Autor Wątek: 0.0 Fix?  (Przeczytany 94664 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #350 dnia: Sierpień 16, 2011, 09:34:49 »
Cytuj
Ciekawe te kalkulacje, ale z lekka z dupy. Kupując materiały bezpośrednio w Jita do produkcji vagasa, taki statek kosztuje około 120m na chwilę obecną - przy założeniu zakupu gotowych complex materiałów. Kupując raw moon matsy i robiąc z nich reakcje koszt budowy vagas to około 80m. Ciekawi mnie skąd wyczarowałeś te 400 baniek, bo to lol.
Doliczył taryfikator transportowy za kursy z towarem z jita, jaki jego sojusz zdziera za takie usługi :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #351 dnia: Sierpień 16, 2011, 09:56:20 »
Ciekawe te kalkulacje, ale z lekka z dupy. Kupując materiały bezpośrednio w Jita do produkcji vagasa, taki statek kosztuje około 120m na chwilę obecną - przy założeniu zakupu gotowych complex materiałów. Kupując raw moon matsy i robiąc z nich reakcje koszt budowy vagas to około 80m. Ciekawi mnie skąd wyczarowałeś te 400 baniek, bo to lol.
Przelicz dokladnie dla bpc me -4

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #352 dnia: Sierpień 16, 2011, 09:56:49 »
co do ceny vagasa: to taka jest produkcja im bardziej skomplikowana tym wiecej etapów- każdy etap zabiera swoj dochod (kopacze moon goo, ci co robia rekacje, kopacze itd ) można tez doliczyc koszt posa i paliwa do wyprodukowania tego vagasa czy 10 vagasów:P.)

W eve 1 osoba nie powinna być w stanie wykopać minsy, przewieść, wyprodukować vagasa, zabic tym vagasem innego vagasa i jeszcze sprzedac loot z tego vagasa w jita :P.



Tak z ciekawosci zapytam
Dlaczego?
Ciekawa teoria
Teraz sie zastanawiam czy skoro dla mnie jako producenta zmiana poziomu ryzyka nie wplywa w jakikolwiek sposob na fun, a co najwyzej na cene tego co sprzedaje w taki sam sposob jak np zmiana ceny tryta to ja jestem dziwny czy teoria jest z konca plecow  >:D

tak jak piszesz będziesz musiał podnieść cenę, bo wg mnie statki są za tanie i ich strata nie boli tak bardzo jak powinna

, fun dla producentów  będzie większy bo drogie statki spowoduja spadek popytu.  ekonomiczna konieczność  lokalizowania produkcji w 0.0 zmniejszy ilosc osob ( raczej ilosc altów) chcacych sie w to bawic . generalnie powinno to spowodować spadek ilości klików dla producenta dla wygenerowania tego samego zysku co obecnie.

Może jak JF będzie kosztował 10bil  a plex 800 mil to zacznie się znów latanie w konwojach a nie z bandą altów. CI którzy znają grę z dawnych czasów wiedzą ile się kiedyś zarabiało na BSa i jaka byla frajda z ubicia komus shipa.


tylko caly ten mój pomysł wymaga ograniczenia tez mobilności SC i tytkow by osłabić duze alianse by one nie zagarniały całej produkcji w 0.0


Co do abc ore w wh to poprostu co to za pomysł by w wh klasy 1 ze stałym wyjściem do hi można było sobie kopać arkonor  gdzie w 0.0 trzeba się sporo natrudzić by go znaleźć. W c6 moze i owszem bo jak nie ma ekipy to przynajmniej skałki można pokopać ;]


Można tez zarzucić ze drogie plexy, statki, produkcja w 0.0 zniechęcą nowych. Ale mamy przecież buddy program gdzie często gracze sie dogadują z iskami :).. są korporacje które chętnie pomagają nowym w zdobywaniu isk.

A Gra idzie w złym kierunku gdzie gracze maja po kilkanaście altów którymi mogą zrobić wszystko.




« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2011, 10:03:42 wysłana przez Orli1983 »

Jonas

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #353 dnia: Sierpień 16, 2011, 10:08:18 »
Przelicz dokladnie dla bpc me -4
Nie muszę przeliczać. Zajmuję się produkcją vagasów (m.in.) on daily basis, więc wiem ile co kosztuje. A jakbym produkował je za 400m a sprzedawał za 130m to już dawno poszedłbym z torbami. Poza tym jak ktoś buduje statki z bpc -4 to już jego problem.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #354 dnia: Sierpień 16, 2011, 10:13:10 »
tak jak piszesz będziesz musiał podnieść cenę, bo wg mnie statki są za tanie i ich strata nie boli tak bardzo jak powinna

, fun dla producentów  będzie większy bo drogie statki spowoduja spadek popytu.
spadek popytu to fun dla producentow? LOL

Cytuj
ekonomiczna konieczność  lokalizowania produkcji w 0.0 zmniejszy ilosc osob ( raczej ilosc altów) chcacych sie w to bawic . generalnie powinno to spowodować spadek ilości klików dla producenta dla wygenerowania tego samego zysku co obecnie.
hint: jak spada popyt to spada i cena.

Cytuj
MOzę jak JF będzie kosztowal 10bil  a plex 800 mil to zacznie się znów latanie w konwojach a nie z bandą altów. CI którzy znają grę z dawnych czasów wiedzą ile się kiedyś zarabiało na BSa i jaka byla frajda z ubicia komus shipa.
latanie w konwojach - sic! to najnudniejsza rzecz w eve oprocz kopania

Cytuj
Można tez zarzucić ze drogie plexy, statki, produkcja w 0.0 zniechęcą nowych. Ale mamy przecież buddy program gdzie często gracze sie dogadują z iskami :).. są korporacje które chętnie pomagają nowym w zdobywaniu isk.

A Gra idzie w złym kierunku gdzie gracze maja po kilkanaście altów którymi mogą zrobić wszystko.
w zlym kierunku dla kogo? bo nie dla ccp - ccp chodzi oto aby na koniec dnia mieli jak najwiecej aktywnych kont.

Nie muszę przeliczać. Zajmuję się produkcją vagasów (m.in.) on daily basis, więc wiem ile co kosztuje. A jakbym produkował je za 400m a sprzedawał za 130m to już dawno poszedłbym z torbami. Poza tym jak ktoś buduje statki z bpc -4 to już jego problem.

oki, ja nigdy nie inventowalem shipow (zadowalam sie ammo i modulami) wiec nie wiem jak tam z ich me (pewnie warto uzyc dekryptorow ;), wiec sorka za wprowadzenie w blad.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #355 dnia: Sierpień 16, 2011, 10:27:03 »
Konwoje są super bo prowokują bitki ;]

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #356 dnia: Sierpień 16, 2011, 10:33:19 »
tak jak piszesz będziesz musiał podnieść cenę, bo wg mnie statki są za tanie i ich strata nie boli tak bardzo jak powinna

, fun dla producentów  będzie większy bo drogie statki spowoduja spadek popytu.  ekonomiczna konieczność  lokalizowania produkcji w 0.0 zmniejszy ilosc osob ( raczej ilosc altów) chcacych sie w to bawic . generalnie powinno to spowodować spadek ilości klików dla producenta dla wygenerowania tego samego zysku co obecnie.

