Autor Wątek: Zmiany w anomaliach  (Przeczytany 29454 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 25, 2011, 20:41:42 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=883

W skrócie, systemy z ssem -0.0 do -0.2 nawet na upgracie lvl 5 mogą nie mieć na stałe najlepszych anomalii (haveny, sanctumy), za to systemy z bardzo niskim ssem -0.8 do -1.0 mogą mieć ich nawet 10.

Super sprawa dla ludzi którzy żyją w systemach o bardzo niskim ssie, bo nie będą musieli się już martwić o brak wolnej anomalii.
Ale dla aliansów żyjących z wynajmowania systemów będzie to bardzo duży problem, bo wynajmowanie systemu z ssem -0.0/-0.2 będzie nieopłacalne.
Inna konsekwencja tej zmiany, jaką dostrzegam, to taka, że kerbiry będą jeszcze bardziej bezpieczne. Prawdopodobnieństwo, że ship z probami, który często leci na losową anomalkę wpadnie akurat na tą gdzie jest kerbir mocno spadnie, jak anomalii do wyboru będzie 10, a nie 4.

silvia

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2011, 22:05:15 »
A z drugiej strony bedzie jeszcze lepiej wiadomo w jakich systemach siedza  >:D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 25, 2011, 22:33:46 »
Z dupy zmiana... naprawdę nie widzę w tym za grosz sensu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 25, 2011, 22:56:13 »
Wreszcie ss systemu odnosi się w jakiś sposób do tych sztucznych upgradeów systemów.. Do tej pory miało się to nijak i brakowało w tym logiki, konsekwencji. Dobrze że się za to zabierają.

Zapewne wymusi to rekonfiguracje sieci jb.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 25, 2011, 23:01:35 »
Akurat jesteś ostatnią osobą, która powinna to chwalić, bo taki sojusz jak Yarr (czy Cartel. - żeby nie było, choć my akurat z definicji nie chcemy sova) będzie mógł zapomnieć o sanctumach :D

Najlepsze systemy obsiądą największe sojusze, a systemy do wynajęcia będą gówniane.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 25, 2011, 23:05:39 »
A z drugiej strony bedzie jeszcze lepiej wiadomo w jakich systemach siedza  >:D
A to już dane dotlana o aktywności to mało?
Z dupy zmiana... naprawdę nie widzę w tym za grosz sensu.
Ktoś z LFN wysnuł ciekawą teorię na temat tej zmiany, inny pomysł to naprawcze nerfniecie (kolejne po zabawie lootem, spawnami itp) sytuacji z która uznali ze przegieli  bo 00 stało sie za bogate
Wreszcie ss systemu odnosi się w jakiś sposób do tych sztucznych upgradeów systemów.. Do tej pory miało się to nijak i brakowało w tym logiki, konsekwencji. Dobrze że się za to zabierają.

Zapewne wymusi to rekonfiguracje sieci jb.
Nie traktuj tego jako flame, ale biorac pod uwagę że yarrr siedzi w npc to ktos moze odczytywac taką wypowiedź jako zazdrość. I jak podejżewam osoby które się zainstalowały w nerfionych systemach raczej się z Tobą nie zgodzą

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 25, 2011, 23:09:52 »
Akurat jesteś ostatnią osobą, która powinna to chwalić, bo taki sojusz jak Yarr (czy Cartel. - żeby nie było, choć my akurat z definicji nie chcemy sova) będzie mógł zapomnieć o sanctumach :D

Najlepsze systemy obsiądą największe sojusze, a systemy do wynajęcia będą gówniane.

Eee.... Raczej nie. Nie wiem jak jest obecnie, ale z tego co pamiętam, dobre anomalki w GW zdarzają się raz na ruski rok. W związku z tym Yarrr powinno mieć te zmiany "tam gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę" cytując klasyka.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 25, 2011, 23:15:22 »
I dokładnie tak jest jak pisze Ptysiu. Co mnie obchodzą anomalki? Czasem zrobimy jakąś dla rozrywki, ale to tak z częstotliwością jednej max 2 na miesiąc.
A niech się ze mną nie zgadzają, maja do tego prawo. Ale chyba zgodzicie się że nowy system sova ma się do ss systemu nijak i jest to zwyczajnie sztuczne. WEF mieszkał jakiś czas na północy i mieliśmy dostęp do sanctumów, ale jakoś cierpliwości do tego nie miałem.
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2011, 23:26:02 wysłana przez GlassCutter »
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

