Eve Online > Incarna

Captain's Quarters na Duality

<< < (11/14) > >>

ManganMan:
@Mystiq, ty raczej nigdy nie słyszałeś o The Old Republic, co?
BioWare robi to MMO już od dłuższego czasu.

Gregorius:
A ty dalej w zaparte ;)

Morphing twarzy w eve jest ubogi, bo ma dosłownie tylko kilka 'węzłów' odpowiadających za konkretne "grymasy". Pobaw się simsowym (serio mówię) to zobaczysz o co mi chodzi.
Fotorealizm zaczyna się tam, gdzie są tekstury - jakby w simsach dowalić tekstury z porowatą skórą, normalnymi oczętami to miałbyś doskonałą odpowiedź.

A skoro 90% graczy nie potrafi wykorzystać potencjału edytora eve to chyba o czymś to świadczy, nonne ? Gdzieś błąd został popełniony.

Dormio:

--- Cytat: Gregorius w Kwiecień 29, 2011, 10:58:30 ---Gdzieś błąd został popełniony.

--- Koniec cytatu ---
W momencie jak gracz decydował się zapłacić za grę ?  ;)
Nikt mu przecież nie obiecywał intuicyjnego i prostego interface.

SokoleOko:

--- Cytat: Gregorius w Kwiecień 29, 2011, 10:58:30 ---A skoro 90% graczy nie potrafi wykorzystać potencjału edytora eve to chyba o czymś to świadczy, nonne ? Gdzieś błąd został popełniony.

--- Koniec cytatu ---

Patrząc po failfitach na KB można by też wywnioskować, że "gdzieś został popełniony błąd" przy projektowaniu statków.

Bez przesady.

Jak ktoś chce poświęcić czas, to zrobi kapitalny avatar.

Gregorius:
Jak poświęcisz trochę czasu to i ze wszystkiego zrobisz "coś kapitalnego".
Zrozum, że nie kwestionuję tego, że w ogóle jest edytor tylko to, że jego możliwości są dętkowate, że o przyjemności i łatwości modyfikacji nie wspomnę. Dlatego nie ma co się podniecać tym evekowym edytorem, bo naprawdę jest przeciętny. Takie jest moje zdanie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej