Autor Wątek: 0.0 Fix?  (Przeczytany 94134 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #315 dnia: Maj 24, 2011, 21:13:48 »
CCP mówiło, jak chce rozwiązać pilotowanie shipów w tych formacjach?

Nie. Kiedys na fanfescie powiedzieli, że formacje.

Kara Mon

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #316 dnia: Maj 24, 2011, 21:27:41 »
Jak dla mnie ciekawym rozwiazaniem bylo by takie zmontowanie mechaniki zeby mialy sens walki jak w prawdziwych wojnach gdzie nie wygrasz setka czolgow (draki) i beczka grochowki (logistyki) . Chodzi mi o to zeby walka wymagala polaczenia i koordynacji pwoiedzmy nanoshitu , statkow na close, long range , tych z solidnym tankiem w pierwszej lini i tychy z dps-em gdzies z tylu . Problemem jest tylko lag i jak wymuszenie komponowania zroznicowanych flot zaimplementowac.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #317 dnia: Maj 24, 2011, 21:41:30 »
Wygląda na to, że albo FC kontroluje statek, a reszta automatycznie za nim podąża, albo piloci dostają znacznik, do którego sami mają dolecieć. Jeśli to pierwsze, to wygląda na to, że latanie w blobie będzie wymagało jeszcze mniejszego 'wkładu własnego' niż teraz.

No, ale przecież tak właśnie teraz jest - w Hellcatach/Maelach dajesz approach na "anchora", w ahacach orbitujesz FC, czyli de facto skupiasz się na celach, a ship leci na autopilocie.

W skimish i strzelasz, i pilotujesz - zwłaszcza tam, gdzie potrzeba alignów (sniperhace, dreje).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #318 dnia: Maj 25, 2011, 08:47:07 »
Z tych wlasnie powodow zanika skill w eve i przechylamy sie w strone blobow. Formacje sa bezmozgie.
Po osiagnieciu poziomu przecietnego szympansa w znajdowaniu celow i naciskaniu F1-xxx walki statkow polegajace na anchor i orbit rozstrzygane sa najczesciej przewaga liczebna. Czasami dochodzi do tego czynnik zewnetrzny jak np bombery - co jest dobre!

Na obecna chwile jedynie gangi(nie bloby!) drejkow o odpowiedniej kompozycji (DS.) wymagaja jeszcze jako tako skilla bo chociaz musisz pilnowac dystansu do celu lol.

W nano czasach(wymagaly zaawansowanego opanowania mechaniki latania, kontroli dystansu, szybkosci reakcji) nie trzeba bylo zblobowac przeciwnika by wygrac, a dalo sie wygrywac bedac zblobowanym przez kiepsko dobrane shipy do zadania.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #319 dnia: Maj 25, 2011, 08:55:59 »
Wciąż są nano gangi jak i snipe hace. Różnica jest taka, że trzeba czegoś więcej aby skutecznie tym latać i ludzie wybierają drogę na skróty czyli np. bezmyślną kulę drejów lub pewny support capsów.

Wczoraj np roam bufowy grasował na wschodzie (mnie niestety nie było z nimi) i każdy ubity statek miał cyno. Zresztą wrzucili im 2 nyxy na twarz... :)

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #320 dnia: Maj 25, 2011, 09:00:44 »
Sa nanogangi owszem, ale statki ktore sa w stanie w ten sposob latac musza o zgrozo "blobowac" (ze wzgledu maly dps na dystans, wcale nie taka wielka przewaga predkosci) przeciwnikow. To jest zupelnie inne nano ;p

Niestety nanonerf ktory powinien dotyczyc tylko ekstremalnych przypadkow latania battleshipami troszke za szybko, walnal jak bomba atomowa po wszystkim. Swoja droga ciekawie byloby zobaczyc owczesne statki nano w dzisiejszych warunkach pola walki. Moim zdaniem ahace bylyby ciezkie do ugryzienia ale cos tam by sie dalo poszczypac, drake gang pewnie tez by sie obronil ze wzgledu na huginny. Wiec dlaczego nam zabrano dodatkowa opcje do latania szybko (malym kosztem czasu rl) w 1-5 osob?!
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2011, 09:13:50 wysłana przez Kira Korpii »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #321 dnia: Maj 25, 2011, 09:19:50 »
Kira, wprawdzie zacząłem grać dokładnie w dniu nerfa i o lataniu starym nano nie mam pojęcia, ale w jaki sposób to, że Vagabond zacząłby latać 2-3 szybciej wpłynęłoby na jego wartość bojową?