F-YU

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 26, 2011, 21:03:15 »
że nie wpadli jeszcze na to aby zrobić dynamiczny system true-seca - nie bijesz ratów trusec spada do -1 - bijesz to się podnosi (rozwala cały system botów bo boty musiały by skakać między systemami inaczej bardzo szybko system by się wyczerpał...)- najpierw wprowadzają jakieś kretyńskie upgready - generatory, które zresztą spierdoliły cały system wh - a teraz nerfią nerfią nerfią. kiedy doczekamy się jakiego boostu? NPC 0.0 tak znerfili że strach tam latać, teraz ten strach przeniesie się i na true 0.0 z wysokim true-sekiem.

faktycznie zostanie w eve tylko jedno do roboty...
siedzenie na swoim wallecie.
i? no nie wiem co jeszcze bo miodności pvp nie boostowali od lat.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2011, 21:19:20 wysłana przez solo »

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 26, 2011, 21:31:21 »
Jak dla mnie wszystkie tego typy zmiany utrudniające zarabianie kaski to zuo. Zapewne wielu ludzi, którzy będą musieli poświęcać kilka razy więcej czasu na zarobienie kasy na pvp shipa przestaną grać bo to już nie będzie zabawne. Im droższa będzie to zabawa tym większy dupochron będą chcieli mieli ludzie.

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 26, 2011, 22:49:52 »
Z drugiej strony nie dziwię im się, że chcą to nerfić, bo ludzie srają tą kasą na wszystkie strony praktycznie, o ile nie są za leniwi żeby to farmić (albo jeszcze im się nie znudziło jak nam). Inna sprawa, że taka zmiana samotnie bez innych - tak jak tu mówicie, dynamiczny truesec czy co tam - jest trochę bez sensu.

Też mi się trochę nie podoba, bo pewnie będę musiał poświęcić więcej czasu na odrabianie strat. A nawet jeśli, to fak dis, poradzimy sobie w taki czy inny sposób, nie ma co się szarpać specjalnie. ;)

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 27, 2011, 16:05:49 »
Będzie wiecej kuzynów na paskach. :)
Charming But Irrational

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 28, 2011, 01:20:26 »
Wiesz co Sobocz - jeśli paski się zaludnią to będzie el dorado :D

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 28, 2011, 10:53:14 »
| Region               |  A |  B |  C |  D |  E |           |
|----------------------+----+----+----+----+----+-----------|
| The Spire            |  3 |  9 | 28 | 18 | 14 | DRF (d)   |
| Cobalt Edge          |  7 | 19 | 19 | 10 | 14 | DRF (d)   |
| Malpais              |  8 | 22 | 27 | 34 | 11 | DRF (d)   |
| Perrigen Falls       |  4 |  9 | 39 | 42 | 10 | DRF (d)   |
| Etherium Reach       |  6 | 13 | 37 | 34 | 10 | DRF (d)   |
| The Kalevala Expanse |  6 | 16 | 19 | 17 | 10 | DRF (d)   |
| Outer Passage        | 12 | 22 | 15 | 28 |  8 | DRF (d)   |
| Oasa                 | 12 | 16 | 24 | 24 |  8 | DRF (d)   |
| Delve                | 16 | 10 | 20 | 16 |  8 | ?         |
| Tenal                | 27 | 17 |  9 |  7 |  8 | NC        |
| Feythabolis          | 29 | 28 | 18 |  6 |  8 | CAAASEROL |
| Branch               | 17 | 25 | 25 | 20 |  7 | NC        |
| Period Basis         |  9 | 11 |  6 |  3 |  7 | ?         |
| Cache                | 17 | 11 |  6 |  1 |  7 | DRF       |
| Deklein              |  7 |  6 | 22 | 27 |  6 | NC/DC     |
| Fountain             | 43 | 21 | 14 |  8 |  6 | NC/DC     |
| Querious             | 31 | 15 | 11 | 12 |  5 | ?         |
| Insmother            | 37 | 27 | 30 | 10 |  4 | DRF       |
| Omist                | 12 | 18 |  6 |  3 |  4 | DRF       |
| Vale of the Silent   | 48 | 46 | 10 | 11 |  3 | NC        |
| Catch                | 59 | 15 | 15 |  8 |  3 | CAAASEROL |
| Esoteria             | 30 | 20 | 15 |  6 |  3 | CAAASEROL |
| Paragon Soul         | 20 |  6 |  2 |  1 |  3 | CAAASEROL |
| Tenerifis            | 29 | 28 | 12 | 10 |  2 | CAAASEROL |
| Detorid              | 26 | 39 | 23 |  6 |  2 | DRF       |
| Scalding Pass        | 30 | 15 | 10 |  6 |  2 | DRF       |
| Geminate             | 26 | 28 | 13 |  3 |  2 | NC        |
| Immensea             | 20 | 29 | 26 |  9 |  0 | DRF       |
| Wicked Creek         | 22 | 38 | 15 |  7 |  0 | DRF       |
| Tribute              | 27 | 14 |  6 |  7 |  0 | NC        |
| Impass               | 21 | 19 |  7 |  3 |  0 | CAAASEROL |
| Cloud Ring           |  8 |  2 |  0 |  1 |  0 | NC/DC     |
| Fade                 |  2 | 20 |  5 |  0 |  0 | NC        |
| Providence           | 68 | 12 |  0 |  0 |  0 | Ev0ke     |
| Pure Blind           | 58 |  5 |  0 |  0 |  0 | NC/DC     |

