Autor Wątek: 0.0 Fix?  (Przeczytany 92894 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 12, 2011, 14:51:32 »
Sprecyzujmy więcej - od jakiej wartości zaczyna się dla Ciebie "bezwartościowa przestrzeń"?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 12, 2011, 14:54:28 »
Ogólnie się cieszę i może znowu wrócę  do gry :) Każdy nerf podróży jest dobry.


Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 12, 2011, 15:29:50 »
Sprecyzujmy więcej - od jakiej wartości zaczyna się dla Ciebie "bezwartościowa przestrzeń"?

jesli region nie ma highendow 4-5 highendow oraz ma mniej niz 5 systemow z ss 0.7+
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 12, 2011, 15:42:53 »
Ale teraz nie ma high endow lol... poza tym jednym slynnym ;p

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 12, 2011, 15:45:41 »
Ogólnie się cieszę i może znowu wrócę  do gry :) Każdy nerf podróży jest dobry.

Usuńmy capitalom ship baye, wywalmy JFy i JB też od razu. A, no i jeszcze warp to zero też do piachu, przecież to bez sensu, żeby każdy mógł się tak warpować na zero wszędzie.

I jeszcze opłaty na bramach za korzystanie. 1kk isk za jumpa.

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 12, 2011, 15:50:39 »
Usuńmy capitalom ship baye, wywalmy JFy i JB też od razu. A, no i jeszcze warp to zero też do piachu, przecież to bez sensu, żeby każdy mógł się tak warpować na zero wszędzie.


jestem za !! bo będzie wtedy tak jak 4 lata temu  8)


Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 12, 2011, 15:53:18 »
No i w tym cały problem właśnie.

Nie jesteśmy 4 lata temu. :P

Edit: W sensie, współczuję wam bardzo, że musieliście się tak męczyć, ja już nie musiałem i deal with it. ;)

Yurioni

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 12, 2011, 15:55:16 »
Usuńmy capitalom ship baye, wywalmy JFy i JB też od razu. A, no i jeszcze warp to zero też do piachu, przecież to bez sensu, żeby każdy mógł się tak warpować na zero wszędzie.

I jeszcze opłaty na bramach za korzystanie. 1kk isk za jumpa.
warp na 0 jest dopiero od 2006r i zostal wprowadzony tylko dlatego, ze kazdy szanujacy sie pilot mial tysiace bmek ktorymi i tak warpowal sie na 0, a one strasznie lagowaly, kiedys capitale to bylo cos bardzo rzadkiego i wszystko wozilo sie recznie i jakos ludzie grali, jf/jb stosunkowo mlody wynalazek i ludzie tez bez tego zyli. Moral z tego taki, ze jak ktos bedzie chcial grac to bedzie gral, a placzliwe maminsynki pojda sobie "famic misje motsu l4 q18" i bedzie swiety spokoj...
No i w tym cały problem właśnie.

Nie jesteśmy 4 lata temu. :P

Edit: W sensie, współczuję wam bardzo, że musieliście się tak męczyć, ja już nie musiałem i deal with it. ;)
i daltego Ty i tobie podobni placzecie jak 5 latkowie ktoremu ktos chce zabrac lizaka, nawet sobie nie zdajecie sprawy o ile wiecej funu wtedy bylo, a 0.0 to bylo 0.0 a nie low-sec...
a tak bardziej merytorycznie i sentymentalnie: zle do tego imo podchodzisz, to nie byla meka w zaden sposob, takie byly realia i nikomu to nie przeszkadzalo, na kzadym kroku musiales uwazac zeby nie dostac w czape, wymagalo to wiece pracy zespolowej ect. a wy placzecie, ze bedziecie musieli wykonac pare dodatkowych jumpow przez normlane bramy (o zgrozo!), to jest imo oznaka lenistwa i bycie mientkom frytom (oh noes! moga mnie zabic, hi-sec-->this way)
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2011, 16:06:19 wysłana przez Yurioni »

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #78 dnia: Maj 12, 2011, 16:09:02 »
jesli region nie ma highendow 4-5 highendow oraz ma mniej niz 5 systemow z ss 0.7+
zdefiniuj co to znaczy dla ciebie hiend bo imo patrzac po cenach po za Tech moonami to reszta to jakies popierdolki.

