam sie zniżyć do poziomu dasta? No fucking way :P
 A ty nie płacz tylko sobie przywieź do bazy eskalacyjnego tengu, albo zmień ally i dorób sie stanowiska które pozwoli Ci szachrować jamerami ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 16, 2011, 14:32:18 »
Dla polujących lepiej, ale dla ofiar gorzej. Myślałem, że CCP będzie raczej wyrównywało szanse a tak, zrobiło spory ukłon w stronę pvperów. Pewno ujednolicili tych agentów dla otarcia łez  ;)

Nie przesadzaj.

Po pierwsze, jak masz w systemie 10+ Sanctumów i Heavenów łącznie, a nie masz możliwości określenia kierunku, to złapać coś naprawdę nie jest prosto. Niedawny nerf anomalek był też nerfem polowania na kerbirów.

Obecna zmiana z punktu widzenia PvPera oznacza tylko tyle, że znów da się latać solo - bo przykładowo obecnie możesz polecieć Vagabondem albo z cloakiem (do przebijania się przez kampy - ale wtedy nie masz jak skanować)), albo core probe launcherem (złapiesz kerbira, ale zginiesz na kampie), ale nie z oboma modułami na raz. Teraz wracamy z grubsza do takiego balansu, jak był, gdy raciło się na beltach. Zamiast "drake on scan, warping to lucky belt!", będzie "drake on scan, warping to lucky Sanctum" :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 16, 2011, 14:37:54 »
Nie przesadzaj.

W sumie, to i nawet Ci robiący anomalki mają łatwiej. Wpadają do systemu, skanują, i jeżeli jest mniej jak 5 anomalek lecą dalej  ;) Szybko i bezproblemowo.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 16, 2011, 15:00:08 »
Nie do końca - trzeba będzie przecież "odrobić" ten nowy skill (dadzą booka do hangaru).

Jeśli nowy skill będzie miał ten sam mnożnik co stare (ja mam wbite bodaj trzy), to "odzyskam" 2/3 SP.
Cytuj
Accompanying the changes to Agent Divisions, seven ‘Connection’ skills will be removed. The skill books of the old connection skills will be replaced with their new equivalents which are listed below. Players who have the old skills already trained will have those skills removed and receive replacement skillbooks in the hangar of their home station and have the skillpoints reimbursed.
Bureaucratic Connections and Financial Connections will be replaced with Distribution Connections.
High Tech Connections, Military Connections and Political Connections will be replaced with Security Connections.
Labor and Trade Connections will be replaced with Mining Connections.
Jedyna różnica to będzie jeśli nowe będą miały inny mnożnik. Ja miałem wbite 4 z czego z 1 nowego będę mógł zrezygnować (ciekawe ile nowe książki będą kosztować), ale ważniejsze jest jaki bonus dadzą nowe skille - każdy z działów podlegał wpływom 2 skilli, teraz będzie jednego.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 16, 2011, 15:00:41 »
Ceny frakcji z LP shopów lecą na ryj w 3, 2, 1.....

Zalezy jakich frakcji
Np w venal (frakcja guristas) ta zmiana nie wnosi duzo poniewaz tam 90% agentow lv4 jest w 2 systemach K3 i N5, ktore sa w pelni kontrolowane przez 2 sojusze.
W takim curse natomiast usuniecie quality z agentow na pewno jeszcze bardziej zbije ceny dramieli i cynabali.
Generalnie wszystko zalezy od rozkladu agentow danej frakcji i konfiguracji stacji w regionie.
Powyzszy wywod dotyczy tylko npc 0.0
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 16, 2011, 15:12:32 »
ważniejsze jest jaki bonus dadzą nowe skille - każdy z działów podlegał wpływom 2 skilli, teraz będzie jednego.

Nowy skill ma dawać tyle samo co dwa poprzednie - przynajmniej tak mówili ludzie, którzy bawili się tym na SiSi.

W takim curse natomiast usuniecie quality z agentow na pewno jeszcze bardziej zbije ceny dramieli i cynabali.

W Curse miałeś dotąd 12 agentów L4Q20 oraz po jednym Q18, Q16 i Q-18. Zatem, po patchu przybędzie jeden dobry agent (w Litom), zmiana z Q16/18 na Q20 szału nie robi (co testowaliśmy podczas przeprowadzki z D87 do GJ0)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 16, 2011, 15:19:13 »
Ceny frakcji z LP shopów lecą na ryj w 3, 2, 1.....


Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 16, 2011, 15:23:56 »
W Curse miałeś dotąd 12 agentów L4Q20 oraz po jednym Q18, Q16 i Q-18. Zatem, po patchu przybędzie jeden dobry agent (w Litom), zmiana z Q16/18 na Q20 szału nie robi (co testowaliśmy podczas przeprowadzki z D87 do GJ0)

mylisz sie, zobacz ilu encounterowych agentow w curse ma quality nizsze niz 20:
http://eve-agents.com/index.dxd?AgentName=&System=&Region=10000012&Corporation=-&Faction=500011&Division=-&Level=4&Skill=-&Locator=-&Storyline=-&FWAgent=-&Sort=7&Direction=0
w chuj :)

dla porownania venal:
http://eve-agents.com/index.dxd?AgentName=&System=&Region=10000015&Corporation=-&Faction=500010&Division=-&Level=4&Skill=-&Locator=-&Storyline=-&FWAgent=-&Sort=7&Direction=0
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 16, 2011, 15:51:45 »
No fakt... patrzyłem tylko na Guardian Angels, my bad.

Mamy devbloga -> http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=909

Cytuj
We had to change a few other things to suit the division overhaul, all having to do with the seven "Connections" skills from the Social skill set (i.e., Financial Connections, Political Connections, etc.). These skills each granted a +5% yield per skill level to Loyalty Point payout for each of 5 or 6 divisions; in total, it was possible, with all seven skills maxed out, to gain a 10% LP boost for every division.

We have removed those seven skills from the game and will refund those skill points to you, just as we did with the old Learning skills a little while back.


So now we have three new skills in place of the former seven, these ones aptly named "Distribution Connections," "Mining Connections," and "Security Connections"; each grants a 10% bonus to LP gain per level for its namesake division. These new skills are all rank 2, as opposed to the old rank 1 skills (meaning these new ones take twice as long to train), since there are roughly half as many to train now.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ranshe

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 16, 2011, 16:42:45 »
Cytuj
When holding down ‘alt’, your probes will scale around the center, making it easier to adjust them. A green line has added to make it more intuitive.

No w końcu. Bonus points dla ccp za płacze i jęki bittervetów, dla których kolejny upierdliwy element UI to jest uhuhu wielka trudność i fun. ;P

Cytuj
Agent Quality has been removed meaning that all Agents are now +20 in terms of payout and -20 in terms of access.

Ciekawe czy to będzie też dotyczyło agentów cosmosowych.

Anyway, tańsze cynabale~

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 16, 2011, 17:03:54 »
A to agenci Cosmos dawali lp? Bo jakoś nie zauważyłem...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ranshe

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 16, 2011, 17:55:29 »
A to agenci Cosmos dawali lp? Bo jakoś nie zauważyłem...

O access mi chodzi.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 16, 2011, 18:14:59 »
A dla niegramotnych wersja PL:

http://lfn-online.pl/wiesci/94/

Belm Starr

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 16, 2011, 18:29:09 »
Te zmiany spowodują wpompowanie obłędnych ilości LPków w ludzi robiących misje dla FW.

Weźmy na przykład Amarrską milicję.

Zrobienie misji typu "kill the commander" zajmuje zaledwie kilka minut, o wiele więcej czasu spędza się na dolocie i zbieraniu misji od agentów. Dlatego większość ludzi bierze misje od kilku agentów, nawet jeśli ci mają kijowe quality.
I tak, Amarrzy mają 17 agentów FW  misji LVL4. 8 z nich ma quality > 0. Agent quality 20 daje misje za 28K LP, quality 2 to ok 14K LP. W sumie obskoczenie 8 agentów da ok 130K-150K LP.

Po zmianach, każdy z 17 agentów da maksymalną ilość LP, zrobienie misji dla każdego to ok 470K LP.

Itemy  z LP shopu, które kupuje się za LP i iski, czyli: statki, imple, ammo, cap boostery, skile IMHO polecą mocno w dół. Inne do wzięcia których potrzebne będą tagi ( neuty, smartbomby, weby, scramblery) potanieją raczej niewiele.
Generalnie zarobek na FW LVL4 pewnie się nie zmieni, ceny spadną, ale łatwiej będzie nabić LPki, ergo -  wszyscy będą szczęśliwi.


HammerSnake

  • Gość
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 16, 2011, 18:35:00 »
Te zmiany jednym słowem brzmią póki co świetnie.