A: 0.0 to -0.2 (no sanctums/havens!)
B: -0.3 to -0.4 (no sanctums/havens!)
C: -0.5 to -0.6 (slightly worse than now)
D: -0.7 to -0.8 (slightly better than now)
E: -0.9 to -1.0 (much better than now)

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 28, 2011, 11:07:29 »
Pozwole sobie zrobic drugi post z podsumowaniem.
CASEROLL 19 E 34 D Najwieszy member -A- zyje z rentierow kontroluje mniejszosc z "dobrych" systemow po nerfie
DRF 104 E  217 D Najwiekszy producent mineralow, stocznie supercapitali
NC 20 E 47 Kontroluje handel technetium

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 28, 2011, 11:44:28 »
Zastanawiam mnie jedno.
Czemu nie można połączyć starego z nowym?

Co stoi na przeszkodzie utrzymaniu na dotychczasowym poziomie i zasadach ilość sanctumów w systemie? A ilość wybitych ratów a co za tym idzie podnoszenia SS-a jedynie miała by wpływ na to jak duże i dobre spawny ratów by były na paskach?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 28, 2011, 11:46:31 »
Bo od wprowadzenia anomalek w obecnej formie zarabianie na paskach to w powszechnej opini "you do it wrong' ?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 28, 2011, 11:59:10 »
Po co ktos ma sie cisnac na pasku z 4 blue botami i czekac az przyleci overseer neut charem i cie skasuje jak mozna miec sanctuma dla siebie.  Druga sprawa to ze chyba sobie nie zdajesz sprawy ile taki sojusz typu  -A- ma charow w czasie wojny catchyznianej nasz poket w stain i impass wygladal mniej wiecej tak:

« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2011, 12:05:41 wysłana przez Rabbitofdoom »

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 28, 2011, 12:04:38 »
Co stoi na przeszkodzie utrzymaniu na dotychczasowym poziomie i zasadach ilość sanctumów w systemie?

Bo jeżeli system ma słaby SS i nie ma sensu w nim racić na paskach, ale 4 dobre anomalki nadal mogą w nim być, tak więc każdy system jest w zasadzie wartościowy, żeby mógł na nim siedzieć bot.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 28, 2011, 14:01:55 »
Ale ja nie dyskutowałem z Wami o zasadności zmian tylko o połączeniu starego z nowym.
Boty wyfarmią ss-a wyższego co może zaprocentować pojawianiem się oficerów na paskach a z 2 strony nadal mogą być
w systemie anomalki typu sanctum itd.

Widzicie tu jakikolwiek problem bo ja nie?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 28, 2011, 14:12:30 »
Słowo klucz to boty.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 28, 2011, 14:18:13 »
Boty są co by nie ukrywać już chyba wszędzie.
Osobiście ich bardzo nie popieram ale ... co poradzić.

Nie zmienia to jednak faktu, że zmiana mogła by przynieść coś dobrego a nie tylko wszystko co złe O ILE będzie to zmiana łączona czyli sanctumy jak dawniej i podbijanie ss-a na paskach.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 28, 2011, 14:49:42 »
Na poczatek podejrzewam że CCP miałby coś do powiedzenia na temat zmiany oficjalnie popierającej boty i ich EULA, tak długo jak wedle EULA boty są nielegalne tak dlugo raczej ccp tych zmian nie zaaprobuje.