DPS @range byłby taki sam albo mniejszy - bo chyba 1 nano by nie wystarczyło, prawda? Czy trzeba byłoby zdejmować gyro/TE.

Poza tym - jak obecny gang nano spotyka równy sobie gang czegokolwiek z 2+ logistykami to jest po prostu dupa.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #322 dnia: Maj 25, 2011, 09:32:27 »
No przypadek vaga/cyna jest wlasnie tym ekstremum, o ktorym wspomnialem ze w obecnych czasach nadaja sie do takiego latania, ale nie imponuja. Chodzi generalnie o klase CRUISER ktora jest teraz duzo za wolna w porownaniu z cala reszta. Curse, Sacri juz na przyklad nie opieraly sie na ac.

A system walki nano byl po prostu szybki i z tego powodu piloci popelniali bledy, dawali sie lapac na weby, walki odbywaly sie przy spotkaniu dwoch takich gangow na przestrzeni 200-300km(z claymorem vaga standardowa latala ok 10km/s i kosztowala 300m isk- wtedy to bylo tyle co obecnie dobrze sfitowane tengu pvp albo GTC 90 dniowy). Byly szybkie rajdy,  rewarpy. Dzialo sie bardzo duzo i bardzo szybko ;p Taktycznie dalo sie strzelac rakietami goniac je i korzystajac z efektu dopplera(lol) stworzyc wielka kulke ktora trafiala jednoczesnie w cel.

Opcji bylo wiele. Gra byla naprawde skillheavy.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #323 dnia: Maj 25, 2011, 09:40:03 »
Hyhy, "Tomcaty" :)



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #324 dnia: Maj 25, 2011, 10:23:10 »
Oj tam, oj tam. Teraz jak z głową zmontujesz nano gang z odpowiednim supportem reconów (tak wiem, wtedy tylko dps jest nano) to dodając do tego ogarniętych pilotów masz w ręku śmiertelną zabawkę.

Jest kilka statków pozwalających świetnie kontrolować dystans (huginn, curse), niwelować wrogie ew (curse, dampy) czy po prostu dodawać do gangu przewagę taktyczną (praktycznie wszystkie recony).

Umiejętne używanie powyższych wymaga nieco skilla i ogrania ludzi w takich warunkach ale jest niesamowicie emocjonującym doświadczeniem.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #325 dnia: Maj 25, 2011, 10:33:15 »
Zalinkuj mi jeden przykład bitki, w której gang nano (z opisanym przez Ciebie supportem i logistykami) wygrał z gangiem BC-ków, który miał swoje logistyki.

Kontrprzykład -> http://kb.pinkbunnies.pl/?a=kill_related&kll_id=79758


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #326 dnia: Maj 25, 2011, 10:47:56 »
Jak w każdej bitce trzeba wiedzieć na co się porywać. Jak przychodziłem do BUFU to bardzo często robiliśmy pułapki dictorowe rozbijające gangi na 2 grupy. To było świetne ale wymagało skilla.
Jak napisałem, teraz w większości przypadków ludzie idą ku uproszczeniu rzucając masę do przodu i licząc, że wygrają nakrywając wroga czapkami.

EDIT: Zobacz Sokół do wasi sąsiedzi z BL robią snipe hacami. Rezają m.in was jak chcą. Podobno snipe hace umarły... :)
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2011, 10:55:20 wysłana przez Nitefish »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #327 dnia: Maj 25, 2011, 11:22:24 »
Zobacz Sokół do wasi sąsiedzi z BL robią snipe hacami. Rezają m.in was jak chcą. Podobno snipe hace umarły... :)

Bo NCDOT tyle czasu spędziło na froncie o sov, że skirmish warfare musi się uczyć od zera. Bardzo jestem ciekaw co w tym aliansie będzie się działo po zakończeniu tej wojenki i czy w ogóle będzie tu miejsce dla mnie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #328 dnia: Maj 25, 2011, 11:28:49 »
Bo NCDOT tyle czasu spędziło na froncie o sov, że skirmish warfare musi się uczyć od zera. Bardzo jestem ciekaw co w tym aliansie będzie się działo po zakończeniu tej wojenki i czy w ogóle będzie tu miejsce dla mnie.

Zawsze mozesz przyjsc do RAVE, robimy fajne mining opy i puszczamy sobie do tego na TS audiobooki albo Straussa - maksymalne bonusy z rorquala, dedykowany hauler, wsparcie carrierow - tankerow na gravimetricach, korpowe szkielka i impy - full wypas. Przemysl to na spokojnie, nie musisz podejmowac decyzji odrazu  ;)
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #329 dnia: Maj 25, 2011, 11:44:07 »
Straussa

Tym mnie prawie kupiłeś....

wsparcie carrierow - tankerow na gravimetricach

...a  tym do reszty zniechęciłeś. Ja dwoma hulkami i retriverem sam zabijałem faction spawny na gravi, a Wy się za carrierami chowacie? Pffffff....


