Autor Wątek: Captain's Quarters na Duality  (Przeczytany 23010 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jonas

  • Gość
Captain's Quarters na Duality
« dnia: Kwiecień 20, 2011, 09:03:32 »
Na serwer testowy Duality wchodzi pierwsza wersja alfa CQ. Więcej informacji w linku.

http://lfn-online.pl/wiesci/89/
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 22, 2011, 10:03:14 wysłana przez Jonas DaVerde »

silvia

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 22, 2011, 00:36:56 »
Imho wyglada beznadziejne. Grafika jak z przed kilku lat*. Mam nadzieje, iz dopracuja to.

*Na najwyzszych ustawieniach

Jonas

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:02:03 »
Troszkę dokładniejsze spojrzenie na alfę CQ.

http://lfn-online.pl/wiesci/90/

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:09:22 »
Mogli dogadać się z kimś kto robi szutery na kompa i mieli by wszystko dużo szybciej i pewnie taniej niż wszystkiego uczyć się na własnych błędach.
A tak dostaliśmy syfną grafikę do czegoś co ... na dobrą sprawę jest nam zbędne (bo jakoś nie widziałem psalmów pochwalnych w polskiej społeczności na temat tych zmian)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:13:46 »
Patrzycie na work in progress.

Pierwsza odsłona nowych avatarów też wyglądała jak "idź stąd i nie wracaj", a interfejs był po prostu koszmarny. Co mamy dzisiaj? Wypas.

Więc wrzućcie na luz i poczekajcie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:17:29 »
Sokół ale ... jak będziesz już miał ostateczną wersję i wybór czy chcesz chodzić po stacji lub po staremu mieć wszystko ułożone to jaką opcję wybierzesz?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:20:28 »
Sokół ale ... jak będziesz już miał ostateczną wersję i wybór czy chcesz chodzić po stacji lub po staremu mieć wszystko ułożone to jaką opcję wybierzesz?

Nową. Proste.

A Ty chcesz mieć stary avatar? Bo ja nie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

HammerSnake

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:20:57 »
Że jak ? Ile razy była poruszana incarna na tym forum to zwolenników było zdecydowanie więcej niż przeciwników,a to całe cap quarters to jeden z elementów Incarny . Na moje mogą jeszcze zaimplementować wożenie wózkiem z marketu modułów przez całą stacje do hangaru i fitowanie ludzikiem parę minut tego wszystkiego na kadłub. Byle była opcja wyłączenia tego wszystkiego.

Swoją drogą jaki oni mają problem z jednym instancjowanym pokojem to jestem ciekaw jak wyjdzie to całe chodzenie po stacjach z setkami graczy . Albo jak bardzo to spłaszczą .Chociaż miały być między innymi  jakieś mini gry hazardowe  (ciekawe czy skarbówka będzie za to ścigać pl eve graczy patrząc na płynność isków na real money ,bo zasada podejrzenia nielegalnej działalności jakby nie patrzeć zachodzi   ::)  ) itp. Pożyjemy zobaczymy.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:24:39 »
Nie będzie żadnego wyboru - od lata zapominamy o ship spinningu, będzie tylko QC.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:42:37 »
Nie będzie żadnego wyboru - od lata zapominamy o ship spinningu, będzie tylko QC.
źródło?

AFAIR, CQ miało być opcjonalne.

Jonas

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 22, 2011, 11:04:30 »
CQ będzie czy tego chcecie czy nie. Ale konieczności korzystania z interfejsu 3d (klikam na stoliczek otwiera mi się hangar) już obligatoryjne nie będzie. Wszystkie ikony (boczny pasek i panel stacji) oraz skróty klawiszowe będą działać dokładnie tak samo jak teraz. Więc ostatecznie jedyne czego nie będzie to możliwość spinowania statkiem. Będziemy spinować awatarem.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 22, 2011, 11:22:36 »
Będąc szczerym avatar avatarem ale ... poświęcanie X czasu na łażenie po hangarze czy krypie to nie dla mnie, a raczej zabawka jak to Jonas napisał na dzień lub dwa. Pogapi się człowiek na swój avatar lub koleżanek lub kolegów przez te 2 czy 3 dni a później sobie odpuści bo spowszednieje i tak będzie nam zależało aby wszystko robić najszybciej jak się da a nie przez 5 minut np.

