Autor Wątek: 0.0 Fix?  (Przeczytany 92890 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 12, 2011, 18:02:03 »
No i dalej pewnie będzie taka jb-strada, tylko zamiast 7 jumpów po JB zrobisz 7 jumpów po JB + 6 po bramach. To nie jest ciekawe, bo czemu ma być? Przeskautowanie tego jest banalne przecież, na mniejsze ładunki masz t3 z cloakiem i nullifierem i generalnie też masz to w tyle...
Kompletnie nie masz racji - różnica jest kolosalna bo JB zapewniał Ci (relatywne) bezpieczeństwo, gate już nie. Żeby się przescoutować potrzebujesz drugiego konta bądź kolegi który to zrobi. Jak chcesz dolecieć raciarką do docelowego kerbirskiego systemu to albo ryzykujesz i lecisz sam albo poświęcasz na to więcej środków i lecisz z altem / kolegą. To nie to samo.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 12, 2011, 18:13:00 »
Albo robisz jdc 5 i masz to gleboko w pupie a  co do alta to wlasnie tez jest niepokojacy trend ccp, alt przestaje byc uzytecznym dodatkiem dla kogos kto ma isk tylko must have.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 12, 2011, 18:15:52 »
Nerf JB -> zwiekszenie stopnia trudności i komplikacji podrózownia. Nie mówie tu  tylko o pojedyńczych mastachach co to cala konstelację zapełniają altami, mówie też o wana be overlordach którzy teraz beda musieli ruszyć tym co we łbie mają zeby strategicznie rozlokowac siły, a nie jesk teraz CTA -> x JB do stolicy -> reship -> wejście do floty -> "to po którym JB lecimy komuś wtłuc?"

LOL FYI teraz wyglada tak: CTA -> JC do stolicy -> reship -> wejscie do floty -> "to przez ktorego tytana lecimy komus wytłuc?"

i jak ma sie to do "wanna be overlord" i nerf jb? Ty Doom dawno w null chyba nie byles, bo tak sie teraz lata przynajmniej na polnocy i mowiac polnoc mam na mysli rowniez istotnych rezydentow venal jak PL, czy ncDOT/ev0ke. Zaden powazny ally ktorego stac na cos wiecej niz polataniu i polowaniu na raciarzy nie lata inaczej.

i to wlasnie chodzi zebys nie poruszal sie po 0.0 jak po zasranym high-sec. dociera to do ciebie w ogole ?
No wlasnie dzieki JB nie trzeba sie poruszac jak po zasranym high-sec tylko po wlasnej zbudowanej infrastrukturze, a ty chcesz wlasnie zeby poruszac sie jak w hi-sec

Za to proponowana zmiana w JB jest o tyle ciekawa, że coś zacznie się dziać w 0.0. poza jumpowaniem po sieci JB.
z umiesz zdefiniowac to "cos" ale tak konkretnie? Bo ja jako JB user widze tylko jedna zmiane przestane wogole uczestniczyc we defense flotach ktore maja za zadanie ukatrupic "wanna be pvp" latajacych bez sensu szukajac raciarzy.

Cytuj
@Dark - może ta gra nie jest dla Ciebie, może poświęć czas na Farmville na FB. Tam nei zginiesz, będzie kulturka, nikt Ci nie będzie nerfił nic, będzie kolorowo a wyhodowane płody będziesz mógł opierdolić innym farmerom.
LOL skad ten wniosek? Ja tylko mowie ze nerf jb spowoduje tylko jeszcze wieksza nude w 0.0 bo kogo ona dotknie:
- ludzi bawiacych sie planetkami - wow wielkie wyzwanie ubic indyka (FYI ja sie nie bawie planetkami bo uwazam ze to tania podrobka moonow przy ktorej trzeba sie wiecej narobic i mniej zarobic)
- ludzi ktorym sie nudzi i postanowia ubic gang "wanna be pvp" - coz to sie robi z nudow, umiem bez tego zyc
- swiezych graczy ktorzy nie maja altow - wow wielkie wyzwanie zabicie mlodziaka przez 20 starych postaci
Czy kogos jeszcze dotknie ta zmiana?

Kompletnie nie masz racji - różnica jest kolosalna bo JB zapewniał Ci (relatywne) bezpieczeństwo, gate już nie. Żeby się przescoutować potrzebujesz drugiego konta bądź kolegi który to zrobi. Jak chcesz dolecieć raciarką do docelowego kerbirskiego systemu to albo ryzykujesz i lecisz sam albo poświęcasz na to więcej środków i lecisz z altem / kolegą. To nie to samo.
Z racji tego ze JB bywaja kampione przez bombery to na eskalacje nawet w Deklein latalem z altem scoutem w reconie - to co daje ta zmiana?