warp na 0 jest dopiero od 2006r i zostal wprowadzony tylko dlatego, ze kazdy szanujacy sie pilot mial tysiace bmek ktorymi i tak warpowal sie na 0, a one strasznie lagowaly, kiedys capitale to bylo cos bardzo rzadkiego i wszystko wozilo sie recznie i jakos ludzie grali, jf/jb stosunkowo mlody wynalazek i ludzie tez bez tego zyli.
a w RL ludzie zyli bez bieżącej wody, klimatyzacji i telewizji idac twoim tokiem rozumowania to bylbys szczesliwy jakby cala ziemia dostala impulsem EMP - wrocmy do epoki kamienia lupanego yay.
Cytuj
Moral z tego taki, ze jak ktos bedzie chcial grac to bedzie gral, a placzliwe maminsynki pojda sobie "famic misje motsu l4 q18" i bedzie swiety spokoj...i daltego Ty i tobie podobni placzecie jak 5 latkowie ktoremu ktos chce zabrac lizaka,
ja gram for fun - haulowanie czegos przez 10 jumpow to nie jest dla mnie fun -> no fun -> no cash -> ccp shareholders rage.
Cytuj
nawet sobie nie zdajecie sprawy o ile wiecej funu wtedy bylo, a 0.0 to bylo 0.0 a nie low-sec...
pare razy eskortowalem frachta i sorry no fun.

Cytuj
a tak bardziej merytorycznie i sentymentalnie: zle do tego imo podchodzisz, to nie byla meka w zaden sposob, takie byly realia i nikomu to nie przeszkadzalo,
otoz to takie byly realia, teraz realia sie zmienily - a npc 0.0 zostal taki jak byl od poczatku.

Cytuj
to jest imo oznaka lenistwa i bycie mientkom frytom (oh noes! moga mnie zabic, hi-sec-->this way)
ciekawe najpopularniejsze mmo ida w strone ulatwiania zycia graczom, a eve idzie wbrew przeciwnie - ciekawe co na to ccp shareholders.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 12, 2011, 16:11:08 »
a tak bardziej merytorycznie i sentymentalnie: zle do tego imo podchodzisz, to nie byla meka w zaden sposob, takie byly realia i nikomu to nie przeszkadzalo, na kzadym kroku musiales uwazac zeby nie dostac w czape, wymagalo to wiece pracy zespolowej ect. a wy placzecie, ze bedziecie musieli wykonac pare dodatkowych jumpow przez normlane bramy (o zgrozo!), to jest imo oznaka lenistwa i bycie mientkom frytom (oh noes! moga mnie zabic, hi-sec-->this way)
Amen :)
Przedwieczny.

Yurioni

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 12, 2011, 16:19:13 »
bla bla bla
reasumujac, wychodzisz z zalozenia, ze 0.0 powinno dawac korzysci jak do tej pory tyle zeby ryzyko z tym zwiazane bylo takie jak w high-secu, rajt?

ps
nikt cie nie trzyma na sile, idz graj sobie w wowa i przestan jeczec i wysnuwac zale oraz teorie z pupy wyjete...
i jeszcze mi sie przypomnialo: zryjmy fekalia, miliony much nie moga sie przeciez mylic :/

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 12, 2011, 16:20:01 »
zdefiniuj co to znaczy dla ciebie hiend bo imo patrzac po cenach po za Tech moonami to reszta to jakies popierdolki.
moon dajacy na tyle iskow, ze warto o niego walczyc...
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 12, 2011, 16:25:26 »
Jak mamy się nie męczyć, to gdzie fun? Niech CCP daje każdemu 1b dziennie (przecież może). Zobaczymy ile wtedy zostanie graczy. No risk, no fun, kiedyś to coś znaczyło.

Ellaine

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 12, 2011, 16:33:04 »
Pomijając marudzenie DF, jest ogromna masa graczy którzy ciułali sobie dzielnie na swoje tytki czy co tam bądź więc nerfowanie czegokolwiek kiedykolwiek zawsze będzie problematyczne.  Najfajniejsze byłoby dodawanie osobnych terenów do testowania każdej oflejmionej zmiany, np jakieś regiony bez locala, z nerfem transportu, z eksperymentalną walką terytorialną. CCP zobaczyłoby sobie nie tylko czy takie zmiany nie walą errorami i nie wieszają aby nodów (co da się sprawdzić na SISI) ale i czy po miesiącu albo dwóch ludzie tam pchają się drzwiami i oknami i kwiczą z radości czy może regiony stoją puste bo dana mechanika okazuje się na dłuższą metę do bani.