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #330 dnia: Maj 25, 2011, 12:38:44 »
Wez pod uwage, ze carriery sa zbugowane i bonus do dmg dron liczy sie tez do yelda z mining dronek :P Mam nadzieje, ze teraz jest juz wszystko jasne. Tylko nie mow nikomu...
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #331 dnia: Maj 25, 2011, 12:52:52 »
O ile wiem sokol to tak jak pandemiki dostaniecie kawalek sova i slice technetium pie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #332 dnia: Maj 25, 2011, 12:59:09 »
To mnie nie interesuje, raczej chodzi mi o day-to-day business.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #333 dnia: Maj 25, 2011, 15:00:36 »
Bo NCDOT tyle czasu spędziło na froncie o sov, że skirmish warfare musi się uczyć od zera. Bardzo jestem ciekaw co w tym aliansie będzie się działo po zakończeniu tej wojenki i czy w ogóle będzie tu miejsce dla mnie.

Po zakonczeniu wojenki i utracie wszystkich highendow, NCDOT wraca do provi i bedzie orac poludnie, wkurwione na bloba w pysk zaliczonego na polnocy...
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #334 dnia: Sierpień 15, 2011, 14:27:11 »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #335 dnia: Sierpień 15, 2011, 14:55:42 »
Crap. 5 lat? Za 5 miesięcy null będzie zarżnięte. Zamiast tacklować duże problemy które są teraz, kombinują, jak uatrakcyjnić 0.0 pve. lame.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #336 dnia: Sierpień 15, 2011, 15:47:26 »
Całość piękna. Właściwie nie ma do czego się przyczepić. Pytanie, kiedy pierwsze rzeczy z tego zobaczymy na TQ.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kara Mon

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #337 dnia: Sierpień 15, 2011, 15:53:04 »
w skrocie blog "pve, pve,pve,pve,pve,pve,pve"

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #338 dnia: Sierpień 15, 2011, 16:11:47 »
Mining - Better than other possible income - buahahahaha, to co pora sprzedac pimped raciarki i kupic hulki?

Po za belkotem nacpanych meneli z  tego tekstu ze nadchodzi nerf albo usuniecie jfow i titan bridge.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2011, 16:38:03 wysłana przez Dark Flonoe »

Kara Mon

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #339 dnia: Sierpień 15, 2011, 17:04:54 »
Z miningiem chodiz nie o to ze ma byc najbardziej dochodowa dziedzina w eve tylko ze w 00 ma byc bardziej oplacalny niz w high. Juz CCp powoli to zaczyna wdrazac proponujac usuniecie ABC z wormholi (jakby wyskanowanie raz na ruski rok jakiegos ABC w WH mialo duzy wplyw na gospodarke ...... )


Jesli o cala galaz przemyslu to CCP cche zeby vagasa od kopania tritanium po posa produkcyjnego dalo sie zbudowac w calosci bez udzialu Jita.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #340 dnia: Sierpień 15, 2011, 17:23:57 »
Całość piękna. Właściwie nie ma do czego się przyczepić. Pytanie, kiedy pierwsze rzeczy z tego zobaczymy na TQ.

Niby tak, natomiast bardziej niż "co" chcą osiągnąć interesuje mnie kwestia "jak". Zwłaszcza ta część mnie zaintrygowała:

Cytat: CCP
Smaller fleets moving through enemy space should always have something to do, and doing that something should make them feel like they've achieved something worthwhile even if they didn't get any actual fights.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #341 dnia: Sierpień 15, 2011, 17:52:38 »
Z miningiem chodiz nie o to ze ma byc najbardziej dochodowa dziedzina w eve tylko ze w 00 ma byc bardziej oplacalny niz w high.
Wrzuc w translator fraze "Better than other possible income" :]

Cytuj
Juz CCp powoli to zaczyna wdrazac proponujac usuniecie ABC z wormholi (jakby wyskanowanie raz na ruski rok jakiegos ABC w WH mialo duzy wplyw na gospodarke ...... )
tyle ze hiendowe minsy biora sie na markecie obecnie z dronkowa a nie z kopania

Cytuj
Jesli o cala galaz przemyslu to CCP cche zeby vagasa od kopania tritanium po posa produkcyjnego dalo sie zbudowac w calosci bez udzialu Jita.
Kara chyba nigdy nie parales sie produkcja. Aby wyprodukowac vagasa potrzebujesz nastepujace skladniki:
BPO/BPC:
- Fernite Carbide Composite Armor Plate Blueprint
- Ladar Sensor Cluster Blueprint
- Nanomechanical Microprocessor Blueprint
- Plasma Thruster Blueprint
- Deflection Shield Emitter Blueprint
- Nuclear Reactor Unit Blueprint
- Electrolytic Capacitor Unit Blueprint
- Stabber Blueprint
- Tone reakcji moonowych

Do nabycia pewnie w roznych czesciach empire.

