Autor Wątek: Roczne drabinki skili- czy istnieja?  (Przeczytany 2152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zielczi

  • Gość
Roczne drabinki skili- czy istnieja?
« dnia: Marzec 20, 2011, 09:40:07 »
Witam,
Ściągnąłem sobie programik evemon troszkę się pobawiłem i znalazłem opcje dostosowania atrybutów do skili by maxymalnie zredukować ich czas.
Zastanawiam się czy istnieje gdzieś jakaś baza skili? Np jak ktoś chce być górnikiem z małym dodatkiem pve na konkretny typ shipa wrzuca sobie taką drabinkę skili która jest właśnie pod to przygotowana na około rok czasu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Roczne drabinki skili- czy istnieja?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 20, 2011, 10:09:08 »
Nie istnieją. Oczywiście możesz szukać i pewnie nawet znajdziesz spisy skili którą są uważane za niezbędne lub pomocne w danej dziedzinie, ale roczny plan musisz ułożyć sobie sam. Jak już masz na liście skill planu czas skilowania ponad  rok możesz spróbować opcji optymalizacji która podpowie Ci jak zremapować postać  aby czas ten maksymalnie skrócić.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

zielczi

  • Gość
Odp: Roczne drabinki skili- czy istnieja?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 20, 2011, 10:39:45 »
W takim razie może ktoś z obecnych tu zamierzał grać pve z dodatkiem exploracji i ma taki roczny plan? Wole zaufać komuś kto dłużej przy tym siedzi niż swojej intuicji ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Roczne drabinki skili- czy istnieja?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 20, 2011, 10:49:17 »
Za dużo jest zmiennych. Rasa (konkretniej statki której rasy), uzbrojenie (po części generowane przez poprzedni punkt), rejon operowania, typ statku w którym ma się zamiar bawić. Do tego jeszcze drobny detal że początkowy char ma mnostwo rzeczy do wymaksowania ASAP, i kilka do co najmniej poprawienia w stosunku do startowego poziomu, z tak rożnych atrybutowo grup że remap nie za bardzo ma sens (co zyskasz w jednej grupie stracisz w drugiej), a zalecalbym poprawianie skilli równomierne, nie na zasadzie 'to teraz maksuję mechanikę" (i miesiąc jesteś uziemiony prawie tak jak kiedyś przy lerningach).

Remap to coś z czym powinieneś trochę zaczekać, do momentu jak już sam ogarniesz grę i sam będziesz dobrze wiedzial czego chcesz

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.