Autor Wątek: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje  (Przeczytany 69980 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

horax

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #105 dnia: Październik 18, 2011, 13:57:39 »
No nie mumia się obudziła :P
Nie obudziła sie, tylko do końca października dostała pare dni za free i patrzy co się dzieje  :P

Przed chwila widziałem Szczuta na liscie obecności ^^

Diabeł...

Kha Verti

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kha Verti
  • Korporacja: BSI
  • Sojusz: brak
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #106 dnia: Październik 18, 2011, 14:33:10 »
No to kierunek Ardar, drej na poczatek wystarczy i jakis browar co by o suchym pysku nie siedziec :P
Kha Verti / BSI / Brak sojuszu

hidden Q

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 166
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: HiddEn Q
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 18, 2011, 17:36:44 »
Wow, na prawdę po ubiciu raterskiego drejka 1,5h podchodziliście hurka z kolegami? Tropienie +5. Widać, że sam nie umiesz czytać killmaili które wklejasz :P


Specjalnie dla Ciebie krótkie wyjaśnienie


Siedzieliśmy w 5 osób i gadaliśmy o dupie marynie. System obok ardar, czaił się gang matarskiej milicji z tym co widać na KB. Ich było bliisko 30 a nas 5. Wraz z upływem czasu ludziska od nas pologowali się. Zrobiło się nas z 10 i zaczeliśmy kombinować. Matarzy męczyli nas, kampili undock, smackowali itp. W końcu zadokowali u nas a gdy wydokowali złapaliśmy ich ostatniego drejka. http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_detail&kll_id=9085

Wrócili i męczyli nas dalej. Od tamtej pory próbowaliśmy ich jakoś podejść a to na dystans a to na close ale to przecież Mael sztuk 10 wiec ciężko szło. W końcu uzbierało się nas na tyle by nasze kapsy miały co pompować. Zaprosiliśmy ich na undock naszej stacji i pokroiliśmy co się dało http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_related&kll_id=9092

P.s
Nitefish na prawdę grzecznie proszę nie troluj mi w tym wątku. Rozumiem że chciałbyś poczytać opis bitki spod mojej reki, ale nie miałem na to czasu, następnym razem coś napiszę żebyś nie łamał sobie głowy naszym killmailem  :)

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 18, 2011, 18:58:25 »
No i od razu lepiej. To nie był troll tylko samo wklejanie zebranych killsów z systemu ssie pałkę, ważne są pirackie opowieści  ;D

poconick2

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 24, 2011, 17:25:29 »
czesc PC stary pryku :D

Bujaj się, ciąg się... :P Ja gram a Ty gdzie jesteś? TCH.

Wracając do konkretów - przenieśliśmy się do Hagillur. Ten tydzień był chyba rekordowy pod względem killi, Hidden przyfarmił 89, za co powinien dostać pompowanego kutasa w nagrodę - total nolife EVE z grawerem 'dawać pany...' ;)

Być może to początek tzw. BSI EVE road trip - póki co jest ciekawie i jak dla mnie jest to coś 'nowego' i unikalnego. Być może za tydzień-dwa skok w nowe miejsce, ploty chodzą o systemie Heydieles. Zawsze chciałem zrealizować hasło z KB "BSI - coming to system near you..." - ale starość nie radość, zapał już nie ten.

Dużo killi to zwykłe gankowanie, ale to tylko wypełniacz czasu, najlepsza zabawa zaczyna się gdy po naszym zacnym kręceniu i nęceniu dupą na localu/gejcie ktoś w końcu przyleci większą flotą. Dalej jednak brakuje nam trochę do walki z cięższymi 30-40 osobowymi blobami, które przewijają się dość regularnie.