Datacore:
- Minmatar Starship Engineering - do nabycia od agentow r&d (chyba) w minmatar space
- Mechanical Engineering - j/w tyle ze chyba w calym empire

Composite - surowce z moonow
- Hypersynaptic Fibers - Chromium, Caesium, Mercury, Dysprosium, Vanadium, Hafnium
- Fermionic Condensates - Caesium, Cadmium, Mercury, Dysprosium, Neodymium, Thulium, Cadmium, Promethium
- Fullerides - Platinum, Technetium, Hydrocarbons, Silicates
- Ferrogel - Cadmium, Promethium, Chromium, Platinum, Promethium, Vanadium, Dysprosium, Hafnium
- Fernite Carbide -  Silicates, Evaporite Deposits, Scandium, Vanadium
- Phenolic Composites - Vanadium, Hafnium, Silicates, Evaporite Deposits, Cadmium, Caesium
- Sylramic Fibers - Chromium, Platinum, Silicates, Evaporite Deposits
- Nanotransistors - Mercury, Neodymium, Atmospheric Gases, Evaporite Deposits, Platinum, Technetium

Patrzac po ilosci rodzajow surowcow to trzeba by zbierac po calym new eden.

PI
- Construction Blocks

Mineraly:
- Zydrine
- Isogen
- Megacyte
- Nocxium
- Tritanium
- Morphite
- Pyerite
- Mexallon

A teraz wisienka na torcie jesli kupic materialy na jita (wg. eve market) i zbudowac vage to same minsy kosztowac beda okolo 421 958 779.26 ISK a obecnie na jita vaga kosztuje okolo 136 594 999.00 ISK.
Wiec aby umozliwic produkcje vagi od zera na jednym posie i aby to nie bylo teoretyczne (bo teoretycznie mozna i teraz)  to albo uproszcza produkcje do poziomu produkcji w wow albo wywroca cala produkcje t2 do gory nogami a w tym i market.

Całość piękna. Właściwie nie ma do czego się przyczepić. Pytanie, kiedy pierwsze rzeczy z tego zobaczymy na TQ.
Osobiscie mam nadzieje ze nigdy. Ciekawe co na te zmiany ich dyrektor finansowy - wszystkie industrialne alt corpy hisecowe a z nimi wszystkie alty pojda do piachu, a co za tym idzie nie bedzie subskrypcji nie bedzie przychodow dla ccp.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #342 dnia: Sierpień 15, 2011, 18:23:54 »
Osobiscie mam nadzieje ze nigdy. Ciekawe co na te zmiany ich dyrektor finansowy - wszystkie industrialne alt corpy hisecowe a z nimi wszystkie alty pojda do piachu, a co za tym idzie nie bedzie subskrypcji nie bedzie przychodow dla ccp.

Przecież na końcu masz napisane, że to tylko "roadmap". Czyli takie sobie bajanie. Wymyślili utopijną wizję evki która jest całkowicie nie do zrealizowania, postawili stempel devbloga, i ludzie się uśmiechają. Po ostatnim tragicznym Pi aRze muszą się chwytać wszystkiego.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #343 dnia: Sierpień 15, 2011, 18:28:32 »
Osobiscie mam nadzieje ze nigdy. Ciekawe co na te zmiany ich dyrektor finansowy - wszystkie industrialne alt corpy hisecowe a z nimi wszystkie alty pojda do piachu, a co za tym idzie nie bedzie subskrypcji nie bedzie przychodow dla ccp.

Zwariowałeś?

Te industrialne alt corpy będą sobie siedzieć w 0.0, bo będzie warto.

Jak najbardziej jestem za.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

amra

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #344 dnia: Sierpień 15, 2011, 21:09:18 »
Widze ,ze tys wiekszy fantasta nit ten Dev od tego bloga jesli w to wirzysz. ;)

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #345 dnia: Sierpień 16, 2011, 00:08:22 »
Te industrialne alt corpy będą sobie siedzieć w 0.0, bo będzie warto.