Albo robisz jdc 5 i masz to gleboko w pupie a  co do alta to wlasnie tez jest niepokojacy trend ccp, alt przestaje byc uzytecznym dodatkiem dla kogos kto ma isk tylko must have.
I wlasnie dlatego na swoim capsowym alcie refundacje za learningi przeznaczylem na jdc5 i mam JB jak trzeba cos przewalic gleboko w pupie
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2011, 18:31:08 wysłana przez Dark Flonoe »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 12, 2011, 18:17:43 »
Jak zaczynałem grać nie było wielu rzeczy, które są teraz. Czy było lepiej? Nie wiem, na pewno było inaczej.
Nie było capitali, frachtów, jump to 0, bc i bs tier 3, mnóstwa modułów, rigów, anomalek i innych rzeczy. Ze statków t2 były frejki i hace. Trzeba było klepać learningi. Na pierwszego bsa zarabiałem naprawdę długo.
Ale mieszkając w null czy na pograniczu low/null wystarczało kilka jumpów żeby znaleźć chętnego do bitki. Żeby coś osiągnąć trzeba było współpracować z kumplami. Było ogólnie duuuuuuuuuużo trudniej, ale za to osiągnięcie czegokolwiek dawało duuuuuuuuuuuuuuuuuuużo większą satysfakcję.
Mam wielu przyjaciół (!), których poznałem dzięki Eve i którzy zaczynali grać w różnych momentach jej rozwoju. Dzięki temu wiem, jak bardzo zmieniało się to "first time experience", pierwsze tygodnie i miesiące w grze.
Nie mnie oceniać czy było lepiej wtedy czy teraz. Wiem za to, że wprowadzenie wielu ułatwień, szczególnie na starcie, otworzyło drogę do gry całej masie osób.
Z jednej strony, te ułatwienia psują (w moim odczuciu) sporą część przyjemności z gry. Z drugiej strony - olbrzymim i ważnym elementem tej gry są ludzie - i tutaj ułatwienia działają "in plus" zwiększając szansę, że do gry trafią (i zostaną) kolejni fajni ludzie.
Rozumiem "starych pryków" narzekających na te zmiany i wspominających jak to "drzewiej" było fajniej.
Ale rozumiem też tych, których te ułatwienia i zmiany cieszą. Nie grając w tamtych odległych, "trudnych" czasach nie rozumieją tego, co było w tym fajnego, czemu my, stare pryki, tak się zachwycamy tymi trudnościami. Nie rozumieją i nie zrozumieją, bo tego się nie da opowiedzieć i przekazać. Ale to nic złego przecież.
I tak jak zawsze mówię tym staruszkom, przy kolejnych ułatwieniach, "spokojnie, nie narzekajcie, poczekajcie, zobaczymy jak to będzie wyglądało w praniu - nie będzie tak źle", to teraz to samo adresuję do tych "młodych" i płaczących, bo CCP wprowadza (o dziwo) utrudnienie.
Myślę, że Eve szła drogą ułatwiania rozgrywki kosztem satysfakcji z niej. Jakiś czas temu osiągnęła poziom względnej równowagi, albo też wg niektórych "jest łatwa że bardziej nie można", i teraz devsi delikatnie tweekują różne rzeczy, aby nie zwiększając zbytnio tego poziomu trudności (szczególnie dla świeższych graczy) podnosić ową satysfakcję (czy też miodność jak to się drzewiej mówiło :P).
Zmiana w JB jest niewielka, ale bardzo konieczna i w dobrym kierunku. Więc pls, nie narzekajcie, poczekajcie, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. A za kilka miesięcy sami stwierdzicie, że nie było tak źle, a wręcz przeciwnie.
Over&out

[admin]Na koniec tupnę nóżką :P - nie zapominajcie, że to nie flejm. Dyskutujemy, a nie wzajemnie się obrażamy. Bo jak nie, to Wy już wiecie co... ;)[/admin]
Przedwieczny.

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 12, 2011, 18:18:32 »
Na kazda pare jb jeden jump przez gate i takie larum? Serio takie utrudnienie? Nikt tu do cholery nie mowil o powrocie warpow na 15 km od gate.

Ja moge zrozumiec ze to jest po trosze nerf transportu, ale jednoczesnie jest to pieprzone ozywienie 0.0 gdzie ruch odbywal sie trasa oddzielona drutem kolczastym pod napieciem od innych graczy. Bylo to esktremalnie bezpieczne i tylko totalne lamusy dawaly sie w ogole zabic na jb. Latwiej i tak bylo zdechnac na suicide ganku w high sec niz na siatce jb...