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 22, 2011, 12:09:07 »
Więc ostatecznie jedyne czego nie będzie to możliwość spinowania statkiem. Będziemy spinować awatarem.
Ejj... Tak nie wolno: ship spining to b. ważny element EVE!

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 22, 2011, 12:15:55 »
W czasie bitwy, jak trzeba się szybko reshipnąć, wiadomo, że każdy będzie chciał to zrobić jak najszybciej, ale są ludzie, którzy traktują eve często jako czat i spiningują ship siedząc godzinami na stacji. W takich sytuacjach chętnie pochodzę sobie po kabinie, usiądę, bo imo lepsze to, niż obecny widok hangaru. Poza tym, to ma być dopiero początek, a sądząc po tym jak wyglądał rozwój kreatora postaci w dość krótkim czasie, to jestem spokojny, że zrobią z tego CQ coś bardzo fajnego, w miarę szybko.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 22, 2011, 12:37:53 »
btw incarna/ambulation wychodzi latem ? Czy dadzą tylko te cap q?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 22, 2011, 12:58:06 »
btw incarna/ambulation wychodzi latem ? Czy dadzą tylko te cap q?

CQ jest pierwszym elementem Incarny i tylko tyle z tego będzie tego lata.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

HammerSnake

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 22, 2011, 13:01:42 »
To oni w tym ccp chyba więcej napierdalają w evke niż pracują lol  :D.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 22, 2011, 13:04:09 »
Na spotkaniu dowiedzieliśmy się, że około 80% załogi CCP gra (nie był pewny co do działów takich jak księgowość), każdy ma po 3 darmowe konta i mają obowiązek grania.
Nie zeznał ile czasu dziennie poświęcają na grę.  :)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 22, 2011, 13:24:12 »
To oni w tym ccp chyba więcej napierdalają w evke niż pracują lol  :D.

Sorry, ale jak czytam takie teksty, to widzę Leppera walącego pięścią w mównicę i krzyczącego "Balcerowicz musi odejść".

Do wszystkich krytykujących: poczytajcie trochę o tym zanim stwierdzicie że to shit po 5 sekundach patrzenia na fotkę.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Raiha

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 22, 2011, 13:58:14 »
Tez nie rozumiem jak można od razu ocenić coś co jest w fazie testów i powiedziane ze sa prawie wyłączone wszystkie efekty. Pisze to przecież blogu.

silvia

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 22, 2011, 16:12:22 »
mam nadzieje, iz dodadza opcje teleportacji pomiedzy miejscami w stacij, tak bym nie musial chodzic.

I jeszcze slowko dla osob ktore maja duze cyce na awatarze... szkoda mi was :D

HammerSnake

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 22, 2011, 17:09:16 »
No proszę was sztab ludzi pracujący nad tym projektem od paru lat ,a na pewno  4-5 lat temu już trwały nad tym prace projektowe-planowanie etc. ,a od 2 lat na poważnie się za to zabrali tłumacząc się graczą ,że to powód  przez który wprowadzają kosmetyczne zmiany w innych dziedzinach evki  .
Po takim czasie dostajemy zbugowane parę metrów do przejścia z paroma 3d konsoletami ,które wywołują to co już teraz można wywołać zwykłym przyciskiem. To z następnym patchem co będzie na jesieni? Krzesła do ustawienia i jakaś mini gra?

W mojej poprzedniej wypowiedzi chodziło mi o postęp prac ,a że to shit to inna sprawa. :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 22, 2011, 20:33:18 »
No proszę was sztab ludzi pracujący nad tym projektem od paru lat ,a na pewno  4-5 lat temu już trwały nad tym prace projektowe-planowanie etc. ,a od 2 lat na poważnie się za to zabrali tłumacząc się graczą ,że to powód  przez który wprowadzają kosmetyczne zmiany w innych dziedzinach evki  .

No właśnie nie.

Były prace koncepcyjne ("hmm.... fajnie by było, ale dziś jeszcze nie ma na to technologii"), było pokazane na FF 2009 demo, które zrobiono praktycznie "po godzinach", a które następnie trafiło do kosza, po czym dopiero zrobili Carbon (WoD) i praca nad Incarną rozpoczęła się na przełomie 2010/2011.