Może jak JF będzie kosztował 10bil  a plex 800 mil to zacznie się znów latanie w konwojach a nie z bandą altów. CI którzy znają grę z dawnych czasów wiedzą ile się kiedyś zarabiało na BSa i jaka byla frajda z ubicia komus shipa.


tylko caly ten mój pomysł wymaga ograniczenia tez mobilności SC i tytkow by osłabić duze alianse by one nie zagarniały całej produkcji w 0.0


Co do abc ore w wh to poprostu co to za pomysł by w wh klasy 1 ze stałym wyjściem do hi można było sobie kopać arkonor  gdzie w 0.0 trzeba się sporo natrudzić by go znaleźć. W c6 moze i owszem bo jak nie ma ekipy to przynajmniej skałki można pokopać ;]


Można tez zarzucić ze drogie plexy, statki, produkcja w 0.0 zniechęcą nowych. Ale mamy przecież buddy program gdzie często gracze sie dogadują z iskami :).. są korporacje które chętnie pomagają nowym w zdobywaniu isk.

A Gra idzie w złym kierunku gdzie gracze maja po kilkanaście altów którymi mogą zrobić wszystko.
To ja tu naprawde czegos nie rozumiem.
Bo np co do funu producenta ma to jak kupujacego boli strata tego co kupil? No chyba ze to bylo takie wtracenie uzasadniajace czemu statki powinny byc drozsze bez zwiazku z producentami  ;)
Spadek popytu jakos tez nie widzi mi sie jako czynnik powodujacy wzrost funu dla producenta. Podobnie nie widze zwiazku pomiedzy funem producenta a tym gdzie produkuje. W koncu robota jest taka sama do zrobienia.
Tego z ta iloscia klikania tez jakos nie chwytam. Zakladam, ze uznales iz przeniesienie produkcji do 0.0 da wiekszy zysk na tym co ktos robil wczesniej w hi secu, wiec wiekszy zysk przy tej samej ilosci klikania mozna uznac ze zmniejszenie ilosci klikniec potrzebnych na osiagniecie poprzedniego wyniku (co imo jest troch naciagane). Jednak chwile wczesniej sam napisales o spadku popytu, a jak spada popyt to trzeba zmniejszyc cene, czyli wychodziloby na to, ze nic sie nie zmini bo oszczednosci na przeniesieniu produkcji do 0.0 zje zmniejszenie popytu i zwiekszenie ryzyka.

Dalej kwestia JF i altow.
Zakladam, ze uznajesz iz jakby plex kosztowal 800m to ludzie przestana latac z altami bo nie bedzie ich stac na utrzymanie dodatkowych kont. Nie rozumiem tylko co ma tu do rzeczy cena JFa i jak sie to ma wszystko do konowjow.
Poza tym skoro produkcja przeniesie sie do 0.0 to moze sie okazac, ze konwoje wogle nie beda juz potrzebne, bo wszystko bedzie produkowane na miejscu.

Idac dalej do ABC
Slabo sie znam na szukaniu i mechanice WH ale wydawalo mi sie, ze ukrytych paskow szuka sie wszedzie tak samo, a stacjonarnych nie ma w WH. Poza tym kopiac w WH musisz sie liczyc z tym, ze z braku locala nawet nie zauwazysz jak spadnie Ci na leb jakis wrogi gang i rozwali Twoja koparke. Raty w WH tez sa chyba ciut mocniejsze niz te w hi secu. No i o ile sie nie myle tunel moze sie zapasc przez co nie wrocisz z tego WH tam gdzie bys chcial.
Jezeli wiec w tym co mi sie wydaje o WH jest cos wiecej niz moje zludzenia to juz wystarczy zeby ABC byl dostepny w WH.

No i na koniec buddy program.
IMO wiekszosc faktycznie nowych graczy nie tylko nie zna EVE na tyle by znalezc kogos kto da im kase za skorzystanie z programu, ale nawet nie zna nikogo kto by ich do tego wprowadzil zeby mogli miec dluzszego triala.
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Minna Hinata

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #357 dnia: Sierpień 16, 2011, 10:57:49 »
Idac dalej do ABC
Slabo sie znam na szukaniu i mechanice WH ale wydawalo mi sie, ze ukrytych paskow szuka sie wszedzie tak samo, a stacjonarnych nie ma w WH. Poza tym kopiac w WH musisz sie liczyc z tym, ze z braku locala nawet nie zauwazysz jak spadnie Ci na leb jakis wrogi gang i rozwali Twoja koparke. Raty w WH tez sa chyba ciut mocniejsze niz te w hi secu. No i o ile sie nie myle tunel moze sie zapasc przez co nie wrocisz z tego WH tam gdzie bys chcial.
Jezeli wiec w tym co mi sie wydaje o WH jest cos wiecej niz moje zludzenia to juz wystarczy zeby ABC byl dostepny w WH.

W WH paski skanuje się tak samo jak wszędzie, różnica tkwi w różnorodności tych pasków.

Raty w zależności od typu paska wymagają albo crusa t1 (bo są same fryty, ewentualnie crus) do tengaczy (bo są bsy lokacyjne klasy c5/c6).

Jak dobrze obserwujesz ds to zawsze uciekniesz, trzeba być nieogarem żeby dać się złapać na jakiejkolwiek lokacji gdzie nie masz scrambla na sobie od ratów.

Pomysł usunięcia ABC z WH jest jednym z najgłupszych jakie usłyszałem. Dlaczego? Wormhole od początku były dla pewnego rodzaju elity więc też z tytułu że mieszkamy w groźniejszym miejscu niż jakikolwiek null należy się nam coś z tego. Ograniczyłbym spawnowanie się pasków od najgorszych w c1-2 do najlepszych w c5-6.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #358 dnia: Sierpień 16, 2011, 11:24:13 »
Jak dobrze obserwujesz ds to zawsze uciekniesz, trzeba być nieogarem żeby dać się złapać na jakiejkolwiek lokacji gdzie nie masz scrambla na sobie od ratów.

Wystarczy, że WH jest szersze niż zasięg kierunkowego i choćbyś jak się pilnował, to nie zawsze będziesz w stanie sie zawinąć, bo delikwenta zobaczysz dopiero na overview jak woklouczy Ci przed nosem i po zawodach :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #359 dnia: Sierpień 16, 2011, 11:35:31 »
Wtedy wysyła się rachunek za stracony statek osobnikowi / osobnikom pilnującym dziur :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #360 dnia: Sierpień 16, 2011, 11:58:55 »
Z konwojami i ceną JF chodziło mi o to ze o ile teraz można sobie ryzykowac 4-5 bil statek skacząc samemu z  to przy jego większej wartości część graczy będzie chciala sobie zapewnic jakąś obstawę lub zdecyduje się na transport frachtem albo  xrazy skoczy carierem :P cena plexa uderzy wlasnie te cyno alty bo ktos musi opłacać te konta jeśli chce skakać.
Poza tym  nadal będzie można produkować w hi tylko tylko z wyższym kosztem utrzymania posow.