Z tej wycieczki jedno ciekawe doświadczenie już mam - jak tylko się gdzieś wleci większą grupą - wielu tubylców reaguje w ciekawy sposób, później znikają z systemu, w którym żyli, albo wymazują go z mapy i starają się tam nie latać ;) Ale wole się trzymać wersji, że jesteśmy mierni, przynajmniej może ktoś przyleci i zawalczy ;))

[21:22:53] Cool Story BR0 > On a good note they are bad pilots
[21:35:05] Holymyaz > no its just funny how fail you are
[21:07:00] PaBstsmeaR > You have a shit corp :/
[22:01:51] Rufe Telmaki > jezus you suck

hidden Q

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 166
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: HiddEn Q
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #110 dnia: Październik 25, 2011, 00:01:45 »
"grawerowany" buehehehehe dobre  >:D


moją pamiątka z Hagillur będzie ten text:

Guanchita > BSI you guys should go back to Amamake for this kind of shit...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #111 dnia: Październik 25, 2011, 15:56:37 »
Shit, nie zdazylem sie z Wami zabrac z Ardar. No nic, bede Was ganial po okolicy. :P Pozdrowcie Cloud 7 Nebulosa i Something Posing as Meat w Hagilur i okolicy. ;)
« Ostatnia zmiana: Październik 25, 2011, 16:18:48 wysłana przez Mona X »

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #112 dnia: Listopad 21, 2011, 11:49:26 »
Drogie BSI, chyba sie wam KB zepsul. Czy tylko mnie sie z roboty nie laduje?
http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #113 dnia: Listopad 21, 2011, 12:02:56 »
Też mi się nie ładuje.
Złe hasło do konta MySQL (lub coś podobnego z DB się rypło).


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

hidden Q

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 166
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: HiddEn Q
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #114 dnia: Listopad 26, 2011, 00:25:33 »
No cóż można uznać, że road trip został rozpoczęty. Wylądowaliśmy w Uemon w regionie The Forge. Ciekawe miejsce taki w sumie węzeł komunikacyjny. Póki co  nowy teren łowiecki można porównać do smaku nowej kobiety :P

Kille są epickie bo dalekiego od gankowania, wygrane walki z liczniejszym przeciwnikiem to jest to !

Ekipa cały czas aktwyna, młodzi rekruci zgrywają się z starą gwardia i ogólnie jest jakiś tam progres. Bogowie wojny cały czas są z nami i oświecają nam drogę za co składamy im soczyste ofiary. Dużo w tym szczęścia, ale cóż innego może spotkać szczęśliwych ludzi :)

Rekrutacja jest na dzień dzisiejszy ZAMKNIĘTA, jednakże zapraszamy do współpracy zorganizowane grupy, mniejsze i wieksze gangi, które chciały by zaczerpnąć trochę świeżego low seca.

p.s
Killboard działa sprawnie zapraszam do lektury.

o/

RobekPL

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 05, 2012, 02:16:44 »
BSI zyje i zycia pozbawia ! :)

tak to przed chwila bylo z punktu widzenia BSI:
http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_related&kll_id=10811

a tak z punktu widzenia calosci bijatyki
http://www.amarr-empire.net/killboard/?a=kill_related&kll_id=253637

ps. gdyby ktos pytal, to ja tu nic nie rekrutuje, just pochwalic sie chcialem ! :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 05, 2012, 08:33:24 »
Dzikusy ukradły 2 lotniska amaru i to była próba ich odbicia? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 05, 2012, 11:48:18 »
ps. gdyby ktos pytal, to ja tu nic nie rekrutuje, just pochwalic sie chcialem ! :)

... pochwalic czym? ze sie udalo zwhorowac na 2 capsy?
epicki low-sec gank - gratz
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Yurioni

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 05, 2012, 11:53:18 »
BSI zyje i zycia pozbawia ! :)

tak to przed chwila bylo z punktu widzenia BSI:
http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_related&kll_id=10811

a tak z punktu widzenia calosci bijatyki
http://www.amarr-empire.net/killboard/?a=kill_related&kll_id=253637

ps. gdyby ktos pytal, to ja tu nic nie rekrutuje, just pochwalic sie chcialem ! :)
bravo, want a cookie with that?
pewnie teraz wszystkie laski w gimbusie sa twoje...

