Autor Wątek: Nowe avatary-offtopic  (Przeczytany 5296 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

k_pax

  • Gość
Nowe avatary-offtopic
« dnia: Styczeń 22, 2011, 12:35:53 »
Widze, ze wprowadzaja jakies popierdolki nikomu niepotrzebne  :-[ Pewnie moj stary wysluzony athlon +3200 calego tego szmelcu nie udzwignie.

Zaloze sie o 1b isk , ze przez te ponad pol roku ktore nie gram w eve nie poradzili sobie z lagami w low secu przy flotach powyzej +30 osob,
a faction warfare i cale low sec wieje nuda  :-*

Kara Mon

  • Gość
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 22, 2011, 12:59:23 »
Skoro konsole tak bardzo potrzebuja jakiejs "Hybrydy Mmo" to dlaczego firmy bedace a tym rynku od kilkunastu czy nawet jzu kilkudziesieciu lat do tej pory tego nie zrobily? Nie stac ich ? Boja sie?

Ja wytknalem dziwny fakt sztucznego ograniczania sie do jednej platformy gdzie od paru juz ladnych lat trend jest odwrotny i jak firma x robi gre to coraz czesciej nie dosc ze jest na pc-ta to na co najmniej jedna albo i nawet 2 konsole.

k_pax

  • Gość
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 23, 2011, 12:24:50 »

Poprawiłem Twoją wypowiedź :P

Jakos nie widze potrzeby pogoni za high-end'owym sprzetem i pakowania co roku pieniedzy w jakies pudelko!

Warto podkreslic, ze do tego patch'a  nie mialem problemu aby swobodnie postrzelac do wrogow gallente , gra wrecz chodzila wysmienicie.

Jedyny plus - wreszcie wylecze sie z uzaleznienia jakim jest EVE 8)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 23, 2011, 12:38:01 »
Jakos nie widze potrzeby pogoni za high-end'owym sprzetem i pakowania co roku pieniedzy w jakies pudelko!

Jeśli musisz pakować pieniądze w komputer co roku, robisz coś nie tak. Mój też się "zaczyna kończyć" (nie daję rady jechać na trzy konta w full detalach - outrage!!!!!), ale składałem go jesienią 2006.

Poza tym, nawet po ostatnich zmianach, Eve ma pół śmieszne wymagania w porównaniu do innych gier.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gregorius

  • Gość
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 23, 2011, 12:40:28 »
Jakos nie widze potrzeby pogoni za high-end'owym sprzetem i pakowania co roku pieniedzy w jakies pudelko!
+1 ! Choć mnie atm nie dotyczy :P

Jedyny plus - wreszcie wylecze sie z uzaleznienia jakim jest EVE 8)
+100000000000 Jeśli odniesiesz tu sukces, to wiem, co sam będę musiał zrobić niebawem  (mój terapeuta niestety rozłożył ręce i się poddał)^_^
(a tymczasem standardowo : can I have your stuff ?  >:D)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 23, 2011, 12:43:46 »
Naprawdę nie dostrzegacie, że to nie jest tak, że potrzebujecie coraz mocniejszych komputerów żeby grać w to samo, tylko z patcha na patch gra wygląda coraz lepiej? To też ma swoją wartość.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 23, 2011, 13:01:13 »
Zwroccie uwage ze kiedys eve w opcjach grafiki miala jedynie zmiane rozdzielczosci, teraz naprawde jest tam czym poklikac tak by sobie zwiekszyc ilosc fpsow

silvia

  • Gość
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 23, 2011, 13:04:10 »
I tak troche malo. Osobiscie chcialbym miec mozliwosc wylaczenia tekstur statkow - ale bylby boost podczas walk flot ;D
Jesli chcesz zobaczyc co to sa opcje graficzne, to zapoznaj sie z modem CPMA do quake 3.

Tam to dopiero mozna pustawiac  >:D

Gregorius

  • Gość
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 23, 2011, 13:55:52 »
Naprawdę nie dostrzegacie, że to nie jest tak, że potrzebujecie coraz mocniejszych komputerów żeby grać w to samo, tylko z patcha na patch gra wygląda coraz lepiej? To też ma swoją wartość.