CCP zrobiło tak z Wormholami i z Faction Warfare i bardzo ładnie to działa.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 12, 2011, 16:33:55 »
Reasumując - wywalmy jumpfrachty, jumbridge, kapitale, cynogerneratory... napęd warp zamieńmy na wodorowo-tlenowy rodem z amerykańskiego shuttla, radary na peryskopy a zamiast dział katapulty... w końcu świat rozwija się do tyłu nie do przodu...
Pieprzenie kotka za pomocą młotka dziadka wspominającego zaprzęgi konne bo za cholerę nie rozumie idei działania silnika spalinowego i tego że człowiek rozwija technikę żeby sobie ułatwić życie a nie utrudnić. I nie ważne czy to RL czy gra, tu i tu "żyją" ludzie.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Ellaine

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 12, 2011, 16:37:57 »
Argument o rozwoju technicznym jest akurat słaby bo według backgroundu cywilizacja w Eve jest już dość stara, Amarr Empire bardzo długo dochodziło do swoich stateczków, ale nawet Caldari i Gallente mają  za sobą stulecia rozwoju technicznego. Nie ma fluffowych powodów żeby technologia bardzo szła naprzód w ciągu zaledwie jednej dekady a wręcz z backgroundu wynika że różne rzeczy np tytany były wcześniej tylko nie dostępne masowo pilotom kapsułowym.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 12, 2011, 16:40:12 »
Reasumując - wywalmy jumpfrachty, jumbridge, kapitale, cynogerneratory... napęd warp zamieńmy na wodorowo-tlenowy rodem z amerykańskiego shuttla, radary na peryskopy a zamiast dział katapulty... w końcu świat rozwija się do tyłu nie do przodu...
Pieprzenie kotka za pomocą młotka dziadka wspominającego zaprzęgi konne bo za cholerę nie rozumie idei działania silnika spalinowego i tego że człowiek rozwija technikę żeby sobie ułatwić życie a nie utrudnić. I nie ważne czy to RL czy gra, tu i tu "żyją" ludzie.

Co to za zabawa jak nie ma poziomu trudności?

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 12, 2011, 16:42:52 »
moon dajacy na tyle iskow, ze warto o niego walczyc...
A konkretnie to ile?
Najfajniejsze byłoby dodawanie osobnych terenów do testowania każdej oflejmionej zmiany, np jakieś regiony bez locala, z nerfem transportu, z eksperymentalną walką terytorialną.
this.

@puszken Ale nie bo przeciez warp na 15km byl taki fajny w koncu nie ma nic przyjemniejszego niz lecenie do bramy 2+ minuty lub robienie milionow BMek. Jak rozpoczolem przygode z eve to byla jedna z rzeczy ktore mnie irytowaly najbardziej, no ale niektorzy mowia ze to jest "fun". Albo eskortowanie frachta przez 30jumpow w 30 osob a pozniej wpadniecie na kampe 10 osob w suicide BSach ktorzy go puffna majac w nosie ze zostana zgangowani - no normalnie ubaw "po pachy".


Co to za zabawa jak nie ma poziomu trudności?
Zapytaj sie 11 mlnow graczy WoW

Argument o rozwoju technicznym jest akurat słaby ...
Aha czyli nastepujace zacofanie technologiczne to silny argument?


Tak czy owak zmiana zostanie wprowadzona - dla mnie jest ona z konca plecow mimo ze mnie nie dotknie w zaden sposob po za tym ze nie bede wcale ganial roamow (co robilem od wielkiego dzwonu).

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 12, 2011, 16:44:54 »
To nie jest kwestia technologii czy rpgowych podstaw tylko balansu gry więc te wszystkie posty 'zamienimy silniki i zlikwidujmy WTZ' można sobie wsadzić w dupe i pogrzebać.
Sov 0.0 daje po prostu za duże profity przy za małym ryzyku (i mówie to jako osoba która korzystała przez długi czas z tych profitów), w przypadku NC i DRF jest to absurdalnie klarowne (bo nikt poza nimi samymi nie jest w stanie zagrozić im odebraniem posiadanych terenów) a to że taki DF tego nie widzi to nic dziwnego w końcu to zatwardziały kerbir - dla takich jak on raty na anomalkach powinny być po 10m sztuka robione nieskanowalnym carrierem w perma cloacku. Wtedy by było dobrze zbalansowane.

