Autor Wątek: Test Trick.  (Przeczytany 15734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silvia

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 03, 2010, 08:37:30 »
lol juz kiedys molle mial po swojej stronie GMa (gm podarowal mollowi tone T2 bpo) jak widac wrocilo stare - mam nadzieje ze TESTy beda to eskalowac i wyrzuca z roboty tego psa co je zniszczyl.

Mam nadzieje, ze najpierw poleci ten pajac co oddal wam tytany jak zescie je masowo stracili.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 03, 2010, 09:17:48 »
ehh jak to swietnie jak ludzie nie majacy pojecia o historii eve wypowiadaja sie w tak... ccp zrobilo jedyna sluszna rzecz... tcu byly onlinowane prawie ze exploitem gdyz nie dalo sie nic z nimi zdzialac podczas normalnego dt mija max godzina a teraz 30min po zmianach i nie wpylwa to na mechanike gry, onlinowanie ich podczas 10h dt czy ile on tam trwal jest oszustwem gdyz w tej chwili obronca nie jest w stanie nic przeciwdzialac temu.

acha, czyli jak Bobby Atlas wyslal aliansowego maila, zeby matki z systemu oblezonego zaraz na poczatku wojny (nie pamietam nazwy) przez Dronkowo + PL wyciagac w taki sposob, zeby logowac je tuz przed DT i wtedy wyskakiwac - nawet jak zostana zlapane w banie i zagrowane, to zanim znikna minie 15 minut, kiedy serwery leza, wiec zgodnie z twoimi slowami jest to exploit, bo wykorzystujemy 30 minutowy downtime zeby zniknac z 15minutowym agro z systemu z 1000+ hostow, i nie dajemy im szansy dolozyc DPSu - to teraz CCP powinno wam zabrac wszystkie matki, ktore w ten sposob uratowaliscie  ;D
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

sc0rp

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 03, 2010, 09:33:09 »
Mam nadzieje, ze najpierw poleci ten pajac co oddal wam tytany jak zescie je masowo stracili.

lol? "wam" znaczy komu?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 03, 2010, 09:34:10 »
Szeroko rozumiane NC jak mniemam (precyzując chodzi chyba o tytany morsusów i razorów strącone przez dronkowo w okolicy wakacji.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

CoeathalVega

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: coeathal vega
  • Korporacja: Reikoku
  • Sojusz: Pandemic Legion
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 03, 2010, 09:46:42 »
t2 BPO byly dokladnie dwa : sabre i jakas light missile (nie pamietam ktora).
Historie sa wyolbrzymiane jak komu pasuje w danym momencie...

Goomich

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 03, 2010, 09:49:54 »
t2 BPO byly dokladnie dwa : sabre i jakas light missile (nie pamietam ktora).

Ja tam widzę sześć.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=424

sc0rp

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 03, 2010, 10:01:19 »
Szeroko rozumiane NC jak mniemam (precyzując chodzi chyba o tytany morsusów i razorów strącone przez dronkowo w okolicy wakacji.

no coz jesli masz racje to w/g. mistika dojdzie do tego ze CBC/TNT/DC odpowiada za gradobicie, trzesienie ziemi i kuklusz lol

t2 BPO byly dokladnie dwa oficjalnie szesc : sabre i jakas light missile (nie pamietam ktora) inne.
Historie sa wyolbrzymiane marginalizowane jak komu IT pasuje w danym momencie...

fixed. reszta twojego postu jest zgodna z rzeczywistoscia
source: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=424

CoeathalVega

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: coeathal vega
  • Korporacja: Reikoku
  • Sojusz: Pandemic Legion
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 03, 2010, 10:08:16 »
zwracam honor (?), nie szukalem informacji gdzie nalezy  :( szesc!=setki... anyway inwazja zakonczona, gg!

Alto Saotomeo

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 03, 2010, 10:16:16 »
acha, czyli jak Bobby Atlas wyslal aliansowego maila, zeby matki z systemu oblezonego zaraz na poczatku wojny (nie pamietam nazwy) przez Dronkowo + PL wyciagac w taki sposob, zeby logowac je tuz przed DT i wtedy wyskakiwac - nawet jak zostana zlapane w banie i zagrowane, to zanim znikna minie 15 minut, kiedy serwery leza, wiec zgodnie z twoimi slowami jest to exploit, bo wykorzystujemy 30 minutowy downtime zeby zniknac z 15minutowym agro z systemu z 1000+ hostow, i nie dajemy im szansy dolozyc DPSu - to teraz CCP powinno wam zabrac wszystkie matki, ktore w ten sposob uratowaliscie  ;D

Nie dotyczy, sorki. Ratowanie statku korzystajac z timera zwyklego DT (1h<) jest dopuszczalne przez CCP z tego powodu ze wystepuje od dzien w dzien, trwa godzine a czasami mniej i 1/3 populacji eve do czegos go wykorzystuje.