Nie wiem, nie znaju. Od kilku lat gram na mini-mini detalach z wyłączonym dźwiękiem ;)
Kiedyś pooglądam na full z audio (bo sprzęt u mnie nie problem) - po prostu w praktyce tego nie wykorzystuję, bo niestety generuje laga ;)

Ah nie, czekaj - do screenów używałem hi-detail. ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 23, 2011, 15:06:46 »
Hmm... poza lagfestami full detale w niczym nie przeszkadzają.

Antyaliasing dodany w pierwszej części Incursion bardzo poprawił wygląd gry. Teraz z kolei pojawił się fajny efekt z cieniami - kiedyś było tak, że modele rzucały cienie na inne modele. Teraz poszczególne elementy statku rzucają cień na siebie - kapitalnie to wygląda jak lecisz przez system i zmienia się kąt padania światła na statek.

Podobnie z avatarami - byłem naprawdę przywiązany do starego Sokoła, ale teraz uważam, że w ogóle nie szkoda starych avatarów. Nowe wyglądają po prostu epicko i teraz pozostaje tylko czekać, kiedy będzie można się polansować całymi postaciami.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

lastverb

  • Gość
Odp: Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 23, 2011, 15:16:04 »
I tak troche malo. Osobiscie chcialbym miec mozliwosc wylaczenia tekstur statkow - ale bylby boost podczas walk flot ;D

Boost bylby praktycznie zerowy, eve po prostu nie wyrabia z rysowaniem kwadracikow (bracketow). Moze bardzo szybko wyrenderowac tekstury 1000 statkow, ale przy rysowaniu 200 kwadracikow bedzie sie cielo. Welcome to EVE technology.

Gregorius

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 23, 2011, 15:19:09 »
Sokole wyluzuj trochę, bo ci się szybko wyczerpie źródło entuzjazmu ;) To tylko gra :P

Ja i tak tęsknię za starym efektem cyno i engine-trail ;P Jednak prawda jest taka :
Dopóki jesteś uzależniony od EvE, Dopóty będziesz brać to, co ci dadzą.

silvia

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 23, 2011, 16:48:32 »


W jaki sposob sie robi takie zdjecie?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 23, 2011, 17:02:12 »
Tak jak wszystkie zdjęcia do gazet w obecnych czasach.
Fotoszopem :D
Przedwieczny.

lastverb

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 23, 2011, 17:03:09 »
ewentualnie magicznym gimpem :P

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 23, 2011, 17:19:30 »
sokole pro alfons
pewpew

silvia

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 23, 2011, 17:50:41 »
Ale skad wziasc caly model postaci? ;d

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 23, 2011, 19:10:29 »
printscreen, mój drogi, printscreen

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 23, 2011, 19:51:45 »
Ale skad wziasc caly model postaci? ;d

LOL...Przechodzisz samego siebie tymi "top" pytaniami  ;D ;D

silvia

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 23, 2011, 20:30:19 »
LOL...Przechodzisz samego siebie tymi "top" pytaniami  ;D ;D

Myslalem, ze to jakos wyexportowane do 3ds max'a bylo czy cus, alez skad... po co ktokolwiek mialby tak robi, no nie?

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 23, 2011, 20:50:21 »
Myslalem, ze to jakos wyexportowane do 3ds max'a bylo czy cus, alez skad... po co ktokolwiek mialby tak robi, no nie?

Dobra, żeby nie było że off-top to powiem tylko, może i by się dało z jakimś exportem kombinować cuda-wianki tylko PO CO ? Print screen i masz + Photoshop i gotowe.
Efektywność Panie, efektywność. Nie komplikować tego czego nie trzeba komplikować.

silvia

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 23, 2011, 21:12:34 »
No wlasnie nie... bo jak zrobisz animacje? ;D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 23, 2011, 22:00:14 »
Mystiq - robisz serię screenów w trakcie robienia postaci (w sensie: jak masz gotową, zanim pójdziesz robić fotkę ingame). Potem szparujesz w Photoshopie sylwetki i składasz wycinanki do kupy. No big deal :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 24, 2011, 00:01:21 »
No tak... tyle, ze ja nie zrobilem tych fotek :(

Ma ktos numer telefonu lub namiar na tego goscia od tri exportera? (polak tak nawiasem mowiac).

Alrekus

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 24, 2011, 00:08:08 »
Czemu ta babka po lewej wygląda tak smutno?

silvia

  • Gość
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 24, 2011, 00:31:09 »
Bo czarni wola biale  >:D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary-offtopic
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 24, 2011, 00:42:40 »
No idea... może uchwyciłem w chwilowym grymasie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...