Autor Wątek: ROFLkets -> RAWRkets!  (Przeczytany 10327 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
ROFLkets -> RAWRkets!
« dnia: Wrzesień 29, 2010, 12:49:08 »
Uwaga, CUD się stał!

CCP usłyszało nasz krzyk i chce "naprawić rakiety", które na angielskich forach nazywane są powszechnie "roflketami", jako że nie są w stanie skutecznie trafiać we fregaty.

Oto pierwsza odsłona zmian, która powinna już być na SiSi
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1391008


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:13:46 »
Fajna postawa deva: "rakiety nie musza mieć zdolności trafienia innej fregaty tak jak działka, bo zawsze trafiaja a działka mogą spudłować" czy coś źle zrozumiałem?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:18:45 »
Całkiem dobrze uzasadniona wypowiedź. Chodzi o to właśnie, że zawsze będą trafiały inne fregaty, dlatego trzeba wprowadzić czynnik zmniejszający dmg. Bezwzględniee trafiające 70+ DPSu,  to nic dobrego.

Ranshe

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:21:33 »
Tak :P Jemu chodzi o to że nie może być tak że wciskasz F1 i masz X dpsu na przeciwniku *zawsze* o ile jesteś w zasięgu.

A zmiany fajne, chociaż też nie kumam tego +3pg dla hawka. Niby wtedy możesz wrzucić na niego MSE, kosztem pustego hislota i zamiast shield boostera, ale niech wtedy zmienią też ten durny bonus do shield boosta.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:24:01 »
Fajna postawa deva: "rakiety nie musza mieć zdolności trafienia innej fregaty tak jak działka, bo zawsze trafiaja a działka mogą spudłować" czy coś źle zrozumiałem?

Tłumaczył, że stosunek "explosion velocity" do "target velocity" nie musi być 1:1

Teraz na TQ masz przegięcie w drugą stronę.

Ciekawsza jest jednak uwaga niżej, że grzebią coś w ammo T2... żebyśmy jeszcze odłamkami nie dostali.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:29:24 »
Wiecie każde pociski rakietowe teraz zawsze trafiają w cel od torped z phenixa po rakietki własnie i zawsze robią jakis dmg. Problem z rocketsami jak go dotąd rozumiałem był taki że nieszło uzyć tego gówna skutecznie w pvp bo przy strzelaniu we fregate kujacą nawet na ab (o czymś pokroju dramiela na sneakach nawet nie mówiac ) były równie uzyteczne co torpedy z ravena... a 70 dps na bronishort range? no ja was proszę... połowa t1 fregat na dupnych skilach zaczyna swój dps w okolicach 100 jak załozy ac / blasty / pulsy

EDIT
Ciekawsza jest jednak uwaga niżej, że grzebią coś w ammo T2... żebyśmy jeszcze odłamkami nie dostali.
Moze zrobia takie fajne mini smartbombki zamiast amunicji rage :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:33:24 »
EDITMoze zrobia takie fajne mini smartbombki zamiast amunicji rage :P
Raczej nie na amunicji z wysokim ROF, efekty obszarowe wolno się liczą na serwerze i generują laga.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:34:50 »
Jaskrawym przykładem niedorobienia rakiet było to, że Vengeance z bonusami do rakiet przy 4 launcherach miało mniej DPS w EFT niż przy 3... autocannonach.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:39:07 »
Nom i teraz szybkie porónanie.
Jak wyglada walka czegoś z ac z drimielem który chce to coś rozwalić więc nie pruje jak popaprany max speed na palonym MWD?
A jak po tej zmianie będzie wygladała walka czegoś co ma rocketsy? bo moim zdaniem nic / mało sie tu zmieni, pociski wciąż nie bedą w stanie wygenerować dps potrzebnego do wygrania / przeżycia starcia

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 29, 2010, 13:49:12 »
Nie żebym był specjalistą od Dramieli, ale na chłopski rozum pilot Dramiela nie możne zasuwać 10k km/s w czasie walki, bo sam nic nie trafi. Załóżmy, że będzie orbitował na włączonym AB (większość fitów jest dual-prop albo AB only). W takim razie dziś rakiety nie wystarczą, żeby go zatłuc (z drugiej strony takie Vengeance może mieć 300 aktywnego tanka i po prostu wyśmiać takiego Dramiela, któremu prędzej się ammo skończy niż to przebije), po zmianach szansa na ubicie będzie większa.