Juz to widze chyba nie zdajesz sobie sprawy ze te korpy potrzebuja do zycia jita nawet jesli uznac ze matsy beda pod reka w co nie wierze (patrz kilka postow wyzej jakie zroznicowane matsy sa potrzebne na vage) to rynek zbytu jest stanowczo za maly aby to robic na powaznie w null.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #346 dnia: Sierpień 16, 2011, 00:54:10 »
Problem z matsami jest taki że kilka z nich występuje prawie tylko i wyłącznie, albo wręcz wyłącznie w określonym regionie, podczas gdy potrzebne są do t2 karzdej z ras. Powinni w pierwszym ruchu zrobić relokację zasobów, albo tak zeby to było zdecydowanie bardziej zróżnicowane niż jest teraz, albo tak zeby żuzel do t2 matarskiego był w angel space, amarskiego w blood i sansha space, galente na terenie serpentów, a caldari na terenie gueristasów. Dronkowo sczyścić z moonów albo wrzucić tam jakies najpowszechniejsze ścierwo które jest przydatne do wszystkiego, ale nie da opcji ekonomicznej niezależności

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #347 dnia: Sierpień 16, 2011, 08:31:57 »
1.Zmniejszyc ilosc lootu z misji, dronkowa, oglolnie z npców.

2. zmniejszyć wielkość i ilość skałek na paskach w hi

3. usunąć abc ore z WH

4. sprawić by koszt mielenia, produkcji był niższy w wh i 0.0 niż w hi (najłatwiej podnieść o 10% tax z mielenia w hi i zwiększyć o 20 %  zużycie paliwa posów hi secowych ;])


Wg mnie rozsianie moonow jest dobre bo unifikacja jest nudna. Rozsianie moonów wymaga transportu, czasu, ryzyka (więcej ryzyka dla prodcentow to wiekszy fun :P) no i w jita robi sie przyjemnie zakupy:P po co sa frachty i jfy? by wozić to wszystko w te i  tamtą , najlepiej na autopilocie .



A teraz wisienka na torcie jesli kupic materialy na jita (wg. eve market) i zbudowac vage to same minsy kosztowac beda okolo 421 958 779.26 ISK a obecnie na jita vaga kosztuje okolo 136 594 999.00 ISK.
Wiec aby umozliwic produkcje vagi od zera na jednym posie i aby to nie bylo teoretyczne (bo teoretycznie mozna i teraz)  to albo uproszcza produkcje do poziomu produkcji w wow albo wywroca cala produkcje t2 do gory nogami a w tym i market.
Osobiscie mam nadzieje ze nigdy.

Dokładnie. wiadomo ze niektórzy sprzedaja taniej statki  niz wartosc minsów ale to tak samo jak ci którzy kampia godzine gejta by zabic shipa za 2 mil isk gdzie w tym czasie mogli by zarobic x razy tyle . TO jest gra kazdy robi to co lubi i ma swoj rachunek oplacalnośći. 

A oplacalnosc powinna byc rożna w róznych miejscach wszechświata . Dlatego zmiana w zużyciu paliwa do posów jest dobra :P

 

« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2011, 08:47:21 wysłana przez Orli1983 »

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #348 dnia: Sierpień 16, 2011, 09:08:17 »
3. usunąć abc ore z WH
Tak z ciekawosci zapytam
Dlaczego?

więcej ryzyka dla prodcentow to wiekszy fun :P
Ciekawa teoria
Teraz sie zastanawiam czy skoro dla mnie jako producenta zmiana poziomu ryzyka nie wplywa w jakikolwiek sposob na fun, a co najwyzej na cene tego co sprzedaje w taki sam sposob jak np zmiana ceny tryta to ja jestem dziwny czy teoria jest z konca plecow  >:D
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Jonas

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #349 dnia: Sierpień 16, 2011, 09:14:59 »
Ciekawe te kalkulacje, ale z lekka z dupy. Kupując materiały bezpośrednio w Jita do produkcji vagasa, taki statek kosztuje około 120m na chwilę obecną - przy założeniu zakupu gotowych complex materiałów. Kupując raw moon matsy i robiąc z nich reakcje koszt budowy vagas to około 80m. Ciekawi mnie skąd wyczarowałeś te 400 baniek, bo to lol.
A zmiany w 0.0 się przydadzą, ale ten devblog to takie jedno wielkie masło maślane o planach Soon(TM) za 5 lat. Jak zobaczę devbloga o zmianach, które mają wejść następnym patchem, i będę mógł rzucić na to okiem na SiSi, to wtedy jakakolwiek dyskusja będzie miała sens.