samo małpowanie ruchów nie wystarcza - do poprawnego działania wymagana jest interakcja, reagowanie na obraz który się pokazuje mówiąc prostym językiem.
Komputery są teraz na tyle silne że boty nie tylko porównują bitmapy - czyli to co opisujesz, ale też wprowadzają nieustanna kalibrację itp.
Owszem - ustawienie początkowe może pomóc - ale do pixela tego nie ustawisz, stąd program przy uruchomieniu sam "dogrywa" u "parametryzuje" swoje ustawienia... a dalej to czysta klikologia.
Dodam ze kompy teraz, przy ich wielowątkowości i mocy każdego core są wydajne wystarczająco by implementować też proste sieci neuronowe działające w real-time - nawet proste zmiany interfejsu w grze nie "ruszą" takich botów to same się dostosują w trackie.
Sam też programuję i gdybyś mnie zapytał jak wykryć takiego bota, który nie jedzie schematem (lub ma ich kilka), który randomizuje swoje posunięcia, który w żaden sposób nie ingeruje w program który obsługuje, którego kod jest polimorficzny - to jedyne co mógłbym odpowiedzieć że się nie da.
Nie mówię tego oczywiście ze 100% pewnością- zawsze jest szansa że czegoś nie wiem, nie poznałem, nie douczyłem się
ltrook ma racje - przy ustawieniach "czarno i buro i na stałe" zwykłe porównywanie bitmap wystarczy - jak ktoś ciekawy mogę mu podesłać kod który świetnie zarówno emuluje klawisze, myszkę, jak i przechwytuje powyższe i zapisuje w bazie jak i kawałki do porównywania obszarów (nie wszystko w jednej aplikacji bo tak sobie póki co dla zabawy srkobię) ;p
Natomiast zrobienie tak by klikanie było w określonym zakresie (+/- ileś jednostek lewiej prawiej to już pinat)
Sam programik do "klikania" na określonej pozycji na ekranie jestem w stanie napisać w ciągu 1 dnia max (i mówię to ze 100% pewnością - nie pytajcie czemu ;-p), iterakcja z obrazem, to inna bajka, ale na tym fun polega by sobie to ładnie wszystko rozgryźć
Ba! - to co KusKus opisuje jest też łatwe do ogarnięcia, podczepić głupiego boota z gg nawet można i będziecie mieć gadającego na local bota, i to w miarę logcznie ;p