Wykorzystanie przedluzonego DT (ktory trwa wiecej niz 8h) do postawienia tcu jest juz "nie fair" poniewaz biorac pod uwage czasy normalnego a przedluzonego dt to jezeli Test postawiloby sobie tcu podczas normalnego to IT po dt loguje sie i robi z nimi porzadek. Ma przynajmniej taka mozliwosc zanim TCU zrobia sie online.

IMO decyzja GM byla prawidlowa.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 03, 2010, 10:35:44 »
A teraz sprobujmy trzymac sie faktow http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Sovereignty_guide - w tym guide (made by ccp) nie ma informacji ze nie wolno onlinowac TCU na niczyim terenie na x min przed normalnym/rozszerzonym dt.

@Stela Armida lol dobre :D
Hahahaha ale sie spinasz a do tego pokazujesz moralność kalego pełną gębą.
TCU po to ma taki długi timer onlinowania żeby dać szanse przeciwnikom na zareagowanie. Użycie przedłużonego DT do zabrania przeciwnikowi tej możliwości to stosowanie mechaniki w sposób niewłaściwy.
Jeśli znajdziesz możliwość w istniejącej mechanice gry która spowoduje że masz darmowe ISKi albo nie widać Cie na lokalu to korzystasz z exploita i dostaniesz po łbie od CCP. Tak jak słynny bug z produkcją reaktorów posowych bez produktów wejściowych. Nie było napisane w 'oficialnym guide posowym CCP' (LOL) że nie można tak robić a i tak banhammer spadł na pare osób / corpów / sojuszy.
W tym wypadku nie ma żadnych wątpliwości że TEST chciał wykorzystać przedłużone DT do zmiany zaprojektowanej mechaniki rozgrywki na swoją korzyść (dla beki bo te TCU i tak by spadły dość szybko) a Ty łapiesz pewnie większą spinke niż oni.

Na marginesie szkoda że CCP nie zareagowało tak szybko (koniec końców nie zareagowało wogóle) jak RA przejeło stacje atlasa w wyniku buga / exploita.

James

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 03, 2010, 11:02:03 »
TCU po to ma taki długi timer onlinowania żeby dać szanse przeciwnikom na zareagowanie. Użycie przedłużonego DT do zabrania przeciwnikowi tej możliwości to stosowanie mechaniki w sposób niewłaściwy.
To samo można powiedzieć o wylogowywaniu się przed DT, po to jest 15min aggro timer aby dać możliwość reakcji

W tym wypadku nie ma żadnych wątpliwości że TEST chciał wykorzystać przedłużone DT do zmiany zaprojektowanej mechaniki rozgrywki na swoją korzyść (dla beki bo te TCU i tak by spadły dość szybko) a Ty łapiesz pewnie większą spinke niż oni.
TESTy w sprytny sposób wykorzystali istniejącą mechanikę i obeszli ograniczenie IMO zgodnie z zasadami, o przedłożonym DT wiedzieli wszyscy i IT samo sobie winne że nie brało sova w tych kilku systemach

Na marginesie szkoda że CCP nie zareagowało tak szybko (koniec końców nie zareagowało wogóle) jak RA przejeło stacje atlasa w wyniku buga / exploita.
I tu jest pies pogrzebany, CCP reagując wybiórczo naraża się na zarzuty o stronniczość. Gdyby były jasno określone reguły nie byłoby problemu

Ellaine

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 03, 2010, 11:52:12 »
Niewiele rzeczy na wojnie można rozstrzygnąć tak, żeby jedna lub druga strona nie poczuła się niesprawiedliwością. Nie mają jak tego unikać bo gracze płaczą·

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 03, 2010, 13:12:52 »
CCP dało dupy, bo timery SOV itemów powinny się zatrzymywać podczas DT.
Ale pomijając ten szczegół, CCP zachowało się konsekwentnie i SBU ROL (czy tam -A-) dropnięte tuż przed DT w Feyth zostały zniszczone a ostrzelana stacja naprawiona przez CCP.

akira akawa

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 04, 2010, 10:37:55 »
Mam wrażenie że TESTy jakkolwiek wywodzą się z Goonów, nie są bandą trolli bagiennych tylko normalnymi graczami i raczej nie będą robić cyrku. Mieli dobry pomysł, nie został on zatwierdzony przez devów, trudno.
Ahahaa cóż za przenikliwość.
Takiego  szamba i shitstormu jakie te Testy na COAD rozpętały to chyba nawet goonsów przebiło - zresztą to jedna i tam sama swołocz^^ 

