Autor Wątek: Problem eve w WIN7  (Przeczytany 11278 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shadow84

  • Gość
Problem eve w WIN7
« dnia: Kwiecień 04, 2011, 23:30:12 »
Cześć!

Mój problem może jest błachy, ale fajnie byłoby gdyby ktoś znał rozwiązanie.
Otóz dziś zreinstalowalem system mialem win 7 64 bit, zainstalowałem od nowa ten sam i ku  mojemu zdziwieniu nie działa mi evka, tzn klikam na ikone załacza się splash po chwili znika a gra się nie uruchamia, nawet okno do logowania się nie pokazuje.

Pomóżcie

deckard

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 04, 2011, 23:53:38 »
Zainstaluj directx 9
Win 7 domyślnie ma tylko direct 10 eve wymaga 9.

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 05, 2011, 00:02:46 »
Problem jest taki ze instaluje 9 tke ale jak nawet puszcze dx diaga to mam 11 mimo ze niby 9 sie zainstalowala

deckard

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 05, 2011, 00:05:58 »
Dx diag bedzie wyświetlać najnowsza wersje dx-a starsze beda jako  dll-ki tylko. Skad brales dx-a z katalogu eve czy jakis zgrany z netu?
Oprocz dx eve wymaga jeszcze micro.. c++ chyba :)

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 05, 2011, 00:09:29 »
ze stronki ms mam dx

deckard

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 05, 2011, 00:11:15 »
Powinno być ok zainstaluj jeszcze vcredist. Brakuje ci jakis dll nie wiem jakich niestety

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 05, 2011, 00:18:06 »
Spróbuj znaleźć błąd w dzieniku zdarzeń. Powinno byc tam info że odwołano sie do dll którego zabrakło

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 05, 2011, 04:20:35 »
Zainstaluj directx 9
Win 7 domyślnie ma tylko direct 10 eve wymaga 9.


1. Nie ma czegoś takiego jak DX9 do Win 7, nie dawaj mu takich rad, bo jeszcze gorzej zepsuje.

2. OP: W katalogu z grą masz dwa pliki: repair.exe i logserver. Najpierw spróbuj rapaira. Program przyjrzy się twojej efce i jak coś jest z nią nie tak, to ściągnie co trzeba. Jak nie zadziała, to odpal logservera, tam nowe workcośtam i wtedy odpal efkę. Pokaże ci co się nie odpala i gdzie jest błąd.

3. Po co reinstalowałeś W7?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 05, 2011, 07:31:04 »
Na W7 64bit Evka rusza bez żadnych dodatkowych zabiegów.
Być może masz spierniczonego klienta i zrób repaira jak radzi przedmówca.
Albo może coś z firewallem?
W ogóle odpalałeś na tym kompie evkę niedawno? Bo może wymagań nie spełnia?
Przedwieczny.

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 05, 2011, 08:58:28 »
Prawy klawisz myszki na ikonie gry na pulpicie czy gdzie tam ja masz i "Uruchom jako administrator".
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

skyrush

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 05, 2011, 11:20:12 »
To samo było u mnie. To zależy od hardware'u, to, że jednym działa nie znaczy, że każdemu. Takich skarg jest masa od czasu ostatniego update'u.

tak więc, co pomogło:
1. reinstall directa - najnowszy ze strony microsoftu
2. masz kartę dźwiękową realtek'a na płycie?  na stronie producenta ściągnij najnowsze stery pod swój w7/64bit.

u mnie rozwiązało problem z crashem po splash screenie, mam nadzieję, że Tobie też pomoże
jou

deckard

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 05, 2011, 11:40:07 »
Mona X Eve wymaga directx 9c, win 7 ma domyślnie 10 lub 11 i nie ma większości dll do 9 ergo większość gier nie będzie działać na nowo zainstalowanej wingrozie 7. Direct 10 i 9 to rozne pakiety Zainstalowanie dx9c to obowiązek, sprawdź jakie dll masz w swoim katalogu windowsa to sam się przekonasz.