Konwoje będą niezbędne bo  misjonarze lvl4 tez kupuja statki, bo w hi nie będzie Az tylu ABC minsow, bo znajda się tacy którzy będą chcieli ryzykowac by zarobic wiecej w 0.0 na produkcji.

Nie mówiąc już o tym jakte zmiany przełożą się na koszt i upierdliwość produkcji Sc, tytka ( które i tak potrzebują nerfu :P)

CO do ABCw wh to ja nie mowie o okazjonalnych kopaczach co sobie wleca do dziurki tylko  o zorganizowanym ryciu gravi z obstawionymi wlotami. Czy wiecie ze mając statica  wyskanowanego po respawnie można go nie otworzyc ?:P Jeli do niego nie podlecisz nie zostanie otworzony a w związku z tym musisz uważać tylko na randomowe wh, które otwierają się z rozną częstotliwością i tym sposobem możesz nie mieć gości przez 3-4 dni i ryc bezkarnie Gravi i klepać raty :P


« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2011, 12:05:06 wysłana przez Orli1983 »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #361 dnia: Sierpień 16, 2011, 11:59:56 »
Konwoje są super bo prowokują bitki ;]
No chyba waćpan w takich konwojach nie latał że takie farmazony wypisuje  :P Jak ktoś wcześniej nagrezmolił, nudniejsze jest chyba ino kopanie veldsparu  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #362 dnia: Sierpień 16, 2011, 12:02:47 »
No chyba waćpan w takich konwojach nie latał że takie farmazony wypisuje  :P Jak ktoś wcześniej nagrezmolił, nudniejsze jest chyba ino kopanie veldsparu  :P

NUdne jest jak sie leci przez puste 0.0 :P  ALe jak je naprawia to tam nie bedzie juz tak pusto :P

Minna Hinata

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #363 dnia: Sierpień 16, 2011, 12:12:34 »
Czy wiecie ze mając statica  wyskanowanego po respawnie można go nie otworzyc ?:P Jeli do niego nie podlecisz nie zostanie otworzony a w związku z tym musisz uważać tylko na randomowe wh, które otwierają się z rozną częstotliwością i tym sposobem możesz nie mieć gości przez 3-4 dni i ryc bezkarnie Gravi i klepać raty :P

Głupoty pleciesz... nie wprowadzaj ludzi w błąd!

To nie działa w ten sposób. Systemy wh działają na zasadzie systemów w k-space. Połączenie musi być zawsze. Jeżeli jeden statyk ci pada, pojawia się następny. Połączenie masz z góry ustalone. To czy podlecisz do dziury czy nie określa tylko czas ile ona będzie stała. Dokładniej to w momencie pojawienia się pierwszego statku na gridzie rusza timer i zaczyna tykać zegarek na dziurce. Link do drugiego systemu w-space jest otwarty w momencie pojawienia się sygnatury. System dobierany jest losowo w granicy regionów danej klasy statyka. Po prostu jeden link można teoretycznie trzymać w nieskończoność o ile nikt nie ruszy timera. W praktyce znajdzie się zawsze ktoś kto z drugiej strony go wyskanuje.

EDIT: Zanim znowu zaczniesz ludzi częstować takim sucharem i głupotami przestudiuj mechanikę gry.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2011, 12:28:49 wysłana przez Minna Hinata »

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #364 dnia: Sierpień 16, 2011, 12:16:41 »
Z konwojami i ceną JF chodziło mi o to ze o ile teraz można sobie ryzykowac 4-5 bil statek skacząc samemu z  to przy jego większej wartości część graczy będzie chciala sobie zapewnic jakąś obstawę lub zdecyduje się na transport frachtem albo  xrazy skoczy carierem :P
lol? jaka roznica czy ship kosztuje 4bil czy 10bil jak jego cargo kosztuje czesto 20-30b?
Cytuj
cena plexa uderzy wlasnie te cyno alty bo ktos musi opłacać te konta jeśli chce skakac.
widac ze albo kolega nieogarniety albo nigdy nie slyszal o buddy program.

Cytuj
I dalej będzie można produkować w hi tylko tylko z wyższym kosztem utrzymania posow.
akurat koszt utrzymania szpili przelozy sie na ceny towarow i finalnie za ta podwyzke zaplaca klienci, wzglednie jesli bedzie zalew towarow z null w co mi sie jakos wierzyc nie chce (zbyt skomplikowana logistyka przy masowej produkcji) to cancelniete zostana konta a w raz z tym przychody ccp stopnieja - wierzysz w to? Bo ja nie.

Cytuj
Konwoje będą niezbędne bo  misjonarze lvl4 tez kupuja statki, bo w hi nie będzie Az tylu ABC minsow, bo znajda się tacy którzy będą chcieli ryzykowac by zarobic wiecej w 0.0 na produkcji.
FYI w hi nie ma ani kawalka ABC.

Cytuj
Nie mówiąc już o tym jakte zmiany przełożą się na koszt i upierdliwość produkcji Sc, tytka ( które i tak potrzebuja nerfu :P)
jesli glownym dostawca minsow nadal bedzie dronkowo z pov posiadacza najwiekszego bloba sc/tytkow nic sie nie zmieni.


Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #365 dnia: Sierpień 16, 2011, 12:33:32 »
FYI w hi nie ma ani kawalka ABC.

Nie pisał o ABC, tylko o minsach ABC, a te się da zdobyć w hi.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #366 dnia: Sierpień 16, 2011, 12:34:30 »
Z konwojami i ceną JF chodziło mi o to ze o ile teraz można sobie ryzykowac 4-5 bil statek skacząc samemu z  to przy jego większej wartości część graczy będzie chciala sobie zapewnic jakąś obstawę lub zdecyduje się na transport frachtem albo  xrazy skoczy carierem :P
Nigdy nie latalem carrierem (zreszta nic dziwnego skoro nie mam na niego skilli) wiec zapytam czym sie rozni skakanie carrierem od latania JFem bo zawsze mi sie wydawalo ze mechanika tego jest taka sama.
Inna rzecz, ze przy kursach JFem wartosc JFa czesto (jak nie przewaznie) to nic w porownaniu z wartoscia ladunku.
Poza tym biorac pod uwage roznice pomiedzy sposobem podrozowania przez 0.0 pomiedzy frachtem a JFem nie sadze by znalazlo sie wiele osob ktore chcialyby zamienic kurs JFem na kurs frachtem z obstawa nawet jakby cena JFa wzrosla 10x. Dalej beda latac (co najwyzej podnoszac cene za usluge) i/lub zamiast przewozic rzeczy pomiedzy 0.0 - hi sec ogranicza sie do 0.0 przenoszac tam tez produkcje itp
Tak czy inaczej wplyw zmiany ceny JFa na ilosc konwojow imo jest pomijalny

cena plexa uderzy wlasnie te cyno alty bo ktos musi opłacać te konta jeśli chce skakać.
Cynoaltow nie trzeba oplacac. Mozna miec je za darmoche jak sie chce co jakis czas skillowac postaci od nowa (co znow nie zajmuje tak duzo czasu) wiec wzrost ceny plexow nie bedzie miec wplywu na ilosc cynoaltow. Chyba ze zakladasz iz jak gracz majacy np JFa nie bedzie mogl oplacic konta iskami to zrezygnuje z gry, a razem z nim znikna jego cynoalty powodujac ogolny spadek cynoaltow  :P
Poza tym zawsze mozna sie umowic z jakimis znajomymi, ze ja skilluje cynoalta u ciebie, ty u mnie i w ten sposob obaj mamy po cynoalcie nie muszac placic kasy za utrzymanie cynoalta.