A npc 0.0... wlasnie przez to ze nie ma calej rozbudowanej infrastruktury sova jest bardziej niebezpieczne bo poruszasz sie ciagle przez bramy. A jesli ktos twierdzi ze kampienie kogos 23/7 zeby zdobyc system jest takie fajne to zapraszam do sprobowania tego samemu w jakims miejscu. Przeciez to takie proste, nie trzeba 2 RF modulow, powinno pojsc gladko...

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 12, 2011, 18:37:44 »
@Xart swietny post - jasne ze pozyjemy zobaczymy mi jest tylko smutno ze nawet ta resztka skirmish-pvp zostala kerbirom odebrana, bo jb glownie do tego uzywalem aby sie odpowiednio ustawic na wrogi gang jak juz mi sie zachcialo wsiasc w shipa do pvp. I tak samo robili inni kerbirzy, a kerbirzy jak to kerbirzy - najpierw dokoncza anomalke, pozniej pomysla chwile, pojda po cos do picia, zmiania ship, czasem musza jeszcze jakis modul dokupic i wtedy dopiero byc moze wyleca "wanna be pvp" na spotkanie. A po tej zmianie nie bedzie tego sensu robic bo nie da sie zlapac "wanna be pvp" na swoich warunkach - bo wykoncza doswiadczeniem w czasie pozycjonowania flot - wiec po "pojda po cos do picia" nastapi punkt "zacznijmy nowa anomalke"

Ja moge zrozumiec ze to jest po trosze nerf transportu,
Jaki nerf JF i jednym skokiem jestem w low przylegajacym do hi i posiadajacym stacje - tu nic sie nie zmienilo.

Cytuj
ale jednoczesnie jest to pieprzone ozywienie 0.0 gdzie ruch odbywal sie trasa oddzielona drutem kolczastym pod napieciem od innych graczy.
Mozesz mi powiedziec jakie ozywienie (zalozmy ze wykluczymy ludzi o iq roslin straczkowych) - uwazasz ze ktos rozwazny poleci w raciarce, indyku bez scouta lub dokladnego i pewnego intela? Zapytaj sie moze siebie czy Ty bys lecial w ciemno - jesli tak - to coz "kazdy z nas jest inny", jesli nie - to jak to wplynie na ozywienie 0.0

Cytuj
Bylo to esktremalnie bezpieczne i tylko totalne lamusy dawaly sie w ogole zabic na jb. Latwiej i tak bylo zdechnac na suicide ganku w high sec niz na siatce jb...
I to sie nie zmieni bo niby dlaczego ma sie zmienic?
Cytuj
A npc 0.0... wlasnie przez to ze nie ma calej rozbudowanej infrastruktury sova jest bardziej niebezpieczne bo poruszasz sie ciagle przez bramy. A jesli ktos twierdzi ze kampienie kogos 23/7 zeby zdobyc system jest takie fajne to zapraszam do sprobowania tego samemu w jakims miejscu. Przeciez to takie proste, nie trzeba 2 RF modulow, powinno pojsc gladko...
Wlasnie dokladnie tak wreczalismy IT eksmisje i jest to banalne pod warunkiem ze jest to w krotkim okresie czasu a nie przez miesiac non-stop


Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 12, 2011, 18:45:29 »
Kompletnie nie masz racji - różnica jest kolosalna bo JB zapewniał Ci (relatywne) bezpieczeństwo, gate już nie. Żeby się przescoutować potrzebujesz drugiego konta bądź kolegi który to zrobi.

Czyli generalnie, jak nie masz drugiego konta (albo tak jak Rabbit pisze - własnego capsa), to masz w tej grze przesrane na kolejny sposób. Czemu mnie to nie dziwi? ;)

To znaczy owszem, jak najbardziej rozumiem różnicę i fakt *jakiegoś* ożywienia, tylko po prostu nie sądzę, żeby to dało cokolwiek poza większym ruchem altów scoutujących i paroma killami tych, którzy oleją scoutowanie i swoje bezpieczeństwo. Zobaczymy za jakiś czas, może jednak nie. :)

Cytuj
Jak chcesz dolecieć raciarką do docelowego kerbirskiego systemu to albo ryzykujesz i lecisz sam albo poświęcasz na to więcej środków i lecisz z altem / kolegą. To nie to samo.