To co powiedział mona użyj repair.exe powinno działać, nadal twierdze ze brakuje ci jakiś dll. Jesli repair nie poleci zainstaluj vcredist i odpal pełny update wingrozy, zainstaluje masę śmieci ale duża szansa ze dodatkowo zgra jakiś ważny pakiet  który jest wymagany. Alternatywa to przeinstalowanie eve do tej pory zresztą pewnie już masz to zrobione:)

P.S. up win 7 to zresztą i tak przydatna sprawa wiec również polecam.

Goomich

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 05, 2011, 11:53:57 »
Mona X Eve wymaga directx 9c, win 7 ma domyślnie 10 lub 11 i nie ma większości dll do 9 ergo większość gier nie będzie działać na nowo zainstalowanej wingrozie 7.

Jakoś Shadowowi nie pomogło. Ciekawe dlaczego?

Direct 10 i 9 to rozne pakiety

Tak, jeden jest przeznaczony do WinXP, a drugi do Visty i 7.

Zainstalowanie dx9c to obowiązek, sprawdź jakie dll masz w swoim katalogu windowsa to sam się przekonasz.

Legacy DX9 dla podtrzymania wstecznej kompatybilności.

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 05, 2011, 14:05:33 »
Tez potwierdzam że na W7 64bit nie trzeba nic robić (poza zainstalowaniem EVE) żeby fungało. Żadnych herezji z DX9 tym bardziej.

Używam tego od wyjścia w7, instalowałem eve kilka razy na w7-64, na różnych kompach, żadnych problemów być nie powinno.
Zdecydowanie trzeba popatrzyć w logi ocb.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 05, 2011, 14:32:03 »
Cytat: Shadow84
Otóz dziś zreinstalowalem system mialem win 7 64 bit, zainstalowałem od nowa ten sam i ku  mojemu zdziwieniu nie działa mi evka, tzn klikam na ikone załacza się splash po chwili znika a gra się nie uruchamia, nawet okno do logowania się nie pokazuje.
Z tego nie wynika, czy po przeinstalowaniu Windowsa zainstalowałeś jeszcze raz EVE? Jeżeli nie instalowałeś EVE jeszcze raz, to może być powód, bo instalator EVE oprócz samej gry instaluje jeszcze DX i VCredist. Więc możesz nie mieć jakichś bibliotek w konkretnych wersjach wymaganych przez grę.

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 05, 2011, 14:37:52 »
to ja jeszcze raz powtorze. prawy klawisz i uruchom jako administrator :) naprawde :) win7 czysty bez cudowania i instalowania jakichkolwiek dodatkow smiga z eve bezproblemowo. jedyny problem to uprawnienia.
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Kara Mon

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 05, 2011, 16:09:29 »
Nawet nie trzeba evci instalowac, tez neidawno przechodzilem z xp na 7 i wystarczylo ze zrobilem kopie katalogu eve i jeszcze z moich dokumentow smieci zebym nie musial na nowo pierdyliarda okienek ustawiac . Jedyny minus tej operacji jest taki ze przy kazdym uruchomieniu wola o uprawnienia ale coz cos za cos .


Btw zadnego sciagania a tym bardziej instalowania DX9 nie ma , nie wiem skad ten pomysl ale czysty win 7 w moim przypadku sprawia czasem problemy przy grach/programach z okresu swietnosci win 95 ale to chyba bardziej problem sprzetowy (jak brak dzwieku bo dzwiekowki nie rozpoznaje gra itp) niz systemowy. Wszystko dziala a po instalce systemu zmienilem tapete i powylaczalem zbedne nudne komunikaty ze cos tam gdzies tam nie dziala .