Konwoje będą niezbędne bo  misjonarze lvl4 tez kupuja statki
Na misjach chyba az tyle statkow nie ginie. Poza tym do przewiezienia minsow nie trzeba niewiadomojakich konwojow. W koncu minsy az tak duzo nie zajmuja

w hi nie będzie Az tylu ABC minsow, bo znajda się tacy którzy będą chcieli ryzykowac by zarobic wiecej w 0.0 na produkcji.
Do zrobienia statkow T1 az tyle ABC nie potrzeba   ;)

Nie mówiąc już o tym jakte zmiany przełożą się na koszt i upierdliwość produkcji Sc, tytka ( które i tak potrzebują nerfu :P)
Wybacz ale przeprowadzanie nerfu statkow na zasadzie zwiekszenia upierdliwosci ich produkowania to imo nie jest najlepszy pomysl

CO do ABCw wh to ja nie mowie o okazjonalnych kopaczach co sobie wleca do dziurki tylko  o zorganizowanym ryciu gravi z obstawionymi wlotami. Czy wiecie ze mając statica  wyskanowanego po respawnie można go nie otworzyc ?:P Jeli do niego nie podlecisz nie zostanie otworzony a w związku z tym musisz uważać tylko na randomowe wh, które otwierają się z rozną częstotliwością i tym sposobem możesz nie mieć gości przez 3-4 dni i ryc bezkarnie Gravi i klepać raty :P
Tutaj najbardziej zastanawia mnie fraza "ryc bezkarnie". Czy to znaczy ze wg Ciebie kazdy rodzaj dzialalnosci powinien byc karany ?  :o
Tak czy inaczej dalej nie widze przyczyny dla ktorej usuwanie ABC z WH mialoby jakikolwiek sens. No ale moze nie widze go dlatego, ze imo zamist usuwac skads ABC lepsze byloby usuniecie dronkowa  ;)

No chyba waćpan w takich konwojach nie latał że takie farmazony wypisuje  :P Jak ktoś wcześniej nagrezmolił, nudniejsze jest chyba ino kopanie veldsparu  :P
Sugerujesz ze kopanie velda jest nudniejsze od robienia misji w hi secu?  ???

"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #367 dnia: Sierpień 16, 2011, 12:47:55 »
lol? jaka roznica czy ship kosztuje 4bil czy 10bil jak jego cargo kosztuje czesto 20-30b?widac ze albo kolega nieogarniety albo nigdy nie slyszal o buddy program.
FYI w hi nie ma ani kawalka ABC.
jesli glownym dostawca minsow nadal bedzie dronkowo z pov posiadacza najwiekszego bloba sc/tytkow nic sie nie zmieni.
taka roznica ze tacy co wożą 2 bil na jf nie beda skakac bo im sie nie bedzie oplacalo :P i kupia to na rynku w 0.0 co tez podniesie atrakcyjnosc 0.0

taka ze bedzie wiadomo ze jak skacze jf to wiezie cos cennego a nie jakies graty :P, taka ze tworzenie cynoaltow z budyprogram trwa + skilowanie
 ile potrzebujesz czasu na wyskilowanie na nowym koncie 3 cynoaltow  ? ktorych potrzebujesz do przeskoku w zadupie 0.0?

pisalem wczesniej o redukcji dropu z npc i dronkowa :P   btw na misjach lvl4 wypadają tony modolow zbudowanych z ABC :P co do bezkarnego rycia to nawiazanie do risk vs reward kopanie abc bez ryzyka to bezkarne rycie

co do wh to to moze sie zle wyrazilem wh  static tworzy sie fizycznie po wyskanowaniu sygnatury na 100% ale jesli wiesz ze np sygnatura o id AXH-912 to static i go nie wyskanujesz na 100 % ,tym samym nie podlecisz to on sie nie otworzy po drugiej stronie jako k-162. WH tworzy sie na gridzie tylko po wyskanowaniu:P wczesniej jest tylko grid w ktorym ona sie pojawi. ale wierzcie lub nie wierzcie :P ewentualnie sprawdzcie

« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2011, 12:55:05 wysłana przez Orli1983 »

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #368 dnia: Sierpień 16, 2011, 13:03:13 »
taka roznica ze tacy co wożą 2 bil na jf nie beda skakac bo im sie nie bedzie oplacalo :P i kupia to na rynku w 0.0 co tez podniesie atrakcyjnosc 0.0
Troche to naciagane  :P
Ludzie beda wozic te 2b z hi seca do 0.0 w ladowni bez roznicy czy JF bedzie kosztowac 5b czy 50b poki koszt zakupu towaru w hi sec + koszt lotu z uwzglednieniem ryzyka wtopy bedzie mniejszy od kosztu zakupu w 0.0  + koszt lotu z uwzglednieniem ryzyka wtopy (w koncu przy zakupach w 0.0 poza swoja stacja macierzysta tez towar trzeba sobie dowiezc)

tworzenie cynoaltow z budyprogram trwa + skilowanie
 ile potrzebujesz czasu na wyskilowanie na nowym koncie 3 cynoaltow  ? ktorych potrzebujesz do przeskoku w zadupie 0.0?

cyno wymaga electronics na 5 ktore skilluje sie ile? 3d?
Dodajmy do tego pare skilli pobocznych i niech wyjdzie 5d na cynoalta to da 15d na 3
Po zalozeniu konta z buddy programu masz darmowe pelne konto na 51d (21d z triala + 30 z plexa).
Przy zalozeniu ze jedno konto oplacasz plexami co miesiac zakladasz nowe konto do cyno i zanim wygasnie poprzednie spokojnie masz juz wyskillowane nowe 3x cyno i jeszcze masz tydzien zapasu  ;)
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #369 dnia: Sierpień 16, 2011, 13:12:32 »
Troche to naciagane  :P
Ludzie beda wozic te 2b z hi seca do 0.0 w ladowni bez roznicy czy JF bedzie kosztowac 5b czy 50b poki koszt zakupu towaru w hi sec + koszt lotu z uwzglednieniem ryzyka wtopy bedzie mniejszy od kosztu zakupu w 0.0  + koszt lotu z uwzglednieniem ryzyka wtopy (w koncu przy zakupach w 0.0 poza swoja stacja macierzysta tez towar trzeba sobie dowiezc)

cyno wymaga electronics na 5 ktore skilluje sie ile? 3d?
Dodajmy do tego pare skilli pobocznych i niech wyjdzie 5d na cynoalta to da 15d na 3
Po zalozeniu konta z buddy programu masz darmowe pelne konto na 51d (21d z triala + 30 z plexa).
Przy zalozeniu ze jedno konto oplacasz plexami co miesiac zakladasz nowe konto do cyno i zanim wygasnie poprzednie spokojnie masz juz wyskillowane nowe 3x cyno i jeszcze masz tydzien zapasu  ;)


zauwaz ze teraz ceny sa wyzsze w 0.0 i dlatego ludzie to woża po 2 bil, ale jesli 0.0 dostanie boosta do produkkcji to roznica w cenach i dostepnosci shipow itp pomiedzy  0.0 a hi spadnie