To co widzimy, to efekt ostatnich 3-4 miesięcy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 23, 2011, 15:39:01 »
Sokole ale ... czemu nie dogadają się już z jakąś firmą, która tworzyła tego typu grafiki choćby do gier z rodzaju szuterów zamiast wszystko robi samemu od początku?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 23, 2011, 17:29:08 »
Sokole ale ... czemu nie dogadają się już z jakąś firmą, która tworzyła tego typu grafiki choćby do gier z rodzaju szuterów zamiast wszystko robi samemu od początku?

Bo chcą mieć coś lepszego?

Hint: nowe avatary są w tej chwili najlepsze na rynku.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

AreQ

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 23, 2011, 18:58:01 »
Mass Effect 2 polecam. DUZO bogatszy i łatwiejszy moim zdaniem w obsłudze edytor postaci. I nie mówię że mieli wybulić na niego, ale nie mów że obecne w Eve są najlepsze w tej chwili.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 23, 2011, 21:48:25 »
Mass Effect 2 polecam. DUZO bogatszy i łatwiejszy moim zdaniem w obsłudze edytor postaci. I nie mówię że mieli wybulić na niego, ale nie mów że obecne w Eve są najlepsze w tej chwili.

Także grałem w MS2 i edytor był naprawdę udany + co by nie mówić albo pisać to grafika była także bardzo dobrze wyglądała. System sterowania także na poziomie (choć fabuła gorsza niż w 1 części).
Nadal Sokole obstajesz przy swoim?

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:12:41 »
Także grałem w MS2 i edytor był naprawdę udany + co by nie mówić albo pisać to grafika była także bardzo dobrze wyglądała. System sterowania także na poziomie (choć fabuła gorsza niż w 1 części).
Nadal Sokole obstajesz przy swoim?

SokoleOko miał chyba na myśli kreatory postaci w grach mmo ??

loobek

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 24, 2011, 00:02:00 »
DO Here"tyk"a i inne tyków:

Generalnie porównywanie generatora z shoterów gdzie max jakieś 30 osób/czas rozgrywki, będzie podziwiało twoje wypociny, do generatora dla
MMO troche mija się z celem, ilość wczytań takiego avka dla MMO będzie wiele większa, dlatego w innych MMO mamy możliwość edycji tylko texturek, a nie jak w nowym kreatorze avków wysokości czoła czy wypukłości polików, bierz pod uwagę to że prawa do patentów na takie kreatory pewnie tanie nie są wiec mając wystarczającą liczbę ludzi i wystarczająco dużo czasu można stworzyć coś w zespole co po minimalnych kosztach przyniesie maxymalny zamierzony efekt po najmniejszych kosztach, a przy okazji produkuje się to coś pod konkretny klucz, dzięki czemu eliminujemy później kolizję języków programowania.

Poza tym piszecie i wymyślacie jak potłuczeni jakby to był finalny efekt, a przecież cały czas prace trwają, a kanały petycyjne są otwarte...

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 24, 2011, 11:47:37 »
no i powinni dodać takie emotki jak

/jump
/laugh of corpmate's  fail fit
/laugh of corpmate's fail loose
pewpew

silvia

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 24, 2011, 15:14:32 »
Bo chcą mieć coś lepszego?

Hint: nowe avatary są w tej chwili najlepsze na rynku.

Mass Effect 2 polecam. DUZO bogatszy i łatwiejszy moim zdaniem w obsłudze edytor postaci. I nie mówię że mieli wybulić na niego, ale nie mów że obecne w Eve są najlepsze w tej chwili.

Sims 3




 >:D

Starakopara

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 24, 2011, 20:56:07 »
grasz w simsy Mystiq?

 ;D

AreQ

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 24, 2011, 22:29:20 »
Ja nie grałem w siimsy 3 ale też w takim razie edytor mają udany. Tak się tylko zastanawiam, co to za ludzie na obrazku, bo kajrze Obame i Potera, a tamta 8? Powinna mi coś mówić :D?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 24, 2011, 23:43:42 »
Chyba musicie grać w Eve na minimalnych ustawieniach, jeśli uważacie że jest jakiekolwiek porównanie między Sims 3 a Eve.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

AreQ

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 25, 2011, 01:03:28 »
ja nie grałem w simsy 3, skriny pokazuja ze wiele mozna zrobic, w przeciwienstwie do edytora w Eve. Co do jakości juz sie wypowiadalem i podawalem rpzyklad ktory znam, moze sa lepsze, nie znam nie wnikam ale - Mass Effect 2.