Czyli coś tak w ten deseń, jak teraz robię normalnie? ;) Chyba że gdzieś tam na cywilizowanej północy to do każdego kerbirskiego systemu i do każdego możliwego miejsca eskalacji z plexa można dolecieć przez jb, to może. ;)

@Xarth - Nie ma tu jakiegoś +rep, żeby kliknąć? Co prawda imho temat na zupełnie inny pełen wrażeń wątek, chociaż też bardzo ciekawy. :]

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #112 dnia: Maj 12, 2011, 18:48:53 »
Chyba że gdzieś tam na cywilizowanej północy to do każdego kerbirskiego systemu i do każdego możliwego miejsca eskalacji z plexa można dolecieć przez jb, to może. ;)

niniejszym chcialem zdementowac pogloski o tym ze JBstrada na cywilizowanej polnocy jest rozwinieta do tego stopnia ze wszedzie da sie doleciec, niestety czasem nadal musimy skakac przez bramy a zeby bylo jeszcze gorzej to czesto mamy JB zacampione wiec posiadanie scouta dla kazdego czlowieka dbajacego o swoja wymuskana raciarke must have.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #113 dnia: Maj 12, 2011, 19:38:44 »
@Xarth - Nie ma tu jakiegoś +rep, żeby kliknąć? Co prawda imho temat na zupełnie inny pełen wrażeń wątek, chociaż też bardzo ciekawy. :]
Zawsze możesz założyć nowy wątek.
Lubię sobie czasem powspominać :P
Przedwieczny.

Yurioni

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #114 dnia: Maj 12, 2011, 19:57:27 »

No wlasnie dzieki JB nie trzeba sie poruszac jak po zasranym high-sec tylko po wlasnej zbudowanej infrastrukturze, a ty chcesz wlasnie zeby poruszac sie jak w hi-sec

naprawde nie wiem jak to ujac zeby Xartowi ciesnienia nie podnosic, ale powiedz mi drogi kolego kiedy ty ostatnio poza terenami NC byles(i nie mam na mysli floty czy innego CTA)? bo jesli latales ostatnio i czules sie tam jak w high-sec to albo gramy inne gry albo ktorys z nas robi cos zle...

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 12, 2011, 19:57:54 »
Malo nas Dziadków zostało  :-X

Yurioni

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 12, 2011, 19:59:07 »
Malo nas Dziadków zostało  :-X
ty nawet nie grasz :(

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #117 dnia: Maj 12, 2011, 20:00:26 »
Spójrzmy na to z innej strony - IMHO nie powinno być tak, że w 0.0 żyją tylko dwie grupy - kerbiry i PvPerzy.

Im "dalej" (=trudniej dotrzeć) do Jita, tym większa szansa na sensowną gospodarkę lokalną. To, że do Jita mam 1 skok carrierem i 3j po highsecu jest totalnym nieporozumieniem - powinni być ludzie, którzy produkują wszystko co mi potrzeba na miejscu i ja od nich to kupię od ręki. Dziś to się po prostu nie opłaca, bo jak mieszkając na zadupiu mieć ceny producentów z Empire.

Dalej - gdyby alians trzymający sova składał się z mieszaniny PvPerów i industrialistów, byłby już odpowiednikiem państwa. Dziś rolę lokalnego przemysłu pełnią tylko i wyłącznie producenci supercapitali, bo akurat tej jednej rzeczy w empire zrobić się nie da.

Szczerze mówiąc, bardzo chętnie zarabiałbym właśnie na industry w 0.0. Byłem parę miesięcy górnikiem w 0.0 "na drugim etacie" i szczerze mówiąc, wcale nie było to takie nudne (inna sprawa, że tripleboxing wymaga koncentracji).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 12, 2011, 20:20:14 »
Spójrzmy na to z innej strony - IMHO nie powinno być tak, że w 0.0 żyją tylko dwie grupy - kerbiry i PvPerzy.

Im "dalej" (=trudniej dotrzeć) do Jita, tym większa szansa na sensowną gospodarkę lokalną. To, że do Jita mam 1 skok carrierem i 3j po highsecu jest totalnym nieporozumieniem - powinni być ludzie, którzy produkują wszystko co mi potrzeba na miejscu i ja od nich to kupię od ręki. Dziś to się po prostu nie opłaca, bo jak mieszkając na zadupiu mieć ceny producentów z Empire.

Dalej - gdyby alians trzymający sova składał się z mieszaniny PvPerów i industrialistów, byłby już odpowiednikiem państwa. Dziś rolę lokalnego przemysłu pełnią tylko i wyłącznie producenci supercapitali, bo akurat tej jednej rzeczy w empire zrobić się nie da.