Zapytaj sie 11 mlnow graczy WoW
Proszę to zacznij grać w WOW i przestań trollować to forum. Wszyscy będą happy.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 12, 2011, 16:48:46 »
To nie jest kwestia technologii czy rpgowych podstaw tylko balansu gry
LOL nerf jb i balans gry :D dobre sobie a niby co to zbalansuje tak konkretnie?
Ponadto jedyne co wymaga balansu to kontra na sc/tytki bo obecnie nie ma.

Proszę to zacznij grać w WOW i przestań trollować to forum. Wszyscy będą happy.
no jpkm Tooten zadal pytanie to go skierowalem do odpowiednich graczy, a te wycieczki osobiste panie "wanna be pvp" z last killem z marca zachowaj dla siebie bo najwyrazniej albo od marca kerbirzysz albo nie grasz - jak nie grasz to pudelek.pl bedzie dla ciebie wlasciwym miejscem.

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #90 dnia: Maj 12, 2011, 16:53:43 »
i daltego Ty i tobie podobni placzecie jak 5 latkowie ktoremu ktos chce zabrac lizaka, nawet sobie nie zdajecie sprawy o ile wiecej funu wtedy bylo, a 0.0 to bylo 0.0 a nie low-sec...

"0.0 to było 0.0 a nie lowsec", a tego to jeszcze nie słyszałem...

Nostalgia FTW. ;)

Ale o funie pamiętam podobną sytuację przy okazji wywalania learningów, jak to mi niektórzy próbowali udowodnić, że learningi to więcej funu niż ich brak. A nawet teraz w tym wątku Tooten właśnie w trakcie mojego odpisywania zdążył pomylić "ryzyko" z "upierdliwą wkurwiajką" i "upierdliwe wkurwiajki" z "poziomem trudności".

Cytuj
a tak bardziej merytorycznie i sentymentalnie: zle do tego imo podchodzisz, to nie byla meka w zaden sposob, takie byly realia i nikomu to nie przeszkadzalo, na kzadym kroku musiales uwazac zeby nie dostac w czape, wymagalo to wiece pracy zespolowej ect.

Praca zespołowa w wydaniu Eve: Ja i moje 3 alty. Także dla niektórych definicja pracy indywidualnej. ;)

Czy nikomu to nie przeszkadzało... Bo ja wiem. Z jakiegoś powodu jednak mamy teraz warp to zero i JB, nie?

Cytuj
a wy placzecie, ze bedziecie musieli wykonac pare dodatkowych jumpow przez normlane bramy (o zgrozo!), to jest imo oznaka lenistwa i bycie mientkom frytom (oh noes! moga mnie zabic, hi-sec-->this way)

Okej, jedna sprawa - ja konkretnie nigdzie nie płaczę, że będę musiał skakać przez normalne bramy, więc mnie do mięczaków nie mieszaj. :)

Gdyby ta zmiana była częścią jakiegoś większego pakietu poprawek 0.0 - a wszyscy wiemy, że jest co poprawiać - to by nikt specjalnie nie marudził. Ale nie jest, tak samo jak wcześniejszy nerf anomalek jest oderwana od całości, a nawet nie wiadomo jak ta całość ma wyglądać - i sądząc po tym devblogu, CCP też niespecjalnie ma pojęcie. Albo ich pojęcie nie pokrywa się z tym, co ludzie naprawdę robią.

Generalnie jestem pełen podziwu dla człowieka, który jest w stanie napisać "We will then start implementing changes that will hopefully end up making 0.0 a better place to live than it is today. This particular area of space should offer a lot more opportunities than it does today, and that’s what we’ll put in." w poście ogłaszającym, że za miesiąc 0.0 będzie gorszym miejscem do życia przez co najmniej kilka miesięcy, bo nad resztą dopiero zaczną pracować pod koniec roku.

Sov 0.0 daje po prostu za duże profity przy za małym ryzyku

Też imho nie do końca. W skali aliansowej, jak najbardziej. W skali gracza już niespecjalnie, szczególnie że dopiero co te profity - dla gracza - zostały obcięte nerfem anomalek. Teraz jeszcze kolejny nerf, w końcu ci ludzie pouciekają ostatecznie z tego 0.0 i nie będzie to już "better place to live".