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 05, 2011, 16:15:37 »
A morał tej bajki jest łatwy i prosty: Wyłącz UAC! :D


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 05, 2011, 16:41:02 »
W przeciwieństwie do vioski to uac w win7 jest prawie niezauważalne ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 05, 2011, 16:52:08 »
I można sobie łatwiej ustawić natężenie UAC od typowo Vistowego po brak (choć Windows tego nie poleca :P )


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 05, 2011, 18:09:51 »
Panowie, własnie sciagam sterowniki do szwiekowki i vc redist do wersji windows 7 64 bit, zobaczymy co mi to da. Reinstal windowsa robiłem bo juz sie sypał dziad, a gralem na wczesniejsze instalacji na 5 kont i nie rwalo mi, chlopaki z corpa mowia ze im ledwo na 2 smiga, a mnie smiga na 5 wiec niejest to wina sprzetu dzis jakies 20 min temu zainstalowalem od nowa windows (znowu) i probuje waaszych rad, jak puszczam repaira to mi tylko index sciaga robi checksuma i lipa, natomiast w logu pisze cos takiego:



285   2011.04.05 16:01:57:266   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/paperDoll/projectedDecals.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
286   2011.04.05 16:01:57:304   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/camera/basicCamera.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
287   2011.04.05 16:01:57:304   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/camera/freeCamera.py', 'compiled'): 'module' object has no attribute 'BasicCamera'
288   2011.04.05 16:01:57:322   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/camera/roomEditCamera.py', 'compiled'): 'module' object has no attribute 'FreeCamera'
289   2011.04.05 16:01:57:366   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/uitest/uitestUtils.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
290   2011.04.05 16:01:57:407   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/util/matrixConversion.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
291   2011.04.05 16:01:57:410   Attempting to redefine util.ResFile in ('script:/../../../carbon/client/script/util/resLoader.py', 'compiled') (already defined in ('script:/../../../carbon/client/script/util/misc.py', 'compiled')).
292   2011.04.05 16:01:57:410   The definition for util.ResFile from ('script:/../../../carbon/client/script/util/resLoader.py', 'compiled') will be ignored.
293   2011.04.05 16:01:57:446   execute failed on ('script:/environment/effects3/GenericEffect2.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
294   2011.04.05 16:01:57:448   execute failed on ('script:/environment/effects3/HullRepair.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
295   2011.04.05 16:01:57:448   execute failed on ('script:/environment/effects3/Jettison.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
296   2011.04.05 16:01:57:448   execute failed on ('script:/environment/effects3/Jump.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
297   2011.04.05 16:01:57:448   execute failed on ('script:/environment/effects3/JumpPortal.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
298   2011.04.05 16:01:57:448   execute failed on ('script:/environment/effects3/RemoteECM.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
299   2011.04.05 16:01:57:449   execute failed on ('script:/environment/effects3/Scan.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
300   2011.04.05 16:01:57:449   execute failed on ('script:/environment/effects3/SensorBoost.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
301   2011.04.05 16:01:57:449   execute failed on ('script:/environment/effects3/ShieldBoosting.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
302   2011.04.05 16:01:57:449   execute failed on ('script:/environment/effects3/ShieldHardening.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
303   2011.04.05 16:01:57:449   execute failed on ('script:/environment/effects3/ShieldTransfer.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
304   2011.04.05 16:01:57:450   execute failed on ('script:/environment/effects3/StasisWeb.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
305   2011.04.05 16:01:57:450   execute failed on ('script:/environment/effects3/SuperWeapons.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
306   2011.04.05 16:01:57:450   execute failed on ('script:/environment/effects3/TargetPainter.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
307   2011.04.05 16:01:57:450   execute failed on ('script:/environment/effects3/TrackingBoost.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
