Moze Sokol jest taki zysk ze wysyla do klienta jeden pakiet z wartoscia sumy strzalu zamiast 8 osobnych? Zreszta, umowmy sie wylosowanie i zsumowanie osmiu liczb, nawet w walce 1000 ludzi chyba nie przerasta mozliwosci wspolczesnych komputerow ;p Bardziej pewnie chodzi o przesylanie tego, chociaz moge sie tu mylic.
Poza tym nie slyszalem zeby to mialo poprawiac prace serwera, moze cos przegapilem, ja to od zawsze uwazalem za wygode uzytkownika.
Dlugo dosc z ta funkcja za to latalem czy to na macharielu, czy nightmerze(arty i tachy), gdzie widac EWIDENTNIE zasade dzialania w praktyce. Bo jesli mialbym przyjac za pewnik jakies wyzej podane zdanie ze mam tylko 1 szanse na wreck hit majac zgrupowane dziala, a ta szansa z wzorow(poszukajcie w googlach) jest okolo 1%, to prawie nigdy bym ich nie widzial, tymczasem mam caly czas 7 osobnych szans na wrecka, bo sa ZNACZNIE czesciej niz 1/100 razy...
Jak zreszta wyjasnic "teorie jednego strzalu" jesli na przyklad ewidentnie z tempesta z arty trafiasz cos za 700 zamiast za 6000 dmg? OZNACZA TO EWIDENTNIE CHYBIENIE 5 dzialami i TRAFIENIE szostym.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=596Zmusiliscie mnie do szukania
How are the grouped weapons attributes calculated?
The system was designed to retain balance between grouped and individual weapons. For example, damage multiplier and capacitor consumption will be properly multiplied depending on the number of grouped weapons, while falloff, tracking, range will remain the same.
Hit dice is rolled separately for each module that is grouped while taking into account wrecking hits, so you won’t have a wrecking hit taking the summed up damage of all weapons (which would just be insane).