A w skali aliansowej, Technetium. Są inne sposoby na balans niż nerfowanie logistyki, które jednocześnie nie będą odstraszać ludzi od nulla.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #91 dnia: Maj 12, 2011, 16:55:13 »
no jpkm Tooten zadal pytanie to go skierowalem do odpowiednich graczy, a te wycieczki osobiste panie "wanna be pvp" z last killem z marca zachowaj dla siebie bo najwyrazniej albo od marca kerbirzysz albo nie grasz - jak nie grasz to pudelek.pl bedzie dla ciebie wlasciwym miejscem.
Widzisz problem polega na tym że jakakolwiek merytoryczna dyskusja z Tobą nie ma żadnego sensu bo patrzysz na całość przez swój peryskop wystawiony z kerbirskiej chmurki. Każda Twoja wypowiedź to potwierdza, każdy Twój argument jest z dupy a Ty nawet nie rozumiesz jak ktoś klaruje Ci dlaczego jest z dupy. Do tego jesteś trollem. Ciesze się że sprawdziłeś mój killboard, mam nadzieję że dzięki temu przypomniałeś sobie że Twój 'pvp toon' ma lepszy eff niż mój main. (pamiętasz ten argument w jakiejś poprzedniej dyskusji? Rozumiesz dlaczego był z dupy?)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #92 dnia: Maj 12, 2011, 16:59:15 »
Dark nie przeginaj. Powiedzenie że jak gracz Eve idzie grać w WoW, w obu comunity wzrasta średnia IQ nie wzięło się znikąd i bez powodu. Eve od początku była nastawiona na pewne konkretne comunity i które chcialo czegos ciekawszego o wiekszym stopniu komplikacji nież zrobienie pierdyliona rajdów żeby kolor napisów na ubranku zmienił sie z zielonego na złoty  /fioletowy / sraczkowaty, bo tylko w ubranku tego koloru można wpierdolić bosowi który pilnuje bramy do nastepnego pierdyliarda rajdów które w efekcie dadzą kolejny lepszy kolor w nazwach ubranka.

Eve od jakiegos czasu ma tendencje równania zróżnicowania oraz stopnia trudnosci w dół za co CCP dostaje słowny łomot od weteranów gry. Nerf JB -> zwiekszenie stopnia trudności i komplikacji podrózownia. Nie mówie tu  tylko o pojedyńczych mastachach co to cala konstelację zapełniają altami, mówie też o wana be overlordach którzy teraz beda musieli ruszyć tym co we łbie mają zeby strategicznie rozlokowac siły, a nie jesk teraz CTA -> x JB do stolicy -> reship -> wejście do floty -> "to po którym JB lecimy komuś wtłuc?"

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #93 dnia: Maj 12, 2011, 16:59:55 »
no jpkm Tooten zadal pytanie to go skierowalem do odpowiednich graczy, a te wycieczki osobiste panie "wanna be pvp" z last killem z marca zachowaj dla siebie bo najwyrazniej albo od marca kerbirzysz albo nie grasz - jak nie grasz to pudelek.pl bedzie dla ciebie wlasciwym miejscem.

Ale ma rację. WoW przy eve to żart. Inne standardy, inne wszystko. Słyszałeś ten dowcip o tym jak gość grający w eve poszedł grać w wowa i przeciętne IQ w obu grach wzrosło?

Edit: lol unplanned.

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #94 dnia: Maj 12, 2011, 17:28:16 »
Eve od jakiegos czasu ma tendencje równania zróżnicowania oraz stopnia trudnosci w dół za co CCP dostaje słowny łomot od weteranów gry.

Ostatnio ma tendencję do usuwania wkurwiajek, co dla niektórych faktycznie jest równoznaczne z usunięciem tego co w grze najlepsze. Tak jakbyście mieli w normalnym życiu mało wkurwiajek i jeszcze potrzebowali nowych w grze.

Cytuj
Nerf JB -> zwiekszenie stopnia trudności i komplikacji podrózownia.

Ale mi trudność, wskoczyć altem we frytce T1 przez bramę, jest czysto? Wskoczyć czym innym, jest kampa? Poczekać aż się znudzą albo zebrać x osób i rozgonić.

Cytuj
a nie jesk teraz CTA -> x JB do stolicy -> reship -> wejście do floty -> "to po którym JB lecimy komuś wtłuc?"

