1) Boost morale - 5% za 500 golda
2) Akcje szpiegiem - są to akcje jednorazowe - instant - nie działa na nie kontrszpieg - wchodzą na 100% - do wyboru w opcji "Master Spy" - koszt od 1000 do 4000 zależnie od akcji. Najgorsze to insta rozwalanie budowli - 2000 golda
3) Skracanie produkcji w fabryce - 12h za każde 1000 golda czyli w naszym przypadku stawiasz fab L1 i za dwa dni naszej gry wypuszczasz tyle armat na ile masz surowców (no i kasy na GM)
Gold-runda - gra w którą zagranie kosztuje każdego gracza 5000 golda - jednorazowa opłata za wjazd
- można ustawić grę sojusz vs sojusz lub po staremu
- można włączyć wybieranie krajów
- można włączyć Elite AI (ponoć gra dużo lepiej)
ale to wszystko pierdoły, prawdziwy smaczek to
- samoloty (patrolowanie, walki powietrzne, bombardowanie jednostek wroga) - do tego buduje się lotniska z których samoloty mogą operować - prowincje takie zyskują na znaczeniu strategicznym.
- balony obserwacyjne - bezbronne ale zasięg widzenia mają 2x większy od tego co pokazują jednostki
- łodzie podwodne - broń tylko lub aż anty BS - niewidoczne dopóki nie zaatakują - da się ponoć wykryć patrolując samolotem obszar ale czy na 100% czy jest to szansa to nie wiem
Goldrunda powoduje jeszcze, że gaz zyskuje nieco na znaczeniu, bo zużywany jest do budowy lotnisk oraz balonów obserwacyjnych
Generalnie wiedzę czerpię z manuala, jak to wygląda w praktyce nie wiem ale chętnie bym się dowiedział
@CAT
Za dużo chciałeś wchłonąć na raz. Gdybyś zajął Amsterdam gdy ja walczyłem w Antwerpii to byś go miał ale wolałeś poczekać aż wojska z Amsterdamu napadną mnie i potem pójść na pustą prowincje. No tak dobrze to ze mną nie ma
Generalnie Amsterdam to takie Sarajewo, bez żadnego znaczenia strategicznego ani dla mnie ani dla Ciebie
Co by nie mówić to twoja decyzja o rozpoczęciu wojny spowodowała wojnę światową i obecny stan także uczymy się i wyciągamy wnioski na przyszłość