308   2011.04.05 16:01:57:450   execute failed on ('script:/environment/effects3/TractorBeam.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
309   2011.04.05 16:01:57:451   execute failed on ('script:/environment/effects3/TriageMode.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
310   2011.04.05 16:01:57:451   execute failed on ('script:/environment/effects3/Warp.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
311   2011.04.05 16:01:57:451   execute failed on ('script:/environment/effects3/WarpDisruptFieldGenerating.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
312   2011.04.05 16:01:57:451   execute failed on ('script:/environment/effects3/WarpScramble.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
313   2011.04.05 16:01:57:451   execute failed on ('script:/environment/effects3/accelerationGate.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
314   2011.04.05 16:01:57:452   execute failed on ('script:/environment/effects3/cloaking.py', 'compiled'): ('No module named effects', 'effects')
315   2011.04.05 16:01:57:488   execute failed on ('script:/environment/model/turretSet.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
316   2011.04.05 16:01:57:526   execute failed on ('script:/environment/model/turret_sc2.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
317   2011.04.05 16:01:57:563   execute failed on ('script:/environment/nodemanager.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
318   2011.04.05 16:01:57:601   execute failed on ('script:/parklife/dungeonEditorToolGeometry.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
319   2011.04.05 16:01:57:638   execute failed on ('script:/ui/camera/charCreationCamera.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
320   2011.04.05 16:01:57:641   execute failed on ('script:/ui/login/charcreation/bloodlineSelector.py', 'compiled'): ('No module named paperDoll', 'paperDoll')
321   2011.04.05 16:01:57:691   execute failed on ('script:/ui/shared/maps/mapcommon.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
322   2011.04.05 16:01:57:727   execute failed on ('script:/ui/shared/maps/maputils.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
323   2011.04.05 16:01:57:765   execute failed on ('script:/ui/shared/planet/curveLineDrawer.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
324   2011.04.05 16:01:57:768   Attempting to redefine hparser.HtmlScraper in ('script:/ui/util/htmlscraper.py', 'compiled') (already defined in ('script:/../../../carbon/client/script/ui/control/editutils/htmlscraper.py', 'compiled')).
325   2011.04.05 16:01:57:768   The definition for hparser.HtmlScraper from ('script:/ui/util/htmlscraper.py', 'compiled') will be ignored.
326   2011.04.05 16:01:57:792   Attempting to redefine util.GetAttrs in ('bin:/../../carbon/common/script/util/commonutils.py', 'compiled') (already defined in ('script:/../../../carbon/client/script/util/misc.py', 'compiled')).
327   2011.04.05 16:01:57:792   The definition for util.GetAttrs from ('bin:/../../carbon/common/script/util/commonutils.py', 'compiled') will be ignored.
328   2011.04.05 16:01:57:792   Attempting to redefine util.Clamp in ('bin:/../../carbon/common/script/util/commonutils.py', 'compiled') (already defined in ('script:/../../../carbon/client/script/util/misc.py', 'compiled')).
329   2011.04.05 16:01:57:792   The definition for util.Clamp from ('bin:/../../carbon/common/script/util/commonutils.py', 'compiled') will be ignored.
330   2011.04.05 16:01:57:811   Audio2 logobject up.
331   2011.04.05 16:01:57:847   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/environment/audioService.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
332   2011.04.05 16:01:57:905   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/paperDoll/paperDollSpawnWrappers.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
333   2011.04.05 16:01:57:912   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/const.py', 'compiled'): ('No module named triui', 'triui')
334   2011.04.05 16:01:57:912   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/control/basedeco.py', 'compiled'): ('No module named uiconst', 'uiconst')
335   2011.04.05 16:01:57:949   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/control/browserutil/browserImageSvc.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
336   2011.04.05 16:01:57:984   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/control/browserutil/browserutil.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')
337   2011.04.05 16:01:57:985   execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/ui/control/video.py', 'compiled'): ('No module named uiconst', 'uiconst')