CO do cyno altow to jak duzo ludzi tak robi?  kto bedzie  oplacal dodatkowo biura na stacjach w 0.0 zeby zrobic jumclona?  a moze nie bedzie wolnych biur? albo lecial specjalnie nowo zrobionym cynoaltem do wybranego systemu?  no ale moze faktycznie dla niektorych to nie problem

Pominę fakt ze spora część cynoatow jest po prostu współdzielona prze corpowiczow, CCP chcąc zyskac subskrypcje moglo by powalczyć troche o to.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2011, 13:24:43 wysłana przez Orli1983 »

Minna Hinata

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #370 dnia: Sierpień 16, 2011, 13:23:09 »
co do wh to to moze sie zle wyrazilem wh  static tworzy sie fizycznie po wyskanowaniu sygnatury na 100% ale jesli wiesz ze np sygnatura o id AXH-912 to static i go nie wyskanujesz na 100 % ,tym samym nie podlecisz to on sie nie otworzy po drugiej stronie jako k-162. WH tworzy sie na gridzie tylko po wyskanowaniu:P wczesniej jest tylko grid w ktorym ona sie pojawi. ale wierzcie lub nie wierzcie :P ewentualnie sprawdzcie

Powtórzę - zanim zaczniesz ludzi wprowadzać w błąd, przestudiuj mechanikę gry, piszesz takie głupoty że głowa mała

Wytłumaczę ci to łopatologicznie jak przedszkolakowi jak sikać na stojąco:

Sygnatura XXX-000 - statyk H296 - reaching the end, właśnie się zapada, zakładamy że został wyskanowany o godz. 20:00, jest 19:00, wiemy że mamy godzinę do zapaści ale akurat nie chce się nam czekać i zawalamy go ręcznie

po 10 sek, pojawia się sygnatura YYY-999

i teraz troche teorii na temat mechaniki wormholi:

System J[xxxxxx] posiada tylko jeden wormhole czyli tzw. statyk, przyjmujemy sytuację, że nie ma zlinkowanego żadnego innego wormhola. System J[xxxxxx] jako układ musi posiadać stałe połączenie non stop z innym układem ponieważ mechanika nie przewiduje odciętych systemów. Wg twojej teorii można odciąć system zupełnie tak, że nikt nie będzie miał do niego wlotu jeżeli nie ma wpiętego żadnego innego wormhola. Nic bardziej błędnego. System J[xxxxxx] zgodnie z obowiązującą mechaniką gry może zostać odcięty tylko na czas generowania nowego połączenia. W momencie pojawienia się sygnatury YYY-999 czyli w systemie J[xxxxxx] jest to Wormhole H296 zostaje wygenerowane losowe połączenie do jednego z systemów objętych zakresem danego statyka (w tym przypadku zakres obejmuje systemy Class 5). W momencie pojawienia się sygnatury w losowo wybranym systemie tj. J[yyyyyy] pojawia się sygnatura AAA-111 określona jako Wormhole K162 (lead to dangerous unknown space).

Wbij sobie do szanownej główki - NIE MA W EVE systemów które można naturalnie odciąć od świata na nie wiadomo ile. Takie coś to w WoW na priv serv tylko. I nie ucz osoby która zajmuje się w-space od początku ich powstania jak to działa bo tylko robisz z siebie idiotę w oczach osób które swoją wiedzę zdobywały od wprowadzenia patcha Tyrannis.


Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #371 dnia: Sierpień 16, 2011, 13:31:07 »
zauwaz ze teraz ceny sa wyzsze w 0.0 i dlatego ludzie to woża po 2 bil, ale jesli 0.0 dostanie boosta do produkkcji to roznica w cenach i dostepnosci shipow itp pomiedzy  0.0 a hi spadnie
Problemem w 0.0 nie jest cena a dostepnosc. Jakby 0.0 dostalo boosta i przenioslaby sie tam produkcja co spowodowaloby wzrost dostepnosci towarow (sila rzeczy spadek ceny  ;) ) to wtedy faktycznie bedzie latac mniej JFow z towarem z hi seca. Jednak dalej to nie spowoduje, ze zamiast JFow pojawia sie konwoje.
Poza tym biorac pod uwage, ze rynek w 0.0 jest raczej plytki dalej beda latac JFy z towarem tyle ze w druga strone ;)
Inna rzecz, ze ciezko mi wyobrazic sobie jak mialby taki boost wygladac zeby warto bylo przenosic cala produkcje do 0.0

CO do cyno altow to jak duzo ludzi tak robi?  kto bedzie  oplacal dodatkowo biura na stacjach w 0.0 zeby zrobic jumclona?  a moze nie bedzie wolnych biur? albo lecial specjalnie nowo zrobionym cynoaltem do wybranego systemu?  no ale moze faktycznie dla niektorych to nie problem
Po co robic JC?
Puszczasz nowa postac na autopilocie i niech sobie leci. Jak doleci zatrzymujesz ja na stacji (w koncu skoro mowisz o JC to znaczy iz zakladasz istnienie stacji w systemie gdzie ma byc cynoalt). Jak nie doleci to puszczasz jeszcze raz (zgon postaci nic Cie nie kosztuje) do skutku.
Co najwyzej gdzies po drodze na granicy hi sec / 0.0 zatrzymasz sie w jakims centrum medycznym by po ewentualnym spodowaniu miec mniej do przelecenia.
Naprawde nie rozumiem co mialoby byc tu dla kogokolwiek problemem.
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #372 dnia: Sierpień 16, 2011, 13:38:56 »
zauwaz ze teraz ceny sa wyzsze w 0.0 i dlatego ludzie to woża po 2 bil, ale jesli 0.0 dostanie boosta do produkkcji to roznica w cenach i dostepnosci shipow itp pomiedzy  0.0 a hi spadnie
Ale to wynik popytu, a nie podaży. Popyt jest wyższy dlatego, że więcej zostaje zniszczone, a nie dlatego, że się mniej produkuje. Póki ryzyko producenta produkującego na miejscu (0.0) jest większe od ryzyka wtopy na trasie, póty się będzie bardziej opłacało wozić z Jita (chociaż ten hub jest złym przykładem, bo tu jeszcze gra rolę "bo tam wszyscy handlują"). Sztucznie tego się nie zmieni, a zwiększanie podaży surowców do produkcji spowoduje jedynie większy potencjalny zarobek, a więc większe potencjalne ryzyko producenta. Ponieważ mniejszą stratę masz wożąc półprodukty, to wszyscy będą i tak wywozić surowce (poza tym pusta ładownia = robisz coś źle). Krąg zamknięty, efekt zmiany znikomy.

