Autor Wątek: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna  (Przeczytany 25205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 13, 2017, 18:21:36 »
http://evenews24.com/2017/07/12/preparing-for-the-future-retirement-of-captains-quarters-twitch-integration/

no i po krzyku...
artykuł przejrzałem pobieżnie, statystyki druzgocące, aczkolwiek biorąc pod uwagę ilość "contentu" jaki oferowały kwatery...













ps. złota łopata goes to...  ;D
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

[NOGRL] Asm Nihouyah

  • NOGRL
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 150
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Asm Nihouyah
  • Korporacja: Beaver Squadron
  • Sojusz: NullSechnaya Sholupen
"You either die elite or krab long enough to become a bot" - Memetani

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 17, 2017, 13:50:11 »

Czyli odkryli, który kawałek kodu odpowiada za kwatery i jak bezpieczmie usunąć to...



« Ostatnia zmiana: Lipiec 17, 2017, 18:17:44 wysłana przez Skaza »
Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 16, 2017, 15:14:43 »
http://evenews24.com/2017/08/15/dev-blog-welcome-to-the-warzone/

no to już wiadomo na co poszły "uwolnione" zasoby ludzkie
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 18, 2017, 02:09:06 »
 To już będzie standardem, po wprowadzeniu FTP, że łatwiej jest CCP coś całkowicie usuną z kodu niż to naprawić. Osobiście ten kontent mi nie wadził. Skorzystałem z niego może ze dwa-trzy razy od momentu wprowadzenia, jakoś mi się laptop od tego nie grzał. Natomiast przy próbie sprzedania na buy ordery 400 różnych przedmiotów w Jita, czy przy samym otwieraniu okna industry i wczytywaniu wszystkich BPO, czuje się tak jak bym grał na Comodore w latach 90-tych.
 Jak to jest że dla faktycznie problematycznych kawałków tej gry, z których każdy gracz prędzej czy później musi skorzystać CCP nie kiwnie palcem, ale dla CQ to już warto nawet devbloga napisać jakie to jest szkodliwe i w ogóle ;), jeszcze do tego podkreślając że tak naprawdę to nikt z tego nie korzysta... porażająca logika.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 18, 2017, 07:19:15 »
Ehhh czas wspomnień. Tyle, że ja wtedy miałem produkty atari.