Autor Wątek: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD  (Przeczytany 54817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Frankie

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #175 dnia: Grudzień 21, 2010, 16:00:12 »
Duża ilość supercapsli ma też swoje plusy. Łatwiej zabijają inne SC. Produkcja ich jest dość długa, a bloby coraz większe co znacznie w końcu powodować dużo większe straty w statkach (alfowania SC). Pare dużych bitew i gra się wyczyści z SC. Oby tylko jedna strona nie miała miażdzącej przewagi i straty rozkładały się równo. Chyba, że wszystkie strony pochowaja SC i beda tylko skakac na pojedyńcze statki wtedy bedzie beznadziejna dla wszystkich równowaga.

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #176 dnia: Grudzień 21, 2010, 16:10:24 »
Wyczyścić to się nie wyczyści, im więcej będzie spadać tym ostrożniej ludzie będą latać. Ale mogą zupełnie wyprzeć zwykłe capitale do niszy "capitale dla noobów".

Frankie

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #177 dnia: Grudzień 21, 2010, 17:18:03 »
Wyczyścić to się nie wyczyści, im więcej będzie spadać tym ostrożniej ludzie będą latać. Ale mogą zupełnie wyprzeć zwykłe capitale do niszy "capitale dla noobów".
Boost dreadow i po sprawie niech dadza im bonus do walki z SC x5 obecny dps i skonczy sie cwaniakowanie SC.

Anna Nietrzeba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Korporacja: CBC Interstellar
  • Sojusz: [CONDI] Goonswarm Federation
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #178 dnia: Grudzień 21, 2010, 18:01:56 »
Boost dreadow i po sprawie niech dadza im bonus do walki z SC x5 obecny dps i skonczy sie cwaniakowanie SC.
Należałoby by tez wydłuzyć timery dla supercapsow< po logoffie. Wtedy jedna większa bitwa + wtopa i większość aliansów wraca do kolebki tzn. może przez dłuższy okres wystawić co najwyżej zwykle capitale.
W wypadku gdy ktoś wystawia 100 super capsow powinien się liczyć z tym ze tą setke może stracić. A dzisiaj wygląda to tak ze w wypadku kompletnego faila straci co najwyżej kilka a reszta zniknie po 15min.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2010, 18:10:11 wysłana przez Anna Nietrzeba »
Sponsored By Technetium  ;D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #179 dnia: Grudzień 21, 2010, 18:24:11 »
Dziś to z tego co czytam wygląda to tak że jak ktoś wrzuci te 100 SC na grid to zrobi to upewniwszy się wcześ iej że w okolicy nie ma kontry będącej powaznym zagrożeniem + wrzucenie tego na grid i odpalenie dron robi taki lag że i tak nic nie da rady zaatakować tego stada

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

lastverb

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #180 dnia: Grudzień 21, 2010, 20:41:52 »
wrzucenie tego na grid i odpalenie dron robi taki lag że i tak nic nie da rady zaatakować tego stada
^this^
Dlatego kontry na bloba supercapsow nie bedzie na obecnej mechanice.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #181 dnia: Grudzień 25, 2010, 09:03:14 »
^this^
Dlatego kontry na bloba supercapsow nie bedzie na obecnej mechanice.

Jest cynojammer niestety jest to tylko kontra w obronie.

F-YU

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #182 dnia: Grudzień 25, 2010, 12:22:13 »
powinni zrobić t3 bombery na podrasowane cytadele i skile na odpalanie t3 bomb z tej platformy - tylko jeśli t3 bomb launcher to brak cloaka :)

Ranshe

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #183 dnia: Grudzień 28, 2010, 01:17:16 »
powinni zrobić t3 bombery na podrasowane cytadele i skile na odpalanie t3 bomb z tej platformy - tylko jeśli t3 bomb launcher to brak cloaka :)

Nienienie.

T2 drake, 7 bomb launcherów, bez cloaka.

 >:D

Khan1

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #184 dnia: Grudzień 28, 2010, 08:33:29 »
Może naiwnie sądzę, idealizując WH ale usunięcie locala z 0.0 i dodanie pewnej losowości przy skokach w 0.0 naprawiło by tą grę w dużym stopniu.

Pewne sojusze usiłują opanować w-space, lecz sądzę że duch partyzanta z WH wygra.