Nikt nie liczy, że rakiety staną się nowym FOTM, chodzi o to, żeby OPŁACAŁO się je fitować.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 29, 2010, 14:43:03 »
10km/s na oribicie to on by nie wyrobil, ale problemow z trafianiem to on nie ma...

projectile maja najlepszy tracking: C
dramiel ma 25% bonusu do trackingu projectile: C
projectile maja ammo ktore daje bonus do tracking: C
dramiel kiedykolwiek ma problemy z trackingkiem: D

Co do boostu rakiem... Vengeance here i come! (seriously... tak na poziomie 300dps+, dobry cap, przyzwoita predkosc i 100+ dps na zasiegu 10km+. Czego chciec wicej? )

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 30, 2010, 09:53:08 »
Dramiel moze manewrowac zeby poprawic tracking na chwile podobnie jak kazdy inny statek z dzialkami.

Goomich

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 01, 2010, 10:08:18 »
Ciekawsza jest jednak uwaga niżej, że grzebią coś w ammo T2... żebyśmy jeszcze odłamkami nie dostali.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1391008&page=3#86

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 01, 2010, 10:26:01 »
No bez jaj.

Po ch... inwestować w coś, na co NIKT nie narzeka, gdy w backlogu jest MASA zmian, których domagają się LICZNI?



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 01, 2010, 10:29:15 »
Pewnie dlatego że dwesi to tacy sami ludzie którzy dorwali sie do koryta jak politycy - jak przy korycie są to robią to co im pasuje a to niekoniecznie pokrywa się z tym co pasuje ludziom

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 01, 2010, 10:30:22 »
Ogolnie ammo t2, czy rakiet? Bo jak ogolnie to small i heavy missile antyfrytkowe jak ma sie all5 sa calkowicie useless

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 01, 2010, 10:42:19 »
W przykładzie czepiają się szkiełek do pulsów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 01, 2010, 11:37:02 »
Pewnie dlatego że dwesi to tacy sami ludzie którzy dorwali sie do koryta jak politycy - jak przy korycie są to robią to co im pasuje a to niekoniecznie pokrywa się z tym co pasuje ludziom

Raczej chodzi o to że zmiana parametrów ammo to pół dnia pracy jednego człowieka razem z testami i wdrożeniem a ambitniejsze poprawki to tysiące roboczogodzin i niekoniecznie się uda.

Amunicja T2 short range rzeczywiście radzi sobie słabo bo konkurencja w postaci ammo frakcyjnego, bez kar - wygrywa. Zmarnowana klasa itemków.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 01, 2010, 11:43:52 »
Cytuj
Player: You're nerfing Scorch or fixing short range versions?
CCP: Possibly both, most likely the latter but nothing definite yet.

Już niech SR T2 pozostanie jak jest, byle tylko nie tykali LR T2


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 01, 2010, 11:57:29 »
Z mojego doswiadczenia z ammo t2:
- standard missille:
  - precision - useless
  - fury - ok, tylko kara strasznie boli i dlatego wole wersje CN

- heavy missile:
  - fury - super oby tego nie ruszali no chyba ze chca zbuffowac
  - precision - useless

- heavy assault missile
 - rage - mogliby poprawic tylko zasieg reszta super
 - javelin - ok, no moze troche dmg brakuje

- torpedy
 - rage - jesli uzyte na innym shipie niz golem i na innym celu niz caps/stacja useless
 - javelin - mimo bonusu do range przegrywa z T1 (nie mowiac o frakcji)

- ac
 - barrage m - ok, troche dmg brakuje
 - hail m nie testowalem, ale patrzac po obrotach na markecie ssie niemilosiernie

- artyleria
 - quake m - troche poprawic tracking i bedzie super
 - tremor m - nie testowalem, po obrotach na markecie albo jest ok albo poprostu nie ma nic lepszego (co nie znaczy ze jest dobra)

- laserki
 - scorch m - ok, ale jeszcze malo z nich strzelalem


Ellaine

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 01, 2010, 12:35:46 »
Już niech SR T2 pozostanie jak jest, byle tylko nie tykali LR T2
Racja, LR T2 wcale nie jest przegięte, koszmarna kara do trackingu i statki z mniejszymi i większymi bonusami zasięgowymi sprawiają że jest akurat - użyteczne ale nie jedyny możliwy wybór.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 01, 2010, 12:46:37 »
- ac
 - barrage m - ok, troche dmg brakuje
 - hail m nie testowalem, ale patrzac po obrotach na markecie ssie niemilosiernie

- artyleria
 - quake m - troche poprawic tracking i bedzie super
 - tremor m - nie testowalem, po obrotach na markecie albo jest ok albo poprostu nie ma nic lepszego (co nie znaczy ze jest dobra)

Hail ma połowę zasięgu frakcyjnego, kary a w zamian jakieś 1% więcej dmg niż frakcja.