(od razu zaznaczam , że jest to opinia o graczach w grze i jak się w tej grze zachowują - żadnych RL odniesień )

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 04, 2010, 11:26:07 »
CCP dobrze zrobiło, jak ktoś chce wykorzystać mechanikę gry do stworzenia przewagi nad wrogiem to powinno być to cofnięte. W każdej grze tak jest i na pewno w EVE także jest gdzieś o tym mowa. EVE należy do CCP, wszystkie konta należą do CCP i oni dyktują warunki.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 04, 2010, 11:32:06 »
CCP dobrze zrobiło, jak ktoś chce wykorzystać mechanikę gry do stworzenia przewagi nad wrogiem to powinno być to cofnięte. W każdej grze tak jest i na pewno w EVE także jest gdzieś o tym mowa. EVE należy do CCP, wszystkie konta należą do CCP i oni dyktują warunki.
[naprawdę nie troll]
tu żeś Pan walnął. Przecież cała gra polega na wykorzystywaniu jej mechaniki do stworzenia przewagi nad wrogiem.
cynabale i machy tworzą przewagę, bo mechanika gry sprawia, że są szybkie
sniperzy tworzą przewagę, bo strzelają z daleka
producenci z dobrymi skillami tworzą przewagę, bo produkują szybciej, więcej i taniej

itd...

Anna Nietrzeba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Korporacja: CBC Interstellar
  • Sojusz: [CONDI] Goonswarm Federation
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 04, 2010, 12:15:39 »
Ahahaa cóż za przenikliwość.
Takiego  szamba i shitstormu jakie te Testy na COAD rozpętały to chyba nawet goonsów przebiło - zresztą to jedna i tam sama swołocz^^ 

(od razu zaznaczam , że jest to opinia o graczach w grze i jak się w tej grze zachowują - żadnych RL odniesień )

Testy to nie są gooni w sensie dosłownym tzn. to nie są  w większości gracze którzy byli w goonswarm. Testy(dredity) składają się głownie z bardzo młodych postaci stąd ich zamiłowanie do rifterów i cruzow t1 i o tyle można ich do goonsów przyrównywać, że przypominają goonswarm 3-4 lata temu kiedy to oni również latali hordami frytek. Są tez pewne podobieństwa mentalne - uwielbiają siać chaos gdziekolwiek się pojawią(w eve czy tez na forach), bardzo luźno podchodzą do gry, aczkolwiek to pasuje nie tylko do goonów  ale też do wielu innych aliansów np. do bricków(chaos w systemach w których siedzą) czy byłego Ushrakhan(chaos i spamowanie na forach).
Sponsored By Technetium  ;D

Ellaine

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 04, 2010, 12:29:56 »
Jednak Testy są bardziej kulturalne i cywilizowane niż Goony. Goony nawet po latach istnienia, choć mają stare, bogate postaci, wielką flotę kapsli ttd, pozostają przede wszystkim trollami w kosmosie a w ich flotach częściej mówi się o zabawkach erotycznych dla gejów niż "warp" i "jump". W Testach jest więcej graczy spoza środowiska Somethin Awful i ogólnie są normalniejsi.

Anna Nietrzeba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Korporacja: CBC Interstellar
  • Sojusz: [CONDI] Goonswarm Federation
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 04, 2010, 12:43:24 »
Jednak Testy są bardziej kulturalne i cywilizowane niż Goony. Goony nawet po latach istnienia, choć mają stare, bogate postaci, wielką flotę kapsli ttd, pozostają przede wszystkim trollami w kosmosie a w ich flotach częściej mówi się o zabawkach erotycznych dla gejów niż "warp" i "jump". W Testach jest więcej graczy spoza środowiska Somethin Awful i ogólnie są normalniejsi.

No to fakt na TSie widać różnice. Pamiętam jak z goonami broniliśmy jakiś system przed evokami, jak wygraliśmy i zaczeliśmy sprzątać SBU  to zaczęło się takie zoo, że wstyd nam było dłużej zostać i się dyskretnie zwinęliśmy.
Przypomniała mi się wtedy historia jak to Ushra chamsko sabotowało naszego tsa w Provi , Goonsi zrobili to samo tylko ze z własnym audio  ;D . Trzeba przyznać ze z testami generalnie nie ma problemów(przynajmniej sojusznicy) i zarówno na lokalu jak i na audio zachowują się bardzo kulturalnie.
Sponsored By Technetium  ;D

sc0rp

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 04, 2010, 13:27:54 »
eee tam ja juz przywyklem do bekania, buczenia pierdzenia na TSie i do smacku na localu, moze dlatego ze w parze z tymi ekscesami idzie kompetencja FC i dyscyplina pojedynczych pilotow - mi sie z goonami lata bardzo przyjemnie. A testy coz pewnie jakby molle tak sova przejol na niczyim terenie to Gmy by odpisali "this is sandbox GTFO".