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #119 dnia: Styczeń 05, 2012, 11:56:33 »
Co się czepiasz, cały jeden gracz BSI był i mu się udało na parę killi załapać, widać korp kwitnie  :P

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #120 dnia: Styczeń 05, 2012, 11:57:48 »
pozatym mniej więcej równo były siły rozłożone  8)
pewpew

Jonas

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #121 dnia: Styczeń 05, 2012, 12:43:14 »
... pochwalic czym? ze sie udalo zwhorowac na 2 capsy?
epicki low-sec gank - gratz
Zerknij sobie na amarskie kb i powtórz, że to był gank

Yurioni

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 05, 2012, 13:19:47 »
Zerknij sobie na amarskie kb i powtórz, że to był gank
porownaj sobie homogenicznosc floty matarskiej i ammarskiej oraz ilosc batonow, matarzy byli na starcie skazani na porazke z mieszana flota...

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #123 dnia: Styczeń 05, 2012, 13:29:55 »
Zerknij sobie na amarskie kb i powtórz, że to był gank

faktycznie
cofam gank, pozostawiam killwhoring :)
najwazniejsze, ze korp zyje i morduje  :P
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

RobekPL

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #124 dnia: Styczeń 05, 2012, 22:43:06 »
... pochwalic czym? ze sie udalo zwhorowac na 2 capsy?
epicki low-sec gank - gratz

pochwal sie czymkolwiek, slyszalem ze z bomberow nie wychodzicie, mistrzowie nulla

Van Mar

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #125 dnia: Styczeń 05, 2012, 22:55:32 »
pochwal sie czymkolwiek, slyszalem ze z bomberow nie wychodzicie, mistrzowie nulla
Wybaczam Ci!

Pabllo

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pabllo
  • Korporacja: Black Souls Industries
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #126 dnia: Styczeń 23, 2012, 09:38:38 »
Chwilowo bramy do wrót naszych są zamknięte :) Takie porządeczki organizacyjne.
Wczoraj wpadł nam fajny kąsek ale 2 nie wytrzymało i klikneli na przycisk self destrakt.
Zaczęło się niewinnie, miała to być akcja z zabiciem vigilanta a wpadły nam 3 capsiki :P najlepsze że mieliśmy tylko 2 osoby z punktami na początku (Drake i Tornado). Oczywiście hasło na intelu milicyjnym, że mamy złapane capsy na pasku poskutkowało szybciutkim przybyciem blobika milicyjnego :P

http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_detail&kll_id=11085

Temu panu się nie udało ze zniszczeniem stateczku

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #127 dnia: Styczeń 23, 2012, 10:04:18 »
To tak bogato teraz milicja się wozi? O.o


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ranshe

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #128 dnia: Styczeń 23, 2012, 11:06:33 »
Gdzie bogato? Nic specjalnego tam milicyjnego nie ma imho.

hidden Q

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 166
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: HiddEn Q
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #129 dnia: Styczeń 24, 2012, 01:51:14 »
Chwilowo bramy do wrót naszych są zamknięte :) Takie porządeczki organizacyjne.
Wczoraj wpadł nam fajny kąsek ale 2 nie wytrzymało i klikneli na przycisk self destrakt.
Zaczęło się niewinnie, miała to być akcja z zabiciem vigilanta a wpadły nam 3 capsiki :P najlepsze że mieliśmy tylko 2 osoby z punktami na początku (Drake i Tornado). Oczywiście hasło na intelu milicyjnym, że mamy złapane capsy na pasku poskutkowało szybciutkim przybyciem blobika milicyjnego :P

http://pabllo.webd.pl/kb_bsi/?a=kill_detail&kll_id=11085

Temu panu się nie udało ze zniszczeniem stateczku

Czyli inaczej mówiąc znowu trzeba było wysłużyć się amarrami i żeby było śmiesznej przylecieli gangiem, którego "nam" nie chciało się budować :D

I taka mała poprawka to nie blobik a porządnie zbudowany gang  marki WOLFSBRIGADE. Kończąc trolla ten KM wygląda jak kill whoring :D

graty!

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #130 dnia: Styczeń 24, 2012, 10:48:40 »
hidden pokaz nam na modelu gdzie ci zli panowie cie bumpneli....