Szczerze mówiąc, bardzo chętnie zarabiałbym właśnie na industry w 0.0. Byłem parę miesięcy górnikiem w 0.0 "na drugim etacie" i szczerze mówiąc, wcale nie było to takie nudne (inna sprawa, że tripleboxing wymaga koncentracji).

Super spostrzeżenie. Naprawdę podoba mi się. Swoją drogą, wydaje mi się (jako iż nigdy nie miałem okazji sprawdzić tego "od kuchni") obecnie najbliżej tego o czym mówisz, jest dronkowo. Wynika to myślę z racji charakteru alloys, tj. trzeba je przetworzyć i wywieźć, a to wszystko na sporą skalę. Nie oznacza to może do końca, takiego modelu o jakim mówisz, ale już naprawdę sprawnej logistyki - Owszem.

No i właśnie, czy obecnie sprawna logistyka nie jest zamiennikiem industry, zamiast jej elementem? Nie tak dawno miałem sporo (znów) do czynienia z rekrutacją i częstym pytaniem jest "Czy jest w corpie jf?" Bo bardziej opłaca się importować z Chin/Jita, niż produkować na miejscu.

Pytanie jak tutaj sprawić, by opłacało się produkować na miejscu? Z jednej strony myślę, że ciężko by było takiemu industrialnemu korpowi wyżyć z zaopatrywania lokalnego rynku, ze względu na konkurencję "importerów", a z drugiej mop-y narażone na nieprzyjemności, które trzeba wliczyć w koszta. Zatem jak by to zrobić? Znerfić JF-y i carriery?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

HammerSnake

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 12, 2011, 20:24:15 »
Zlikwidować jb i  napędy oparte na cyno. Wtedy się będzie opłacało.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #120 dnia: Maj 12, 2011, 20:30:21 »
@SokoleOko zgadzam sie z toba w 100% :D

Super spostrzeżenie. Naprawdę podoba mi się. Swoją drogą, wydaje mi się (jako iż nigdy nie miałem okazji sprawdzić tego "od kuchni") obecnie najbliżej tego o czym mówisz, jest dronkowo. Wynika to myślę z racji charakteru alloys, tj. trzeba je przetworzyć i wywieźć, a to wszystko na sporą skalę. Nie oznacza to może do końca, takiego modelu o jakim mówisz, ale już naprawdę sprawnej logistyki - Owszem.
nope dronkowo jest obslugiwane przez jfy, a przynajmniej bylo jak latalem z Rosjanami - nie sadze aby to sie zmienilo.


Yurioni

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #121 dnia: Maj 12, 2011, 20:31:46 »
Super spostrzeżenie. Naprawdę podoba mi się. Swoją drogą, wydaje mi się (jako iż nigdy nie miałem okazji sprawdzić tego "od kuchni") obecnie najbliżej tego o czym mówisz, jest dronkowo. Wynika to myślę z racji charakteru alloys, tj. trzeba je przetworzyć i wywieźć, a to wszystko na sporą skalę. Nie oznacza to może do końca, takiego modelu o jakim mówisz, ale już naprawdę sprawnej logistyki - Owszem.

No i właśnie, czy obecnie sprawna logistyka nie jest zamiennikiem industry, zamiast jej elementem? Nie tak dawno miałem sporo (znów) do czynienia z rekrutacją i częstym pytaniem jest "Czy jest w corpie jf?" Bo bardziej opłaca się importować z Chin/Jita, niż produkować na miejscu.

Pytanie jak tutaj sprawić, by opłacało się produkować na miejscu? Z jednej strony myślę, że ciężko by było takiemu industrialnemu korpowi wyżyć z zaopatrywania lokalnego rynku, ze względu na konkurencję "importerów", a z drugiej mop-y narażone na nieprzyjemności, które trzeba wliczyć w koszta. Zatem jak by to zrobić? Znerfić JF-y i carriery?
pomysl tyle fajny co prawie niemozliwy w praktycznej aplikacji, industrialisci nie przeniosa sie z produkcja powiedzmy t2 do 0.0 nie ma takiej opcji (ok nie wszyscy ale 99.9% tego nie zrobi) dopoki moga spokojnie sobie produkowac w empire nie niepokojeni przez nikogo, zeby ich wygnac do null trzeba by bylo umozliwic produkcje, dla przykladu t2, tylko z 0.0 (produkcja samych komponentow w 0.0 juz jakos ruszy biznes, ale nadal nie na tyle zeby cos zmienic), ale nie oszukujmy sie, to sie nie stanie, dronkowo tez nie pomaga jako, ze (nie podam zrodla, nawet nie jestem pewien czy dobrze zapamietalem) okolo 60-70% minsow w grze pochodzi wlasnie stamtad, wiec przesuniecie duzej czesci wydobycia do null tez duzo nie zmieni a tylko wkurzy ludzi w high...

