Autor Wątek: Time Dilatation: First CSM6 letter is out  (Przeczytany 4870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« dnia: Kwiecień 12, 2011, 14:25:47 »
Hmm...
http://www.evenews24.com/2011/04/11/time-dilatation-first-csm6-letter-is-out/

Trawię pomysł i szczerze mówiąc nie ma w tej chwili zdania.
Co myślicie o tym pomyśle ?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 12, 2011, 14:48:31 »
Mnie trochę martwi ten fragment:

Cytuj
What makes Eve unique is the shardless galaxy that allows epic conflicts, wars involving tens of thousands of players culminating in the kind of battles which were once only the province of films like Star Wars. This is the fundamental distinction between a game like Eve and small-group PvP games like World of Tanks or League of Legends. When ten people win a raid on some server in World of Warcraft, no one cares; when three thousand players clash in one fight in Eve, even the traditional media takes notice.

TL;DR - blob or GTFO.

Fajnie, tylko Eve nie jest przystosowanie do tych "epickich" bitek od strony mechaniki. Nie mówię, że pomysł zaprezentowany tutaj nie zadziała. Ale nawet jeśli przyjmiemy, że uda się zlikwidować lag podczas dużej bitki - to co pozostaje? Alfowanie primary, do czego nie potrzeba ani skilla, ani żadnej zaawansowanej taktyki. Liczba shipów we flotach zwiększyła się znaczenie od 2003 roku, a HP shipów boostowano chyba raz i to dawno temu. Mechanika PvP wcale nie skaluje się w górę. To co działa tak jak założono przy 100-150, nie działa w ogóle przy 1000-1500.

CCP chyba umyka fakt, że w kategorii "fun" zwyciężają bitki do 100, w porywach do 150 osób.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 12, 2011, 14:51:46 »
niom ;>

trailery nowe wychodzą, na fanfestach mega bibki a lag jest :<
pewpew

AreQ

  • Gość
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 12, 2011, 15:28:11 »
Mnie trochę martwi ten fragment:

TL;DR - blob or GTFO.

Fajnie, tylko Eve nie jest przystosowanie do tych "epickich" bitek od strony mechaniki. Nie mówię, że pomysł zaprezentowany tutaj nie zadziała. Ale nawet jeśli przyjmiemy, że uda się zlikwidować lag podczas dużej bitki - to co pozostaje? Alfowanie primary, do czego nie potrzeba ani skilla, ani żadnej zaawansowanej taktyki. Liczba shipów we flotach zwiększyła się znaczenie od 2003 roku, a HP shipów boostowano chyba raz i to dawno temu. Mechanika PvP wcale nie skaluje się w górę. To co działa tak jak założono przy 100-150, nie działa w ogóle przy 1000-1500.

CCP chyba umyka fakt, że w kategorii "fun" zwyciężają bitki do 100, w porywach do 150 osób.
Tak, ale mimo takie wielkie bitki się zdarzają, ba są relatywnie często. Więc coś z tym trzeba zrobić. Jeśli zadziała to może być całkiem świetny pomysł. Martwi mnie tylko o to jak to się będzie "włączać" - automat, petycja? Nie chciałbym żeby przez jakieś błędy automatu włączało się gdy nie jest potrzebne, a jeśli będzie to jakiś automat, to znając Eve bugi gwarantowane;-).

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 12, 2011, 19:12:46 »
jak dla mnie wszystkie anty lag rozwiazania sa dosc dziwne...
kiedys sobie wyobrazalem to tak ze mam HUDa...
gdzie miesci sie 20 w porywach po upgreydach statku 25 obiektow
i zeby to mialo sens to przelaczam sobie dziesiatki ustawien podczas bitki zeby wylapac interesujacy mnie cel...
a czego nie ma w overview, nie ma i w broketach wiec lagowac powinno mniej...

✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

AreQ

  • Gość
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 12, 2011, 19:30:16 »
Niestety to tak nie działa. Pomoże na niewydolność Twojego sprzętu, ale lag się Tworzy na drodze komunikacji serwera z klientami i/lub wydajności samego serwera.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 12, 2011, 20:31:33 »
Niestety to tak nie działa. Pomoże na niewydolność Twojego sprzętu, ale lag się Tworzy na drodze komunikacji serwera z klientami i/lub wydajności samego serwera.

Arrrghhh
na bonusy magnetara!!!
zatem "mówco prawd"
ccp chciało mnie 2 razy banowac za niewydolność sprzętu naszych ofiarrr.
psu braty :/


✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 12, 2011, 23:56:06 »
Jednego tylko nie rozumiem/nie doczytałem, tylko RoF ma ulec redukcji, czy wszystko ulegnie spowolnieniu (np. inercja), tj. cały system opanuje "bullet time"?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Goomich

  • Gość
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 13, 2011, 00:32:32 »
Skoro zwolnią wewnętrzny zegarek, to wszystko. Świetne narzędzie do griefowania dla NC: wrzucić przeciwnikowi 500 cloakerów do systemu i nagle POSy działają o połowę wolniej (produkcja, kopanie).

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 13, 2011, 09:01:00 »
Skoro zwolnią wewnętrzny zegarek, to wszystko.

No właśnie napisali wyraźnie, że nie wszystko. Plus, logika podpowiada, że takie zwolnienie czasu dotyczyłoby tylko grida.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jonas

  • Gość
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 13, 2011, 09:21:10 »
Ale lag bitewny nie dotyczy tylko grida, ale całego systemu (często nawet wielu systemów jednocześnie). Ileż razy wisiałem sobie na ssie nie mogąc włączyć warpa jak bitka była gdzieś na gejcie czy stacji. A TD z tego co zrozumiałem ma dotyczyć tylko rozkazów dla statków i ich zachowania w przestrzeni (bullet time) a już nie będzie tykać takich elementów jak skillowanie, POSy (przynajmniej w zakresie produkcji czy wydobycia) itd.

sc0rp

  • Gość
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 13, 2011, 09:51:56 »
hmmm zwolnienie czasu skillowania  >:D ciekawe ciekawe to mogloby rozwiazac bloby raz na zawsze.

Goomich

  • Gość
Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 13, 2011, 11:32:53 »
A racja Jonas, nie doczytałem ostatniego zdania.