Tu nie chodzi o to żeby różnica pomiędzy 0.0 i high spadła (zmalała), ale by wzrosła, najlepiej o rząd wielkości, ale nawet i to nie spowoduje organizowania konwojów.

CO do cyno altow to jak duzo ludzi tak robi?  kto bedzie  oplacal dodatkowo biura na stacjach w 0.0 zeby zrobic jumclona?  a moze nie bedzie wolnych biur? albo lecial specjalnie nowo zrobionym cynoaltem do wybranego systemu?  no ale moze faktycznie dla niektorych to nie problem
Wszyscy zainteresowani ? Poza tym nie potrzebujesz stacji (biura) by mieć JC w 0.0, w tym celu wystarczy "zaprzyjaźniony" Rorqual.

Pominę fakt ze spora część cynoatow jest po prostu współdzielona prze corpowiczow, CCP chcąc zyskac subskrypcje moglo by powalczyć troche o to.
A niby w jaki sposób ? Każde WYKUPIONE konto to zysk dla CCP, nic więcej nie muszą robić.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #373 dnia: Sierpień 16, 2011, 13:49:25 »
Wbij sobie do szanownej główki - NIE MA W EVE systemów które można naturalnie odciąć od świata na nie wiadomo ile. Takie coś to w WoW na priv serv tylko. I nie ucz osoby która zajmuje się w-space od początku ich powstania jak to działa bo tylko robisz z siebie idiotę w oczach osób które swoją wiedzę zdobywały od wprowadzenia patcha Tyrannis.

Dopiszę tylko ze wg mnie tak jest , zeby nie bylo. :P  Każdy człowiek ma prawo do wypowiadania się zwałaszcza na temat nieudowodnionych zjawisk :P
Za to nie każdy ma prawo obrażać innych :P BTW nie długość zdobywania wiedzy się liczy a jego jakość :P Pochwal sie ile siedziałeś w wh? czy próbowałeś sprawdzić taka teorie? czy słyszałeś o niej kiedys?


Wszyscy zainteresowani ? Poza tym nie potrzebujesz stacji (biura) by mieć JC w 0.0, w tym celu wystarczy "zaprzyjaźniony" Rorqual.
A niby w jaki sposób ? Każde WYKUPIONE konto to zysk dla CCP, nic więcej nie muszą robić.

trzeba miec tego zaprzyjaźnionego rorquala najlepiej blisko celu :P a moze tym roqualem skoczyć na cyno ?:P  W eve na wszystko znajdzie sie sposób . ja mowie tylko o tym ze teraz utrzymanie cyno alta jest za tanie :P A drosze transporty i cynoalty wzmogą wspolprace w corpie pomiedzy ludzmi

Jesli ktos dzieli cynoalta z corpem to znaczy tylko tyle ze zamiast 10 subskrypcj cyno altow CCp dostaje 1 :P ( no moze przesadzam z liczbami)
A copowicz sobie skacze kiedy che sam bez udziału i pomocy innych:P

Co do boost  produkcji w 0.0 to podalem tylko jeden ze sposobów jakim moglo by być procentowe zwiększenie kosztu utrzymania szpilek w hi np o 20% czy tam wiecej


« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2011, 14:16:07 wysłana przez Orli1983 »

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #374 dnia: Sierpień 16, 2011, 14:14:18 »
Wtedy wysyła się rachunek za stracony statek osobnikowi / osobnikom pilnującym dziur :P

Gorzej, jak delikwent wleci dziurą, o której pilnujacy nie mają pojecia, bo się własnie otworzyła (czy też otworzył ją właśnie ów delikwent, ewentualnie z kolegami) ;)
Oczywiscie da się minimalizować ryzyko choćby mieląc non stop sondami i szukając nowych sygnatur i następnie wiejąc gdzie pieprz rośnie jak tylko sie taka pojawi, ale ilu to wytrzyma. Toś to świra dostać można bawiąc się w ten sposób :P Nie wspominając już o tym, ż nie zawsze masz tylu kolegów pod ręką, by byli w stanie wszystko upilnować jak należy :)


Apropo "nieotwieralnych" statyków. Tyle razy wlatywałem do niezamieszkałych WH przez k162, gdzie w środku nie było dalszych przejść, że w teorię, iż dzięki niewyskanowaniu statyka da się przez jakiś tam czas utrzymać WH system zamknięty dla "obcych", w żaden sposób nie jestsem w stanie uwierzyć :)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #375 dnia: Sierpień 16, 2011, 14:21:14 »
trzeba miec tego zaprzyjaźnionego rorquala najlepiej blisko celu :P a moze tym roqualem skoczyć na cyno ?:P  W eve na wszystko znajdzie sie sposób . ja mowie tylko o tym ze teraz utrzymanie cyno alta jest za tanie :P A drosze transporty i cynoalty wzmogą wspolprace w corpie pomiedzy ludzmi

Jesli ktos dzieli cynoalta z corpem to znaczy tylko tyle ze zamiast 10 subskrypcj cyno altow CCp dostaje 1 :P ( no moze przesadzam z liczbami)
A copowicz sobie skacze kiedy che sam bez udziału i pomocy innych:P

Co do boost  produkcji w 0.0 to podalem tylko jeden ze sposobów jakim moglo by być procentowe zwiększenie kosztu utrzymania szpilek w hi np o 20% czy tam wiecej
Czyli pijesz nie do boosta 0.0 tylko do cen PLEX'a. Cynoalt to w zasadzie każdy char, którego "cena" jest "znikoma" w odniesieniu do jednorazowej roli jaką może pełnić. Oczywiście nie ma sensu utrzymywać pełnego konta by z cynoalta skorzystać 1x na rok, ale w sytuacji gdy na drugim koncie masz "pełnoprawnego" alta do PVE, to już masz miejsce na 2 chary tylko pod cyno.
W każdym razie w dalszym ciągu tekst odnośnie cynoaltów ma się nijak do zarabiania w 0.0.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #376 dnia: Sierpień 16, 2011, 14:26:23 »
utrzymanie cyno alta jest za tanie :P
jesli ktos utrzymuje konto tylko do trzymania cynoalta to robi cos zle, ja mam obecnie 4 cyno alty i zawsze albo ta postac umie cos innego albo na tym koncie postac umie cos innego. nie bardzo rozumiem jak mozna zwiekszyc utrzymanie cyno alta, hmm moze usunac LO i/lub izotopy z lodu i zastapic je kupowaniem od npc za aur? ;)

Cytuj
A drosze transporty i cynoalty wzmogą wspolprace w corpie pomiedzy ludzmi
nie ma nic glupszego niz skakanie na cudzego cynoalta jesli tej osobie nie powierzylbys dostepu do konta.