Barrage - dziś jest OK. Pamiętaj, że mówimy falloffie. Jeśli na przykład na RF ammo masz 28 km do końca falloffa, a na Barrage 40, to znaczy że Barrage może mieć nawet lepszy wynik na 28 km niż RF :)

AFAIR ammo do artylerii działa prawie tak samo jak do AC.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 01, 2010, 13:04:20 »
2Dark Z podsumowaniem amo sie generalnie zgadzam ale dożucę swoje uwagi:
T2 torpy też skałaniam się do stanowiska że golem i może SB, ale: javeliny torp jednak wyglądają na uzyteczne ze względu na zasięg, dps wciąż większy niż cruise a siegniesz tym również pod 60km. Ocena pewnie pod wpływem rozrużnienia uzycia. Ja w empire ty w null

T2 laser amo
- scorche są dobre, ani przegięte ani nie dorobione
- conflogration też uważam że nie ma się co czepić, uzywam w pvp i na np abadonie widać różnicę między frakcja a t2
- lr do beamów dobrze dział
- brak danych o wersji high dmg, ale podezjewam że w przypadku jak z hail przegrywają z amar navy multi

hybrydy
- t2 do blasterów to samo co hail, kary a zmiana dps prawie niezauważalna (wręcz niwelowana przez karę)
- wersja lr do blasterów... chyba tylko na megasach sie tego uzywa przy zadymach w małych gangach,
- lr do reili pozwala im snipić ze znosnym dps
- o wersji dps nie mam żadnych danych

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 01, 2010, 13:20:08 »
- conflogration też uważam że nie ma się co czepić, uzywam w pvp i na np abadonie widać różnicę między frakcja a t2

Sam nie ma na to skilli, ale conflagi bardzo rzadko wypadają z wraków, więc jednak używa się Multi.

hybrydy
- wersja lr do blasterów... chyba tylko na megasach sie tego uzywa przy zadymach w małych gangach

Null jest tym dla blasterów czym Barrage dla autocannonów. Co więcej, "nie manie" Null może być bezpośrednią przyczyną wtopy, jeśli przeciwnik kontroluje dystans.


- lr do reili pozwala im snipić ze znosnym dps

DPS jak DPS, ale Spike'i mają obłędny range, największy ze wszystkich broni LR.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 01, 2010, 13:49:25 »
hybrydy
- t2 do blasterów to samo co hail, kary a zmiana dps prawie niezauważalna (wręcz niwelowana przez karę)
- wersja lr do blasterów... chyba tylko na megasach sie tego uzywa przy zadymach w małych gangach,
- lr do reili pozwala im snipić ze znosnym dps
- o wersji dps nie mam żadnych danych
jako osoba latająca trochę blasterboatami:
- void jest tragiczne, najgorszy nawet nie jest krótki zasięg a kara do trackingu
- null - bdb na ranisie, przydatne na diemoście ( <3 full gank deimos glasscannon issue do gankowania noobów* w BSach**)
- dps jest IMO tragiczny na spikach, ale zasięg... :)
- javeliny są do zniesienia i tyle

//sidenote: nie latam niczym większym od BC

*noobów, którzy nie wiedzą, że taki deimos powinien być automatycznie primary
** tak, wyszło szydło z worka, piraci czasem gankują noobów

sc0rp

  • Gość
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 01, 2010, 16:24:46 »
2Dark Z podsumowaniem amo sie generalnie zgadzam ale dożucę swoje uwagi:
T2 torpy też skałaniam się do stanowiska że golem i może SB, ale: javeliny torp jednak wyglądają na uzyteczne ze względu na zasięg, dps wciąż większy niż cruise a siegniesz tym również pod 60km. Ocena pewnie pod wpływem rozrużnienia uzycia. Ja w empire ty w null

Ja torpy to tylko na paski uzywam, gdzie moge uzywac mwd a w ostatecznosci zrobic rewarp na skalke przy ratach, na misjach faktycznie moze byc duzo bardziej uzyteczna bo tam poki co jeszcze nie ma opcji aby latac na mwd(po za wyjatkami).

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 10 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 01, 2010, 23:02:45 »
FUUU. A ja bym chciał żeby rakiety były znów takie jak 4 lata temu !. FIRE ZI MISSILES !!!  8)

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal