Autor Wątek: Dlaczego npc 0.0 jest npc?  (Przeczytany 11207 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:00:37 »
Różnica jest raczej sytuacyjna. Ja jak mieszkałem w null (krótko) za każdym z dwóch razów, mogłem liczyć tylko na siebie, ewentualnie na jeszcze jednego pilota który raczej nie był zalogowany w czasie jak raciłem. Sokole robił misje w systemie który był główną bazą Cartelu więc prawie zawsze miał jakieś szanse że ktoś przykleci ratować mu dupę. Ponadto ja wtedy byłem noobem który latał drakiem zrobionym na bloczek betonu zbrojonego / ravenem a nie sprzetem typu machariel czy tengulec

Odnośnie misji w null jest jeszcze sposób o nazwie "nieskanowalny" statek.

Misje i compleksy które musisz wydłubać probami w jakis sposób Cie troche maskują (trudniej znaleźć combatami tak długo jak nie wystrzelisz dron na które ta własciwość saitów nie działa) jak dodasz do tego fit o odpowiednim stosunku sensorów do sygnatury to bedziesz prawie nie wyjmowalny.
Prawie dlateego że zrobienie całkowicie nieskanowalnego fitu zbyt mocno potnie Ci statystyki statku w stosunku do misji.
Ze statkow o których wiem że mozna je tak zrobić (niekoniecznie tanio) to Legion i Tengu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:08:14 »
Dark, dwie rzeczy:

1) Cepy latają 19,44 AU/s (z rigami)
2) Zmiany w anomalkach to kolejny ukłon CCP w stronę kerbirów.

Po pierwsze - mniej dobrych systemów = lepszy defence intel, czyli ciężej zaskoczyć. Po drugie - przed zmianami pilot cepa miał do wyboru 2 Sanctumy i 2 Heaveny. Porównując dane ze d-scanu, miał często 50% szansy warpnięcia na właściwą anomalię po ok. 10 sekundach od pojawienia się na localu (jump, drop probe, scan, d-scan, warp).

Teraz w dobrych systemach anomalek jest wielokrotnie więcej i szansa na "hit" spadła drastycznie... do 10-20% (przy dużym systemie, im mniejszy tym... gorzej).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:14:09 »
Dark, dwie rzeczy:

1) Cepy latają 19,44 AU/s (z rigami)
no to jeszcze lepiej ;)
Cytuj
2) Zmiany w anomalkach to kolejny ukłon CCP w stronę kerbirów.

Po pierwsze - mniej dobrych systemów = lepszy defence intel, czyli ciężej zaskoczyć. Po drugie - przed zmianami pilot cepa miał do wyboru 2 Sanctumy i 2 Heaveny. Porównując dane ze d-scanu, miał często 50% szansy warpnięcia na właściwą anomalię po ok. 10 sekundach od pojawienia się na localu (jump, drop probe, scan, d-scan, warp).

Teraz w dobrych systemach anomalek jest wielokrotnie więcej i szansa na "hit" spadła drastycznie... do 10-20% (przy dużym systemie, im mniejszy tym... gorzej).
To co piszesz to jedna strona medalu, a druga jest taka ze kerbiry teraz sa bardziej skondensowane w zwiazku z czym:
1. latwiej zablokowac carebearzenie cloakerem z cov cyno
2. mysliwi wiedza w ciemno gdzie sie udac
3. mimo ze jest nawet 8 hiendowych anomalek zazwyczaj sa one pelne moze nie w 100% ale powiedzmy 6 na 8 jest zajetych

Podsumowujac zmiany w anomalkach ULATWILY a nie utrudnily zlapanie carebearow, przez ograniczenie miejsc w ktorych mozna efektywnie racic.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 22, 2011, 10:22:26 »
Podsumowujac zmiany w anomalkach ULATWILY a nie utrudnily zlapanie carebearow, przez ograniczenie miejsc w ktorych mozna efektywnie racic.

No nie... bo towarzystwo spiernicza z anomalek jak tylko coś się na intelu pokaże.