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 12, 2011, 20:46:47 »
Poza tym porównajcie sobie ilość slotów do produkcji w empire a w nullu. W eso mamy może z 50 slotów łącznie (większość stacji to nie są te amarskie z dużą ilością slotów, choć przyznam się że nie liczyłem tego)? Tyle to jeden system w high ma, a niektóre znacznie więcej. Trzeba by dużo więcej stacji postawić.

Produkcję na posie pomijam, bo średnio się to opłaca z racji paliwa i bodajże +10% zużycia materiału z t2 assembly.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2011, 21:02:49 wysłana przez Ranshe »

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #123 dnia: Maj 12, 2011, 20:53:56 »
Poza tym porównajcie sobie ilość slotów do produkcji w empire a w nullu. W eso mamy może z 50 slotów łącznie (większość stacji to nie są te amarskie z dużą ilością slotów, choć przyznam się że nie liczyłem tego)? Tyle to jeden system w high ma, a niektóre znacznie więcej. Trzeba by dużo więcej stacji postawić.

Produkcję na posie pomijam, bo średnio się to opłaca z racji paliwa i bodajże +25% zużycia materiału z t2 assembly.

No właśnie, a jakby to odwrócić i zmniejszyć ilość wymaganych matsów w null? Niech to będzie uzależnione od, ja wiem, ss-a systemu na przykład. Albo upgradu systemu.


Edit:
Żeby była jasność, nie mówię tu o upuście rzędu 50%, by vagas kosztował tyle co taranis, a taranis tyle co rifter, bo to by położyło esencję wyjątkowości pvp w EVE, a mianowicie wysoki death penalty. Chodzi mi bardziej o oszczędność w wysokości 1%, za każdy lvl upgradu, do 5% włącznie powiedzmy.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 12, 2011, 21:10:25 »
@SokoleOko zgadzam sie z toba w 100% :D
nope dronkowo jest obslugiwane przez jfy, a przynajmniej bylo jak latalem z Rosjanami - nie sadze aby to sie zmienilo.
To nie do końca tak, Jfy są w użyciu jak najbardziej, ale konkretne transporty są robione i tak za pomocą zwykłych frachtów grupowanych w konwoje i eskortowane przez flotę. Brałem w tym udział nie raz i nie dwa  :) Fajnie to wyglądało - około 30 frachtów z eskortą około 100 okrętów... z tym że wbrew temu co piszą niektórzy, nudne to jest strasznie  :P
Ino raz było wesoło jak spadło na nas kilkanaście dredów z pijanymi pilotami  :P Gdzieś tam na KB wisi te naście dredów  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #125 dnia: Maj 12, 2011, 21:21:26 »
Produkcję na posie pomijam, bo średnio się to opłaca z racji paliwa i bodajże +10% zużycia materiału z t2 assembly.
no wiec w hi masowi producenci wlasnie produkuja na posie, sa 2 rodzaje assembly taki co ma zuzywa 100% matsow i 100% czasu produkcji jak i taki ktory zuzywa 110% matsow ale ma iirc 80% czasu produkcji

Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #126 dnia: Maj 12, 2011, 21:21:35 »
No właśnie, a jakby to odwrócić i zmniejszyć ilość wymaganych matsów w null? Niech to będzie uzależnione od, ja wiem, ss-a systemu na przykład. Albo upgradu systemu.

Free minerals!!!!!  8)

Edit:
Żeby była jasność, nie mówię tu o upuście rzędu 50%, by vagas kosztował tyle co taranis, a taranis tyle co rifter, bo to by położyło esencję wyjątkowości pvp w EVE, a mianowicie wysoki death penalty. Chodzi mi bardziej o oszczędność w wysokości 1%, za każdy lvl upgradu, do 5% włącznie powiedzmy.

FREEEEEE MINERALSSSSS!!!!!!!!!!!!!

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #127 dnia: Maj 12, 2011, 21:29:48 »
Free minerals!!!!!  8)

FREEEEEE MINERALSSSSS!!!!!!!!!!!!!