Pabllo

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pabllo
  • Korporacja: Black Souls Industries
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #131 dnia: Styczeń 24, 2012, 11:36:35 »
Czyli inaczej mówiąc znowu trzeba było wysłużyć się amarrami i żeby było śmiesznej przylecieli gangiem, którego "nam" nie chciało się budować :D

I taka mała poprawka to nie blobik a porządnie zbudowany gang  marki WOLFSBRIGADE. Kończąc trolla ten KM wygląda jak kill whoring :D

graty!

Czy wysłużyć się ciężko powiedzieć, po prostu wystawilismy im fajny cel do zabicia :)
Żeby latać skutecznie takim gangiem to długa droga... gang mozna złożyć z samych wypimpowanych statków, ale druga sprawa to znaleźć cel, który z tym zawalczy.
Może dobrze zbudowany gang, ale 50 osób nie zawalczyło z 20 gangiem Shadow Cartel (którzy przylecieli zaraz za Amarskim gangiem) pomimo, że różnica w sprzęcie była zajebista na korzyść Amarrów. Dlatego pytanie po co takimi statkami latać jak się ludzie boją je wtopić ??
Kill whoring powiadasz ?? :) ja tam mam satysfakcje, że udało się je przytrzymać tym składem co mieliśmy... bo to był cud przy naszej ilości punktów :P

Crux

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #132 dnia: Styczeń 24, 2012, 12:01:32 »
Hidden mówi o whorowaniu bo nie ma go na killu. Jakby tam był to co innego- prawda?
Jeśli już ktoś się whorował to chyba tylko ja warriorami.
Czyli inaczej mówiąc znowu trzeba było wysłużyć się amarrami i żeby było śmiesznej przylecieli gangiem, którego "nam" nie chciało się budować :D
Z niecierpliwością oczekujemy gangu t3 by Copernicus Obserwatory  :P


Ranshe

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #133 dnia: Styczeń 24, 2012, 12:11:27 »
Kill whoring powiadasz ?? :) ja tam mam satysfakcje, że udało się je przytrzymać tym składem co mieliśmy... bo to był cud przy naszej ilości punktów :P

Patrz, a BWC ma w Uisper na stacji ze dwa devotery, cepy i generalnie kupę tacklerstwa. Wystarczyło powiedzieć.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #134 dnia: Styczeń 24, 2012, 12:47:43 »
Chlopaki, tym poziomem wewnetrznej dramy w ramach jednej organizacji (Polish Amarr Militia), kogos mi przypominacie...

Hmm hmmm...

Juz wiem. Zapraszamy do c0venu. :D

Pabllo

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pabllo
  • Korporacja: Black Souls Industries
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #135 dnia: Styczeń 24, 2012, 12:51:24 »
Patrz, a BWC ma w Uisper na stacji ze dwa devotery, cepy i generalnie kupę tacklerstwa. Wystarczyło powiedzieć.

może tak, ja tam nie wiem co kto ma spoza bsi w jakim systemie...  co by nie gadać my się tylko whorowaliśmy :)

PS jaka drama ?? normalna dyskusja osób które widzą rzeczy z różnych stron.

HammerSnake

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #136 dnia: Styczeń 24, 2012, 13:16:40 »

Crux

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #137 dnia: Styczeń 24, 2012, 13:19:43 »
Hammer nie licz na 3D :P

Ranshe

  • Gość
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #138 dnia: Styczeń 24, 2012, 13:34:30 »
Juz wiem. Zapraszamy do c0venu. :D

Przecież dopiero co niedawno c0ven opuściliśmy, my nie VIDE ;P

może tak, ja tam nie wiem co kto ma spoza bsi w jakim systemie...  co by nie gadać my się tylko whorowaliśmy :)

Zawołać o tacklerów na kanale czy nawet na localu gdzie siedzieliśmy w kilku nie sztuka... :P

Pabllo

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pabllo
  • Korporacja: Black Souls Industries
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: [.BSI.] Black Souls Industries - pytania i dyskusje
« Odpowiedź #139 dnia: Styczeń 24, 2012, 13:57:59 »
No i wołaliśmy o taklerów co widać po ilości arazuchów :)