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 04, 2010, 18:42:28 »
[naprawdę nie troll]
tu żeś Pan walnął. Przecież cała gra polega na wykorzystywaniu jej mechaniki do stworzenia przewagi nad wrogiem.
cynabale i machy tworzą przewagę, bo mechanika gry sprawia, że są szybkie
sniperzy tworzą przewagę, bo strzelają z daleka
producenci z dobrymi skillami tworzą przewagę, bo produkują szybciej, więcej i taniej

itd...

To co napisałeś wyżej to wszystko co przewidziało CCP w tworzeniu przewagi w grze, ale DT nie jest stworzone po to aby robić jakąś przewagę między obozem A i B. DT to aspekt tylko i wyłącznie techniczny gry a nie gejmplejowy.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 04, 2010, 22:18:45 »
T ale DT nie jest stworzone po to aby robić jakąś przewagę między obozem A i B. DT to aspekt tylko i wyłącznie techniczny gry a nie gejmplejowy.

A czy wylogowanie się jest stworzone po to, żeby ratować supercapsy? Nie? Więc czemu do tego CCP się nie dorwie?

amra

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 04, 2010, 23:02:43 »
Jak nie masz DPS aby zabic supercapsa w czasie 15min timera to kill ci sie nie nalezy :D

lastverb

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 04, 2010, 23:33:37 »
Jak nie masz DPS aby zabic supercapsa w czasie 15min timera to kill ci sie nie nalezy :D

Tu nie o to chodzi. Chodzi o to, ze jak masz pizdylion supercapsli na gridzie to chcesz zabic je wszystkie.

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 05, 2010, 19:01:42 »
A czy wylogowanie się jest stworzone po to, żeby ratować supercapsy? Nie? Więc czemu do tego CCP się nie dorwie?

Nie wpadajmy w jakąś paranoje, wylogowanie to wylogowanie.. twoja postać znika i the end i tak czas jaki zostaje statek po wylogowaniu podczas gdy mamy agresje jest niespotykanym mechanizmem w grach mmo co jednoznacznie wskazuje na to, że CCP nie popiera w 100% uciekania z pola walki poprzez log out.

kaleba

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 05, 2010, 20:35:52 »
Nie wpadajmy w jakąś paranoje, wylogowanie to wylogowanie.. twoja postać znika i the end i tak czas jaki zostaje statek po wylogowaniu podczas gdy mamy agresje jest niespotykanym mechanizmem w grach mmo co jednoznacznie wskazuje na to, że CCP nie popiera w 100% uciekania z pola walki poprzez log out.

to powinni zrobic ze dopuki ma ktos punkt na tobie jestes w bance nie znikasz i tyle

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 05, 2010, 21:15:05 »
Nie wpadajmy w jakąś paranoje, wylogowanie to wylogowanie.. twoja postać znika i the end i tak czas jaki zostaje statek po wylogowaniu podczas gdy mamy agresje jest niespotykanym mechanizmem w grach mmo co jednoznacznie wskazuje na to, że CCP nie popiera w 100% uciekania z pola walki poprzez log out.

 Piszesz wyraźnie:

Cytuj
DT nie jest stworzone po to aby robić jakąś przewagę między obozem A i B

  Wylogowanie działa dokładnie tak samo. Daje supercapsom w no-win-situation szansę na wyjście cało/z minimalnymi stratami, a więc bardzo znaczną przewagę "obozowi A nad obozem B". W sumie wylogowanie jest jeszcze bardziej z dupy. O ile można zrozumieć, że TCU onlinuje się przez downtime, bo wirtualny kosmos "żyje", to nie ma żadnego logicznego wytłumaczenia- dlaczego ship dematerializuje się po kwadransie.

 

silvia

  • Gość
Odp: Test Trick.
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 06, 2010, 01:34:09 »
Fun fact 2: w realu ten gość jest jednym z bardziej znanych na świecie ludzi zajmujących się tematyką bezpieczeństwa w IT

Wez podlinkuj posta molla w ktorym podal tozsamosc kungu. Az mnie tym zaintrygowales :)