Tanie cynabale, dramiele i wszystko z faction warfare shopów.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 16, 2011, 18:46:00 »
Ktoś zwrócił uwagę na zmianę ikon Blueprintów co być może zaowocuje prawidłowymi cenami tychże dupereli i zgodnymi z faktami wyliczeniami na killboardach.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 16, 2011, 18:54:27 »
Herezja ja zwruciłem. Ale pod kątem uzyteczności w bajzlu jaki szumnie nazywam moją stocznią :P

Obawiam się ze problem z KB nie zniknie. Aktualnie i BPO i BPC są w KM traktowane tak samo, ikona tego nie zmieni, wymagana jest wyraźna zmiana traktowania w mechanice gry tak zeby dla baz danych na nieco głebszym poziomie niż opakowanie czyli w tym wypadku ikona.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 16, 2011, 19:01:03 »
Te zmiany spowodują wpompowanie obłędnych ilości LPków w ludzi robiących misje dla FW.

Weźmy na przykład Amarrską milicję.

Zrobienie misji typu "kill the commander" zajmuje zaledwie kilka minut, o wiele więcej czasu spędza się na dolocie i zbieraniu misji od agentów. Dlatego większość ludzi bierze misje od kilku agentów, nawet jeśli ci mają kijowe quality.
I tak, Amarrzy mają 17 agentów FW  misji LVL4. 8 z nich ma quality > 0. Agent quality 20 daje misje za 28K LP, quality 2 to ok 14K LP. W sumie obskoczenie 8 agentów da ok 130K-150K LP.

Po zmianach, każdy z 17 agentów da maksymalną ilość LP, zrobienie misji dla każdego to ok 470K LP.

Itemy  z LP shopu, które kupuje się za LP i iski, czyli: statki, imple, ammo, cap boostery, skile IMHO polecą mocno w dół. Inne do wzięcia których potrzebne będą tagi ( neuty, smartbomby, weby, scramblery) potanieją raczej niewiele.
Generalnie zarobek na FW LVL4 pewnie się nie zmieni, ceny spadną, ale łatwiej będzie nabić LPki, ergo -  wszyscy będą szczęśliwi.

Szczerze, to boję się, że teraz nastąpi ogromna inflacja lp. Z drugiej strony... Czy koniecznie? I tak wszyscy ci, którzy latają misje dla milicji maja już od dawna standy do l4.

IMO zmiana, która albo nic nie zmieni, albo ceny obniży w marginalnym stopniu. Jedyne co jest w tym ciekawe to to, czy faktycznie motsu, emol itp. huby się wyludnią. Może jakaś decentralizacja? A jeśli tak, to czy powstaną nowe mniejsze huby, czy teraz już tylko 4 wielkie się utrzymają.

Cytat: CCP
The capabilities of the onboard scanner have been substantially increased. The range is now 64 AU
Tak! TAK! TAAAAK!!!

Cytat: CCP
and the delay to return results is only 10 seconds.
Nie! NIE! NIEEE!!!
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2011, 19:08:01 wysłana przez Ptysiu »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 16, 2011, 19:15:12 »
Ptysiu ale wiesz że chodzi o to co szuka anomalek a nie statków w przestrzeni?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 16, 2011, 19:19:47 »
Ptysiu ale wiesz że chodzi o to co szuka anomalek a nie statków w przestrzeni?

Chłopie, nawet nie wiesz z jak wielkiego dołka mnie wyciągnąłeś :D
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 16, 2011, 20:19:39 »
Herezja ja zwruciłem. Ale pod kątem uzyteczności w bajzlu jaki szumnie nazywam moją stocznią :P

Obawiam się ze problem z KB nie zniknie. Aktualnie i BPO i BPC są w KM traktowane tak samo, ikona tego nie zmieni, wymagana jest wyraźna zmiana traktowania w mechanice gry tak zeby dla baz danych na nieco głebszym poziomie niż opakowanie czyli w tym wypadku ikona.

A jak ostatnio było z ikonami MWD i AB? Jakoś je na KB widać więc kto wie jak teraz będą to obsługiwały programy odpowiadające za KB

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incursion 1.5
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 16, 2011, 20:29:23 »
W przypadku MWD i AB to była tylko i wyłącznie podmienić ikonę w plikach KB. Od początku były to rurzne moduły tyle że miały tą samą ikonę, ale w bazie danych miały więcej różnic. Z BP jest inaczej.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.