Cytuj
Jesli ktos dzieli cynoalta z corpem to znaczy tylko tyle ze zamiast 10 subskrypcj cyno altow CCp dostaje 1 :P ( no moze przesadzam z liczbami)
A copowicz sobie skacze kiedy che sam bez udziału i pomocy innych:P
corpowe cynoalty sa, ale praiwe kazdy (sa masochisci co nie maja ale to raczej jednostki) oblatywacz kapitali ma swojego przynajmniej jednego.

generalnie sztuczne zmiany nigdy nie spowoduja zamierzonego efektu np.
1. usunmy produkcje T2 z hi przez np. utworzenie dodatkowych fabryk ktore moga produkowac t2 i nie mozliwosc ich zaanchorowania w hi secu (jak np. nie mozna zaanchorowac moon harvesterow) -> ciekawa koncepcje tylko zastanowmy sie nad impactem na rynku:
- nie zapomnij ze powazny corp industrialny zjada conajmniej 2 frachty (czyli ok 6jfow) materialow na tydzien
- w hi odbywa sie zakup produktow z innych regionow (glownie moon goo)
- odbywa sie import materalow do 0.0
- produkty wychodza do hi
I teraz  impact na rynek:
- ceny t2 szybuja  bo znaczaco spadla podaz
- czesc zarowno matsow jak i produktow ginie w czasie transportu - ceny szybuja jeszcze bardziej
- pvperzy rezygnuja z latania wersjami T2 bo frakcje sa tansze (no i lepsze zazwyczaj)
- spada popyt
- ceny spadaja, obrot maleje - producenci zaczynaja chodzic "glodni"
- alt corpy zawieszaja subskrypcje -> CCP fail

2. Podniesmy koszt utrzymania posow w hisecu - i znow popatrzmy na to co sie stanie:
- wzrost utrzymania nie moze byc zbyt duzy bo uderzy takze w t1 - a produkcja t1 ma sie odbywac w hi secu
- skoro wzrost utrzymania nie bedzie duzy to roznica w cenie utrzymania posa (dla przypomnienia w chwili obecnej iirc utrzymanie posa w sovie jest o ok.30% tansze niz w npc/empire) nie zniweluje ryzyka zwiazanego z importem/eksportem matsow/produktow.
- koszty rosna wiec rosna ceny
- finalnie nie wiele sie zmienia po za tym ze za ta zmiane zaplaca klienci


Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #377 dnia: Sierpień 16, 2011, 14:30:28 »

Apropo "nieotwieralnych" statyków. Tyle razy wlatywałem do niezamieszkałych WH przez k162, gdzie w środku nie było dalszych przejść, że w teorię, iż dzięki niewyskanowaniu statyka da się przez jakiś tam czas utrzymać WH system zamknięty dla "obcych", w żaden sposób nie jestsem w stanie uwierzyć :)

1. to ze w danej chwili nie bylo nikogo i i niebylo innej wh to nie znaczy ze ktoś jej nie otworzyl 1-48h temu. MOzna sprawdzic nawet na dotlanie czy byla jakas aktywnosc w ciagu tego czasu.

2. Jak wszyscy wiedza po dt jesli nikogo jeszcze nie bylo w systemie wyskoczy powiadomienie ze system dopiero się laduje. Ile razy zdarzyło się wam to przy wejściu do wh  a ile razy przy wyjściu z wh k-162? oczywiście ktoś mógł "otworzyć wh przed DT i nie zalogować sie po nim w systemie) ale czestość tych zjawisk daje domyslenia jesli przyjmiemy ze wejsc i wyjsc jest tyle samo :P

najprostszy sposób sprawdzić w swojej wh :P

Tekst o cyno altach ma się tak do 0.0 ze cyno alty generalnie tam występują :P
A cena plexa jest wyssana z palca bo oczywiście CCP nie podniesie oplat za grę. Musieli by wprowdzic szereg zmian w Bounty z ratow itp. By kosztowaly 800 mil.



Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #378 dnia: Sierpień 16, 2011, 14:32:52 »
ja mowie tylko o tym ze teraz utrzymanie cyno alta jest za tanie :P
Tyle ze jedynym sposobem na podniesienie kosztow utrzymania cynoalta jest podniesienie przez CCP abonamentu.

drosze transporty i cynoalty wzmogą wspolprace w corpie pomiedzy ludzmi
Co jak co, ale wzrost kosztu transportu nie poprawi wspolpracy pomiedzy ludzmi. Juz predzej pogorszy bo im beda wyzsze tym wiecej osob bedzie wolalo robic wszystko samemu zeby ktos czegos nie zepsul. Poza tym koszty transportu i tak zawsze pokrywa nabywca towaru  ;)

Co do boost  produkcji w 0.0 to podalem tylko jeden ze sposobów jakim moglo by być procentowe zwiększenie kosztu utrzymania szpilek w hi np o 20% czy tam wiecej
Takie cos jest po pierwsze nielogiczne. Po drugie cos takiego spowoduje przeniesienie produkcji z POSa w hi secu na stacje w hi secu, a nie POSa z hi seca do 0.0
Po trzecie oplaty za POSa sa wliczone w koszta wiec i tak placi je ten co kupuje dany towar  ;)
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #379 dnia: Sierpień 16, 2011, 14:41:05 »
Tekst o cyno altach ma się tak do 0.0 ze cyno alty generalnie tam występują :P
A cena plexa jest wyssana z palca bo oczywiście CCP nie podniesie oplat za grę. Musieli by wprowdzic szereg zmian w Bounty z ratow itp. By kosztowaly 800 mil.
Cynoalty występują również w low, a moje nawet w high (szczególnie przejazdem) i czegoś to dowodzi ?
Cena plexa jest pochodną tej samej pary: podaż/popyt. CCP by zmienić cenę PLEXa musi wpływać albo na podaż albo na popyt. Najłatwiej im jest na podaż - sprzedać mniej (ale przecież na to nie mogą sobie pozwolić), lub więcej GTC (sprzedając więcej OBNIŻAJĄ cenę PLEXa). CCP próbując działać na popyt musiałoby spowodować, że WIĘCEJ graczy chce grać w EVE i płacić ISKami, albo obniżyć cenę GTC (znów raczej tego nie chce).

Czy coś z powyższego jest dla Ciebie niezrozumiałe ?

Metody pośrednie bounty/itp. co najwyżej mogą spowodować okresowe fluktuacje i zwiększyć ilość godzin jakie trzeba będzie wyfarmić, ewentualnie wpłyną na ceny wszystkiego na czym zarabiają gracze. PLEX jest dobrem w EVE którego gracze w ŻADEN inny sposób nie wyprodukują jak tylko kupując GTC.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #380 dnia: Sierpień 16, 2011, 14:50:00 »
jestem ciekaw ile osób bawi sie w szuukanie wolnych slotow produkcyjnych na stacjach i wozi w te i we wte surowce ?