No cóż, to chyba mokry sen każdego producenta, prawda? A zatem niezły wabik :)

Po namyśle, to też chyba najgorszy koszmar każdego dronkowicza, od grunta, po CEO tamtejszych alliansów włącznie. Czyżbym za głoszenie podobnych herezji od jutra miał w kamizelce kuloodpornej łazić po mieście, unikając smutnych panów w czerni ze wschodnim akcentem? =]
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Qreg

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #128 dnia: Maj 12, 2011, 22:32:23 »
Aj tam produkowałoby sie w null i rafinowało w hisecu ;) po przeliczeniu najlepszej kompresji ... :D albo produkowałoby sie w null i wykonczyło wszystkich producentow z hi :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #129 dnia: Maj 12, 2011, 22:49:45 »
Dark T2 amunicję produkuję na posie bez kar w surowcach za to z bonusem do czasu, zapomniało sie troche czy ja postawiłem korpowi "specjalnego" posa?  :P
Do reszty tego z 2,5 stron tematu które zrobiliście jak mnie nie było nie chce mi sie odnosić bo nie napisze nic nowego, poza rozbawieniem jakie miałem kiedy zaczeliście klaskac sokołowi  8)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
0.0 Fix?
« Odpowiedź #130 dnia: Maj 12, 2011, 23:41:07 »
Rany, zostawić Was na kilka godzin i można się pogubić ;)
Nie chce mi się kompa odpalać żeby sypnać cytatkami, ale po krótce to co mi się wydało ciekawe do skomentowania:
- learningi - wcale nie uważam, że ich usunięcie było właściwe, ale zostawiając na boku kestię preferencji to wciąż dyskusyjny jest fakt jak ich usunięcie zostało wykonane - kto umie sobie policzyć to wie dlaczego (mi się nie opłaca robić remapa, bo stracę 1-2 free punkty)
- jump bridge nerf - rany, ale piprzycie, ot tego dobrobytu na dzikim zachodzie to tak się Wam w pupskach poprzewracało, że już nawet oczywistej oczywistości w postaci okazji do skirmish-PVP na bramie nie widzicie - wymóg skakania przez bramy to po prostu kolejne miejsce gdzie można swobodnie atakować
- konwoje - powrotu do przyszłości nie przewiduję, bo raczej do konwojowania frachtów to już nie wrócimy, ale w końcu może zamiast używać alty do farmienia zacznie się ich wykorzystywanie do scoutowania
- nerf 0.0 - kurde, chcecie łatwiej to lećcie do hisecu tam przecież powinno być trudniej i niebezpieczniej (tak - myślę, że nawet mogliby podnieść zarobki z 0.0 ale raczej w jakiejś unikalnej i tylko tam dostępnej formie)
- industry w null - nie opłacalne i między innymi dlatego SHCK nie widzi potrzeby/konieczności funkcjoowania tam
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #131 dnia: Maj 12, 2011, 23:53:44 »
@Dormio - learny to właśnie totalnie z dupy rzecz tak jak warpowanie na 15km. Dlaczego? Bo musisz i tak to zrobić bo będziesz sporo w plecy a jak to robisz to nie grasz praktycznie w grę bo nie mozesz skilowac czegos co ma sens.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #132 dnia: Maj 13, 2011, 00:06:34 »
- industry w null - nie opłacalne i między innymi dlatego SHCK nie widzi potrzeby/konieczności funkcjoowania tam

No właśnie chodzi o to, żeby się opłacało.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

HammerSnake

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #133 dnia: Maj 13, 2011, 00:07:55 »
Swoją drogą opłaca się robić industry w wh? Co tam zaglądałem do c2 to każdy moon w posie produkcyjnym. Zdarzały się i puste, ale przeważnie industry.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #134 dnia: Maj 13, 2011, 00:10:59 »
No właśnie chodzi o to, żeby się opłacało.
Tak długo jak CCP nie zmieni czegoś naprawdę radykalnie tego nie bedzie. Nie w sytuacji gdy plujący na industriali pr0 pvper, pluje na nich jako na darmozjadów, obiboków, nieprzydatnych nawet w charakterze mięsa armatniego wlasnie dlatego ze do niczego innego sie nie nadają a robią robote którą on robi semi afk swoim altem (altami)
Swoją drogą opłaca się robić industry w wh? Co tam zaglądałem do c2 to każdy moon w posie produkcyjnym. Zdarzały się i puste, ale przeważnie industry.
Jest praktycznie robić część zaopatrzenia na miejscu zamiast zwozić z empire, ponadto WH to null sec, wiec można wstawic tam reakcyjne posy i w spokoju rafinowac moon minerały bez konieczności wynajęcia paru dredow / floty bsów żeby oczysciły wybrane moony w dogodnym low z tych posów które juz tam wiszą