No, i będzie wejście do floty -> warp na tytana -> bridge, no popatrz, zupełnie jak na ostatnim CTA. Ale to takie trudne... Albo po prostu flota sobie poleci po JB I bramach, a ewentualna mała kampa licząca na nieuważnych raciarzy będzie miała kolejny powód do narzekania na bloby. :D

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #95 dnia: Maj 12, 2011, 17:31:48 »
Ostatnio ma tendencję do usuwania wkurwiajek, co dla niektórych faktycznie jest równoznaczne z usunięciem tego co w grze najlepsze. Tak jakbyście mieli w normalnym życiu mało wkurwiajek i jeszcze potrzebowali nowych w grze.


Muszę zarabiać w RL. Czemu muszę w grze? Nie chcem! CCP, dajcie mi pieniędzy, bo mi się należy!

Yurioni

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #96 dnia: Maj 12, 2011, 17:40:12 »
Ostatnio ma tendencję do usuwania wkurwiajek, co dla niektórych faktycznie jest równoznaczne z usunięciem tego co w grze najlepsze. Tak jakbyście mieli w normalnym życiu mało wkurwiajek i jeszcze potrzebowali nowych w grze.

a dla mnie wkurwiajka jest ot, ze lece x jumpow i nie psotkamy nikogo, bo wlasnie wszyscy zapieprzaja po jb i trudno kogos spotkac na bramie

Ale mi trudność, wskoczyć altem we frytce T1 przez bramę, jest czysto? Wskoczyć czym innym, jest kampa? Poczekać aż się znudzą albo zebrać x osób i rozgonić.


i to wlasnie chodzi zebys nie poruszal sie po 0.0 jak po zasranym high-sec. dociera to do ciebie w ogole ?


No, i będzie wejście do floty -> warp na tytana -> bridge, no popatrz, zupełnie jak na ostatnim CTA. Ale to takie trudne... Albo po prostu flota sobie poleci po JB I bramach, a ewentualna mała kampa licząca na nieuważnych raciarzy będzie miała kolejny powód do narzekania na bloby. :D
i o to wlasnie chodzi, zeby mozna bylo przczaic sie na taka flote na gejcie, i zrobic suprise, a co do tytano, to kosztuja ile kosztuja i niech dalej daja bridge, idac dalej tym tokiem wywalic jb i zostawic tylko tytkowe bridge

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #97 dnia: Maj 12, 2011, 17:43:29 »
Lol, a myślałem że ludzie potrafią tutaj coś innego niż wyjąć pół zdania z kontekstu i się do niego przyczepić.

Grzeczne trolle, chcecie cukierka?

Yurioni

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #98 dnia: Maj 12, 2011, 17:45:35 »
Lol, a myślałem że ludzie potrafią tutaj coś innego niż wyjąć pół zdania z kontekstu i się do niego przyczepić.

Grzeczne trolle, chcecie cukierka?
kto ci tu cos wyjal z kontekstu dziefczynko? poplaczesz sie teraz i podniesiesz lament, bo nie potrafisz postawic sensowengo kontrargumentu?

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #99 dnia: Maj 12, 2011, 17:46:56 »
Trzeba odróżnić wkurwiajkę od ciekawej zmiany. Learningi było typowym nobrainerem, takim można powiedzieć błedem designerskim i bardzo dobrze, ze zostały usunięte bo nic nie wnosiły.

Za to proponowana zmiana w JB jest o tyle ciekawa, że coś zacznie się dziać w 0.0. poza jumpowaniem po sieci JB. Swego czasu będąc w Atlasie mieliśmy taką jb-stradę, że (o ile dobrze pamiętam) 3j musiałem zrobić piechotą, reszte po jb i byłem w hisecu. Sam sobie shipy dowoziłem indykiem z cloakiem i przywoziłem stuff. Patrząc z perspektywy czasu mógłbym z tego spokojnie zrezygnować bo teraz sieć JB nie jest mi do niczego potrzebna.

@Dark - może ta gra nie jest dla Ciebie, może poświęć czas na Farmville na FB. Tam nei zginiesz, będzie kulturka, nikt Ci nie będzie nerfił nic, będzie kolorowo a wyhodowane płody będziesz mógł opierdolić innym farmerom.

F-YU

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 12, 2011, 17:53:57 »
Cytuj
lol i to jest wlasnie zle bo rezydenci npc regionu maja unfair advantage w porownaniu do ludzi z sov 0.0. Zeby kogos przegonic z sov 0.0 przez 3 rfy kampisz go 23/7, zeby wyrzucic kogos z npc 0.0 musisz go kampic miesiacami.