Ech, skasować te anomalki i wrócić do racenia na beltach. Przynajmniej wtedy można było polować solo bez core probe launchera. Odkąd weszły anomalki taki Vagabond stał się kompletnie bezużyteczny do solo.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 22, 2011, 11:05:58 »
Ja sobie latam vagasem bez core skanera po anomalkach, i mam kille, wiec nie wiem o co wam chodzi.
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

sc0rp

  • Gość
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 22, 2011, 13:36:16 »
No nie... bo towarzystwo spiernicza z anomalek jak tylko coś się na intelu pokaże.
wczesniej tez spierniczalo, a teraz jak napisalem wczesniej po zmianie jest konsolidacja kerbirow w okreslonych systemach przez co o czym wczesniej nie napisalem jest efektywny spadek zarobkow.

Ech, skasować te anomalki i wrócić do racenia na beltach. Przynajmniej wtedy można było polować solo bez core probe launchera. Odkąd weszły anomalki taki Vagabond stał się kompletnie bezużyteczny do solo.

Nie przesadzaj, w takim razie powinny byc misyjne beacony w misjach npc 0.0 tak jak jest przy frakcyjnych ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 22, 2011, 13:43:25 »
Nie przesadzaj, w takim razie powinny byc misyjne beacony w misjach npc 0.0 tak jak jest przy frakcyjnych ;)

Beacony do misji czy anomalek to przesada.

Ale wydaje mi się rozsądnym, żeby skaner pokładowy miał taką samą funkcjonalność jak pojedyncza core probe - 100% hit na wszystkie anomalki w zasięgu. Nawet już niech to będzie w promieniu 14 AU (a nie 32 jak probe), może tylko czas skanu mógłby być 15 s. (2x dłużej niż probe).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 22, 2011, 13:45:40 »
EEE, sokole ale skaner kierunkowy anomalki znajduje, tą funkcjonalnośc masz w jego zakładce obok tam gdzie zwykle zarzadzasz probami

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 22, 2011, 13:55:56 »
EEE, sokole ale skaner kierunkowy anomalki znajduje, tą funkcjonalnośc masz w jego zakładce obok tam gdzie zwykle zarzadzasz probami

Ale ta funkcjonalność jest właśnie totalnie z dupy - trwa to 30 sekund i obejmuje ok. 4 AU. Nie ma żadnego porównania do pojedynczej core proby.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 22, 2011, 14:16:09 »
Bo właśnie po to jest core proba :P
A na uzytek nie pvp takie coś wystarczy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 22, 2011, 14:36:50 »
Póki trwa to 30 sek to trudno to uznać za wystarczające. Może nawet na kapsla :P
Jak dla mnie ów czas mógłby być modyfikowany skilami, tak jak to jest w przypadku prob.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 22, 2011, 14:51:14 »
To ma byc narzedzie do eksploracji. Do pvp macie specjalne proby i dyrectional. Wiecie sa teorie że ta gra jest nie tylko dla morderców :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 22, 2011, 14:57:17 »
Są też teorie, że Ziemia jest płaska.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 22, 2011, 15:05:27 »
Doom ale do eksploarcji szybszy obrót skanera też by nie zaszkodził. Byłby i wilk systy i owca (nie)cała :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 22, 2011, 15:50:48 »
To ma byc narzedzie do eksploracji.

A po czym poznać "eksploracyjnego" (=kerbirskiego) carriera złapanego na anomalce? Po Core Probe launcherze w highslocie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 22, 2011, 15:57:00 »
Nie. Tak poznajesz faillbeerowego cariera :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 28, 2011, 01:01:51 »
A po czym poznać "eksploracyjnego" (=kerbirskiego) carriera złapanego na anomalce?
Po KMie... przecież pro-PVP się na KMach nie trafiają, nie ?  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 28, 2011, 01:09:01 »
Bo dają self destructa :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 28, 2011, 01:19:23 »
Bo dają self destructa :P
i po co podpowiadasz...  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...