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #135 dnia: Maj 13, 2011, 00:31:25 »
- jump bridge nerf - rany, ale piprzycie, ot tego dobrobytu na dzikim zachodzie to tak się Wam w pupskach poprzewracało, że już nawet oczywistej oczywistości w postaci okazji do skirmish-PVP na bramie nie widzicie - wymóg skakania przez bramy to po prostu kolejne miejsce gdzie można swobodnie atakować

Ja widzę taką oczywistość, tylko zwyczajnie w nią nie wierzę. Według mnie takie skirmish-pvp zabije jakieś alty i nielicznych nieuważnych kolesi. To żaden boost, bo reakcja na taką kampę będzie taka jak teraz na wrogi gang - albo wszyscy zadokują i będą mieli to w dupie, albo bloob. ;)

Cytuj
- nerf 0.0 - kurde, chcecie łatwiej to lećcie do hisecu tam przecież powinno być trudniej i niebezpieczniej (tak - myślę, że nawet mogliby podnieść zarobki z 0.0 ale raczej w jakiejś unikalnej i tylko tam dostępnej formie)

Nie o to chodzi, żeby było łatwiej, chodzi o to żeby się to całe ryzyko opłacało, bo póki co to tylko nerf tu nerf tam i powoli przestaje...

Cytuj
- industry w null - nie opłacalne i między innymi dlatego SHCK nie widzi potrzeby/konieczności funkcjoowania tam

No właśnie, co zrobić żeby było to opłacalne? Pomijając takie oczywistości jak niechęć pvpowców do producentów, zajęte moony czy inne bzdury.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #136 dnia: Maj 13, 2011, 00:36:57 »
@Dormio - learny to właśnie totalnie z dupy rzecz tak jak warpowanie na 15km. Dlaczego? Bo musisz i tak to zrobić bo będziesz sporo w plecy a jak to robisz to nie grasz praktycznie w grę bo nie mozesz skilowac czegos co ma sens.
Przecież napisałem, że mniejsza o preferencje - ja wolę kiedy noob zna swoje miejsce - ale jak Ty chcesz łatwiej to powiedz mi po co teraz atrybuty w obecnej formie ? 
Nvm - sposób wykonania zmiany to jedno, sens jej wykonania drugie, a kwestia zasadności trzecie. Powiedzmy, że na chwilę zapomnę o "adapt or die" - ale dlaczego nie uprościli jeszcze bardziej i nie zlikwidowali remapów? Dlaczego z zaokrągleń mam +1 free atrybut? Nie żebym narzekał - po prostu wykonanie by CCP jak zwykle na szybko i po łebkach - chacą to niech maja i się cieszą - co tam,że niektórzy więcej inni mniej - na średnio jest przecież ok, bo mniej newbies odejdzie, Bo gra wymaga mniej planowania..
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #137 dnia: Maj 13, 2011, 00:42:00 »
Cytuj
Nie o to chodzi, żeby było łatwiej, chodzi o to żeby się to całe ryzyko opłacało, bo póki co to tylko nerf tu nerf tam i powoli przestaje...
Nie to tylko łatanie przegiecia jakim była dominionowa modernizacja null seca (a może tyranisowa?) i wrzucenie drukarni isków w postaci magnesów sciągajacych anomalki itp. Powinni to zrobic najpuźniej w najblizszym pachu imiennym bo było wtedy juz wiadomo jeak jest, ale to ccp i ma swoje tmepo
Cytuj
Przecież napisałem, że mniejsza o preferencje - ja wolę kiedy noob zna swoje miejsce - ale jak Ty chcesz łatwiej to powiedz mi po co teraz atrybuty w obecnej formie ? 
DOKŁADNIE
A nie przyjdzie potem jeden taki z drugim z wow'a i juz chcą wszystko na tacy, najlepiej latać tytexem po tygodniu. Lerningi były swietnym firewallem na taki pomiot easy mode drący ryja że po pracy chce odpocząć a nie tyrać jak głupi żeby pomóc korpowi bronic terenu czy co tam.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #138 dnia: Maj 13, 2011, 01:52:20 »
Dobra, odpuśćcie sobie te learningi, bo o tym już gadaliśmy i nadal się nawzajem nie przekonamy, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem :)

Wy jesteście industraliści, to mi odpowiedzcie na pytanie lepiej ;P

Edit: ale "pomiot easy mode" brzmi fajnie, wrzucę sobie może w titla albo coś. :D
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2011, 01:59:25 wysłana przez Ranshe »

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #139 dnia: Maj 13, 2011, 02:20:53 »
Dark T2 amunicję produkuję na posie bez kar w surowcach za to z bonusem do czasu, zapomniało sie troche czy ja postawiłem korpowi "specjalnego" posa?  :P

zapomnialo sie :]