... ccp nie zależy na tym aby eve było grą dobrą - oni robią wszystko aby ta gra pomimo swoich niedoróbek nie rozleciała się na kawałki.
i tak mamy cariery chowające machariele agrujące pod stacją, albo orki przyklejone na gate low->hi - w wiadomym celu...
a wystarczył by rodzaj skrambla który uniemożliwi dokowanie, bądź dziedziczenie agro od shipa którego się właśnie wessało do ładowni :)

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 12, 2011, 17:55:20 »
... ccp nie zależy na tym aby eve było grą dobrą - oni robią wszystko aby ta gra pomimo swoich niedoróbek nie rozleciała się na kawałki.
i tak mamy cariery chowające machariele agrujące pod stacją, albo orki przyklejone na gate low->hi - w wiadomym celu...
a wystarczył by rodzaj skrambla który uniemożliwi dokowanie, bądź dziedziczenie agro od shipa którego się właśnie wessało do ładowni :)
Wystarczyło by żeby agresja uniemożliwiała store w sma tak jak dokowanie czy jump i sprawa załatwiona.

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 12, 2011, 17:56:32 »
kto ci tu cos wyjal z kontekstu dziefczynko? polaczesz sie teraz i podniesiesz lament, bo nie potrafisz postawic sensowengo kontrargumentu?

LOL.

I jeszcze nie zapomnij zrobić groźnej miny i nogą tupnąć.


Za to proponowana zmiana w JB jest o tyle ciekawa, że coś zacznie się dziać w 0.0. poza jumpowaniem po sieci JB. Swego czasu będąc w Atlasie mieliśmy taką jb-stradę, że (o ile dobrze pamiętam) 3j musiałem zrobić piechotą, reszte po jb i byłem w hisecu. Sam sobie shipy dowoziłem indykiem z cloakiem i przywoziłem stuff. Patrząc z perspektywy czasu mógłbym z tego spokojnie zrezygnować bo teraz sieć JB nie jest mi do niczego potrzebna.

No i dalej pewnie będzie taka jb-strada, tylko zamiast 7 jumpów po JB zrobisz 7 jumpów po JB + 6 po bramach. To nie jest ciekawe, bo czemu ma być? Przeskautowanie tego jest banalne przecież, na mniejsze ładunki masz t3 z cloakiem i nullifierem i generalnie też masz to w tyle...

A poza jb-stradą będzie się działo tyle co teraz.

Sama ta zmiana w sobie nie jest zbytnio ciekawa. Gdyby zaraz obok były jakieś inne w pakiecie, to jak najbardziej.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 12, 2011, 17:57:31 »
To nie jest kwestia technologii czy rpgowych podstaw tylko balansu gry więc te wszystkie posty 'zamienimy silniki i zlikwidujmy WTZ' można sobie wsadzić w dupe i pogrzebać.
Sov 0.0 daje po prostu za duże profity przy za małym ryzyku (i mówie to jako osoba która korzystała przez długi czas z tych profitów), w przypadku NC i DRF jest to absurdalnie klarowne (bo nikt poza nimi samymi nie jest w stanie zagrozić im odebraniem posiadanych terenów) a to że taki DF tego nie widzi to nic dziwnego w końcu to zatwardziały kerbir - dla takich jak on raty na anomalkach powinny być po 10m sztuka robione nieskanowalnym carrierem w perma cloacku. Wtedy by było dobrze zbalansowane.
Proszę to zacznij grać w WOW i przestań trollować to forum. Wszyscy będą happy.

Te profity sa tylko wtedy kiedy nie ma wojen. Zdaje sie ze niektorzy zpomnieli o tym albo nie chca pamietac jak dzien w dzien latali czasem w dziwnych porach na CTA zeby tych profitow bronic. Ja proponuje zlikwidowac broken true sec w home regionach zobaczymy jak sie to NPC nullowcom spodoba jak im beda pojedyncze bsy za 500k latac po paskach zamiast tlustych cherubimow czy tyrantow.

Cat tak zyli tylko ze te zmiany powoduja ze ci ludzie wogule traca zainteresowanie zyciem na tym pograniczu. Wynosza sie na stale do npc bo maja prawie to samo albo lepiej bez CTA, karmienia posow i calej reszty obowiazkow.

Yurioni

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 12, 2011, 17:58:14 »
LOL.
I jeszcze nie zapomnij zrobić groźnej miny i nogą tupnąć.
zebym wygladal jak ty? no thx...