Wlasnie taki jest cel podniesienie cen przy jednoczesnym przeniesieniu produkcji do 00. NIe mam nic przeciwko wzrostu cen t1 . a fabryki produkujace t2 anchorowane tylko w 0.0 to juz wogole miodzio

Ale wtedy faktycznie pozostaje cena frakcyjnych itemow, shipow ktorych ceny leca na pysk - CCP musiało by pomajstrowac przy tablicach dropów.


Cena plexa hmm? a gdyby tak bounty z rata wynosilo 100k zamiast 1 mil? czy to miało by wpływ na cenę plexa?

Niestety każda zmiana w eve pociąga konsekwencje na innych polach- dlatego nowe dodatki sa nijakie by nie wywolywaly zbyt wielkich rewolucji skutkiem czego niedługo przestaniem grac w eve bo co to za frajda będzie zarobic na frakcyjnego bsa w godzinę.  Chyba ze tego wlasnie chcemy wsiadac w zafitowany statek odpalic pare razy f1 w razie wtopy mamy jeszcze 20 takich w hangarze kupionych na wyprzedaży

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #381 dnia: Sierpień 16, 2011, 15:02:35 »
Gorzej, jak delikwent wleci dziurą, o której pilnujacy nie mają pojecia, bo się własnie otworzyła (czy też otworzył ją właśnie ów delikwent, ewentualnie z kolegami) ;)
Oczywiscie da się minimalizować ryzyko choćby mieląc non stop sondami i szukając nowych sygnatur i następnie wiejąc gdzie pieprz rośnie jak tylko sie taka pojawi, ale ilu to wytrzyma. Toś to świra dostać można bawiąc się w ten sposób :P Nie wspominając już o tym, ż nie zawsze masz tylu kolegów pod ręką, by byli w stanie wszystko upilnować jak należy :)
Własnie na tym polega pilnowanie dziury. Puszczas sondę non stop mając odfiltrowane istniejące wyniki w tym dziury nad którymi siedzi w clocku taki osobnik. Saity w dziurach zwłaszcza te dochodowe to niejst coś ala znane z zerozero:
- wskok
- directional
- scaner on board
- warp to lucky sanctum
Wyskanowanie tego wymaga czasu i probe, co już samo w sobie jest sygnałem zeby spier.... bo są obce sondy w powietszu więc i nowa dziura, albo zalogowal się ktos kto wcześniej wylogował

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #382 dnia: Sierpień 16, 2011, 15:05:27 »
jestem ciekaw ile osób bawi sie w szuukanie wolnych slotow produkcyjnych na stacjach i wozi w te i we wte surowce ?

Wlasnie taki jest cel podniesienie cen przy jednoczesnym przeniesieniu produkcji do 00. NIe mam nic przeciwko wzrostu cen t1 . a fabryki produkujace t2 anchorowane tylko w 0.0 to juz wogole miodzio
A próbowałeś wyprodukować cokolwiek ? Niekoniecznie w 0.0.
Twoje wypowiedzi sugerują, że raczej masz pobieżne doświadczenie wyniesione z tutoriala.

W hisecu masz multum slotów wolne. Problem stanowi znalezienie wolnych slotów w hubach handlowych, ale 2-3j dalej zazwyczaj nie ma tego problemu. Dalej... na POSie w high możesz mieć zainstalowane fabryki i jedynie dostępność wolnych slotów w stacjach powoduje, że się NIE opłaca ich tam instalować, a na POSach wiszą głównie laby. W null zazwyczaj masz sytuację odwrotną - wiszą głównie fabryki, a szczególnie stocznie (tytka/mothershipa inaczej z resztą się NIE da wyprodukować).

Ale wtedy faktycznie pozostaje cena frakcyjnych itemow, shipow ktorych ceny leca na pysk - CCP musiało by pomajstrowac przy tablicach dropów.
Chyba na odwrót - im większy popyt tym cena wyższa, więc żeby obniżyć cenę frakcji CCP musiałoby zwiększyć dropa. W przypadku T2 jest podobny mechanizm i nazywa się to prawdopodobieństwo udanej inwencji - im częściej wypada BPC T2 tym mniejszy koszt. CCP steruje tym manualnie i grzebie praktycznie przy każdym większym patchu.

Cena plexa hmm? a gdyby tak bounty z rata wynosilo 100k zamiast 1 mil? czy to miało by wpływ na cenę plexa?
A tylko bounty jest używane do zbierania kasy na PLEXa ?

Niestety każda zmiana w eve pociąga konsekwencje na innych polach- dlatego nowe dodatki sa nijakie by nie wywolywaly zbyt wielkich rewolucji skutkiem czego niedługo przestaniem grac w eve bo co to za frajda będzie zarobic na frakcyjnego bsa w godzinę.  Chyba ze tego wlasnie chcemy wsiadac w zafitowany statek odpalic pare razy f1 w razie wtopy mamy jeszcze 20 takich w hangarze kupionych na wyprzedaży
Weź idź wyprodukuj cokolwiek, sprzedaj i nie grzesz więcej.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #383 dnia: Sierpień 16, 2011, 15:14:54 »
jestem ciekaw ile osób bawi sie w szuukanie wolnych slotow produkcyjnych na stacjach i wozi w te i we wte surowce ?
Zalezy co i w jakiej ilosci produkujesz, ale jakos w okresach gdy nie chcialo mi sie odpalac POSa i produkowalem na stacji nigdy nie mialem problemu z kolejkami do slotow produkcji wiec nie sadze inni mieli nagle miec z tym problem.
Jedyna kwestia to taka, ze przy produkcji na stacji spada wydajnosc bo jednak czasem sie zalapie na jakas kolejke.
Nie jest to jednak problem typu braku wolnych slotow produkcyjnych a kwestia oplacalnosci czyli czy roznica w  wydajnosci POS-stacja jest wiecej warta niz oszczednosc na kosztach funkcjonowania POSa minus koszt produkjci na stacji
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #384 dnia: Sierpień 16, 2011, 15:21:23 »
Ale wtedy faktycznie pozostaje cena frakcyjnych itemow, shipow ktorych ceny leca na pysk - CCP musiało by pomajstrowac przy tablicach dropów.
zeby chociaz frakcja pochodzila z dropow - frakcja w lwiej czesci pochodzi z misji szczegolnie shipy.

Zalezy co i w jakiej ilosci produkujesz, ale jakos w okresach gdy nie chcialo mi sie odpalac POSa i produkowalem na stacji nigdy nie mialem problemu z kolejkami do slotow produkcji wiec nie sadze inni mieli nagle miec z tym problem.
Jedyna kwestia to taka, ze przy produkcji na stacji spada wydajnosc bo jednak czasem sie zalapie na jakas kolejke.
Nie jest to jednak problem typu braku wolnych slotow produkcyjnych a kwestia oplacalnosci czyli czy roznica w  wydajnosci POS-stacja jest wiecej warta niz oszczednosc na kosztach funkcjonowania POSa minus koszt produkjci na stacji
afaik jedyny problem ze slotami w calym empire to sa sloty na ME i troche do kopiowania - reszty jest az nad to wolnych.