BTW na tym forum podpadają pod te same paragrafy co RMT (to tak na marginesie jakby ktos zaraz chcial wyjsc z tekstem ze ma boty i ccp mu moze...)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 28, 2011, 15:10:05 »
... i podbijanie ss-a na paskach.

Jakiego podbijania SSa na paskach ? Bo Ty chyba mylisz pojęcia. Przecież SS systemu nie ulega zmianie. Chyba mylisz z SS postaci, a to się akurat nijak ma do tego co jest w systemie.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 28, 2011, 15:38:28 »
jemu chodzi o reakcje zwrotną ...jesli system jest zapomniany to wiecej aktywnosci npc ergo jego ss spada i raty staja sie tlustsze a jesli system jest orany non stop to wprost przeciwnie
proste i logiczne
ale raczej tego nie zobaczymy mimo ze nie miałbym nic przeciwko temu żeby zarabiający musieli sie rozproszyc i faktycznie wykorzystywac teren lub wędrować
może nie byłoby pustych regionów na południu
Sneer Quen

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 28, 2011, 15:44:58 »
Dobre rozwiązanie, ale CCP go nie wprowadzi ze względu na wrzask jaki podniosła by zatłoczona i zakerbirzona północ.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 28, 2011, 17:08:13 »
jemu chodzi o reakcje zwrotną ...jesli system jest zapomniany to wiecej aktywnosci npc ergo jego ss spada i raty staja sie tlustsze a jesli system jest orany non stop to wprost przeciwnie
proste i logiczne

Dobry pomysł... trzeba by w skali konstelacji robić "trójpolówkę" :D

Ale zdaje się, że wartości SS są "hardcoded", więc dupa.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 28, 2011, 19:13:25 »


Tam gdzie jest case bedzie w sumie reszta sov 0.0. Pewnie polecimy na wojne tylko ze po miesiacu polodnie bedzie walczyc w rifterach.
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2011, 19:20:43 wysłana przez Rabbitofdoom »

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 28, 2011, 20:53:12 »
Oczywiście według ccp to zwiększy ilość konfliktów w grze i ułatwi małym ally zdobywanie przestrzeni. Chyba ciągle do nich nie dociera, że to powerbloki kontrolują 0.0 i szybko zadbają żeby systemy z niskim ss były obsadzone/wynajęte. Pewne będzie z miesiąc może 2 zamieszania a potem wszystko się uspokoi.

P.S To sie NC. z evokami muszą cieszyć ze zdobycia providence.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 28, 2011, 21:00:47 »
teraz pytanie czy będzie dużo tego w sensie, czy zaludnienie będzie na podobnym poziomie i będzie trudniej to wszystko po prostu capać czy będzie mało takich systemów, więc na każdej anomalce coś będzie bankowo ?
pewpew

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 28, 2011, 21:17:23 »
Raczej będzie ciężej. Ponieważ w takim systemie będzie mogło spokojnie kilka/kilkanaście osób robić anomalki to o wiele łatwiej im będzie zapewnić scouta na dolocie, do tego zawsze będą mogli system bańkami zamknąć, tak jak to już teraz się często robi. Pewnie też więcej matek będzie klepało anomalki bo łatwiej im się będzie zabezpieczyć przed dropami - przy paru osobach taniej wychodzi utrzymanie cyno jammera.

Ogólnie mam wrażenie, że część terenów 0.0 jeszcze bardziej opustoszeje.
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2011, 21:25:08 wysłana przez Larving »

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 28, 2011, 21:38:32 »
Ma byc 8 sanctumow/havenow pakujesz 8 matek cynojammer ze 2-3 boty na paski $_$

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 29, 2011, 01:42:07 »
I to jest naprawdę zły pomysł.

Nie zapominajmy, że sam fakt anomalek spowodował, że kerbiry stały się bezpieczniejsze, bo samotny ship bez core probe launchera naprawde gówno może zrobić. Supercarriery pod cynojammerem są po prostu nietykalne.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 29, 2011, 02:47:03 »
Cytat: Larving link=topic=9449.msg152461#msg152461

P.S To sie NC. z evokami muszą cieszyć ze zdobycia providence.
to by tlumaczylo czemu evoki i nc. Sie zaczely pojawiac u nas

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 29, 2011, 09:08:22 »
to by tlumaczylo czemu evoki i nc. Sie zaczely pojawiac u nas

Nie, zupełnie nie :)

Hint: ev0ke i NCDOT to nie kerbiry.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...