To tylko część loga oczywiscie

Pynio

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 05, 2011, 18:31:10 »
sprawdziłbym pamięć RAM (mimo tego, że piszesz, że to nie hardware) i HDD (odczyty smart'a). Sam mam win 7 64 bit i jedyne co musiałem zrobić to ściągnąć klienta, włączyć i cieszyć się grą.

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 05, 2011, 18:38:50 »
Problem jest taki ze w windowsie xp ktorego tez posiadam gra smiga z tej samej lokalizacji, ale windows xp jest 32 bit i nie obsluguje mi calego ramu jaki mam wiec gdy wlaczam 5 klientato gra rwie jakby cos sie z nia dzialo

Shamoth

  • Yellow Koza
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trish Mase
  • Korporacja: Republic Military School
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 05, 2011, 19:34:12 »
Spróbuj w pierwszej kolejności wyeliminować "chory" system zarządzania plikami/zależności w EVE przez modyfikację skrótu do EVE
X:\EVE\eve.exe /end /LUA:OFF /server:87.237.38.200
Ja mam EVE mobilną na gwizdku, który nosze cały czas przy orderach i klienta odpalam praktycznie na każdym kompie który spełnia minimalne wymagania a w domu śmiga na win7 ulti 64bit.

Jak wersja mobilna nie zaskoczy to dopiero zaczął bym się głowić nad systemem i sterownikami, zainstalowałeś SP1 do win7?
Tak jak kilka osób wspomniało, EVE powinno ruszyć z kopyta nawet na systemowych sterownikach grafy i dźwiękówki jeśli te są na tyle stare że system je rozpozna i sam zainstaluje sterowniki np. jakiś realtek i radeon 4xxx lub geforce 2xx
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 05, 2011, 19:50:05 »
tzn co mam zrobic sammoth ?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:01:48 »
spróbować odpalić eve tym poleceniem
X:\EVE\eve.exe /end /LUA:OFF /server:87.237.38.200
gdzie pogrubione to ścieżka dostępu do pliku
Najłatwiej Ci chyba bedzie zrobić skrót i we właściwości -> zakładaka skrót dodać co trzeba do ścieżki

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:09:42 »
Wkleilem to do skrotu i dalej to samo ...

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:10:42 »
Problem w tym ze nie sprobowalem jeszcze najwazniejszego czyli reinstala, ale niemam klienta a z tym netem ktory tu mam to nie sciagne tego za szybko moze ktos w moich okolicach gra w evke moglibysmy sie gdzies zgadac

Shamoth

  • Yellow Koza
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trish Mase
  • Korporacja: Republic Military School
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:17:36 »
Ale chyba pisałeś że na XP klient działa więc to nie powinna być kwestia uszkodzonego klienta.
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:23:31 »
Przed formatem ta instalka dzialala i tu i tu a teraz na xp dziala a na win 7 nie dzialato jest najgorsze ze pomysly sie koncza :/

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:26:34 »
Pozatym w logu pokazuje ze nie moze otworzyc modułów może jednak to klient ?

Shamoth

  • Yellow Koza
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trish Mase
  • Korporacja: Republic Military School
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:30:34 »
win7 aktywowałeś?
brak aktywacji upośledza funkcjonalność systemu... szczerze mówiąc to już sam nie wiem co jeszcze ci poradzić poza instalacją starszych sterowników, biblioteki przerobiłeś, wersja portable nie działa, na xp działa więc i klient i sprzęt jest ok...

AD problem z ładowaniem modułów
jaki system plików jest na dysku na którym wisi EVE? FAT32, exFAT, NTFS?
próbowałeś odpalić jako administrator?
jeśli NTFS zaznacz folder EVE i we właściwościach pozmieniaj uprawnienia dostępu tak żeby użytkownicy/users mieli wszelkie uprawnienia do folderu/podfolderów/plików i zmień właściciela na użytkownicy/users, tylko te operacje musisz zrobić z konta administratora.
Albo zanim zaczniesz kombinować z atrybutami plików, można sobie zrobić kuku, przekopiuj całego klienta na gwizdek lub dysk z systemem FAT32 i odpal eve z atrybutami jakie podałem wcześniej żeby odpalić wersję mobilną, powinna wystartować świerzynka jak byś dopiero co zainstalował eve bez konfiguracji
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:42:30 »
Teraz np po wejsciu do loga wcisnalem contol +4 i wsykoczyl mi bład crc zwiazany z eve czyli klient ?

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 05, 2011, 20:59:26 »
execute failed on ('script:/../../../carbon/client/script/paperDoll/AvatarGhost.py', 'compiled'): ('DLL load failed: Nie mo\xbfna odnale\x9f\xe6 okre\x9clonego modu\xb3u.', '_trinity', 'trinity')

ciagle w logu powtarza sie to

Shadow84

  • Gość
Odp: Problem eve w WIN7
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 06, 2011, 15:56:51 »
Rozwiązanie?
Hm.. zepsuty klient... ściągnąłem dziś rano odpalilem i w ciagu 5 min grałem w eve, dzięki wszystkim za pomoc przyda się tym osobom którym reinstall klienta nie pomógł.

Pozdrawiam
SLY84

PS.
SEE U IN GAME